דרושים בתחום חשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 238 משרות עבודה בתחום חשבונאות וכספים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "חשבונאות וכספים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אנליסט, חשב שכר, מנהל כספים ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות עד מאזן

מנהל/ת חשבונות עד מאזן

RecruitX

26/11/2025

תיאור תפקיד:

תפקיד זה כולל אחריות על סגירת מאזן והכנת תשתית לביקורת רו”ח מבקר. המועמד יהיה אחראי על עבודה שוטפת מול רו”ח מבקר, חישובי חתך ודוחות תקופתיים, ביצוע התאמות בנקים ודיווחים שוטפים למוסדות.
דרישות:

- תעודת הנהלת חשבונות מדופלם – חובה
- ניסיון קודם בתפקיד דומה, כולל עבודה מול רו”ח מבקר
- שליטה במערכות פריוריטי ורם ניהול – יתרון משמעותי
- יכולת עבודה עצמאית, אחריות ודיוק
- גישה חיובית ויכולת לעבוד בצוות
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-4569
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Senior Bookkeeper

Senior Bookkeeper

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

26/11/2025

תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.


Key Roles and Responsibilities
    Manage AR, invoicing, and deposits.
    Upload and reconcile bank and credit card transactions.
    Perform reconciliations and record intercompany transactions
    Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues
    Support other bookkeepers with more complex financial questions
    Perform monthly, quarterly and annual closing procedures
    Contribute to improving and standardizing finance processes
    Performing other duties and ad-hoc special projects
    Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements:
    4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area)
    Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage)
    Strong Excel skills
    Professional English (written and spoken)
    Experience with ERP systems
    Strong attention to detail and accuracy
    Collaborative, team-player mindset with good communication skills
    Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude
    Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 539136
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Tax Associate

Tax Associate

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

26/11/2025

תיאור תפקיד:
We specialize in handling complex tax and compliance issues for American individuals living outside the USA. Our firm provides tax preparation, bookkeeping, payroll, and consulting services. We are known for our expertise in addressing various tax challenges faced by US individuals abroad.
Job Description:
This is a full-time on-site role for a Tax Associate in our Jerusalem office. The Accountant will be responsible for managing tax and compliance issues for American individuals living overseas. Day-to-day tasks include tax preparation and client communication to ensure adherence to US tax laws.
דרישות:
Qualifications:
*Strong knowledge of US tax laws and regulations
*Minimum of 1-2 years experience in tax preparation
*Excellent communication and client management abilities
*Bachelor's degree in Accounting, Finance, or related field is a plus
*Certifications such as CPA or Enrolled Agent are a plus
*Attention to detail and strong analytical skills
*Ability to work efficiently in a fast-paced environment
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 967096
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

(Bookkeeper / Payroll Processor (Temporary Maternity Replacement

(Bookkeeper / Payroll Processor (Temporary Maternity Replacement

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

26/11/2025

תיאור תפקיד:
We are a leading provider of Employer of Record and Employee Hosting services in Israel. We’re a growing scale-up in the fintech/employment space, dedicated to delivering exceptional solutions to our clients.
Position Overview:
We’re seeking an experienced, self-motivated Level 2 Bookkeeper to cover a temporary maternity leave for 3–5 months. The role offers flexible scheduling and can be structured as part-time employment or freelance (invoice). Ideal for a professional who is deadline-driven, detail-oriented, and can ramp up quickly.
Key Responsibilities:
    Assist in and prepare monthly payroll for 200+ employees.
    Expense reporting and tracking.
    Prepare monthly reports and statements.
    Bank monitoring and financial transactions.
    Accounts receivable / accounts payable.
    Ensure accurate handover and documentation at both the start and end of the coverage period.
דרישות:
Required Experience:
    Minimum 2 years bookkeeping experience (Israel).
    Israeli payroll accounting experience.
    Fluent Hebrew (required). English proficiency – advantage but not required.
    Proficiency in Microsoft Office, חשבשבת, עוקץ.
    Strong communication, organization, and attention to detail; consistent on deadlines; team player.
    Part-time (approx. 20–35 hours/week) with flexible hours (can be distributed across 3–5 days/week).
    Freelance/contract option available.

Location: Ramat Beit Shemesh (RBS) | Flexible hours | Part-time or Freelance
היקף משרה: משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה: 619578
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רכז/ת גבייה לחברה מובילה ויציבה

דרוש/ה רכז/ת גבייה לחברה מובילה ויציבה

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

26/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה בתחום שירות המעליות דרוש/ה רכז/ת גבייה מקצועי/ת ואיכותי/ת, לתפקיד משמעותי המשלב אחריות, שירותיות ויכולת הנעה לעמידה ביעדים.
מה בתפקיד?
טיפול מלא בתהליך הגבייה מול לקוחות החברה
אחריות על רישום, בקרה ותיעוד תהליכי הגבייה
עמידה ביעדי גבייה חודשיים
עבודה שוטפת מול גורמים פנים־ארגוניים
טיפול במשימות נוספות לפי צרכי המחלקה
שעות העבודה:
משרה מלאה, ימים א’-ה’ בכפר סבא
שעות עבודה נוחות 8:00-16:30
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה- חובה
הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
שליטה באקסל
היכרות עם מערכת Priority- יתרון משמעותי
יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה
יכולת עבודה בצוות
עבודה יעילה תחת לחץ
נכונות ללמוד ולהתפתח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18039
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת Back Office

