חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים QMR sparkybee Scanovate

30 - 1 מתוך 50

דרושים בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
NetHR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דרוש\ה איש NOC\SRE שקים מערך NOC מאפס

דרישות:

דרישות:
מועמדים עם ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום ה SRE או NOC
ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות 
ניסיון בהקמה מאפס של מערך NOC
ניסיון בכתיבת סקריפטים 
ניסיון ב- Cloud
ניסיון ב Monitoring 
ניסיון ב- Troubleshoot 

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

9949
 
 
ג'ובנפיט בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת ON-LINE מצליחה וחדשנית דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית.
תפקיד המשלב תמיכה בחברות (לא משתמשי קצה), בתחומי התקשורת/סיסטם.
משרה במשמרות, מתאימה מאוד לסטודנטים/יות.

דרישות:

ניסיון בהלפדסק / תקשורת / סיסטם- חובה.
יכולת לעבודה במשמרות 24/6 - לא כולל שבתות.
נכונות לעבודה במשמרות כולל ערב/לילה- חובה.
יכולת לעבודה של לפחות 4 משמרות בשבוע- חובה.
אנגלית גבוהה- חובה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

2545
 
 
MatchPoint IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ללקחתנו דרוש\ה תומכ\ת טכנית פנים ארגונית למשרה מלאה במרכז

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית טלפונית- חובה
פתרון תקלות Office- חובה
ניהול משתמשים ב-Active Directory- חובה
ניסיון עבודה בשליטה מרחוק

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00033
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה טכנאי PC למחלקת המחשוב בארגון בטחוני ומסווג בתל אביב.
במסגרת התפקיד תמיכה פנים ארגונית במשתמשי הארגון. ביצוע התקנות של מערכות הפעלה Windows ושפיכת אימג'ים,
תמיכה ותחזוקת ציוד קצה, הקמת משתמשים ב Active Directory, אבחון וטיפול תקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם ציוד תקשורת ועוד.
העבודה במשרה מלאה בתל אביב (קרוב לרכבת ת"א השלום)

דרישות:

סיווג בטחוני אזרחי ברמה 3 בתוקף
ניסיון של שנה לפחות בתחום המחשוב
רישיון נהיגה בתוקף
תעודת בגרות מלאה
קורס בתחום המחשוב PC/ניהול רשתות

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

520223
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC למחלקת המחשוב בארגון בטחוני ומסווג בתל אביב.
במסגרת התפקיד תמיכה פנים ארגונית במשתמשי הארגון בתקלות חומרה, תוכנה, רשתות ותקשורת.
ביצוע התקנות של מערכות הפעלה Windows 7,10 ושפיכת אימג'ים, תמיכה ותחזוקת ציוד קצה, הקמת משתמשים ב Active Directory, עבודה עם ציוד תקשורת ועוד.
העבודה במשרה מלאה בתל אביב (קרוב לרכבת ת"א השלום).

דרישות:

ניסיון מוכח בתיקון חומרה בעמדות קצה pc
תמיכה בסיסית בציוד תקשורת וארונות תקשורת, היכרות עם מבנה רשתות lan / wan
בוגר/ת קורס טכנאי PC
בעל/ת תעודת בגרות מלאה
בעל/ת רישיון נהיגה בתוקף

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

522323
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC ורשתות לתפקיד מאתגר הכולל תמיכה בחברות גלובאליות
במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשי קצה, עבודה שוטפת עם Active Directory ו- Exchange, טיפול בתחנות קצה, תחזוקה, מחשבים, תמיכה באפליקציות פנים ארגוניות וסיוע למנהלי הרשת בעבודתם השוטפת.
העבודה במשרה חלקית, שלושה ימים בשבוע, בין השעות 8:00-17:00 ברמת גן באזור הבורסה.

דרישות:

טכנאי PC עם ניסיון של שנתיים לפחות במתן שרות למשתמשים
ידע וניסיון בתחזוקה של מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, סורקים ומדפסות
הכרות עם תחום מיקרוסופט ברמה גבוהה (מערכות הפעלה, סביבת Office 2013,2016) - חובה
אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

522085
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת MalamTeam דרוש/ה תומך/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית בארגון רפואי בירושלים.
התפקיד כולל מתן מענה טלפוני למשתמשים, השתלטות מרחוק, טיפול בתקלות תוכנה וחומרה ועוד.
השתלבות בצוות מקצועי, אופציות קידום נרחובות ותנאים טובים למתאימים.
העבודה במשרה מלאה  א'- ה' ושישי במידת הצורך. 

דרישות:

ניסיון בתור נציג/ת תמיכה טכנית/ תמיכת משתמשים - שנה לפחות
ידע בסיסי בהפעלה/אבחון תקלות מחשב - חובה.
ניסיון בעבודה מול תוכנות Office
שירותיות, סובלנות, כושר ביטוי ונכונות לעבודה לטווח ארוך

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

522258
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת MalamTeam דרוש /ה נציג /ת HELP DESK להשתלבות במוקד תמיכה פנים ארגוני בתל אביב.
התפקיד כולל תמיכה מחשובית במשתמשים, השתלטות מרחוק, ניהול הרשאות ב- Active Directory, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה, תוכנות ייעודיות וגנריות ועוד.
העבודה במשרה מלאה בתל אביב, בימים א'-ה' בשעות הבוקר בלבד.

דרישות:

- ניסיון של שנה בתפקיד תמיכה טכנית (אפשרי ניסיון צבאי).
- הכרות ויכולת פתרון תקלות בחבילת office וכן במערכות הפעלה Win7,10
- ידע וניסיון בעבודה עם Active Directory, Exchange

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522355
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה איש/ת Help Desk להשתלבות במוקד התמיכה באשקלון.
במסגרת התפקיד השתלבות בצוות מקצועי, מתן תמיכה פנים ארגונית ועבודה שוטפת אל מול צוות ה- System. התפקיד כולל תמיכה בתקלות במערכות הפעלה, ניהול משתמשים ב- Active Directory עבודה , עם תוכנות ייעודיות וגנריות ועוד.
העבודה במשרה מלאה א'- ה' ושישי בסבב.

דרישות:

ניסיון בתמיכה פנים ארגונית בתור תומך/ת Help Desk - שנה לפחות (אפשרי ניסיון צבאי)
ניסיון במערכות הפעלה Windows ותוכנת OFFICE - שרתי קבצים, מיפי כונני רשת
ניסיון עם ממשקי SCCM ו- APPV , McAfee .
הסמכות רלבנטיות - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522144
 
 
MalamTeam - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת Malam Team דרוש/ה תומך/ת טכני/ת להשתלבות במוקד Help Desk.
התפקיד כולל תמיכה בלקוחות חוץ ופנים ארגוניים, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows, עבודה עם תוכנות ייעודיות וגנריות, ניהול משתמשים ב- Active Directory ועוד.
אופקי קידום נרחבים והשתלבות בתפקיד מאתגר!
העבודה בין הימים א'- ה' בין השעות 15:30 / 07:30-14:30 .

דרישות:

ניסיון בתמיכה טכנית - שנה לפחות (אפשרי ניסיון צבאי)
ניסיון במערכות הפעלה ותוכנת OFFICE
הסמכות רלבנטיות - יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

לפי שעות

קוד משרה:

521327
 
 
BMC

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

BMC is looking for a technical support analyst who is customer focused and technically skilled.
The Technical Support Analyst is responsible for working with customers to diagnose, troubleshoot, debug and resolve product issues of moderate scope.
This individual takes ownership of and exercises judgment within defined procedures and practices to determine appropriate actions to resolve customer issues.

Primary Responsibilities:
  • Ensure customer success and satisfaction by providing solutions to complex technical problems remotely via web and phone support.
  • Recreate and simulate customer scenarios.
  • Manage product problems through support analysis sessions.
  • Work directly with R&D to resolve complex support problems
  • Provide Introductory Training to customers when upon call.
  • Review and approve cases according to the escalation procedure.
  • Prepare for and supports new products within the technical area.
  • Include product documentation review and revisions.
  • Work on customer support related projects as assigned.
  • Test resolutions provided by development and package for release to customers.

דרישות:

Qualifications:
  • Experience supporting software products in a software company environment, with demonstrable knowledge of support processes and procedures, as well as a proven ability to design practical solutions to technical support problems.
  • Experience in debugging with software development tools.
  • Applications administration and troubleshooting.
  • Must be a highly motivated, independent and flexible person with the strong team directed abilities and a collaborative Whatever it takes attitude.
  • Ability to duplicate a customer's specific software error to define the cause.
  • Must have strong verbal and written communication skills for technical presentations, product demonstrations, answering technical questions, and customer follow-up.

