דרושים בתחום כלכלה ושוק ההון

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 77 משרות עבודה בתחום כלכלה ושוק ההון

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "כלכלה ושוק ההון" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ השקעות, כלכלן, ברוקר ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים

לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

01/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת כספים
ניהול פיננסי במיקור חוץ את תיקי לקוחות החברה 
דרישות:
תואר ראשון במנע"ס/כלכלה/חשבונאות
  לפחות 3 שנות ניסיון בתחום הבנקאות העסקית ו/או כלכלן/ית ו/או חשבות
ידע נרחב באקסל ותוכנות ERP והנה"ח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00249
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות

Deloitte

01/11/2025

תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות.
  • השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
  • התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
  • העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
  • תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
  • יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
  • ניסיון של כשנה - יתרון
  • ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
  • היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: D7.A54
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה - לחברה הכלכלית רמת גן

דרוש/ה מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה - לחברה הכלכלית רמת גן

חברה פיננסית מובילה

01/11/2025

תיאור תפקיד:
בי.די.או מגייסת מנהל/ת פיתוח עסקי ואסטרטגיה לחברה הכלכלית רמת גן, המקדמת פרויקטים יזמיים וכלכליים בתחומי הנדל"ן, חניונים, אנרגיה מתחדשת ושילוט,
תוך התמקדות בפיתוח אסטרטגי של מתחם הבורסה, שכונות חדשות ואזור ההייטק בעיר.

תחומי אחריות ודרישות התפקיד:
- ייזום, ניהול והובלה של תהליכי פיתוח עסקי ואסטרטגי למיצוי משאבים עירוניים וכלכליים.
- איתור, ייזום והובלה של מהלכים עסקיים ופרויקטים מניבים בתחומי הנדל"ן.
- ניהול ותפעול מערכי חניונים ושילוט עירוניים.
- קידום פעילויות בתחום האנרגיה המתחדשת ויצירת מנועי צמיחה.
- גיבוש תקציב וניהול כלל פעילות הפיתוח העסקי של החברה.
- ניתוח מגמות במרחב העירוני וגיבוש מענה אסטרטגי.
- זיהוי צרכים עירוניים והובלת תוכניות אב ואסטרטגיות.
- גיבוש והובלת שיתופי פעולה עם גורמי העירייה.
- איתור חסמים ומציאת פתרונות הנוגעים לפיתוח ותחזוקת שירותים עירוניים.
- סיוע למנכ"ל במשימות בתחום הפיתוח העסקי.
דרישות:
השכלה וניסיון מקצועי:
השכלה: תואר ראשון לפחות באחד מהתחומים הבאים: הנדסה, מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, שמאות מקרקעין, תעשייה וניהול, עריכת דין, או ראיית חשבון.
ניסיון: לפחות 5 שנים במצטבר בתחומים הבאים: ייזום פרויקטים כלכליים, ניהול פיתוח עסקי או ניהול תוכניות אסטרטגיות בארגון בהיקף עסקים משמעותי (מעל 30 מיליון ש"ח).
יתרון: ניסיון בממשק ציבורי-עסקי, וניסיון בתחומי נדל"ן, חניונים או אנרגיה.

כישורים אישיים:
- כישורי יזמות, חשיבה יצירתית ועצמאות.
- יכולת הנעת פרויקטים בקצב גבוה וביעילות.
- התמדה, נחישות, אחריות ואסרטיביות.
- יכולת הנעת תהליכים ויחסי אנוש מעולים.
- הבנה בפוליטיקה ארגונית.
- יכולת ארגון ותכנון משימות, תוך עמידה בלוחות זמנים.
- יכולת עבודה בעומס ובמקביל במספר תחומי תוכן.
- אמינות ומהימנות.

היקף משרה: 80%.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00219
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה בתל אביב

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה בתל אביב

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

01/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בתל אביב.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-66
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלן/ית לזיו האפט נאמנויות

דרוש/ה כלכלן/ית לזיו האפט נאמנויות

BDO

01/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת BDO זיו האפט, חברה לאדמיניסטרציה ונאמנויות דרוש/ה כלכלן/ית ללא ניסיון / עד שנתיים ניסיון.
הצוות מספק שירותי נאמנות (אגרות חוב, אשראי חות בנקאי ועוד) לגופים המובילים בשוק וכן שירותי אדמיניסטרציה לקרנות גידור וקרנות אלטרנטיב.