מנהל/ת Back Office

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

26/11/2025

תיאור תפקיד:
    לחברה בינלאומית מובילה בתחום הטכנולוגיה דרוש/ה נציג/ת Back Office לתפקיד מגוון, מעניין ובעל אחריות רחבה.
    תיאור התפקיד
      עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, שיווק ומשאבי אנוש
      טיפול בחשבוניות, ספקים והזמנות רכש
      בניית תקציבי שיווק רבעוניים וניהול מעקב אחר ביצועם
      הפקת דוחות וניתוח נתונים עסקיים
      מעקב ובקרה על קמפיינים דיגיטליים, תמריצים ואירועים
      עבודה שוטפת מול גורמים בארץ ובחו"ל, כולל ממשקים חוצי ארגון

      פרטים נוספים:

מיקום: פתח תקווה
משרה מלאה, ימים א’-ה’ (אין עבודה היברידית)
דרישות:
    שליטה גבוהה מאוד ב־Excel
    וביישומי Office – חובה
    אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה
    ניסיון קודם בתפקיד Back Office / אדמיניסטרציה עסקית / כספים
    – חובה
    ניסיון בעבודה עם מערכות ERP – יתרון
    יכולת סדר, ארגון ודיוק גבוהה
    אחריות, יחסי אנוש מעולים, ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18613
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה נציג/ת גבייה ובק אופיס -עבודה ברמת גן

דרוש/ה נציג/ת גבייה ובק אופיס -עבודה ברמת גן

חברה דיסקרטית

26/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס
התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות .
שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום.
שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00.
 גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות.
שכר שעתי +בונוסים
משרה מיידית!
קליטה מיידית לחברה!
עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה
יכולת טובה להשתלב בצוות.
בעל /ת מוסר עבודה גבוה.
יכולת למידה מהירה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00028
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנהלת חשבונות

פקיד/ת הנהלת חשבונות

QHR

26/11/2025

תיאור תפקיד:
דרושה מנהל/ת חשבונות מקצועית ואחראית לניהול מלא של ספרי החברה עד מאזן.
התפקיד כולל טיפול בכל תחומי הנהלת החשבונות, עבודה מול ספקים ולקוחות, הכנת דו"חות והתאמות, ושיתוף פעולה שוטף עם רואה החשבון.
דוח רווח והפסד , 5 ימים בשבוע - משרה מלאה 8-17 ישנה גמישות בשעות
יחדנית - כפופה למנכ"ל
תחומי אחריות:
ניהול ספרי חשבונות מלאים עד מאזן.
טיפול בספקים, קליטת חשבוניות והפקת תשלומים.
הפקת חשבוניות ללקוחות, מעקב וגבייה.
התאמות בנקים, כרטיסי אשראי ולקוחות/ספקים.
הכנת דוחות חודשיים ושנתיים לרואה החשבון.
עבודה מול רשויות המס לפי צורך.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה.
ניסיון מוכח בהנהלת חשבונות עד מאזן.
חשבשבת -חובה
ידע באקסל ברמה טובה
שליטה בתוכנות הנה"ח ומערכות ERP.
אחריות, יסודיות ויכולת עבודה עצמאי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15268
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת גבייה במדור שכר לימוד

רכז/ת גבייה במדור שכר לימוד

אורנים המכללה האקדמית לחינוך

26/11/2025

תיאור תפקיד:
· טיפול בגביית שכר לימוד ומעקב שוטף אחר יתרות חוב.
· עבודה מול רכזות מנהליות ומול מוסדות שונים.
· קבלת קהל ,מענה טלפוני ומענה בפורטל הסטודנטים.
· מתן שירות ומידע שוטף לסטודנטים בנושאים שונים
ממשקי עבודה מול: דיקן הסטודנטים, מנהל הפקולטות, מנהל הסטודנטים, מרכז קשת, מעונות ושיווק.
דרישות:
דרישות סף:
· הנה"ח סוג 2
· גישה שרותית וסבלנית.
· שליטה ביישומי מחשב -פריוריטי, אופיס , אקסל ברמה גבוהה.
· יכולת עבודה תחת לחץ.
· כושר ארגון, סדר ויסודיות ברמה גבוהה מאד.
· תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות.
· ראייה מערכתית וראש גדול.
· פתרונות יצירתיים -חשיבה מחוץ לקופסא .
יתרון משמעותי : הנה"ח סוג 3, ידע במערכות אקדמיות, ניסיון בתחום.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-178
אזור: צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סמנכ"ל/ית כספים לחברה מובילה

סמנכ"ל/ית כספים לחברה מובילה

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

26/11/2025

תיאור תפקיד:
ניהול של צוות
אחריות על הצד החשבונאי והכלכלי של החברה
הכנת דוחות כספיים וניהול תזרים
דרישות:
ניסיון כסמנכל/ית כספים
רישיון של רואה חשבון
ניסיון בניהול עובדים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00316
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד.ת גבייה

פקיד.ת גבייה

אמת דורקום

26/11/2025

תיאור תפקיד:
אמת דורקום מגייסת רכז.ת גבייה למחלקת הנהלת חשבונות במשרדי החברה בפתח תקווה!
**תנאים מצוינים למתאימים, משרה התחלתית בתחום!**

במסגרת התפקיד:
-טיפול בגבייה מלקוחות ואחריות מקצה לקצה
- גבייה יזומה והתנהלות שוטפת מלקוחות במיילים
- הנפקת קבלות+ התאמות כרטיסי לקוח
- מעקב שוטף אחר דוחות גיול חובות
- ניהול ממשקים מול גורמי תפעול פנימיים בארגון
דרישות:
- תעודת הנה"ח סוג 1+2 – חובה
- שליטה טובה באקסל ובמערכות ממוחשבות
- אסרטיביות יחד עם שירותיות ברמה גבוהה
- אחריות, חריצות ועמידה בלוחות זמנים
- יכולת עבודה עצמאית
- היכרות עם מערכת ERP פריוריטי – יתרון משמעותי
- ניסיון בגבייה מלקוחות- יתרון
- ניסיון בהתאמת לקוחות- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1008
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

אלביט מערכות

26/11/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים
תחומי אחריות
ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’
ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה.
העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים.
ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’.
בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים
ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה)
ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון)
גישה טכנולוגית מוכחת (חובה)
ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון)
שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה)
יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה
*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5562
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה חשב/ת שכר לחברה מובילה בהרצליה

דרוש/ה חשב/ת שכר לחברה מובילה בהרצליה

לין ביכלר משאבי אנוש

26/11/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה חשב/ת שכר לחברה מובילה בהרצליה

התפקיד כולל:
הכנת שכר לכ-350 עובדים, מקליטת העובד ועד סיום העסקה, לרבות נוכחות.
טיפול בדוחות וטפסים מול ביטוח לאומי, תשלומים לרשויות, התאמות חודשיות במערכת פיננסית.
ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים, יכולת בנייה והטמעת תהליכים.
תנאים:
משרה מלאה א'-ה'
נא לציין ציפיות שכר
יש חניה
תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר- חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות כחשב/ת שכר בחברה מעל 200 עובדים- חובה.
ניסיון ניהולי - חובה.
שליטה ביישומי אופיס, לרבות אקסל- חובה.
היכרות עם תוכנת מלם - יתרון
ידע בסיסי בהנהלת חשבונות- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53949
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות

לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות

לין ביכלר משאבי אנוש

26/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי במרכז דרוש/ה מומחה משכנתאות
התפקיד כולל:
מענה בזמן אמת לטיפול מקצועי לצרכי יועצי משכנתאות חיצוניים, מומחיות בתחום המשכנתאות,טיפול בבקשות משכנתא ולידים מיועצי משכנתאות,מתן מענה מקצועי לסניפים.
תנאים:
משרה מלאה 8 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון
דרישות:
תואר ראשון חובה
ניסיון וידע בתחומי המשכנתאות -חובה
הבנה ויכולת ניתוח דוחות כספיים-חובה
יכולת סגירת עסקאות ומו"מ מול יועצי משכנתאות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 53616
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה חוץ בנקאית בתחום המשכנתאות דרוש/ה מנהל/ת

לחברה חוץ בנקאית בתחום המשכנתאות דרוש/ה מנהל/ת

לין ביכלר משאבי אנוש

26/11/2025

תיאור תפקיד:


לחברה חץ בנקאית בתחום המשכנתאות דרוש/ה מנהל/ת

התפקיד כולל:
ניהול חיתום בחברת מימון חוץ בנקאית בתחום המשכנתאות בישראל, שיווק, חיתום, ותפעול הלוואות משכנתא, הפקת דוחות ודיווחים לגורמים רלוונטיים ,הכרה וניסיון מעשי בייזום, חיתום וניהול הלוואות משכנתא למגורים

תנאי המשרה:
משרה מלאה 9 שעות
נא לציין צ"ש
קליטה לארגון !!
:



דרישות:
חובה תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות תואר שני – יתרון.
ניסיון מעשי של 3 שנים לפחות בשיווק, ייזום ותפעול הלוואות משכנתא למגורים בישראל - חובה.
יכולות אנליטיות ופרזנטטיביות גבוהות.
תעודת יועץ משכנתאות - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 54075
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!