תיאור תפקיד:
StoreNext העוסקת באוטומציית תהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, רכש ושרשרת האספקה, מגייסת נציג/ת תיקי לקוחות. הצטרפו לנבחרת שלנו הממוקמת במטה בפתח תקווה. המשרה מיועדת לבעלי זיקה לתחומים ניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות. מה תעשה/י?
- אחריות על ניהול תהליך ה - Onboarding של לקוחות החברה ותפעול תהליך המכירה .
- פניות טלפוניות יזומות ללקוחות, החתמה על חוזי התקשרות, טיפול בהתנגדויות, שליחת הצעות מחיר וכו'.
- זיהוי הזדמנויות להרחבת הפעילות וקידומן לכדי מימוש.
- עבודה שוטפת מול מחלקות שונות בתוך החברה.
- מתן שירות לפניות של לקוחות החברה.
דרישות:
- ניסיון בניהול תיקי לקוחות, שימור ושירות לקוחות – יתרון משמעותי
- כושר ביטוי גבוה, הנעת תהליכים, ראייה מערכתית, עמידה ביעדים, עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת חתירה לDelivery באיכות הגבוהה ביותר ובזמן הקצר ביותר
- הכרת אקסל ברמה טובה
- נסיון בגבייה- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אחראי/ת תחום סלולר לארגון בפ"ת התפקיד כולל ניהול כולל של תחום הסלולר בארגון ומתן שירות מקצועי ואישי לעובדי החברה,ליווי קליטת עובדים: פתיחת קווים, הנפקת מכשירים, הדרכות ומדיניות שימוש,תחזוקת נהלים ומדיניות: עדכון שוטף, מסמכי הדרכה ומידע לעובדים טיפול שוטף בתקלות טכניות, בעיות קליטה, החלפות מכשירים, ניהול מלאי ותקשורת מול ספק הסלולר,הובלת פרויקטים ושיפורים: חידוש הסכמים, פרויקטי החלפת מכשירים, ביצוע בקרות, משוב ושיפור חוויית העובד תנאים משרה מלאה 8.5 שעות שכר יקבע בהתאם לניסיון קליטה לארגון!!
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הסלולר – חובה ידע טכני במערכות הפעלה Android ו-iOS – חובה ניסיון בעבודה עם מערכת ServiceNow או מערכת ניהול קריאות שירות דומה – יתרון Excel ברמה טובה יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון גבוהים והובלת תהליכים מקצה לקצה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00118
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מענקים עד 15,000 ₪ למצטרפים + בונוסים ללא תקרה!
כאל מגייסת נציגי.ות שירות ומכירה עבור מענה טלפוני ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים, ומכירה של מוצרי אשראי מגוונים. עבודה בבניין משרדים הייטקיסטי חדש בסביבת עבודה מתקדמת - 2 דקות הליכה מהרכבת הקלה – גבול רמת גן בני ברק! *קיימת אופציה למשרת סטודנט גמישה ומותאמת אישית! ויש לכם עוד המון סיבות להצטרף אלינו...
* עובדי חברה החל מהיום ה-1 * ארוחות במסעדת השף ובבית הקפה של כאל * יום עבודה מהבית * החזרי נסיעות מוגדלים * נופש חברה בחו"ל * מסיבות שוות, אירועי חברה מושקעים, מתנות מטורפות בחגים * אפשרויות קידום נרחבות ועוד המון תנאים שווים שלא תמצאו בשום מקום אחר! הצטרפו לצוות מנצח בחברה מובילה!
דרישות:
- ניסיון קודם – יתרון
- תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26542
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are seeking a highly skilled Retention Specialist to join our team. The main role of the Retention Specialist is to work closely with existing customers to address their concerns, preserve their trust, and retain their business. The ideal candidate will be an excellent communicator with strong problem-solving skills and a customer-focused attitude. Essential Job Duties: - Develop and implement strategies to retain existing customers. - Communicate with customers via phone and email to address their concerns and resolve issues. - Identify causes of customer dissatisfaction and work to resolve the underlying problems. - Continuously identify and implement process improvements to deliver better customer experience and improve retention rates.
