דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 44 משרות עבודה בתחום Help Desk

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Help Desk" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : System Admin, אחראי משמרת HELP DESK, איש תמיכה טכנית ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג /ת הלפ דסק ותמיכת משתמשים לחברה מצליחה בתל אביב

נציג /ת הלפ דסק ותמיכת משתמשים לחברה מצליחה בתל אביב

שאיפות הכוונה והשמה

09/05/2025

תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך/ת הלפ דסק.
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה..
משרה מלאה בלבד!
שכר ותנאים מצויינים! גיוס מיידי! עובד/ת חברה מהיום הראשון!!
(חניה, ארוחות).
דרישות:
בוגר/ת קורס ניהול רשתות - חובה.
ניסיון בתפקיד דומה בחברה מעל שנה - חובה.
שליטה בסביבת מיקרוסופט 365, AD.
ידע וניסיון במערכת ENTRA/INTUNE.
יחסי אנוש טובים.
תודעת שירות גבוהה.
זמינות למשרה מלאה בתל אביב.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 2138
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת HELP DESK

תומך/ת HELP DESK

קבוצת יעל

09/05/2025

תיאור תפקיד:
Yael Group is looking for a competent Help desk technician to provide fast and useful technical assistance on computer systems in a global company. You will answer queries on basic technical issues and offer advice to solve them.
Role Location: Petah-Tikva

What will you Do:
  • Serving as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone or email
  • Performing remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions
  • Record events and problems and their resolution in logs
  • Working in a hybrid model
דרישות:
  • Proven experience of 1-3 years as a Help Desk Technician
  • Knowledge and experience troubleshooting of computer systems, hardware, and software
  • Tech savvy with working knowledge of office automation products, databases and remote control
  • Proficiency in English
  • Excellent communication skill
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk

איש/אשת Help Desk

MalamTeam2

09/05/2025

תיאור תפקיד:
חברת Malam- Team מעוניינת לגייס תומכי/ות Help Desk ללא ניסיון
במסגרת התפקיד תמיכה באמצעות תוכנות של השתלטות מרחוק לעובדי הארגון, מתן מענה ותמיכה לתקלות רשת, תקלות במדפסות, תקלות בשרתי Exchange, תקלות במערכות הפעלה של Windows ,תמיכה בתוכנות, ניהול משתמשים ב-AD ועוד.
העבודה במשרה מלאה במשמרות א-ה ופעם בחודש יום שישי. 
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום ה-IT כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה
- תמיכה טכנית- יתרון משמעותי.
- נכונות לעבודה לטווח ארוך.
- שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 531944
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת אפליקטיבי

תומך/ת אפליקטיבי

TSG

09/05/2025

תיאור תפקיד:
בר טכנולוגיות מקבוצת TSG מתרחבת ומגייסת תומך/ת אפליקטיבי למערכות החברה
התפקיד כולל:
  • עבודה בצוות תמיכה במוקד תמיכה למערכות החברה ללקוחות ברחבי הארץ.
  • זיהוי צורכי הלקוח, איתור כשלים טכניים וסיוע במציאת פתרונות ויישומם.
  • העברת הדרכות פרטניות.
  • מתן שירות ללקוחות החברה במגוון תחומים.
  • עבודה שוטפת מול צוות הפיתוח.
דרישות:
  • ניסיון עבודה קודם של שנה במוקד תמיכה / שירות - יתרון.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • יכולת למידה עצמאית.
  • ראיה מערכתית ואוריינטציה טכנולוגית טובה.
  • רישיון נהיגה לרכב פרטי בתוקף.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1954
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת טכני/ת

תומכ/ת טכני/ת

Mertens - Malam Team

09/05/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומכ/ת טכני/ת לארגון גדול בתל אביב
תיאור משרה:
תומך במוקד טלפוני הנותן מענה לפניות עבור שירותי דיגיטל.
דרישות:
לפחות שנת ניסיון בתמיכה טכנית במשתמשים במוקד טלפוני.
ניסיון של לפחות שנה בשירות לקוחות
ניסיון במענה טלפוני + עמידה ביעדי SLA - יתרון
ניסיון עם יישומי OFFICE
הכרות עם מערכת CRM – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 33334
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמיכה טכנית HELP DESK

תמיכה טכנית HELP DESK

G-NESS

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו בחיפה דרוש.ה איש/אשת תמיכה טכנית למוקד HELP DESK
דרישות:
ניסיון בתפקיד נציג.ת תמיכה בחברות תקשורת
ניסיון בתמיכה טכנית בתחום המחשוב- יתרון
נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: TS 26687
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תמיכה אפליקטיבית

תמיכה אפליקטיבית

Mertens - Malam Team

09/05/2025

תיאור תפקיד:
ל Mertens- MalamTeam דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבית
תיאור משרה:
מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית לעובדי החברה
עבודה בצוות תמיכה - מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות- יתרון
מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט
זיקה לתחום השירות והמחשוב ,יכולת הובלת שיחה
נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 32766
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk

Help Desk

קומבלק איי.טי. בע"מ

09/05/2025

תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת Help Desk לארגון ממשלתי בירושלים!
טיפול בקריאות משתמשים של הארגון במערכת מידע ייעודית
תמיכה בתקלות מחשוב מגוונות, כולל ניתוב לגורמים מקצועיים
דרישות:
    3 שנות ניסיון ומעלה
    שליטה בסביבת מיקרוסופט ותוכנות Office
    היכרות עם המגזר הממשלתי
    ידע מעמיק במערכות הפעלה - Windows
    ידע במערכות דוא"ל
    ניסיון בניהול צוות בתחומי המחשוב
מעוניינים? שלחו לנו קורות חיים!!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 19728
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

IT Enterprise System Support

IT Enterprise System Support

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

09/05/2025

תיאור תפקיד:
We are a highly profitable, fast-growing financial technology company powering the future of financial services. Our comprehensive suite of innovative and scalable embedded payments, cards, and lending products deliver financial services for millions of businesses and consumers around the globe.
You are
As a technical-oriented individual and an experienced manager, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems at all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things, and teach what you know, and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills and leadership skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
      Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required
      5+ years of experience working as a senior help desk specialist/ experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required
      Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required
      Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required
      Leadership skills: ability to run a project from start to finish and direct a team if necessary - Required
      Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required
      Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required
      Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf
      Possess a "no task too small" attitude. You must be willing to work off-hours from time to time
      Strong Technical and Organization Skills
      Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)Work from our Jerusalem office 5 days a week. (Possibility for 1 remote day a week)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 842897
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת HelpDesk

תומך/ת HelpDesk

קבוצת יעל

09/05/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת HelpDesk עבור חברת סטארטאפ בצמיחה הממוקמת בתל אביב

תיאור התפקיד:
  • תמיכה לעובדי החברה בסביבות Windows ו-Mac
  • עבודה עם מערכות Microsoft 365
  • תמיכה בתקלות רשת ותקשורת.


דרישות:
  • 1-3 שנות ניסיון בתמיכת HelpDesk או בתפקיד דומה.
  • ידע בסיסי בניהול Microsoft 365 ו-Exchange Online.
  • הבנה בסיסית בפרוטוקולי תקשורת ורשת (IP, DNS, DHCP, VPN).
  • שליטה מצוינת באנגלית – קריאה, כתיבה ודיבור.
  • ניסיון עם כלים לפריסת תוכנה וניהול תחנות קצה - יתרון
  • היכרות עם מערכות ניהול קריאות כמו Jira, ServiceNow, Freshservice או דומות - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23076
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

טלדור מערכות

09/05/2025

תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה
ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25031
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת PC

טכנאי/ת PC

אורטל משאבי אנוש - קריית גת

09/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת שינוע מטענים דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים לצוות תמיכה
תפקיד הכולל:
טיפול בתקלות מחשבים ותשתית מחשוב למשתמשים פנים וחוץ ארגוניים.
תמיכה בכלל משתמשי הארגון.
פתרון תקלות בעמדות קצה ( חומרה ותוכנה) הכוללות מחשבים נייחים וניידים, מחשבים מוקשחים, מדפסות, סורקים, מסופונים, סמארטפונים וציוד רשת אלחוטית.
התקנת מערכות הפעלה Windows,תמיכה בתוכנות Office, ניהול משתמשים בActive Directory, ניהול הרשאות התקנה ושדרוג תוכנות שונות ועוד...
משרה מלאה. העבודה ב 3 משמרות, ימים א` עד ה`. פעמיים בחודש תורנות בימי ו`.
תיתכן עבודה בשבתות/חגים לפי הצורך (לעיתים רחוקות).
תנאים מעולים למתאימ/ה
דרישות:
השכלה רלוונטית - חובה
ביצוע עבודות בגובה על כלים תפעוליים.
ניסיון מוכח של שנתיים לפחות במהלך 5 השנים האחרונות:
התקנה ומתן תמיכה למחשבים בסביבת מערכות הפעלה Win 10+11.
התקנה ותמיכה בתוכנות Office.
התקנה ותיקון מדפסות וציוד היקפי.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למשרד ממשלתי בירושלים- משרה זמנית ומידית

חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למשרד ממשלתי בירושלים- משרה זמנית ומידית

טלדור מערכות

09/05/2025

תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למשרד ממשלתי בירושלים משרה זמנית לתקופת זמן לא ידועה התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, תיקון תקלות רשת ותמיכה בציוד תקשורת נתונים- תמיכה במשתמשי משרד התחבורה הן פרונטלית והן מרחוק
תפעול ותיקון תקלות רשת תקשורת, התקנה, תפעול ותמיכה בציודי קצה.
בשתי משמרות מ 7:00-19:00 (7:00-16:00 או 10:00-19:00)
דרישות:
3 שנות ניסיון בתחום והשכלה - חובה
בשתי משמרות מ 7:00-19:00 (7:00-16:00 או 10:00-19:00)
משרה זמנית לתקופת זמן לא ידועה
עבודה מידית 
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: RR 25067
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת NOC

טכנאי/ת NOC

בזק בינלאומי

09/05/2025

תיאור תפקיד:
למרכז בקרת הרשת (NOC) של בזק בינלאומי דרוש טכנאי/ת NOC.
תפקיד טכנולוגי מאתגר, המהווה שער כניסה משמעותי לעולמות ההנדסה ומקנה אופק מקצועי ורחב בעולם הטכנולוגי.
במסגרת התפקיד טכנאי/ת הבקרה מבצע/ת ניטור ובקרה של כלל שירותי הארגון: רשת ה- IT הפנימית, חוות השרתים, רשת האינטרנט בארץ ובעולם ורשת ה- Voice הבינלאומית.
במסגרת התפקיד מתבצע ניטור ובקרה של תקלות ואירועים ללקוחות אסטרטגיים עסקיים.
ניתוח התראות ממערכות הבקרה ואחריות על גילוי תקלות 24/7
טיפול בתקלות מערכתיות בארגון ברמת First level Support
ניהול תקלות ועבודה שוטפת מול גורמים טכנולוגיים שונים בארגון וספקים חיצוניים
עבודה מול מפעילים בינלאומיים ברחבי העולם
- נדרש לעבור תהליך לקבלת סיווג בטחוני מתאים לאחר הגיוס –
דרישות:
אוריינטציה טכנולוגית- חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
בוגר/ת קורס טכנלוגי- חובה
ניסיון במתן שירות טכני טלפוני ללקוחות - יתרון
נכונות לעבודה במשמרות (כולל סופ"ש)
הסמכת CCNA - יתרון
יכולת למידה עצמית גבוהה וסקרנות לידע טכנולוגי
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 12142
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת HD ללא ניסיון - משרה חלקית

תומך/ת HD ללא ניסיון - משרה חלקית

MalamTeam2

09/05/2025

תיאור תפקיד:
אנו מגייסים לצוות שלנו תומך/ת Help Desk ללא ניסיון, לארגון טכנולוגי גדול בפתח תקווה!
במסגרת התפקיד תמיכה באמצעות תוכנות של השתלטות מרחוק לעובדי הארגון, מתן מענה ותמיכה לתקלות רשת, תקלות במדפסות, תקלות בשרתי Exchange, תקלות במערכות הפעלה של Windows ,תמיכה בתוכנות, ניהול משתמשים ב-AD ועוד.
העבודה במשרה חלקית בהיקף של 5 שעות ביום במשמרות
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום ה-IT כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה
- שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש טובים
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 531952
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!