תיאור תפקיד:
לחברת גדולה, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות - סוג 2. התפקיד כולל: - גבייה, הפקה וניתוח דוחות גבייה ואשראי והתאמת כרטסות. - הפקת חשבוניות, מעקב ובדיקת תעודות משלוח מלקוחות קמעונאים. - עבודה מול מחלקות פנימיות וחיצוניות (צוותי מכירות, לוגיסטיקה). - משרה מלאה, בהמשך שילוב עבודה היברידית. - שכר גבוה לבעלי ניסיון, תנאים ומגוון הטבות שוות לעובדי החברה!
דרישות:
- תעודת הנהח"ש סוג 2 – חובה. - ניסיון של 3 שנים לפחות בגבייה. - שליטה טובה באקסל וניסיון בעבודה במערכת ERP – חובה. - ניסיון מחברה גדולה – חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2418
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר! עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה! איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנהל/ת חשבונות ותפעול לארגון ברמת גן התפקיד כולל : גבייה ואישור חשבוניות, אחריות על קופה, עבודה שוטפת בכל מה מתנהל במשרד (פרמיות והזרמת עמלות של סוכנים, תשלומים לספקים, שמאים, סוקרים), ניהול ומעקב אחר תביעות, שיוך לקופות, עבודה מול חו"ל. תנאים: משרה מלאה- 8 שעות (8:00-16:00/9:00-17:00) שכר יקבע בהתאם לניסיון קליטה ישירה לסוכנות
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 2 חובה ניסיון מסוכנות/חברת ביטוח דייקנות ויסודיות אנגלית ברמה טובה מאד תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54142
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לחברה לשירותי רפואה דחופה דרוש /ה נציג /ת גבייה ובק אופיס התפקיד כולל: טיפול בלקוחות החברה, הפקת חשבוניות, הקלדת עסקאות . שיחות עם לקוחות לגבי חובות/תשלום. שעות עבודה: ימים א-ה בין השעות 08:00-16:00. גישה נוחה לתחבורה ציבורית ורכבות. שכר שעתי +בונוסים משרה מיידית! קליטה מיידית לחברה! עבודה ברמת גן.
דרישות:
יתרון-ניסיון בגבייה יכולת טובה להשתלב בצוות. בעל /ת מוסר עבודה גבוה. יכולת למידה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מעניין אותך עולם הגבייה? הזדמנות מעולה להיכנס לצוות ולהוביל קו עסקים באופן מלא! משרה מלאה 8.5 שעות - יש גמישות ליום ארוך – יום קצר תחומי אחריות: גביית כספים: ביצוע גביית חובות מלקוחות החברה, כולל שליחת תזכורות, ביצוע מעקבים והפקת דוחות גבייה. התאמות כרטסות: ביצוע התאמות בין כרטסות הלקוחות ורשומות הנהלת החשבונות, זיהוי טעויות ותיאום עם הלקוחות. דיווח ובקרה: הפקת דוחות בקרה עבור הגבייה והמעקב אחר היתרות, כולל הכנת דוחות אקסל. רישום חשבוניות: רישום חשבוניות ללקוחות ותיאום חשבוניות פתח, סגירה ואימות פרטי הזמנה. ניהול שיחות גבייה: ניהול שיחות גבייה ישירות עם לקוחות במידת הצורך.
דרישות:
דרישות המשרה: שליטת בתוכנת קומקס ייתרון משמעותי!!! השכלה: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 1+2 – יתרון. ניסיון: לפחות שנתיים ניסיון בתחום הגבייה – חובה. שליטה באקסל: יכולת גבוהה לעבוד עם אקסל, כולל פונקציות מתקדמות לניהול דוחות ובקרות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
232880
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.
Key Roles and Responsibilities Manage AR, invoicing, and deposits. Upload and reconcile bank and credit card transactions. Perform reconciliations and record intercompany transactions Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues Support other bookkeepers with more complex financial questions Perform monthly, quarterly and annual closing procedures Contribute to improving and standardizing finance processes Performing other duties and ad-hoc special projects Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements: 4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area) Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage) Strong Excel skills Professional English (written and spoken) Experience with ERP systems Strong attention to detail and accuracy Collaborative, team-player mindset with good communication skills Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
539136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה ראש/ת צוות גבייה לתפקיד מאתגר הכולל הובלה מקצועית של צוות, אחריות על עמידה ביעדי גבייה ושיפור תהליכים. מיקום המשרה - אזור השרון. תיאור התפקיד: - בקרה ומעקב שוטף אחר אפקטיביות הגבייה ועמידה ביעדים
- תמיכה מקצועית, חניכה ופיתוח של צוות הגבייה למצוינות תפעולית
- תעדוף משימות וניהול עומסים בצוות
- טיפול וסיוע בחובות מורכבים,
- ניתוח דוחות ונתוני גבייה, זיהוי סיכונים והצעת פתרונות
- שיפור וטיוב תהליכי העבודה
- הנעת גורמים פנימיים לפעולה מול לקוחות מאחרים
- הסלמה וטיפול ברמות חוב המצריכות מעורבות נוספת
דרישות:
- ניסיון של 2–4 שנים בתפקיד דומה – יתרון משמעותי מחברה גדולה או מארגון רב-חברות
- ניסיון כולל של לפחות 4+ שנים בגבייה עסקית – חובה
- שליטה ב-Excel ומערכות ERP - חובה
- יכולת הובלה מקצועית והנעת עובדים לעמידה ביעדים
- תקשורת בינאישית גבוהה ואסרטיביות
- עמידות בעבודה תחת לחץ וסביבה משתנה
- יכולת ניהול מו"מ ותקשורת עם ספקים ולקוחות
- יוזמה וחתירה לתוצאות
- ראייה תהליכית ויכולת לשיפור מתמיד
- משרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23918
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ומובילה בתחום שירות המעליות דרוש/ה רכז/ת גבייה מקצועי/ת ואיכותי/ת, לתפקיד משמעותי המשלב אחריות, שירותיות ויכולת הנעה לעמידה ביעדים. מה בתפקיד? טיפול מלא בתהליך הגבייה מול לקוחות החברה אחריות על רישום, בקרה ותיעוד תהליכי הגבייה עמידה ביעדי גבייה חודשיים עבודה שוטפת מול גורמים פנים־ארגוניים טיפול במשימות נוספות לפי צרכי המחלקה שעות העבודה: משרה מלאה, ימים א’-ה’ בכפר סבא שעות עבודה נוחות 8:00-16:30 קליטה כעובד/ת חברה מהיום הראשון!
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה- חובה הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות שליטה באקסל היכרות עם מערכת Priority- יתרון משמעותי יחסי אנוש מעולים ושירותיות גבוהה יכולת עבודה בצוות עבודה יעילה תחת לחץ נכונות ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דקוש/ה מנה"ח למחלקת גבייה משרה מלאה, קליטה ישירה לחברה
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הגביה– חובה תעודת הנה"ח 1+2- חובה יתרון משמעותי לניסיון בתחום הקמעונאי ידע וניסיון באקסל ופריורטי ראש גדול, אחריות ויכולת עבודה בצוות יכולת דיוק, סדר וארגון משרה מלאה, סביבת עבודה נעימה ויציבה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-52315
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
· טיפול בגביית שכר לימוד ומעקב שוטף אחר יתרות חוב. · עבודה מול רכזות מנהליות ומול מוסדות שונים. · קבלת קהל ,מענה טלפוני ומענה בפורטל הסטודנטים. · מתן שירות ומידע שוטף לסטודנטים בנושאים שונים ממשקי עבודה מול: דיקן הסטודנטים, מנהל הפקולטות, מנהל הסטודנטים, מרכז קשת, מעונות ושיווק.
דרישות:
דרישות סף: · הנה"ח סוג 2 · גישה שרותית וסבלנית. · שליטה ביישומי מחשב -פריוריטי, אופיס , אקסל ברמה גבוהה. · יכולת עבודה תחת לחץ. · כושר ארגון, סדר ויסודיות ברמה גבוהה מאד. · תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות. · ראייה מערכתית וראש גדול. · פתרונות יצירתיים -חשיבה מחוץ לקופסא . יתרון משמעותי : הנה"ח סוג 3, ידע במערכות אקדמיות, ניסיון בתחום.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-178
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
- עריכת חשבונות לקבלנים. - ביצוע גבייה ובקרת תשלומים מצטברים. - עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון קבלנים ומנהלי פרויקטים. - עבודה מול דוח גיול. - קריאת כרטסת ותנועות יומן. נכונות למשרה מלאה ) 8:00-17:00 , ש''נ לפי הצורך( תנאים מעולים
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה תעודת הנהלת חשבונות – יתרון אקסל ברמה גבוהה - חובה. ניסיון על מערכת פריורטי - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
1437 ר-ב
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להצטרף למרכז שירות חינוך בעיריית תל אביב יפו. מתן מענה להורי העיר בנושאי חינוך, בדגש על מענה בתקופת הרישום לגנים ולבתי הספר. מסגרת העבודה: ימים א' עד ה' 7:30-15:00 עם אפשרות לשעות נוספות כשצריך (עד 17:00, לא חובה). העבודה בבניין העירייה בתל אביב (לצערנו אין הסדרי חניה). מה תקבלו מאתנו: השתלבות בצוות הכי מקסים ואיכותי שיש, ושותפות בעשייה ציבורית משמעותית ביותר. קליטה לעיריית תל אביב יפו מהיום הראשון, קרן פנסיה מהיום הראשון, קרן השתלמות מהיום הראשון, קופת גמל מהיום הראשון, מתנות שוות לחגים (כ 1000 ₪ לכל חג), ועוד המון הטבות. אפשרויות להתפתחות מקצועית וקידום בעירייה.
דרישות:
12 שנות לימוד לפחות – חובה מיומנות רבה בעבודה עם תוכנות מחשב – חובה יכולת קליטה מהירה, סבלנות אין קץ, יכולת הסבר ואהבה לאנשים. תחילת עבודה מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
126ד/2025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה מנוסה עם יכולת ניהול תהליכי גבייה יעילים ומתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחות. תיאור התפקיד: - טיפול שוטף במערך הגבייה של החברה כולל מעקב אחר חייבים, הוצאת חשבוניות וגביית תשלומים.
- טיפול בלקוחות חייבים, ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
- הפקת דוחות תקופתיים על מצב הגבייה, ניתוח נתונים וזיהוי מגמות.
- שיפור וייעול תהליכי גבייה.
דרישות:
- ניסיון מוכח בתפקיד דומה
- ידע בתוכנות גבייה וניהול חשבונות.
- יכולת ניהול משא ומתן, אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ.
- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel.
- השכלה רלוונטית - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23984
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|