דרישות:
Requirements: - Excellent communication skills in English, both verbal and written - Proven customer service and/or sales experience, preferably in a retention capacity - Ability to understand and address customer concerns effectively. - Strong problem-solving skills Benefits: - Culturally diverse work environment - Our team and our clients - Opportunities for career advancement - 45ILS per hour plus commissions - Location - Diamond Exchange District, Ramat Gan - Full time position: Sun-Thu 9:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לגוף שירותים בעל שליחות חברתית דרוש/ה רכז/ת משפחות לתפקיד תפעולי ודינאמי הכולל עבודה עם אנשים ויכולת ניהול תהליכים ברמה גבוהה. מה כולל התפקיד? - תיאום בין משפחות למטפלים/ות בהתאם לצרכים ולדרישות - עבודה מול גורמים מקצועיים ואנשי צוות - מתן מענה רגיש, מכיל ושירותי ללקוחות החברה - טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף וניהול נתונים - מעקב שוטף אחרי תהליכי ההשמה והבקרה עליהם
דרישות:
- ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי – יתרון - יחסי אנוש מצוינים, הקשבה, הכלה וסבלנות - יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות - סדר, ארגון ויכולת "לתקתק" משימות - שליטה טובה ביישומי מחשב ויכולת למידה מהירה של מערכות ** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-LUCKY
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מוקד תמיכה טכנית של משרד החינוך. לרוב הפונים יהיו מנהלי בתי ספר/רכזים שונים/מורים בעלי הרשאה/מזכירות ומי מטעמם. עיקר העבודה במוקד הטכני הינה בהשתלטות מרחוק על מחשב של לקוח הקצה ובעצם סיוע בתפעול המערכת, הסברה והתמצאות בה. שעות פעילות המוקד: א'-ה' 7:30-18:00 משמרות בין 7:30-16:00 / 8:17:00 / 9:00-18:00 שישי לסירוגין 8:00-14:30 שכר: 37 ₪ + עד 3 ₪ בונוס לאחר הקורס הקורס יש הגנת שכר למשך 3 חודשים. יש אופציה למשרת אם וסטודנט
דרישות:
ראש גדול יכולת קליטה טובה (מגוון מאוד רחב של נושאים) אחריות אישית, יוזמה, יצירתיות אוריינטציה במקרים מורכבים במערכות המחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מכירות זה בדם שלכם? חברה מובילה מחפשת נציגי מכירות פרונטאליות - ללא ניסיון קודם! תנאים מעולים לעובדים, סביבת עבודה צעירה. שכר בסיס + בונוסים על יעדי מכירה ושירות. משמרות בוקר וערב תנאים סוציאליים מלאים
דרישות:
ניסיון במכירות- יתרון(לא חובה) חיבור לעולם השירות והמכירה רצון ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1151
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, באר שבע, דימונה, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
שירות צ'אט, ללא מענה טלפוני! השירות הדיגיטלי שלנו הוא בעיקר אינפורמטיבי, שיחות קלילות בצ'אט. תנאים מדהימים! יש לנו חדר אוכל וחדר כושר. ומבחינת השכר, 45 ש"ח לשעה + אופציה להעלאת שכר לאחר חודשיים משרה מלאה ללא ימי שישי!
דרישות:
• התנסחות מעולה בכתב ובע"פ • תודעת שירות גבוהה • אחריות אישית ועצמאות בביצוע משימות • יכולת התנהלות מול ממשקים בכירים • יעילות וזריזות • דייקנות וירידה לפרטים • רקע וניסיון בתחום המוקדים ותקשורת כתובה–יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1117
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוסד אקדמי מוביל דרושים/ות נציגי/ות שירות ומכירה למוקד מתעניינים – תפקיד עם ערך והשפעה, בליווי מועמדים למסלול הלימודים המתאים להם. מה בתפקיד? שיחות יוצאות ונכנסות עם מועמדים ללימודים ליווי אישי ומקצועי לאורך תהליך ההרשמה לתואר ראשון או שני הכשרה מקצועית והדרכות שוטפות לאורך התפקיד עבודה במשמרות נוחות – גמישות ל סטודנטים ולהורים תנאים מעולים: חדר אוכל וחדר כושר בעלות סמלית חניה חינם סבסוד לימודים לאחר 9 חודשי עבודה כעובדי חברה סביבת עבודה איכותית, יציבה ומקצועית הטבות ותנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
דרישות התפקיד: גישה שירותית ומכירתית רצון להשפיע, ללמוד ולהתפתח מחפש/ת משרה עם ערך, תנאים מצוינים ואופק אישי? שלח/י קורות חיים והצטרפ/י אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
האונ הפתוחה 270650
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה לתלונות או בירורים בנוגע לכל תחומי פעילות הקבוצה (השכרה, מכירה, ליסינג).
דרישות:
וורבליות, שירותיות ברמה גבוהה, יכולת התנסחות בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, יכולת תעדוף משימות וביצוע מעקב ובקרה, שליטה במערכות אופיס, אנגלית ברמת הבנה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מטמיע/ת תוכנה ל יישום והטמעת מערכות משאבי אנוש ונוכחות עובדים. התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת, הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת. משרה מלאה (א'-ה', 8-17) בפתח תקוה + אופציות קידום.
דרישות:
יכולת הובלה ו ניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי זיקה כלשהי לתחום משאבי אנוש / HRIS / חשבות השכר - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00151
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
יועץ/ת לימודים למכללה מובילה **שכר ותנאים מעולים! • אחריות כוללת על ניהול קורסים ביחידה: משלב השיווק ועד סיום הקורס. • ייעוץ למועמדים חדשים - קיום פגישות ייעוץ פרונטליות וטלפוניות למתעניינים חדשים. • שיווק ותפעול קורסים ועבודה מול גורמי חוץ, לרבות משרדי ממשלה. משרה מלאה. העבודה ברמת גן.
דרישות:
ניסיון קודם של שנתיים בתפקיד דומה היכרות עם עולם הקורסים - יתרון משמעותי. ניסיון בעבודה מול משרדי ממשלה - יתרון שליטה מלאה ביישומי מחשב וביישומים מקוונים. מחויבות אישית, אחריות, יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-290
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת גדולה דרוש/ה נציג/ת שירות ומכירה למרכזי השירות הפרונטאליים התפקיד כולל שירות ומכירה 60% פרונטאלי + 40% טלפוני ללקוחות החברה משרה מלאה, 9 שעות + שישי לסירוגין. בסיס + עמלות, מודל תגמול מהמתקדמים בשוק, ממוצע שכר 9,000. תנאים סוציאליים מעולים, אווירה צעירה ותוססת, ימי גיבוש, אופציות קידום ועוד.
דרישות:
אוריינטציה מכירתית. ורבאליות ופלפליות עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1101
אזור:
שרון - ראש העין
ירושלים - ירושלים, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|