תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הייבוא וההפצה, בעלת ותק וניסיון רב, דרוש/ה פקיד/ת רכש ויבוא לתפקיד מאתגר ומגוון הכולל:- ניהול קשרי עבודה עם ספקים בארץ ובחו"ל.
- ניהול מלאי ברמות גבוהות, ביצוע הזמנות ומעקב אחר אספקות.
- טיפול בתהליכי יבוא – שחרור סחורה מהמכס, הפקת אישורים ותעודות נדרשות.
- ניהול תיקים ונתוני יבוא, כולל עדכון ודיווח מלא של מסמכים רלוונטיים.
- בקרה ופיקוח על כמויות המלאי, עיתוד וניהול נתונים שוטף.
דרישות:
- אחריות, רצינות ויכולת עבודה עצמאית.
- אנגלית ברמה גבוהה – חובה (קריאה, כתיבה ודיבור).
- כישורי סדר, דיוק, ירידה לפרטים ויכולת ארגון גבוהה.
- שליטה וניסיון בעבודה עם מערכות ERP, עדיפות למערכת SAP Business ONE ולתוכנת EXPERT
- יכולת עבודה בסביבה דינמית ולחוצה, תוך ניהול משימות מרובות במקביל.
- יחסי אנוש מצוינים ושירותיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00037
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
-תפעול המשלוחים מול חברות השילוח ועמילי מכס, מול חברות הספנות ומול נותני השירותים בתחום הלוגיסטיקה המקומית. -ליווי המשלוח מרגע התהוותו ועד הגעתו ליעד הסופי. טיפול במסמכים נלווים, אישורים ורישיונות, תמחור/הצעות מחיר, פתרונות לוגיסטיים, קווי סחר ימי, בדיקת כדאיות. בדיקת חיובים, חשבונות וסגירת התיקים. -קבלת דוחות סטטוס להזמנות פתוחות, מעקב מול משלוחים, שחרור ציוד ממכס (עבודה מול עמילי מכס) תוך הכרת תהליכי שחרור עד הגעת ציוד למחסני בינת/ הלקוח. -עבודה מול לקוחות החברה וטיפול בהזמנות.
דרישות:
ניסיון עבודה מול עמילי מכס- שנתיים לפחות- חובה! יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת OFFICE ואקסל בפרט- חובה ניסיון עבודה בתוכנת הפריורטי- חובה אנגלית ברמה גבוהה- דיבור/כתיבה. עבודה במשרה מלאה +ש"נ לפי צודך יכולת הגעה עצמית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00015
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן
|