תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת טכנאי IT לארגון גדול בירושלים! התפקיד כולל אחריות על התקנת ציוד, תוכנות תשתית וחבילות תוכנה בתחנות עבודה ובשרתים, מתן סיוע טכני למשתמשים, ושותפות בפרויקטים טכנולוגיים מרכזיים של הארגון.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנה בעבודה עם חומרה- מחשבים נייחים וניידים ניסיון בתקשורת: ארונות, נקודות תקשורת, פתרון תקלות היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה שליטה באקסל ניסיון בתמיכה טכנית למוצרי מולטימדיה (AV over IP)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21225
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת נציג/ת תמיכה טכנית לארגון ממשלתי בירושלים! התפקיד כולל טיפול בקריאות שירות, פתרון תקלות במערכות מחשוב, ניתוב בעיות לגורמים מקצועיים, ותמיכה במשתמשים במערכות Windows, תקשורת ואינטרנט – בסביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתמיכה טכנית ניסיון במוקד תמיכה טלפוני ובמוקד HD ידע וניסיון בעבודה עם מערכות Windows ו-Office היכרות עם Active Directory (AD) שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21286
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת טכנאי.ת מחשוב לארגון ממשלתי בירושלים. תיאור משרה: התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון, איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת. השירות הינו שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק – על פי הצורך. נדרשת תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, יכולת לימוד עצמי, הגדלת ראש, וחריצות.
דרישות:
ניסיון של שלוש שנים ומעלה בתחום. היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט. ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות. יכולה עבודה בצוות. ידע מעמיק עם Office - התקנה, הסרה, פתרון בעיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34695
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה. תיאור משרה:מתן תמיכה טכנית פרונטלית וטלפונית למשתמשי הארגון.טיפול בתקלות חומרה (מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי) ותקלות תוכנה (מערכות הפעלה, יישומים ארגוניים).התקנות ושדרוגים של מערכות הפעלה ותוכנות.ניהול קריאות שירות במערכת ניהול תקלות (CRM). עבודה מול צוותי IT נוספים ומנהלי מערכות.
דרישות:
ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון בינוני/גדול - חובה.ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows, Office 365.יכולת פתרון בעיות חומרה ותוכנה.ניסיון עם מערכות ניהול משתמשים (Active Directory).ידע בסיסי ברשתות תקשורת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34775
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת Help Desk לחברה מובילה ברעננה.
תיאור משרה: מתן תמיכה טכנית שוטפת לכ־1,000 משתמשים במערכות מחשוב וציוד קצה.טיפול בתקלות חומרה במחשבים ניידים: איתור תקלה, החלפים, תיקון ושדרוגים. ניהול מלאי ציוד מחשוב וניהול מחסן הציוד: קבלת ציוד חדש, תיעוד ובקרת מלאי והכנת עמדות ציוד לעובדים חדשים.עבודה שוטפת עם מערכת ניהול קריאות ותיעוד פעולות בהתאם לנהלים.יציאה לאתרי החברה לפי צורך לתמיכה בעובדי חוץ.מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של המשתמשים.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכת Help desk בארגון גדול - חובה. היכרות עם Active directory,סביבת Office365 ותשתיות Microsoft נוספות.ידע מעמיק בחומרת מחשבים, בדגש על מחשבים ניידים (אבחון ותיקון תקלות).ניסיון בעבודה עם מערכת ניהול קריאות ועם מערכת Priority. תעודות הסמכה רלוונטיות בתחום המחשוב – יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34759
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
NBN is looking for a service-oriented and self-motivated Helpdesk support technician to join our innovative and cutting-edge IT team, supporting a staff located in multiple locations. The position is full-time and based in our Tel Aviv office. In this role, you will work as part of our Systems team and under our Sr. Systems Admin on maintaining and monitoring the computer systems and networks for our organization. You will be tasked with solving complex technical issues and will also collaborate with team members to assist them with their technical requirements and solutions.
Responsibilities - Network servers and technological tools maintenance, and management
- Test, evaluate, and implement new technology for the business
- Maintain Microsoft Windows Servers / Azur VM’s and Entra environment
- Management of Active Directory, 365, GPOs, Backups, SharePoint and environment
- Support and maintain The TLV office as part of our helpdesk team.
- User Setup and installation: Windows, Office, Anti-Virus, VPN, ZTNA
- Evaluate and implement solutions for security issues
דרישות:
Requirements - Proven experience as a Helpdesk support technician or similar role
- Proven systems experience and helpdesk skills
- Experience in PC, Server, Networking hardware, and 365 / Azure services
- Up-to-date knowledge of the latest IT and software trends
- Experience with databases, networks (LAN, WAN), network printers and patch management
- Experience with system security
- Experience with data backup and recovery solutions.
- Knowledge of DNS and DHCP
- Familiarity with standard Cellular phone equipment, setup, transfer, backup and problem solving.
- Resourcefulness and problem-solving aptitude; ability to research and find solutions for IT-related problems.
- Excellent communication skills in English and Hebrew
- Basic MS-SQL knowledge
- Ability to interface with and offer IT support for employees in a calm, professional and pleasant way
- BSc/Ba in Information Technology, Computer Science or a related discipline; professional certification (e.g. Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)) is a plus
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת תקשורת במרכז מגייסת נציגי תמיכה טכנית. העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה. תיאור התפקיד: תמיכה טכנית ופתרון תקלות ללקוחות החברה. תפקיד מאתגר ודינמי, בחברה עם אווירה משפחתית ועם משמרות גמישות! כישורים אישיים: • יכולת ונכונות ללמידה עצמית • יכולת לעבוד תחת לחץ ועבודה על פי לוח זמנים • יכולת ניהול משימות באופן עצמאי תנאי עבודה: • העבודה היא ממשרדי החברה בפ"ת • מינימום 4 משמרות בשבוע • העבודה היא 24/7 לרבות סופ"שים וחגים
דרישות:
• היכרות עם עולמות האינטרנט, חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • יוצאי תמיכה טכנית עסקית מאחת מהחברות: בזק בינלאומי, פרטנר, סלקום, הוט, בזק – יתרון משמעותי • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אין מרכיב מכירתי בתפקיד • אפשרויות קידום לתפקידים נוספים במחלקת התמיכה וההנדסה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12071
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים ארגוני - שירות תמיכה לעובדי החברה אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי שירות שיפור וייעול תהליכים עבודה עם ממשקים רבים בארגון
דרישות:
ניסיון בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
ארגון רפואי במרכז הארץ מגייס Help Desk במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לעובדי הארגון עבור מתן תמיכה טכנית בתחום המחשוב ומערכות המידע בין היתר באמצעות השתלטות על תחנות העבודה ועוד.
דרישות:
- שנה ניסיון כ-Help Desk או הסמכה בתחום הרשתות עם ניסיון שירותי - ניסיון בעבודה במערכות הפעלה Windows - ניסיון באיתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב כגון: מחשבים, מדפסות, סורקים - ניסיון בעבודה ביישומי Office - היכרות עם Active Directory
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
147210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות תמיכה טכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות עמידה ביעדי שירות
דרישות:
ניסיון בניהול צוותים ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים מחפשים טכנאי/ת תמיכה עבודה מול חו"ל במסגרת התפקיד: - תמיכה טלפונית לפתרון תקלות תוכנה וחומרה
דרישות:
- תמיכה בלקוחות / משתמשי משרד החוץ בחו"ל ושותפים נוספים - משרה מלאה כל יום מהשעה 08:00 עד 17:00. - פעמיים בשבוע משמרת עד 19:00 בערב פעם בחודש עבודה ביום שישי 8:00-13:00 - נדרש לתחקיר בטחוני. - היברדיות - יום עבודה אחד בשבוע מהבית (לאחר 3 חודשים בתפקיד) דרישות: ניסיון של 1 שנה לפחות בתחום ניסיון בתמיכה טלפונית לפתרון תקלות תוכנה וחומרה. ידע במערכות הפעלה WIN רקע במחשבים ובתוכנות הפעלה - חובה. שרותי /ית וייצוגי /ת בעל /ת יכולת עבודה בצוות ובצורה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01666
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי מוביל דרוש/ה איש/ת מחשוב 9 עם אפשרות ונכונות לשעות שירות נוספות לפי הנדרש. משרת שטח נסיעות לאתרי השרות בירושלים בתל אביב ובאר שבע , וכן בכל מקום נדרש בארץ.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום ניסיון עבודה ב – Desk Help במתן תמיכה טלפוני ופרונטלי ניסיון בעבודה עם Exchange /Directory Active ניהול משתמשים והרשאות שליטה בסביבת מיקרוסופט ותוכנות Office ידע וני סיון בתפעול וטיפול תקלות חומרה ותוכנה ביצוע התקנות והטמעת מערכות\אפליקציות ידע בתפעול ארונות תקשורת ומתגים ידע טכני נרחב בתפעול ופתרון תקלות במדפסות נכונות לניידות בין אתרי רמ"י השונים. נכונות לעבודה בימי שישי וערבי חג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01663
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ממשלתית גדולה בחיפה דרוש/ה עובד/ת מחשוב זמני/ת מתן שירות מקצועי, איכותי ואנושי בתחומי מחשוב ללקוחות יחידת משאבי אנוש - עובדות ועובדי חטיבת משאבי אנוש ומשתמשי/ות מערכות משאבי אנוש בכל החברה. מעקב אחר משימות ועדכון הלקוחות בסטטוס טיפול. תחזוקה שוטפת של הרשאות במערכות משאבי אנוש, בדגש על סביבת SAP. בניית פתרונות מחשוביים בכלים שבשימוש היחידה (כלי Office, טפסים ממוחשבים, הפצת מידע ועוד) שימוש בכלים מחשובים לניתוח נתונים (BO, BW וכו’), כולל בניית דוחות חכמים והפצתם בצורה אוטומטית. תמיכה והדרכה של משתמשי קצה על מערכות משאבי אנוש ובניית מדריכים למשתמש על תהליכים מחשוביים של משאבי אנוש. משרה מלאה
דרישות:
יתרון לניסיון בכלים מחשוביים: יישומי Office בדגש על Excel מערכת ERP של SAP כלי דוחות BO, BW. יכולת ביטוי גבוהה בשפה העברית וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
228774
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי בתלפיות דרוש/ה תומך/ת בדלפק סיוע התפקיד כולל: מסייע/ת למשתמשים בהתגברות על תקלות תפעול מחשוביות במשרד במערכות פנימיות וחיצוניות וטיפול בציוד. הגדרה של מדפסות וטיפול בתקלות הדפסה וסריקה. מתן תמיכה טלפונית למשתמשים – יכולת ניהול שיחה שירותיות ופתרון בעיות מרחוק ופרונטלית במידה ויידרש. שעות עבודה: משרה מלאה 8:00 – 17:00 + העבודה כרוכה בשעות נוספות לפי צרכי העבודה . לא תהיהי אפשרות לעבודה היברידית
דרישות:
ניסיון של 5 שנים ומעלה בתחום. ידע טכני של התקנת תחנות עבודה ,התקנת תוכנות, תיקון והחלפת ציוד היקפי(מחשבים נייחים וניידים). שליטה במערכות הפעלה WINDOWS 10/11 ותוכנות OFFICE היכרות עם עולם הרשת והמחשבים – הבנת מבנה הרשת, תצורת חיבורי מחשבים בארגון. שליטה בactive directory יכולת הסברה והדרכה למשתמשים, סבלנות ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01651
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|