חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות אליהן פנית

משרות מסומנות

משרות חמות

חברות מגייסות

AC נכסים סנטר נכסים ness RAMOT

30 - 1 מתוך 60

דרושים בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
אי.פי.אם - אגיב פרו מנפאואר בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית ומצליחה הממוקמת באזור המרכז דרוש/ה טכנאי Help Desk לתפקיד הכולל:
תמיכה במשתמשי קצה בתחום המחשוב הכללי, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה ועבודה מול ממשקים פנים ארגוניים

דרישות:

 תואר אקדמי - חובה
3 שנות ניסיון בתמיכת משתמשים - חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29654
 
 
אי.פי.אם - אגיב פרו מנפאואר בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת הייטק גלובאלית הממוקמת באזור השרון דרוש/ה תומך/ת טכני/ת לתפקיד הכולל אחריות על פתרון בעיות תקשורת, התקנת תוכנות, זיהוי בעיות תוכנה אצל לקוחות והדרכתם ועוד

דרישות:

ניסיון שירותי טכני-SW Support engineer/IT help desk
אנגלית ברמה טובה מאוד (עבודה מול לקוחות גלובאליים) - חובה
נכונות לנסיעות לחו"ל בהיקף של כ-30% - חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

29642
 
 
All Stars-IT

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: מרכז גיוס

תיאור:

לחברת הייטק בינלאומית אשר ממוקמת בחוף הכרמל, מת"ם, חיפה, דרוש/ה תומך / תומכת Help Desk.
העבודה במשמרות של 24/7 בחוף הכרמל, מת"ם, חיפה.

דרישות:

  • בעל/ת נכונות לעבודה במשמרות של 24/7. 
  • בעל/ת ניסיון כתומך / תומכת Help Desk. 
  • בעל/ת הכרות או ניסיון בעבודה עם Active Directory.
  • בעל/ת הכרות או ניסיון בעבודה עם Exchange.
  • בעל/ת הכרות או ניסיון עם Citrix – יתרון. 
  • בעל/ת שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה. 
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2029
 
 
SPL – Software AG - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

ל-Software AG-SPL דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית/ Help Desk להשתלבות בארגון ציבורי גדול בתל-אביב.
התפקיד כולל מענה טלפוני לעובדי הארגון למתן תמיכה טכנית בתחום המחשוב ומערכות המידע (חומרה, תוכנה ותקשורת – מחשבים, מדפסות, סורקים, מערכות הפעלה אופיס ותוכנות ייחודיות של הארגון).
עבודה במשמרות בימים א’-ו’ (פרטים נוספים יימסרו בשיחה טלפונית).

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות בתפקידי תמיכה טכנית.
ידע מוכח במערכות הפעלה Windows ויישומי Office.
ניסיון בפתרון תקלות בציוד מחשוב (מחשבים, מדפסות, סורקים).
יכולת למידה עצמית גבוהה, תודעת שירות גבוהה, אדיבות ויכולת עבודה בתנאי לחץ.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

8404
 
 
קבוצת יעל - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

קבוצת יעל מגייסת IT System Administrator למשרה מלאה באזור השרון.
עבודה עם משתמשי קצה, התקנות, תמיכה, תחזוקה, טיפול בתקלות ועוד..
התקנה ותחזוקה של מעל 500 שרתי Microsoft וlinux, פתרון ותמיכה בתקלות IT הקשורות לחומרה, מכשירים ניידים, חיבורי רשת, מדפסות משתמשים ועוד..

דרישות:

5-7 שנות ניסיון בתפקיד תמיכה/ help desk בסביבת IT
ניסיון בעבודה בסביבת ESX/VM/NetApp
ניסיון בעבודה עם OFFICE 365
ניסיון בעבודה עם MS OS, AD, WSUS, SCCM
ניסיון בעבודה עם VLAN
ניסיון בגיבויים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-12380
 
 
Credorax

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

2019 is going to be a year of unprecedented growth for Credorax.com. We're looking for a brilliant, hardworking, and super nice Help Desk specialist who loves the IT world and has high service awareness. This is an amazing opportunity to join an incredible team and experience success with us!!!
The Role
    Take primary responsibility for Hardware installation and maintenance (Mac/Lenovo, Printers, TV, etc.)
    Software installation and maintenance
    Internet Lan and Wi-Fi maintenance (APs, Switchs, FW)
    Responsible of the physical security system (VPN, Access control etc.)
    New employee/leaving onboarding
    Manage users in G-Suite, Microsoft Office 365, Last Pass
    Windows Active directory Management (DNS, Group policy)
    IT procurement
    Ticketing System
    Putting in motion diverse IT projects

דרישות:

    Requirements:
    2-4 years of experience as Help Desk specialist- Must
    Proven experience support conference rooms - Must
    Proven experience operating Microsoft & Mac systems – Must
    Hardware and software troubleshooting experience- Must
    Network failure troubleshooting.
    Proven experience working with various 3rd party providers – Must
    Knowledge of Google G-suite and Microsoft Office 365
    Proven experience with cloud phone systems- Advantage
    Strong communication skills, ability to work under pressure, service oriented
    Fluent English speaker - Must.
    Highly Organized
    A positive, high energy team player

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00077
 
 
ICETECH - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת במתן שירותים בתחום הכספים והתכנה דרוש/ה תומך HELPDESK, העבודה כוללת תמיכה בעובדי החברה ומתן שירות לפי מערכת ניהול קריאות, עבודה עם ציוד התקשורת ואבטחת המידע וטיפול בתקלות מחשוב.
בנוסף, סביבת העבודה כוללת:
* עבודה עם מערכות VOIP והכרת פרוטוקולי תקשורת
* עבודה עם וירטואליזציה ו סוגי Storage
* עבודה על ציודי קצה
* תמיכה במערכות הפעלה מייקרוסופט אופיס 365
המשרה היא משרה מלאה מראשון עד חמישי
המשרה ממוקמת בגבול ר"ג-ת"א, 5 דקות הליכה מרכבת מרכז

דרישות:

* ניסיון של שנתיים לפחות
* ניסיון ניהולי
* יכולת אירגונית והנעה עצמית
* ידע מוכח ברשתות
* נכונות לשירות מקצועי ואדיב.
* דיבור, קריאה וכתיבה בשפה האנגלית
* לפחות אחת מההסמכות הבאות: Microsoft / Cisco / Checkpoint / Fortinet
* רשיון בתוקף
* נכונות לשעות נוספות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-39
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

לאירגון ממשלתי מוביל בראשון לציון דרוש/ה איש/ת סיוע ותמיכה בתחום המחשבים.
התפקיד כולל:
- קבלת פניות לתקלות ופתרון התקלות המחשוביות
- הטמעה שוטפת מטעם יחידת המחשוב מול המשתמשים
- הדרכות קצרות לעובדי/ות פנים האירגון

דרישות:

* ניסיון בתמיכה טכנית HELP DESK- שנתיים  (חובה ניסיון באיתור תקלות ופתרונן)
* הבנה מעמיקה במערכות הפעלה- חובה.
* השכלה בתחום- חובה , לרבות קורסים צבאיים.
* ידע בהתקנות ובתיקון בעיות חומרה ותוכנה- יתרון משמעותי.

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

HF 11534
 
 
מרטנס הופמן

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לארגון אקדמי מוביל בהרצליה דרוש/ה HELP DESK
שעות נוחות ותנאים מעולים!

דרישות:

ניסיון של שנה ומעלה כ-Help Desk, תמיכה טכנית
ניסיון בפתרון באיתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב
ידע מוכח בתמיכה במערכות הפעלה של Microsoft
הכרות עם Active Directory

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

20914
 
 
טלדור מערכות מחשבים (1986) בע''מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרוני

תיאור:

לארגון מוביל בפארק ראם דרוש/ה HELP DESK עבודה עם מגוון רחב של מערכות מידע, תמיכה טכנית פנים ארגונית לעובדי החברה, עבודה עם Active Directory 

דרישות:

ניסיון והשכלה בתחום- יתרון משמעותי 
יכולת הגעה עצמית עם רכב 

מיקום המשרה:

דרום, מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

RR 11550
 
 
Xsites

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

Xsites is looking for an experienced SysOps specialist to join our IT department in Tel Aviv. 
As SysOps specialist you will be responsible for maintaining company’s IT solutions and support company employees including off shore offices.

What You'll Do
● Provide technical support for the CRM and ticketing systems including offshore offices
● Maintain company’s systems using variety of tool and Cloud services to ensure business continuity
● troubleshoot issues to determine the root cause and present suggested work-arounds and solutions

דרישות:

What are we looking for?
● Advantage for candidates with experience as team leader or tech support manager
● At least 2 years of experience as a technical support representative in a medium / large organization
● At least 1 years of experience with Active Directory, DNS, DHCP
● Advantage understanding of network architecture and topology/OSI module
● Advantage for candidates with at least 1 years of experience as an administrator of “Office 365” accounts in a hybrid environment. (Defying policies, managing exchange, OneDrive, SharePoint, Azure Active directory, Teams and more)
● High level of written and spoken English
● Self-learning capabilities
● Ability to work under stress
● High service awareness and excellent human relations

● Team player

מיקום המשרה:

דרום, מרכז, צפון, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00031
 
 
קומסיטק

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: דרור

תיאור:

לחברה לשירותי IT ו-Cloud בהרצליה דרוש/ה איש/אשת Help Desk
התפקיד הכולל: תמיכה טכנית ותחזוקת תשתיות מחשוב אצל לקוחות ובסביבת ענן.
המשרה מאפשרת צבירת ניסיון עם שרתים ומערכות מגוונות מאוד.

**תנאים טובים מאוד למתאימים/ות  + אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית** 

דרישות:

- ידע וניסיון בסביבת מיקרוסופט של 5 שנים: ווינדוס, אופיס, סרברים, Active Directory, DNS, DHCP וכו'.
- היכרות עם מוצרי אבטחת מידע ותקשורת: פיירוואלים, תקשורת, נתבים, VPN ועוד.
- היכרות עם מערכות גיבוי והבנה של וירטואליזציה.

יתרונות:
- ניסיון במתן שירות לעסקים. 
- ניסיון עבודה Help Desk: הבנה של SLA והתנהלות מול לקוחות. 
- הסמכות טכנולוגיות.

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

HELP DESK 1
 
 
רדוור בע"מ - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

The IT representative will be part of the Helpdesk/NOC team, handling and answering tickets and other issues raised by Radware employees and outsourcing personnel, and performing ongoing IT maintenance tasks while preserving a strong commitment to high-quality customer service and a solid work ethic.
The candidate should have sufficient knowledge to act as both Tier 1 and Tier 2 support, a role that requires an experienced technologist with a proven track record of hands-on experience in the Networking, System, and Security fields.
Responsibilities
Customer support via e-mail, phone, and frontal, all subject to SLAs and KPI maintenance of customer service SLAs
Work with senior level administrators to determine and resolve high level problems
Management of production infrastructure hardware/software and related technologies
Document and improve existing processes
NOC (Network Operation Center) - The role includes monitoring servers, network traffic, and services

דרישות:

Minimum of 3 years of hands-on experience
Strong communications skills and ability to impart information about technology and IT services to Radware employees
Advanced troubleshooting skills for both familiar and unfamiliar technologies
Excellent written and verbal communication skills in the English language
Exceptionally self-motivated and directed with the ability to set and manage priorities judiciously
Availabilty to work in shifts - 24x7 inbound call environment supporting and troubleshooting systems managed by Radware’s IT
Independent access to work on Saturdays and holidays
Technologies
Hardware (PC/ LT installation and internal troubleshooting)
Microsoft Products (SCCM, Office 365, Office 2016, Office 2010, Outlook,Excel, Word, SharePoint, One Drive, and so on)
User management (Azure, Active Directory MS Exchange, Exchange online)
NOC (Network Operation Center) monitoring servers, network traffic, and services
Networking (Cisco, TCP/IP ,DNS, FTP, DHCP)
Operation Systems (Win7-10, Linux, Ubuntu)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות

קוד משרה:

JB-00246
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

בעל/ת אוריינטציה טכנית ולא קיבלת הזדמנות לפתח את זה? עכשיו זה הזמן.
Ness מגייסת תומכ/ת פנים ארגונית להשתלבות בצוות תמיכה.
התפקיד כולל מתן תמיכה טלפונית פנים ארגונית למשתמשי הקצה בארגון, עבודה בסביבה חדשנית ומשפחתית.
משרה מלאה במשמרות + כוננויות טלפוניות מהבית במידת הצורך.
העבודה בתל אביב.

דרישות:

תודעת שירות גבוהה ואוריינטציה טכנית - חובה.
תעודה בתחום ניהול הרשתות - יתרון.
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

28520
 
 
נס טכנולוגיות

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת NESS דרוש/ה תומכ/ת Help Desk.
התפקיד כולל תמיכה טלפונית ופרונטלית במשתמשים פנים ארגוניים במחשוב ובמערכות המידע של הארגון.
עבודה בסביבה דינאמית ומאתגרת.
משרה מלאה, באשדוד.

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות בתמיכה פנים ארגונית - חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה Windows - חובה.
ניסיון בעבודה עם Active Directory ו-Exchange - חובה.
ניסיון בטיפול בתקלות חומרה - יתרון.

מיקום המשרה:

דרום

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

28383
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

חברה שנותנת פתרונות IT - שרותי מחשוב עסקי, פתרונות ענק, אבטחת מידע, אופיס 365, מערכות ניטור ובקרה.
דרוש /ה איש /אשת תמיכה מנוסה למתן תמיכה למשתמשי החברה.

דרישות:

ניסיון במתן תמיכה ותחזוקה טכנית , פרונטלית וטלפונית - חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות כתומך טכנאי - חובה
ניסיון בעבודה עם וירטואליזציה VM - חובה.
ניסיון בעבודה בטכנולוגית Microsoft - (Windows Server 2008/ 2012/ 2016 ).
נדרשת הבנה טכנית מעמיקה בתשתיות כגון : Active Directory, Exchange, DNS DHCP ומערכות הפעלה
ניסיון בהקמת שרתים IIS, DHCP, DNS.
ניסיון בעבודה בתחומי התקשורת (סוויצ’ים, ראוטרים)
הסמכות רלוונטיות כמו: MCTIP/MCSE וכו..
מעולה בעבודת צוות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3495
 
 
דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: פליקס פלדמן

תיאור:

חברת IT המובילה בתחומה מחפשת מנהלי/ות רשת למשרת שטח.
העבודה מול לקוחות עסקיים במערכות מיחשוב מתקדמות.
אפשרויות רבות לקידום מקצועי.

דרישות:

תעודות /הסמכות - טכנאי /ת MCSE או MCITP או דומה.
ניסיון של שנה כתומך שירות שטח - חובה
ניסיון בתמיכת משתמשים בסביבת Windows 10, windows 7
עבודה מול active directory, exchange ו- IIS - חובה
networking - רמת תכנון הקמה ותחזוקה + רשתות TCP /IP ופרוטוקולים נוספים.
ניהול סוויצים ונתבים juniper + cisco  או דומה.
עבודה עם שרתי windows 2008/2012/2016.
עבודה עם vmware vsphere 5.X/6.X ו hyper-v.
עבודה מול בסיסי נתונים SQL/ORACLE.
כתיבת סקריפטים וייצור חבילות התקנת להפצה אוטומטית - יתרון
טיפול בחומרת PC ושרתים על פי הצורך.
עבודה במשרה מלאה ללקוחות החברה באזור המרכז
תודעת שירות גבוהה, יכולת למידה עצמית, עבודת שטח.
רישיון נהיגה - המשרה כוללת רכב חברה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3523
 
 
Go-Hire

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: טל

תיאור:

דרוש /ה איש /אשת IT.
Provide Tier 1 and 2 support for 30+ users in the company.
Software, Hardware and Network technical troubleshooting.
Installing, testing, configuring and updating of local workstations, peripheral devices and equipment
Assist with onboarding of new users including pc install, guidance, user configuration etc.
Work with Active Directory as well as group policy on windows server.
Maintain inventory of all equipment and software licenses in the company
Manage, organize, monitor and document IT procedures.
Infrastructure management: Security and low voltage systems (cameras, alarm), VOIP system (Asterisk based).
ב'-ו' 10:00-19:00 שישי(09:00-15:00).

דרישות:


English- High level - mandatory.
Excel- High level, mandatory.
Immediate availability
Experience in working with financial reports - an advantage.
Working with IT headquarters abroad.
Knowledge and experience working with Office365 and Exchange.
Extensive knowledge in Windows 7 and Office application (Excel, Outlook, Word).
Experience working with network devices such as: Fortigate, HP Switches.
Technical understanding.
Good communication skills: Good verbal and written skills in English - Must.
Fast learner, Hands on, highly organized, self-disciplined and responsible, supportive.
Experience in working with Asterisk VOIP systems advantage.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-597
 
 
חברה דסקרטית

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות

תיאור:

An online gaming company, is seeking a dynamic and quality System Administrator to join our office located in a cool & young island in the heart of Europe.
The IT System administrator is required to support our Call center and offices, to serve as System administrator in an operation call center, to troubleshoot problems and advise on the appropriate action.
The system administrator will ensure the ongoing health of the Office systems and a working environment for the call center personnel, create and maintain infrastructure documentation.
What's in it for you?
• Professional challenges spiced with a fun, young & dynamic work environment
• Full relocation package including flights, work visa, assistance in finding an apartment
• Attractive salary
• Rental expense package
• Private medical insurance
• 20 days of vacation per year
• Discounts in a variety of shops, restaurants, cafes, health services, fitness centers, health and beauty institutes
• Highly attractive office location within the EU, vibrant night life and restaurants, short flight’s distance to any Country. The perfect fit for young at heart

דרישות:

No pain, no gain:
• At least 3 years’ experience as senior Windows System administrator with an experience in Linux Systems
• Knowledge of Windows and Linux scripting- An advantage
• Fluent English
• Ability to be on call during the operation center working hours
• Basic knowledge with Linux OS (CENTOS, Ubuntu, Debian)
• Experience with PBX for office and call center users, IP phone and soft phones
• Experience with exchange environment
• Experience with VMware products
• Experience with Backup products
• Basic networking knowledge
• Ability to negotiate with suppliers (prices, contracts)
• Experience with network and hardware monitoring tools
• Previous experience in supporting call centers - an advantage
• Work well under pressure, excellent problem solving skills and a strong customer service attitude, great communication skills - a must
• Fast & self-Learner, Independent, organized and responsible

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00158
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברת GENIE המובילה בתחומה מחפשת עובדים/ות טובים/ות לפני הכול.
לאיזור הצפון והמרכז דרושים/ות מנהלי/ות רשת למשרה מלאה.
המתאימים /ות ייהנו מעבודה באווירה כיפית ואפשרויות קידום מקצועי.

דרישות:

  • לפחות שנתיים ניסיון בסביבת ניהול רשתות מיחשוב.
  • שליטה גבוהה במערכות הפעלה וב- Office
  • ידע מוכח ב-Exchange, Active directory.
  • ידע בתקשורת - יתרון משמעותי
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון.
  • שירותיות, סבלנות ואדיבות - לפני הכל.
  • תשוקה למקצוע ולעולם המיחשוב
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.
  •  המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, צפון, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-5
 
 
GENIE

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בהרצליה דרוש/ה במיידי איש/אשת תמיכה טכנית

דרישות:

  • ניסיון ב- MAC או GSUITE (או שניהם...) - חובה!
  • לפחות שנה ניסיון בסביבת רשתות.- מיומנויות בתקלות רשת, תקשורת, אופיס וחומרה.
  • ידע מוכח ב Active directory, Exchange.
  • רישיון נהיגה - חובה.
  • הסמכות רלוונטיות - יתרון.
  • שירותיות, סובלנות ואדיבות - חובה.
  • יכולת למידה עצמית גבוהה.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-31
 
