תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה מובילה בפתח תקווה - בנייני גלובל טאורס דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות משרה מלאה ימים א'-ה' שעות 9:00-17:00 מתן מענה טלפוני וכתוב ללקוחות החברה טיפול בפניות, בירורים והזמנות עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות – יתרון תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויחסי אנוש מצוינים שליטה בסיסית ביישומי מחשב אחריות, סדר ויכולת עבודה בצוות
פתח תקווה – בנייני גלובל טאורס
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00011
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מנהלת סניף בתחום רווחה בירושלים. ניהול צוות עובדים, אחריות לתהליכי שירות ורווחה מול מגוון אוכלוסיות, יכולת ניהול תהליכים, מתן פתרונות בזמן אמת מול משפחות, גורמי רווחה, עובדים סוציאליים, נהול קשר מול גורמי קהילה נוספים. טיפול בהיבטים בירוקרטיים לצד טיפול בהיבטים סוציאליים.
דרישות:
* השכלה אקדמאית. * ניסיון מוכח בניהול פעילות בתחומי רווחה ותפעול. * ניסיון מוכח בתפקידי ניהול עובדים ותהליכים. * ניסיון מוכח בעולמות השירות. * מחויבות אישית, יכולות ניהול, יכולת התחייבות לעבודה ארוכת טווח ** התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-YFTH
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת! קבוצת אלקטרה מגייסת נציג/ת שירות למוקד בפתח תקווה- משרה מלאה באלקטרה FM תיאור התפקיד : מתן שירות ותפעול תקלות אחזקה, הקפצת גורמים רלוונטיים במרכז שירות הלקוחות הוצאת הצעות מחיר ללקוחות בקריאות מחוץ לחוזה תיעוד מלא של נתוני השירות במערכות עבודה במשרה מלאה בפתח תקווה בימים א-ה 07:30-16:30 + פעם/פעמיים בשבוע עד 18:00 (שעות נוספות), ימי ו לסירוגין 08:00-14:00.
דרישות:
דרישות התפקיד : כישורי מחשב אסרטיביות, עמידה במצבי לחץ, סדר וארגון מה אנחנו מציעים : מענקי התמדה עד 3000 ש"ח בפעימות – לאחר 3 חודשים, חצי שנה ושנה סיבוס אווירה צעירה ודינמית עם אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
18720
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
למוקד כיפי וקליל דרוש/ים נציגי/ות למענה בתקשורת כתובה שנותן מענה לעובדי הוראה יינתן מענה טלפוני במידת הצורך. שעות עבודה 07:30-16:00 / פעמיים בשבוע – 09:00-18:00 + שישי לסירוגין 7:30-13:00 שכר מתגמל למתאימים/ות, 3 חודשים הגנת שכר
דרישות:
ניסיון מעולם השירות יתרון ידע בסיסי במחשבים מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
1206
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מטענים אוויריים בנתב"ג דרושים מתאמי טיסות , שירות לקוחות מול חברות תעופה , אחריות על טיסה מסחרית וטיפול במיילים , ניירת , יציאה לשטח אווירי חובה אנגלית ברמה גבוהה רישיון נהיגה מעל שנתיים נכונות לעבודה במשמרות 24/7
דרישות:
חובה אנגלית ברמה גבוהה רישיון נהיגה מעל שנתיים נכונות לעבודה במשמרות 24/7
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת תקשורת במרכז מגייסת נציגי תמיכה טכנית. העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה. תיאור התפקיד: תמיכה טכנית ופתרון תקלות ללקוחות החברה. תפקיד מאתגר ודינמי, בחברה עם אווירה משפחתית ועם משמרות גמישות! כישורים אישיים: • יכולת ונכונות ללמידה עצמית • יכולת לעבוד תחת לחץ ועבודה על פי לוח זמנים • יכולת ניהול משימות באופן עצמאי תנאי עבודה: • העבודה היא ממשרדי החברה בפ"ת • מינימום 4 משמרות בשבוע • העבודה היא 24/7 לרבות סופ"שים וחגים
דרישות:
• היכרות עם עולמות האינטרנט, חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • יוצאי תמיכה טכנית עסקית מאחת מהחברות: בזק בינלאומי, פרטנר, סלקום, הוט, בזק – יתרון משמעותי • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אין מרכיב מכירתי בתפקיד • אפשרויות קידום לתפקידים נוספים במחלקת התמיכה וההנדסה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12071
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת השירות העסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תיק שירות ללקוחות עסקיים (SME + ENT)זו ההזדמנות שלך להצטרף למחלקת השירות העסקי שלנו – צוות משפחתי ומגובש, שמוביל את תחום השירות ללקוחות האסטרטגיים של החברה. במסגרת התפקיד אחריות על מתן שירות שוטף ללקוחות העסקיים הגדולים של החברה (SME ו-ENT) • טיפול מקצועי בפניות שירות, ביטולי חיובים, זיכויים ועוד • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה • תקשורת בעיקר במיילים, לצד מענה טלפוני וואטסאפ • אופציה לעבודה היברידית לאחר תקופת הכשרה
דרישות:
• זמינות למשרה מלאה: א’-ה’ 8:30–17:00 + נכונות לשעות נוספות • שליטה ביישומי Office – חובה • ניסיון קודם בשירות לקוחות או עבודה עם ממשקים – יתרון • היכרות עם עולם התקשורת – יתרון משמעותי מה תקבלו אצלנו?
