תיאור תפקיד:
חברת למימוש זכויות רפואיות מגייסת מנהל/ת תיקי לקוחות ! הגדרת התפקיד :
ניהול דוח לקוחות : בנייה וקידום תיקי לקוחות החברה. משימות התפקיד:
קביעת תורים, סריקת מסמכים, איסוף חומר רפואי, עדכון הלקוחות בהתקדמות התיקים, העברת תיקים למשרדי ממשלה להמשך טיפול. היקף משרה:
משרה מלאה בימים א-ה בשעות 08:00-16:00 מיקום:
צריפין, קניון אסף הרופא אסף הרופא יש חניה לעובדים ! סביבת עבודה: צעירה, דינמית ותומכת. מתנות בחגים, מתנות בימי הולדת ועוד.
דרישות:
ניסיון בעבודה מול לקוחות, יכולת ניהול זמנים עצמאית, יכולת למידה , אחריות ועצמאות. נסיון במזכירות רפואית/ מימוש זכויות רפואיות - יתרון! יכולות ביטוי גבוהה בעל פה ובכתב עבודה מול מערכות מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-698
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקידת משרד / מזכירת משרד מנוסה ומקצועי/ת לניהול יעיל ומסור של המשרד הממוקם בנתניה. התפקיד כולל אחריות על מגוון תחומים מרכזיים בפעילות השוטפת של המשרד, ביניהם:- טיפול בדואר נכנס ויוצא
- הכנת דוחות באקסל
- ניהול מלאי ציוד משרדי וכיבוד
- ניהול קופה קטנה
- עבודה מול עובדים
- טיפול בהזמנות ותשלומים לספקים
- עזרה בהנה"ח
המועמד/ת האידיאלי/ת הינו/ה בעל/ת יכולות ארגון וסדר גבוהות, יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ועמידה בריבוי משימות. נדרשת שליטה מלאה ב-Office 365 ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות. זוהי הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד מפתח ולהתפתח מקצועית בסביבת עבודה דינמית ומאתגרת. העבודה במשרה חלקית / מלאה.
דרישות:
- ניסיון של שנה-שנתיים בניהול משרד
- ניסיון בתחום הנהלת החשבונות - יתרון משמעותי
- שליטה מלאה ב-Office 365 - חובה
- יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- אחריות, יוזמה ומוטיבציה גבוהה
- יכולת עבודה בתנאי לחץ ובריבוי משימות
- אנגלית ברמה טובה מאד - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה מובילה בתחומה מגייסת לתפקיד בק אופיס- ללא ניסיון! תפקיד *ראשוני*, כרטיס כניסה לחברה שהיא משפחה! משרה מלאה, שכר גלובלי 8,000 ש"ח, תנאים סוציאליים מעולים ואופק קידומי נרחב! מתאים גם לכאלו ללא ניסיון, חיילים/ות משוחררים/ות וסטודנטים/ות (לימודי ערב בלבד).
דרישות:
זמינות מיידית נכונות לעבודה לטווח ארוך שליטה ביישומי המחשב
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
754
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
רוצה להשתלב בחברה מובילה עם תנאים מהטובים בשוק ואווירה משפחתית? זה הזמן להצטרף אלינו! איך ייראה היום שלך?
• מתן שירות ללקוחות בנושאים הקשורים להלוואות רכב • תפעול ואישור עסקאות וליווי הלקוחות לאורך חיי ההלוואה • בדיקת תקינות מסמכים, רישומי שיעבוד ומשכון • טיפול בפוליסות משועבדות מול הלקוחות • עבודה במשרה מלאה במשמרות בין השעות 08:00-18:00 מה מחכה לך אצלנו?
• קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! • ארוחות מסובסדות בבית הקפה ובמסעדת השף של Cal • החזרי נסיעות מוגדלים • נופש חברה בחו"ל, מסיבות, מתנות ואירועי חברה שווים
דרישות:
• יכולת עבודה תחת לחץ ותגובה מהירה לשינויים בעומסי עבודה • יכולת התמודדות מול לקוחות, אחריות אישית ואוריינטציה שירותית גבוהה • יכולת עבודה עצמאית, ניהול זמן וניהול מספר משימות במקביל • יכולת עבודה בסביבה דינאמית ומשתנה
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26606
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדל"ן מובילה באזור השרון דרוש/ה איש/אשת מכירות לתיאום פגישות. התפקיד כולל: הוצאה וקבלה של שיחות מול לקוחות פוטנציאליים שמגיעים ממוקד טיוב נתונים של החברה. שעות עבודה 10:00-17:00 א-ה ללא שישי! ישנה גישות בתחבורה ציבורית ממוצע שכר 15,000 ללא תקרה בונוס התמדה אחרי 3 חודשים של 7,000. אפשרויות קידום מקצועיות בתחום הנדל"ן . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? • יכולת ורבלית גבוהה ויחסי אנוש מצוינים • ניסיון במכירות – יתרון משמעותי • ניסיון בתיאום פגישות – יתרון • ניסיון מעולם הנדל"ן – יתרון המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. אם יש לך רעב להצלחה ורצון להיכנס לעולם הנדל"ן – שלח/י קורות חיים עוד היום
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-3537
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למוסד רפואי פרטי דרוש/ה מזכיר/ה למחלקת הפתולוגיה. במסגרת התפקיד: מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לרופאי המחלקה, קבלה וטיפול בדגימות מעבדה, הזנת תוצאות והפנייתן לרופאים המטפלים, מתן מענה טלפוני וממוחשב, קבלת משלוחים, התנהלות שוטפת מול רופאים ומעבדות מקבילות, כתיבת פרוטוקולים ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
- בעל/ת תעודת בגרות מלאה- חובה. - תעודת מזכירות רפואית- יתרון. - ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה והבק-אופיס. - שליטה מלאה בסביבה ממוחשבת ויישומי אופיס. - נכונות לעבודה בתנאי מעבדה. - אסרטיביות, שירותיות, אדיבות, סובלנות, יחסי אנוש טובים, דיוק, יכולות סדר וארגון גבוהות ודיסקרטיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17462
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובלית המייצרת, מפתחת, משווקת ומוכרת פתרונות נעילה מכאניים ואלקטרומכניים דרוש/ה מתאם/ת מכירות בינ״ל למחלקת שירות לקוחות. התפקיד כולל ניהול הממשק השוטף מול לקוחות החברה בחו"ל. תיאור התפקיד: ניהול קשר עם לקוחות קיימים וחדשים במטרה להרחיב ולהגדיל את סל המוצרים והיקפי המכירה לרבות Inside Sales. הכנת הצעות מחיר וניהולן מול הלקוח. קבלת הזמנות לקוח וטיפולן תוך מתן סדרי עדיפויות בתוך הארגון ביצוע מעקב גביה מתן פתרונות לבעיות לוגיסטיות ואחרות תוך שיתוף בעלי תפקידים ושותפי תפקיד בארגון ניהול תשתיות המידע של הלקוח במערכות הארגון ארגון וטיפול באירוח לקוחות בודדים או משלחות, כולל בניית לו"ז ותאום לוגיסטי הכולל לינות, הסעות, סיורים וכדומה.
דרישות:
ניסיון מוכח של 3-5 שנים בתפקיד תפעולי עם פן מכירתי יכולת מכירה ושירות ברמה גבוהה תואר ראשון – יתרון משמעותי, התמחות בשיווק -יתרון ניסיון עבודה בחברה גלובאלית - יתרון משמעותי אנגלית ברמה גבוהה - ברמת שיחה ותכתובות שפות זרות נוספות- יתרון משמעותי שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4232
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מתאם/ת מכירות הוא/היא איש/אשת קשר מרכזי/ת בין מחלקת המכירות ללקוחות החברה ולמחלקות הפנים-ארגוניות. אחראי/ת על ניהול ותיאום תהליכי מכירה, טיפול בהזמנות, תמיכה באנשי המכירות וביצוע מעקב שוטף אחר לידים, הצעות מחיר והזמנות עד לסגירת העסקה ולשביעות רצון הלקוח. משרה מלאה ימים א-ה. תחומי אחריות : • הפקת הצעות מחיר, הזמנות ותיוקם.. • מענה לשיחות ופתרון בעיות. • ניהול יומני אנשי המכירות ותיאום פגישות,. • עדכון נתונים במערכת CRM ומעקב אחר סטטוס לידים ולקוחות. • תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המכירות • תיאום בין גורמים פנים-ארגוניים (ייצור, לוגיסטיקה, שירות לקוחות וכו) להבטחת אספקה ושירות איכותי ללקוחות. • טיפול בתלונות לקוחות ומציאת פתרונות בשיתוף הגורמים הרלוונטיים.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מכירות- יתרון. - כושר ביטוי גבוה בעברית, בכתב ובעל פה חובה. - כישורי ארגון ותיאום, דייקנות, סדר ושיטתיות. - שליטה במיומנויות מחשב (אופיס לרבות אקסל). - תודעת שרות גבוהה מאד, יחסי אנוש טובים. - יכולת עבודה בצוות. - יכולת ביצוע מספר משימות במקביל, ראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4511
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול ותפעול שוטף של משימות אדמיניסטרטיביות ניהול יומנים, תיאום פגישות ומעקב אחר משימות. הובלת תהליכים ותיאום מול ממשקים פנימיים וחיצוניים. הפקת דוחות שוטפים והכנת מצגות.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית – חובה. שליטה מלאה ב-Excel ו-PowerPoint – חובה. יכולת הכנת מצגות ברמה גבוהה והפקת דוחות שוטפים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00243
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אישי/ת לחברה איכותית בתחום הרפואה ניהול יומנים ותיאום פגישות תיאום ותפעול קשרים סיוע בפרויקטים שווקים ניהול קשרי פנים וחוץ
דרישות:
ניסיון קודם כעוזר/ת אישי/ת למנכל אנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ה מקצועית לעבודה במחלקת הרכש והנכסים של חברה גדולה ומובילה העבודה היא במשרדי המטה בפ"ת קניינות, רכש, סלולאר בטיחות ועבודה ועוד משרה מלאה וקבועה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה שליטה באופיס סאפ יתרון נכונות למשרה מלאה וקבועה אקסל ברמה טובה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17888
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקידה מקצועית מתחום הרכב לעבודה בתביעות העבודה היא במרכז שרות גדול ומסודר בחולון משכורת גבוה+תנאים קליטה מיידית לחברה שעות נוחות
דרישות:
ניסיון כפקידת מקצועית בתחום הרכב ניסיון בתחום התביעות אנגלית ברמה טובה יתרון נכונות למשרה מלאה, חרוצה ומקצועית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17936
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת פחחות מקצועית לעבודה במרכז שרות גדול ומסודר באשדוד 5 ימים! שכר גבוה! קליטה מידית
דרישות:
ניסיון כפקידת פחחות רכב נכונות למשרה מלאה, 5 ימים חרוצה ומקצועית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17901
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
פקיד/ת קבלה מנוסה לקבלת קהל + פתיחת כרטיסים+ הפקת חשבוניות לווי לקוחות סביבת עבודה נעימה חמה ומשפחתית עבודה בצוות שכר גבוה + תנאים עבודה מידית
דרישות:
ניסיון עבודה עם לקוחות שירותית חייכנית שליטה בסביבה ממוחשבת ניסיון בתפקיד דומה נכונות לעבודה בכ"ס משרה מלאה! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17845
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מיקום משרה -צומת רעם קבלת לקוחות, פתיחת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות, מתן שירות פרונטלי וטלפוני, אדמיניסטרציה שוטפת ועוד. העבודה בסביבה ממוחשבת שכר 8-8.5 K שעות עבודה: א, ב’, ד’, ה’ 07:30-16:30 , ג’ 07:30-15:35, שישי לסירוגין 07:30-12:30 פנסיה מהיום הראשון. קרן השתלמות לאחר שנה. ביטוחי בריאות מורחבים בתנאים מועדפים. תשלום הבראה 150%. הטבה של 31% הנחה ברשת H&O . נופש חברה. פעילויות רווחה, ימי כיף וערבי גיבוש. מתנות בימי הולדת, חגים ואירועים מיוחדים של העובד. יציאה לקורסים והשתלמויות ע"ח החברה.
דרישות:
ניסיון בתחום אדמיניסטרציה / בתפקיד דומה - חובה. היכרות עם מערכת הפריורטי - יתרון משמעותי יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, שירותיות. ניידות חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00330
אזור:
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
|