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00141
 
 
Yes - טלוויזיה בלוויין

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: yes

תיאור:

 ·הובלת פרויקטים תשתיתיים להרחבת הפעולות בנכסים הדיגיטליים
  ושיפור תהליכים קיימים בעולמות השירות העצמי והמכר
· ניהול הטמעת מערכות תומכות מול גורמים שונים בארגון
· חדשנות – הכנסת כלים דיגיטליים מתקדמים והטמעתם בחברה
· פיתוח וניהול הנכסים הדיגיטליים
· ניתוח ובדיקת תקינות תהליכים
· אחריות על מערכות הפצה חוץ ופנים ארגוני
· התמקצעות והובלת שינויים בתחום הרגולציה והנגישות
· סנכרון בין ממשקים ועבודה מול ספקים

דרישות:

· ידע, ניסיון והבנה טכנית – חובה
· תואר ראשון - חובה
· היכרות עם טכנולוגיות רלוונטיות וחדשניות בעולם הדיגיטל
· עבודה בסביבה אינטרנטית – חובה
· ניסיון בהובלה וניהול של פרויקטים חוצי חברה בתחומי האינטרנט ושל פרויקטים
טכנולוגיים - יתרון
· הבנה ויכולת לנתח תהליכים עסקיים ושירותים – יתרון
· הכרה של מערכות ניטור, כגון: גוגל אנלטיקס - יתרון
· ניסיון והיכרות עם עולם השיווק הדיגיטלי לרבות הבנה טכנולוגית של ערוצי הדיגיטל
· הבנה בממשקי משתמש UI/UX- יתרון
· עבודה מאומצת, נכונות לשעות עבודה מרובות תחת לחץ
· אנגלית ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

50019978
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון פיננסי מוביל במרכז דרוש/ה איש/אשת NOC
עבודה במשמרות 24/6

דרישות:

שנתיים ניסיון בצוות NOC/ SYSTEM
או ניסיון 3 שנים כ-HELPDESK
ניסיון מארגון גדול מעל 1000 משתמשים
ניסיון במערכות הפעלה, שרתים, תקשורת
ניסיון בעבודה עם מערכות שו"ב

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

21051
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למרטנס הופמן- Malam Team דרוש/ה טכנאי/ת PC לארגון מסחרי לאזור השרון.

דרישות:

ניסיון של שנתיים ומעלה כ-Help Desk, תמיכה טכנית, טכנאי/ת PC
ידע מוכח בתמיכה מערכות הפעלה של Microsoft
ידע מוכח MS Office Products (Office 2013-2016 and Office 365)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

21621
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ארגון גדול בתל אביב מחפש צעירים/ות שרוצים להכנס לעולם הטכנולוגי לתפקיד ראשוני של HELP DESK!

דרישות:

ניסיון ממוקדי שירות + הסמכה רלוונטית בתחום-רלוונטי
נסיון בתמיכה טכנית מחברות תקשורת/צבא- רלוונטי
תנתן הכשרה מקצועית על חשבון החברה!

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

20933
 
 
קומבלק איי.טי. בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנו

תיאור:

איש/ת צוות סיסטם לצורך מתן מענה בתקלות פנים ארגוניות ובין אתרי הארגון.
עיסוק בתחום מערכות הפעלה, מערכות אחסון וגיבויים בשרתי WinTel, IBM MF, UNIX.

דרישות:

ניסיון בתמיכה, תחזוקה ותפעול של חומרה ותשתיות בסביבת מיקרוסופט.
ניסיון במתן שירות כטכנאי/ת שטח בארגון דינמי רב משתמשים.
היכרות עם עולם תקשורת הנתונים- הכרה ותפעול של נתבים, מתגים,
Firewall ,מודמים וציודי צופן.
ניסיון עם מערכות אבטחת מידע A.V, DLP, NAC.
ניסיון בכתיבה והפצה של Scripts.
ניסיון בהובלת פרויקטים.
הכרות עם עולם ה- LINUX - יתרון!
סיווג בטחוני בתוקף - יתרון משמעותי!!

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00051
 
 
בזק בינלאומי - מטה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דנה קליין

תיאור:

בזק בינאלומי מגייסת טכנאי/ת Data Center לחוות השרתים (הצורך לאיוש בחווה של פתח תקווה ובמידת הצורך גיבוי ביפו/ בשאר החוות). התפקיד מאפשר חשיפה למגוון רחב של טכנולוגיות במערכות שונות. מתן מענה ללקוחות העסקיים של החברה סביב השעון ( 24/7 ) ולכן העבודה הינה במשמרות.
מתן שרות ותמיכה טכנית טלפונית ופרונטלית בעולמות ה-system, תקשורת, אבטחת מידע ומערכות תומכות (כמו: גיבויים ואירוח אתרים).
כמו כן, נדרש/ת לוודא את תקינות המערכות והמתקן בכללותו.

דרישות:

5 משמרות בשבוע כולל: בוקר, אחה"צ, לילה, סופ"ש (וחגים)
נסיון כתומך/ת טכני בתחום התקשורת/ תשתיות
ידע טכנולוגי ברמת CCNA
ידע בעולם הסיסטם והיכרות עם מערכות הפעלה - יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

11263
 
 
בזק בינלאומי - נציגים

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בזק בינלאומי מחפשת נציג/י תמיכה טכנית חדשים למוקדים טכניים בפ"ת ונתניה.
ההזדמנות שלך להיכנס לעולם הטכנולוגי!
- הכשרה מקיפה וליווי מקצועי לאורך כל הדרך
- למידה של מגוון עולמות תוכן של תקשורת, אבטחת מידע ועוד
- הסמכת CCNA – על חשבון החברה !
- תנאי העסקה מעולים! חדרי אוכל, ביטוח בריאות, קרן השתלמות ועוד ועוד
- עבודה בסביבה צעירה , דינמית עם המון שמחת חיים, תחרויות, פרסים, נופשים ועוד
שלחו קו"ח עוד היום!
בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.

דרישות:

נכונות לעבודה במשמרות בוקר וערב
יכולת עבודה בסביבה מוקדית
ידע בסיסי בעולם המחשבים והאינטרנט- יתרון
העבודה בסניפי החברה בפ"ת ונתניה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

1521
 
 
לוג-און - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

גוף ביטחוני מחפש Help Desk להצטרפות לצוות שאחראי על תמיכה, תפעול ומעקב אחר תקלות במערכת המחשוב.
התפקיד דורש יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ויכולת ביטוי גבוהה.

דרישות:

· ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה בתחום מערכות המחשוב והמידע.
· ניסיון במתן תמיכה טלפונית לתקלות מחשוב שונות.
· ניסיון בתמיכה במערכות Office.
· ניסיון בתמיכה במערכות Windows 10 / 7.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-01780
 
 
ESR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בתחום באבטחת המידע דרוש/ה נציג/ה תמיכה טכנית טלפונית
התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה ראשונית ללקוחות החברה במוצרים הנמכרים, התקנת דרייברים מרחוק,
תמיכה בהתקנת תכנת חיתום, השתלטויות מרחוק ועוד.

דרישות:

*ניסיון בשירות לקוחות- חובה
*ניסיון בתמיכה טכנית או אוריינטציה טכנית גבוה.
*יכולת עבודה תחת לחץ ועומס רב.
*תודעת שירות גבוהה.
*נכונות לעבודה בצוות

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון, אילת

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

13315
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברה ביטחונית מובילה בצפון, דרוש/ה איש/אשת תמיכה טכנית להשתלבות במוקד השירות והתמיכה בתחום המחשוב.
העבודה במשרה מלאה + נכונות לשעות נוספות בצפון הארץ.

דרישות:

  • בעל/ת ניסיון במתן שירות וטיפול בלקוחות במוקד תמיכה טכני/ת טלפוני/ת. 
  • בעל/ת ניסיון בטיפול בתקלות משתמשים/ות בעמדות קצה.
  • בעל/ת ניסיון בטיפול בתקלות מערכות הפעלה, יישומים, אפיון ופתרון תקלות. 
  • בעל/ת ניסיון בפתרון תקלות בחבילות Office של חברת Microsoft.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-208436375
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת MalamTeam דרוש/ה מנהל/ת רשת לארגון מוביל בירושלים לעבודה באווירה משפחתית וכיפית במיוחד!!
התפקיד כולל:
מתן תמיכה טלפונית למשתמשי הארגון,
ניהול רשת, פיתרון תקלות מחשוב, עבודה עם מערכות Office ועוד..

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות בתחום- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522339
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לחברת MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת מחשוב טלפוני למשרה מעניינת באווירה משפחתית וכיפית!
התפקיד כולל:
עבודה בצוות, פתרון תקלות מחשוב,
מתן תמיכה טכנית עבור משתמשי הארגון ועוד..

