תיאור תפקיד:
מסייע.ת למשתמש בהתגברות על תקלות תפעול ממוחשבות במשרד. משמש.ת איש קשר בין המשתמש ליחידת המחשב המקצועית ולהיפך. קו ראשון/ שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות- כלליות או ייעודיות. סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו').
דרישות:
נדרשת שותפות בצוות. קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות,multitasking יכולת עמידה בלחץ וגמישות יתרון לנסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע בקרה על קריאות המועברות מ קו 1 לקו 2
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB15456
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת COMBLACK מגייסת טכנאי/ת PC לארגון מוביל באיזור השרון! - אחריות להתקנות, תחזוקה וניהול רשת מחשבים - טיפול בציוד וטכנולוגיות מתקדמות, מקרנים ועוד - עבודה עצמאית וגם כחלק מצוות מוביל
דרישות:
- ניסיון כטכנאי/ת PC לפחות שנתיים - חובה. - בוגר השתלמויות וקורסים בתחום המחשבים והרשתות - ניסיון בהתקנות חומרה, סיוע טכני ותמיכה שוטפת במשתמשים ובמערכות - ידע וניסיון באיתור, טיפול ותיקון בעיות חומרה , תוכנה ורשתות תקשורת - שליטה בהתקנות ופתרון בעיות אופיס של מיקרוסופט - ידע וניסיון בעבודה וקישור לאינטרנט
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17146
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברת Octally מגייסת איש/ת תמיכה טכנית לתפקיד מגוון ומאתגר חברה פיננסית בלוד לא חייב ניסיון קודם -ההכשרה עלינו!!! במסגרת התפקיד זיהוי תקלות טכניות בתכנה וציוד קצה, פתרון תקלות תקשורת ורשת , תחזוקת ממשקים ועוד הזדמנות נדירה להיכנס לחברה דינאמית עם אווירה צעירה
דרישות:
ידע בסיסי בכתובות IP ושליטה בסביבה ממוחשבת - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14809
אזור:
מרכז - פתח תקווה, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עבור חברת הייטק מצליחה בתל אביב דרוש/ה salesforce support. האדם המחזיק בתפקיד זה יתמוך בבקשות השוטפות של משתמשי Salesforce של החברה, יצירת משתמשים וניהול מערכת בסיסי. סטודנטים להנדסה במערכות מידע אשר מחפשים משרה ראשונית בתחום לשלב יחד עם הלימודים - זה בשבילכם!
דרישות:
דרישות זמינות למשרה חלקית יומיים במשרד. BSc. או סטודנט להנדסה במערכות מידע. 3 שנים ומעלה. מנהל Salesforce - אופציונלי (אפשרות להדרכה בעבודה) אנגלית מצוינת (דיבור וכתוב) - חובה יכולת תקשורת טובה הן בכתב והן בעל פה וכישורים אישיים פנימיים יכולת עבודה על מספר משימות במקביל תוך אוריינטציה לפרטים מסוגל לעבוד בסביבה גמישה, בקצב מהיר ויכול לעמוד ביעילות בלוחות זמנים
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
4761
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש לתפקיד טכנאי מחשבים - ללא ניסיון - אזור המרכז ושפלה חברתנו לא דורשת ניסיון קודם ,אך מחפשת אדם חרוץ שמעוניין להתפתח בתחום המחשבים. הכשרה נעשית במסגרת העבודה - למתאימים. במסגרת התפקיד:
מתן שירות ללקוחות - אונליין ובמידת הצורך שטח, טיפול בתקלות. מיקום המשרה: מושב גינתון.משרה מלאה
שכר הולם למתאימים
דרישות:
- עדיפות לניידות באופנוע
- נכונות לעבוד ורצון להתפתח בתחום המחשבים
- ידע בסיסי במחשבים
- יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ארגון פיננסי מוביל באזור המרכז מגייס צוות חדש לפרויקט הסבת מערכות פנים ארגוניות. במסגרת התפקיד: תמיכה במערכות פיננסיות, מתן הרשאות, טיפול בתקלות תוכנה וחומרה, ציודי הקצה. סביבת עבודה משפחתית, בצוות קטן, תנאים ממצוינים עם אין סוף הזדמנויות בתוך ארגון.
