תיאור תפקיד:
גם בשנת 2021, כמו בשנים קודמות, פאהן קנה ניהול בקרה מדורגת כ מספר 1 בישראל בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך להיות שותפ/ה להצלחה, לעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם ולעשות תפקיד משמעותי ומרתק – הצטרפ/י אלינו! משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מתמחים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
- לאחר שנת השלמה – יתרון!
- לאחר מבחני מועצה – יתרון!
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
- שליטה בתוכנות אופיס.
- העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
1. אחריות לריכוז ויישום תוכנית ריצות חיוב, גבייה ואכיפה בתאום עם היחידות השונות, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. ביצוע מעקב ובקרה אחר היישום בהתאם ללוחות הזמנים, נהלי העבודה והנחיות העבודה. 3. אפיון, הטמעת וניתוח דו"חות בקרה תפעוליים. 4. ניהול מערך בדיקה של נתוני הליבה בהרצות השונות (בכלל הסביבות). 5. ניהול מערך בקרה לבדיקת גרסאות מערכת בהקבלה לאפיון המאושר. 6. ניהול פרויקטים יעודיים / רוחביים בעולם התוכן הרלוונטי. 7. ניהול מערך הדרכות שוטף למשתמשים וביצוע הדרכות מתקנות 8. סיוע בתחקור אירועים ומבצעים מיוחדים ומתן המלצות לפעילות מתקנת ומונעת. 9. קידום וביצוע פעולות לשיפור וייעול פעולות האגף בהיבט התפעולי. 10. ריכוז וניתוח נתונים בהיבטים שונים הנוגעים ליחידה, עריכת דוחות סטטיסטיים רלוונטיים, הפקת תובנות והצגתן להנהלה. 11. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 12. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בחשבונאות/ כלכלה/ מינהל עסקים/ סטטיסטיקה/ הנדסת תעשיה וניהול (רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים) שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, או הנדסאי / טכנאי בתחום תעשייה וניהול (רישום במרשם ההנדסאים והטכנאים המוסמכים). 2. ניסיון מקצועי בתחום פיננסי, חיוב, גבייה ואכיפה או תכנון ובקרה: טכנאי תעשייה וניהול - 3 שנים לפחות. הנדסאי תעשייה וניהול- 2 שנים לפחות. תואר ראשון - 1 שנה לפחות. * יתרון לבעלי ניסיון בתחום כספים. 3. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. ניסיון במערכת מחו"ג - יתרון. ניסיון באפיון, בנייה וניתוח תהליכי עבודה ודוחות בקרה. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפות עברית ואנגלית ברמה טובה מאוד. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
115ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל. אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו! אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה! 2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה! 3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב. 4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס. העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב. ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: - מול רו"ח ומנהל חשבונות חיצוניים - בקרה על תשלומי ספקים וניהול גבייה - ניהול הוצאות/הכנסות, התאמות בנק ודוחות כספיים - בקרה על שכר ועבודה מול משאבי אנוש - שיפור תהליכים ובקרות פיננסיות תפקיד ראשוני בארגון - הזדמנות לפיתוח קריירה חברה עם אנרגיות מעולות, 85 עובדים מיקום נוח - 5 דק' מתחנת סבידור/רכבת קלה היקף משרה: 60%-80% שכר: ₪16,000-18,000
דרישות:
יכולת ביטוי גבוהה בעברית, גם בכתב וגם בעל פה – חובה. -יכולות טכנולוגיות מתקדמות לעבודה עם מספר מערכות במקביל – חובה. -ניסיון קודם בשירות לקוחות מהווה יתרון. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
789770
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן בוטיקית הממוקמת בגליל ים (אזור הרצליה) דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה. התפקיד כולל סיוע בכל תחומי הנה"ח כולל ספקים, בנקים, לקוחות , דיווחים ועוד ודורש ניסיון בפריוריטי.
דרישות:
מנה"ח סוג 2/3 ניסיון בכל תחומי הנהלת חשבונות של לפחות שנתיים - יתרון ניסיון בתחום הנה"ח ספקים ובנקים - חובה ניסיון בפריוריטי - יתרון משמעותי יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
756067
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון בתחום הבינוי והשיכון דרוש.ה מנהל.ת חשבונות התפקיד כולל קליטת חשבוניות ספקים, תשלומי ספקים, התאמות בנקים, כ"א ועוד... עבודה מהמשרד, ניידות נדרשת
דרישות:
שנתיים ניסיון ומעלה עבודה בארגון (לא משרד רו"ח) – חובה ניידות- חובה נכונות לעבודה מהמשרדים- חובה אקסל – VLOOKUP, Pivot וSUM - חובה פריוריטי - חובה בניית דוחות בקרה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מנהל/ת חשבונות
מנהל/ת חשבונות
מנהל/ת חשבונות
ESR
16/12/2025
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות הזדמנות להשתלב בתפקיד מגוון ותפעולי במחלקת הנהלת חשבונות בחברה יציבה ומובילה! תחומי אחריות: • טיפול בדוחות ודיווחים • ניהול ביטוחים • הכנת תשלומים לספקים • ביצוע התאמות בנקים • קליטת תשלומים ותשלומי חו"ל • מעקב אחר הזמנות ומשלוחים
דרישות:
דרישות התפקיד: • תעודת הנה"ח סוג 2 – חובה סוג 3 – יתרון • ניסיון בעבודה עם מערכת Priority – יתרון • שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על Excel (כולל Vlookup ו־Pivot) – חובה • אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה • יכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת ממשקים • שירותיות, סדר וארגון, תקתקנות, יסודיות וראש גדול תנאים: • משרה מלאה • שעות עבודה: 07:00–16:30 (קיימת גמישות) מיקום המשרה- שפלה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20440
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה מוכרת ומובילה העוסקת בהפקת תפעול ויצירת תוכן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. במסגרת התפקיד: הנהלת חשבונות שוטפת, עבודה בצוות, התאמת כרטסות, אחריות על ביצוע גבייה, רישום פקודות יומן, עבודה מול ספקים, הפקת וקליטת חשבוניות ותשלומי מס"ב, קופה קטנה, טיפול בהחזר הוצאות, ביצוע התאמות ספקים, לקוחות וכרטיסי אשראי ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-תעודת הנהלת חשבונות סוג 2. -ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתחום. -ניסיון בביצוע גבייה- יתרון משמעותי. -שליטה מלאה בתוכנת סאפ. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. -יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וסדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17713
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מעקב אחר חובות פתוחים טיפול שוטף בגבייה תשלומים מלקוחות החברה ביצוע שיחות יזומות לצורך תיאום וסגירת תשלומים. הקלדת נתונים ומעקב אחר התחייבויות. העבודה בכפיפות למנהלת מחלקת גבייה
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה - יתרון משמעותי (עדיפות לניסיון מתחום הקמעונאות) עד שנתיים שליטה מלאה באופיס ואקסל ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי היכרות מערכות ממוחשבות בדגש על פריוריטי- יתרון משמעותי כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב יחסי אנוש טובים יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. העבודה במודיעין במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
o ניהול מחזור הנהלת החשבונות של החברה עד מאזן o טיפול מלא בספקים: קליטת חשבוניות, התאמות, תשלומים ובקרת חשבוניות o טיפול בלקוחות וגבייה (כולל חוזים/שכ"ד/חשבוניות תקופתיות) o הכנת דוחות חודשיים ושנתיים, התאמות בנקים, כרטיסים וסגירות חודש o ניהול קופות, חשבונות בנק, תזרים מזומנים ומעקב אחר התחייבויות o עבודה מול חברות אחזקה וחברות־בת: התאמות, רישומים בין־חברתיים ובקרה o הכנת חומר למאזן עבור רו"ח חיצוני o פיקוח על תהליכי רישום חשבונאי ובקרת מסמכים o עבודה מול בנקים, רשויות, וחברות שירות o ניהול מערכת הנהלת חשבונות וטיוב נתונים במערכות המידע o אחריות על דיווחים חודשיים לרשויות: מע"מ, ניכויים, מקדמות מס - משרה מלאה 8:00-17:00
דרישות:
תעודת מנהלת חשבונות סוג 3 - חובה o ניסיון מוכח של 5+ שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן, עדיפות בתחום הנדל"ן / אחזקות o ניסיון בעבודה מול חברות־בת ותהליכים בין־חברתיים o שליטה גבוהה ביישומי Office ובעיקר Excel o ניסיון בעבודה עם תוכנת Priority- חובה o יכולת ניתוח ובקרה, סדר ודיוק ברמה גבוהה o יכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות o שירותיות, אחריות וראייה מערכתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
צירנובסקי
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות . שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום. שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00. גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות. שכר שעתי +בונוסים משרה מיידית! קליטה מיידית לחברה! עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה יכולת טובה להשתלב בצוות. בעל /ת מוסר עבודה גבוה. יכולת למידה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה העוסקת במערכות אלקטרו-אופטיות דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3! התפקיד כולל: 1. קליטת חשבוניות ספקים בארץ ובחו"ל. 2. טיפול בתשלומים לספקים והכנת הוראות תשלום. 3. התאמות בנקים וכרטיסי אשראי. 4. התאמות ספקים ולקוחות. 5. סיוע בהכנת דוחות כספיים ועד מאזן (בהתאם ליכולת). 6. עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים (רכש, כספים, ספקים וכו’).
