חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

גולד ג'ובס GotFriends AC נכסים סנטר נכסים

30 - 1 מתוך 59

דרושים בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
ESR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: נוי

תיאור:

חברת הייטק מעולה במרכז מגייסת ר"צ HELP DESK

דרישות:

- לפחות שנתיים ניסיון בניהול מוקדי שירות וצוותי תמיכה.
- 4 שנות ניסיון בhelp desk\ system -
- נכונות לזמינות 24\7.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

14657
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינלאומית ומובילה בתחומה היושבת על קו רכבת בת"א דרוש/ה טכנאי HELPDESK + PC

דרישות:

לפחות שנתיים ניסיון בתפקיד דומה בארגון עם למעלה מ 300 משתמשים- חובה
ניסיון בטיפול בתקלות של תוכנה/ חומרה כולל ניסיון בתמיכה טלפונית ופרונטאלית- חובה
ניסיון בטיפול בתקלות MS OFFICE ומערכות הפעלה בגרסאות שונות כולל אופיס 365
ניסיון עבודה עם ACTIVE DIRECTORY- חובה
אנגלית ברמה טובה- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23021
 
 
Gtech

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

אנו מחפשים תומך/ת HD לצוות תמיכה טכנית בארגון פיננסי מוכר ומוביל במרכז.
התפקיד כולל תמיכה טלפונית לעובדי החברה וכולל אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל ומעקב עד לסיום הטיפול.

דרישות:

    תומך טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של מעל שלוש שנים
    יכולת כתיבת נהלי עבודה
    אסמכה כ – MCITP – יתרון
    גישה שירותית, אדיבות וסובלנות .
    יחסי אנוש ויכולת עבודה בצוות מעולים.
    יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב.
    יכולת הפעלת שיקול דעת עצמאי.
    יכול למידה עצמית
    אנגלית רמה גבוהה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1287
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אונליין מעולה  דרוש/ה איש הלפדסק מנוסה, ניסיון והבנה בתחום המוקדים בטלפוניים - יתרון גדול. 
ניסיון וידע בשרתי וינדוס ומערכות הפעלה, מייל, טלפוניה. 

דרישות:

טכנאי מחשבים ורשתות, 
ידע והבנה עמוקה במערכות הפעלה ושרתי דואר. 
ניסיון במתן תמיכה למוקדים טלפוניים- יתרון 

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00316
 
 
STARKETING 2019 LTD

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בואו להשתלב בחברה צעירה, דינאמית ותוססת!
עובדי חברה מהיום הראשון, אופציות קידום, אווירה משפחתית
במסגרת התפקיד - תמיכה, אבחון וטיפול בתקלות שרת ומחשבים, אינטרנט וטלפוניה, תקלות פנים ארגוניות, השתלטות מרחוק, נתינת שירות טלפוני ופרונטלי לעובדי החברה.
עבודה בימי שני עד שישי-
שני עד חמישי שעות - 11:00-20:00
ימי שישי - 10:00-15:00

דרישות:

ניסיון בתפקיד Help Desk - שנתיים לפחות - חובה ( אופציונלי מהצבא)
ניסיון בתפעול תקלות חומרה ותוכנה, קצה ציוד - חובה
טיפול בתקלות רשת תקשורת.
יכולת עבודה תחת לחץ ועבודה מול ספקים - חובה
מתן שירות ותמיכה, פרונטלית וטלפונית.
תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה: מערכות הפעלה,אנטיוירוס,יישומי אופיס, ,מיילים - CRM ,G-Suit ועוד
שליטה מלאה במערכות הפעלה Win7 & Win10
אנגלית ברמה טובה
ניסיון בסביבת עבודה של Active Directory - יתרון
ניסיון בעבודה עם מערכות VOIP,CRM - יתרון.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

200
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק טכנולוגית מובילה דרוש/ה איש/ת HD / תומך/ת טכני/ת.
המשרה מתאימה גם לחיילים/ות משוחררים/ות בעלי/ות ניסיון צבאי בניהול רשת.

דרישות:

חובה ניסיון קודם בתמיכה טכנית בתחום המיחשוב / HD .
ניסיון בשירות הצבאי כמנהל/ת רשתות – יתרון משמעותי.
יכולת לעבודה במשרה מלאה - חובה.
העבודה כוללת משמרת אחת בחודש בימי שישי- בתשלום נוסף (200% מהשעה הראשונה).
נכונות לעבודה לטווח ארוך (לא למתכנני לימודים/ טיול בשנה הקרובה).
המשרה בתל אביב - קרית עתידים.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2051
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המעניקה שירותי IT לחברות דרוש/ה  טכנאי/ת PC דובר/ת ערבית.
המשרה משולבת- חצי משרת שטח (טכנאי PC, התקנת שרתים, סווצים, ושאר ציוד תקשרת)
וחצי משרת תמיכה במוקד (tier 1).
מיקום החברה ברמת גן.

דרישות:

ערבית שפת אם- חובה.
עברית טובה- חובה
אנגלית טובה- חובה.
ניסיון קודם כטכנאי/ת PC - התקנות תקשורת, שרתים וכד'- חובה.
ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית לחברות ומשתמשים.
רישיון נהיגה ידני- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2659
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה המעניקה שירותי מיחשוב, סיסטם ותמיכה טכנית לחברות דרוש/ה ראש צוות תמיכה.

דרישות:

נסיון קודם של שנתיים לפחות בניהול צוותי תמיכה –חובה
ידע טכני ברמה של סיסטם ג’וניור
נסיון קודם עם מערכות 365 – חובה
נסיון קודם עם מערכות תקשרות – יתרון
נסיון קודם עם מערכות מבוססות windows, AD, exchange, GPO – חובה
ניסיון בניהול דוחות ,עמידה בSLA, כתיבת נהלים, רמה שירותית גבוהה.
העבודה במשרה מלאה.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2676
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת מיחשוב המעניקה שירותים ותמיכה טכנולוגיים לחברות דרוש/ה איש/ת תמיכה קו ראשון - TIER 1  .
תמיכה במערכות מידע וסיסטם, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה.

דרישות:

ניסיון בתמיכת מחשוב, Help Desk, ניהול רשת, איש/ת IT - חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה WIN - חובה.
ניסיון בתמיכת לקוחות מרחוק, השתלטות מרחוק.
ידע ב AD , EXCHANGE - חובה.
הכרות עם מערכות תקשורת, אבטחת מידע -יתרון משמעותי.


 

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2625
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון מוביל באיזור המרכז, דרוש/ה נציג/ת HELP DESK לתמיכה פנים ארגונית לעובדי החברה
ההזדמנות גדולה להכנס לעולם הטכנולוגי ולהשתלב בארגון גדול
תנתן הכשרה מקצועית על חשבון החברה!

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית במוקד טלפוני שנה לפחות
ידע במערכות הפעלה, OFFICE, ותמיכה במכשירי קצה
ניסיון בהשתלטות מרחוק, Active Directory, Exchange-יתרון
אוריינטציה גבוהה לתחום הטכני
נכונות לעבודה במשמרות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22437
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה איש/אשת שו"ב

דרישות:

    ניסיון של שנה ומעלה במערכות שליטה ובקרה בארגון גדול
    היכרות טובה עם סביבת LINUX ו- WINDOWS.
    ידע בכתיבת סקריפטים
    ניסיון קודם בתחום התקשורת
יתרונות:
    היכרות עם מוצרי BMC
    היכרות עם כלי APM

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22427
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים למשרד ממשלתי במכרז.

דרישות:

ידע וניסיון מוכח מעל שנתיים בטיפול במחשבים – בחומרה ובתוכנה מבוססת Microsoft
הכרות עם הפצות תכנה ועבודה ברשת.
מחוייבות, מסירות ונכונות ללמידה
יכולת למידה אישית
גישה שירותית
רישיון נהיגה ונכונות לנסיעות רבות
נכונות לעבודה פיזית.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22984
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים למוסד אקדמאי בת"א.

דרישות:

מעל חצי שנה ניסיון כטכנאי/ת מחשבים או ניסיון בתחום המחשוב.
ניסיון בפתרון תקלות של ציוד קצה (מחשבים, מדפסות, מחשבים ניידים, מקרנים).
יחסי אנוש ושירותיות ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23007
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון רפואי מוביל במחוז הצפון דרוש/ה טנכאי/ת מחשבים.

דרישות:

ניסיון בתחום PC - חובה
ידע בתיקון חומרת מחשבים - חובה
ידע בתמיכה במשתמשים
ניסיון עם מערכות הפעלה WIN7+WIN10 אופייס ומדפסות
הכרות ועבודה עם ארונות תקשורת , שרתי WINDOWS - יתרון .

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22971
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי באזור הצפון דרוש/ה תומך/ תומכת טכני/ת במתן שירותי תמיכה טכנית למשתמשים בהיסטי חומרה / תוכנה בשטח

דרישות:

קורסים בתחום תשתיות המחשב חובה
ניסיון במערכות הפעלה ובמחשבים .
ניסיון לפחות שנה בעבודת תמיכה ושירות טכני בארגון.
מסוגלות וידע לבצע עבודות פיזיות בשטח-כגון: פירוק , והתקנת תחנות מחשב וכו'.
דרוש רישיון נהיגה.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

23020
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ארגון בריאותי גדול במרכז דרוש/התומכ/ת אפליקטיבי O365

דרישות:

ניסיון בתמיכה במערכות ענן של מייקורוספט בדגש על 0365
;ניסיון של מעל חמש שנים במתן מענה לתקלות אפליקטיביות ועבודה מול חברת MS בטיפול בתקלות מורכבות
ניסיון של מעל חמש שנים בעבודה מול חומרים טכניים של Microsoft הנמצאים באינטרנט בעולמות 365

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22996
 
 
מימון ישיר

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למימון ישיר דרוש/ה נציג/ת Help Desk
התפקיד כולל:
מתן שירות ותמיכה לכלל עובדי החברה הן ברמת החומרה והן ברמת התוכנה .
חלק מהעבודה מבוצע ע"י השתלטות מרחוק וחלק במתן תמיכה פרונטלית.

דרישות:

• עובד HelpDesk בעל ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בארגון בסביבת Microsoft - חובה
• ניסיון בטיפול בתקלות חומרה/תוכנה וציוד קצה - חובה
•ידע וניסיון בתחום הרשתות – חובה
• היכרות וניסיון מעשי בעבודה עם AD - חובה
• עבודה עם GPO / GPP - יתרון
• ניסיון מתחום הטלפוניה – יתרון
• שליטה ביישומי אופיס – חובה
• היכרות עם SCCM – יתרון
• ניסיון כעובד מעבדת מחשבים - יתרון
• הסמכות רלוונטיות - חובה
• הסמכת MCITP - יתרון
• תודעת שירות גבוהה- חובה
• נדרשת זמינות מעבר לשעות הפעילות בהתאם לכוננות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1871
 
 
אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Jerusalem IT company seeks a remote support/helpdesk technician to work from their office in Talpiyot.

דרישות:

Requirements
• Native level Hebrew and English
• At least 3 yrs experience with remote support or helpdesk work
• Experience with support of internet lines (dsl/fiber/4G)
• Experience with support for Windows machines, MS Office and standard Windows tools
• Experience with support of Android and iOS based smartphones
• Experience with routers, switches and wireless APs
• Experience with basic management of domain users, security groups and permissions
• Willingness to learn and general technological aptitude and curiosity
• Any Microsoft or Cisco training programs, exams and certificates are an advantage
Full time position on site.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02288
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה איש/אשת תמיכה
במסגרת התפקיד: תמיכה במשתמשי הארגון בתקלות מחשוב, לרבות תקלות במערכות הפעלה, תקשורת והתקנת תוכנות ייעודיות.

דרישות:

*לפחות שנה ניסיון בתחום התמיכה והמחשוב- חובה
*השכלה אקדמית רלוונטית/בוגר קורסי מחשוב/יוצא יחידה טכנולוגית- חובה
*ניסיון בעבודה עם Active Directory - יתרון
*ניסיון בתמיכה בתקלות תוכנה וחומרה-יתרון
*ידע ושליטה בתוכנות Office, לרבות Excel- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02028
 
 
קבוצת יעל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת תומך/ת Helpdesk בכיר/ה למשרה מלאה בגבעתיים.
במסגרת התפקיד:
• הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
• אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל ומעקב עד לסיום הטיפול.
• תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win 7 , דפדפנים אנדרואיד , IOS וכו’.
• תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מכונות צילום מקרנים ומסכי פלזמה וכו’.
• תמיכה טכנית טלפונית למערכות מחשוב של סניפי החברה בכל הארץ.
• ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
• תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע.
• אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , portnox ,טלפוני IP.

דרישות:

• 3 שנות ניסיון ומעלה כתומך/ת טכני/ת במוקד Helpdesk.
• יכולת כתיבת נהלי עבודה.
• אנגלית רמה גבוהה.
מיומנויות:
• גישה שירותית, אדיבות וסובלנות.
• יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות.
• יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב.
• יכולת הפעלת שיקול דעת עצמאי.
• יכול למידה עצמית.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-15198
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית מובילה באזור חיפה, דרוש/ה איש /אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות ותמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות באזור הצפון.

דרישות:

בעל /ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכנית טלפונית.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים בעמדות קצה.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות במערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות בתוכנות Office של חברת Microsoft.
בעל /ת סיווג ביטחוני עכשווי או בעבר - יתרון.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208436375
 
 
קבוצת פילת - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

· טיפול שוטף ברשת המחשבים: הגדרות פיזיות ולוגיות, שינויים בFirewall
· מעקב אחר תקלות וביצוע פעולות מנע ברשת
· טיפול שוטף במערך המחשבים: התקנות, הזזות, שינויי רכיבי חומרה ותוכנה
· התקנות חומרות ותוכנות חדשות בתחנות ושרתים קיימים, כולל שדרוגים שונים
· טיפול שוטף מול ספק האינטרנט, בזק וספקי תקשורת אחרים
· מענה שוטף Help Desk
· התקנות וטיפול שוטף למערכות המחשוב של החברה הממוקמות מחוץ לחברה בסניפיה השונים.
· תמיכה בעובדים מהבית באמצעות השתלטות מרחוק והדרכה
· תיקון תקלות חומרה כולל החלפת חלקים פגומים, בכפוף לאחריות
· טיפול שוטף והפעלת קבלני משנה וספקים צד ג', אשר ללקוח הסכם שירות עימם. עזרה בעדכוני תוכנות של ספקי צד ג', בכפוף לקיום חוזה שירות עם הספק.

דרישות:

    • ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מערכות מחשוב בסביבת Windows
    • ניסיון בעבודה עם תשתיות שרתי מיקרוסופט
    • הכרות טובה עם: Microsoft: Server, Office 365, Terminal Server, SQL, Exchange, AD, Group Policy etc.
    • ניסיון בתחזוקת מחשבים אישיים – כולל הכרות טובה עם מערכות הפעלה Windows 10, אנטי וירוס, אופיס, התקנות תוכנה וחומרה, איתור ופתרון תקלות.
    • ניסיון בעבודה עם סביבות וירטואליות: VmWare ו/או HyperV
    • ידע טוב בתחום תקשורת מחשבים: Switches, Firewall, IPVPN, IPSEC etc – יתרון.
    • הבנה וניסיון בתחומי אבטחת מידע בארגון: פרטיות, אבטחת מחשבים, אבטחת שרתים, Encryption, SSL, סינון תכנים - יתרון
    • ניסיון בתחום גיבויים וStorage – יתרון.
    • עבודה מול ספקים: ISP, רכש חומרה ותוכנה - יתרון
    • ניסיון בתמיכת משתמשי קצה – Help Desk
    • יכולת גבוהה בפתרון בעיות ולמידה עצמית
    • יתרון: ניסיון בתחומים הבאים: Power Shell, Linux, AWS, Azure,
    • יכולת הבעה טובה בכתב
    • אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1064
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה תומכי/ות HELP DESK להשתלבות בצוות התמיכה בארגון גדול.
התפקיד כולל תמיכה מרחוק במשתמשי הארגון, תקלות דואר, ;ניהול הרשאות ב- Active Directory , תמיכה במערכות הפעלה Win 7,10, תוכנות ייעודיות וגנריות ועוד.
העבודה במשרה מלאה בפתח תקווה, קרית אריה. בימים א'-ה' בשעות הבוקר בלבד ושישי לסירוגין.

דרישות:

ניסיון של שנה בתפקיד תמיכה טכנית (אפשרי ניסיון צבאי).
הכרות ויכולת פתרון תקלות בחבילת office וכן במערכות הפעלה Win7,10
ידע וניסיון בעבודה עם Active Directory, Exchange

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

523816
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

מחפשים להכנס לארגון גדול ולתפקיד המאפשר התפתחות מקצועית בתחום ה- IT?
לחברת Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC ורשתות למטה החברה בארגון גדול ומוכר בר"ג.
במסגרת התפקיד השתלבות בצוות הטכנאים ותמיכה וטיפול בקריאות שוטפות טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, הרשאות,עמדות קצה ופרויקטים שונים.
העבודה במשרה מלאה א'- ה' ברמת גן , נכונות לטווח ארוך ותנאים טובים למתאימים .

דרישות:

ניסיון של לפחות שנה כטכנאי/ת PC מארגון גדול המונה מאות משתמשים
ניסיון מעמיק במערכות הפעלה Win 10 ועבודה בסביבת Microsoft
ניסיון בטיפול בתקלות רשת (מדפסות, תיקיות דואר וכדומה). ובטיפול בתקלות חומרה במחשבים נייחים וניידים.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

523336
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה תומך/ת HELP DESK להשתלבות בצוות התמיכה בארגון גדול באזור השרון.
במסגרת התפקיד תמיכה בלקוחות חוץ ופנים ארגוניים, ניהול הרשאות ב- Active Directory ו- Exchange, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ועוד.
השתלבות בצוות מקצועי, תנאים טובים למתאימים ואופציות קידום!
העבודה במשרה מלאה בימים א’-ה’, ושישי בסבב אחת לחודש.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית בסביבת Domain- שנה לפחות (אפשרי ניסיון צבאי כמנהל/ת רשת מחשוב)
ניסיון במערכות הפעלה ותוכנת OFFICE
הסמכות רלבנטיות - יתרון משמעותי
נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

523680
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לחברת Team Malam דרושים /ות תומכי /ות Help Desk למגוון משרות באזורים שונים.
במסגרת התפקיד מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי החברה, ניתוח ואיפיון תקלות מורכבות. תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה, ניהול הרשאות ב- Active Directory, פתרון תקלות בחבילת Office וכן במערכות הפעלה Win7,10, תמיכה בתוכנות ייעודיות וגנריות ועוד.
המשרה ממוקמת במגוון אתרים בארץ.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית - שנה לפחות (אפשרי ניסיון צבאי).
ניסיון במערכות הפעלה ותוכנת OFFICE.
הסמכות רלבנטיות - יתרון משמעותי.
נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522346
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

חיפשת משרה במשמרות גמישות ? חשוב לך קידום מקצועי באווירה צעירה? זה משרה בשבילך!ארגון גדול בהרצליה מגייס תומך/ת HD למשרה מלאה ועבודה במשמרות.

במסגרת התפקיד: מתן מענה טלפוני והשתלטות מרחוק למאות משתמשים בארגון ועמדות קצה, התקנת תוכנות: WINDOWS,OFFICE וטיפול בתקלות חומרה ותוכנה.
כמו כן התפקיד דרש נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות טלפוניות מרחוק ונכונות להתחייב לשנתיים.

דרישות:


שנה-שנתיים ניסיון בתפקיד דומה (ניסיון משירות צבאי - יתרון)
ניסיון בהתקנת WINDOWS, OFFICE
בעל יכולת לימוד גבוהה ומתן שירותיות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

522089
 
 
QHR

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה בראש העין דרוש/ה מהנדס/ת תמיכה
תמיכה מול לקוחות חו"ל
תמיכה משולב חומרה ותוכנה
הכרות עם נטוורקינג

דרישות:

Mandatory:
Experience with Networking and IT - Traffic capturing, Scripts, Batch files, etc.
Thorough knowledge of Windows and Linux - installing and troubleshooting
Proven troubleshooting capabilities of software and hardware issues
Availability for frequent travelling outside Israel - approx. 40% of the time
Fluent English - speaking, reading, and writing
At least 3-years of experience as a global customer support engineer
Responsibilities
Tier 1-3 Customer support level includes reproduction and documentation
Act as Field engineer and Preform installations on customer site worldwide
Preform on job training (Practical) for customers
Collaborating with customers to devise effective solutions

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

12851
 
 
טלדור מערכות

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת טלדור בגוף ממשלתי דרוש/ה HELP DESK התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה תוכה, מתן מענה טכני למשתשמים, סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, מתן תמיכה ביישומים ייעודיים ובתוכנות מדף על בסיס היכרות מעמיקה ויסודית ברמת מומחה יישום. התמיכה כוללת מענה לפניות משתמשים או רפרנטים של היישום, הטמעה, אבחון תקלות ואחריות להפעלת הגורמים המטפלים.

דרישות:

שנה ניסיון בתחום- חובה
השכלה בתחום- חובה
נכונות למשמרות ערב במידת הצורך

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

RR 14177
 
 
Prologic LTD - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ממשלתי גדול ומוביל בתחומו דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית לעבודה דינאמית ומאתגרת בצוות חזק

דרישות:

לפחות שנה ניסיון בתמיכת משתמשים
ניסיון במתן סיוע למשתמשים בתקלות מחשוב, מערכות הפעלה ותוכנות שונות
ניסיון עבודה עם אקסל- יתרון
ניסיון עבודה עם מערכות הפעלה microsoft
ידע בתוכנות office

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10579
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin