תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
כלמוביל, חברת הרכב המובילה בתחום הרכב מחפשת מנהל.ת אולם מרצדס. איך יראה היום שלך:אחריות על הובלת צוות מצוין, תוך שמירה על אנרגיה ומוטיבציה גבוהים, גם בתקופות מורכבות, לעמידה ביעדים מאתגרים וחתירה לסגירת עסקאות אחריות לקיום שגרות ניהול, בקרות ועבודה על פי data אחריות לתהליך המכירה וניהול הקשר השוטף עם לקוחות החברה באולם ומחוצה לו, תוך מיקסום פוטנציאל המכירה ללקוח פיתוח מיומנויות צוות המכירה לעבודה פרואקטיבית, להבנת המוצר והמתחרים וליצירתיות בקידום עסקאות אחריות על רמת שירות גבוהה וחווית לקוח יוקרה יוצאת מן הכלל אחריות לזיהוי וגיוס לקוחות פוטנציאליים לרבות עסקיים ואסטרטגיים, פיתוח לקוחות חדשים וטיפוח ושימור לקוחות קיימים. פיתוח מקצועי של צוותי המכירה- הכשרה, הדרכה, חניכה OTJ, שיחות התפתחות
דרישות:
ניסיון במכירות פרונטאליות- 3-5 שנים- חובה ניסיון מעולם הרכב- יתרון משמעותי ניסיון בניהול צוות בעולם המכירות- יתרון משמעותי רישיון נהיגה בתוקף - חובה תואר ראשון יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4260
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
מכירת פתרונות תקשורת קווית ללקוחות חדשים בסגמנט SMB מכירת מוצרי אינטגרציה, פייבר ופתרונות תקשורת לעסקים עמידה ביעדי מכירת מוצרים ושירותים ללקוחות חדשים אחריות על תיאום פגישות מול לקוחות פוטנציאלים ופעילות B2B אחריות על כל שלבי המכר
דרישות:
ניסיון במכירות שטח - חובה ניסיון במכירות בעולם התקשורת הקווית - יתרון משמעותי הכרות עם השוק העסקי – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-193
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
leading company in the food ingredients industry is seeking an experienced and driven Sales Manager to lead and expand food ingredient sales across select food & beverage companies, both domestic and international, with a primary focus on European countries. The ideal candidate needs a track record of successful sales in the European food ingredients markets (flavors, sweeteners, dietary fiber etc.), with connections in the core target markets and experience in selling products and solutions to food industries. Key Responsibilities: - Development and identification of market potential: Identify potential customers and market opportunities within the food industry - Sales Execution: Negotiate terms, close new deals, and build long-term partnerships - Collaboration: Work closely with various departments such as Marketing, Sales teams, and R&D globally to ensure successful strategies - Customer Insights: Communicate market needs to management while showcasing the company's innovative capabilities to customers This position is open to all genders.
דרישות:
t least 5 years of proven successful experience in a sales position in a B2B environment Strong overview and track record of food ingredients sales or chemicals to manufacturing companies Fluent in English, with excellent written and verbal communication skills Strong sales, negotiation, and analytical skills Willingness to travel extensively and manage a flexible work schedule Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) BA/BS required MBA is preferred A background in Chemistry, Food Science, or Natural Sciences related fields is advantageous Retry
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
905872
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אם יש לך אהבה אמיתית לבעלי חיים ואת/ה מחפש/ת עבודה משפחתית, תוססת ומלאת משמעות – זו ההזדמנות שלך להצטרף לרשת מובילה בתחום! מהות התפקיד: – מתן שירות ומכירה פרונטלית ללקוחות – תפעול שוטף של החנות – קופה, קבלת סחורה וסידור מדפים – ייעוץ והתאמת מוצרים לפי צורכי הלקוח ובעל החיים – אחריות אישית ונכונות לעבודה בצוות דינאמי תנאים: – עבודה במשמרות בוקר וערב (8 שעות כל אחת) – עבודה בימים ראשון עד שישי – שכר טוב + בונוסים גבוהים – השכר יקבע בהתאם לניסיון ובמעמד ראיון – תנאים סוציאליים מלאים לפי חוק – סביבת עבודה צעירה, תוססת ואוהבת בעלי חיים – אופציות קידום אמיתיות ברשת למתאימים מיקום: כפר סבא רוצה לעבוד עם אנשים שמבינים חיות וליהנות מכל רגע? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– חובה – אחרי צבא – זיקה ואהבה לבעלי חיים – חובה – יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה דינאמית – שליטה בסיסית במחשב ובתוכנות Office – ידיעת השפה הרוסית – יתרון משמעותי שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת ג׳וב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. ניתן לעיין במידע, לתקנו או לבקש את מחיקתו בכל עת באמצעות פנייה ל־ [email protected]. למידע נוסף – ראה/י את מדיניות הפרטיות: https://www.jobspacepro.com/privacy-and-policy.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
15855
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות האנטר/ית למחשוב
דרישות:
ניסיון במכירת פרוייקטי מחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00290
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
איש/ת מכירות הפצה לתחום המתח הנמוך תיאור תפקיד : איש/ת המכירות בתחום המתח הנמוך יהיה אחראי/ת לקידום מכירות, ניהול לקוחות, ופיתוח הזדמנויות עסקיות חדשות בעולם המתח נמוך התפקיד דורש הבנה שיווקית, ויכולות מכירה גבוהות. תחומי אחריות : ניהול תיקי לקוחות : יצירת קשרים עסקיים ארוכי טווח עם לקוחות קיימים וחדשים. הבנת הצרכים של הלקוחות ומתן פתרונות מותאמים. טיפול במו"מ מסחרי, סגירת עסקאות, ועמידה ביעדי מכירות. זיהוי שווקים פוטנציאליים ולקוחות חדשים בתחום המתח הנמוך.
דרישות:
דרישות תפקיד :ניסיון של 3 לפחות במכירות ובמכירה לאינטגרטורים יכולות בין-אישיות גבוהות וכישורי משא ומתן. יכולת עבודה עצמאית וניהול זמן. גישה מכירתית ושירותית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2800
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחנויות קרביץ בדרום דרושים סגן.ית חנות. אחריות על ניהול הפעילות היומיומית בחנות. ניהול והנעת צוות עובדים. מתן שירות ומכירה ללקוחות החנות הובלת החנות ליעדים יומיים / חודשייים. סגן המנהל יהווה יד ימין למנל החנות / מ"מ בעת הצורך
דרישות:
ניסיון ניהול והנעת עובדים - חובה ניסיון בשירות ומכירה - חובה ניסיון מתחום הקמעונאות - יתרון משמעותי נכונות למשמרות ועבודה לטווח ארוך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
854
אזור:
דרום - קרית גת, באר שבע, אשקלון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
שקד נכסים מחפשים אותך – הצטרפו להצלחה בתחום הנדל”ן
שלום, האם אתם מרגישים שהגיע הזמן להשתדרג? שתחום הנדל”ן קורא לכם? למשרד התיווך המוביל והוותיק “שקד נכסים” בקריות דרושים סוכנים עצמאיים (פרילנסרים) נמרצים, רעבים להצליח ומלאי מוטיבציה – בדיוק כמוכם! מה אנחנו מציעים?- פוטנצאל השתכרות גבוה (פרילנסרים)
- ליווי אישי ומקצועי מהרגע הראשון
- הדרכה צמודה על ידי המומחים הטובים ביותר בתחום
- הזדמנות אמיתית לבנות קריירה משגשגת בעולם הנדל”ן
- גמישות מלאה כסוכנים עצמאיים
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?- גברים ונשים עם תשוקה לעשייה ורצון להגיע רחוק
- בעלי רכב (חובה) וזמינות להתחיל מיד
- אם אתם מוכנים לקחת את הצעד הבא ולהפוך את הכישרון שלכם להצלחה מסחררת – אנחנו רוצים לשמוע מכם! חייגו עכשיו ל 0544356724 והצטרפו לצוות המנצח של שקד נכסים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
משרד השקעות נדל״ן מוביל בפורטוגל מגייס יועץ/ת נדל״ן מנוסה שמוכן/ה לעשות קפיצה בקריירה ובהכנסה. מה תקבל/י אצלנו? • לידים חמים בלבד • פגישות פרונטליות / ZOOM איכותיות • מודל ללא תקרת עמלות • תן ביס,, HAPPY HOUR כל שבוע ואווירה משפחתית • מיקום נוח על קו הרכבת הקלה
דרישות:
מה צריך? • ניסיון במכירות נדל״ן – חובה • אופי מכירתי ורעב להצליח • יחסי אנוש מצוינים • ניסיון עם CRM – יתרון • רקע בנדל״ן / ייעוץ פיננסי – יתרון ענק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקליניקה בתל אביב דרוש/ה מנהל/ת תפעול וחווית לקוח, התפקיד כולל: ניהול עובדים ניהול שוטף של כלל צוות הקליניקה - מתאמות ייעוצים, צוות קבלה, אחראיות תחומי האסתטיקה, אדמיניסטרציה ותחזוקה. חלוקת משימות, מעקב ביצוע, שיחות אישיות תקופתיות ומשוב שוטף. קיום ישיבות צוות שבועיות, ניהול יומנים ומעקב אחרי מדדים תפעוליים. תיאום בין מחלקות: ייעוצים, שירות, רפואה ושיווק (כולל עבודה מול ספקים חיצוניים) ניהול מסע הלקוח מקצה לקצה אחריות מלאה על חוויית הלקוח מהפנייה הראשונית ועד לאחר הניתוח. בקרה על זמני תגובה, איכות שיחות המכירה, מענה במייל/וואטסאפ וליווי צמוד. ווידוא שכל לקוח/ה מקבלת חוויה אישית, אחידה ומדויקת לאורך כל התהליך. תיאום והעברת מידע חלקה בין שלבים, פיקוח על עמידה בהבטחות שירות וניהול ציפיות לקוח. ניהול תהליכי שירות ומכירה פיקוח על עבודת מתאמות הייעוצים והיועצות - שימוש בתסריטי שיחה מאושרים, שמירה על פרוטוקול שיחות והודעות בהתאם לנוהל תיאום ייעוצים החדש. בקרה על איכות השירות, יחס אישי, מקצועיות ותיעוד שוטף במערכת הראפיד. ניתוח נתונים תפעוליים ומסחריים לטובת שיפור יחס ההמרה בכל הפאנל - מהלידים לייעוצים, מייעוצים לניתוחים ומניתוחים לטיפולים חוזרים. איסוף ופענוח משובים מלקוחות לצורך שיפור מתמיד בשירות ובחוויה. הובלת תהליכי "סגירת מעגל טיפול" - לפני ואחרי הניתוח. .שגרות תפעול וניהול יומיומי ניהול ישיבות תפעול יומיות ושבועיות עם הצוות. אחריות על תכנון ותיאום יומנים, תיעדוף משימות וניהול זמינות יועצות ורופאים. בקרה על קליטת לידים, ניהול עומסים ועמידה בזמני תגובה. ניהול ויישום של מערכות המידע במרפאה (ראפיד וכלים דיגיטליים נוספים) שיפור מתמיד
דרישות:
אייה מערכתית וניהול רוחבי של צוותים ותהליכים. • ניסיון מוכח בניהול צוותי שירות/ייעוץ/מכירה (לפחות 5 עובדים) • שליטה במערכות CRM וניסיון בניתוח נתונים תפעוליים. • אוריינטציה עסקית, הבנה חדה של חוויית לקוח ומסע צרכני. • יחסי אנוש מעולים, אסרטיביות, ניהול זמן גבוה ויכולת פתרון בעיות בזמן אמת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6878
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית בפתח תקווה דרוש/ה מתאמת תפעול מכירות התפקיד כולל אחריות כוללת על תיאום בין מחלקת המכירות, הייצור והלוגיסטיקה, מעקב אחר הזמנות לקוחות משלב הצעת המחיר ועד לאספקה בפועל, ניתוח נתוני מכירות והפקת דוחות להנהלה. התפקיד משלב עבודה תפעולית עם ממשקים רבים בתוך החברה ותקשורת שוטפת עם לקוחות בארץ ובחו"ל.
דרישות:
תואר ראשון – חובה (עדיפות לכלכלה / תעשייה וניהול / מנהל עסקים) שליטה מעולה ב-Excel ובאנגלית (קריאה, כתיבה ודיבור) עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה, קריאה) - חובה יכולת אנליטית והסקת מסקנות ממידע כמותי דיוק, אחריות ויכולת עבודה תחת לחץ יחסי אנוש טובים ויכולת שרירותית גבוהה ניסיון קודם בסביבה תעשייתית – יתרון משמעותי משרה מלאה בפתח תקווה. הזדמנות להשתלב בתפקיד משמעותי ויציב בסביבה מקצועית ונעימה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1495
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
|
תיאור תפקיד:
קבוצת ZAP מחפשת מנהל/ת תיקי לקוחות מנוסה, עם ניסיון מוכח בעולם המלונאות . זוהי הזדמנות להוביל שיתופי פעולה אסטרטגיים עם בתי המלון המובילים בישראל, ולהיות חלק מצמיחה משמעותית של פעילות WEEKEND. על התפקיד: - יצירת קשרים עסקיים ישירים עם בתי מלון, תוך בניית שיתופי פעולה ארוכי טווח
- הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה: ייזום, פגישות, ניהול מו״מ וסגירת הסכמים
- יצירת שת"פ ארוכי טווח עם רשתות וגופי מלונאות
- ייצוגיות גבוהה והבנה שיווקית
- אחריות על הרחבת הפרסום והנראות של בתי המלון בפלטפורמות WEEKEND
דרישות:
- ניסיון מוכח בעבודה מול בתי מלון / ענף התיירות – חובה
- יתרון משמעותי למועמדים עם קשרים פעילים ונטוורקינג בענף
- יכולת ניהול מו״מ ברמה גבוהה וסגירת עסקאות מורכבות
- ייצוגיות, תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת בניית אמון מהירה
- חשיבה עסקית וראייה רחבה לצד גישה תוצאתית
זו לא עוד משרת מכירות – זה תפקיד אסטרטגי לאנשי/נשות שטח מנוסים, שרוצים להשפיע באמת על עולם המלונאות בישראל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152640
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי המתקדם דרוש/ה איש/אשת מכירות ואפליקציה התפקיד כולל: ניהול תהליכי מכירה מול בתי חולים ומוסדות רפואיים עבודה מול רופאים ואנשי רכש ניהול מו"מ וליווי עד לרכישה הדרכה והטמעה עיסוק בעיקר במכשור -אולטרסאונד, מוניטורים, מכשור קרדיולוגי ועוד משרת שטח מלאה תנאים מעולים
דרישות:
השכלה אקדמית- יתרון לתחומי מדעיים השכלה בתחום הרפואי- יתרון ניסיון בשיווק/מכירה או אפליקציה בתחום הרפואי- חובה רקע מתחומי כירורגיה, אורולוגיה, קרדיולוגיה, רדיולוגיה או גינקולוגיה יתרון משמעותי ניסיון בעבודה מול מוסדות רפואיים ורופאים- חובה שליטה ביישומי מחשב אנגלית ברמה טובה זמינות למשרת שטח- התפקיד כולל רכב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01438
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
- מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
- ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
- ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
- ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
- ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים
דרישות:
- ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
- גמישות ואפשרות לביצוע שעות נוספות
- יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
- היכרות עם מערכות תומכות שירות
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
- יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
- תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
- ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
- זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה:
JB-26556
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|