מענק התמדה בגובה 6000 ש"ח! קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון חופשות בחו'ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12171
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת פניות הציבור וקשרי לקוחות - תפקיד יחיד . אנחנו מחפשים מקצועיות , שירותיות ובעלי תודעת שירות גבוהה לתפקיד מפתח מול קהל הלקוחות שלנו. טיפול בתלונות ופניות לקוחות - טלפוניות , במייל וברשתות החברתיות. תחקור ובירור פניות מול גורמים ארגוניים. מתן מענה מהיר. שכר מעולה למתאימים . הפקת דוחות וסיכומים תקופתיים. סיוע בשיפור חוויות הלקוח
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד של שירות / פניות הציבור- מחובה! יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ שליטה ביישומי מחשב סבלנות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת הכלה. משרה מלאה: 9:00-17:30 א-ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Malam Team מצרפת לשרותיה נציג/ת שירות לקוחות - ללא ניסיון זו ההזדמנות שלך להצטרף לארגון גדול ומוביל, בסביבה מקצועית ודינאמית! משרה מלאה בפתח תקווה א-ה בין השעות 8:00 - 17:00 + ימי שישי אחת לחודש ללא משמרות! במסגרת התפקיד: מענה טלפוני ללקוחות ואבחון טכני ראשוני ביצוע פעולות טכניות בסיסיות ופתיחת קריאות לטכנאים הנפקת חשבוניות וטיפול בהצעות מחיר מעקב אחר קריאות והתנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- ניסיון של שנה בשירות לקוחות או בתפקיד אדמיניסטרטיבי- יתרון - תודעת שירות גבוהה - יכולת הנעת תהליכים - יחסי אנוש טובים - תודעת שירות גבוהה - יכולת הנעת תהליכים - יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532419
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
CallMarker is looking for a Customer Success Manager to work directly with clients, helping them get the most from our platform. You’ll play a key role in guiding businesses, supporting growth, and shaping how they succeed with sales technology.
Key Responsibilities
Guide clients from first use to measurable results, driving business improvements.
Train and support clients, ensuring they gain full value from the platform.
Partner with clients to create strategies aligned with their goals.
Solve customer challenges with creative thinking and advanced tools.
Share ideas and collaborate across teams to improve customer experience.
Build expertise in CallMarker’s offerings and act as a trusted advisor.
דרישות:
Essential Criteria:
Proven Excellence: Showcased through significant achievements in professional or academic settings.
Proven experience in B2B sales or marketing: Demonstrated through previous roles in lead generation, customer acquisition, and revenue growth.
Effective Communicator: Strong ability to articulate ideas and understand client needs, crucial for relationship building and problem-solving.
Multitasking and Agility: Capability to handle a dynamic work environment with multiple responsibilities.
Language Skills: Proficiency in English and Hebrew, facilitating clear communication in diverse settings.
Desirable Skills:
Educational Foundation: A degree from a university or Technion, particularly for those who have excelled academically or in extracurricular activities. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397858
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים נציגי/ות שירות טלפוני שידעו לתת את המענה הכי טוב ללקוחות שלנו – גם על הזמנות אונליין וגם על פניות לסניפים. מה עושים? מתן מענה ללקוחות על הזמנות אונליין ופניות לסניפים, תמיכה באתר ועבודה מול ממשקים חוץ ופנים ארגוניים (מנהלי סניפים, מלקטים, נהגים וכו') עבודה במשרה מלאה, במשמרות בוקר/ערב מה תקבל/י?שכר בסיס גבוה + בונוסים שווים! מענקי התמדה כרטיס אשראי של החברה תשלום על ארוחת צהריים ביטוח בריאות פרטי הצטרפות למועדון הלקוחות הנחות ברשת וב־Be ימי גיבוש, מתנות, פעילויות רווחה ואווירה צעירה
דרישות:
דרישות:אין צורך בניסיון קודם – רק תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים שלחו קורות חיים והצטרפו לחברה שמעריכה את העובדים שלה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
2000995 שופרסל
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום התקשורת דרושים/ות: נציג/ת שירות משרה מלאה ללא שישי! שכר מתגמל! תחילת עבודה מידית! המשרה ממוקמת בת"א- מרחק הליכה מעזריאלי/המסגר.
דרישות:
ניסיון ממוקדי שירות- יתרון אסרטיביות, ורבליות, יכולת הכלה, יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לטיפול בלקוחות פוטנציאליים למשרה עם גמישות ושעות נוחות לקבוצת חברות ותיקה ומובילה בתחומה, דרוש/ה נציג/ת שירות לטיפול בלקוחות פוטנציאליים. צוות משפחתי, מחפש את החבר/ה שיצטרפו אליו למשרה גמישה, נוחה ומאתגרת! במסגרת התפקיד: - טיפול בלקוחות פוטנציאליים ומתן מידע - שימור לקוחות פוטנציאליים והגדלת תיק הלקוחות של החברה משרה באזור הבורסה ברמת גן. עבודה במשמרות גמישות ואפשרות למשרה חלקית. עבודה בצוות מקצועי, הכשרה על חשבון החברה, אפשרויות קידום. פוטנציאל לעמלות גבוהות.
דרישות:
- יכולת עבודה מול מחשב - שירותיות, אמפתיה, יכולת הכלה - ניסיון קודם בתפקידי שירות/מכירה יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
12827
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה דרושים נציגי תביעות - שיחות נכנסות - לא מכירות היקף משרה: 5 משמרות בשבוע +שישי לסירוגין. 8:00-17:00 / ימי שישי 8:00-12:00 שכר ממוצע 45-46₪ לשעה אופציות קידום ובונוסים רבים.
דרישות:
רישיון נהיגה- חובה! יסודיות, סדר, יכולת עבודה באופן מאורגן שירותיות יכולת למידה ועבודה עצמאית, יכולת מולטי-טאסקינג ויכולת הובלת שיחה .
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע. המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי. מה התפקיד כולל? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה -עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה *משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת. *עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים) -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|