חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

כל החברות

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים teva מנורה מבטחים ביטוח בע"מ קומטק

90 - 61 מתוך 291

דרושים בתחום חשבונאות וכספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our client, The Claims Conference
, has an immediate opening for a Grant Auditor in the Institutional Allocations Department. The position will report to the Manager of Grant Audit and requires approximately 50% travel in Europe and potentially other regions
Responsibilities and Duties
 Reviewing grantee compliance with Claims Conference funding requirements and guidelines
 Planning and performing audits, as assigned by Manager of Grant Audit, of Claims Conference financed organizations in North America and potentially other regions
 Visiting and communicating with Jewish Nazi Victims who receive home care services
 Reviewing grantee records for possible indications of fraud and/or misuse of funds
 Identifying potential areas of compliance liability and risk
Starting Salary Range is 12.000-14.000 Shekels per month
 The client has offices in Tel-Aviv but post is mainly HOME BASED


דרישות:

· Bachelor‘s degree in Finance/Accounting or related field
At least 2 years of experience in Internal or External Auditing
· Strong interpersonal and professional skills
· Fluency in English, both verbal and written

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

A44
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our client is the Israel office of an international Diamond Brokerage, established for over 120 years. Their primary role is to help their clients procure Rough diamonds – based in the Bourse, Ramat Gan

Seeks an Administrative Assistant who has

"Amazing Skills in EXCEL"

Starting Salary around 9,000 Shekels plus benefits
Full time - 8 or 9 hours



דרישות:

She/he will have fluent ENGLISH and Hebrew
Previous experience required

Preferably about 1-2 years
Computer skills in both Hebrew and English

· Preferably with a degree

· Excellent with numbers – preference will go to someone who has experience in working with accounts/bookkeeping

· Strong English (does not need to be mother tongue) – spoken, reading, writing e-mails (the English is checked) plus Fluent Hebrew


מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

N002
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our client is the Israel office of an international Diamond Brokerage, established for over 120 years. Their primary role is to help their clients procure Rough diamonds – based in the Bourse, Ramat Gan

Seeks a General Multitasked Office Assistant
She or he will have fluent HEBREW and ENGLISH
Full time - 8 or 9 hours

Starting Salary around 7,000 Shekels for juniors and 8,000, with some experience, and 9-10,000 with more experience, plus benefits

דרישות:

Previous experience in Multitasking and Routine Office Work

Preferably about 1-2 years
Computer skills in both Hebrew and English
· Preferably with a degree
· Experience in administrative work (minimum 1-2 years)
· Excellent with numbers – preference will go to someone who has experience in working with accounts/bookkeeping
· Strong English (does not need to be mother tongue) – spoken, reading, writing e-mails (the English is checked) plus Fluent Hebrew

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

N003
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Our Client, the Israeli partner of a global investment bank, has an opening for an entry level post as an Analyst in corporate finance/investment -specializing in Mergers & Acquisitions
Reviewing financial reports, of publicly traded Israeli companies trading on NASDAQ and TASE. Computing ratios of P/E, P/S, EBITDA, EBIT, EV and other financial formulas for comparison to companies in their peer group. Producing 1-2 page summaries of select high tech and industrial companies as a Teaser for potential M&A. Applying sensitivities to cash flow projections 
Participating in conference calls for cross-border transactions and preparing a valuation analysis on select private companies 

Position located in Azrieli Tower and starts immediately

Starting Salary 8,000 NIS, plus potential for Bonuses

דרישות:

Basic Hebrew andBasic Hebrew and
FLUENT ENGLISH a must

Degree in Accounting or Finance and proficiency in Microsoft Office 



מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

N012
 
 
מרקסמן אינטרנשיונל פרסונל בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

For finance section of large prestigious law firm in Tel Aviv, near Rail Station

מתן מענה פיננסי ללקוחות המשרד בנושא חשבוניות, שכר טרחה, תשלומים. הכנת דוחות כחלק מצוות (6 עובדים)
Full time, Fridays once in 2-3 months
Paid overtime once or twice a week until 19.00.

Starting Salary 8,500 – 9,500 Shekels

קורות חיים רק באנגלית

דרישות:

ניסיון בתפקיד שירות פיננסי/ גבייה- חובה
אנגלית ברמה טובה- חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

N008
 
 
גלאסהאוס טכנולוגיות בע"מ

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למטה חברת טלדור דרוש/ה חשבת שכר מנוסה למשרה מלאה

דרישות:

השכלה רלוונטית - חובה
לפחות שנתיים ניסיון כחשב/ת שכר
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים
מוכנות למשרה מלאה
יכולת עבודה במצבי לחץ
שירותיות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

7249
 
 
Extreme Group

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק מובילה באזור השרון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
התפקד כולל התחשבנות עם ספקים בארץ ובחול כולל עמילי מכס ומשלחים, התאמות, קליטת חשבוניות ותשלומים לספקים לפי תנאי התשלום המוגדרים להם.
טיפול בנושא רכבי ליסינג, התאמות כרטיסי אשראי,
קופות קטנות, הוצאת חשבוניות וזיכויים+ הנהלת חשבונות שוטפת.
משרה מלאה וקבועה , כפיפות למנהלת חשבונות ראשית.

דרישות:

דרישות התפקיד:
יכולת עבודה עצמאית, אוריינטציה מיחשובית טובה ושליטה מלאה ב office
ידע וניסיון בתוכנת Priority - חובה.
יחסי אנוש מעולים, ראש גדול וראיה רחבה.
יכולת עבודה רוחבית מול מחלקות שונות בארגון ונכונות לשעות עבודה מרובות.
חרוצ/ה ומסודר/ת

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

17923
 
 
פרואקטיב משאבי אנוש ופרוייקטים

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה אנאליסט 
לחברה גלובאלית גדולה
באזור המרכז,
להשתלבות בצוות

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות כאנליסט
ניסיון ממשרד רו"ח או מחברת ייעוץ מובילה- יתרון
בוגר MBA

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4490
 
 
פרואקטיב משאבי אנוש ופרוייקטים

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה מנהל מחלקת SMB 
למשרד רו"ח ויעוץ בינוני ומצליח
דיווח למנכ"ל

דרישות:

השכלה - רו"ח מוסמך
ניסיון כמנג'ר מה BIG 4
ניסיון בניהול תיקים מגוונים בתחומי הייטק, קמעונאות, תקשורת ועוד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-4881
 
 
עתיד ביישום - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: עינת לנגר

תיאור:

חשב/ת שכר- החלפה לחל"ד
לחברת תשתיות ובינוי מוכרת וותיקה דרוש/ה חשב/ת שכר החלפה לחל"ד לתפעול כל נושא נוכחות ושכר בחברה- קליטת עובדים, עדכון דו"חות נוכחות, הכנת שכר כלל החברה, מילואים, חופשה, מחלה, שעות עבודה, דו"חות עלות, ניכויים ועוד’.
****משרה זמנית בין 5-6 חודשים.

דרישות:

- חשב/ת שכר- מוסך/ת
-ניסיון בחברות קבלניות- יתרון משמעותי
-היכרות עם דיני עבודה- באופן מלא- ייבחן
-היכרות עם תוכנת מלם-חובה
-ידע מעולה באקסל
-אנגלית ברמה גבוהה
-יכולת עבודה עצמאית
-משרה מלאה 08:00-17:00- נכונות לש"נ לפי צורך ולזמינות של בין 5-6 חודשים
שכר:8000 ש"ח

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

77621
 
 
עתיד ביישום - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: עינת לנגר

תיאור:

לפירמת ראיית חשבון מובילה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לעבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בעזריאלי תל אביב
העבודה כוללת ביצוע התאמות בנקים, התאמות מט"ח, התאמות חוזים, רישום והתאמות של כרטיסי אשראי,
הכנת דיווחים לביטוח לאומי, מס הכנסה, מע"מ ועוד.

דרישות:

תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3
ניסיון בעבודה על Priority ורם ניהול
ניסיון בעבודה על Excel וWord
יכולת עבודה תחת לחץ

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

78135
 
 
עתיד ביישום

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: עינת לנגר

תיאור:

מנהל/ת חשבונות
ניסיון בכל תחומי הנהלת חשבונות – בנקים, ספקים, דיווחים לרשויות, קופות, גביה
ניסיון של לפחות 7 שנים
הכנת חומר עד מאזן
ניסיון לפחות שתי מערכות הנה"ח
אקסל ברמה טובה
משרה מלאה

דרישות:

אחראי/ת, עם ראש גדול, עבודה בצוות
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

76620
 
 
מכון תימה אבחון וגיוס בסטנדרט גבוה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחום החשמל הממוקמת בנתניה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר כחלק מצוות.
במסגרת התפקיד:
*הכנת משכורות לכ-150 עובדים
*תמיכה במחלקת מש"א בכל נושא השכר
*דיווח שכר לרשויות המס וביטוח לאומי
*התאמת בנקים, כרטיסי אשראי וטיפול במע"מ
* ריכוז הוצאות והכנת דוחות נסיעה לחו"ל

דרישות:

*תעודת חשבות שכר והנה"ח סוג 3 - חובה
*נסיון וידע בפריורטי - חובה
*הכרת מערכות שכר מיכפל וסינאל – יתרון
*נכונות לעבודה במשרה מלאה בין השעות 08:00-17:00
-המשרה פונה לגברים ונשים כאחד

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-10348
 
 
מכון תימה אבחון וגיוס בסטנדרט גבוה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המשווקת מוצרים בתחום האינסטלציה, כיבוי אש משאבות ועוד דרוש/ה עוזר/ת חשב.
במסגרת התפקיד:
*טיפול חשבונאי וכספי מול ספקים/לקוחות וארגונים
*טיפול בנושאים שוטפים של מחלקת כספים והכנת דוחות תקופתיים
*ריכוז וטיפול בתלונות לקוחות ולקוחות פנימיים
*אחריות על ניהול המלאי וטיפול בבעיות השוטפות
*טיפול משפטי בהוצל"פ מול עו"ד החברה

דרישות:

*רו"ח בעל ניסיון של שנה לפחות - חובה!
*בעל ניסיון וידע במערכת הנהלת חשבונות
*ידע בדיני עבודה
*יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש טובים
-המשרה פונה לגברים ונשים כאחד

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-10372
 
 
סינטק מדיה

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Role Summary
We are seeking a Collection Coordinator that will be responsible for recording and tracking daily accounts receivable activity and following up Externally with Clients or Internally with Sales/Account Management Teams on overdue invoices to ensure timely collection in accordance with agreed upon payment terms. The Collection Coordinator will support management with collection forecast assumptions, preparing bank reconciliations and deposits and assisting with period-end close activities.
Responsibilities
· Records and tracks daily Accounts Receivable activity including client payments
· Distributes weekly dunning letters to Clients based on collection stage
· Contact clients regarding overdue invoices and coordinate effective resolutions
· Provides daily Accounts Receivable collection and cash balance reports to management
· Supports management of collections against forecast analyses
· Engages with sales, customer service, accounting and operations leadership to resolve customer issues, drive process improvements and improve AR measure results
· Completes period-end deliverables including AR explanations of aging balances, Sub ledger to General Ledger reconciliation, and DSO & AR Turnover analysis

דרישות:

Qualifications
· At least 4-5 years of relevant experience in a collection role
· Bachelor's degree in economics or accounting - a plus
· Complete understanding of the full cycle AR (invoice-to-cash) process and the financial impacts involved
· Detail oriented
· Great organizational skills and able to multi-task
· Knowledge of NetSuite or similar software a plus
· Strong communication skills – verbal and written
· High level of English
· Proficient Knowledge of Microsoft Office products


Work Location – Jerusalem


מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00099
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

בנק מוביל שממשיך להתפתח במתן שירות פרונטלי ללקוחות
דרוש/ה טלר/ית !
עבודה בסביבת מעניינת ומאתגרת
שכר מהגבוה בשוק
עובדי חברה מהיום הראשון!

דרישות:

תואר ראשון/סטודנט-חובה!
ניסיון בשיות לקוחות-יתרון
מכוונות לתחום הבנקאות וכלכלה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

879
 
 
קישור ארגונים ואנשים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קליטה ישירה לבנק מוביל
ללא העסקה דרך כ"א
שכר ותנאי עובד/ת בנק מהיום הראשון

דרישות:

תואר רלווונטי או סטודנט/ית בתחום
מכוונות לתחום
מוטיבציה לטווח ארוך
לא נדרש ניסיון קודם

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, לפי שעות

קוד משרה:

קליטה
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים

תיאור:

חברה פיננסית ומובילה מחפשת נציגי/ות שירות!
עבודה עם שכר גבוה
משמרות בוקר בלבד, ללא שישי!!
תנאים סוציאליים מורחבים
אפשרויות קידום

דרישות:

דרישות: זיקה לתחום הפיננסי
ניסיון בשירות לקוחות-יתרון
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

941
 
 
דרך חדשה גיוס והשמת עובדים - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בפ"ת, איזור צומת סגולה, דרוש/ה מנהח"ש עצמאי/ת עד מאזן עם ידע בהכנת שכר והכנה למאזן.
משרה מלאה ימי א-ה בין השעות 08.00-17.00
אנגלית ברמת שיחה- חובה

דרישות:

הנהח"ש עצמאי/ת עד מאזן-חובה
ידע בהכנת שכר- חובה
אנגלית ברמת שיחה- חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה בפ"ת

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00644
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם Deloitte’ דרוש/ה Data Scientist להשתלבות בפרויקטים מעניינים ולעיסוק בבניית אלגוריתמים בעולם הבריאות ומדעי החיים.

דרישות:

תואר בסטטיסטיקה/ניהול מע’ בריאות/אפידמיולוגיה/ מדעי החברה/מדעי המחשב
ניסיון של שנתיים ב Big Data/Machine Learning modeling- או במודלים סטטיסטיים אחרים
הבנה וניסיון באחד או יותר כלים הבאים: Python, R, SPSS, SAS, STATA, MATLAB, Java- חובה
עבודה מול ארגוני בריאות או חברות פרמה שונים- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה- חובה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4747
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


- אחריות על ניהול פרויקטים מול לקוחות.
- סיוע לצוותי ביקורת בבחינה של הערכות שווי.
-הכנת מודלים לשיערוך.
- כתיבת מצגות ודוחות מסכמים.
- הכנת רשימת סיכומים ותיעודים ועוד.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד ולבעלי מוגבלויות.

דרישות:

 לאחר בחינות מועצה +שנת השלמה
כלכלנ/ית- לאחר תואר
יכולת כתיבת דוחות עסקיים ברמה גבוהה הן בשפה העברית והן בשפה האנגלית.
יכולת עבודה בצוות וכעצמאי.
אקסל ברמה מעולה- חובה!
יכולת התנהלות מול לקוחות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4849
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפירמת Deloitte דרוש/ה יועץ/ת  בכיר/ ה לצוות Transaction Services במחלקת היעוץ הכלכלי.
משרה מלאה בעזריאלי, תל אביב.

דרישות:

  • הסמכה כרואה/ת חשבון- חובה.
  • לפחות שלוש שנות ניסיון בתפקיד דומה, במשרד רו"ח בתחום יעוץ כלכלי.
  • לפחות שנתיים ניסיון בתחום הביקורת החיצונית- יתרון.
  • אנגלית ברמה גבוהה- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4801
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

פירמת Deloitte מגייסת יועץ/ת / מתמחה להשתלבות במחלקה הכלכלית בתחום ליווי פיננסי עבור קבוצות רכישה.
התפקיד כולל עבודה אל מול יזמים בתחום הנדל"ן, נציגויות הקבוצות וניהול תזרים מזומנים לקבוצות השונות.
משרה מלאה בעזריאלי בתל אביב

דרישות:

בוגר/ת תואר בחשבונאות לאחר בחינות מועצה או בוגר/ת תואר בכלכלה/ מינהל עסקים.
ניסיון של עד שנה לפחות בליווי פיננסי לקבוצות רכישה - יתרון
יכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
אנגלית ברמה טובה, בעיקר קריאה וכתיבה
נכונות להתפתח במחלקת ליווי פיננסי לאורך זמן
אקסל ברמה גבוהה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4772
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל - Deloitte פירמת ייעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה יועץ/ת לצוות ביקורת פנימית וניהול סיכוני IT שנמצא בתהליכי גדילה וצמיחה.
הצוות עוסק בניהול סיכונים וביקורות מערכות מידע לרבות: סקרי סיכונים בסביבות IT מורכבות, ITGC, וניתוח נתונים.

דרישות:

תואר ראשון רלוונטי - חובה
ניסיון קודם בניהול סיכוני IT, וביקורת מערכות מידע - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
זמינות מידית לתחילת עבודה מלאה בתל אביב 

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4629
 
 
Deloitte - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל-Deloitte דרוש/ה יועצ/ת לצוות ניהול סיכונים במגזר הפיננסי. עבודה במשרה מלאה במשרדנו שבמגדלי עזריאלי ת"א.

דרישות:


רו"ח אחרי מבחני מועצה עם זמינות למשרה מלאה/כלכלן/מהנדס תעשייה וניהול/עו"ד מוסמך
מינימום שנתיים ניסיון בניהול סיכונים/ביקורת פנימית ממוסד פיננסי או פירמת ייעוץ או ניסיון של כשלוש שנים בבנקים/חברות ביטוח/בתי השקעות
הכרות טובה עם שוק ההון והמגזר הפיננסי – חובה
אוריינטציה טכנולוגית/IT – יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה- חובה

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4729
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל Deloitte פירמת ייעוץ וראיית חשבון גלובלית דרוש/ה מומחה בעל/ת ניסיון בניהול סיכוני אשראי לצוות Risk & Capital Management אשר עוסק בהטמעת גישות מתקדמות לניהול סיכונים, ניהול סיכונים פיננסים ומודלים מתקדמים.
הצוות מספק שירותי ייעוץ לגופים הפיננסים מובילים בישראל וחברות גדולות נוספות.

דרישות:

- תואר ראשון רלוונטי (כלכלה, חשבונאות, מימון כוכו')
- תואר כמותני / אנליטי – יתרון (מתמטיקה סטטיסטיקה, חקב"צ)
- תואר שני כמותי / פיננסי – יתרון משמעותי (מתמ' פיננסי
- ניסיון בניהול סיכוני אשראי – חובה
- ניסיון בפיתוח ו/או תיקוף מודלי דירג אשראי, הטמעת רגולציה בתחום האשראי      

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4655
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפירמת DELOITTE לחטיבת המס , צוות תמריצים - דרוש/ה מנג'ר/ית לחוק עידוד השקעות הון.

דרישות:

נסיון מוכח של 3-5 שנים בתחום המס - בפירמת רו"ח / רשות המיסים / משרד עו"ד
השכלה אקדמאית רלוונטית בתחום
יכולות ניהוליות ושיווקיות גבוהות

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4759
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל-Deloitte פירמת גלובלית ומובילה בייעוץ עסקי ופיננסי, לצוות מיסוי ישראלי המתמחה במיזוגים ורכישות דרוש/ה מנג'ר/ית.
תפקיד מפתח בצוות, ניהול תיקים של לקוחות מובילים ואסטרטגים.
עבודה במשרה מלאה במשרדינו שבמגדלי עזריאלי ת"א.

דרישות:

לפחות 4 שנות נסיון במיסוי ישראלי של חברות - חובה
רו"ח מוסמכ/ת - חובה
עו"ד מוסמכ/ת - יתרון משמעותי
נסיון ב-M&A - יתרון
נסיון במיסוי בינלאומי - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4586
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל- Deloitte פירמת ייעוץ וראיית חשבון דרוש/ה מנג'ר/ית לניהול פרויקטי ניהול סיכונים וביקורת מערכות מידע, התפקיד כולל ניהול צוות שעוסק בביצוע סקרי סיכונים בסביבות IT מורכבות, ביקורת מערכות מידע ותחקור וניתוח נתונים.

דרישות:

לפחות 4 שנות ניסיון בתחום של ביקורת פנימית וניהול סיכונים במערכות מידע - חובה
ניסיון בניהול עובדים - חובה
היכרות מעמיקה עם תקנים ורגולציות לרבות Basel II, SOX, Solvency II
היכרות עם מבנה הרשאות במערכות מידע – יתרון
שליטה ב Access
ידע בשאילתות SQL מורכבות
שליטה טובה מאד בשפה האנגלית
הסמכת CISA- יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4911
 
 
Deloitte

פרטי התקשרות:

שליחת קורות חיים
טלפון: 0733994161
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

פירמת Deloitte, פירמת ייעוץ גלובלית מובילה, מגייסת מנהל/ת צוות לקבוצת הייעוץ הניהולי.
התפקיד כולל הובלת פרויקטים משמעותיים וגלובליים בעיקר במערכי כספים בחברות מובילות במשק.
מי יתאים לנו :
בעלי/ות ניסיון דומה מחברות יעוץ או רו"ח מנוסים שעבדו מול דרגים בכירים בתחום הכספים, לרבות הובלת פרויקטים.
מיקום המשרה - תל אביב
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

דרישות:

•השכלה אקדמאית רלוונטית- חובה.
• 4שנות ניסיון לפחות בתפקיד ייעוצי דומה/עבודה מול מחלקות כספים - חובה
•ניסיון מחברות ייעוץ, עבודה על פרויקטים בתחום הייעוץ - יתרון משמעותי.
•ניסיון ניהולי - חובה
•ניסיון באפיון והובלת תהליכי עבודה אצל לקוחות
•אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4444
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin