תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות ! הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה. משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים, העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול. היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00 מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא. יש חניה לעובדים ! סביבת עבודה:צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות, יכולת ניהול זמנים עצמאית, יכולת למידה , אחריות ועצמאות. נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון! יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות לעבודה מול לקוחותינו העסקיים, בצוות מכירות שירותים מנוהלים SME.
זו ההזדמנות שלך להצטרף לתפקיד שמשלב השפעה ואתגר, בעבודה מול לקוחות עסקיים משמעותיים ומובילים. מה כולל התפקיד? • ניהול תיק לקוחות עסקיים– יצירת קשרים ארוכי טווח, הבנת צרכים עסקיים ומתן פתרונות מותאמים. • הובלת תהליכי מכירה בעולם ה-IT - שירותי תקשורת, פתרונות ענן, אבטחת מידע ועוד. • ניהול תהליכי מכירה מקצה לקצה- לרבות ניהול לקוחות קיימים, איתור הזדמנויות חדשות, שימור הלקוחות וההכנסות השוטפות. • העבודה מתבצעת באופן טלפוני, כחלק מצוות קטן, איכותי ומקצועי.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד מכירות - חובה. ניסיון בניהול תיק לקוחות עסקיים – יתרון משמעותי. ניסיון במכירות וניהול מו"מ בעולמות האינטגרציה (System, תקשורת, אבטחת מידע, טלפוניה) – יתרון משמעותי. ניסיון במכירת פתרונות CLOUD, קישוריות, אירוח וכו' – יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12174
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
משרה הכוללת אחריות על תפעול הקריאות, עבודה משרדית, התנהלות עם לקוחות החברה. משרה מלאה
דרישות:
שירותיות, יחסי אנוש טובים, אוריינטציה מחשובית ועבודה מול תוכנות מרובות בו זמנית, ניסיון בניהול צוות בסביבה מרובת משימות אל מול גורמים שונים- יתרון משמעותי, עמידה בלחץ וריבוי משימות, אסרטיביות, נכונות לשעות נוספות, רישיון נהיגה מעל שנה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00064
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
הובלת קשרים אסטרטגיים עם לקוחות עסקיים מובילים במשק הישראלי מתן מענה שוטף לאנשי הקשר של החברה בטלפון ובמייל העמקת שיתופי הפעולה הקיימים מתן הצעות מחיר, הסכמים וחברות במערכת האינשור פתיחת תקלות וביצוע בדיקות על מוצרים חדשים
דרישות:
ניסיון במתן שירות לקוחות ותפעול מערכות ממוחשבות תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים יכולת פתרון בעיות והגדלת ראש יכולת ניהול זמן ומשימות ברמה גבוה בהתאם לצרכים משתנים יכולת עמידה במצבי לחץ וריבוי משימות נכונות למתן מענה לאנשי הקשר מחוץ לשעות הפעילות זמינות לעבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה שבנתניה בימים א' עד ה'
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00026
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מטמיע/ת תוכנה ל יישום והטמעת מערכות משאבי אנוש ונוכחות עובדים. התפקיד כולל ניהול הפרוייקטים, אפיון צרכי הלקוח, הטמעת המערכת, הדרכה וליווי הלקוחות ומתן תמיכה טכנית עד לעבודה שוטפת של הלקוח על המערכת. משרה מלאה (א'-ה', 8-17) בפתח תקוה + אופציות קידום.
דרישות:
יכולת הובלה ו ניהול פרויקטים ותודעת שירות ברמה גבוהה- חובה שליטה מלאה במערכות ממוחשבות / מערכות מידע כולל יכולת לימוד עצמאית - חובה ידע / ניסיון בהטמעת ביישום והטמעת מערכות - יתרון משמעותי זיקה כלשהי לתחום משאבי אנוש / HRIS / חשבות השכר - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מחלקת השירות העסקי בבזק בינלאומי TECH מגייסת אחראי/ת תיק שירות ללקוחות עסקיים (SME + ENT) זו ההזדמנות שלך להצטרף למחלקת השירות העסקי שלנו – מוקד דינמי, משפחתי ומגובש, שמוביל את תחום השירות ללקוחות האסטרטגיים של החברה. במסגרת התפקיד אחריות על מתן שירות שוטף ללקוחות העסקיים הגדולים של החברה (SME ו-ENT) • טיפול מקצועי בפניות שירות, ביטולי חיובים, זיכויים ועוד • עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בחברה • תקשורת בעיקר במיילים, לצד מענה טלפוני וואטסאפ • אופציה לעבודה היברידית לאחר תקופת הכשרה
דרישות:
זמינות למשרה מלאה: א’-ה’ 8:30–17:00 + נכונות לשעות נוספות • שליטה ביישומי Office – חובה • ניסיון קודם בשירות לקוחות או עבודה עם ממשקים – יתרון • היכרות עם עולם התקשורת – יתרון משמעותי מה תקבלו אצלנו? מענק התמדה בגובה 3000 ש"ח!
קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון חופשות בחו"ל, כרטיס תן ביס, אירועי חברה, מתנות אפשרויות קידום רבות ושילוב עבודה מהבית קרובים לרכבת הקלה, חניה חינם בשפע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12171
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are seeking a highly skilled Retention Specialist to join our team. The main role of the Retention Specialist is to work closely with existing customers to address their concerns, preserve their trust, and retain their business. The ideal candidate will be an excellent communicator with strong problem-solving skills and a customer-focused attitude. Essential Job Duties: - Develop and implement strategies to retain existing customers. - Communicate with customers via phone and email to address their concerns and resolve issues. - Identify causes of customer dissatisfaction and work to resolve the underlying problems. - Continuously identify and implement process improvements to deliver better customer experience and improve retention rates.
דרישות:
Requirements: - Excellent communication skills in English, both verbal and written - Proven customer service and/or sales experience, preferably in a retention capacity - Ability to understand and address customer concerns effectively. - Strong problem-solving skills Benefits: - Culturally diverse work environment - Our team and our clients - Opportunities for career advancement - 45ILS per hour plus commissions - Location - Diamond Exchange District, Ramat Gan - Full time position: Sun-Thu 9:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת שירות לקוחות דיגטלי לחברה מובילה בהרצליההתפקיד המושלם בשירות לקוחות דיגיטלי! ללא טלפונים, סביבה נעימה ומשפחתית בתנאים מעולים מענה ללקוחות בכתב! חניה, חדר אוכל, חדר כושר ועוד תנאים מעולים תיאור התפקיד:מענה בכתב ללקוחות הפונים בערוצים הדיגיטליים עבודה בסביבה דינמית ומאתגרת, בליווי של צוות ניהולי תומך וגורמים מקצועיים עבודה מרובת ממשקים - דוברות, יחסי ציבור, מנהלי מותג, מנהלים בחנויות ועוד אחריות אישית לעמידה במדיניות החברה וסטנדרט השירות התאמת פתרונות ואחריות לסגירת מעגל הטיפול בפניות עבודה בסביבה ממוחשבת הדרכה וחניכה מסודרת עם הכניסה לתפקיד תנאים:משרה מלאה שעות העבודה 8:00-17:00 (ללא ימי שישי) או משרת הורה חלקית 08:00-15:00 מיקום: משרד המרכזי, הרצליה פיתוח תנאים מעולים למתאימים/ות! שכר 40 לשעה + ארוחות + חניה + חדר כושר + אופציות קידום ועוד תנאים מעולים!
דרישות:
זמינות מיידית - יתרון משמעותי יכולת התנסחות טובה בעברית בכתב ובע"פ תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים אחריות אישית ועצמאות בביצוע ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
51461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה להיכנס לעולם קשרי הלקוחות במוקד משפחתי, מיוחד ומתגמל! שכר שעתי ממוצע מעל 60 ₪ – לפי מודל שימור ייחודי מה התפקיד כולל? - שיחות יזומות ללקוחות קיימים של קופת חולים מובילה. - שימור לקוחות ומתן מענה מותאם אישית לצרכים שלהם. - עבודה בסביבה תומכת עם צוות מגובש ואווירה נעימה.
דרישות:
זמינות לעבודה בימים א'-ה' – חובה נכונות ל-2 משמרות ערב בשבוע (עד השעה 18:00) תודעת שירות גבוהה, כושר שכנוע ורצון להצליח אוריינטציה מכירתית – יתרון אם אתם מחפשים מקום לגדול, ללמוד ולהרוויח – זה הזמן להצטרף אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_4Qg6QHRH1Hnw
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
מוקד חדש במודיעין! קופת חולים מובילה מגייסת נציגי/ת מידע! ממוצע בונוס 2000 ש"ח וסביבת עבודה הכי מיוחדת שתפגשו :) שעות נוחות - עד 16:00 ביטוח בריאות אחרי שלושה חודשים אפשרויות קידום ופיתוח
דרישות:
שירותיות, רצינות ולכל השאר אנחנו נדאג!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
j_KA6XdcqHoH7a
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
חברת אינפוקול המתמחה בניהול מוקדי שירות ומכירה, דרושים/ות נציגי/ות קשרי לקוחות למוקד שירותי בריאות של קופת חולים מובילה. סביבת עבודה מדהימה, דינאמית ומשפחתית! פינוקים והטבות לעובדים. היקף עבודה: משמרות /משרה מלאה, מתאים גם להורים! בואו ליהנות משעות נוחות, משכורות גבוהות, ערבי צוות, ימי כיף נופשי חברה, עוד מלא פרסים ופינוקים ותנאים של עובדי חברה מהיום הראשון!
דרישות:
ראש גדול ויצירתיות. כושר ביטוי מעולה. יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
j_gzRReSkHzHZE
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|