תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת לארגון ממשלתי גדול בירושלים תיאור התפקיד: - קבלת וטיפול בקריאות שירות במערכות המחשוב של המשרד
- פתרון תקלות תוכנה וחומרה והפעלה של מערכות קיימות
- ניתוב קריאות לצוותים מקצועיים לפי הצורך
- טיפול באירועים מורכבים ומתמשכים
- עבודה בסביבה טכנולוגית גדולה ורוחבית
- עבודה היברידית
דרישות:
- מעל 3 שנות ניסיון בתמיכה טכנית / Helpdesk / IT Support
- עבודה עם מערכות מחשוב ארגוניות
- ניסיון מוכח בפתרון תקלות מורכבות
- השכלה רלוונטית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23970
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת לצוות התמיכה באגף מערכות מידע וטכנולוגיות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תחומי תמיכת הצוות כוללים: התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה, מרצים וסטודנטים תמיכה אפליקטיבית –אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו' סביבת עבודה: העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה. מרכז התמיכה פועל: א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00 שגרת עבודה: משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00 בין 4-6 פעמים בחודש ביצוע משמרת ארוכה בין השעות 08-18 או משמרת ערב 12-20 כפעם בחודש יום שישי אין כוננות ועבודה בשבת יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית נכונות לשעות נוספות
דרישות:
אנו מחפשים אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, יכולות טכניות גבוהות ויכולת לטפל בתקלות המורכבות ביותר בסביבה דינמית ומאתגרת. ניסיון מקצועי: לפחות שנתיים בתפקיד HELP DESK או כתומך אפליקטיבי. יכולת טכנית גבוהה: ניסיון מוכח באיתור ופתרון תקלות מורכבות במערכות מחשוב וציוד טכנולוגי. שליטה במערכות מתקדמות: היכרות עם Active Directory ויכולת עבודה בסביבות מורכבות. למידה עצמית: יכולת למידה מהירה והתמודדות עצמאית עם מערכות וטכנולוגיות חדשות. תקשורת בין-אישית: כישורי התבטאות רהוטים בכתב ובעל פה. אנגלית ברמה גבוהה: דיבור, קריאה וכתיבה ברמה מקצועית. שליטה מלאה ביישומי אופיס: WORD, EXCEL, OUTLOOK. גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: תודעת שירות גבוהה יכולת למידה עצמית יכולת השתלבות בצוות ויחסי אנוש טובים מאוד יכולות טכניות גבוהות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-495
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד תמיכה טכנית בארגון סטארטאפ בתחום פיננסי דרוש/ה Support Engineer. במסגרת התפקיד – מתן תמיכה טלפונית, פרונטלית ובשליטה מרחוק למשתמשי קצה. טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, תקשורת וציוד היקפי, כולל מחשבים, מדפסות, סורקים , קונפרנס רום , מולטימדיה בקרת כניסה, טלפוניה וכ"ו. ניהול משתמשים, רישוי ודוא"ל בסביבת Microsoft 365. תיעוד פניות במערכת ניהול תקלות (Ticketing System) . עבודה מול צוותים טכניים -QA , ניהול פרויקטים , פיתוח ועוד. דיווח למנהל תשתיות.
דרישות:
ניסיון קודם של שנה לפחות בתפקיד דומה – יתרון לניסיון בסטארטאפים. שליטה מלאה במערכות הפעלה Windows 10/11 וMacOS-. ידע בטלפונים ניידים Android וiOS-. שליטה מלאה במוצרי Microsoft 365 : Intune, Defender, Entra ID, Conditional Access, SharePoint, Exchange, Teams, OneDrive, Outlook., Purview ועוד. היכרות עם רשתות Wi-Fi, מערכות מולטימדיה וקונפרנס. היכרות עם מערכות טלפוניה. הבנה בעולמות אבט"מ: סינון דואל , EDR , AV , גלישה מאובטחת הלבנה וכ"ו. יכול כתיבת סקריפטים. תודעת שירות גבוהה, סבלנות, יכולת עבודה בצוות, ורצון ללמוד ולהתפתח. אנגלית ברמה טובה (בעיקר לקריאה טכנית). יתרון לבעלי הסמכות כמו:CompTIA A+ Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate Microsoft Certified: Microsoft 365 Fundamentals Microsoft Certified: Security, Compliance, and Identity Fundamentals Cisco Certified Support Technician (CCST) Microsoft Certified: Azure Administrator Associate ודומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18797
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
לחברה ותיקה ויציבה בראשון לציון עם תמיכה במוצרים בחול דרוש/ה תומך/ת טכני/ת
דרישות:
ידע באנגלית חובה בוגר קורסים של תקשורת/מחשבים/ אבטחת מידע נכונות לעבודה עם כוננויות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00289
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה תומך.ת טכני.ת אפלקטיבי.ת לחברה גלובלית באיירפורט סיטי!
התפקיד הנו מתן תמיכה טלפונית אפלקטיבית ללקוחות החברה; פתרון תקלות תוך מתן שירות אדיב ומקצועי.
דרישות:
• ניסיון במתן תמיכה/ שרות לקוחות טלפוני. • ידע במערכות אינטרנט ומערכות WEB, מערכות מחשב ומערכות MOBILE. • אנגלית ברמה טובה. • אוריינטציה שירותית. • למידה עצמית. • סבלנות וסובלנות. • מוטיבציה גבוהה!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
229529
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים ארגוני - שירות תמיכה לעובדי החברה אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי שירות שיפור וייעול תהליכים עבודה עם ממשקים רבים בארגון
דרישות:
ניסיון בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: - תמיכה טכנית שוטפת במשתמשי בית החולים והמרפאות - טיפול בתקלות חומרה ותוכנה ובציוד קצה - התקנה ותחזוקה של מערכות הפעלה וציוד היקפי - ביצוע התקנות, הדרכות ופתרון תקלות תקשורת
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה וחצי כטכנאי/ת PC בסביבת רשת בארגון בינוני-גדול - חובה - ידע וניסיון בפתרון תקלות מחשב (נייח ונייד) ובטיפול בתקלות חומרה - היכרות מעמיקה עם מערכות ההפעלה של Microsoft - כל הגרסאות - ניסיון בתמיכה במשתמשי קצה ובטיפול בבעיות חומרה, תוכנה, ציוד היקפי ותקשורת - שליטה מלאה בתוכנות Office, כולל 365 - אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) - נכונות לעבודה פיזית (שינוע והתקנת ציוד מחשבים) - יכולת עבודה בצוות, אחריות ועמידה בנהלים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-3137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חטיבת הסייבר של קבוצת יעל מגייסת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית! תפקיד מגוון הכולל תמיכה טכנית TIER 1-TIER 3 בארגון מוביל! מיקום המשרה - בית שמש תיאור התפקיד: - מתן תמיכה פנים ארגונית וסיוע בפתרון תקלות למשתמשי הארגון.
- אחריות על תחזוקה, הקמה, שדרוגים של שרתים פיזים ווירטואלים (Vmware).
- ניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
- עבודה עם מערכות אחסון (VEEAM), גיבוי, ניטור וציוד תקשורת.
- עבודה בסביבת Google.
- התקנות תוכנה וחומרה.
דרישות:
- 1-2 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית.
- ניסיון בניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
- ידע וניסיון בהתקנת תוכנות ומערכות הפעלה (Windows, יתרון Linux ו IOS).
- נכונות למתן מענה איכותי ויעיל למשתמשים פנים ארגוניים.
- טיפול במדפסות וציוד קצה.
- עבודה בסביבת Google - יתרון
- ידע והיכרות עם עולמות התקשורת, אבטחת מידע - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23996
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות - מתן תמיכה טכנית , הקמת תשתיות קצה , תחזוקת ציוד מחשוב , יישום תצורות , ועבודת טכנאי שטח בסניפים. התפקיד נמצא בחזית מול המשתמשים ומול הציוד, ולכן דורש גם מקצועיות גבוהה וגם תודעת שירות גבוהה. מתן שירות ישיר לצוותי מכון מור ומשתמשי מערכות המידע בניית מערכות מחשוב לסוגיהן לפני הוצאה לסניפים (עמדות קצה - נייחים, ניידים, פינפדים, טאבלטים ועוד')משיכת ציוד מלוגיסטיקה רישום ותיעוד השמשה או גריעת ציוד (גריטה) חוזר מהסניפים – החזרה ללוגיסטיקה ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה תצורות מחשבים (Images) מיפוי שימושים לפי אוכלוסיות תצורות מחשבים חדשות עדכונים תקופתיים ניהול ועדכון תצורות תקופתיים עדכוני BIOS עדכוני דרייברים וניהולם
שדרוג Win 11 בסניפי המכון טכנאי שטח
ניסיון מקצועי נדרש (חובה) ניסיון מוכח בפתרון בעיות מדפסות ושרתי הדפסה היכרות עמוקה עם תחנות עבודה Win 10\Win11 יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
דרישות:
התקנה ותחזוקה של Image - חובה ניסיון קודם בעבודה עם עמדות קצה של מחשבים ניידים ונייחים - חובה מתן תמיכה למשתמשי קצה - חובה ניסיון מוכח בפתרון בעיות - חובה מדפסות ושרתי הדפסה - חובה היכרות עמוקה עם תחנות עבודה Win 10\Win11 - חובה יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים - יתרון היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים - חובה עבודה עם מערכת Big Fix - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14562
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה דרוש.ה מנהל.ת מוקד תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים, המשרה דינאמית וכוללת ניהול והובלה של הצוות, גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה. ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול, הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה, התנהלות מול לקוחות עסקיים גדולים וממשקי הנהלה. **משרה מלאה, כוללת רכב**
דרישות:
• שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה • רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה • ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה * יכולת עבודה תחת לחץ • ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון • שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3300
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
ניהול וטיפול בפניות טכניות במערכת ממוחשבת, כולל קליטה, ניתוב, מעקב וסגירה. הפקת וניתוח דוחות, טיפול בתקלות חוזרות ויישום שיפורים. מתן מענה מקצועי בפניות מורכבות, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים. הובלת צוות נציגים, כולל גיוס, הכשרה, חניכה וניהול משמרות.
דרישות:
ניסיון קודם לפחות שנה בניהול מוקד תמיכה טכנית -חובה ניסיון בניהול צוות עובדים -חובה יכולת ניתוח נתונים והפקת דוחות -יתרון שליטה מלאה בתוכנות אופיס ניסיון בתחום המחשוב -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15739
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים מחפשים טכנאי/ת תמיכה עבודה מול חו"ל במסגרת התפקיד: - תמיכה טלפונית לפתרון תקלות תוכנה וחומרה
דרישות:
- תמיכה בלקוחות / משתמשי משרד החוץ בחו"ל ושותפים נוספים - משרה מלאה כל יום מהשעה 08:00 עד 17:00. - פעמיים בשבוע משמרת עד 19:00 בערב פעם בחודש עבודה ביום שישי 8:00-13:00 - נדרש לתחקיר בטחוני. - היברדיות - יום עבודה אחד בשבוע מהבית (לאחר 3 חודשים בתפקיד) דרישות: ניסיון של 1 שנה לפחות בתחום ניסיון בתמיכה טלפונית לפתרון תקלות תוכנה וחומרה. ידע במערכות הפעלה WIN רקע במחשבים ובתוכנות הפעלה - חובה. שרותי /ית וייצוגי /ת בעל /ת יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01666
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי מוביל דרוש/ה איש/ת מחשוב 9 עם אפשרות ונכונות לשעות שירות נוספות לפי הנדרש. משרת שטח נסיעות לאתרי השרות בירושלים בתל אביב ובאר שבע , וכן בכל מקום נדרש בארץ.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום ניסיון עבודה ב – Desk Help במתן תמיכה טלפוני ופרונטלי ניסיון בעבודה עם Exchange /Directory Active ניהול משתמשים והרשאות שליטה בסביבת מיקרוסופט ותוכנות Office ידע וני סיון בתפעול וטיפול תקלות חומרה ותוכנה ביצוע התקנות והטמעת מערכות\אפליקציות ידע בתפעול ארונות תקשורת ומתגים ידע טכני נרחב בתפעול ופתרון תקלות במדפסות נכונות לניידות בין אתרי רמ"י השונים. נכונות לעבודה בימי שישי וערבי חג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01663
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|