 
קבוצת אלעד

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לגוף גדול בירושלים דרוש /ה בקר /ית אבטחת מידע.
במסגרת התפקיד איתור, מעקב, ניטרול וניתוח ניסיונות פריצה.
מתן מענה ראשוני לשירותים הבאים: תקשורת, אירוח אתרים, סיסטם, גלישה, דואר אלקטרוני, אבטחת מידע.
תיעוד, טיפול בתקלות הכוללות בדיקת שרתים ומתן מענה בסיסי לאירועים.
ניטור תקינות השירות ע"י מעקב קבוע על מערכות ניטור.
זמינות למשמרות 24/7 גם במהלך שבתות וחגים.

דרישות:

ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית או אבטחת מידע.
ההכשרה תינתן על חשבון החברה.
נכונות לעבודה במשמרות 24/7.
קורס/ השכלה טכנולוגית- חובה.

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה, משמרות

קוד משרה:

8081
 
 
לולהטק - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

חברה המתמחה במתן פתרונות תוכנה בתחום המובייל לניהול עובדים ניידים,
מחפשת מנהל/ת קשרי לקוחות ותמיכה טכנית. המשרה מתאימה גם לאמהות עובדות.

דרישות:

יכולות בינאישיות גבוהות והבנת צרכי לקוח.
הבנה מערכתית וגישה טכנית ברמה סבירה.
אחריות ושירותיות ללקוחות קצה.
יכולת עבודה תחת לחץ.
יכולות לוגיסטיות.
רצון להצליח ו-״ראש גדול״.
המשרה בתל-אביב.

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, משרה חלקית

קוד משרה:

JB-00002
 
 
גב מערכות מרכז - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

למוקד HELP DESK בחברה גלובאלית מצליחה בכפר סבא דרוש/ה נציג HELP DESK

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות בתפקיד HELP DESK
ידע במערכות הפעלה ווינדוס 7 וווינדוס 10
ידע בהתקנת אופיס לסוגיו 2010 ו – 2016
הבנה בכתובות IP
ניסיון בtroubleshooting במגוון תקלות כגון, רשת, עדכונים , אופיס
ידע בתוכנות אנטי ווירוס
שליטה ב Outlook
ידע ב Active Directory
ידע ב Microsoft Exchange
אנגלית דיבור וכתיבה- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

TS 16569
 
 
גב מערכות מרכז - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

למוקד HELP DESK בחברה גלובאלית מצליחה בכפר סבא דרוש/ה נציג/ת HELP DESK

דרישות:

ניסיון של שנה לפחות בתפקיד HELP DESK
ידע במערכות הפעלה ווינדוס 7 וווינדוס 10
ידע בהתקנת אופיס לסוגיו 2010 ו – 2016
הבנה בכתובות IP
ניסיון בtroubleshooting במגוון תקלות כגון, רשת, עדכונים , אופיס
ידע בתוכנות אנטי ווירוס
שליטה ב Outlook
ידע ב Active Directory
ידע ב Microsoft Exchange
אנגלית דיבור וכתיבה- חובה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

TS 16569
 
 
גב מערכות מרכז - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: שרית סלע בלחסן

תיאור:

לארגון בטחוני גדול ומוביל במרכז הארץ דרוש/ה איש/אשת NOC לעבודה במשמרות
מתאים מאוד לסטודנטים

דרישות:

סטודנט/ית ללימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה/ מדמ"ח/ תעשייה וניהול/ מערכות מידע- חובה
יתרת לימודים של שנתיים- חובה
ניסיון של שנה בעבודה במוקד NOC/ שנתיים ניסיון בתמיכה טכנית (HELP DESK)- יתרון משמעותי
בוגר/ת קורס ניהול רשתות או הכשרה פורמאלית רלוונטית בתחום המחשבים- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה
נכונות לעבודה במשמרות (כולל לילות, סופ"ש וחגים)
יכולת עבודה בצוות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משמרות

קוד משרה:

TS 16119
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

לבית תוכנה בת"א דרוש /ה מפעיל /ת מחשב לצוות הפעלה
במסגרת התפקיד:
עבודה בצוות, עבודה ממוחשבת שוטפת, תפעול מערכות מחשב, מעקב וביצוע עיבודים, ניטור, גיבויים, בקרה ושליטה
תנאים:
נכונות למינימום 5 משמרות בשבוע (כולל לילות/שישי ומוצ"ש).
משמרת צהרים/ערב 15:00-23:00, משמרת לילה 23:00-07:00 (150%)
קליטה לחברה מובילה עם אופציות פיתוח מהיום הראשון!
** נא לציין ציפיות שכר**

דרישות:

קורס מפעילי/ות בצה"ל או קורס אזרחי דומה- חובה!
יתרון לבעלי/ות ניסיון בעבודה דומה- עדיפות לניסיון צבאי
יכולת למידה עצמית, מיקוד בפרטים, מוטיבציה, יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, אחריות.
-----------------------------------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

25906
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

דרוש/ה נציג/ה תמיכה טכנית לחברה מובילה באיזור איירפורט סיטי
במסגרת התפקיד:
מתן מענה לכלל עובדי החברה בתקלות לרבות תקלות במערכות הפעלה, אופיס, ציוד קצה , חומרה ועוד.
המשרה הינה משרה מלאה ימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00
*נדרשת יכולת הגעה עצמית למקום*
שכר נקבע במעמד הראיון

דרישות:

ניסיון עם מערכות הפעלה 10/Windows Xp / 7- חובה!
ניסיון עם תוכנות מדף ויישומי Office (בדגש על Outlook). גרסאות 2010-2016 - חובה!
ניסיון בטיפול בתקלות חומרה, מחשבי PC וניידים- חובה!
ניסיון בתפעול טלפונים חכמים - יתרון.
היכרות עם רשתות תקשורת- יתרון


-----------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

26681
 
 
לין ביכלר משאבי אנוש - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: לין ביכלר משאבי אנוש

תיאור:

נציג/ת HELP DESK לחברה מובילה בלוד
עבודה בצוות תמיכה טכנית.
מתן שירות לכלל עובדי הקבוצה במטה החברה ובסניפים המרוחקים.
שירות פרונטלי / טלפוני בהתאם למיקום הבעיה.

דרישות:

ניסיון משמעותי בסביבת Microsoft הקמה ותחזוקה של Active Directory, Mail,Group Policy - חובה
ניסיון Microsoft office 356
ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה WINDOWS 10 - חובה
ניסיון קודם של שנה לפחות כאיש תמיכה
- שליטה באנגלית ברמה גבוהה.
- בעל/ת ניסיון בתמיכה טכנית.
- שליטה ביישומי אופיס.
- ניסיון בעבודה עם לקוחות. פנים ארגוניים
ניסיון בהתקנות וטיפול בתקלות בציוד קצה - חובה.
משרה מלאה
נא לציין צ"ש .


------------------------------------------------------------
למשרות נוספות היכנסו >> http://www.lynnbichler.co.il
מוזמנים גם לעשות לנו לייק: http://www.facebook.com/lynnbichler

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה, לפי שעות

קוד משרה:

26512
 
 
דיאלוג

פרטי התקשרות:

הגשת מועמדות
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה העוסקת בתחום הבנייה והתשתית דרוש/ה תומך/ת HELP DESK להשתלבות בצוות מחלקת מערכות מידע של הקבוצה.
לקונצרן פרטי הכולל 20 חברות בתום הבנייה, 
התפקיד כולל תמיכה טכנית ,פרונטלית וטלפונית לכלל עובדי הקבוצה (מטה החברה וחברות הבת)

דרישות:

הכרות ושליטה בעבודה עם גרסאות שונות של מערכות הפעלה ותוכנות צד שלישי
ידע והבנה בנושא רשתות ותקשורת
נכונות למשמרות

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

97189
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Google+ Linkedin