תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי גדול דרוש/ה מנהל/ת מוקד המענה הממשלתי, תפקיד זה כולל מתן שירות, מידע והכוונה על תהליכי שירות ממשלתיים על בסיס אתר, עריכת הדרכה לתפעול מערכות ושירותים דיגיטליים, פתרון תקלות טכניות, וליווי והטמעת שירותים דיגיטליים חדשים לציבור הרחב. במסגרת התפקיד, ניהול הקשר עם ספק מיקור החוץ, פיקוח על תהליכי גיוס והכשרה, ביצוע שיפור מתמיד בחוויית התושבים ועוד
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול מוקד שירות בהיקפים גדולים, כולל עמידה ביעדים, ניהול ביצועים והובלה מקצועית ניסיון בניהול ספקים חיצוניים, מרובי אתרים - ניסיון בפיקוח, בקרה והנחיה, כולל תיאום בין אתרים ושמירה על סטנדרט אחיד BI/CRM ניסיון בעולמות השירות והדיגיטל, הדרכה והטמעת תהליכים, שירותים, מערכות ושיטות עבודה חדשות. הכרות עם מערכות מוקד ניסיון בהגדרה וניהול יעדי ביצוע מדידים כולל בניית תהליכי בקרת איכות ניסיון בניתוח נתוני מוקד , זיהוי צרכים ותקלות חוזרות , הפקת דוחות ובניית דוחות לשיפור כישורי הובלה, הנעת צוותים בניהול מטריציוני, עבודה מול מנהלי מוקדי שירות ותמיכה ובממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|