תיאור תפקיד:
לאתר באיזור קרית אונו דרוש/ה אדמינ/ית תפעול! התפקיד כולל: טיפול באישורים, התנהלות מול לקוחות ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00. תנאים מעולים למתקבלים! שכר: 11000 - 12,000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה במערכות אופיס - חובה היכרות עם תוכנת SAP או פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52073
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה ! במסגרת התפקיד: מתן שירות ללקוחות החניון במרכז השירות, עבודה מול ממשקים רבים ומספר מערכות במקביל אחריות לתיעוד מלא של נתוני השירות במערכות. תנאים: משרה מלאה ימים א-ה 18:00-9:00 + נכונות להישאר שעות נוספות, ימי ו לסירוגין 08:00-14:00 קליטה ישירה לחברה מעולה! מענקי התמדה, חניה, סיבוס!
דרישות:
כישורי מחשב ניסיון קודם בתחום שירות \בק אופיס וכד-יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51288
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לג'יגי' ירום מקבוצת גטר גרופ דרוש/ה מתאם/ת מכירות לתפקיד משרדי תאור התפקיד :תמיכה שוטפת במערך מכירות של צוות מכירות פנים למוצרים טכניים מתן תמיכה למנהל המכירות בניהול השוטף ועבודת הממשקים
דרישות:
דרישות תפקיד:נסיון בתפקיד דומה "ראש גדול" ופתיחות מחשבתית יכולת עבודה בתחומים שונים תוך דייקנות וירידה לפרטים ניסיון בעבודת "בק אופיס" בתחום מכירות בממשק צמוד מול אנשי המכירות והלקוחות ידע בתוכנות אופיס עם דגש על אקסל ועבודה עם דוחות **** העבודה בפ"ת******
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2814
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחטיבה הרפואית בחברת גטר דרוש/ה רכז/ת מכירות משרד רכז/ת מכירות משרד מהווה את ה"עורף" המכירתי של סוכני שטח. התפקיד כולל תמיכה בתהליכי המכירה, ניהול מידע ומסמכים, תיאום בין צוות המכירות ללקוחות וממשקים שונים בארגון. תחומי אחריות: ניהול תיקי לקוחות קטנים ובינוניים; איתור ויצירת קשר עם לקוחות חדשים; ניהול מכרזים ופרויקטים נוספים בתחום המכירות; ניהול מעקב אחר הזמנות ומסמכים; הכנה ומעקב אחר הצעות מחיר ללקוחות; מתן תמיכה ללקוחות בכל הנוגע לשאלות ובירורים; ניהול קטלוג פריטים
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי Back Office או בשירות לקוחות – יתרון יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות שליטה מלאה ביישומי מחשב (Outlook, Office, Excel) - חובה נסיון עם תוכנות ERP - יתרון יכולת תקשורת מעולה ויחסי אנוש טובים אוריינטציה מכירתית ויכולת של עבודה בצוות שליטה טובה בשפה האנגלית - חובה העבודה במשרה מלאה 8-17 בפ"ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2795
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
sales support לחברה טכנולוגית בראש העין דרוש/ה אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של אגף המכירות, תמיכה באנשי המכירות. טיפול ותחזוקת מערכת המכירות CRM,כולל הפקת דוחות עבודה מטריציונית והתנהלות מול ממשקים בתוך הארגון – שרשרת אספקה, מנהלי פרויקטים, הנה"ח, מנהלי תיקי הלקוחות טיפול בתלונות לקוח עד לשביעות רצון הלקוח. הגשת הצעות מחיר, אישורי הזמנות, טיפול בחשבוניות בעייתיות קליטת עובד חדש במכירות עפ"י תוכנית, הדרכה וליווי
דרישות:
