תיאור תפקיד:
דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס לקבוצת פספורטכארד! המשרה כוללת מתן שירות עסקי מקצועי ללקוחות החברה, טיפול בגבייה בצורה אכפתית ומסודרת, והסדרת תשלומים וחשבוניות. מהות התפקיד: השלמת/ עדכון פרטי תשלום מלקוחות מוסדיים ופרטיים. עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל. שיתוף פעולה עם צוותים מקצועיים. מה אנחנו מציעים? הזדמנות ללמוד ולהתפתח בתחום הגבייה והכספים. עבודה בסביבה צעירה ודינאמית. אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית. בונוסים על עמידה ביעדים!
דרישות:
תודעת שירות ויחסי אנוש טובים יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל יכולת למידה מהירה על תוכנות חדשות אנגלית ברמה טובה - חובה שליטה בתוכנות אופיס ובפרט באקסל- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה פקיד/ת גביה והנהלת חשבונות לקוחות. המשרה כוללת ניהול תהליך הגבייה מתחילתו ועד סופו, הנהלת חשבונות לקוחות הכוללת הוצאת זיכויים, כרטסות, טיפול באובליגו, פתיחת כרטיסי לקוחות, ביטוחי אשראי, גיול חובות וניהול דוחות. העבודה הנה בצוות
דרישות:
זמינות למשרה מלאה 8:00-17:00- חובה ניסיון בתפקיד דומה- יתרון ידע וניסיון בפריוריטי - חובה ניידות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-0021
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. מתן מענה שירותי, מקצועי ואדיב ללקוחות העירייה בתחום החיוב, גבייה ואכיפה, לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים. 2. קבלת תשלומים וביצוע פעולות חשבונאיות בתיקי החייבים, בהתאם לסמכויות המוגדרות באגף. 3. מתן מענה וקבלת פניות של לקוחות העירייה בכל ערוצי התקשורת השונים, הזנת נתוני הטיפול במערכת הממוחשבת ומעקב אחר פניות פתוחות. 4. התעדכנות בהודעות, רישום, דיווח ובקרה בנוגע לנושאים פתוחים בתחילת ובסיום כל משמרת ודיווח לממונה על פניות ואירועים חריגים. 5. השתתפות בישיבות, בתדריכים, בהכשרות וכד'. 6. סיוע בניהול המשמרת ובטיפול בפניות מורכבות לפי הצורך. 7. חניכה הנחיה וליווי מקצועי של צוות השירות לפי הצורך. 8. הובלה, קידום וליווי משימות ונושאים רוחביים במוקד הגבייה. 9. ביצוע תחכימים, למידה והפקת לקחים מפניות חוזרות ומפניות שלא טופלו והצגתם להנהלה. 10. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה. 11. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תעודת בגרות מלאה. 2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי OFFICE. 3. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן. 4. תודעת שירות גבוהה. 5. יחסי אנוש טובים. 6. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות - יתרון. 7. כושר ביטוי טוב בכתב ובעל-פה. 8. היתכנות לעבודה בשעות ובימים לא שגרתיים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
56ד/2024
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד מוכר וותיק בירושלים בעל מוניטין רב בתחומי המשפט השונים, דרוש/ה פקיד/ה הוצאה לפועל מיקום: ירושלים
דרישות:
- ניסיון – חובה
- עבודה מול נט המשפט ומערכת כלים שלוים.
- שיחות עם חייבים.
- ביצוע גביה
- ביצוע פעולות נוספות השלובות בתפקיד זה.
- המשרה מיועד לנשים גברים כאחד.
- זמינות למשרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה בתחום הסחר (פיננסים ותוכנה) ברמת החייל דרוש/ה מנהלת חשבונות במשרה מלאה לעבודה בצוות. במסגרת התפקיד: אחריות על לקוחות, התאמות, חשבוניות ותשלומים, מעקב אחר לקוחות חייבים, הכוונת סוכני המכירות בנוגע לגביית לקחות, דוחות אקסל ועבודה על מערכת הפריוריטי העבודה בצוות, במשרה מלאה ברמת החייל (יש חנייה), אפשריות קידום רבות וסביבת עבודה הכי נעימה שאפשר לבקש.
דרישות:
ניסיון כמנהלת חשבונות של 2-3 שנים - חובה שליטה על פריוריטי שליטה מלאה באקסל - חובה תודעת שירות גבוהה מאוד ויכולת ביטוי גבוהה זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל יחסי אנוש מעולים, חיוביות ושמחת חיים - חובה!!!!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00010
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה. במסגרת התפקיד: * התאמות בנקים * קליטת חשבוניות ספקים (כולל רכוש, ליסינג ומלאי) ותשלומים לספקים * התאמות מלאי מול לוגיסטיקה * קליטת פקודות שכר ומעקב תשלומי שכירות * פיקדונות וציטוטי ריבית * תזרים מזומנים עתידי ושריון נזילות * דיווח יתרות בנקים שבועי או לפי דרישה * כיסוי חשבונות עסקה מול חשבוניות מס * הכנת תיק מאזן רבעוני: * סקירת כרטסת * התאמות מול צדדים קשורים * סקירה אנליטית תקופתית
דרישות:
* תעודת מנה"ח סוג 1+2 - חובה * תעודת הנה"ח סוג 3 / חשבותשכר - יתרון משמעותי * ניסיון בדיווחים לרשויות (מע"מ, ניכויים, מסים) - חובה * התאמה לטפסים 126, 856 ולדיווחי מע"מ - חובה * שליטה טובה ב–Excel - חובה * ניסיון מול ספקים וממשקים ארגוניים - חובה * שליטה במערכות ממוחשבות - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4513
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הגדרת תפקיד: מנהל/ת חשבונות ראשי/ת התפקיד כולל: פקודות יומן וניהול ספרים הכנת חומר לדוחות כספיים הוצאת חשבוניות ללקוחות מתעודות ,הקלדת חשבוניות ספקים מהזמנות/תעודות לרבות חשבוניות חו"ל ויבוא גביה התאמות בנק בש"ח ומט"ח ,כרטיס אשראי ותזרים מזומנים דיווח למוסדות דיווחי נוכחות עובדים והחזרי הוצאות לשכר סיוע בהכנת דוחות תזרים מזומנים, דוחות מכירה ותחזיות חברה סיוע בפעילות אדמיניסטרטיבית בחברה כישורים נוספים: יכולת ניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים סדר, ארגון ושימת לב לפרטים ראש גדול ויצירתיות יכולת עבודה בצוות יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה, בקצב גבוה
דרישות:
תעודה והסמכה בהנהלת חשבונות (רמה 2/3) ניסיון בהנהלת חשבונות ייתרון משמעותי לניסיון כיחידנית מחברת סחר (ניסיון עם מלאי) - לפחות 3 שנים ניסיון בתכנת פריוריטי - חובה ידע באקסל, אופיס - חובה אנגלית ברמה טובה (קריאה וכתיבה) - חובה נסיון בחשבות שכר - יתרון הכרת תהליכי יבוא ולוגיסטיקה - יתרון דיווח למוסדות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01401
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה למחלקת עסקים במה עוסק הארגון: שמירה על זכויות יוצרים של כותבים, מלחינים ומעבדים. גביית תמלוגים מכל סוגי המשתמשים במוסיקה והעברתם ליוצרים. התחומים עליהם אחראי ממלא התפקיד: לאתר ולגייס עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים. העבודה בעיקרה היא עבודת גביה אינטנסיבית הכוללת הפקת חשבונות, גביה טלפונית, שליחת מכתבים , כתיבת מיילים, התמצאות ברשתות חברתיות, בקרות בשטח לצורך בדיקת נתוני העסק, פגישות במידת הצורך. ואדמניסטרציה ונכונות לעבוד לפי נהלי עבודה. מהות התפקיד היא לאתר עסקים חדשים ולהכניסם למאגר המשלמים ולבצע מעקב שוטף אחר קבלת התשלום ומתן הרישיון. לשם כן נדרש ייצוגיות, כושר שכנוע, סובלנות, יוזמה , ויכולת להתמודד מול לקוח חדש שמעולם לא שילם תמלוגים ונדרש לשלם לגופים נוספים כגון : פדרציה, אשל"מ וכן גמישות בשעות עבודה. עבודתם תתבצע תוך שיתוף פעולה עם עובד המשרד . כך שנדרשת יכולת לעבודת צוות טובה. לצוות/למחלקה יש יעדים חודשים/שנתיים. *התפקיד מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות אך פונה לשני המינים.