דרישות:

נדרש ניסיון של שנה לפחות בתחום- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

522264
 
 
MalamTeam

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

לארגון גדול בתל אביב דרוש /ה איש /אשת Help Desk לצוות הפנימי.
התפקיד כולל תמיכה טלפונית פנים ארגונית בעובדים, ניהול הרשאות ב Active Directory, תמיכה בתקלות רשת וכדומה.
העבודה באווירה צעירה, במיקום מרכזי ונוח להגעה. 

דרישות:

ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה בארגון מרובה משתמשים - חובה (ניסיון מהאזרחות בלבד).
הסמכות רלוונטיות - חובה.
ניסיון בניהול הרשאות ב Active Directory, הקמת קבוצות, ניהול סיסמאות ועוד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

521099
 
 
Totally HR

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה תעשייתית מובילה באזור גליל תחתון, דרוש/ה איש/ת IT / Helpdesk, למתן שרות תמיכה טכנית למשתמשי הארגון בנושאי מיחשוב, חומרה, תוכנה, ציוד קצה ותקשורת. התפקיד כולל:
- התקנה, הטמעה, תחזוקה וגיבוי של מערכות ה IT בארגון
- איתור תקלות , אבחון דפוס חוזר והדרכת המשתמשים בהתאם
-  התקנת מחשבים, מדפסות, ותוכנות
-  תפעול מערכות הרשאות
- תפעול תוכנות אנטי וירוס
-  מתן מענה מקצועי בכל הנוגע לסביבת Windows, Office

דרישות:

- לפחות שנתיים ניסיון במתן תמיכת IT HELPDESK
- ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות Office 365
- נסיון בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה, ניסיון מוכח בתמיכת משתמשים בסביבת Windows .
- ניסיון בתפעול משתמשים ב Active Directory
- יכולת תמיכה בסביבת Google
- הכרות עם רשתות ו Wifi - יתרון
- אנגלית ברמה טובה מאוד
- תודעת שרות גבוהה ועמידה ב SLA האירגוני
- יכולת הדרכה ופרזנטציה

מיקום המשרה:

צפון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00366
 
 
מובייל גרופ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת פיתוח תכנה בתחום מערכות מולטימדיה ו Android דרוש/ה איש/ת תמיכה טכנית למתן תמיכה אפליקטיבית/ תפעולית ללקוחות עסקיים ופרטיים.
במסגרת התפקיד מתן מענה למשתמשים ולקוחות, עבודה מול מחלקות הפיתוח ומחלקת הבדיקות, טיפול טכני בציוד, ביצוע עדכוני גרסאות מערכת, הרכבת ציוד, צריבת כרטיסי זיכרון ועוד.
נדרשת מכוונות גבוהה לתפקידי שרות טכניים, תודעת שרות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית לטיפול ומציאת פתרונות יצירתיים לתקלות ובעיות.
העבודה במשרה מלאה, ללא משמרות, בפתח תקווה.

דרישות:

- תודעת שרות גבוהה
- קליטה מהירה ויכולת למידה גבוהה של מערכות טכנולוגיות
- חוש טכני מפותח
- יכולת עבודה בעומס על מספר משימות במקביל
- מכוונות לטיפול בבעיות ומתן פתרונות יצירתיים
- סגירת קצוות בתהליך, מעקב, תיעוד ובקרה
- יכולת עבודה בממשקים ושת"פ

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00001
 
 
המרכז הבינתחומי הרצליה

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

תיאור התפקיד :
התפקיד כולל תמיכה לעובדי המרכז הבינתחומי – עובדים מרצים וסטודנטים.
תחומי התמיכה כוללים :
· תמיכה אפליקטיבית – מערכות מדף ואפליקציות אקדמיות ייעודיות
· תמיכה טכנית - מחשבים, מדפסות, תקשורת, מערכות הפעלה, וכו'
· תמיכה תשתיתית – Active Directory , Microsoft Exchange, 365 וכו'
העבודה כוללת מתן שרות טלפוני, פרונטאלי, בקמפוס או בהשתלטות.

סביבת עבודה/תנאי תפקיד :
העבודה היא במרכז האקדמי הבינתחומי הרצליה.
שעות פעילות:
א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00.
יום ו' מ- 08:00 עד 13:00.

