חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

סנטר נכסים AC נכסים GotFriends אפ קארד

30 - 1 מתוך 51

דרושים בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה טכנולוגית המעניקה שירותי תקשורת, Help Desk וסיסטם לחברות ,דרוש/ה איש/אשת Help Desk, Tier1 . 
תמיכה במערכות מידע וסיסטם, ידע וניסיון בטיפול בתקלות תוכנה וחומרה.
אפשרי גם לחיילים משוחררים בעלי/ות ניסיון בניהול רשת / תקשורת / תמיכה והלפדסק

דרישות:

ניסיון במערכות הפעלה win7/win8/win10 ו- server/2008/2012/2016 - חובה
ידע ב- Active Directory ו GPO, שרתי קבצים ומדפסות - חובה
ידע מעמיק בתוכנות אופיס. ידע וניסיון מוכח במערכות תקשורת, אבטחת מידע ואבחון תקלות תקשורת - חובה
הכרות וניסיון בסביבת עבודה בשרתי טרמינל – יתרון
הכרות עם מערכות מבוססות Linux - יתרון
הכרות וניסיון בעבודה עם שירותי Cloud שונים – יתרון
ניסיון והכרות עם סביבת VoIP -יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2625
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ON-LINE מצליחה וחדשנית דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית.
תפקיד המשלב תמיכה בחברות (לא משתמשי קצה), בתחומי התקשורת/סיסטם.
משרה במשמרות, מתאימה מאוד לסטודנטים/יות / למשוחררי צבא .

דרישות:

ניסיון בהלפדסק / תקשורת / סיסטם- חובה.
יכולת לעבודה במשמרות 24/6 - לא כולל שבתות. ישנן מוניות בשישי בערב.
נכונות לעבודה במשמרות כולל ערב/לילה- חובה.
יכולת לעבודה של לפחות 4 משמרות בשבוע- חובה.
ידע במערכות תקשוב (צבא/ עבודה קודמת), נגיעה בשרתים.
אנגלית גבוהה- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

2545
 
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טל

תיאור:

The T2 agent is Elementors first line of technical support and is expected to be able to understand, analyze, and provide technical assistance, and resolution, for, critical customer issues.
The Technical support T2 agent is responsible for the control, routing and escalation of incoming customer requests, via tickets, emails and live-chat, using pre-defined methodology, clear gating requirements, and a continuously evolving set of market-standard tools.
Elementor maintains an extensive global customer community, and all our customer support representatives are required to be fluent in English, and to be able to clearly express complex technical information, to a diverse audience.
This position is for candidates located in Israel only.

דרישות:

Required technical background in: WordPress, HTML and CSS, JavaScript, PHP, and other coding languages.
Experience with Firebug, Chrome Debugging Console, Opera Dragonfly or a similar tool for web development.
Knowledge of web applications, web servers and web infrastructure
Experience troubleshooting and technical issue analysis.
Knowledge of networking, system, cloud services and hosting, Kubernetes and Virtualization.
Professional experience in Customer Support as a support agent, answering customer tickets, chats and emails.
Experience in web design/development, WordPress plugin development
Experience working in a B2C company.
Ability to analyze and resolve complex technical problems.
Ability to fluently communicate complex technical ideas in English, in writing.
Ability to break down and guide through a technical process.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-761
 
 
קרטיס השמה KertisHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים.

שעות עבודה – החל מ7 בבוקר (חובה) , משרה מלאה+ שעות נוספות

דרישות:

ניסיון והכרה טובה של מערכות הפעלה Windows 7,10, Windows Server.
שליטה מלאה בתפעול תקלות והתקנות מחשבים ניידים ונייחים כולל חומרה
ידע ושליטה מלאה בציודי קצה כגון מדפסות סורקים וכ'ו.
ידע בהגדרות ב-exchange וActive directory. של פתיחת משתמשים ומתן הרשאות לפי מדיניות.
שליטה בהפצת והקמה של Images
תודעת שירות גבוהה ומענה לתקלות משתמש קצה ומתן שירות helpdesk
הכרות וידע בסיסי ברשתות.
הכרות וניסיון עם תוכנות שליטה מרחוק.

חובה ניסיון של 3 שנים בתחום
חובה קורס MCSA
נכונות לעבודה מאומצת ומאתגרת
  

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

W-L408
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה ראש צוות HELP DESK למוקד תמיכה פנים ארגוני
במסגרת התפקיד: ניהול צוות התמיכה ועזרה לנציגים בתקלות מורכבות, ניהול ותפעול שוטף של המוקד הכולל ניהול המשמרות, נוכחות נציגים, עמידה ביעדים ועוד. בנוסף, אחריות על ניהול הידע המקצועי וחניכה מקצועית של הנציגים, גיוס נציגים חדשים.
העבודה במשרה מלאה בירושלים.

דרישות:

ניסיון בהובלת מוקד תמיכה טכנית של שנה לפחות- חובה !
כישורי מחשב שליטה מעל הממוצע במערכות ממוחשבות תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
אסרטיביות ושירותיות- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522625
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Team Malam דרושים /ות תומכי /ות Help Desk למגוון משרות באזורים שונים.
במסגרת התפקיד מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי החברה, ניתוח ואיפיון תקלות מורכבות. תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה, ניהול הרשאות ב- Active Directory, פתרון תקלות בחבילת Office וכן במערכות הפעלה Win7,10, תמיכה בתוכנות ייעודיות וגנריות ועוד.
המשרה ממוקמת במגוון אתרים בארץ.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית - שנה לפחות (אפשרי ניסיון צבאי).
ניסיון במערכות הפעלה ותוכנת OFFICE.
הסמכות רלבנטיות - יתרון משמעותי.
נכונות לעבודה במשרה מלאה לטווח ארוך.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522346
 
 
Gtech - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרושים /ות תומכי /ות Help Desk - ניסיון חובה! 

לארגון ציבורי דרוש/ה תומך/ת טכני - טלפוני ופרונטאלי עבור עובדי החברה. 
במסגרת התפקיד מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי החברה, טיפול בתקלות מורכבות. תמיכה בתקלות חומרה ותוכנה מחשבי PC, ניהול הרשאות ב- Active Directory, פתרון תקלות Office וכן במערכות הפעלה Win7,10, תמיכה בתוכנות וכו'.
עבודה בסביבת CITRIX

משרה מלאה בתל אביב! 

דרישות:

השכלה רלוונטית בניהול רשתות ותשתיות תקשורת - חובה. 
ניסיון משירות צבאי - יתרון משמעותי. 
ניסיון תמיכה במערך הטלפוניה הארגוני - יתרון משמעותי. 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01332
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה איש/אשת סיסטם למשרד ממשלתי בירושלים.
במסגרת התפקיד תחזוקה וניהול של תשתיות MICROSOFT, תשתיות וירטואליות VMWARE, חומרת שרתים, מערכות אחסון וגיבוי, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, תמיכת משתמשים ותקלות קצה.

דרישות:

מעל ארבע שנות ניסיון כאיש/אשת SYSTEM
ניסיון עם תשתיות ושירותים של MICROSOFT
ניסיון עם תשתית VMWARE
ניסיון של ארבע שנים לפחות במערכות אחסון וגיבוי

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22386
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן - Malam Team דרוש/ה מנהל/ת מרכז תמיכה ושירות לארגון גדול במרכז

דרישות:

לפחות שלוש שנות ניסיון בניהול מוקד תמיכה טכנית.
ניסיון עם מערכות IVR CALL CENTER

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22026
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה תומך/ת טכני/ת לארגון ממשלתי באזור השפלה.

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות בתמיכה אפליקטיבית
ניסיון בהתקנות ובתיקון בעיות חומרה ותוכנה
הבנה מעמיקה במערכות הפעלה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22488
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה העוסקת במרכזיות Voip בגבעתיים
דרוש /ה איש /אשת תמיכה טכנית (דרך הטלפון, ווצאפ, ומיילים).

דרישות:

נסיון בלינוקס, מרכזיות Voip ורשתות.
ידע והיכרות ברמת מתקדמת בפרוטוקול sip , הבנה בסיסית ב ASTERISK ו
Tier1 או Tier2
נסיון ב- DIAL PLAN - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה טובה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

J-1850
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה המספקת ללקוחות עסקיים ופרטיים קשת רחבה של פתרונות אינטרנט, דרוש /ה איש /אשת System ו- Help Desk.
מדובר בתפקיד שירותי (פנים ארגוני) שמתאים לבעל /ת ראש גדול שמעוניין /ת להיות אחראי /ת בלעדית על המע' בחברה.
תפקיד שני. **

דרישות:

שנה- שנתיים ניסיון בתפקיד Sys Admin וניהול שרתים.
ניסיון בתמיכה פנים ארגונית עם ידע נרחב בתקשורת.
ניסיון בהתקנה, הפעלה ותחזוקה של:
Active directory, Exchange - חובה.
ניהול מערכת DNS (Bind) - חובה.
ניסיון בכתיבת Scripting - חובה.
ניסיון ב- Linux יתרון.
Firewall (Checkpoint) - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה Help Desk לארגון ממשלתי בירושלים.

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכה טכנית
ידע התקנות ובתיקון בעיות חומרה ותוכנה - יתרון
הבנה מעמיקה במערכות הפעלה - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22459
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה תומ/ך טכני/ת לארגון גדול ומוביל טכנולוגי באזור השפלה.

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית- שנה ומעלה
שליטה במערכת הפעלה win7/10 + Office

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

22402
 
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

We're looking for a brilliant, hardworking, and super nice Help Desk specialist who loves the IT world and has high service awareness. This is an amazing opportunity to join an incredible team and experience success with us!

The Role:

Take primary responsibility for Hardware and Software installation and maintenance (Mac/Lenovo, Printers, TV, etc.)
Internet Lan and Wi-Fi maintenance (APs, Switchs, FW)
Responsible of the physical security system (VPN, Access control etc.)
New employee/leaving onboarding 
Manage users in G-Suite, Microsoft Office 365, Last Pass
Windows Active directory Management (DNS, Group policy)
IT procurement
Ticketing System
Putting in motion diverse IT projects

דרישות:

  • At list 4 years of experience as Help Desk specialist- Must
  • Proven experience support conference rooms - Must
    Proven experience operating Microsoft & Mac systems – Must
    Hardware and software troubleshooting experience- Must
    Network failure troubleshooting.
    Proven experience working with various 3rd party providers – Must
    Knowledge of Google G-suite and Microsoft Office 365
    The ability to prioritize, be attentive to details, maintain confidentiality
    Client service is required. Demonstrated communication, interpersonal, organizational, Configuration and installation of IT solutions
    Proven experience with cloud phone systems- Advantage
    Strong communication skills, ability to work under pressure, service oriented
    Fluent English speaker - Must.
    A positive, high energy team player

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00086
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון גדול בתחום הרפואי דרוש/ה טכנאי PC
במסגרת התפקיד: מענה וטיפול שוטף בקריאות משתמשים, טיפול בתקלות תוכנה וחומרה, ניהול מלאי ציוד מחשוב ועוד.

דרישות:

· 3 שנות ניסיון ומעלה בתחום המחשוב-חובה
· קורס בתחום המחשוב-חובה
· ידע מעמיק בהתקנת מערכות הפעלה win
· ידע ושליטה טובה ב-OFFICE
· ידע בחומרת מחשבים, מדפסות ואביזרים נלווים.
- יכולת ברמה גבוהה ללמידה עצמית וחיפוש פתרונות.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01975
 
 
לוג-און

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה בתחום הרפואי באזור המרכז דרוש/ה טכנאי/ת PC
התפקיד כולל הצטרפות לצוות התמיכה, מתן תמיכה לעובדי הארגון במערכות הפעלה, Office, דפדפנים ומערכות דואר.
בנוסף, תפעול ומעקב אחר תקלות במערכות המחשוב.

דרישות:

* ניסיון של 4 שנים לפחות במתן תמיכה במערכות מחשוב – חובה
*ניסיון בעבודה עם Active Directory ו-Exchange - חובה
*ניסיון בעבודה עם רשתות תקשורת – חובה
* השכלה מתאימה- תעודת הנדסאי-חובה
* היכרות עם מבדקי ISO– יתרון
*נכונות לעבודה בשעות הערב ובסופי שבוע

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01974
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית בצפון, דרוש /ה איש /אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות ותמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות.

דרישות:

בעל /ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכנית טלפונית.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים בעמדות קצה.
בעל /ת ניסיון בטיפול בתקלות מערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות.
בעל /ת ניסיון בפתרון תקלות בחבילות Office של חברת Microsoft. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208436375
 
 
GoldJobs - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת אונליין מעולה בחיפה דרוש/ה איש הלפדסק מנוסה, ניסיון והבנה בתחום המוקדים בטלפוניים - יתרון גדול. 
ניסיון וידע בשרתי וינדוס ומערכות הפעלה, מייל, טלפוניה. 

דרישות:

טכנאי מחשבים ורשתות, 
ידע והבנה עמוקה במערכות הפעלה ושרתי דואר. 
ניסיון במתן תמיכה למוקדים טלפוניים- יתרון 

מיקום המשרה:

צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-00316
 
 
מטריקס צפון

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

במסגרת התפקיד:
מתן תמיכה HD למשתמשים וטיפול בקריאות שירות של משתמשים.
תחזוקה שוטפת של data center.
 תפעול ותחזוקה של ERP על ענן, תחזוק שוטף של השרתים כולל הקמת שרתים.
 עבודה עם סביבות ווירטואליות.
 ניטור וביצוע איתור תקלות בצורה יזומה.
תחזוקה שוטפת של התקשורת (בכל הרמות) בארגון.

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה בארגון עם מעל ל- 200 משתמשים.
ניסיון של שנתיים לפחות בתחזוקת שרתים ובהקמת שרתים.
ניסיון של שנתיים לפחות בתחזוקה של DC.
ניסיון של שנה לפחות בעבודה עם ERP על ענן.
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודה בסביבות וירטואליות.
ניסיון של שנה לפחות בעבודה עם VMWARE.
ניסיון באבטחת מידע – יתרון.
ידע בעבודה עם LINUX – יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה – יתרון.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2325
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Respond, analyze, solve and communicate technical issues to our customers.
Learn, implement and use advanced support tools, methodologies and analytics.
Proactively engage with customers and assist in expanding their usage of our products.
Use different communication tools to enhance customer experience and maintain a high availability of our support functions.
Collaborate with other team members and company departments to generate greater knowledge and contribute to a better customer experience

דרישות:

Required technical background in: WordPress, HTML and CSS, JavaScript, PHP, and other coding languages
Experience with Firebug, Chrome Debugging Console, Opera Dragonfly or a similar tool for web development
Knowledge of web applications, web servers and web infrastructure
Experience troubleshooting and technical issue analysis
Knowledge of networking, system, cloud services and hosting, Kubernetes and Virtualization
Professional experience in Customer Support – as a support agent, answering customer tickets, chats and emails
Experience in web design/development, WordPress plugin development
Experience working in a B2C company
Ability to analyze and resolve complex technical problems
Ability to fluently communicate complex technical ideas in English, in writing

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2666
 
 
עמותת ITWorks - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Position Summary: Troubleshoot issues and respond to customer requests through a ticketing system

Work days Monday – Thursday – 12:30-18:00 21:00-24:00
Friday – 15:30-24:00

דרישות:

Qualifications: 5+ years’ experience in System Administration/IT – must
2+ years of experience in Technical Customer Support – must
Basic knowledge in MS SQL Server queries and administration
Knowledge and experience in Microsoft Windows server management & installations
Experience in automated testing

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2688
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

למוסד אקדמי מוביל בת"א דרוש/ה טכנאי/ת לתפקיד זמני **עם אופציה**
במסגרת התפקיד: התקנת תוכנות , פתרון בעיות שונות מענה לקריאות, תמיכה באירועים ובבחינות

דרישות:

ידע ותפעול Office
· שליטה מלאה בתפעול תקלות ובהתקנות מערכות הפעלהwindows חובה לינוקס יתרון.
· שליטה מלאה בתפעול תקלות והתקנות מחשבים ניידים ונייחים כולל חומרה.
· ידע ושליטה מלאה בציודי קצה כגון מדפסות סורקים וכ'ו.
· ידע בהגדרות בסיסיות ב-exchange וActive directory.
· הכרות וידע בסיסי ברשתות.
· שליטה בהפצת והקמה של Images
· הכרות וניסיון עם תוכנות שליטה מרחוק.
נכונות לעבודה במשמרות+ימי שישי אחת לחודש

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה זמנית, משמרות

קוד משרה:

523159
 
 
Prologic LTD - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ממשלתי בירושלים דרוש/ים צוות בקרי/יות מערכות שליטה ובקרבה לתפקיד מעניין הכולל תחזוקת מערכות שו"ב- עבודה במשמרות
הזדמנות לדריסת רגל והשתלבות בעולם ה IT ואבטחת מידע

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית- פתרון תקלות רשת בסיסיות, הבנת מו נחי תקשורת
יכולת עבודה בצוות
נכונות לעבודה במשמרות 24*7
ניסיון עבודה עם מוצרי אבט"מ ותקשורת: FW,Proxy -יתרון
ניסיון בתפעול ותחזוקת שרתי windows ומערכות מבוססות IIS- יתרון
הזדמנות לדריסת רגל בעולם ה IT

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

10154
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

לחברה שנותנת פתרונות IT - שרותי מחשוב עסקי, פתרונות ענן, אבטחת מידע, אופיס 365, מערכות ניטור ובקרה.
דרוש /ה איש /אשת HD /סיסטם ג’וניור למתן שירות תמיכה ללקוחות החברה.
המשרה 80 אחוז במשרד ו20 אחוז בשטח.

דרישות:

איש שירות בעל רצון, יכולת ואהבה לספק שירות ללקוחות.
ניסיון במתן תמיכה ותחזוקה טכנית , פרונטלית וטלפונית - חובה.
ניסיון של 2 שנים כאיש HD- חובה
ניסיון בתחזוקת שרתים- חובה
ניסיון בעבודה עם Microsoft office 365 - חובה
Active Directory - חובה!
ניסיון בעבודה בתחומי התקשורת (סוויצ’ים, ראוטרים) -חובה
הבנה וידע בפרוטוקולי תקשורות/ מודל 7 השכבות ( DNS, DHCP TCP/I) -חובה
ניסיון בסביבות שרתים WIN 2003/2008/2012/2016 -
ידע בFirewall -חובה
בוגרי קורס MCSE / MCITP / MCSA / CCNA - חובה
יכולת עבודה בצוות - חובה
משרה מלאה עם נכונות לכוננויות בסופ"ש

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

4070
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

דרוש /ה איש /אשת System admin Junior למתן תמיכה ללקוחות החברה.
כולל גם משמרות לילה וסופ"ש
2 שנים ניסיון לפחות

דרישות:

דרישות:
שירותיות
ניסיון במתן תמיכה ותחזוקה טכנית , פרונטלית וטלפונית - חובה.
שליטה מלאה בתפעול תקלות והתקנות
ניסיון של 2 שנים כאיש שירות Help Desk / System.
ניסיון בעבודה עם Microsoft 365 – יתרון משמעותי.
ניסיון בעבודה עם תחנות עבודה ושרתי Microsoft Windows על כל גרסאותיהן.
הבנה בסיסית בתשתיות כגון : Active Directory, DNS DHCP
ניסיון בעבודה בתחומי התקשורת (סוויצ’ים, ראוטרים) - יתרון
הסמכות רלוונטיות כמו: MCTIP/MCSE - יתרון
יכולת עבודה בצוות - חובה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
*עדיפות לזמינות מיידית!

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

3495
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

חברת מחשוב המובילה בתחומה מחפשת מנהלי/ות רשת למשרות תמיכה טכנית .
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.
המשרה בנתניה

דרישות:

· לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
· שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office
· ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
· ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
· הסמכות רלוונטיות - יתרון.
· שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
· תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
· יכולת למידה עצמית גבוהה.
· המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
שמכירים FW, ניסיון בוירטואליזציה, ניהול אנטיוירוס, STORAGE, EXCHANGE, 365, סוויצ'ים, ראוטרים וכו'....

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3628
 
 
Prologic LTD - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון ממשלתי גדול במרכז הארץ דרוש/ HELP DESK - הזדמנות מעולה לדריסת רגל בעולם ה IT באגף מוביל חדשנות טכנולוגית ברמה הלאומית בארגון מתפתח ודינמי

דרישות:

הכרות והפעלת מערכות מחשוב
הכרות עם מערכות סיוע ותמיכה
ניסיון בתמיכה שוטפת טלפונית ופרונטלית במשתמשי קצה וטיפול מרחוק
ידע בהתקנות ובתיקון בעיות חומרה ותוכנה
הסמכות מטעם microsoft- יתרון
ניסיון בהדרכת משתמשים- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10168
 
 
Prologic LTD - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון בטחוני בירושלים דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית לעבודה בצוות חזק
לארגון בטחוני בירושלים דרוש/ה HELP DESK להשתלבות ועבודה מאתגרת בצוות חזק

דרישות:

לפחות שנה ניסיון במתן תמיכה טכנית למשתמשי קצה
ניסיון בתמיכה בהשתלטות מרחוק
הכרות ועבודה עם מערכות הפעלה Windows
יכולת ניהול אירועים/תקלות
ידע וניסיון ביישומי office, רשתות, מדפסות,
בעל/ת ראש גדול, סובלנות , אסרטיביות ויכולת עבוד בצוות

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

10174
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה ביטחונית בנתניה אנחנו מחפשים תומכי Help Desk.
התפקיד כולל השתלבות בצוות תמיכה טכנית בארגון, מתן תמיכה לעובדי החברה וטיפול בתקלות.

דרישות:

ניסיון של שנה בתפקיד דומה - ניתן גם ניסיון מהצבא.
ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים.
ניסיון בחומרה של מחשבים ושרתים.
שירותיות, סבלנות וחיוך גדול.
אחריות וראש גדול.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-65
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin