תיאור תפקיד:
רפרנט.ית תפעול אשראי לארגון בירושלים התפקיד כולל תפעול שוטף של הלוואות משכנתה פעילות, ביצוע משימות עפ"י דרישת הלווים :מכתבי כוונות, הסכמות, הפחתות בטוחה, שינוי מועד וחשבון גביה,ביצוע סילוקים מוקדמים במשכנתה, טיפול בבקשות לשינויים בלוחות תשלומים בהלוואות משכנתה. משרה מלאה א' ה'- 08:00-16:30 קליטה ישירה לחברה!
דרישות:
בעל/ת הכרות מעמיקה עם המערכת הבנקאית - יתרון הכרות מעמיקה בתחום המשכנתאות וביטחונות - יתרון בעל.ת תודעת שרות גבוהה. בעל.ת הספק עבודה גבוה, ריכוז ותעדוף משימות. בעל.ת יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54166
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה חשב/ת שכר לחברה מובילה בהרצליה
התפקיד כולל: הכנת שכר לכ-350 עובדים, מקליטת העובד ועד סיום העסקה, לרבות נוכחות. טיפול בדוחות וטפסים מול ביטוח לאומי, תשלומים לרשויות, התאמות חודשיות במערכת פיננסית. ניהול ממשקים פנימיים וחיצוניים, יכולת בנייה והטמעת תהליכים. תנאים: משרה מלאה א'-ה' נא לציין ציפיות שכר יש חניה תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר- חובה. ניסיון של 3 שנים לפחות כחשב/ת שכר בחברה מעל 200 עובדים- חובה. ניסיון ניהולי - חובה. שליטה ביישומי אופיס, לרבות אקסל- חובה. היכרות עם תוכנת מלם - יתרון ידע בסיסי בהנהלת חשבונות- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
53949
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
We are a leading provider of Employer of Record and Employee Hosting services in Israel. We’re a growing scale-up in the fintech/employment space, dedicated to delivering exceptional solutions to our clients. Position Overview: We’re seeking an experienced, self-motivated Level 2 Bookkeeper to cover a temporary maternity leave for 3–5 months. The role offers flexible scheduling and can be structured as part-time employment or freelance (invoice). Ideal for a professional who is deadline-driven, detail-oriented, and can ramp up quickly. Key Responsibilities: Assist in and prepare monthly payroll for 200+ employees. Expense reporting and tracking. Prepare monthly reports and statements. Bank monitoring and financial transactions. Accounts receivable / accounts payable. Ensure accurate handover and documentation at both the start and end of the coverage period.
דרישות:
Required Experience: Minimum 2 years bookkeeping experience (Israel). Israeli payroll accounting experience. Fluent Hebrew (required). English proficiency – advantage but not required. Proficiency in Microsoft Office, חשבשבת, עוקץ. Strong communication, organization, and attention to detail; consistent on deadlines; team player. Part-time (approx. 20–35 hours/week) with flexible hours (can be distributed across 3–5 days/week). Freelance/contract option available.
Location: Ramat Beit Shemesh (RBS) | Flexible hours | Part-time or Freelance
היקף משרה:
משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
619578
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עבודה מול נהגי הפצה, אישורי חשבוניות, טיפול בריכוזים יומיים, קליטת מזומנים\המחאות, קופת מזומנים, זיכויים, החזרות ללקוח ועוד שכר 8,000₪ (ברוטו) + תשלום על שעות נוספות העבודה ברחובות במשרה מלאה, א’- ה’ 08:00-17:00, נכונות לשעות נוספות במידת הצורך ימי ו' לסירוגין (בעונה) החזר נסיעות ארוחות מסובסדות תנאי רווחה נוספים
דרישות:
תעודת הנה"ח – יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם כספים יכולת עבודה בצוות אחריות, רצינות ואמינות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00341
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
באבן יהודה בשרון, חברה ותיקה בגודל בינוני (10 עובדים) שעוסקת ביבוא ציוד לתעשיה, מכירות ושרות , מחפשת לתחום הכספים: הנה"ח, מלאי, בנקים ותשלומים וכ"ו. אנגלית: דיבור, קריאה וכתיבה חובה !!!! דרוש נסיון מוכח וממליצים המשרה אינה מתאימה לרואי חשבון !!!!
