תיאור תפקיד:
We are a leading international tax advisory firm with deep expertise in U.S. and cross-border taxation. Key Responsibilities: • Directly manage a robust client base, handling a diverse range of U.S. individual tax matters. • Tackle complex tax scenarios, applying technical knowledge to address unique client needs. • Expand your expertise in U.S. taxation, staying updated on current laws, regulations, and best practices. • Make key decisions, working independently while managing your workload efficiently. • Mentor and develop junior associates, fostering a positive learning environment and professional growth. • Collaborate with a team, contributing your leadership and expertise to team projects and client work
דרישות:
Requirements: You have 3–5 years of comprehensive experience in U.S. individual taxation and a deep
understanding of complex tax scenarios. You are a problem-solver, comfortable navigating and tackling challenging tax issues with minimal guidance. You possess advanced technical proficiency in U.S. taxation and continuously seek to expand your knowledge. You are a natural mentor, eager to support and guide junior associates as they grow professionally. You can make independent decisions and confidently take ownership of projects. You thrive in a collaborative environment, contributing your expertise and learning from others.
Bonus if you have: • A U.S. CPA license • A high level of Hebrew Flexible working hours Hybrid working options, allowing for a blend of in-office (Jerusalem/Beit Shemesh) and remote work.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
650112
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה הממוקמת במרכז ת"א דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 2 עם ידע בשכר במסגרת התפקיד: הנהלת חשבונות, התאמות בנקים, בקרות, תקציבים, דוחות, שכר, תשלומים לרשויות ועוד... תנאים: משרה חלקית / מלאה 9:00-15:00 / 9:00-17:00, 5 ימים בשבוע יש לציין ציפיות שכר
דרישות:
הנהלת חשבונות שנה עד שנתיים ניסיון חשב/ת שכר אנגלית ברמה טובה קריאה/כתיבת מיילים. מכפל/ חשבשבת חלונות/ פריוריטי - יתרון משמעותי מוסר עבודה גבוה! ויציבות תעסוקתית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- עריכת חשבונות לקבלנים.
- ביצוע גבייה ובקרת תשלומים מצטברים.
- עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון קבלנים ומנהלי פרויקטים.
- עבודה מול דוח גיול.
- קריאת כרטסת ותנועות יומן.
נכונות למשרה מלאה: 8:00-17:00 , ש''נ לפי הצורך תנאים מעולים
דרישות:
- ניסיון בתחום הגבייה - חובה
- תעודת הנהלת חשבונות – יתרון
- אקסל ברמה גבוהה - חובה.
- ניסיון על מערכת פריורטי - יתרון משמעותי.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
1437 ר-ב
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Work closely with internal departments as an analytical focal point. Analyze large-scale data sets and sources to optimize and improve business KPI’s. Provide actionable recommendations and conclusions from collected data to support business decisions. Develop and maintain dashboards, reports, and data visualizations to monitor key performance metrics according to the needs of the departments. Manage multiple projects at a time in a fast-paced, frequently changing environment.
דרישות:
5-8 years of analytical work experience, specifically in Business analytics. BA in Statistics/ Mathematics/ Industrial Management/ Economics/ Information Systems or another quantitative field. Strong proficiency in SQL for querying and manipulating large datasets. Strong proficiency in Excel. Experience working with Tableau / PowerBI - design & build dashboards. Experience working with large scaled databases. Strong analytical skills combined with the ability to present the data clearly and efficiently to support business decisions. Strong written and verbal communication skills in English & Hebrew. Analytical work experience from the Online Gaming industry - Advantage. Knowledge in Python for data analysis - Advantage.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4252
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ומשפחתית בענף המזון דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה בלקוחות. התפקיד הינו בכפיפות למנהלת כספים ועבודה בצוות עם מנה״ח ספקים.
דרישות:
הכשרת הנה״ח סוג 1/2 - חובה, סוג 3 - יתרון ניסיון של שנתיים בהנהלת חשבונות - חובה ניסיון בהנה״ח של לקוחות, ביצוע גבייה - חובה שליטה גבוהה ב-Excel - חובה שליטה בתוכנות כגון SAP, Priority, חשבשבת - חובה יכולת עבודה בצוות , אחריות אישית ,סדר , דיוק, יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4702
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות - הזדמנות מצוינת להשתלב ולהתפתח בעולם הפיננסי! התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי ותפעול קשרי לקוחות מול גורמים בחברות המובילות במשק. שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות. יכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים. עבודה רבה מול ממשקים פנימיים בחברה.
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי (פיננסי- יתרון) ניסיון של עד 1-2 שנים בתפקידי שירות / לקוחות / מכירות – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד– דיבור, קריאה וכתיבה ניסיון מבנקים- יתרון משמעותי שליטה טובה ביישומי Office בדגש על Excel ברמה טובה - חובה בעל/ת תקשורת בין-אישית מצוינת שירותי/ת, מסודר/ת, לומד/ת מהר ובעל/ת יכולת ירידה לפרטים שחקן/ית צוות עם מוטיבציה גבוהה להתפתח בסביבה פיננסית-טכנולוגית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. ספקים –מתן מענה לספקים, קליטת חשבוניות , תשלומים והתאמות 2. כרטיסי אשראי 3. התאמות בנקים
דרישות:
• ניסיון בכל תחומי הנה"ח: ספקים, לקוחות, התאמות בנקים, אשראי, פקודות יומן, קופה קטנה, ייבוא/ייצוא וכו' • ניסיון עם מערכת ERP חובה - יתרון משמעותי ל-PRIORITY
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
7141
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
מנהלת חשבונות לעבודה במחלקת כספים של חברת תרופות מובילה הנהלת חשבונות בסיסית+ הפקת חשבוניות, תעודות משלוח תשלום לספקים קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון
דרישות:
סוג 2 הנהלת חשבונות חובה בין 1-2 ניסיון בהנה"ח כללית שליטה ביישומי מחשב נכונות לעבודה בת"א משרה חלקית ומיידית 5 ימים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מי סביבת עבודה נעימה יוקרתית איכותית ומחבקת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18176
אזור:
מרכז - תל אביב
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחפשים תפקיד מקצועי ומאתגר בתחום הנהלת החשבונות? זו ההזדמנות שלכם להצטרף לחברה גלובלית מובילה עם סביבת עבודה דינמית וגמישה. אנחנו מחפשים מנה"ח ספקים מוכשר/ת לקבוצת Manpower משרה מלאה עם גמישות בשעות, במודל היברידי התפקיד כולל עבודה בצוות כחלק ממחלקת כספים רחבה תחת חשבת החברה, במשרה מלאה עם גמישות והיברידיות (כולל נכונות לשעות נוספות בסגירות חודש). מהות התפקיד: הנהלת חשבונות שוטפת בתחום הספקים עבודה מול בנקים, ערבויות וקופה קטנה החתמת מורשי חתימה טיפול בספקים, התאמות ומע"מ עבודה מול מערכות פיננסיות מתקדמות
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות – חובה ניסיון של שנתיים בתחום הספקים- חובה שליטה באקסל ברמה גבוהה – חובה
אם יש לכם ניסיון, דיוק ורצון להתפתח – שלחו קורות חיים והצטרפו לקבוצת Manpower!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
206143
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה מוכרת ומובילה העוסקת בהפקת תפעול ויצירת תוכן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. במסגרת התפקיד: הנהלת חשבונות שוטפת, עבודה בצוות, התאמת כרטסות, אחריות על ביצוע גבייה, רישום פקודות יומן, עבודה מול ספקים, הפקת וקליטת חשבוניות ותשלומי מס"ב, קופה קטנה, טיפול בהחזר הוצאות, ביצוע התאמות ספקים, לקוחות וכרטיסי אשראי ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-תעודת הנהלת חשבונות סוג 2. -ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתחום. -ניסיון בביצוע גבייה- יתרון משמעותי. -שליטה מלאה בתוכנת סאפ. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. -יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וסדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17713
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טלפייר, חברה טכנולוגית העוסקת בפיתוח וייצור מערכות ניהול ובקרה מתקדמות, מגייסת אחראי.ת בק אופיס לתפקיד תפעולי במחלקת השירות. אחריות על אדמינסטרציית מרכז השירות הוצאת חשבוניות מס וחשבוניות עסקה ללקוחות על כלל העבודות/ הסכמי השירות חידוש הסכמי שירות ללקוחות קיימים וללקוחות חדשים ריכוז מידע ופתיחת דרישות רכש לספקים עבודה רציפה עם מנהלי הצוותים הטכניים וכן עבודת צוות עם אנשי מרכז השרות האחרים סידור ועדכון לקוחות במערכת.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם חשבוניות- חובה ניסיון בתפקידי , אדמיניסטרציה, -חובה עבודה שוטפת על תוכנות office כולל אקסל ברמה טובה – חובה ניסיון בעבודה על מערכת פריורטי – יתרון כישורים נדרשים: סדר וארגון יוזמה וראש גדול יחסי אנוש מעולים ויכולת מתן שרות ללקוחות מרובים (קבועים) יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות אמינות ומסירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1213
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
טלפייר מגייסת מנהל.ת חשבונות קצת על TELEFIRE מובילת שוק בישראל בתחום טכנולוגיות בנייה. עוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ושירות טכנולוגיות הגנה מאש, מערכות בקרת מבנה ושו"ב בטחון. חלוצה בתחום מערכות גילוי וכיבוי אש מאז שנת 1979 התפקיד כולל: הנהלת חשבונות שוטפת בעבודת צוות בעיקר מול ספקים. קליטת חשבוניות ספקים, ביצוע התאמות בנקים, התאמות כרטיסים, תנועות יומן, קליטת רשימוני יבוא, הפקת קבלות, ביצוע הפקדות, כרטיסי אשראי, תשלומים לספקים בארץ ובחו"ל, תשלומים למוסדות, דוחות נסיעה לחו"ל, עזרה בסגירות למאזן.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 חובה - לפחות שנתיים ניסיון בהנהלת חשבונות - חובה - ניסיון בתוכנת הפריוריטי - חובה - אנגלית ברמה טובה - יכולת עבודה עצמאית ובצוות - יסודיות ויכולת עבודה תחת לחץ - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד משרדי החברה בפתח תקווה, משרה מלאה עם גמישות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
1214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
אחריות לתפעול השוטף של הנהלת חשבונות לקוחות בארגון, כולל רישומי הכנסות וזיכויים, בקרת גבייה ורישומים פנימיים. עבודה עם מערכות Office, ERP. תחומי אחריות עיקריים- ניהול יומיומי של חשבונות לקוחות, והוצאות שונות
- רישום, ובקרת תנועות כספיות
- עבודה עם מערכות ERP
- שיתוף פעולה עם מחלקות נוספות בארגון
- המלצות לשיפור תהליכי עבודה פיננסיים
דרישות:
- מנהל/ת חשבונות סוג 2-3
- שליטה ב Office, Excel - חובה
- ניסיון - יתרון
כישורים אישיים - יכולת ארגון וניהול משימות מרובות במקביל
- אחריות, מוסר עבודה, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ
- כישורי תקשורת בין-אישית טובים ויכולת עבודה בצוות
- יוזמה ויכולת פתרון בעיות באופן עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00122
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
עוזר חשב וחשב/ת נכסיםהיקף משרה – מלאה - עם נכונות לשעות נוספות ועבודה מאומצת
תיאור התפקידניהול מקצועי של צוות מנהלי חשבונות / כלכלנים אחריות על דיווחים לרשות שוק ההון בקרה על עסקאות בניירות ערך וניתוחים אנליטיים בקרה על הנהלת חשבונות אחריות מקצועית על תהליך חישוב תשואה יומי דיווחים רבעוניים –דוחות כספיים, מתן מענה לרו"ח על שאלות שונות מתן מענה למחלקות השונות בחברה
דרישות:
רואה חשבון מוסמך- חובה ידע וניסיון בדיווחים לרשות שוק ההון ובעבודה מול גופים מוסדיים – יתרון ידע בשוק ההון – יתרון ידע באקסל ברמה גבוהה – חובה ידע בדנאל – יתרון ניסיון בתפקיד דומה – יתרון
מיומנויות נוספותשירותיות יכולת עבודה בצוות יכולת למידה עצמאית יכולות ניהוליות
ממשקי עבודהאגפיה השונים של החברה חברות בשוק ההון
כפיפותחשב הנכסים, ראש אגף נכסים ומנהל כספים של החברה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01408
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הובלת מחלקת החשבות אחריות על דיווחים חודשיים בחברה גלובלית. דוחות על בסיס USGAAP הכנת דוחות מס שנתיים לחברות בישראל וטיפול בסוגיות גלובליות אחריות וניהול צוות הנהלת חשבונות ומתן מענה מקצועי שוטף תמיכה שוטפת בפעילות השוטפת ועמידה בתקציב אחריות על SOX עבודה שוטפת מול רו"ח מבקרים ויועצים חיצוניים
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 לאחר תפקיד אחד בחוץ. ניסיון בדיווחים על בסיס USGAAP ניסיון במערכת Priority – יתרון בקיאות בתקני USGAAP שליטה בExcell יכולת טובה לעבודה בצוות ועבודה בתקשורת טובה מול מחלקות אחרות בארגון אנגלית ברמה טובה יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
623200
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|