BDO ISRAEL הינה פירמת ראיית חשבון וייעוץ עסקי, הינה חלק מהרשת הבינלאומית BDO ומדורגת בין חמש פירמות ראיית החשבון הגדולות והמובילות בישראל.
דרישות:
תואר אקדמי בוגרי אוניברסיטה ומכללות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00223
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוחן.ת חיובים

בוחן.ת חיובים

עיריית תל אביב יפו

01/11/2025

תיאור תפקיד:
1. אחריות לקביעה ועריכת חיוב ארנונה לנכסים בהתאם לתוכנית העבודה של האגף, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. עדכון נתוני שומה ויצירת חיוב עדכני במערכת המידע.
3. אחריות למתן מענה איכותי ומקצועי בכל ערוצי התקשורת השונים בזמן המוגדר להשגות ופניות מלקוחות.
4. ייצוג העירייה בפני ועדת ערר ובתי משפט.
5. ביצוע סיורים וביקורות בנכסים על פי הצורך.
6. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
7. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. *תואר אקדמי שקיבל הכרה על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או שהוכר על-ידי משרד החינוך במחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ. או הנדסאי.ם/ טכנאי.ם
2. ידע והיכרות בתחום מיסוי מוניציפלי – יתרון.
3. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE.
ידע וניסיון בקריאת שרטוטי מבנה.
4. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
5. תודעת שירות גבוהה.
6. יחסי אנוש טובים.
7. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד.
8. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה.
9. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 63ד/2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ראש/ת צוות טיוב נתונים

ראש/ת צוות טיוב נתונים

טאלנטס השמת עובדים

01/11/2025

תיאור תפקיד:
תיאור המשרה - ראש צוות טיוב נתונים ובקרות 
ניהול צוות טיוב נתונים ובקרות
ניהול ישיר של 5 עובדים
מיומנויות בינאישיות נדרשות
יכולות וכישורים ניהוליים
    יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
    יכולת למידה גבוהה ומהירה
    הספק עבודה גבוה ואיכותי
    דייקנות ויסודיות
    יכולת עבודה בתנאי לחץ ובלוחות זמנים מוגדרים
    יכולת ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
ממשקי עבודה
    נציגי חברות מנהלות
    יועצים בסניפים ומרכזי הייעוץ
    טכנולוגיות
    ענף ייעוץ פנסיוני
דרישות:
    ידע והבנה מעמיקה במוצרי גמל, השתלמות, פנסיה חדשה, פנסיה ותיקה וביטחי מנהלים
    שליטה והבנה מעמיקה ביישומי Office בכלל ו ב excel בפרט
    ידע וניסיון בבניית שליפות ב sql - יתרון
    תואר ראשון בכלכלה - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01410
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית בק אופיס ותפעול לחברת מימון

רפרנט/ית בק אופיס ותפעול לחברת מימון

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

01/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מימון מובילה בתחומה דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס ותפעול.
במסגרת התפקיד: הכנת מסמכים, עבודה שוטפת עם נתונים, הכנת דו"חות באקסל, סיוע בהוצאת עסקאות לפועל, הזנת עסקאות במערכת, קבלת שקים ומסמכים, ביצוע ניטור ובקרות, עבודה עם גורמים פנים ארגוניים ועוד.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-השכלה רלוונטית- יתרון.
-ניסיון קודם בתפקיד בק-אופיס פיננסי/ניסיון בתפקיד רפרנט/ית כספים- חובה.
-ניסיון קודם מבית השקעות/פמילי אופיס/אשראי עסקי- יתרון משמעותי.
-שליטה מלאה באקסל ברמה גבוהה- חובה.
-יחסי אנוש מעולים, מקצועיות, סדר ודיוק ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17596
אזור: מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בנקאי/ת עבור בנק מוביל

בנקאי/ת עבור בנק מוביל

חברה דיסקרטית

01/11/2025

תיאור תפקיד:
  • מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
  • ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
  • ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
  • איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
  • מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
  • עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
  • יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
  • אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
  • שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
  • השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
  • דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 553742
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית באגף הערכה מוסדית, בחטיבת הפיקוח על הבנקים תיאור התפקיד:

כלכלן/ית באגף הערכה מוסדית, בחטיבת הפיקוח על הבנקים תיאור התפקיד:

בנק ישראל

01/11/2025

תיאור תפקיד:
כלכלן/ית באגף הערכה מוסדית, בחטיבת הפיקוח על הבנקים תיאור התפקיד:

1. מעקב שוטף אחר פעילותם של התאגידים הבנקאיים וחברות כרטיסי האשראי, ריכוז וגיבוש הערכות תקופתיות של הפיקוח על הבנקים על מידת יציבותם וחוסנם של התאגידים הבנקאיים (כולל תאגידי עזר, חברות בנות בנקאיות וסניפים בחו"ל)

2. הכנת דוחות הערכה מקיפים על קווי הפעילויות המרכזיים בתאגידים הבנקאיים, לרבות ניתוח והערכה שוטפת של פרופיל הסיכון של התאגיד בנקאי. במסגרת זו ניתוח סיכוני אשראי, סיכוני שוק, סיכוני נזילות וסיכונים אחרים בפעילות הבנקים ובמערכת הבנקאית.

3. ניתוח דוחות כספיים ומידע כמותי אחר של התאגידים הבנקאיים.

4. כתיבת סקירות וניירות עמדה בנושאים בנקאיים והצגתם בפני בכירי הפיקוח על הבנקים ובנק ישראל.

5. קיום קשרים ופגישות עבודה עם דרגים בכירים במערכת הבנקאית ובמוסדות בארץ ובחו"ל.

6. טיפול בבקשות של התאגידים הבנקאיים.
דרישות:
תנאי סף:
תואר ראשון ("בוגר") מוכר בכלכלה; או גמר בחינות המועצה לראיית חשבון; או תואר במנהל עסקים או חשבונאות - עם ניסיון של למעלה מ- 5 שנים בתחומי בנקאות וביקורת

הכישורים הנדרשים:
1. ניסיון של לפחות 3 שנים בעבודת פיקוח/ רגולציה/ ניהול סיכונים/ בקרה/ ביקורת או אנליזה פיננסית – יתרון!2. כושר ניתוח ותכלול שיטתי של מידע איכותי וכמותי מורכב, תוך הפרדה בין עיקר ותפל.
3. יכולת גבוהה מוכחת בניסוח, והתבטאות בכתב ובעל פה.
4. רמת מחויבות גבוהה, נכונות להשקעה ויכולת לימוד עצמית.
5. יכולת עמידה בלוחות זמנים ונכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות.
6. יכולת עבודה בצוות ותקשורת עם בכירים.
7. שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית.

הייחודיות בתפקיד המוצע:
השפעה אמתית: תפקיד מאתגר עם משמעות והשפעה ציבורית רחבה. התפתחות מקצועית: סביבת עבודה מקצוענית, המעודדת למידה, וקידום.
חשיפה: קשרים עם גופים פיננסיים בארץ ובעולם, וממשק עם בכירי המערכת הבנקאית בכירי בנק ישראל והפיקוח על הבנקים.
צוות איכותי: עבודה עם מומחים מהשורה הראשונה בתחומי הכלכלה והרגולציה.
תנאים מצוינים: תנאי העסקה מתקדמים, ומיקום נגיש בירושלים.

הערות:
- רק פניות מתאימות ייענו;
- לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
- כל מקום בו הנוסח מופיע בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה;
- העיסוק והדרגה יקבעו בהתאם לכישורי המועמד/ת;

בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת - 75/25 (5049).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00045
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

 Data Analyst ללא ניסיון

 Data Analyst ללא ניסיון

אקספריס אקדמי

31/10/2025

תיאור תפקיד:
חולמים להשתלב בעולם הדאטה והאנליטיקה העסקית? אנחנו מחפשים בוגרי/ות תואר מצטיינים עם חשיבה אנליטית חדה, שמכוונים לקריירה בעולם ה-Data & BI.
ההכשרה שלנו קצרה, ייחודית, ללא עלות – ומסתיימת בהשמה מובטחת בתפקידים בחברות מובילות.
במה תתמקצעו?
    עבודה עם SQL, Power BI, בינה מלאכותית ואפיון פרויקטים בתחום ה-BI.
    ניתוח נתונים, יצירת דוחות, הפקת תובנות עסקיות ואוטומציה של תהליכים.
    בניית בסיס איתן לקריירה מצליחה – כולל ניסיון מעשי אמיתי.
דרישות:
• תעודת תואר ראשון בממוצע ציונים 80+
• ציון פסיכומטרי 650 ומעלה
• יכולת חשיבה לוגית ואנליטית גבוהה ורקע טכנולוגי בסיסי
אין צורך בניסיון קודם – אנו נספק לכם את כל הכלים להצלחה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 168
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הפכו ל-Data & BI Experts – לא נדרש ניסיון

הפכו ל-Data & BI Experts – לא נדרש ניסיון

אקספריס אקדמי

31/10/2025

תיאור תפקיד:
חולמים להשתלב בעולם הדאטה והאנליטיקה העסקית? אנחנו מחפשים בוגרי/ות תואר מצטיינים עם חשיבה אנליטית חדה, שמכוונים לקריירה בעולם ה-Data & BI.
ההכשרה שלנו קצרה, ייחודית, ללא עלות – ומסתיימת בהשמה מובטחת בתפקידים בחברות מובילות.
במה תתמקצעו?
    עבודה עם SQL, Power BI, בינה מלאכותית ואפיון פרויקטים בתחום ה-BI.
    ניתוח נתונים, יצירת דוחות, הפקת תובנות עסקיות ואוטומציה של תהליכים.
    בניית בסיס איתן לקריירה מצליחה – כולל ניסיון מעשי אמיתי.
דרישות:
    תעודת תואר ראשון בממוצע ציונים 80+.
    ציון פסיכומטרי 650 ומעלה.
    יכולת חשיבה לוגית ואנליטית גבוהה ורקע טכנולוגי בסיסי.
אין צורך בניסיון קודם – אנו נספק לכם את כל הכלים להצלחה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 168
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת פיננסי עסקי

