תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת גדולה דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה למרכזי השירות הפרונטאליים התפקיד כולל שירות ומכירה 60% פרונטאלי + 40% טלפוני ללקוחות החברה משרה מלאה, 9 שעות + שישי לסירוגין. בסיס + עמלות, מודל תגמול מהמתקדמים בשוק, ממוצע שכר 9,000. תנאים סוציאליים מעולים, אווירה צעירה ותוססת, ימי גיבוש, אופציות קידום ועוד.
דרישות:
אוריינטציה מכירתית. ורבאליות ופלפליות עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1101
אזור:
שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה טלפוניים 45 ש"ח לשעה בממוצע! שיחות נכנסות בלבד!! שכר גבוה, ללא תקרה! תחרויות ופרסים! נופשי חברה! ארוחות! קרן השתלמות! ועוד המון הטבות סופר שוות עבודה במשמרות בוקר וערב עבודה בסופ"ש מהבית! ניתן להשתלב גם במשרה הורה/סטודנט
דרישות:
* יכולת מכירה ושירותיות * זמינות לתחילת עובדה מידית * כושר ביטוי מעולה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1098
אזור:
שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת! קבוצת אלקטרה מגייסת נציג/ת שירות למוקד בפתח תקווה- משרה מלאה באלקטרה FM תיאור התפקיד : מתן שירות ותפעול תקלות אחזקה, הקפצת גורמים רלוונטיים במרכז שירות הלקוחות הוצאת הצעות מחיר ללקוחות בקריאות מחוץ לחוזה תיעוד מלא של נתוני השירות במערכות עבודה במשרה מלאה בפתח תקווה בימים א-ה 07:30-16:30 + פעם/פעמיים בשבוע עד 18:00 (שעות נוספות), ימי ו לסירוגין 08:00-14:00.
דרישות:
דרישות התפקיד : כישורי מחשב אסרטיביות, עמידה במצבי לחץ, סדר וארגון מה אנחנו מציעים : מענקי התמדה עד 3000 ש"ח בפעימות – לאחר 3 חודשים, חצי שנה ושנה סיבוס אווירה צעירה ודינמית עם אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
18720
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה המובילה בישראל בתחום מתקני המים דרושים נציגי שירות לקוחות לעבודה במשמרות בוקר בלבד + שישי לסירוגין. שיחול נכנסות מלקוחות החברה. תנאים מעולים, עבודה בארגון גדול ויציב עם אופציות קידום למתאימים. ארוחות מסובסדות, תחרויות פרסים ונופש חברה בחו"ל אחת לשנה!
דרישות:
ניסיון במוקד טלפוני - יתרון, ניסיון בשירות לקוחות - יתרון. סבלנות, חוסן מנטלי ויכולת עמידה בלחצים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-543
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה המספקת שירותי אינטרנט וטלוויזיה דרוש/ה לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות הפרטיים של החברה. תפקיד המשלב אתגר רב וענין. העבודה מתבצעת במשמרות. הכשרה מקצועית על חשבון החברה. רקע טכני - יתרון.
דרישות:
רקע טכני - יתרון. אוריינטציה שירותית. זמינות למשרת משמרות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-410
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים אתכם – אנשים עם אנרגיה טובה, שירותיות גבוהה ורצון ללמוד ולהתפתח! לבנק גדול בפריסה ארצית דרושים/ות בנקאים ובנקאיות פרונטליים – התחלה חזקה לקריירה משמעותית. מה עושים בתפקיד?שירות פרונטלי ללקוחות הבנק, ביצוע פעולות בנקאיות, מכירת מוצרים פיננסיים ועבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת. מה תקבל/י אצלנו כבר מהיום הראשון?כניסה כעובד/ת בנק מההתחלה שכר מתגמל + מענק התמדה גבוהים הכשרה מקצועית עלינו! סביבת עבודה איכותית ואופק קידום אמיתי!!! תנאים מעולים: אש"ל, תלושים לחגים, ימי מחלה מהיום הראשון, ביגוד, נופש שנתי הטבות נוספות: משכורת 13, נופש שנתי ועוד..
דרישות:
את/ה מתאים/ה לנו אם יש לך:תואר אקדמי ממוסד מוכר (חובה) זו ההזדמנות שלך להשתלב בעולם הבנקאות, לצמוח מקצועית וליהנות מתנאים מעולים כבר מהיום הראשון!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
268882 מזרחי
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are seeking a highly skilled Retention Specialist to join our team. The main role of the Retention Specialist is to work closely with existing customers to address their concerns, preserve their trust, and retain their business. The ideal candidate will be an excellent communicator with strong problem-solving skills and a customer-focused attitude. Essential Job Duties: - Develop and implement strategies to retain existing customers. - Communicate with customers via phone and email to address their concerns and resolve issues. - Identify causes of customer dissatisfaction and work to resolve the underlying problems. - Continuously identify and implement process improvements to deliver better customer experience and improve retention rates.
דרישות:
Requirements: - Excellent communication skills in English, both verbal and written - Proven customer service and/or sales experience, preferably in a retention capacity - Ability to understand and address customer concerns effectively. - Strong problem-solving skills Benefits: - Culturally diverse work environment - Our team and our clients - Opportunities for career advancement - 45ILS per hour plus commissions - Location - Diamond Exchange District, Ramat Gan - Full time position: Sun-Thu 9:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הגדרת התפקיד : הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה · אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. · תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' · שילב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up · ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. · תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע · תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו' · אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.הגדרת התפקיד : · הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה · אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. · תמיכה טלפונית ב-Office / Win10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' · שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up · ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. · תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע · תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו' · אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.
דרישות:
דרישות התפקיד : ·תומך טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של מעל שלוש שנים · ניסיון בארגונים גדולים- חובה · אסמכה כ – MCITP – יתרון · תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות · יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות . · יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב. · אנגלית רמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12704
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ארגון ממשלתי באזור ירושלים מגייס מנהל/ת מוקד התפקיד כולל: עבודה עם מוקד שירות טלפוני ודיגיטלי במיקור חוץ עבור מערך דיגיטלי רחב, ניהול מוקד תמיכה טכנית קו ראשון לפלטפורמות דיגיטליות, ליווי משתמשים בתהליכים מקוונים, תיאום בין דרגי תמיכה, וביצוע בקרה מקצועית מול אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע ועוד.
דרישות:
- 4 שנות ניסיון בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים - ניסיון בניהול ספקים חיצוניים מרובי אתרים ותיאום סטנדרטים - ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל כולל הדרכה, הטמעה ועבודה עם CRM / BI - ניסיון בניהול וניתוח יעדי ביצוע, בניית בקרות איכות ו-KPIs / NPS - ניסיון בזיהוי צרכים, תקלות חוזרות והפקת דוחות לשיפור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
151639
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת מלם שכר, מקבוצת- Malam-Team, מעוניינת לגייס רפרנט/ית נוכחות. הזדמנות מעולה להיכנס לעולם השכר והנוכחות – גם בלי ניסיון או קורסים! מה כולל התפקיד: - טיפול בדיווחי נוכחות של עובדים. - הזנת נתונים ובקרת שעות עבודה. - מתן מענה לעובדים ולמנהלים בנושאי חופשות והיעדרויות. - עבודה שוטפת מול צוות השכר.
דרישות:
- יכולת דיוק, סדר וארגון; - יחסי אנוש טובים ושירותיות; - שליטה בסיסית באופיס (ובמיוחד Excel); - נכונות מלאה לטווח ארוך;
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532686
|
תיאור תפקיד:
מרכז אילה ברלין מחפש מנהלת פניות הציבור שתהיה הכתובת האחראית, הרגישה והמנוסה לטיפול בפניות מהציבור הרחב. תחומי אחריות: קבלת פניות מהציבור (דוא"ל, טלפון, מכתבים, פייסבוק, אינסטגרם) ניתוח וסיווג הפניות לפי תחומים תיאום טיפול מול גורמים רלוונטיים בתוך הארגון ניסוח תגובות רשמיות וענייניות בהתאם למדיניות החברה מעקב אחר סטטוס הפניות ודיווח להנהלה הפקת לקחים והמלצות לשיפור מדיניות השירות ללקוחות החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- חובה ניסיון ניהולי כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה – חובה גישה שירותית, סבלנות, דייקנות ויכולת הקשבה גבוהה יכולת ארגון, סדר וניהול ריבוי משימות שליטה מלאה ביישומי Office
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
מענה כולל ומקיף ללקוחות עסקיים אסטרטגיים ליווי וטיפול בתיק לקוחות קבוע מקצה לקצה בכל פנייתו, המענה ניתן טלפונית (שיחות נכנסות\ יוצאות) ובאמצעות המייל במגוון רחב של נושאים הכוללים :מתן שירות בנושא חשבוניות\ חיובים\ דוחות\ זיכויים וכו',
דרישות:
ניסיון קודם בתחום שרות לקוחות –חובה ניסיון והכרות עם סביבה ממוחשבת ואופיס- חובה היכרות עם המגזר העסקי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-256
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד של הנציגים הוא לוודא שטפסים ששלחו התלמידים לקבלת המלגות התקבלו, לתת להם מידע על סטטוס הבקשה שלהם ולהגיד להם איזה טפסים הם צריכים לשלוח. ותפקיד נוסף הוא לבדוק דיגיטלית שכל הפרטים שהסטודנטים רשמו בטפסים הם נכונים שעות עבודה: 8-16 א-ה שכר מתגמל למתאימים/ות תחילת עבודה 14/12 תחילת ההכשרה יומיים לפניב12/12
דרישות:
-ניסיון במוקד שירות -יתרון -שירתיות, יחסי אנוש טובים, סובלנות -שליטה ביישומי מחשב *אין הסעות, הגעה עצמאית לעבודה*
היקף משרה:
משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים - רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים. - מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית. - ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול". - לא נדרש ידע/ניסיון קודם. - משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א. - הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים: * שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים. * שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים. * לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים, משכנתאות והשקעות בנדל"ן. - שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים. יתרונות המשרה: * חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת. * עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים. * 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת. * ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר). * ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס. * קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות. * חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות. * ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי. לא נדרש ידע / ניסיון קודם. זכיינים - "מסלול הכל כלול":כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד. - רכישת הזיכיון כוללת: *חבילות פרסום יוקרתיות. *הקמת משרד מפואר ומאובזר. *עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו. *הכנסות קבועות מאפיקים נוספים. *גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת. *מנהלות משרד לניהול שוטף. לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70. למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00026
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|