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה. - ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד דומה – חובה. - ניסיון בתשלום לספקים והתאמות – חובה. - שליטה בפריוריטי – חובה. - שליטה טובה באקסל. - ניסיון בעבודה עד מאזן – יתרון גדול. - אנגלית ברמה טובה – יתרון. *המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00020
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לחברה תעשייתית מובילה – תפקיד מגוון עם אחריות רחבה! מחפשים תפקיד מקצועי עם עומק ותהליכים מורכבים? זו ההזדמנות שלכם להצטרף לחברה יציבה ומובילה, בסביבה דינמית ומקצועית עם אפשרות להתפתחות. מה בתפקיד? טיפול בדיווחים למוסדות (ביטוח לאומי, מס הכנסה) כולל דיווחים שנתיים 856 ו-126 רישום פקודות שכר והתאמות לטופס 126 ניהול ערבויות והלוואות החברה טיפול במכתבי אשראי דוקומנטריים (יתרון לניסיון קודם) עבודה מול ספקי חו"ל (יתרון) טיפול בעיקולים, שעבודים וביטוחים מענה מקצועי לצוות מנהלות חשבונות ספקים ביצוע פקודות יומן, התאמות ותיעוד
דרישות:
ניסיון של 2-3 שנים כמנהל/ת חשבונות עד מאזן בצוות בחברה (לא ממשרד רו"ח) – חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 (סוג 3 יתרון) – חובה ידע בפריוריטי ואקסל ברמה גבוהה – חובה אנגלית ברמה טובה (מיילים) ניסיון בדיווח למוסדות ופקודות שכר – חובה חשבות שכר – יתרון למה כדאי? תפקיד מגוון, עם אחריות רחבה, בסביבה יציבה ומקצועית. אם אתם מחפשים תפקיד עם עומק מקצועי ואפשרות להתפתח – שלחו קורות חיים והצטרפו אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
234292
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת כספים בכיר/ה לחברה מובילה בת"א (נדל"ן) תחומי אחריות מרכזיים- ניהול והובלת מערך הכספים של חטיבת ישראל (חשבות, הנהלת חשבונות, בקרה, דיווח ותקציבים). בניית תקציב שנתי, בקרה תקציבית מעמיקה ומעקב אחר ביצועי נכסים ופרויקטים (ניתוח סטיות, ייעול הוצאות). ניהול תזרים מזומנים , תכניות מימון וקשרי בנקים וגופים פיננסיים. הכנת והצגת דוחות ניהוליים (רבעוניים/שנתיים) להנהלה הבכירה ותמיכה אנליטית בקבלת החלטות. ניהול צוות כספים (כ-10 עובדים) וממשקי עבודה מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים. משרה מלאה (א'-ה', 8:00-17:00). יש לציין ציפיות שכר, המשרה כוללת רכב. קליטה ישירה לארגון' , תנאים מעולים
דרישות:
רישיון רו"ח - חובה. ניסיון מוכח בתפקידים פיננסיים בכירים, עדיפות משמעותית לעולם הנדל"ן המניב / חברות ציבוריות. ניסיון בהובלת תקציבים גדולים, בניתוחים פיננסיים, ובהצגת נתונים להנהלות בכירות. ניסיון בעריכה ואיחוד דוחות כספיים בהתאם ל-IFRS ולדרישות רשות ניירות ערך. חשיבה עסקית, ראייה מערכתית, ויכולת הובלת תהליכים מקצה לקצה בסביבה דינמית ומרובת ממשקים. שליטה מלאה באנגלית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54440
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה ציבורית וגלובלית מובילה המפתחת ומספקת פתרונות מתקדמים בתחומי הביטחון, תשתיות ותקשורת דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה. אנו מחפשים כלכלן/ית מוכשר/ת ובעל/ת מוטיבציה להצטרף לצוות הכלכלי שלנו. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת ידע וניסיון בתחום הכלכלה. תפקיד זה מציע הזדמנות מצוינת לכלכלן/ית להתפתח ולהרחיב את מיומנויותיו/ה. אחריות עיקרית:
- בניית תחזיות ותקציב שנתי לפרויקטי החברה. - אחריות על מעקב שוטף של תקציב מול ביצוע. - שליטה וניהול תקציב הפרויקט יחד עם מנהל הפרויקט תוך הצגת הנתונים לרמות הממונות. - הובלת פרויקטים ותהליכים כלכליים במערכת ה-ERP, כולל פיתוח כלים ודו"חות מעקב. - ניהול תהליכי אינטגרציה וממשקים בין פלטפורמת התקציב למערכות ה-ERP/HR.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים - חובה. - ניסיון בבניית תקציב ובקרה. - ידע וניסיון בעבודה במערכת פריוריטי- יתרון. - אקסל - שליטה מלאה. - הכרת התחום החשבונאי – יתרון משמעותי. - בעל/ת יכולת למידה עצמית גבוהה. - בעל/ת יכולות אנליטיות גבוהות, כושר איסוף מידע, ניתוח נתונים ובקרה. - אסרטיביות, ראש גדול ויסודיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1140
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|