תיאור תפקיד:
ביצוע הזמנות רכש חוזר לספקים קיימים, FOLLOWUP להזמנות רכש, קידום זמני אספקה, הצעות מחיר, ניהול קשר שוטף עם ספקים בחו"ל וחברות שילוח. ייבוא ימי בעיקר FCL וקונסולידציות, בלדרות, עמילי מכס עד הגעת הסחורה למחסן. במסגרת התפקיד אחריות על בסיס נתונים: פתיחה, עדכון וסגירת פריטים, עדכון מחירונים, הוספת תמונות והעברת חומרים לגרפיקה (עבור קטלוגים ואתר) טיפול בבעיות וחוסר התאמה במשלוחים. תקשורת וניהול מו"מ עם ספקים, משלחים ועמילי מכס, טיפול בחשבוניות ואספקות שגויות מול ספקים ומשלחים. טיפול בנושא תקינה ואישורים, לרבות אמ"ר ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הייבוא נדרש ניסיון בעבודה מול מכון תקנים/ משרד הכלכלה ניסיון מעולם הציוד הרפואי/ אמ"ר - יתרון יכולת תפקוד במצבי לחץ ויכולת ביצוע מספר רב של משימות במקביל. משימתיות, ראיה רחבה ומערכתית. ידע בתוכנת מחשב SAP Business 1 – יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה מאוד: כתיבה, קריאה ודיבור זמינות למשרה מלאה. נכונות לעבודה נוספות – אחרי שעות העבודה כפיפות למנהלת הרכש המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הייבוא נדרש ניסיון בעבודה מול מכון תקנים/ משרד הכלכלה ניסיון מעולם הציוד הרפואי/ אמ"ר - יתרון יכולת תפקוד במצבי לחץ ויכולת ביצוע מספר רב של משימות במקביל. משימתיות, ראיה רחבה ומערכתית. ידע בתוכנת מחשב SAP Business 1 – יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה מאוד: כתיבה, קריאה ודיבור זמינות למשרה מלאה. נכונות לעבודה נוספות – אחרי שעות העבודה כפיפות למנהלת הרכש המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
698622
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברת ספנות מחפשת מועמד/ת לתפקיד סגנ/ית סמנכ"ל מטענים, שיהווה חלק מהשדרה הניהולית של החברה . התפקיד כולל אחריות על ניהול ופיתוח היבוא והיצוא הימי של החברה בהיבטי מכירות, לקוחות ותפעול מתוך מטרה להגדיל את הפעילות והרווחיות . התפקיד כולל : · ניהול מחלקה של 15 עובדי יבוא, יצוא, תפעול ומכירות. · פיתוח הקשר עם הסוכנים בכל הנוגע ליבוא ויצוא ימי . · קשר עם חברות ספנות לקבלת מחירים ושירות. · קשר עם לקוחות קיימים להגדלת הפעילות ביבוא וביצוא ופיתוח קשרים עם לקוחות חדשים. · הוצאת הצעות מחיר במערכת CRM (יוניפרייט ) כולל מעקב, קבלת משוב על ההצעות והסקת מסקנות . בקרת תהליכים והטמעת שיפורים.
דרישות:
· תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/לוגיסטיקה . · ניסיון ניהולי מוכח של 5 שנים לפחות בחברות שילוח/בלדרות/ספנות . · ניסיון בעולמות יבוא ויצוא ימי . · ניסיון במו"מ · אנגלית ברמה גבוהה מאוד. · ניסיון בראיה עסקית רחבה ופיתוח עסקי. · בעל יכולת לרתום ולהניע עובדים. · נעים הליכות, בעל אנרגיות טובות לעשייה. · יכולת ארגון ובניית תהליכים . · ניסיון במערכת יוניפרייט-יתרון · שליטה גבוהה באקסל-יתרון · תעודת משלח- יתרון אוריינטציה טכנולוגית-יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
MANO2024
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה באזור אשדוד דרוש/ה מתאם/ת יבוא /יצוא התנהלות שוטפת מול לקוחות וסוכנים בחו"ל /בארץ תפעול תיקי יבוא/יצוא אווירים וימים משלב ההשמנה עד שחרור מכס והובלה לביתלקוח/עסק. ניהול תיקי לקוחות FOLLOW UP ודיווחי סטטוס הוצאת חשבוניות וגבייה בקרה על חיובי ספקים , סוכנים וחיובים פנימיים טיפול במשלוחים אווירים וימיים פתיחת הזמנות , הצעות מחיר. התנהלות מול סוכנים בחול וחברות ספנות. בקרה על חיובי ספקים ,סוכנים וחיוביים פנימיים בדיקת רווחיות לתיקים
דרישות:
בעל/ת יוזמה ונחישות גמישות מחשבתית תקשורת בינאישית עמידה בלחצים , ראש גדול, עבודה עצמאי, דייקנות, שירותיות. אנגלית ברמה גבוהה מאוד, כתיבה ,קריאה ודיבור. פקיד רישוי -יתרון ניסיון בפריורטי ופוקוס ניסיון בעבודה מול משלחים וחברות ספנות. ניסיון של שנתיים לפחות בתחום ייבוא/ייצוא
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ליבואנית גלובאלית מהתחום הקימעונאי באזור השרון דרוש/ה ראש צוות יבוא ותקינה. התפקיד כולל: ניהול צוות קטן של רפרנטים, בחינת עלויות, ניהול מכרזים , אחריות על כלל משלוחי היבוא של החברה, התקשרות עם משלחים, מעקב וניהול תהליכי השילוח ופתרון בעיות שוטפות, עבודה מול רשויות וארגונים בארץ ובחול, יצירת תכנית תפעולית ואחריות על השגת יעדים מול KPI, קידום תהליכי יעילות ושיפור.
דרישות:
ניסיון מתפקיד דומה - חובה ניסיון בתחום השילוח הבינלאומי בדגש על יבוא ועבודה מול רשויות ותקינה - חובה תואר ראשון - יתרון אנגלית - ברמה גבוהה צרפתית - יתרון יכולת ניהול וארגון ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1765
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|