דרישות:
• תעודת הנהלת חשבונות – חובה • ניסיון קודם מוכח – חובה • אנגלית ברמה טובה (דיבור, קריאה וכתיבה) • היכרות עם מערכות כמו חשבשבת, פריוריטי, SAP, אלמוג ודומותיהן • שליטה בתוכנות אופיס • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות • למידה מהירה ויכולת להשתלב במשימות מגוונות • זמינות למשרה חלקית או מלאה • מגורים באזור – עד חצי שעה נסיעה מאבן יהודה (נתניה והסביבה)
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בפיתוח עירוני דרוש/ה מנהל/ת חשבונות סוג 3 לעבודה במשרה מלאה בירושלים כחלק מצוות מקצועי הנהלת חשבונות בתחומי ספקים, גבייה, לקוחות, התאמות אשראי והתאמות בנקים העבודה על תוכנת SAP
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3- חובה ניסיון בהנהלת חשבונות מחברות וסביבות עסקיות- 3 שנים לפחות ניסיון בעבודה על SAP יכולת עבודה בצוות, רצינות ויכולת התמדה לטווח ארוך נכונות למשרה מלאה בירושלים **המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
H-ARM
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה בתחום שירות המעליות דרוש/ה רכז/ת גבייה מקצועי/ת ואיכותי/ת, לתפקיד משמעותי המשלב אחריות, שירותיות ויכולת הנעה לעמידה ביעדים. מה בתפקיד? טיפול מלא בתהליך הגבייה מול לקוחות החברה אחריות על רישום, בקרה ותיעוד תהליכי הגבייה עמידה ביעדי גבייה חודשיים עבודה שוטפת מול גורמים פנים־ארגוניים טיפול במשימות נוספות לפי צרכי המחלקה שעות העבודה: משרה מלאה, ימים א’-ה’ בכפר סבא שעות עבודה נוחות 8:00-16:30 קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה- חובה הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות שליטה באקסל היכרות עם מערכת Priority- יתרון משמעותי יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה יכולת עבודה בצוות עבודה יעילה תחת לחץ נכונות ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:להוות אוטוריטה מקצועית בתחום הגביה והביטחונות לצוות ולסייע למנהל בהבטחת זרימה אפקטיבית ויעילה של משימות המחלקה לאורך יום העבודה כולל ניתוח נתונים והצגתם. איך יראה היום שלך:מתן מענה לשאלות מקצועיות של עובדים במחלקה ביצוע הדרכות מקצועיות וליווי החונכים בחניכה ליווי צוות הגביה והביטחונות במהלך המשמרת על מנת לוודא עמידה ביעדים ביצוע שיחות בכיר ללקוחות גביה ("אסקלציה ניהולית ראשונה") הצפת נושאים לשיפור / אתגרים למנהל המחלקה בשוטף אחריות על עדכון תכנים במערכת ניהול ידע ("אוטונומי") אחריות על ביצוע בקרה תקופתית של נתוני הבטחונות אחריות על בקרת תהליכים משפטיים מול משרדי עו"ד ונציג טיפול משפטי כולל הכנת דוחות בקרה ודיווח. גיבוי ניהולי למנהל המחלקה בהעדרו
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות הגביה של לפחות 3 שנים - חובה שליטה גבוהה ב- EXCEL - חובה ניסיון עבודה בצוות גביה בחברת מימון / משרד עו"ד בתחום הגביה - יתרון משמעותי ניסיון / תעודה בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי שליטה בשפות נוספות (אנגלית / ערבית / רוסית) - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה מחפש/ת תפקיד יציב, מקצועי ומלא עניין – זו ההזדמנות שלך להצטרף לתאגיד עובדים זרים כחלק מקבוצת חברות מגוונת ומצליחה מה בתפקיד: עבודה כחלק מצוות חשבות שכר מקצועי ומנוסה טיפול מלא בשכר לעובדים זרים – חוזים, נוכחות, תשלומים ודיווחים דיווחים לרשויות – ביטוח לאומי, רשות האוכלוסין וההגירה ורשויות נוספות חישובי שכר, מקדמות ותשלומים חוקיים (דמי הבראה, פיצויים, ביטוח לאומי ועוד) עבודה עם מערכות Priority ו־ אנדרומדה, ועם קבצי Excel מתקדמים אפשרות קידום וחשיפה לתחומי הנהלת חשבונות מגוונים בקבוצת החברות מה אנחנו מציעים: סביבת עבודה מקצועית, אנושית ובינלאומית אופק קידום אמיתי וצמיחה מקצועית בתוך קבוצת חברות יציבה תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
מה נדרש:ניסיון מוכח בחשבות שכר – חובה היכרות עם תחום העובדים הזרים – יתרון משמעותי שליטה ב־Excel ובמערכות ERP ( Priority, אנדרומדה) אחריות, דיוק, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מצוינים אנגלית טובה מאוד | רוסית – יתרון מיקום: בני ברק [אזור קניון איילון] משרה מלאה [יש גמישות] | סביבת עבודה תומכת ודינמית | קבוצה מובילה בצמיחה מתמדתחושב/ת שזה בול בשבילך? שלח/י קו"ח והצטרף/י לצוות מקצועי עם לב גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00901
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה וותיקה באיירפורט סיטי - מול שוהם דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מתחיל/ה - בעל/ת תעודת מנה"ח. ניסיון שנה - יתרון משמעותי אנגלית טובה - קריאה וכתיבה. יכולת הגעה עצמאית לאיירפורט סיטי (יכולת ניידות) א-ה 8:00-17:00 - אין גמישות בשעות. שכר גלובלי 9,000 ש"ח ברו' + תנאים מהממים!!
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות אנגלית טובה - קריאה וכתיבה. יכולת הגעה עצמאית לאיירפורט סיטי (יכולת ניידות)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_ynMxXUJHXHPA
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
להובלת תחום הנהלת החשבונות בחברה יבואנית באזור מודיעין דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ראשי/ת עד מאזן. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול כולל של תחום הנהלת החשבונות עד מאזן הכנת חומר למאזן ודוחות נוספים ניהול ובקרה על תהליכי הגבייה מלקוחות כתיבה, הטמעה ושיפור נהלים פנימיים בקרת מלאי ודיווח שוטף על סטיות וחריגות עבודה שוטפת עם תחום המלאי בחברה עבודה מול רשויות המס ניהול צוות קטן בתחום הכספים ביצוע התאמות, דיווחים שוטפים ופעילות שותפת נוספת משרה מלאה.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 – חובה ניסיון של לפחות 5 שנים בהנה"ח ראשית – חובה שליטה מלאה ב-SAP – חובה! יכולת הנעת צוות וניהול עובדים – חובה! יכולת הגעה למודיעין.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
230690
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה הממוקמת בכפר-סבא דרוש/ה רפרנט/ית גבייה. תיאור המשרה : דרוש/ה רפרנט/ית גבייה להשתלבות בצוות אשראי וגביה. עבודה מול לקוחות עסקיים ומול סוכני מכירות, התאמת כרטסות, הפקת דוחות גיול ביצוע מעקב אחר תנאי התשלום. הפקת חשבוניות, עבודה מול פורטל ספקים, ביצוע פקודות שומה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי גביה - חובה ניסיון בהנהלת חשבונות ניסיון בתוכנת פריורטי - יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ובצוות תקשורת בינאישית טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5336
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה וותיקה בבית שאן דרוש/ה מנהלת חשבונות מנוסה עד מאזן. להנהלת חשבונות שוטפת + דיווחים לרשויות + עד מאזן! העבודה הינה רק ממשרדי החברה - בבית שאן. ניסיון 3 שנים לפחות - בהנהלת חשבונות עד מאזן בחברות!! משרת אם! א-ה 9:00-15:00. סביבת עבודה חרדית! שכר גלובלי 12,000 ש"ח ברו' + תנאים מהממים!
דרישות:
ניסיון 3 שנים לפחות - בהנהלת חשבונות עד מאזן בחברות!! זמינות להגעה יום יומית לבית שאן. סביבת עבודה חרדית!
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
j_WaPlZiGHJH3o
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לכפרית תעשיות בכפר עזה דרוש/ה עוזר/ת חשב להחלפה לחל"ד תקופת העסקה מינימלית 10 חודשים – 2/2026 עד כולל 11/2026, עם אופציה להארכה. תיאור התפקיד: בדיקת דוחות כספיים של חברות הקבוצה בארץ ובחו"ל (חודשיים רבעוניים ושנתיים). עריכת דוחות כספיים מאוחדים (רבעוניים ושנתיים) הכנת מצגות להנהלה ולדירקטוריון (רבעוניים ושנתיים). וידוא עמידה בכללי isox חברות הקבוצה בחו"ל. וידוא עמידה בכללי מחירי העברה בין חברות הקבוצה בארץ ובחו"ל. השתלבות במחלקת הכספים ומתן תמיכה מקצועית לכל צרכי הקבוצה.
דרישות:
1. השכלה – רואה חשבון מוסמך/ת. 2. אנגלית - קריאה כתיבה דיבור ברמה גבוהה 3. ניסיון של 2 שנים לפחות בחברה תעשייתית כחשב/עוזר חשב/רו"ח מבקר. 4. עדיפות לניסיון עבודה בחברה ציבורית. 5. שליטה מלאה בתוכנות אופיס בדגש על אקסל – חובה. 6. דייקנות, חריצות, יסודיות ויכולת עמידה במספר משימות בו זמנית. 7. תודעת שירות גבוהה ותקשורת בינאישית טובה. 8. יכולת עבודה באופן עצמאי ובצוות. 9. הגעה עצמית. 10. נדרשת זמינות לצרכי התפקיד מעבר לשעות העבודה הרגילות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_BQ8BWcbHQHMn
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|