תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב דרוש/ה רפרנט/ית כספים. התפקיד כולל: אחריות על תפעול מערך התשלומים והגביה בעמותה, הפקת חשבוניות, גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים וחייבים, הפקת דוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים וכדו' - יתרון הכשרת הנה"ח - יתרון שליטה בחשבשבת ניסיון תפעולי בהיבטי כספים ניסיון בגבייה/הנה"ח אקסל ברמה טובה יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
614518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אחריות כוללת על ניהול תהליך ההזמנות והגבייה מלקוחות החברה – החל מקבלת ההזמנה ועד לווידוא תשלום בפועל. התפקיד משלב עבודה אדמיניסטרטיבית, שירותית ופיננסית, תוך ממשקים יומיומיים עם לקוחות, מחלקת מכירות, ייצור, לוגיסטיקה וכספים. תחומי אחריות עיקריים: ניהול הזמנות קבלת הזמנות טלפוניות, במייל או דרך מערכת ERP. בדיקת זמינות מלאי ותיאום אספקה מול הייצור והמחסן. הזנת נתונים למערכת, הפקת תעודות משלוח וחשבוניות. בקרה ומעקב אחר סטטוס ההזמנה עד לאספקה מלאה. כחלק מתחומי האחריות: מענה ללקוחות בנושאי זמינות מוצרים, מחירים, מועדי אספקה וחשבוניות. טיפול בתלונות, ביטולים ושינויים בהזמנות. גבייה וניהול אשראי מעקב אחר תשלומים מלקוחות עסקיים (חנויות, מסעדות, רשתות וכו'). יצירת קשר עם לקוחות לצורך תזכורות ותיאום תשלומים. עדכון מחלקת כספים ומכירות על בעיות גבייה או חריגות אשראי.
דרישות:
נסיון בק אופיס נסיון בשירות לקוחות המשרה עד השעה 16:00 עם גמישות ללא שישי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
As a Senior Bookkeeper you’ll play a key role in strengthening our evolving finance department. You’ll manage accounts receivable, invoicing, deposits, and reconciliations, while also serving as a point of guidance for the bookkeeping team on more complex issues.
Key Roles and Responsibilities Manage AR, invoicing, and deposits. Upload and reconcile bank and credit card transactions. Perform reconciliations and record intercompany transactions Communicate regularly with customers, vendors, and internal stakeholders to resolve issues Support other bookkeepers with more complex financial questions Perform monthly, quarterly and annual closing procedures Contribute to improving and standardizing finance processes Performing other duties and ad-hoc special projects Ensure accuracy and compliance in financial records and reporting
דרישות:
Requirements: 4+ years of experience in bookkeeping across a variety of tasks (not only one focus area) Bookkeeping certification (1+2 required, 3 an advantage) Strong Excel skills Professional English (written and spoken) Experience with ERP systems Strong attention to detail and accuracy Collaborative, team-player mindset with good communication skills Ability to work in a dynamic, changing environment with a positive can-do attitude Experience with NetSuite, a big plus
Full time position with a hybrid setup (3 days/week in our office the Azrieli Office building in Modiin)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
539136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
1. ניהול וביצוע גביה פרטנית מלקוחות , תושבים ועסקים. קבלת קהל ומענה טלפוני 2. ריכוז וטיפול בפניות תושבים ולקוחות 3. ריכוז ועדכון ה.ק בכרטיס אשראי/בנקאית ושוברים חוזרים 4. אכיפה וטיפול שוטף בחובות ובחייבים לרבות שליחת מכתבים ועדכון במערכת 5. קשר עם גורמי חוץ, משרדי עו"ד, פתיחת תיקי תביעה ובקרה אודות החובות בהוצל"פ 6. העדר חובות- מגורים 7. בניית דו"חות ומעקב
דרישות:
- השכלה על תיכונית, השכלה אקדמאית רלוונטית – יתרון.
- ניסיון מקצועי: ניסיון בתחום הכספי.
- ידע וניסיון בעבודות גבייה ובהנה"ח.
- ידע מוכח בעבודה בתוכנות גבייה והנהלת חשבונות.
- ובתוכנות מחשב של OFFICE.
- יכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בתנאי לחץ.
- דיסקרטיות, אחריות, מסירות ויוזמה.
- תודעת שירות גבוהה.
- רישיון נהיגה ורכב – חובה.
- היקף משרה – 100%
- התחלת עבודה – מיידית.
רק פניות מתאימות תענינה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00016
אזור:
צפון - גליל, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, גולן
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: טיפול בגבייה שוטפת מלקוחות החברה. היקף משרה - א עד ה, 8:00 - 14:30. שכר בסיס 6,000 ש"ח + בונוסים (כ- 4,000 ש"ח)
דרישות:
דרישת - ניסיון בגבייה או בהנהלת חשבונות - יתרון
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
J-3357
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות. - השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב או ירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
D7.A54
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
· טיפול בגביית שכר לימוד ומעקב שוטף אחר יתרות חוב. · עבודה מול רכזות מנהליות ומול מוסדות שונים. · קבלת קהל ,מענה טלפוני ומענה בפורטל הסטודנטים. · מתן שירות ומידע שוטף לסטודנטים בנושאים שונים ממשקי עבודה מול: דיקן הסטודנטים, מנהל הפקולטות, מנהל הסטודנטים, מרכז קשת, מעונות ושיווק.
דרישות:
דרישות סף: · הנה"ח סוג 2 · גישה שרותית וסבלנית. · שליטה ביישומי מחשב -פריוריטי, אופיס , אקסל ברמה גבוהה. · יכולת עבודה תחת לחץ. · כושר ארגון, סדר ויסודיות ברמה גבוהה מאד. · תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות. · ראייה מערכתית וראש גדול. · פתרונות יצירתיים -חשיבה מחוץ לקופסא . יתרון משמעותי : הנה"ח סוג 3, ידע במערכות אקדמיות, ניסיון בתחום.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-178
אזור:
צפון - גליל, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה מצליחה וקטנה בבני ברק דרוש/ה רכז/ת בילינג לקוחות ביתיים אחריות על הפקה ובקרת חיובי לקוחות תוך שימוש במערכת בילינג, דו"חות וקבצי אקסל עבודה מול השתפ"ים בנושא ניוד לקוחות, התחשבנות ומידע על צרכני החברה והשתפ"ים עבודה מול מנהל המערכת בנושאי התחשבנות, הפקת דוחות ניתוח נתונים. משרה מלאה ( יום עבודה קבוע מהבית)
דרישות:
נסיון עב' בבילינג ,ERP וכיו"ב הכרת אקסל ברמת נוסחאות כוללVL00kup Pivot
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00355
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין משפחתי וותיק בתחום הוצאה לפועל, חדלות פירעון וגבייה דרוש/ה נציג/ת גבייה לעבודה טלפונית מול חייבים, כולל ניהול תיקי גבייה והגעה להסדרי תשלומים. מה בתפקיד? - טיפול בתיקי גבייה מול לקוחות גדולים ומובילים בשוק - שיחות טלפוניות להסדרת חובות (מול פרטיים) - עבודה עם תוכנת עו"דכנית ואקסל בסיסי - ניהול שיחה שירותית לצורך הגעה להסדר תשלום עוד על המשרה: - משרה מלאה בימים א'-ה' 08:30–17:00 (גמיש) - שכר שעתי ובונוסים - סביבת עבודה משפחתית, נעימה, צעירה ודינמית, צוות מגובש - מיקום: תל אביב ליד רכב ורכב קלה, קיימת חניה. **מעבר צפוי לראשל"צ ב1.1.26 צמוד לרכבת
דרישות:
- ניסיון בעבודה משרדית/שירות לקוחות/גבייה – חובה - עברית רהוטה – חובה | רוסית – יתרון - 12 שנות לימוד
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
204836
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מטרת התפקיד:להוות אוטוריטה מקצועית בתחום הגביה והביטחונות לצוות ולסייע למנהל בהבטחת זרימה אפקטיבית ויעילה של משימות המחלקה לאורך יום העבודה כולל ניתוח נתונים והצגתם. איך יראה היום שלך:מתן מענה לשאלות מקצועיות של עובדים במחלקה ביצוע הדרכות מקצועיות וליווי החונכים בחניכה ליווי צוות הגביה והביטחונות במהלך המשמרת על מנת לוודא עמידה ביעדים ביצוע שיחות בכיר ללקוחות גביה ("אסקלציה ניהולית ראשונה") הצפת נושאים לשיפור / אתגרים למנהל המחלקה בשוטף אחריות על עדכון תכנים במערכת ניהול ידע ("אוטונומי") אחריות על ביצוע בקרה תקופתית של נתוני הבטחונות אחריות על בקרת תהליכים משפטיים מול משרדי עו"ד ונציג טיפול משפטי כולל הכנת דוחות בקרה ודיווח. גיבוי ניהולי למנהל המחלקה בהעדרו
דרישות:
ניסיון קודם בעולמות הגביה של לפחות 3 שנים - חובה שליטה גבוהה ב- EXCEL - חובה ניסיון עבודה בצוות גביה בחברת מימון / משרד עו"ד בתחום הגביה - יתרון משמעותי ניסיון / תעודה בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי שליטה בשפות נוספות (אנגלית / ערבית / רוסית) - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה ברמת גן (מגדלי בסר) דרוש/ה נציג/ת גביה תיאור התפקיד: גביית כספים - עבודה מול לקוחות עסקיים. מעקב גבייה שוטפת. התאמות כרטיסים ניהול אובליגו. מתן מענה שוטף ללקוחות ולממשקים פנימיים, בנושאי כספים וגבייה שכר: 13,000 ש"ח
דרישות:
ניסיון בגבייה כשנה לפחות. מנהל /ת חשבונות סוג 2 או 3- יתרון שליטה באקסל. אנגלית ברמה טובה מאד. יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות ודייקנות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3166
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכזת גבייה ולקוחות.- השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ
- ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב, ירושלים, באר שבע, נוף הגליל וחיפה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00475
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|