תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליההתפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים תיאור התפקיד:מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות עבודה בסביבה ממוחשבת הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד תנאים:משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי) או משרת הורה חלקית 08:00-15:00 מיקום: משרד המרכזי, הרצליה פיתוח תנאים מעולים למתאימים/ות! שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים אחריות אישית ועצמאות בביצוע ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
51461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
CallMarker is looking for a Customer Success Manager to work directly with clients, helping them get the most from our platform. You’ll play a key role in guiding businesses, supporting growth, and shaping how they succeed with sales technology.
Key Responsibilities
Guide clients from first use to measurable results, driving business improvements.
Train and support clients, ensuring they gain full value from the platform.
Partner with clients to create strategies aligned with their goals.
Solve customer challenges with creative thinking and advanced tools.
Share ideas and collaborate across teams to improve customer experience.
Build expertise in CallMarker’s offerings and act as a trusted advisor.
דרישות:
Essential Criteria:
Proven Excellence: Showcased through significant achievements in professional or academic settings.
Proven experience in B2B sales or marketing: Demonstrated through previous roles in lead generation, customer acquisition, and revenue growth.
Effective Communicator: Strong ability to articulate ideas and understand client needs, crucial for relationship building and problem-solving.
Multitasking and Agility: Capability to handle a dynamic work environment with multiple responsibilities.
Language Skills: Proficiency in English and Hebrew, facilitating clear communication in diverse settings.
Desirable Skills:
Educational Foundation: A degree from a university or Technion, particularly for those who have excelled academically or in extracurricular activities. *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397851
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
|
תיאור תפקיד:
מחפשים את הצעד הבא שלכם בחברה גדולה ומובילה עם אווירה צעירה ודינאמית? זו המשרה עבורכם! Malam Team מצרפת לשירותיה את התותחים הבאים וזו ההזדמנות שלכם להצטרף לצוות מקצועי, להעניק שירות איכותי ולצבור ניסיון משמעותי בעולם הדיגיטל. משרה מלאה בפתח תקווה, א'-ה' בין השעות 8:00–17:00. במסגרת התפקיד: - מתן תמיכה דיגיטלית ללקוחות באתר ובאפליקציה, לצד תמיכה במכשירי סלולר ובאפליקציה ייעודית. - העבודה באווירה צעירה ומלמדת עם מגוון אפשרויות קידום למתאימים.
דרישות:
- ניסיון של כחצי שנה לפחות במוקד שירות לקוחות או מוקד תמיכה טכנית - ניסיון בערוצי דיגיטל (צ’אט, מיילים, SMS) – יתרון - ניסיון בתמיכת סלולר – יתרון. - ראש גדול, חשיבה יצירתית, שירותיות גבוהה ואוריינטציה טכנית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532499
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
טיפול בפניות ציבור מורכבות במייל – בעברית ובאנגלית מתן מענה מקצועי ומכיל לפניות לקוחות עבודה מול ממשקים פנימיים בארגון לצורך פתרון בעיות גיבוי למענה טלפוני בשיחות נכנסות לפי הצורך
דרישות:
עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה (התנסחות בכתב ובעל פה) ניסיון בשירות לקוחות / פניות ציבור – יתרון יכולת הכלה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים יכולת ניסוח גבוהה, סדר וארגון היקף משרה: ימים א'-ו' ימי א'-ה': משמרת של 7–8 שעות יום ו': 4.5 שעות עבודה המשרה במשרדי החברה בתל אביב / עבודה היברידית לאחר תקופת הסתגלות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח גדולה דרוש/ה מנהל/ת תחום תפעול ואיכות מכר במסגרת התפקיד: * ניהול של בין 7-10 אנשים * ניהול צוות של בקרים שבודקים שהשיחות מתבצעות באופן תקין לפי הרגולציה * הפקת דוחות ובקרת מגמות * התנהלות שוטפת מול הבק אופיס
דרישות:
* ניסיון בניהול מוקד שירות / מכירות- חובה * ניסיון ניהולי מחברות בינוניות / גדולות - חובה * כושר ביטוי ואסרטיביות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4508
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת לעבוד עם צוות מנצח בסביבת עבודה מתקדמת ויציבה? הצטרפו אלינו וותהיו חלק מהעוצמה של הקבוצה! קבוצת אלקטרה מגייסת מוקדן/ית לחדר בקרה בקמפוס דיסקונט בראשל"צ לנכסי אריאל! תיאור התפקיד : ניתוב בין קריאות השירות לגורמים השונים מעקב אחר סטטוס הקריאות תיאום עבודות בין קבלנים ניתוב עובדי אחזקה לקריאות דחופות ממשק מנהל אחזקה או ראש צוות משרה מלאה במשמרות בימים א-ה בשעות: 07:00-15:30 / 08:30-17:00
דרישות:
דרישות התפקיד : תודעת שירות גבוהה, ראש גדול יכולת הבחנה בין תקלות קריטיות לתקלות רגילות רצינות, מחוייבות, אחריות וזריזות
מה אנחנו מציעים : עובד/ת אלקטרה מהיום הראשון! סיבוס
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17909
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות בתחום הפנסיוני . החברה בתל אביב במעבר לפתח תקווה באמצע ינואר תיאור התפקיד: עבודה על מערכות תפעוליות, בדיקת שידורים ותקלות במערכת. התנהלות מול מעסיקים (לקוחות קבועים), ריכוז ובקרה אחר דוחות. מתן מענה באמצעות טלפונים ומיילים ללקוחות עסקיים. תנאים: א'-ה' 8:00-16:00. ו10 שעות נוספות בחודש (לא חובה) קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות - חובה. יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות - חובה. יכולת לימוד חומר חדש ומערכות ממוחשבות מוכחת - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
48696
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת Help Desk טלפוני/ת – עבודה בארגון גדול בצוות נעים ומקצועי יש לך ניסיון בתמיכה טכנית ורצון להשתלב בצוות צעיר ודינמי? אנחנו מחפשים נציג/ת Help Desk טלפוני/ת לעבודה בסביבה טכנולוגית מתקדמת ותומכת משרה מלאה לטווח ארוך מה בתפקיד? תמיכה טלפונית מלאה לעובדי הארגון פתרון תקלות בתמיכה מרחוק באמצעות AnyDesk עבודה מול Active Directory – הקצאת הרשאות, שחרור נעילות, טיפול במשתמשים טיפול בבעיות תצוגה מקומית במערכות שאינן מחוברות ל-AD עבודה עם מחשבי VDI ומערכות אבטחת מידע מגוונות (כולל FortiGate)
דרישות:
מגיע/ה עם ניסיון קודם ממרכז תמיכה טלפוני או טכנאי/ת PC שולט/ת ב-Active Directory – חובה! שליטה ביישומי OFFICE בעל/ת אוריינטציה שירותית, סבלנות ויכולת פתרון תקלות טכנית מרחוק יוצא/ת צבא מתפקיד מנהל/ת רשת? זה בהחלט יכול להתאים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18292
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכון אבחון פילת דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס, שירות ותפעול • מענה שוטף (שירות ותפעול) ללקוחות ומועמדים באופן מקוון ופרונטלי. • אחריות על לקוחות אסטרטגיים. • העבודה בפתח תקווה - משרה מלאה בפתח תקווה
דרישות:
• עבודת צוות טובה • ייצוגיות • אנרגטיות • מולטי-טאסקינג • יכולת התנסחות במיילים ובע"פ • יחסי אנוש מעולים • יסודיות • יעילות • יכולת ביצוע משימות באופן עצמאי
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
921214
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רחובות
|
תיאור תפקיד:
משרה הכוללת מתן שירות פרונטלי וטלפוני ללקוחות הסניף וסגירת חוזי השכרה. בנוסף יש גם פן של בק אופיס ואדמניסטרציה שוטפת. משרה מלאה במתכונת של משמרות שכר בסיס + עמלות גבוהות מאוד, ממוצע שכר 000-12,000 10 ש"ח ברוטו (ללא תקרת שכר!)
דרישות:
נדרשת שירותיות ברמה גבוהה, אנגלית טובה חובה, אוריינטציה מיחשובית ונכונות לשעות נוספות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00062
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מענקים עד 15,000 ₪ למצטרפים + בונוסים ללא תקרה!
כאל מגייסת נציגי.ות שירות ומכירה עבור מענה טלפוני ללקוחות החברה במגוון תחומים פיננסיים, ומכירה של מוצרי אשראי מגוונים. עבודה בבניין משרדים הייטקיסטי חדש בסביבת עבודה מתקדמת - 2 דקות הליכה מהרכבת הקלה – גבול רמת גן בני ברק! *קיימת אופציה למשרת סטודנט גמישה ומותאמת אישית! ויש לכם עוד המון סיבות להצטרף אלינו...
