דרושים בתחום תמחירן

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 4 משרות עבודה בתחום תמחירן

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "תמחירן" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : יועץ עבודה, רו"ח מנג'ר לצוות ביקורת, ממונה תקציבי ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית

כלכלן/ית

חברה דיסקרטית

18/09/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה כלכלן/ית לארגון יצרני מוביל בצפון
מיקום: אזור פארק תעשייה משגב • משרה מלאה
ארגון יצרני בצמיחה מחפש כלכלן/ית עם אוריינטציה אנליטית גבוהה וניסיון בתמחיר וניתוחי עלויות, לעבודה בסביבה דינמית ומשתנה.
תחומי אחריות:
תמחיר וניתוחי עלויות לכלל מוצרי החברה
הכנת מגוון דוחות ניהוליים שוטפים ותמיכה בסגירת דוחות חודשיים
בקרה תקציבית, ניתוח מגמות ותחזיות
ריכוז, שיערוך וניתוח מלאי חו"ג ותוצ"ג באופן חודשי
הובלת תהליך הכנת תקציב החברה
שותפות בתהליך הטמעת מערכת ERP בארגון
הכנת מצגות להנהלה
תמיכה מקצועית במחלקות השונות: מכירות, רכש, תפ"י ועוד
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה – חובה
ניסיון בתמחיר, ניתוחי מלאי ובקרה תקציבית – יתרון משמעותי
ניסיון בסביבת עבודה תעשייתית – יתרון
שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint
ניסיון בעבודה עם דוחות BI – יתרון
יכולת אנליטית גבוהה, סדר וירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1475
אזור: צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות

מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות

דיפלומט מפיצים (1968) בע"מ

18/09/2025

תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת מנהל/ת תקציבים ותכניות מסחריות שוק פרטי וסיטונאים.
תיאור תפקיד:
    אחראיות על הגדלת המכירות של מותגי החברה, תוך בניית תכניות פעולה ליישום מלא של יסודות המכירה של המותגים השונים בנקודות המכירה.
    אחראיות על התקשורת מול מנהלי המותגים לגבי הפעילויות המסחריות בערוץ.
    אחראיות על תכניות ממוקדות ויצירתיות בהתאם לחודשי הפוקוס של המותגים השונים (מבצעים, תחרויות, תכניות יעדים לקמעונאים, יעדים לסוכנים).
    יצירת תובנות, איתור הזדמנויות, לקיחת יוזמות למותגים השונים לשם יצירת פעילות מנצחת תוך הבטחה למחויבות מערך המכירות על ערוציו השונים למימוש התכניות.
    אחראיות על ניהול ראוי של תקציבי הקד"מ של המותגים. תוך בדיקת תהליכי עבודה ושקיפות מלאים לטובת הספק, למניעת חריגות או שימוש לא מושכל בתקציבי הספק.
    אחראיות על מתן דין וחשבון ברמה התקציבית מול מנהלי המותגים ומול המחלקה הכלכלית אחת לחודש.
דרישות:
    תואר ראשון - חובה.
    הבנה יסודית בדוחות אקסל.
    הכרות של כל תכונות הOFFICE.
    יכולת גבוהה לשיתוף פעולה עם מגוון ממשקים רחב.
    יכולת ניתוח של פעילויות ומבצעים (ROI).
    אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
    יכולת ראייה רחבה של כל התמונה.
    יכולת עבודה במצבי לחץ ובדיקה של מספר נושאים במקביל.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 192379
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

JobShop

18/09/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים כלכלן/ית להצטרף לצוות שלנו ולרכז את תחום הרפואה המשולבת בקהילה.
המשרה כוללת אחריות מקצה לקצה על פיתוח ויישום שיתופי פעולה עסקיים חדשניים בתחום הרפואה הקהילתית.
במסגרת התפקיד:
-יצירת שיתופי פעולה עסקיים - התקשרות עם גופים מסחריים ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים להשאלת רופאים לקהילה
-פיתוח מודלים עסקיים - בניית מתווה כלכלי מקיף בשיתוף גורמים פנים וחוץ ארגוניים
-תמחור מקצועי - פיתוח מודלי תמחור מדויקים ותחרותיים לשירותי הרפואה
-ניהול הסכמי - הובלת תהליך בניית הסכמים בשיתוף עם יועץ משפטי וניהול יישומם
-בקרה כלכלית - מעקב שוטף אחר התחשבנויות, גביות וביצועים כלכליים
דרישות:
-בוגר/ת תואר בכלכלה/מנהל עסקים - חובה
-שליטה מתקדמת ב-Excel - חובה
-ניסיון בתמחור
ניסיון בפיתוח שיתופי פעולה עסקיים - יתרון
הבנה מעמיקה של השוק הרפואי - יתרון
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5900
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

FP&A Analyst

FP&A Analyst

D-HR

18/09/2025

תיאור תפקיד:
Conduct detailed analysis of workforce trends, labor costs, and productivity metrics.
Develop and maintain models for forecasting labor demand and supply.
Collaborate with HR and operational teams to gather data and insights for workforce planning.
Prepare regular reports and presentations for senior management regarding labor and workforce analytics.
Monitor and analyze variances between actual and forecasted labor costs.
Support the annual budgeting and quarterly forecasting processes related to labor expenses
Identify opportunities for cost optimization and efficiency improvements within the labor and workforce domain.
דרישות:
B.A in Economics, Industrial Engineering, Accounting or Business administration (MBA is an advantage)
Proven experience (4 years) as an FP&A Analyst, FP&A Business Partner or similar role (must)
Experience as in labor or people analyst or workforce planning at least 1 year (must).
Over (4) years of experience in a global company, preferably in Pharma/Biotech Experience with ERP systems and workforce management software is a plus.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-880
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!