חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

טיב טעם gotfriend נרשמים AC נכסים

3 - 1 מתוך 3

דרושים בתחום ניהול - מחשבים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת MalamTeam דרוש/ה ראש צוות HELP DESK לירושלים לארגון גדול בירושלים !
מדובר על מוקד קטן ומשפחתי, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן.
במסגרת התפקיד ניהול מרכז תמיכה, שימוש כגורם מבקר ומפקח על אספקת השירות המחשוב לעובדי המשרד, ניהול שוטף, הפקדת דוחות ניהוליים ועוד.
תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה .
העבודה במשרה מלאה א'- ה'.

דרישות:

ניסיון בהובלת מוקד תמיכה טכנית של שנה לפחות- חובה !
כישורי מחשב שליטה מעל הממוצע במערכות ממוחשבות
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
אסרטיביות ושירותיות- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522625
 
 
BHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


A WEB APIs cyber security software Start UP company running on Cloud technologies , Located in Tel Aviv, is looking for you – A sharp technical expert to function as CTO to join our success. Our product focuses on identifying anomalies and tracking their source. If you have a B.Sc. in CS or other relevant field and you are sharp, go getter, A Player and results oriented and like to take end to end ownership, Drop us a line and join our success and growing team

דרישות:


5+ years’ in a similar previous role - Must
Deep understanding with Cyber Security - Must
Hand on experience – A Must
Previous experience leading R&D Centers – An Advantage
The position requires traveling abroad
Working knowledge with AI technologies – An Advantage

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00003
 
 
גב מערכות מרכז

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

לחברה גדולה ומוכרת דרוש /ה מנהל /ת צוות Help Desk לניהול מוקד שירות המונה שישה חברי צוות.
התפקיד כולל, ניהול צוות והדרכה על כל המשתמע מכך, כולל גיבוש שיטות ותהליכי עבודה למוקד ועמידה בסטנדרטים גבוהים של מדדי שירות.
משרה מלאה בשעות היום.

דרישות:

- ניסיון בניהול מוקד שרות טלפוני (יתרון לניסיון בהפעלת מוקד 24/6) - חובה.
- ידע במערכות הפעלה WINDOWS - חובה.
- ידע והכרת רשתות תקשורת LAN /WAN /WIFI - חובה.
- ניסיון במערכות ITSM- חובה (יתרון להכרות במערכת SYSAID).
- הכרה, תפעול ותחזוקה של מערכות IVR-call center, הפקת דוחות וניתוח נתונים (יתרון להכרות עם מערכת ASPIRE).

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

EC 17663
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin