דרושים בתחום מתאם

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 25 משרות עבודה בתחום מתאם

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מתאם" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מתאם רכש, רכז אקדמי, פקיד קבלה ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ריהוט יוקרתית בהרצליה דרוש/ה מתאמ/ת לוגיסטי/ת

לחברת ריהוט יוקרתית בהרצליה דרוש/ה מתאמ/ת לוגיסטי/ת

לין ביכלר משאבי אנוש

10/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברה יוקרתית מוכרת בתחום הריהוט בהרצליה דרוש/ה מתאמ/ת לוגיסטי/ת

במסגרת התפקיד:
ניהול וטיפול בקריאות שירות ממוקד החברה וקישור בין כלל הגורמים הרלוונטים עד לסגירה, תיאום וקישור בין קבלני משנה (מעצבים, אדריכלים ועוד), גבייה, התנהלות שוטפת מול מגוון גורמים: לקוחות החברה, אנשי מכירות, מחסן שירות טכני ועוד.
תמיכה שוטפת בתיאום, אדמיניסטרציה ותפעול בשוטף.

תנאים:
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00 + נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
קליטה ישירה כעובד/ת ארגון מדהים!!!!
שכר עד 10K בהתאם לניסיון.
יש חניה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה/תפעולי - חובה.
יכולת ניהול משימות רבות במקביל - חובה.
היכרות טובה עם מערכת פריוריטי - יתרון
אקסל - יתרון.
אנגלית ברמה טובה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51518
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת התקנות לקוח

מתאמ/ת התקנות לקוח

מורן בכר

10/05/2025

תיאור תפקיד:
תיאור המשרה
לחברת אינטגרציה גדולה בחולון דרוש/ה מתאמ/ת התקנות לקוח במסגרת התפקיד: אחריות לתיאום משאבים לטובת הפרויקט וההתקנה מול הלקוחות, התנהלות מול ממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים, תיאום בין קבלנים, הטכנאים והלקוח.
דרישות:

דרישות התפקיד
ניסיון בתפעול יומנים מרובים ותפעול יומנים ב-OUTLOOK ידע בתוכנות OFFICE ידע בפריורטי - יתרון משמעותי עבודה קודמת מחברת אינטגרציה - יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה

לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה

לין ביכלר משאבי אנוש

10/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ניהול דרוש\ה רפרנט\ית תפעול למוקד חניונים בפתח תקווה !

במסגרת התפקיד:
מתן שירות ללקוחות החניון במרכז השירות, עבודה מול ממשקים רבים ומספר מערכות במקביל
אחריות לתיעוד מלא של נתוני השירות במערכות.

תנאים:
משרה מלאה
ימים א-ה 18:00-9:00 + נכונות להישאר שעות נוספות, ימי ו לסירוגין 08:00-14:00
קליטה ישירה לחברה מעולה!
מענקי התמדה, חניה, סיבוס!
דרישות:
כישורי מחשב
ניסיון קודם בתחום שירות \בק אופיס וכד-יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51288
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז.ת אדמינ' לחברת הנדסה בנתניה (מדי)(722232)

רכז.ת אדמינ' לחברת הנדסה בנתניה (מדי)(722232)

טוטלי - ToTali

10/05/2025

תיאור תפקיד:
משרה: רכז.ת אדמינ’
סוג חברה: הנדסה בתחום הבנייה
מיקום: מרכז נתניה
אופי המשרה: מיידי, טווח ארוך
מיקום ישיבה: בקבלה למשרדים
היקף המשרה: א’- ה’ 7/8 שעות 8-15/16
משימות:
מענה טלפוני וניתוב מיילים
הכנת חשבוניות עיסקה, גבייה באשראי, הוצאת חשבוניות וקבלות
הפקת דוחות נוכחות, הזמנות ציוד משרדי
דוחות הוצאות וריכוז חומרים להנה"ח
דרישות:
עברית כשפת אם – חובה
רוסית טובה – חובה
רקע במקרקעין – יתרון
היכרות עם פריוריטי – חובה
הגשת מועמדות:
יש לשלוח קו’ח בקובץ word/PDF מצורף
**יש לציין קוד משרה ’מדי’(722232)**
(רק פניות מתאימות ייענו)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Jמדי(722232)
אזור: שרון - נתניה ועמק חפר
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאם/ת מכירות

מתאם/ת מכירות

גטר גרופ

10/05/2025

תיאור תפקיד:
לג'יגי' ירום מקבוצת גטר גרופ דרוש/ה מתאם/ת מכירות לתפקיד משרדי 
תאור התפקיד :

תמיכה שוטפת במערך מכירות של צוות מכירות פנים למוצרים טכניים
מתן תמיכה למנהל המכירות בניהול השוטף ועבודת הממשקים
דרישות:
דרישות תפקיד:
נסיון  בתפקיד דומה
"ראש גדול" ופתיחות מחשבתית
יכולת עבודה בתחומים שונים תוך דייקנות וירידה לפרטים
ניסיון בעבודת "בק אופיס" בתחום מכירות בממשק צמוד מול אנשי המכירות והלקוחות
ידע בתוכנות אופיס עם דגש על אקסל ועבודה עם דוחות
**** העבודה בפ"ת******

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2814
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מ"מ רכז/ת למנהל הוראה

דרוש/ה מ"מ רכז/ת למנהל הוראה

אוניברסיטת רייכמן

10/05/2025

תיאור תפקיד:
מחלקת מנהל הוראה אחראית על הצד התכנוני והתפעולי של תוכניות הלימודים בבתי הספר השונים.
המחלקה נותנת שירות לסגל מינהלי וסגל אקדמי ונמצאת בממשקי עבודה יומיומיים עם לשכת פרובוסט, אגף כספים, אגף לוגיסטיקה, אגף מערכות מידע, מנהלי הסטודנטים וכו’.
התפקיד כולל: בניית תוכניות הלימוד, קשר ישיר עם המרצים והמתרגלים לרבות טיפול בשכרם, טיפול בחוזים ואחריות על מערך עוזרי ההוראה, כל זאת בשיתוף פעולה מלא עם לשכות הדקנים בבתי הספר.
כמו כן, המחלקה אחראית על בניית לוח הבחינות, תפעול מערך הכיתות, ביטולי שיעורים ותיאום השלמות ושליחת עדכונים שונים לסטודנטים.
עבודה בין הימים א’-ה’ בקמפוס האוניברסיטה בהרצליה.
המשרה הנה לאיוש מיידי וזמנית.
דרישות:
תואר ראשון - חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה
שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה
ניסיון קודם ממוסד אקדמי וידע בתוכנות "גלבוע" ו"גראד" יתרון משמעותי
מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש טובים
דיסקרטיות ואחריות
יכולת גבוהה לניהול זמן, ארגון וסדר
יכולת למידה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות

המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-442
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת אדמיניסטרציה ומנהלה

אחראי/ת אדמיניסטרציה ומנהלה

בזק בינלאומי

10/05/2025

תיאור תפקיד:
אגף משאבי אנוש בבזק בינלאומי TECH מגייס אחראי/ת מנהלה וסביבת עבודה.
אצלנו - האנשים הכי חשובים! אגף משאבי אנוש נותן מעטפת של 360 מעלות לצרכי העובד, וסביבת העבודה היא חלק משמעותי ביכולת של כולנו להנות בעבודה.
אז אם השירות הוא בנשמתך,
ואין כיף יותר גדול עבורך מלפתור בעיות בדרך יצירתית, לגרום למשימות ופרויקטים להתממש, ולתת שירות לעובדי החברה בדברים שמרכיבים את היום יום-
זה התפקיד עבורך!
אז איך נראה היום - יום שלך?
    אחריות על מערך הסלולר הארגוני - מתן שירות לעובדים- חדשים וקיימים- בכל נושאי הסלולר- החל מאחריות על קבלת המכשיר ועד טיפול בתקלות.
    אחריות לוגיסטית - הזמנת ציוד משרדי, ציוד לקפיטריות וציוד אחזקה.
    טיפול בהזמנות ספקים - פתיחת דרישות והזמנות במערכת הפיוז'ן, ומעקב אחר ביצוע.
    פרויקטים תפעוליים - ניהול מו"מ עם ספקים, קידום הפרויקטים מול ממשקים פנימיים.
    עבודה מרובה מול ממשקים פנימיים וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקידים תפעוליים- חובה
שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Excel ו-PowerPoint - חובה
זמינות מעבר לשעות העבודה- חובה
היכרות עם עולמות הבינוי- יתרון
ניסיון בפתיחת דרישות והזמנות רכש במערכת הפיוז'ן- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12150
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת סטודנטים באוניברסיטת רייכמן

רכז/ת סטודנטים באוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

10/05/2025

תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו
• ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים
• סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים
• היקף המשרה מלאה (08:00-16:00)
• תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון- יתרון
• אנגלית ברמה טובה
• ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות
• תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון.
• שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות
• יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-461
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת מחלקת הזמנות

פקיד/ת מחלקת הזמנות

חברה דיסקרטית

10/05/2025

תיאור תפקיד:
בגדרה, לחברת שיווק והפצה גדולה ומובילה בתחומה דרוש/ה פקיד/ת הזמנות
  • הפקדת תעודות משלוח/חשבוניות על פי ליקוט הזמנות.
  • הפקדת זיכויים.
  • הפקת דוחות מערכת.
  • טיפול בקריאות שירות.
  • תמיכה מלאה בסוכני מכירות/לקוחות/נהגים במהלך יום העבודה.
  • עבודה מגוונת ומאתגרת בסביבה דינמית.
  • שעות עבודה : 08:00 - 17:00.
  • הסעות מאשדוד / יבנה.
  • ארוחות צהריים.
דרישות:
  • ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת במערכת SBO , WMS.
  • התחלה מיידית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00032
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת  BACK OFFICE

רכז/ת  BACK OFFICE

מטריקס

10/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בפתח תקווה דרוש/ה רכז/ת BACK OFFICE
התפקיד מציע אפשרות להתמחות בקידום מכירות, שיווק ופעילות BACK OFFICEהכנת הצעות מחיר/קליטת הזמנות. ביצוע מעקב הצעות מחיר.
תיאום פגישות לאנשי המכירות עבור לקוחות קיימים
טיוב נתוני לקוחות במאגרי המידע של החברה ושימורם.
תפעול פעילויות הקשורות לכנסים ואירועים של החברה
משרה מלאה באיזור קריית אריה, פתח תקווה. (עבודה במשרד) ללא עבודה היברידית!!
דרישות:
השכלה מתאימה ורלוונטית (תיכונית מלאה מינימום, רקע טכני-יתרון)
2-3 שנות ניסיון בתפקיד BACK OFFICE כולל ניסיון בתיאומי פגישות טלפוני
חריצות ואסרטיביות
נסיון מעולה בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה!!!!
OFFICE – חובה
מרחק הליכה מהרכבת הקלה
אנגלית טובה מאוד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 73363
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אחראי.ת תפעול הזמנות

דרוש/ה אחראי.ת תפעול הזמנות

דיסקל תשתיות ומערכות מידע בע"מ

10/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מובילה בתחומה דרוש/ה אחראי/ת תפעול הזמנות
אחריות על ניהול תהליך ההזמנות, מקליטתן ועד לסיום המשלוח
תקשורת עם לקוחות, ספקים, ומששקים פנים ארגוניים
עדכון מחירונים שוטף
תיאום משלוחים והפקת מסמכים לוגיסטיים
ניהול מעקב אחר הביצועים בתהליך, עדכון סטטוס הזמנות
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה
אקסל טוב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00183
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתאמ/ת מכירות וסחר

מתאמ/ת מכירות וסחר

המימד השלישי גיוס והשמה 2

10/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת מוצרי צריכה מצליחה ברמת גן דרוש/ה מתאמ/ת מכירות וסחר
הטמעת תוכניות ופעילויות מסחריות תקופתיות-
התנהלות שוטפת מול לקוחות (קנייני סחר), טיפול בהסכמי סחר , ניהול מגוונים, מחירונים , מבצעים ללקוחות
אפיון והטמעת דוחות, ניתוח נתונים ,הפקת דוחות ,עבודה מרובה עם אקסל ופריורוטי
ביצוע מעקב ובקרה על מבצעים.
טיפול והכנסות מחירונים / הנחות למערכת / חשבוניותpriority-
בדיקה ובקרה של חשבוניות , מעבר והגשה למנהל הסחר ,העברת חשבוניות מאושרות להנה"ח
עבודה מול ממשקים שונים בארגון לרבות מנהלי מכירות ומתן מענה לצרכים בשטח
דרישות:
ניסיון קודם כמתאם/ת / מכירות / סחר/ שיווק/ קניינות - חובה
ניסיון קודם בעולם הקמעונאות – יתרון משמעותי
ידע בתוכנות אופיס, בדגש על אקסל + פריוריטי- חובה!
תודעת שירות גבוהה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, חשיבה יצירתית ויכולת פתרון בעיות
דייקנות בביצוע משימות – סגירת מעגל טיפול
רצון להתפתח , מוטיבציה גבוהה ונחישות
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-19116
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול

רכז/ת אדמיניסטרציה ותפעול

גולדמן מיון והשמה

10/05/2025

תיאור תפקיד:
התפקיד כולל:
תפעול וניהול משרדי המחוז– ניהול שוטף, טיפול באדמיניסטרציה ותהליכים פנימיים
עבודה מול מנהלי פרויקטים, מתכננים וקבלנים– מעקב אחר תהליכים והנעת גורמים רלוונטיים
ניהול תוכניות עבודה ותקציבים– תמיכה בהכנת תכניות עבודה ובקרה תקציבית
ליווי תהליכי מכרזים– איסוף נתונים, ריכוז מידע והכנת חומרים רלוונטיים
הכנת חומרים מקצועיים ודוחות ניהוליים– תמיכה בגיבוש החלטות וניהול מידע
מעקב אחר חשבונות ודו"חות כספיים– ניתוח נתונים ומעקב תקציבי
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם
יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות ודינמית
שליטה מלאה ביישומי אופיס, בעיקר Excel
ראש גדול, אסרטיביות ויכולת הנעת תהליכים
תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Z-ADMIN
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת פיתוח עסקי ואדמיניסטרציה משרת סטודנט

רכז/ת פיתוח עסקי ואדמיניסטרציה משרת סטודנט

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

10/05/2025

תיאור תפקיד:
לחברת פרסייס המספקת שירותי ניהול כלכליים לחברות שונות דרוש/ה רכז/ת פיתוח עסקי ואדמיניסטרציה מתחיל/ה (0-2 שנות ניסיון)
במסגרת התפקיד:
-איתור לקוחות פוטנציאליים.
-ביצוע שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים/יצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים.
-תיאום פגישות עבור השותפים.
-עבודה מול צוות השיווק ושותפי החברה.
דרישות:
- אוריינטציה מכירתית.
- שליטה ביישומי OFFICE.
-ניסיון במדיה החברתית-יתרון.
- ידע בבניית מצגות – יתרון.
- כישורים אישיים: יוזמה, יצירתיות, יכולת הנעה עצמית טובה, יחסי אנוש מעולים, יכולת הבעה בכתב ובע"פ, כישורי מכירה, יכולת תיאום וארגון, מולטיטסקינג ועמידה בעבודה בתנאי לחץ .

60% משרה, ממשרדי החברה בתל אביב
תחילת עבודה מיידית
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: JB-00205
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למוסד רפואי ברמת החייל דרוש/ה מתאמ/ת תפעול

למוסד רפואי ברמת החייל דרוש/ה מתאמ/ת תפעול

לין ביכלר משאבי אנוש

10/05/2025

תיאור תפקיד:
למוסד רפואי ברמת החייל דרוש/ה מתאמ/ת תפעול!
התפקיד כולל:
במסגרת התפקיד, טיפול בקריאות שירות בתחום האחזקה, ביצוע דוחות חודשיים, מתן תמיכה לאתרים בכל הקשור בניהול האחזקה.
ביצוע הזמנות רכש, חוזים, חיובים והצעות מחיר בפריוריטי, מעקב אחר קבלת סחורה ועל ביצוע משימות שונות.
תנאים:
משרה מלאה בין הימים א- ה בין השעות 07:30-16:30 / 08:00-17:00
שכר: 8500 -9000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון ! + ארוחות + נסיעות ועוד תנאים מעולים למתאימים/ות!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה
שליטה בתוכנות האופיס - חובה
שליטה בתוכנת פריורטי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51704
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!