* עובדי חברה החל מהיום ה-1 * ארוחות במסעדת השף ובבית הקפה של כאל * יום עבודה מהבית * החזרי נסיעות מוגדלים * נופש חברה בחו"ל * מסיבות שוות, אירועי חברה מושקעים, מתנות מטורפות בחגים * אפשרויות קידום נרחבות ועוד המון תנאים שווים שלא תמצאו בשום מקום אחר! הצטרפו לצוות מנצח בחברה מובילה!
דרישות:
- ניסיון קודם – יתרון
- תודעת שירות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26542
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למכללה מובילה דרוש/ה רכז/ת לימודים להשתלבות בצוות איכותי *שכר מעולה ותנאים טובים* מהות התפקיד אחריות על מתן שירות מקיף וליווי סטודנטים, תיווך בין הסטודנטים למחלקות הרצויות, קשר עם הסגל האקדמאי, אדמיניסטרציה כללית, ותפעול שוטף של הקורסים והלימודים בתוכנית. המשרה הינה משרדית וכוללת מענה טלפוני ופרונטלי. ***יום חופשי באממצע שבוע המשרה הינה מלאה בשעות 8:30-17ו/או 10:30-18 + ימי שישי 8-13.
דרישות:
תואר ראשון ניסיון אדמיניסטרטיבי. יכולת עבודת תחת לחץ וריבוי משימות. ידע בתוכנת מכלול יתרון. תודעת שירות גבוהה ועבודת צוותית.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
jb-119
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תפעול, ריכוז נתונים, הפקת דוחות בקרה ותמיכה בפעילות החטיבה העסקית תפעול לקוחות במערכות המידע ללקוחות עסקיים ואסטרטגיים עבודה מול ממשקים פנימיים בחברה (מנהלי תיקי לקוחות, כספים, גבייה, הנדסה ומערכות מידע) עבודת תיאום ותפעול מול לקוחות החברה
דרישות:
שליטה מצוינת ביישומי office - חובה שליטה בתפעול מערכת בילי / ERP/ ביזקאסט - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-141
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה עם עוצמה ותהנו מהזדמנויות לצמיחה ולפיתוח מקצועי! קבוצת אלקטרה מגייסת רכז/ת פניות דיירים באלקטרה בנייה! תיאור התפקיד: התפקיד כולל עבודה מול דיירים שנכנסו לדירה חדשה מקבלן וטיפול מול קבלנים בליקויים השונים בדירה.; העבודה מתבצעת מול כל מחלקות החברה השונות - רכש, קבלני משנה, שינויי דיירים ובנוסף מול ספקים וקבלנים חיצוניים. מיקום המשרה: רמת גן
דרישות:
ניסיון של שנה בתפקיד שירות לקוחות - חובה ידע בתוכנות האופיס השונות- אאוטלוק, וורד ואקסל - חובה אסרטיביות ותודעת שירות גבוהה - חובה ידע בתוכנת הפריוריטי - יתרון משמעותי נכונות לעבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00 ושעות נוספות ע"פ צורך מה אנחנו מציעים : סיבוס על סך 1,000 ש"ח בחודש! נסיעות על סך 1,000 ש"ח בחודש! קרן השתלמות לאחר שלושה חודשים!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18750
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
עיקר העבודה היא בק אופיס, מתן שירות מקיף לעובדי הוראה והורים לתלמידים במוקד תלמידים חולים בביתם, המשלב תפקידים בנוסף למענה לשיחות ולפניות, כגון: חישוב והזנת דיווחי שכר לעובדי הוראה בתוכנית, הפקת חוזי העסקה ועוד. היקף משרה: משרה מלאה 5 ימים בשבוע. שעות פעילות המוקד א'-ה' 7:30-17:00 במסגרת השעות העבודה העבודה במשמרות. שכר מתגמל למתאימים/ות!
דרישות:
יסודיות, זריזות ודיוק תודעת שירות גבוהה מאוד מוסר עבודה גבוה יכולת התנסחות בעל פה ובכתב ברמה טובה יכולת תפעול מספר מערכות מחשב במקביל
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-82
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|