דרישות:
השכלה: ידע חשבונאי . ניסיון קודם: ניסיון בגבייה, עבודה מול לקוחות, ניסיון בפגישה פרונטלית. יכולת תקשורת מצויינת, כושר שכנוע, עבודה תחת לחץ, סדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
686504
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת מעליות מובילה דרוש.ה רכז.ת גביה טיפול בתהליך הגביה מול לקוחות אחריות על תהליך רישום הגביה עמידה ביעדי גביה טיפול בנושאים נוספים ע"פ צרכי המחלקה משרה מלאה א-ה 8:00-16:30
דרישות:
ניסיון בגביה - חובה הבנה בהנה"ח בסיסית ידע באקסל הכרת הפריוריטי יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בצוות נכונות לעבודה תחת לחץ נכונות ללמוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת הנדסה מובילה בתחום התכנון דרוש/ה רפרנט/ית גביה
דרישות:
- ניסיון בגבייה לפחות 3 שנים
- ניסיון עם פריוריטי
- נכונות למשרה מלאה ולשעות נוספות במידת הצורך
יתרון:- ניסיון בהנהלת חשבונות
- ניסיון עם חברות מתחום הבניה והנדלן
- ניסיון עם פורטלים להעלאת חשבוניות לחברות ממשלתיות, עיריות וכו'
- זמינות מיידית
- המשרה מלאה במשרדי החברה בבני ברק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר! עבודה עצמאית ותנאים מעולים כעובד.ת חברה מהיום ה- 1!פרמיות מטורפות, יום עבודה מהבית, ארוחה במסעדה ובבית הקפה של כאל, חופשות ואירועים, אפשרויות קידום, מתנות שוות בחגים ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר, וכל זה במרחק 2 דקות הליכה בלבד מהרכבת הקלה! איך יראה היום שלך?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גביה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה!
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26540
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי תכנון ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות. דרוש/ה רפרנט/ית כספים במשרה מלאה למשרדי עורכי דין הממוקמים בתל אביב. התפקיד כולל הוצאת חשבונות, מעקב ובקרה אחר כספים והתנהלות מול בכירים.
דרישות:
זיקה למספרים. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. יסודיות, סדר וארגון. שירותיות ויחסי אנוש מעולים. ניסיון באדמיניסטרציה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-96
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. דרוש/ה רפרנט/ית גבייה: ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים. משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה. ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה. עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי חברת הייטק בינלאומית לפיתוח תוכנה בעולמות משאבי האנוש, ציבורית ונסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, קיימת מעל 4 עשורים יציבה ורווחית תיאור תפקיד:אחריות מלאה על מערך הגבייה בחברה וניהול צוות אנשי הגבייה. התפקיד כולל ניהול תהליכי הגבייה מלקוחות עסקיים, מעקב אחרי חובות פתוחים, בקרה על פעילות הצוות, הנעת תהליכים לשיפור מדדי גבייה, עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים בכירים, מתן מענה ללקוחות מורכבים וטיפול בסוגיות חריגות. תחומי אחריות עיקריים:• ניהול מקצועי ואישי של צוות הגבייה • אחריות כוללת על מערך הגבייה של החברה – לקוחות עסקיים • בקרה על ביצועי הצוות והגדרת יעדים • טיפול ישיר בגבייה מול לקוחות אסטרטגיים ולקוחות חריגים • מעקב שוטף אחר דוחות גיול והתאמות כרטיסים • שיפור תהליכים, בניית מדיניות ונהלים בתחום הגבייה • עבודה מול ממשקים שונים בארגון – הנהלת חשבונות, מכירות, שירות, משפטית • הפקת דוחות בקרה וניתוחים להנהלה
דרישות:
דרישות התפקיד:• ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בניהול צוות גבייה בארגון גדול – חובה• ניסיון מקצועי משמעותי בתחום הגבייה מול לקוחות עסקיים – חובה• היכרות עם מערכות ERP – יתרון משמעותי (SAP/פריוריטי) • שליטה גבוהה באקסל – חובה • תודעת שירות גבוהה, יכולת ניהול מו"מ ברמה גבוהה • אסרטיביות, יכולת הנהגה, ראייה מערכתית ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00058
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|