מנהל.ת פיננסי עסקי

אלביט מערכות

30/10/2025

תיאור תפקיד:
לאתר חטיבת כלי טיס בנתניה דרוש.ה מנהל.ת פיננסי עסקי

תחומי אחריות
ניהול וליווי פיננסי לפרויקטים, בניית תחזיות פיננסיות ודוחות רווח והפסד, הכנה של תקציבים שנתיים ומעקב ביצוע, הכנה ודיווח של התוצאות העסקיות (מכירות, תקבולים, הזמנות חדשות, דוחות כספיים רבעוניים)
ניתוחי תזרים מזומנים, עבודה בממשקים צמודים עם מנהלים בארגון ומול חברות בנות, בקרות תכנון מול ביצוע, ניתוחי רגישות
עבודה שוטפת ותיאום מול ממשקים רבים בארגון – מנהלי תוכניות, ייצור, הנדסה, רכש
בנייה וניהול תקציבי הפרוייקטים ביחידה העסקית בהיבטי מכירות, עלויות ,תזרים מזומנים
ניהול סיכונים תקציביים של הפרויקט, זיהוי חריגות ומתן המלצות לשיפור
בניית תחזיות לפרויקט ובקרה על ביצועים בפועל מול התקציב והתחזית
הכרה במכירות ועבודה מול רואי החשבון
ריכוז תהליכים רוחביים מול אגף ההנדסה
דרישות:
השכלה
תואר ראשון בכלכלה / הנדסה תעשייה וניהול
תואר שני יתרון
ניסיון מקצועי
ניסיון של שנתיים-שלוש לפחות בבניית תחזיות פיננסיות, דוחות כספיים, בקרה תקציבית
יכולת אנליטית גבוהה, דייקנות ועצמאות, ראש גדול, יכולת עבודה בתנאי לחץ, הבנה וחשיבה עסקית
אנגלית ברמה טובה
נגישות גבוהה למערכות מידע- בעיקר יישומי אופיס וERP
יתרון להיכרות עם מערכות לוגיסטיות / פיננסיות
עבודת צוות ושיתוף פעולה, כושר לימוד מהיר ועצמאי
יכולת הנעה ותיאום ממשקים שונים

*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
**פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5255
אזור: מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קניין.ית רכש אלקטרוני משרה זמנית

קניין.ית רכש אלקטרוני משרה זמנית

אלביט מערכות

30/10/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחולון דרוש.ה קניין.ית רכש אלקטרוני משרה זמנית

במסגרת התפקיד:
קניין בכיר לטיפול ברכש מכלולים אלקטרונים לפי שרטוטים/ מפרטים
פניה לספקים להצעות מחיר
ניהול מו"מ, הוצאת הזמנות וניהול הספקים
עמידה ביעדים כגון חסכונות, OTD וכו’
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעו"נ, כלכלה, מנע"ס, לוגיסטיקה, משפטים
תואר שני- יתרון
השכלה טכנית/הנדסית- יתרון
רקע הנדסי/טכני יתרון
לפחות שנתיים ניסיון בתחומי הרכש
ניסיון מעשי בניהול מו"מ מול ספקים,היכרות עם הסכמי התקשרויות מול ספקים
ניסיון בעבודה עם מערכת ERP כולל יכולת ניתוח נתונים כמותיים
שליטה טובה מאד ב- OFFICE בדגש על EXCEL
שליטה טובה מאד בשפה האנגלית
ידע טכני בקריאת מפרטים טכניים
ניסיון ברכש אלקטרוני
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
*פניות מתאימות בלבד יענו
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה זמנית
קוד משרה: 5325
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט.ית לבקרה תקציבית

סטודנט.ית לבקרה תקציבית

אלביט מערכות

30/10/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברמת השרון דרוש.ה סטודנט.ית לבקרה תקציבית

תיאור התפקיד:
סיוע בבקרה תקציבית שוטפת ברמת החטיבה
מעקב אחר כניסת הזמנות וצבר הזמנות של החטיבה
תמיכה בהכנת דוחות ניהוליים ותחזיות תקופתיות
עבודה עם מערכות BI, Excel ומערכות ERP
דרישות:
סטודנט.ית לתואר ראשון או שני בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות
זמינות ל-2 ימי עבודה בשבוע (גמישות בתקופת מבחנים)
שליטה גבוהה ב-Excel – חובה
יכולת אנליטית, סדר ודיוק בפרטים

*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה חלקית, לפי שעות
קוד משרה: 4851
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!