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ו/או ניסיון כפלפל/ית ואנרגטי/ית יכולת בסגירת קצוות וירידה לפרטים הקטנים בעל/ת גישה שירותית ומכירתית יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות תקשורת בינאישית ברמה גבוהה שליטה מלאה ב Office יתרון להיכרות ועבודה עם מערכת ה CRM, ERP אנגלית ברמה טובה (כולל יכולת ניסוח) תואר ראשון – יתרון הבנה טכנית – יתרון משרה מלאה בראש העין, ניתן לאחר תקופת למידה ראשונית לעבוד יום בשבוע מהבית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
נציג/ת BackOffice
נציג/ת BackOffice
נציג/ת BackOffice
QHR
05/06/2025
תיאור תפקיד:
אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של אגף המכירות, תמיכה באנשי המכירות. טיפול ותחזוקת מערכת המכירות CRM כולל הפקת דוחות עבודה מטריציונית והתנהלות מול ממשקים בתוך הארגון – שרשרת אספקה, מנהלי פרויקטים, הנה"ח, מנהלי תיקי הלקוחות טיפול בתלונות לקוח עד לשביעות רצון הלקוח. הגשת הצעות מחיר, אישורי הזמנות, טיפול בחשבוניות בעייתיות קליטת עובד חדש במכירות עפ"י תוכנית, הדרכה וליווי
דרישות:
ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ו/או ניסיון כ- sales support פלפל/ית ואנרגטי/ית יכולת בסגירת קצוות וירידה לפרטים הקטנים בעל/ת גישה שירותית ומכירתית יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות תקשורת בינאישית ברמה גבוהה שליטה מלאה ב Office יתרון להיכרות ועבודה עם מערכת ה CRM, ERP אנגלית ברמה טובה (כולל יכולת ניסוח) תואר ראשון – יתרון§ הבנה טכנית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15003
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ליבואן רכב מוביל דרוש/ה מתאמ/ת שירות. במסגרת התפקיד: אחריות מלאה על הקשר מול הלקוחות: פתיחת קריאות שירות, שיבוץ טכנאי, הכנת הצעות מחיר, הוצאת חשבוניות וכדומה עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים מתן מענה מהיר ומקצועי עבודה במערכות מחשב – תפנית, תוכנות אופיס ימים א - ה 8:00 - 17:00 ללא שישי מיקום: בשלב הראשון חולון בעוד כחודש וחצי/ חודשיים מעבר לניר צבי, צריפין. **תנאים מצוינים למתאימים/ת**
דרישות:
עצמאות ואחריות תודעת שירות גבוהה סדר וארגון יכולת תיעדוף משימות רקע תפעולי – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
577318
אזור:
מרכז - בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להשתלב בתפקיד אדמיניסטרטיבי-תפעולי הכולל אחריות על תהליכי רכש שוטפים, ניהול מסמכים, עבודה מול ספקים וממשקים פנימיים. מתאים למועמדים/ות עם גישה שירותית, סדר וארגון גבוהים, שרוצים/ות ללמוד ולהתפתח בעולם הרכש והלוגיסטיקה. מה כולל התפקיד? - טיפול אדמיניסטרטיבי בתהליכי רכש
- פתיחת דרישות רכש במערכת ומעקב אחר הזמנות
- עבודה מול ספקים לצורך קבלת הצעות מחיר, אישורים, ותיאומים
- ריכוז נתונים, ניהול טבלאות ודוחות רכש
- עבודה שוטפת מול מחלקות כספים, לוגיסטיקה ותפעול
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובה (יתרון לניסיון בתמיכה תפעולית או רכש)
- שליטה מלאה ביישומי Office ובעיקר Excel – חובה
- יכולת ארגון, סדר, דיוק, וניהול משימות במקביל
- תקשורת בין-אישית טובה ויכולת עבודה בצוות
- תואר ראשון – יתרון
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-RAZ
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברת פרסייס המספקת שירותי ניהול כלכליים לחברות שונות דרוש/ה רכז/ת פיתוח עסקי ואדמיניסטרציה מתחיל/ה (0-2 שנות ניסיון) במסגרת התפקיד: -איתור לקוחות פוטנציאליים. -ביצוע שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים/יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים. -תיאום פגישות עבור השותפים. -עבודה מול צוות השיווק ושותפי החברה.
דרישות:
- אוריינטציה מכירתית. - שליטה ביישומי OFFICE. -ניסיון במדיה החברתית-יתרון. - ידע בבניית מצגות – יתרון. - כישורים אישיים: יוזמה, יצירתיות, יכולת הנעה עצמית טובה, יחסי אנוש מעולים, יכולת הבעה בכתב ובע"פ, כישורי מכירה, יכולת תיאום וארגון, מולטיטסקינג ועמידה בעבודה בתנאי לחץ . 60% משרה, ממשרדי החברה בתל אביב תחילת עבודה מיידית
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00205
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למוקד הטלמיטינג במכללה מובילה דרוש/ה איש/ת טלמיטינג למתן מענה ותיאום פגישות ייעוץ למתעניינים בלימודים. היקף משרה: 4 משמרות בשבוע לפחות (עדיפות ל-5 משמרות) בוקר וערב לסירוגין. השתלבות בצוות איכותי. ^^^תנאים טובים ובונוסים מתגמלים למתאימים/ות.
דרישות:
ניסיון במכירות טלפוניות או שירות לקוחות - יתרון יכולת ביטוי גבוהה ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
jb-183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מחלקת מנהל הוראה אחראית על הצד התכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים. המחלקה נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו’. התפקיד כולל: בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר. כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים. עבודה בין הימים א’-ה’ בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה. המשרה הנה לאיוש מיידי וזמנית.
דרישות:
תואר ראשון - חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" יתרון משמעותי מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים דיסקרטיות ואחריות יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-442
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) • תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון- יתרון • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון. • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-461
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה, החלפה לחל"ד במסגרת התפקיד אחריות אדמיניסטרטיבית על הליכי קבלה ומיון, טיפול בבעיות שיבוץ ובקשות חריגות. טיפול בבעיות משמעת מורכבות, נוכחות ברשתות החברתיות, טיפול בנושא שיווק ומתן מידע ראשוני בנושא מעונות וכן סיורים בשטח למתעניינים. העבודה בשעות לא שגרתיות ובמערכת גמישה. תיאור התפקיד: • SPOC מול הסטודנטים החל משלבי התעניינות ועד להפיכתם לדיירים. מתן מענה מקיף 360 מעלות לכל הנושאים הקשורים למעונות. • טיפול בהליכי רישום למעונות – ריכוז ההליך האדמיניסטרטיבי לרישום וטיפול בבקשות למעונות של הסטודנטים. • שיווק וקידום מעונות – מתן מענה ראשוני למתעניינים מעונות, ביצוע מעקב אחר לידים. • טיפול בפניות של דיירים – קבלת פניות מדיירים במגוון רחב של נושאים הקשורים למעונות, תשלומים, שיבוצים, קיום סיורים במבנה, ביצוע מעקב ממוחשב מרגע הפניה ודרך הטיפול, מתן מענה לפונה, בקרה ומעקב שהפנייה טופלה. • טיפול בבעיות משמעת של הדיירים. • מתן מענה ושירות איכותי לדיירים. • ביצוע מטלות נוספות ככל שיוטלו ע"י הממונה על המעונות. • המשרה מיידית וזמנית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון משמעותי. • אנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותי. • עברית ברמת שפת אם. • ניסיון עבודה באנגלית מול לקוחות – יתרון משמעותי. • ראייה מערכתית. • יכולת ארגון ותכנון. • היכרות עם תוכנות Office , התמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת וניסיון בעריכת קובצי excel ברמה מתקדמת. • היכרות עם מערכת CRM מסוג Microsoft Dynamics - יתרון משמעותי. • ניסיון בשיווק מתחום הנדל"ן – יתרון משמעותי. • קפדנות ודייקנות בביצוע משימות. • יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת תפעול הזמנות אחריות על ניהול תהליך ההזמנות, מקליטתן ועד לסיום המשלוח תקשורת עם לקוחות, ספקים, ומששקים פנים ארגוניים עדכון מחירונים שוטף תיאום משלוחים והפקת מסמכים לוגיסטיים ניהול מעקב אחר הביצועים בתהליך, עדכון סטטוס הזמנות
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה אקסל טוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|