דרישות:
- ניסיון של שנה בתמיכה בתקלות מחשוב (ניסיון צבאי יתרון משמעותי) - ניסיון בניהול מתמשים בAD - ניסיון בתמיכה בתקלות רשת ותקשורת - נכונות למשרה זמנית (שנה + אופציה )
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530266
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: ניהול שוטף ותיעדוף של הפעילות בחינה, שיפור והטמעה של תהליכי עבודה בתוך המוקד ואל מול הגורמים בחברה חניכה והדרכה של תומכים חדשים במחלקה בניית מערך הדרכות עבודה מול מספר רב של ממשקים הנעת הצוות לעמידה ביעדים משרה מלאה במשרדנו בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
השכלה אקדמית - חובה ניסיון בניהול צוות טכני - חובה ניסיון והבנה בתמיכה טכנית - חובה אנגלית ברמה גבוהה - חובה ניסיון והיכרות עם מערכות CRM ומרכזיות- חובה ידיעת אופיס, אקסל- חובה תודעת שירות גבוהה ראייה מערכתית **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00019
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה Help Desk לחברה על קו רכבת במרכז הארץ, מומלץ ליוצאי צבא מיחידות טכנולוגיות!
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנה
- WINDOWS
- ACTIVE DIRECTORY
- 365
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02271
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
• עבודה בחטיבת מערכות מידע. • מתן תמיכה אפליקטיבית למשתמשים פנים ארגוניים אל מול מערכות המידע בחברה. • עבודה מול צוותי פיתוח וניתוח מערכות. • ביצוע תחקורים מעמיקים לתקלות. • עבודה היברידית. • עבודה בסביבה צעירה ודיאנמית.
דרישות:
• ניסיון קודם של לפחות שנה בתחום מערכות המידע (בדיקות תוכנה, תמיכה אפליקטיבית) - חובה • יכולות תחקור וירידה לפרטים - חובה • הבנת תרחישי בדיקות - חובה • הכרות עם עולם הפיננסים/חברות ביטוח– יתרון משמעותי • ידע בSQL- יתרון • יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות • יכולת התבטאות והתנסחות ברמה טובה (בכתב ובע"פ) • יחסי אנוש ברמה גבוהה • אחריות אישית והגדלת ראש • ניסיון מול מערכות ואינטגרציות שונות • אחריות אישית והגדלת ראש • ניסיון מול מערכות ואינטגרציות שונות • בעל/ת הבנה בתהליכים מורכבים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2608
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה הממוקמת ברחובות דרוש/ה איש'ת IT.
דרישות:
נדרש ניסיון של שנתיים בתחומים הבאים: נסיון בתפעול רשתות תקשורת נסיון בתפעול וטיפול בתקלות מערכת NAC – עדיפות לפורטנוקס נסיון ביישום פוליסי על תחנות קצה דרך GPO ודרך מערכות צד שלישי כגון WINLOCK הכרות עם תקשורת סיראלית – RS232 בין מחשבים לציוד כישורי אנוש טובים ועבודה בצוות גישה שירותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4781
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens- MalamTeam דרוש/ה אחראי/ת משמרת עבור ארגון רפואי מוביל באזור המרכז תיאור התפקיד: אחראי/ת משמרת במוקד תמיכה מערכות מידע, עבור תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות של הקופה. ניהול משמרת הכולל מענה לנציגים, תיעדוף משימות, איזון/מניעת עומסים, ניהול כ"א במשמרת וכו'.
דרישות:
ניסיון עבודה קודם במוקד תמיכה/שירות -יתרון ניסיון בניהול אנשים -חובה מיומנויות מחשב גבוהות - שליטה ב- Windows , אופיס, אינטרנט -חובה חשיבה וראיה מערכתית (ראש גדול) ויכולות תחקור תקלות ;-חובה נכונות לעבודה במשמרות ובמוקד טלפוני -חובה
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
30817
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בבאר-שבע דרוש/ה איש/אשת תמיכה טכנית. התפקיד כולל מתן מענה ותמיכה למאות עובדי הארגון, איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת. השירות הינו שירות פרונטלי ובהשתלטות מרחוק – על פי הצורך. נדרשת תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצויינים, יכולת לימוד עצמי, הגדלת ראש, וחריצות.
דרישות:
חובה הכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של מיקרוסופט. חובה ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות. חובה יכולת עבודה בצוות. חובה ידע מעמיק עם Office – התקנה, הסרה, פתרון בעיות. חובה ידע באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה (כגון מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים /ניידים וכו' ). חובה ידע ב Active Directory (הקמת משתמשים, הסרת נעילות, זיהוי תקלות). יתרון לניסיון במתן שירותי HELP DESK בארגון גדול. יתרון לידע במערכות וכלים של גיבוי ושחזור תחנות קצה. יתרון לידע ביצירת אימג' של תחנות קצה. יתרון לידע בנושא תקשורת – LAN. יתרון לידע בשירותי DHCP, DNS, GPO, הפצות, SCCM. יתרון לידע בכתיבת סקריפטים קצרים. יתרון ניסיון בעבודה בארגון ממשלתי או ארגון ציבורי גדול אחר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17194
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכני/ת התפקיד כולל: תמיכה במשתמשי המשרד בתקלות מחשוב – קו ראשון\שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות – כלליות או ייעודיות. סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו'). מתן תמיכה ביישומים ייעודיים ובתוכנות מדף על בסיס היכרות מעמיקה ויסודית ברמת מומחה יישום. התמיכה כוללת מענה לפניות משתמשים או רפרנטים של היישום, הטמעה, אבחון תקלות ואחריות להפעלת הגורמים המטפלים.
דרישות:
נדרשת למידה מתמדת והתפתחות מקצועית, סביבה מאתגרת ודינמית. יתרון לניסיון בעבודה בארגונים גדולים בדגש על במגזר הממשלתי / מגזר הבריאות. יתרון לניסיון בעבודת צוות. יכולת קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות, multitasking . יכולת עמידה בלחץ וגמישות יתרון לניסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע בקרה על קריאות המועברות מ קו 1 לקו 2
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17243
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכני רפרנט/ית למרכז התמיכה. התפקיד כולל: תמיכה במשתמשי המשרד בתקלות מחשוב – קו ראשון\שני לתקלות מגוונות במערכת הפעלה system תקשורת ותוכנות שונות – כלליות או ייעודיות. סיוע למנהל המוקד בניהול המקצועי של צוות התמיכה, דרג שני לתמיכה בנושאים מורכבים בתמיכה ולפני הפעלת אסקלציה לדרגים הבאים (אנשי סיסטם, תקשורת וכו'). מתן תמיכה ביישומים ייעודיים ובתוכנות מדף על בסיס היכרות מעמיקה ויסודית ברמת מומחה יישום. התמיכה כוללת מענה לפניות משתמשים או רפרנטים של היישום, הטמעה, אבחון תקלות ואחריות להפעלת הגורמים המטפלים.
דרישות:
יתרון לניסיון בעבודה בארגונים גדולים בדגש על במגזר הממשלתי / מגזר הבריאות. יתרון לניסיון בעבודת צוות. יכולת קליטה מהירה, חריצות, אמינות, נחישות, multitasking יכולת עמידה בלחץ וגמישות יתרון לניסיון בעבודה באקסל וניתוח דוחות סטטיסטים ניסיון קודם בניה בניהול מאגרי ידע
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17154
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ביטחוני גדול ומשמעותי בירושלים נדרש איש/ה למתן שירות ותמיכה טכנית (Help Desk) בנושא מחשוב, חומרה, תוכנה וציוד קצה. מדובר בהזדמנות מצוינת להשתלב בסביבת עבודה טכנולוגית, דינאמית ומהנה שבה אפשר להשפיע ולתרום, תוך למידה והתפתחות אישית בתחום. עבודה בתצורת משמרות 24/7, לילות, שבתות חגים. סידור עבודה גמיש. המשרה יכולה להתאים לסטודנטים.
דרישות:
ניסיון במתן תמיכה טכנית טלפונית. ידע במחשבים: יישומיי אופיס, רשתות, מדפסות, תקלות טכניות מורכבות, חומרה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17223
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|