תיאור תפקיד:
ארגון מוביל מחפש טכנאי/ת PC לתפקיד שטח דינמי ומעניין הכולל עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות, מתן שירות לעובדים ופתרון תקלות מחשוב מסוגים שונים.
מה כולל התפקיד? תמיכת PC מלאה לעובדי הארגון פתרון תקלות חומרה ותוכנה הקמה, התקנה ושדרוג של תחנות עבודה וציוד קצה טיפול במדפסות, ציוד היקפי ופתרונות רשת בסיסיים עבודה פרונטלית בשטח מול משתמשים ניהול קריאות במערכת שירות ועמידה ביעדים
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון כטכנאי/ת PC או בתמיכה טכנית ידע בתקלות חומרה - חובה ניסיון בעבודה עם Windows, Office וציוד קצה שירותיות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול משתמשים יכולת עבודה פיזית (הרמת ציוד בעת הצורך) זמינות למשרה מלאה למה להצטרף? ארגון גדול ויציב סביבת עבודה נעימה ותומכת תפקיד דינמי ומגוון עם חשיפה טכנולוגית הזדמנות להתפתחות מקצועית בעולם ה-IT
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
921
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
- קליטה וחיבור מקורות לוגים (prem-on ו-cloud )אל פלטפורמת(Cloud / Enterprise (Splunk
- בניית תהליכי אינדוקס, ניהול sourcetypes, ויישום parsing ו-extractions field
- יצירת תוכן אפליקטיבי: חוקים )searches/correlation), דוחות, דשבורדים ו-alerts מותאמים
- לצרכים העסקיים והארגוניים
- עבודה מול צוותי אבטחת מידע, DevOps ותשתיות לצורך אפיון דרישות ותמיכה בפעילות
- השוטפת
- ניטור שוטף ושיפור ביצועי הפלטפורמה וה-searches
- תיעוד פתרונות ותהליכים, ומתן תמיכה למשתמשים פנימיים.
דרישות:
- ניסיון של 2-3 שנים )מינימום(, בעבודה עם Splunk
- ניסיון מוכח בחיבור מקורות לוגים מגוונים וכתיבת קונפיגורציות SA / TA
- ידע וניסיון בבניית דוחות, דשבורדים ו-alerts
- שליטה ב-(Language Processing Splunk (SPL וביכולות אופטימיזציה של שאילתות
- אנגלית ברמה גבוהה .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00156
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: תמיכה טכנית שוטפת לעובדי המשרד, פתרון תקלות מחשוב, תחזוקת תחנות קצה והטמעת מערכות חדשות. • טיפול בתקלות מחשוב, מדפסות ורשת. • מתן תמיכה לעובדים במערכות Windows ו־Office. • ניהול משתמשים והרשאות במערכת Active Directory. • עבודה עם מערכות כמו GPO, DHCP, DNS, SCCM, PowerShell. • סיוע בהדרכה והטמעה של מערכות חדשות בארגון.
דרישות:
ניסיון בתחום של 3 שנים- חובה • ידע וניסיון בתמיכה טכנית ו־Helpdesk. • ידע במערכות הפעלה של Windows. • שליטה ב־Office. • הכרות עם רשתות תקשורת (LAN) ושרתים. • הבנה בסיסית ב־Active Directory והרשאות משתמשים. • שליטה בכלים כמו GPO (Group Policy), SCCM, PowerShell – יתרון משמעותי. • שירותיות, אמינות, תקשורת טובה וסבלנות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
NI25911
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|