חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים סנטר נכסים סופר פארם teleperformance

30 - 1 מתוך 69

דרושים בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת תוכנה מפתח תקוה דרוש/ה תומך/ת טכני/ת אפליקטיבי/ת למערכות תוכנה.

דרישות:

ניסיון קודם כאיש/ת תמיכה טכנית/ הלפדסק - חובה
ניסיון קודם בעבודה כאיש/ת תמיכה בתחום התקשורת / אינטרנט וכד’- יתרון.
ניסיון צבאי כאיש/ת תמיכת מחשבים/ ניהול רשת/ הלפדסק.
שירותיות גבוהה, מוטיבציה - חובה.
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה.
יכולת לעבודה במשרה מלאה.
אפשרויות קידום פנים ארגוני.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

2246
 
 
ICETECH - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת במתן שירותים בתחום הכספים והתכנה דרוש/ה מנהל/ת HELPDESK, העבודה כוללת:
* תמיכה בעובדי החברה ומתן שירות לפי מערכת ניהול קריאות
* עבודה עם ציודי תקשורת ואבטחת מידע - נתבים , מתגים , פתרונות אלחוט
* טיפול בתקלות מחשוב
* עבודה עם מערכות VOIP והכרת פרוטוקולי תקשורת
* עבודה עם וירטואליזציה ו סוגי Storage
* עבודה על ציודי קצה
* תמיכה במערכות הפעלה מייקרוסופט אופיס 365
המשרה היא משרה מלאה מראשון עד חמישי
המשרה ממוקמת בגבול ר"ג-ת"א, 5 דקות הליכה מרכבת מרכז

דרישות:

* ניסיון של שנתיים לפחות
* ניסיון ניהולי
* יכולת אירגונית והנעה עצמית
* ידע מוכח ברשתות
* נכונות לשירות מקצועי ואדיב.
* דיבור, קריאה וכתיבה בשפה האנגלית
* לפחות אחת מההסמכות הבאות: Microsoft / Cisco / Checkpoint / Fortinet
* רשיון בתוקף
* נכונות לשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-39
 
 
ביפר תקשורת ישראל בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

צוות הסיסטם בחברת ביפר מחפש נציג Help desk
במסגרת התפקיד:
טיפול במשתמשים ומענה לקריאות שרות של לקוחות אסטרטגיים
תמיכה באפליקציות ייעודיות ,שליטה מרחוק ,מדפסות וציוד קצה.
העבודה במתחם הבורסה רמת גן- ליד הרכבת

דרישות:

טכנאי PC ורשתות
ניסיון בהתקנת מחשבים (פירוק והרכבה, הגדרת מערכות הפעלה, הורדה והעלה של image מתחנות עבודה)
הגדרת מדפסות
הבנה במערכות AD – Dns -Dhcp
ניסיון HELP DESK מחברה קודמת/ צבא (1-2 שנים)- יתרון
רישיון נהיגה – חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Job228KR
 
 
IT CARE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התפקיד כולל:

- תמיכת HelpDesk משולבת System.
- תמיכה טכנית טלפונית בלקוחות החברה במגוון תחומים, החל מתחנות קצה ועד לסביבות שרתים מורכבות.
- עבודה במשרה מלאה במשרדינו בנתניה.

דרישות:

-ניסיון במתן שירות ותמיכה ללקוחות עסקיים- חובה.
-ידע וניסיון מוכח ב-PC ושרתים.
- היכרות מעמיקה של כל מערכות ההפעלה של Microsoft ו-Office- חובה.
- ניסיון וידע מוכח במערכות וירטואליות Hyper-V / VMware- הסמכות MCITP / MCSA - יתרון.
-ניסיון במתן תמיכה בסביבה מרובת משתמשים- חובה.

