תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומשפחתית בענף המזון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה בלקוחות. התפקיד הינו בכפיפות למנהלת כספים ועבודה בצוות עם מנה״ח ספקים.
דרישות:
הכשרת הנה״ח סוג 1/2 - חובה, סוג 3 - יתרון ניסיון של שנתיים בהנהלת חשבונות - חובה ניסיון בהנה״ח של לקוחות, ביצוע גבייה - חובה שליטה גבוהה ב-Excel - חובה שליטה בתוכנות כגון SAP, Priority, חשבשבת - חובה יכולת עבודה בצוות , אחריות אישית ,סדר , דיוק, יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4702
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת מנהל/ת קשרי לקוחות לעבודה בצוות Customer Success. מהות התפקיד: נקודת המגע המרכזית ללקוחות לאורך מחזור חייהם. קידום שימוש ומעורבות בפלטפורמה. תמיכה בחידושי מנוי והרחבות יחד עם צוות המכירות. ייעוץ לשיטות עבודה מיטביות ומתן ערך מקסימלי ללקוח. שיתוף פעולה עם צוותי מוצר, שיווק ותפעול לקידום קול הלקוח. הדרכות, תיעוד ומשאבים להצלחת הלקוח.
דרישות:
4+ שנות ניסיון ב קשרי לקוחות/ מתן שירות רקע בחשבונאות ו/או כספים – חובה. ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות, שימור והטמעה. תקשורת מצוינת, פרואקטיביות ויכולת ניתוח נתונים (Excel). היכרות עם מערכות CRM ניסיון בסטארטאפ פיננסי – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4496
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה קטנה שיושבת באזור דרום ת״א דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בחלקיות משרה. התפקיד כולל: עבודה מול ספקי החברה ביצוע התאמות ודוחות הפקת חשבוניות וביצוע גבייה עבודה עם תכנת Priority
דרישות:
השכלת הנה״ח סוג 2/3 עם ניסיון עד מאזן - חובה ניסיון רלוונטי בהנה״ח של ספקים - חובה נסיון עם תוכנת PRIORITY זמינות למשרה חלקית בתל אביב דיוק, אחריות ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4579
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה קמעונאית גדולה דרוש/ה מנהל/ת כספים לניהול מחלקת כספים וליווי כלל הפעילות הפיננסית של הקבוצה. התפקיד כולל: ניהול מחלקת כספים המונה כ-7 עובדים אחריות על מערך הדיווח הכספי: דוחות חודשיים, דוחות שנתיים ודיווחים להנהלה ניהול תזרים המזומנים והפעילות הבנקאית של החברות עבודה שוטפת מול רואי חשבון חיצוניים וביקורת שנתית אחריות על מערך העלויות, לרבות ביצוע מכרזים ויוזמות התייעלות בנייה וניהול תקציב שנתי ובקרה תקציבית שוטפת השתתפות בתהליכי קבלת החלטות עסקיות כחלק מהנהלת החברה
דרישות:
רואה חשבון יוצא/ת ביג 4 5 שנים כרו"ח בחברה עם מחזור של 100 מיליון לפחות שליטה מלאה בחשבשבת ומכפל ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4666
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
כ60 תלושי שכר. הנהלת חשבונות הכרות עם תוכנת עוקץ אחריות על כל מערך השכר כולל טיפול בסיומי העסקה, תאונות עבודה, מילואים, הפרשות סוציאליות. מתן מענה לעובדים בנושאי השכר. נדרש: תעודת חשב שכר. שליטה בדיני עבודה, צווי הרחבה ופנסיה. היכרות טובה עם office ובעיקר excel.
דרישות:
כ60 תלושי שכר. הנהלת חשבונות הכרות עם תוכנת עוקץ אחריות על כל מערך השכר כולל טיפול בסיומי העסקה, תאונות עבודה, מילואים, הפרשות סוציאליות. מתן מענה לעובדים בנושאי השכר. נדרש: תעודת חשב שכר. שליטה בדיני עבודה, צווי הרחבה ופנסיה. היכרות טובה עם office ובעיקר excel.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7094
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית בענף היהלומים דרוש/ה עוזר/ת חשב עם יכולת ורצון להשתלב גם בעבודות הנהלת חשבונות, לעבודה ישירה מול מנהלת הכספים. משרה מלאה בבורסה ברמת גן. התפקיד כולל: השתלבות בפעילות הנהלת החשבונות של החברה עריכת דוחות חודשיים, רבעוניים ושנתיים להנהלה הכנת דוחות כספיים תמיכה בהכנת תחזיות ומעקב אחר ביצוע מול תקציב ביצוע התאמות בין-חברתיות ביצוע בקרות וניתוחים פיננסיים הכנת מצגות פיננסיות להנהלה
דרישות:
לפחות 4 שנות ניסיון כעוזר/ת חשב - חובה תואר ראשון בחשבונאות – חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 – יתרון משמעותי שליטה מלאה במערכות ERP – חובה שליטה מצוינת ב-Excel וב-PowerPoint – חובה אנגלית ברמה טובה – חובה סדר, ארגון ודיוק ברמה גבוהה יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח מוביל בחדרה דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן, משרה מלאה עם גמישות בשעות, מתאים גם למשרת הורה. שכר מעולה ותנאים טובים, עבודה באווירה נעימה. המשרה מידית.
דרישות:
ניסיון בהנהלת חשבונות ממשרד רו"ח- חובה ניסיון בהנהלת חשבונות ממשרד רו"ח עד מאזן- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה:
2238
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
תיאור • ניהול תשלומי ספקים• ניהול ספרי חשבונות כולל פקודות יומן, קופות, לקוחות, ספקים, בנקים וכרטיסי אשראי • טיפול בלקוחות כולל גבייה • פתיחת וסגירת שנה חשבונאית (הכנה עד מאזן) • כפיפות ישירה לסמנכ"לית כספים דרישות • מנהל/ת חשבונות סוג 3• ניסיון תעסוקתי קודם בתחומים המפורטים – לפחות 5 שנים • ניסיון תעסוקתי קודם מחברה עסקית (ולא רק משרד רו"ח) • עבודה על EXCEL • היכרות עם SAP BUSINESS – מהווה יתרון • יכולת עבודה עצמאית וגם בצוות • דייקנות וראש גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19406
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה המובילה בארץ בתחום המימון והמשכנתאות גדלה ומרחיבה את צוות יועצי המשכנתאות שלה. אנו מחפשים יועץ משכנתאות תפעול לתפקיד תפעולי ללא מכירה, לאחר סגירת התיק. התפקיד כולל עבודה מול הבנקים וגופי המימון החוץ בנקאיים לקבלת הצעות, בדיקת הזדמנויות, ובדיקת תיק מותאם ואופטימלי ללקוח. המועמד יהיה אחראי על הכנת והגשת תיקי משכנתא לבנקים השונים. מדובר בעבודה בנקאית נטו, עם דגש על דיוק ויכולת ניהול תהליכים בצורה מסודרת ומאורגנת. אנו מחפשים אדם עם יכולות ניהול מו"מ חזקות ויכולת עבודה במקביל על מספר תיקים.
דרישות:
- נסיון בעבודה בבנקים או כיועץ משכנתאות בחברות דומות לפחות שנה - יכולת ניהול מו"מ - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת - חשיבה אנליטית - סדר וארגון - יכולת עבודה במקביל על כמה תיקים - נסיון בתחום של לפחות שנה - יכולות ניהול מו"מ - יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת - חשיבה אנליטית - סדר וארגון - יכולת עבודה במקביל על כמה תיקים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19114
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת פיננסים יציבה עם מעל עשור של פעילות מוצלחת מחפשת יועץ/ת משכנתאות מנוסה, אחראי/ת ובעל/ת גישה שירותית ומקצועית, לתפקיד מפתח בתפעול תהליכי המשכנתא. אם את/ה רוצה להתקדם מתפקיד מכירתי לתפקיד עצמאי, מעמיק ובעל השפעה אמיתית – זו ההזדמנות שלך להצטרף לצוות מנצח בעולם הפיננסים! תיאור תפקיד כללי: – ניהול תהליך המשכנתא מקצה לקצה: איסוף מסמכים, עבודה מול בנקים וגופים פיננסיים, טיפול בתיקים והכנתם לאישור – בדיקת כדאיות למחזור משכנתא והתאמת פתרונות מימון אישיים – תיאום פגישות, מעקב שוטף אחר תהליכים מול לקוחות ובנקים – עבודה תפעולית מול צוותי מכירות, שירות וניהול תיקי לקוחות – שמירה על מקצועיות גבוהה, עמידה ביעדים ומתן שירות אישי, דיסקרטי ומדויק תנאים: – משרה מלאה: ראשון עד חמישי | 08:00 עד 17:00 – מיקום: רמת גן – מתחם הבורסה (נגיש בתחבורה ציבורית) – שכר בסיס כ־10,000 ₪ + בונוסים גבוהים – פוטנציאל השתכרות: 20,000 ₪ ומעלה (אין תקרת שכר) – סביבת עבודה משפחתית, מקצועית ויציבה עם לקוחות קיימים מיקום: רמת גן – הבורסה אם את/ה יועץ/ת משכנתאות עם שליחות, אחריות וחשיבה מקצועית – זה הזמן להצטרף לקבוצה מובילה בתחום הפיננסים ולהתקדם לשלב הבא בקריירה שלך!
דרישות:
– ניסיון של לפחות שנתיים בתחום המשכנתאות – חובה – היכרות מעמיקה עם תהליכים תפעוליים וממשקי עבודה מול בנקים וגופים חוץ-בנקאים – יכולת עבודה עצמאית וניהול ריבוי משימות – כישורי תקשורת גבוהים, סדר, דיוק ויכולת ארגון ברמה גבוהה – רצינות, אחריות ויציבות תעסוקתית שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות- https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15974
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה גזבר/ית, למתן שירותי Treasury ללקוחות החברה (סטארט-אפים). התפקיד בכפיפות ל- CFO. במסגרת התפקיד: * ניהול קשרים פיננסיים עבור הלקוחות – עבודה מול החשבים והבנקים, קרנות וגופי מימון * אחריות על הפקדות, השקעות לטווח קצר וניהול פקדונות לפי המדיניות הפיננסית של הלקוח. * ביצוע המרות מט"ח וניהול סיכוני מטבע עבור לקוחות בהתאם לצרכיהם. * פיתוח ויישום אסטרטגיות פיננסיות לניהול מזומנים ונזילות ברמה הארגונית. * עבודה צמודה עם צוותי ה-CFO להבטחת אופטימיזציה של תזרים המזומנים ומקסום תשואה * בניית דוחות שוטפים ודיווחי נזילות להנהלה וללקוחות.
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס / חשבונאות או תחום דומה רלוונטי – חובה (MBA – יתרון) * ניסיון של שנתיים בתפקיד פיננסי דומה )גזבר /ע.גזבר) מארגון פיננסי בלבד - חובה * ניסיון בניהול תזרים מזומנים, פיקדונות והמרות מט"ח - חובה * שליטה גבוהה באקסל וכלים פיננסיים אחרים - חובה * ידע בשוקי ההון, בנקאות והשקעות לטווח קצר – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• Responsible for Group’s Corporate Control ,including the monthly management reports, quarterly reports, audited annual reports and tax returns. • Responsible for budget versus actual at the monthly level, payments to suppliers, monthly cash flow, responsibke for accounting and taxation. • Managing the bookkeeping and payroll team . • Responsible for the salary. • Reporting to the CFO.
דרישות:
CPA, Graduate BIG 4 - must. Experience of at least 3 years outside the office - must. Experience in team management - advantage Priority knowledge - advantage. High Level English. Ability to work under pressure and multitasking.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
837660
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חשב/ת מנוסה להשתלבות בתאגיד מים עירוני ניסיון מעבודה במשרד רו"ח קטן/בינוני ניסיון בהכנת בדוחותה לביקורת חיצונית , הכנה ואישור דוחות מע"מ, הובל/ת והנחיית צוות הנה"ח
דרישות:
BA בחשבונאות או הסמכה לראיית חשבון ניסיון מסטאז' של שנתיים במשרד קטן/בינוני, 1-3 שנות ניסיון כע. חשב/חשב/ת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
958456
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מנה"ח מנוסה, חלק מצוות טיפול בבנקים, הפקדות, כרטיסי אשראי טיפול בספקים, תעוד חשבוניות אל מול PO ו GR הכנת תשלומים EFT למס"ב, ניהול ותעוד תשלומים. טיפול בדוחות נסיעה של מנהלים ועובדים ודיווח למח' שכר טיפול בתשלומים לעובדים. טיפול בתשלומי מיסים
דרישות:
הסמכה בהנהלת חשבונות סוג 3 (או סוג 2 עם ניסיון ) · ניסיון רלוונטי בתחום של 5 שנים לפחות בחברות גלובליות / ציבוריות - חובה · ניסיון עבודה במערכת בPriority -חובה · סגירה עד מאזן – יתרון · דיווח מע"מ – יתרון משמעותי · אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) · Excel ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
927312
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Join Our Technology Risk Management Team as a Consultant! Hybrid Work Environment: Work from our offices in Tel Aviv or Beit Shemesh, combined with working from home
Our Technology Risk Management team excels in identifying and mitigating technological risks, enhancing systems and processes to prevent potential business impacts, and minimizing risks. Leveraging local expertise and global experience in complex projects, unique methodologies, and cutting-edge technological tools, we collaborate with leading companies in technology, industry, and finance sectors. Our team partners with Deloitte US and top companies in Israel, including the largest banks and leading technology firms traded in the US. Role Responsibilities: - Conduct comprehensive information systems risk surveys and perform both external and internal information systems audits. - Design and test IT controls, including SOX IT compliance. - Advise companies on application controls within business processes and ERP-CRM systems, establishing robust methodologies and capabilities in IT risk management, particularly concerning cloud and digital aspects. - Provide consulting on access rights and segregation of duties (SOD) roles within information systems and business processes.
דרישות:
- Bachelor's degree in Economics, Business Administration, Management, or a related field (mandatory). - 1-4 years of experience in IT risk management, information systems audit, or ITGC. - High proficiency in both Hebrew and English (mandatory). * We at Deloitte believe that diversity and inclusion among our people is a critical component of our success and that is why we cultivate an organizational culture that contains and embraces diversity in all its forms.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00465
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|