שגרת הפעילות :
משמרת יום רגילה היא בין 08:00 ל 16:00
· 2 עד 4 פעמים בחודש נדרשת המשמרת עד 18:00 או עד 20:00
· פעם בחודש יום שישי 08:00 עד 13:00

דרישות:

קשרים חברתיים :
חברי הצוות עובדים שעות רבות יחד ונדרשים לעזור אחד לשני ולכן חשוב שהמועמד יהיה חברותי, קומוניקטיבי ובעל יכולת לעבוד בצוות, יכולת קבלת ביקורת ו "ראש גדול".
דרישות ספציפיות לתפקיד :
×ניסיון של שנתיים ומעלה כאיש HELP DESK/טכנאי PC/טכנאי רשתות בארגון רב לקוחות.
×תודעת שירות גבוהה – מסוגל לתת שירות מהיר ואדיב, גם בזמן לחץ.
×יכולה למידה עצמית גבוהה.
×יכולת התבטאות רהוטה בכתב.
×אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה).
×ידע מוכח בתמיכה במערכות הפעלה מייקרוסופט.
×ידע מוכח ביכולת איתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב (מחשבים, מדפסות, סורקים).
×ידע טוב ביישומי אופיס : WORD, EXCEL, OUTLOOK
×הכרות וניסיון ב- Active Directory
×הכרה בסיסית עם תחום התקשורת ( LAN/WAN)
×ניסיון ב Macintosh – יתרון
גורמי מפתח להצלחה בתפקיד
×תודעת שירות גבוהה
×יכולת למידה עצמאית מצוינת
×יחסי אנוש טובים מאוד

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

JB-171
 
 
גב מערכות מרכז - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

לחברה גדולה ומובילה במרכז הארץ דרוש /ה חבר /ה לצוות תמיכה טכנולוגית במשתמשי הארגון בארץ ובחו"ל.
מתן מענה בתחום הIT - במערכות מיקרוסופט וכן מערכות פנימיות.
טיפול בתקלות חומרה ותוכנה.
המשרה כוללת גם טיפול בתקלות בסניפי החברה בארץ (שטח) וכן נסיעות לחו"ל.

דרישות:

שנתיים ניסיון כ-HELP DESK בארגון גדול או מהשירות הצבאי - חובה.
שליטה בתוכנת Office.
ניסיון בניהול משתמשים Active Directory.
הכרת שרתי Windows.
ידע במערכות מייל.
ניסיון באיתור וטיפול בעיות מורכבות.
ידע בסיסי בתקשורת.
אנגלית ברמה גבוהה (יתרון לשפות נוספות: ספרדית, צרפתית, גרמנית).
ידע טכני בחומרה (החלפת חלקי מחשב, התקנות, טיפול בתקלות חומרה).
נכונות לטיסות לחו"ל.
עבודה בחברה גלובאלית - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

TS 17562
 
 
גב מערכות מרכז - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

לארגון בטחוני גדול ומוביל במרכז הארץ דרוש/ה איש/אשת NOC לעבודה במשמרות
מתאים מאוד לסטודנטים/יות
תנאים מצויינים למתאימים

דרישות:

סטודנט/ית ללימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה/ מדמ"ח/ תעשייה וניהול/ מערכות מידע- חובה
יתרת לימודים של שנתיים- חובה
ניסיון של שנה בעבודה במוקד NOC/ שנתיים ניסיון בתמיכה טכנית (HELP DESK)- יתרון משמעותי
בוגר/ת קורס ניהול רשתות או הכשרה פורמאלית רלוונטית בתחום המחשבים- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
נכונות לעבודה במשמרות (כולל לילות, סופ"ש וחגים)
יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

TS 16119
 
 
יו-ביטק סולושנס - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

An online regulated broker locate in Herzliya, is seeking a technically passionate helpdesk member to join our global IT team
The helpdesk member will support all corporate desktop , laptops and support employees worldwide
Responsibilities includes:
Providing technical support for internal users with hardware/software problems.
Create and manage users and groups in Active Directory and 365 environment.
Diagnosing and troubleshooting problems.
Monitoring the helpdesk queue.

דרישות:

    *2+ years of relevant work experience in a medium to large sized organization.
    Service oriented .
    *Workdays: Sundays to Fridays 5 working days ,2 evening shifts in a week (10:30-19:30) 
    *Knowledge and ability to support a wide range of Microsoft products.
    *English High level – (read, write, speak)
    *Able to work under pressure and deadlines
    *Show initiative and act independently to fined and resolve problems
    *Professional course in the field - an advantage

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

1472
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin