תיאור תפקיד:
לחב' ביטוח מובילה בפתח תקווה - דרוש/ה עוזר/ת חשב משרה מלאה התפקיד כולל: - סיוע בעריכת דוחות כספיים - דוחות מס - דיווחים נלווים. וכיוב'
דרישות:
דרישות •; ניסיון עבודה בחברות ביטוח/משרדי רו"ח שעסקו בביקורת בחברות ביטוח אלמנטארי- חובה. • הכרות עם כללי ה- IFRS ועריכת דוחות כספיים של חברות ביטוח- יתרון. • תואר ראשון בחשבונאות-חובה. • שליטה גבוהה באקסל- חובה. • כישורים נדרשים: יכולת לימוד עצמאית ועמידה בלוחות זמנים, יכולת עבודה בצוות, דייקנות ויחסי אנוש טובים. • מוטיבציה גבוהה, ראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00898
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הביטוח - בפתח תקוה - דרוש/ה מנה"ח עצמאי/ת עד מאזן משרה מלאה - א-ה 08:00-16:30 תשלומים ודיווחים למוסדות (856, מע"מ, מס נכנסה, בט"ל). רכוש קבוע ניהול כספי שוטף של פעילויות חדשות ומיזמים. אחריות כוללת על רישום ובקרה של הכנסות ממבטחים בחו"ל. בקרות על תהליכים ורישומים במערכת קליטות פרודוקציה וטיפול בשגויים בניית דוחות ודשבורדים להנהלת החברה.
דרישות:
עד מאזן אוריינטציה אקסל ניתוח דוחות רקע בכספים (אורינטציה לניתוח מידע) עדיפות ידע בפריוריטי והכרות עם מערכות BI יכולות אנליטיות גבוהות יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי. שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00876
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
משרד רואי חשבון בוטיק בצפון תל אביב העוסק בתחום המיסים: ; דרוש/ה יועץ/ת מס למשרה מלאה תיאור התפקיד: עריכה והגשת דוחות שנתיים של שכירים ועצמאים למס הכנסה עריכה והגשה של הצהרות הון למס הכנסה + ביצוע השוואות הון הכנת חומר מקצועי לדיונים במס הכנסה טיפול במוסדות – מס הכנסה, מע"מ, מיסוי מקרקעין וביטוח לאומי מתן מענה מקצועי ללקוחות
דרישות:
ניסיון ושליטה בביצוע דוחות אישים למס הכנסה - חובה יכולת למידה מהירה של תהליכים ושינויים מקצועיים יכולת ניתוח גבוהה יכולת ביצוע גבוהה בסביבה רב משימתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00893
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מובילה בתחום הטכנולוגיה דרוש/ה נציג/ת Back Office לתפקיד מגוון, מעניין ובעל אחריות רחבה. תיאור התפקיד
עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, שיווק ומשאבי אנוש טיפול בחשבוניות, ספקים והזמנות רכש בניית תקציבי שיווק רבעוניים וניהול מעקב אחר ביצועם הפקת דוחות וניתוח נתונים עסקיים מעקב ובקרה על קמפיינים דיגיטליים, תמריצים ואירועים עבודה שוטפת מול גורמים בארץ ובחו"ל, כולל ממשקים חוצי ארגון
פרטים נוספים: מיקום: פתח תקווה משרה מלאה, ימים א’-ה’ (אין עבודה היברידית)
דרישות:
שליטה גבוהה מאוד ב־Excel וביישומי Office – חובה אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה ניסיון קודם בתפקיד Back Office / אדמיניסטרציה עסקית / כספים – חובה ניסיון בעבודה עם מערכות ERP – יתרון יכולת סדר, ארגון ודיוק גבוהה אחריות, יחסי אנוש מעולים, ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18613
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לרשת אופנה מובילה דרוש/ה גזבר/ית למחלקת הנהלת החשבונות תחומי אחריות: ניהול ובקרה על תזרים המזומנים של החברה אחריות על קופות, הפקדות, תשלומים וגבייה ביצוע התאמות בנקים וכרטיסי אשראי עבודה מול ספקים, בנקים וממשקים פנים־ארגוניים הפקת דוחות כספיים שוטפים ותמיכה בתהליכי סגירה חודשיים סיוע לביקורות פנימיות ולמנהלי כספים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד גזבר/ית או עוזר/ת גזבר/ית – חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 או 3 – יתרון שליטה מלאה ביישומי Office, ובמיוחד Excel ניסיון בעבודה עם מערכת ERP – יתרון אחריות, אמינות ויכולת עבודה מדויקת תחת עומס יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4660
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
כ60 תלושי שכר. אחריות על כל מערך השכר כולל טיפול בסיומי העסקה, תאונות עבודה, מילואים, הפרשות סוציאליות. מתן מענה לעובדים בנושאי השכר. נדרש: תעודת חשב שכר. שליטה בדיני עבודה, צווי הרחבה ופנסיה. היכרות טובה עם office ובעיקר excel.
דרישות:
כ60 תלושי שכר. אחריות על כל מערך השכר כולל טיפול בסיומי העסקה, תאונות עבודה, מילואים, הפרשות סוציאליות. מתן מענה לעובדים בנושאי השכר. נדרש: תעודת חשב שכר. שליטה בדיני עבודה, צווי הרחבה ופנסיה. היכרות טובה עם office ובעיקר excel.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7094
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לרשת אופנה מובילה דרוש/ה טלר/ית אחראי/ת ומדויק/ת, למשרה הכוללת טיפול יומיומי בכספים ובתהליכי קופה תחומי אחריות: קבלת, ספירה ובקרה על כספים (מזומן, צ'קים, העברות בנקאיות וכו') הכנת כספים להפקדה יומית ודיווח למערכת הנהלת החשבונות טיפול בהפקדות ובמשיכות מול הבנקים עבודה מול גורמים פנים-חברתיים ומחלקת הנה"ח שמירה על סדר, דיוק ואחריות גבוהה בתהליכי כספי
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד טלר/ית – חובה שליטה בסיסית באקסל – חובה יכולת עבודה עצמאית ובצוות אחריות, סדר, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Retrieving data. Wait a f
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית המובילה מהפכה בתחום הנהלת החשבונות וניהול עסקים בישראל מחפשת תומכ/ת לצוות Customer Success התפקיד כולל מתן תמיכה ללקוחות החברה עבור מוצר הדגל- מערכת מבוססת ענן להנהלת חשבונות וניהול עסק. במסגרת התפקיד ינתן מענה מקיף ללקוחות החברה- רואי חשבון, מנהלי חשבונות ויועצמי מס. מתן תמיכה רב ערוצית בפתרון בעיות ליווי ותמיכה בתהליכי כניסה למערכת- הבנת צרכי הלקוחות והבטחת הצלחתם בשימוש ביצוע הדרכות ללקוחות חדשים וקיימים לצורך מקסום מעורבות ושביעות רצון איסוף תובנות בנוגע לשימוש במערכת וקידום צרכי לקוחות מול ממשקים פנימיים בחברה
דרישות:
הכרות/ נסיון בהנהלת חשבונות (חד צידית עד מאזן, כפולה והתאמות) - חובה! נסיון בתמיכה בלקוחות של מוצר טכנולוגי- יתרון משמעותי יכולת הבנה טכנית וטכנולוגית עמוקה ומהירה היכרות עם מערכות ארגוניות כגון CRMת ERP - יתרון יכולת התנסחות מעולה ומהירה בכתב, בצורה תמציתית, ברורה וללא שגיאות כתיב או דקדוק- חובה חשיבה אנליטית ניתוח בעיות ומציאת פתרונות יכולת ניהול זמן, כישורי ארגון ועבודה עצמאית תחומי ידע רלוונטיים: עסקים, ניהול כספים, ניהול חשבונות, מסחר אונליין, אינטגרציות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל עם ניסיון של עשרות שנים בניהול השקעות ופיננסים דרוש/ה מנהל/ת חשבונות וחשב/ת שכר מנוסה. תחומי אחריות: טיפול מלא בחשבוניות ספקים, תשלומים והתאמות כרטיסי אשראי אחריות על מספר חשבונות בנק, כולל התאמות ובקרות רישום פקודות יומן, סגירת חודש והתאמות בין-חברתיות בקרת הוצאות עובדים והחזרי הוצאות דיווחים לרשויות המס תחזיות תזרים מזומנים וניהול קבלות/תשלומים אחריות על כל תחום הכנת השכר של העובדים התפקיד הינו חלק מצוות כספים של שניים תחת CFO.
דרישות:
תעודת הנה״ח סוג 3 - חובה לפחות 5 שנות ניסיון כמנהל/ת חשבונות - חובה ניסיון בחברות הייטק – יתרון משמעותי תעודת חשב/ת שכר וניסיון - חובה ניסיון עם Priority - חובה שליטה מצוינת ב-Excel ויישומי Office - חובה יכולות אנליטיות ותקשורת בינאישית מצוינות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-4507
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית בענף היהלומים דרוש/ה עוזר/ת חשב עם יכולת ורצון להשתלב גם בעבודות הנהלת חשבונות, לעבודה ישירה מול מנהלת הכספים. משרה מלאה בבורסה ברמת גן. התפקיד כולל: השתלבות בפעילות הנהלת החשבונות של החברה עריכת דוחות חודשיים, רבעוניים ושנתיים להנהלה הכנת דוחות כספיים תמיכה בהכנת תחזיות ומעקב אחר ביצוע מול תקציב ביצוע התאמות בין-חברתיות ביצוע בקרות וניתוחים פיננסיים הכנת מצגות פיננסיות להנהלה
דרישות:
לפחות 4 שנות ניסיון כעוזר/ת חשב - חובה תואר ראשון בחשבונאות – חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 2/3 – יתרון משמעותי שליטה מלאה במערכות ERP – חובה שליטה מצוינת ב-Excel וב-PowerPoint – חובה אנגלית ברמה טובה – חובה סדר, ארגון ודיוק ברמה גבוהה יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4601
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות . שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום. שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00. גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות. שכר שעתי +בונוסים משרה מיידית! קליטה מיידית לחברה! עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה יכולת טובה להשתלב בצוות. בעל /ת מוסר עבודה גבוה. יכולת למידה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לבנק גדול דרוש/ה בנקא/ית לקוחות.במסגרת התפקיד: * מתן שירותים בנקאיים מקיפים * מתן פתרונות פיננסיים מותאמים אישית. * עמידה ביעדי הבנק וטיפול בשביעות רצון הלקוח.
דרישות:
* אקדמא/ית או לקראת סיום תואר פיננסי- חובה * ניסיון בנקאי קודם או זיקה לתחום פיננסי – יתרון * ניסיון בשירות לקוחות/מכירות – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4375
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת התפעול בקרנות השקעה האלטרנטיביות. במסגרת התפקיד: * ריכוז המידע והנתונים במערכת CRM * הבנת הצרכים ואפיונים מול מחלקת מערכות מידע * שליחת מיילים לסוכנים, הזנקת טפסים ובדיקת תקינותם
דרישות:
* תואר ראשון- חובה * אנגלית ברמה טובה (קריאה) - חובה * ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – יתרון משמעותי * הכרות ועבודה עם מערכת CRM – יתרון משמעותי * אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4305
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
US-based wealth management firm is seeking a highly motivated and detail-oriented Tax Associate to join our Israel team. The ideal candidate should have experience in both Israel and US tax law and be able to work effectively with clients, external advisors and team members. Responsibilities: • Maintain accurate and organized records of client information and tax filings • Assist in the collection of tax source documents from client accountants and organize information on network drive • Ongoing interaction with external client advisors (e.g., accountants, tax attorneys, accountants, etc.) • Conduct research on tax laws and regulations in both Israel and the US • Responsible for managing and coordinating tax compliance, tax payments and advisory work for clients • Assist with estate planning strategies for clients • Manage bookkeeping and payroll for clients, as needed • Review clients’ monthly reports • Communicate effectively with clients and team members in both English and Hebrew
דרישות:
Requirements: • Bachelor's degree in accounting or law • Certified CPA (IL or US) • 3+ years of experience in an international tax department at a large accounting firm or a leading law firm • Solid international and local tax knowledge • Attention to detail and produce accurate and organized work product • Efficient and creative problem-solver • Experience working in a fast-paced environment • Ability to work independently and as a member of a team • Excellent writing and verbal English and Hebrew skills This is a hybrid position in Ra’anana.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
806636
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|