דרושים בתחום חשבונאות וכספים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 215 משרות עבודה בתחום חשבונאות וכספים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "חשבונאות וכספים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אנליסט, חשב שכר, מנהל כספים ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנה"ח סוג 2 לחברת נדלן (רמת גן)

מנה"ח סוג 2 לחברת נדלן (רמת גן)

Brooks-Keret Financial Management Ltd

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת נדלן הממוקמת ברמת גן (סמוך לרכבת) דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בעל/ת 3-5 שנות ניסיון.  
דרישות:
תעודת מנהל/ת חשבונות
ניסיון של לפחות 3 שנים בהנה"ח
ניסיון עם מערכת תפנית/פריוריטי - יתרון
נכונות לעבודה  במשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01116
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לצוות לחברה גלובלית (ראש העין)

מנהל/ת חשבונות לצוות לחברה גלובלית (ראש העין)

Brooks-Keret Financial Management Ltd

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית מובילה הממוקמת בראש העין דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בעל/ת אנגלית ברמה גבוהה להשתלבות בצוות הנה"ח. התפקיד כולל: התאמות בנקים וכרטיסי אשראי, התאמות כרטיסי לקוחות וביצוע גבייה, ניהול ורישום הוצאות וקופה קטנה.
דרישות:
תעודת מנה"ח - חובה
ניסיון של לפחות שנתיים כמנהל/ת חשבונות בחברה גלובלית - חובה
ניסיון עם מערכת SAP - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון עבודה קודם עם ממשקי עבודה בחו"ל - יתרון
יחסי אנוש מצוינים ונכונות לעבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01121
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתמחים לביקורת טכנולוגיה וגלובל

מתמחים לביקורת טכנולוגיה וגלובל

BDO

01/05/2024

תיאור תפקיד:
מתמחים לביקורת טכנולוגיה וגלובל, עבודה מול חברות בינלאומיות, חברות שנסחרות בבורסות בעולם, סביבת עבודה מתפתחת ודינאמית, התמחות בביקורת בסביבה חדשנית ומאתגרת
העבודה הינה בסניף ת''א
דרישות:
בוגר\ת חשבונאות - חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה
משרה מלאה- ימים א' עד ה' 8-17
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00181
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

לחברת תוכנה דרוש/ה רפרנט/ית גבייה

Synel-Mll Payway

01/05/2024

תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.
דרוש/ה רפרנט/ית גבייה:
ניהול כרטסת, התאמות בנקים, וגבייה מלקוחות עסקיים.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה - חובה.
ידע וניסיון על תוכנות אופיס בדגש על אקסל - חובה.
עבודה עם פורטלים של ספקים - יתרון משמעותי.
**המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00010
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת חשבונות ואדמינסטרציה

מנהלת חשבונות ואדמינסטרציה

חברה דיסקרטית

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מאור יהודה - דרוש\ה מנהלת כספים ואדמיניסטרציה , לתפקיד מאתגר .
המשרה משלבת בין ניהול כספים לאמדינסטרציה .
עבודה בכפיפות ישירה למנכ"ל . (PA למנכ"ל )


PA למנכ"ל - קביעת פגישות, אירוח פגישות, מענה לצרכי המנכ"ל.
כספים: ניהול תיקי לקוחות הכולל: מעקב גביה לקוחות, התאמות כרטיסים, התאמות בנקים, טיפול בתקבולים, התאמת כרטיסי ספק לקוח, עבודה מול מנהלי מכירות, רו"ח, טיפול משפטי בלקוחות ורפרנטים בארץ ובחו"ל.
הפקת חשבוניות,קבלות - ניהול כספים. - עבודה אל מול הרו"ח חיצןני .
ניהול תיקי ספקים, תשלומים, התאמת כרטסות, חישובי רווחיות ועבודה מול רכש ושיווק.
עבודה ושליטה על התזרים.
HR - מענה לצרכי העובדים, ניהול חוזים, שעות נוספות, קופה קטנה, ניהול רכבי עובדים.הכנת משכורות ועוד ..


דרישות:
דרישות:
ראש גדול, הבנה מהירה של תהליכים, כזו שידה בכל!
אסרטיבי /ת, מסודר /ת, מאורגן /ת. מדוייק\ת וחדה .
עברית רהוטה.
אנגלית - חובה!
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואאוטלוק - חובה.
ידע בפריוריטי - יתרון בולט!
ידע קודם בניהול תזרים יתרון בולט.
שירותיות, סבלנות, תקתקנות, ייצוגיות, דינאמיות.
ראש ענק 
שליטה מלאה בתוכנות אופיס ואאוטלוק - חובה.
ידע בפריוריטי - יתרון בולט!
ידע קודם בניהול תזרים יתרון בולט.
שירותיות, סבלנות, תקתקנות, ייצוגיות, דינאמיות.
מסודרת , מדוייקת וחדה 
ראש ענק , יוזמת .
משרה מלאה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: IN888IN
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Corporate Controller Assistant

Corporate Controller Assistant

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

02/05/2024

תיאור תפקיד:
Responsibilities:
    Take part in the monthly, quarterly, and yearly financial closing process.
    Preparation of consolidated financial statements in accordance with US - GAAP.
    Analyse the company's results on a monthly, quarterly and yearly basis.
    Oversee daily operations of the finance-related activity of the company.
    Manage daily accounting activities for revenue to ensure compliance with US - GAAP
    Participate in preparations for the annual audit.
    Work with external auditors and advisors.
    Create and maintain financial key policies and procedures.
    Develop and implement efficient processes that will scale with the company.
    Provide professional guidance and assistance for the bookkeeping staff.
    Ad-Hoc projects, including automation projects and processes improvement.

    (Maternity leave replacement)


דרישות:
Requirements:
    CPA with a Big 4 firm experience – a must (High Tech experience is an advantage).
    Strong understanding of US - GAAP
    Detail-oriented with analytical skills.
    Positive, hands-on, and proactive approach to problem solving.
    Ability to demonstrate excellent judgment.
    Ability to communicate effectively across all levels of the organization.
    Highly proficient in Microsoft Excel
    Experience in working with ERP; Priority ERP – advantage
    Maternity leave replacement
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 718053
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

01/05/2024

תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!
משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה לחברה מובילה בשרון!

דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה לחברה מובילה בשרון!

Brooks-Keret Financial Management Ltd

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ברוקס-קרת, המתמחה במתן שירותי CFO לחברות הייטק וסטארט-אפ, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה.
התפקיד כולל עבודה מגוונת ומאתגרת מול לקוחות החברה, חברות סטארט-אפ והייטק.
משרדי החברה נמצאים בפארק תעשיות השרון, קדימה.
דרישות:
תעודת הנה"ח 1+2
ניסיון מעולם ההייטק /משרד רו"ח - יתרון משמעותי
אנגלית -ברמה גבוהה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00952
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למשרד רואה חשבון בעל פעילות מגוונת ומעניינת דרוש/ה רואה/ת חשבון למשרה מלאה.

למשרד רואה חשבון בעל פעילות מגוונת ומעניינת דרוש/ה רואה/ת חשבון למשרה מלאה.

חברה דיסקרטית

01/05/2024

תיאור תפקיד:
למשרד רואה חשבון בעל פעילות מגוונת ומעניינת דרוש/ה רואה/ת חשבון למשרה מלאה.
  • משרדנו עוסק בביקורת חברות פרטיות, עבודות חשבות וניהול כספים עבור חברות ציבוריות וסטארט-אפ וליווי עסקאות.
  • סביבת עבודה משפחתית, נעימה וגמישה.
  • תנאים טובים למתאימים.
המשרד ממוקם באזור צפון תל אביב והרצליה.
דרישות:
  • ניסיון לאחר סטאז' של 3 שנים
  • ניסיון מהמשרדים הגדולים – יתרון
  • ידע חשבונאי טוב בתקינה בינלאומית ותקינה אמריקאית
  • הכירות טובה עם מערכות מידע (וורד, אקסל, קונטו ברמה גבוהה)
  • שליטה באנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת כתיבה וניסוח של טקסטים ארוכים (חוות דעת, בקשות וכיו"ב)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00001
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת חשבונות לקוחות אסטרטגיים

מנהל/ת חשבונות לקוחות אסטרטגיים

המימד השלישי גיוס והשמה 1

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברת ייצור ושיווק מזון בשפלה
דרוש/ה
מנהל/ת חשבונות לקוחות אסטרטגיים.
מהות המשרה
ניתוח התאמות לקוחות וסוכנים
הזנה ובדיקת מבצעים ללקוחות וסוכנים
דיווח דוחות סוף חודש
חישוב מחזורים כספיים והפרשות
התנהלות שוטפת מול לקוחות חוץ ופנים בארגון
הפקה ובדיקת חשבוניות וזיכויי לקוחות וסוכנים
טיפול והתקשרות מול סוכני אוטונומיה באופן ישיר
משרה מלאה
ימי עבודה א-ה ש.נ. וימי ו' לצרכיי המעביד
הגעה עצמית
דרישות:
הנהלת חשבונות סוג 3 חמש שנים ניסיון בתחום - חובהניסיון בחברה גדולה - עדיפות לחברות מוצרי צריכה
ניסיון קודם בתחום הלקוחות/גביה - חובה
יחסי אנוש ברמה גבוהה ויכולת עבודה בצוות
תודעת שירות גבוהה
אקסל ברמה גבוה
אחריות ומוסר עבודה גבוה
יכולת ניהול וארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-18064
אזור: מרכז - חולון ובת-ים, מודיעין
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הנהלת חשבונות ספקים

הנהלת חשבונות ספקים

גטר גרופ

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לגטר גרופ דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ספקים
התפקיד כולל- התנהלות מול ספקים בחו"ל
עבודה בהנהלת חשבונות ומתן מענה לגורמים פנים ארגוניים
דרישות:
:דרישות
  • הנהלת חשבונות סוג 3
  • ידע בתהליכי יבוא- יתרון
  • אנגלית- ברמה גבוהה
  • יחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה תחת לחץ
  • העבודה במשרדי החברה בפ"ת

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2741
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית חשבוניות

רפרנט/ית חשבוניות

גב מערכות מרכז

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה הממוקמת בצומת רעננה ועוסקת בגיוס טכנולוגי, דרוש/ה רפרנט/ית חשבוניות לתפקיד של בקרת חיובים וניהול מערך דיווחי שעות עובדים.
תיאור התפקיד:
- טפול צמוד בעובדי החברה, כל מה שקשור להזנת שעות
- טיפול בבעיות שוטפות של העובדים מול השכר
- חשבוניות
- עבודה מול הלקוחות
- קצב עבודה גבוהה
 
דרישות:
הכרות עם מערכת PRIORITY או SAP - יתרון  
שליטה טובה מאד ב-EXCEL
ידע בתוכנות ה- OFFICE
יוצא/ת צבא עם נכונות להתחייב לשנתיים.
אישיות מסורה, שירותית ומחוייכת
זמינות למשרה מלאה ולעבודה עצמאית, עם "ראש גדול" ובסביבה צעירה וכייפית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: SSB 25509
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

פקיד/ת הנהלת חשבונות

פקיד/ת הנהלת חשבונות

חברה דסקרטית

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לחברה תוכנה, מצליחה ויציבה בחיפה, דרוש/ה פקיד/ת חשבונות לקוחות.
תפקיד מאתגר עם אחריות מלאה על טיפול בלקוחות, פעילות הגבייה ובניית תשתית מקיפה לתהליכי גבייה בתוך הצוות,מההתחלה ועד הביצוע.
אחריות עיקרית להבטיח עמידה ביעדי החברה באמצעות ניהול יעיל של חשבונות.
התפקיד עוד כולל:
התאמות כרטיסי לקוחות,הוצאת זיכויים וחיובים ללקוחות. 
ביצוע קבלה והפקדת צקים ומזומנים,התאמות בנקים וטיוב נתונים.
עבודה כחלק מצוות.
משרה מלאה א'-ה', 8:30 עד 17:30
דרישות:
• שנתיים+ ניסיון בהנהלת חשבונות סוג 1-2 - חובה.
• גישה טובה למערכות מחשוב, חובה ניסיון עם מערכת פריוריטי.
• שליטה באקסל ברמה גבוהה
• תקתקנות, אחריות, סדר וארגון , ראש גדול ויוזמה אישית
• תקשורת בין אישית טובה.
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00169
אזור: שרון - ראש העין
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

37 ש"ח,שירות לקוחות בלבד בבנק המוביל במדינה

37 ש"ח,שירות לקוחות בלבד בבנק המוביל במדינה

רזומה שירותי השמה בע"מ

01/05/2024

תיאור תפקיד:
לבנק הכי מוביל במדינה, דרושים/ות בנקאים/ות טלפוניים
שירות לקוחות לכלל לקוחות הבנק במגוון נושאים פיננסיים
עובד בנק מהיום הראשון, ארוחות, תחרויות ופרסים, נופשים, משכורת 13, החזר הוצאות גני ילדים ועוד המון הטבות!
עבודה בסביבת עבודה מאתגרת דינאמית וצעירה, עם אופציות קידום ופיתוח!
משמרות בוקר בלבד- גמישות לסטודנטים/ות והורים
ימי שישי אחת ל-3 שבועות
דרישות:
* שירותיות ברמה גבוהה- חובה
* כושר ביטוי מצוין, וורבאליות- חובה
* מכוונות להתפתח לטווח הארוך
* יכולות למידה ושליטה מלאה בישומי מחשב
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-1559
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רו"ח, אחראי/ת מיסוי

רו"ח, אחראי/ת מיסוי

חברה דיסקרטית

01/05/2024

תיאור תפקיד:
ליווי, טיפול וייעוץ בסוגיות מס מורכבות
ניהול דיווחים לרשויות
דרישות:
רשיון רו"ח - חובה
ניסיון קודם בדוחות כספיים של מוסד בנקאי/פיננסי - יתרון משמעותי
בעל/ת הבנה וניסיון במיסוי - חובה
בעל/ת הבנה חשבונאית רחבה
עדיפות לבוגרי אוניברסיטאות
שליטה מלאה באופיס ובאקסל בפרט
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 655701
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!