**יכולת עבודה בזמן לחץ, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
** תנאים מצוינים יינתנו למתאימים/ות **
** סביבת עבודה משפחתית ואפשרויות קידום **

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
Teleperformance Greece

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

מחפשים עבודה בחו"ל? Teleperformance Greece מחפשים אתכם!
- Resume / CVs should be sent in english only!!
חברת Teleperformance Greece מגייסת עובדים למשרת שירות לקוחות ותמיכה טכנית.
אם אתם בעלי כישורי שפה גבוהים בכתב ובעל-פה בעברית ובאנגלית, תודעת שירות גבוהה וחלום לגור מעבר לים – הצטרפו אלינו!
Teleperformance Greece היא מהחברות המובילות בעולם בתחום שירות הלקוחות. אנחנו ממוקמים במרכז אתונה, מעסיקים אלפי עובדים מכל רחבי העולם, ונותנים מענה ללקוחות של החברות הבינלאומיות המובילות בעולם. אנו מאמינים בהשקעה בעובדים שלנו, ועל-ידי יצירת סביבת עבודה חיובית ומפרגנת אנו מאפשרים להם לגדול ולהתפתח.
מה התפקיד כולל?
- מענה טלפוני ללקוחות בשפות עברית ואנגלית.
- מתן שירות מקצועי ויעיל ללקוח חדשים ותמיכה ללקוחות קיימים.
- 5 ימי עבודה בשבוע, 8 שעות עבודה ביום.

מה תקבלו מאיתנו?
- חבילת רילוקיישן מלאה הכוללת כרטיס טיסה, ויזת עבודה, סיוע במציאת דירה ובהתנהלות מול הרשויות.
- סיוע חודשי בשכר הדירה.
- שוברי קניה בכל חודש בשנת העבודה הראשונה.
- בונוסים על עמידה ביעדים ו-3 בונוסים במהלך השנה: חג המולד, פסחא ובונוס קיץ.
- 20 ימי חופשה בשנה.
- הנחות במגוון חנויות, מסעדות, בתי-קפה, שירותי בריאות, מכוני כושר, מכוני בריאות ויופי, קורסים ללימוד יוונית ועוד.

דרישות:

- ידיעת שפות עברית ואנגלית
- נכונות לרילוקישיין
Resume / CVs should be sent in english only!! -

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00002
 
 
איתוראן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ניטור ובקרה בסביבת מחשוב מגוון מערכות ושרתים
תמיכה ללקוחות ומשתמשים פנים- ארגוניים בארץ וחו"ל ומתן פתרונות בזמן אמת
טיפול בתקלות מורכבות

דרישות:

•נכונות לעבוד 3 משמרות בשבוע, כולל משמרות לילה וסופ"ש
• סטודנט/ית עם יתרת לימודים של שנה לפחות (יתרון לסטודנטים למדעי
המחשב/הנדסת חשמל/אלקטרוניקה)
•ניסיון בתחום התשתיות, הקמת שרתים וסביבות עבודה מגוונות
•אוריינטציה שירותית, יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים
•רקע בתמיכה טכנית / Help Desk

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

5012
 
 
בזק בינלאומי - מטה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

למרכז השירות הטכני (Help Desk) בבזק בינלאומי דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים.
מדובר בתפקיד שירותי מרכזי בחברה המאפשר חשיפה למגוון תפקידים באגף טכנולוגיות.
התפקיד כולל:
* מתן שירות טכני טלפוני ופרונטאלי לכלל עובדי החברה בנושא תוכנה, חומרה וציוד נלווה.
* היכרות ותפעול קשת רחבה של כלים ומערכות בעולם המחשוב: מחשבי PC וניידים, טרמינלים, Active Directory, Office 365, Exchange ומערכות נוספות המשמשות את עובדי החברה.
* עבודת ממשקים מול המחלקות השונות באגף: System, תקשורת ואבטחת מידע, DBA, פיתוח מערכות ליבה.
שעות הפעילות: א'-ה' בין השעות 8:00-18:00

דרישות:

* ניסיון במתן שירות ללקוחות / שירות טכני – חובה
* ידע וניסיון בהתקנת מחשבים אישיים וניידים והכרת חומרה - חובה
* ידע והיכרות במערכות הפעלה Windows ויישומי Office - חובה
* ניסיון בעבודה עם Active Directory ו-Exchange - יתרון
* תעודת הסמכה MCSE/ MCSA - יתרון
*נדרשת נכונות לשעות עבודה מאומצות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00447
 
 
אל שרד בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

שירות ללקוחות קצה
תמיכה במחשבים נייחים/ניידים
הקמת משתמשים ב-AD
ביצוע הזמנות ציוד
טיפול בפניות המתקבלות במגוון נושאים.

דרישות:

ניסיון בתפקיד דומה- חובה
תודעת שירות גבוהה-חובה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00067
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לארגון המספק שירותי רפואה דרוש /ה איש /אשת תמיכה (helpdesk) להצטרפות לצוות ה- IT.
התפקיד דורש תמיכה פרונטלית וטלפונית במשתמשים וכולל תמיכת תקלות תוכנה וחומרה.
משרה מיידית.
עבודה ברמת גן.

דרישות:

ניסיון של עד שנתיים כאיש /אשת הלפדסק.
יחסי אנוש ומודעות שירותית גבוהה, נכונות לעבודה לטווח ארוך.
עבודה בצוות.
ידע רחב וניסיון בפתרון תקלות חומרה ותוכנה.
הכרות עמוקה עם במערכות הפעלה מיקרוסופט Windows.
ידע ושליטה בחבילת מיקרוסופט Office ותוכנות משרדיות.
ידע וניסיון בהחלפת רכיבי מחשב וציוד פריפריאלי לא תקינים.
הכרות עם אופיס 365 - יתרון.
הכרות וניסיון עבודה עם שרתים (מייקרוסופט) – יתרון.
הכרות וניסיון עם vmware – יתרון.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00080
 
 
אי.פי.אם - אגיב פרו מנפאואר בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק מצליחה הממוקמת באזור המרכז דרוש/ה טכנאי/ת help desk לתפקיד הכולל: תמיכה במשתמשי קצה בתחום המחשוב הכללי, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה ועבודה מול ממשקים פנים ארגוניים

דרישות:

לפחות שנתיים ניסיון כטכנאי/ת help desk-  חובה
ניסיון מחברות גלובאליות - חובה 
ניסיון ב AD - חובה
עבודה בסביבת Microsoft 365 - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29392
 
 
חברת היטק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה בינלאומית הממוקמת ביבנה דרוש מפעיל ותומך VC לתמיכה ותפעול מערכות ה-Video-Conference:

  • תפעול מערכות מולטימידה, SFB, פוליקום
  • תמיכה hand-on ובזמן אמת בתקלות - בעיות בציוד / רשת וכו'. 
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומסמכים שונים וכו'
  • תחזוקה, עדכוני מערכות ותמיכה בתשתיות מערכות המולטימידה
  • עבודת ממשקים עם צוותי תקשורת, סיסטם, סייבר
אפשרי לבעלי רקע בתמיכה / HelpDesk / מחשוב ארגוני מארגונים גדולים (ניסיון צבאי אפשרי) .
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה

דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות - חובה!
- ניסוין והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Lync וכו') - יתרון משמעותי!
- היכרות עם נושאי IT ומחשוב Hands-On - יתרון משמעותי!
- הכרות סיסטם בסביבת שרתי מיקרוסופט (AD, Exchange)
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-45
 
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Credorax is a leading provider in the new emerging Fintech world. Guided by our vision, we create innovative, smart and simple payments and financial solutions, providing merchants and consumers all around the world with a unified omni-channel payment platform.
At Credorax we work as one to design, develop and launch new products and services. Join our fast growing team and be part of tomorrow’s payment solutions.
As part of our continued growth we are looking for IT Specialist
Responsibilities:
* Provide first level contact and convey resolutions to employee’s issues, walking through problems and * solving process.
* Installing, configuring, and maintaining computer hardware operating systems and applications
* Managing a high quality, Conference/meeting room service.
* Properly escalate unresolved queries to the next level of support, Track, Route and redirect problems to
   correct resources
* Ensure proper recording, documentation and closure of troubleshooting 
* Recommended procedure modifications or improvements
* Preserve and grow your knowledge of help desk procedures, products and services
* Manage proactive Global IT security to ensure Corporate infrastructure
* Develop centralized automation for Corporate deployments 

דרישות:

* 2-4 years prior experience with providing workstation support
* 2-4 years Windows Active Directory
* 1 year Wireless network management
* 1 year VMware Virtual Environment Private Cloud 
* 2 years Cloud service such as email and file sharing
* 2 years VPN services support and installation 
* 1 years of experience with storage tools, such as monitoring tools, replications tools, storage       
   virtualization tools
* The ability to prioritize, be attentive to details, maintain confidentiality.
* Client service is required. Demonstrated communication, interpersonal, organizational.
* Configuration and installation of IT solutions.
* Setting up new users and management of security, passwords and backup.
* Monitoring of the Internet and email usage of company employees.
* Advantages – MCSE, CCT 

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00067
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -
- ללא צורך בצירוף קובץ קו"ח -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי למערכות ERP לתפקיד הכולל תמיכה והטמעת לקוחות בתחום הסחר חוץ
להשתלבות במשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות כתומכ/ת אפליקטיבית למערכות ERP
רקע בתחום שילוח בינלאומי ועמילות מכס- יתרון משמעותי
שירותיות ויחסי אנוש מעולים!!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521026
 
 
אסם

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:


מוקד התמיכה של חברת אסם בשוהם מגייס איש/אשת תמיכה (Help Desk) שכולל:
מוקד שירות טלפוני לעובדי הקבוצה
טיפול בפניות משתמשים – לכלל משתמשי הארגון (פניות מהארץ + פניות מחברות בנות בחו"ל)
תמיכה בכפוף לסטנדרטים הארגוניים
כתיבת חומרי הדרכה ושיתוף ידע עם הצוות
פתיחת תקלות ברמת קריטיות ע"פ הגדרות מנהל
קשר בין ספקי שירות חיצוניים למחלקת התמיכה
עבודת בק-אופיס (תחזוקת משתמשים, אדמיניסטרציה, עמידה ביעדים צוותיים)

דרישות:

תואר ראשון – יתרון משמעותי
ניסיון בתמיכת משתמשי מחשב - חובה
ניסיון בצוות תמיכה HELPDESK מחשובי טלפוני – חובה
שליטה בשפה האנגלית-חובה (כולל כתיבה שיחה וקריאה ברמה טובה מאוד!)
היכרות טובה עם סביבת המחשב: OFFICE, AD
יכולת תמיכה ב- SMARTPHONES וטבלטים (ANDROID/IPHONE)
היכרות טובה מאד עם OFFICE13 ומערכות הפעלה: WINDOWS 10 ; WINDOWS 7
יתרון לידע ב-SHAREPOINT
יכולת הגעה עצמאית
המשרה באזור תעשיה חבל מודיעין, שוהם

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1945
 
 
רדוור בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The IT representative will be part of the Helpdesk/NOC team, handling and answering tickets and other issues raised by Radware employees, and outsourcing personnel and performing ongoing IT maintenance tasks.
Specifically, the IT Helpdesk/NOC representative’s day-to-day work will include:
Customer support via e-mail, phone and frontal, all subject to SLAs and KPIs
Troubleshooting and supporting password issues, VPN issues, and so on. Administrating user accounts on various organization platforms such as AD, Office365, WebEx, Skype for Business, and OKTA.
NOC (Network Operation Center) – The role includes monitoring servers, network traffic and services.
Informative – Notifying end users of system downtimes, and escalating issues to the proper focal points to achieve a solution.
IT tech tasks, handle computer hardware installations, user configurations, and so on.

דרישות:

    Relevant background in MCSE, MCP CCNA, A+, and so on.
    Knowledge of Active Directory, Exchange, Windows 7/8/10, LAN, Office 10/16/365, Topologies.
    Hands-on experience with hardware and software a must.
    Microsoft Office Skills and business applications background.
    Ability to work in a 24/7 shifts that include night, day, and weekends.
    Strong communication verbal/writing skills in Hebrew and English.
    Ability to quickly self-learn new processes and related systems landscapes.
    Ability to work under pressure, prioritizes activities, and quickly adapt to dynamic changes.
    Ability to work in a team format and quickly build trust relationships with businesses.
Advantage
    Proven experience working in a global help/service desk environment.
    Network protocols troubleshooting and end-user training

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

1900000D
 
 
המרכז הבינתחומי הרצליה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תחומי אחראיות:
· תמיכה שוטפת בתשתיות ה IT של הארגון.
· תמיכה קו שני לצוות ה IT.
· הנעה ויישום פרוייקטי תשתיות.

דרישות:

דרישות התפקיד:

השכלה:
· קורסים/הסמכות רלוונטיות.
· תואר ראשון – יתרון.

ניסיון מקצועי:
· ניסיון של 5 שנים כאיש סיסטם בסביבת Enterprise.
· עבודה בסביבת Microsoft AD, Exchange .
· עבודה בסביבה VMware vSphere, VDI View.
· ניהול חוות SharePoint – יתרון.
· הכירות עם מערכת גיבוי מרכזית Commvault – יתרון.
· הכירות עם מערכות אחסון מרכזיות.

שפות:
· עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה, כתיבה).

גורמי מפתח להצלחה בתפקיד:
· יחסי אנוש מצוינים ועבודה בצוות.
· ראייה מערכתית.
· אחריות ויוזמה.

תחילת עבודה והיקף המשרה:
· מיידי, משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות וגמישות.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-141
 
 
PHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

*מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה.
*תמיכה ותחזוקת שרתי החברה.
*העבודה בסביבה דינמית ומאתגרת.

דרישות:

ידע וניסיון בתחומים הבאים:
-אופיס 365, רשתות, Active Directory, Terminal Services, בעיות מחשוב נפוצות.
-ידע בתוכנות אופיס עם דגש על OUTLOOK - יומנים, תיבות דואר והרשאות.
-יתרון לבעלי /ות ידע בתקשורת, FW, נתבים מנוהלים
-יכולת אבחון ופתרון תקלות מהיר, יחסי אנוש טובים, הקפדה על נהלים, תקשורת בין קבוצתית, אחריות אישית, הגדלת ראש ולמידה מהירה.
-רצון ללמוד דברים חדשים בסביבה טכנולוגית.
-אנגלית דיבור /קריאה ברמה טובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1538
 
 
Ingima

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה מעולה במרכז הארץ (סביבה דינאמית וצעירה) דרוש/ה תומך/ת HELP DESK
התפקיד כולל מענה טלפוני ותיעוד קריאות, התחברות מרחוק לתחנות עבודה וטיפול שוטף בכל מוצרי החברה (מחשבים, מסכים, מדפסות, טלפוני VoIP, מסופונים שרתים ועוד).

דרישות:

מתן שירות סובלני, רציני ואיכותי לעובדי החברה
הכרת מערכות הפעלה Windows לסוגיהן ברמת שליטה טובה
הכרת תקלות רכיבי חומרה (ניידים + נייחים)
ידע בטיפול בתקלות הדפסה (כולל שרתי מדפסות)
הכרות עם אפליקציות Microsoft Office ברמה טובה
שליטה במערכת Active Directory (הקמת משתמשים, איפוס סיסמאות, שיוך לקבוצות)
פתיחת\סגירת תיבות דואר למשתמשים
הבנה וידע במתן הרשאות Share + NTFS על תיקיות
הכרת ממשק Citrix (יתרון)

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-04832
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה איש/אשת סיסטם ותמיכה לעבודה במשרה מלאה בקרית שדה התעופה
העבודה כוללת:
*תחזוקה ושדרוג תשתיות וגיבויים לרבות תפעול שוטף.
* הקמת שרתים, מערכי אחסון ווירטאליזציה.
* הטמעת מערכות חדשות.
* מתן שירות מחשובי ותמיכה במשתמשים בכל אתרי החברה.
* ניהול פרויקטים מחשוביים.
* ניהול מלאי ציוד מחשוב.
*** נא לציין דרישות שכר

דרישות:

ידע ניכר במערכות הפעלה WINDOWS SERVERS 2008 - 2012.
ניסיון בניהול Microsoft Office.
ניסיון ניכר ב-Vmware.
ניסיון ב – Veeam.
נסיון בלינוקס.
ניסיון ניכר בניהול Terminal Server.
ניסיון ניכר בניהול שרתי דואר Exchange.
ניסיון בניהול מערך גיבוי Symantec BackupExec.
ניסיון ניכר בניהול Active Directory GPO.
יתרון – תקשורת ואבטחת מידע.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00129
 
 
Gtech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה למשתמשי הארגון במערכות מידע ועבודה עם טכנולוגיות מגוונות.

דרישות:

דרישות:
- שנתיים ניסיון בתמיכה טכנית פנים ארגונית .
- ניהול משתמשים ב Active Directory ועבודה עם Exchange- חובה
- ניסיון עם כספות (עדיפות לcyber ark).
- יתרון לניסיון מארגונים פיננסיים ועבודה עם מערכות מסחר (fmr).
- זמינות למשרה מלאה.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01010
 
 
Gtech

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת Gtech IT דרוש/ה תומך/ת טכני/ת עם ניסיון בעבודה מארגונים.
התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה למשתמשי הארגון במערכות מידע ועבודה עם טכנולוגיות מגוונות.

דרישות:

*דרוש ניסיון של לפחות שנתיים בתמיכה טכנית פנים ארגונית מארגון 
*יתרון לניסיון מארגונים פיננסיים ועבודה עם מערכות מסחר
*חובה ניסיון בניהול משתמשים ב Active Directory ועבודה עם Exchange
*ניסיון עם כספות (עדיפות לcyber ark)
*זמינות למשרה מלאה 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01009
 
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טל

תיאור:

לחברה בתחום האונליין בתל אביב דרוש/ה  איש /אשת סיסטם.
 עבודה צמודה עם צוותי IT מקבילים ופיתוח, POC למוצרים ושירותים חדשים.

דרישות:

· עבודה בימי ב-ו (ב-ה: 09:00-18:00, ימי ו: 09:00-15:00), שכר 9,000+תן ביס 500 ש"ח+נסיעות.
· ניסיון של שנתיים לפחות כאיש /אשת IT בסביבה מרובת שרתים מבוססי Microsoft בגרסאות 2008, 2012, 2016 כולל הכרה מעמיקה, הקמה ותחזוקה של Active directory, DNS, GPO, DHCP
· רקע בתחום תשתיות ענן ותהליכי אוטומציה.
· ידע מעשי בתשתיות וירטואליזציה VMware לרבות הקמת vCenter, DRS, FT, VDS.
· ניסיון מוכח עם AD ומוצרי מייקרוסופט שונים.
· תכונות חשובות: יכולת ניהול, יכולת לעבודה בלחץ, דינאמיות, יכולת להתמודד עם ריבוי משימות
· ניסיון התקנת ציוד תקשורת כגון: מתגים ונתבים של החברות: Cisco, Juniper, HPE וכו'.
· ידע מעשי וניסיון בעבודה עם Fortigate, Checkpoint.
· יכולת לקרוא ולכתוב מסמכים טכניים ברמה גבוהה LLD & HLD - חובה.
· יכולת כתיבת מסמכי אפיון טכניים בתחום תקשורת לרבות סיגמנטציה.
· אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-419
 
 
אווא פיננסי בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שירי

תיאור:

To install, configure, troubleshoot, repair, and maintain PC-compatible computers, peripherals and associated hardware and software installations. Provide support to end-users on a variety of issues, including software, hardware, and peripherals.
Essential Duties and Responsibilities
Responsibilities would include but not be limited to the following:
• Installation, configuration, troubleshooting, maintenance, and repair of PC-compatible computers, peripherals and associated hardware and software installations.
• Knowledge, experience, and be able to support internet a (including Firefox, IE Explorer &Chrome)
• Ability and knowledge of how to connect a PC Workstation to a network and be able to verify network connectivity
• General networking competence using various NET commands (will be expected to map drives and printers)
• Planning, installation, and management of physical network cabling
• Knowledge and experience Windows 2008 Server are preferred
• Create and manage users and groups in Active Directory environment

דרישות:

• Experience with and the ability to use diagnostic tools
• Contact software and hardware vendors for tech support and warranty assistance when necessary
• Strong interpersonal, communication (both oral and written), and problem-solving skills, including ability to collaborate with multiple parties while achieving results.
• Must be a self-starter and have demonstrated ability to work independently with minimum supervision, yet remain a strong team player
• Organizational skills with the ability to prioritize and handle multiple simultaneous tasks
• Telephony
• Technical knowledge of current company standard applications and network operations including but not limited to: Windows 7 and 10, MS Office, TCP/IP, Windows Server (2008-current), FTP, DNS, and DHCP.
• Must be skilled in creating and modifying documentation.
• Must demonstrate superior customer service skills, be self-motivated and well organized.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00203
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

נס טכנולוגיות מחפשת תומכ/ת Help Desk ולכם/ן יש הזדמנות לעבוד בחברה גלובלית מדהימה!
העבודה בשפה האנגלית מול לקוחות שונים ממגוון מדינות בעולם וכוללת תמיכה בתקלות תקשורת, שרתים, בסיסי נתונים ועוד, על ידי טלפון, צ'אט ומייל.
משרה מלאה במשמרות בתל אביב.

דרישות:

יכולת התנהלות שוטפת בשפה האנגלית - חובה.
ניסיון בעבודה במוקד תמיכה טכנית/ Help Desk - חובה.
ניסיון מעולמות התקשורת - חובה.
ניסיון בעבודה עם SQL - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

27620
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בעל/ת ניסיון בתמיכה טכנית ורוצה להתקדם לתפקיד הבא?
לארגון רפואי מוביל דרוש/ה תומכ/ת פנים ארגוני/ת לעבודה בסביבה מגוונת ומאתגרת.
במסגרת התפקיד, מתן תמיכה לאלפי משתמשים, מענה בתחום ה-IT ותמיכה בתוכנות, מערכות מידע וטכנולוגיות מתקדמות.
משרה מלאה בתל אביב.

דרישות:

ניסיון קודם בתמיכה טכנית - חובה.
היכרות עם Active Directory ו- Exchange - חובה.
הסמכות בתחום המחשוב - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

27721
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש טכנאי/ת Help Desk למתן תמיכת TIER 2 ותמיכה טלפונית אל מול משתמשי הארגון.
התפקיד כולל אחריות לטיפול בתקלות מורכבות ומתמשכות במערכות המחשוב, מתן תמיכה טלפונית והשתלטויות מרחוק.

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה טכנית.
· אחריות, ראש גדול, יכולת עבודה בצוות.
· יכולת ניהול אירועים/תקלות ברמה ארגונית.
· יכולת עבודה בתנאי לחץ.
· השכלה רלוונטית / ניסיון מהצבא.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

51174320
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ממשלתי במודיעין מחפש איש/אשת תמיכה טכנית לתמיכה במערכות מחשוב פנים ארגוניות. מתן מענה למשתמשים על תקלות חומרה ותכנה.
טיפול בתקלות OFFICE, Windows ומערכות מחשוב נוספות. טיפול בציוד קצה.
משרה זמנית ל-3 חודשים עם אופציה

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית
· ניסיון במתן תמיכה טלפונית למשתמשים
· יכולת עבודה בצוות
· הכרות טובה עם מערכות מחשוב כגון: OFFICE, WINDOWS
· ניסיון בטיפול בציוד קצה: מדפסות, סורקים וכו'.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה זמנית

קוד משרה:

JB-01769
 
 
OMC מחשבים ותקשורת

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בינ"ל מובילה במתן שירותי ניהול IT ושירותי ענן  לעסקים
דרוש/ה תומך/ת טכני/ת., אפשרי סטודנטים!

דרישות:

ידע מעמיק במערכות הפעלה, תקשורת רשתות, CCNA / MCITP / MCSA
ידע ב Active Directory - חובה
שרתים ואפליקציות אינטרנט מגוונות לרבות
דפדפנים ותוכנות דוא"ל.
בעל /ת ניסיון קודם, עמידה בעבודה תחת לחץ,
תודעת שירות גבוהה,
יכולת התנסחות טובה, יחסי אנוש טובים, שירותיות,
סבלנות.
משרה מלאה/חלקית  במשמרות.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

JB-00002
 
 
עתידים גיוס והשמה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק בת"א / ירושלים, דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית HELP DESK ורשתות תקשורת / טכנאי/ת PC
תמיכה פנים ארגונית בנושאי תוכנה, חומרה, תקשורת וציוד היקפי.
עבודה עם AD
בוגר/ת קורס בתחום המחשוב- חובה.
משרה מלאה וקבועה.
תנאים מצויינים!

דרישות:

תמיכה טכנית HELP DESK ורשתות תקשורת / טכנאי/ת PC
תמיכה פנים ארגונית בנושאי תוכנה, חומרה, תקשורת וציוד היקפי.
עבודה עם AD
בוגר/ת קורס בתחום המחשוב- חובה.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, ירושלים, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00259
 
 
ביפר תקשורת ישראל בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

צוות הסיסטם בחברת ביפר מחפש נציג Help desk
במסגרת התפקיד:
טיפול במשתמשים ומענה לקריאות שרות של לקוחות אסטרטגיים
תמיכה באפליקציות ייעודיות ,שליטה מרחוק ,מדפסות וציוד קצה.
העבודה במתחם הבורסה רמת גן- ליד הרכבת

דרישות:

טכנאי PC ורשתות
ניסיון בהתקנת מחשבים (פירוק והרכבה, הגדרת מערכות הפעלה, הורדה והעלה של image מתחנות עבודה)
הגדרת מדפסות
הבנה במערכות AD – Dns -Dhcp
ניסיון HELP DESK מחברה קודמת/ צבא (1-2 שנים)- יתרון
רישיון נהיגה – חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

Job228KR
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin