תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון בפארק יקום דרוש/ה: מנהל.ת תיק לקוחות לעבודה בצוות מכירות. התפקיד כולל- עבודה מול לקוחות עסקיים ופרטיים, מכירה של דלקנים לרכבים/ כרטיסי תדלוק, גיוס לקוחות חדשים ע"י לידים קרים וחמים , שימור לקוחות קיימים בתיק, גבייה טלפונית וטיפול שוטף בכל מה שנדרש.
דרישות:
ניסיון בתפקידי שירות-חובה. ניסיון במכירות טלפוניות -יתרון משמעותי. ניתן גם ניסיון בעגלות בחו"ל. אסרטיביות, מוסר עבודה גבוה, יחסי אנוש מעולים, שרותיות. ידע במערכות ממוחשבות-חובה. משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 , אין עבודה היברידית. שכר בסיס + פרמיות חודשיות +תן ביס+ נסיעות. חדר כושר בחינם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון מתחם גרנות גן שמואל דרוש/ה- נציג/ת מוקד שרות טכני. התפקיד כולל- מתן שירות לוגיסטי לכל מתחמי החברה. קבלת קריאות שירות ומעקב לטיפול מול קבלנים / טכנאים. ניהול דוחות לטיפול בתקלות / קריאות שירות.ל מגוון רחב ואיכותי
דרישות:
ניסיון בשרות לקוחות טלפוני/ פרונטאלי/ בק אופיס -חובה יחסי אנוש מצוינים / שירותיות/ יכולת עבודה בצוות אחריות, דייקנות ומסירות שליטה בתוכנות אופיס משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 +ש"נ לפי צורך מה אנחנו מציעים? תשלום נסיעות גבוה, תן ביס יומי , נופשים ומתנות, תשלום מחלה מהיום הראשון ועוד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1127
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Professional company seeking an administrative assistant for a work-from-home position. Job Responsibilities: Manage emails, scheduling, and basic calendar coordination Perform accurate data entry, record keeping, and file organization Prepare, update, and maintain documents, spreadsheets, and reports Follow up on tasks, requests, and deadlines Use company systems and tools efficiently
דרישות:
Job requirements: Fluency in Hebrew & English - A must! Pleasant with a high level of communication. Tech-savvy, a quick learner & comfortable learning new programs General administrative support, including record keeping, data entry etc. Ability to work independently from home & stick to a time schedule.
Additional Information: The position is fully remote Sunday-Thursday 9:00am-3:00pm
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
664596
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
- טיפול במעטפות/הזמנות שמגיעות מרשת הסוכנים
- מעקב אחר תהליך העבודה עד למסירת הרכב ללקוח תוך חתירה לקיצור משך שהיית הרכב בתהליך
- עבודה אדמיניסטרטיבית מול ממשקים בחברה ומחוצה לה
- מענה ותמיכה שוטפים לרשת הסוכנים ולמחלקות השונות באגף ובארגון
- עבודה צמודה מול עמילות המכס
דרישות:
- בגרות מלאה- חובה
- תואר אקדמי – יתרון
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון
- שליטה טובה באופיס- בעיקר excel, outlook
- מיקום - ראשון לציון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית
קוד משרה:
2881
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ ה מזכיר/ה, למכללה מובילה עם סביבת עבודה משפחתית ונעימה. קבלת קהל – סטודנטים, מרצים ומבקרים העבודה הינה: עבודת אדמיניסטרציה שוטפת לצוות ההנהלה וההוראה. מתן מידע כללי, ניהול ותיאום יומנים. משרה מלאה עם גמישות בשעות, שכר 9,000 ש"ח.
דרישות:
שליטה ביישומי מחשב (אאוטלוק, אקסל). שירותיות, אדיבות וסבלנות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה:
1210
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גוף פיננסי בת"א מחפש מזכיר/ה ללשכת מנכ"ל. התפקיד כולל: ריכוז חומרים לישיבות וועדות מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף ניהול יומן ותיאום פגישות וישיבות עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת הלשכה
דרישות:
תואר אקדמי - חובה ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית ברמה גבוהה (שיחה והתכתבות) - חובה ניסיון קודם בניהול לשכה של בכיר/ה בארגון גדול - יתרון משמעותי שליטה ביישומי Office יכולת עבודה מול משימות רבות במקביל שירותיות, אסרטיביות, אמינות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-8994001
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מצליחה בתחומה דרוש/ת Sales support.אחריות על ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של תחום המכירות, תמיכה באנשי המכירות.טיפול ותחזוקת מערכת המכירות CRM כולל הפקת דוחות עבודה מטריציונית והתנהלות מול ממשקים בתוך הארגון – שרשרת אספקה, מנהלי פרויקטים, הנה"ח, מנהלי תיקי הלקוחות טיפול בתלונות לקוח עד לשביעות רצון הלקוח. הגשת הצעות מחיר, אישורי הזמנות, טיפול בחשבוניות בעייתיות קליטת עובד חדש במכירות עפ"י תוכנית, הדרכה וליווי
דרישות:
דרישות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי ו/או ניסיון כ-sales support דינאמי/ת ואנרגטי/ת יכולת בסגירת קצוות וירידה לפרטים הקטנים בעל/ת גישה שירותית ומכירתית יכולת עבודה עצמאית ועבודה בצוות תקשורת בינאישית ברמה גבוהה שליטה מלאה ב Office יתרון להיכרות ועבודה עם מערכת ה CRM, ERP אנגלית ברמה טובה (כולל יכולת ניסוח) תואר ראשון – יתרון הבנה טכנית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19535
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד פיננסי יוקרתי ומובילפקיד.ת קבלה יצוגי.ת במסגרת התפקיד: אדמניסטרציה שוטפת ארגון וניהול דסק הקבלה תיוקים, סריקות, מענה טלפונית, עדכון דוחות שוטפים, אירוח. באזור הרכבת הקלה משרה מלאה א'-ה' 8:45-17:45 נכונות לשעות נוספות במידת הצורך אופק קידם מקום לגדול בו
דרישות:
סדר וארגון. ידע בכל תוכנות האופיס (פאואר פוינט + אקסל)- חובה!! יכולת עבודה מול מספר ממשקים במקביל. תקשורת נעימה ושרותית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19427
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת למזכירות לשכת הנהלה לחברה בתחום החינוך בתל אביב כחלק מתחומי האחריות: מתן שירותים אדמיניסטרטיביים בלשכת הנהלה ( לרבות וועד מנהל ) ניהול משרד הכולל: סנכרון יומני פגישות, מענה טלפוני, הדפסות, הזמנות ציוד וכיבוד תיאום, ארגון, הכנת חומרים וכתיבת פרוטוקולים תמיכה אדמיניסטרטיבית בפעילויות אגף משאבי אנוש, אגף הכספים והיחידה לפיתוח משאבים
דרישות:
ניסיון משמעותי בעבודה אדמיניסטרטיבית מרובת ממשקים ניסיון ושליטה מעולה במיומנויות מחשב, שליטה מלאה בOffice תואר ראשון - יתרון יכולת ניסוח גבוהה, בכתב ובעל פה שליטה טובה באנגלית - יתרון תקשורת בין אישית טובה ותודעת שירות ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00039
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מזכיר.ה / מתאמ/.ת הזמנות עבודה עם מנכ"ל החברה, מעקב ועדכון סטטוס הזמנות לקוחות, מועמד/ת עם יכולות גבוהות, יחסי אנוש מעולים, יתרון לניסיון קודם בטיפול בהזמנות לקוחות,
דרישות:
חובה : 2+ שנות ניסיון בתפקיד דומה, שליטה מלאה בחשבשבת ותוכנת Office - אקסל וורד ואוטלוק כושר ארגון ויכולת ימידה בלוחות זמנים יכולת עבודה עמצאית ובצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
845516
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מרכז קוסמטיקה יוקרתי ומוביל בפתח־תקווה מחפש סגנ/ית מנהלת אנרגטית, אחראי/ת ובעלת אהבה אמיתית לעולם היופי והטיפוח. סיוע למנהלת המרכז בניהול הצוות והתפעול היומיומי ניהול משמרת הכנת דוחות ניהול מערך השירות והמכירות במקום אחריות על עמידה ביעדים, שימור לקוחות וניהול מלאי הנעת צוות מקצועי באווירה חיובית ותומכת
דרישות:
ניסיון קודם בניהול צוות – חובה רקע בקוסמטיקה / שירות / מכירות – יתרון משמעותי יחסי אנוש מצוינים, יוזמה ויכולת הובלה. הבנה וידע במערכות מחשב: הכנת דוחות אקסל. זמינות לעבודה במשמרות: 3 משמרות ערב: 13:30–21:30 2 משמרות בוקר: 08:00–16:00 ימי שישי – לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00014
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למרכז אילה ברלין דרוש/ה מנהלת משרד למרכז קוסמטיקה מוביל ומצליח אנחנו מחפשים מנהלת משרד מסודרת, אחראית ובעלת ניסיון מוכח, שתוביל את מערך המשרד ותתמוך בניהול השוטף של הפעילות. התפקיד כולל: ניהול שוטף של ענייני המשרד תקשורת שוטפת עם לקוחות, ספקים וצוותים פנימיים ארגון, תיאום ומעקב אחרי תהליכים עבודה עם מערכות ממוחשבות וניהול לוחות זמנים
דרישות:
ניסיון מוכח כמנהלת משרד – חובה יכולת ארגון, סדר ותקשורת בין-אישית מעולה ראש גדול, גישה שירותית ויכולת עבודה עצמאית שליטה בסביבת מחשב מולטיטסקין יכולת קבלת קהל -לנווט בין המשימות שעות עבודה: משמרות בוקר: 7:45–16:00 משמרות ערב: 13:00–21:30 עבודה ב-3 משמרות ערב ו-2 בקרים לסירוגין, או 3 בקרים ו-2 ערביים + שישי לסירוגין מיקום : פתח תקווה, מגדלי גלובל טאור
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה פקיד/ת קבלה ***קבלת לקוחות, פתיחת כרטיסי עבודה, הפקת חשבוניות, מתן שירות פרונטלי וטלפוני ואדמיניסטרציה שוטפת שעות עבודה: א',ב',ד',ה' 7:30-16:30, ג' 07:30-15:30 + ו' לסירוגין 7:30-12:30 - ע"ח שעות נוספות
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה. ניסיון בתחום הרכב – יתרון משמעותי ידע במערכת הפריורטי – יתרון ידע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
צירנובסקי
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
• אחריות על תפקוד לשכת הנהלה אקדמית, בכפיפות למנהלת הלשכה ולמול ראשי בתי הספר / יחידות האקדמיות והתוכניות לתואר שני. • עזרה אדמיניסטרטיבית למנהלת הלשכה וההנהלה האקדמית . • ניהול יומנים מורכבים. • תמיכה אדמיניסטרטיבית למרכז לקידום הוראה ולתוכנית המצוינים. • הכנה וניהול של וועדות חוצות ארגון: פרוטוקולים, איסוף חומרים, זימונים והפצה. • ניהול פרויקטים מיוחדים הקשורים ללשכה- סיורי סגל, כנסים, אירועים. • מענה לפניות סטודנטים + מענה לסגל אקדמי ומנהלי. • תיאום פגישות. • טיפול ברכש + החזרי הוצאות של אנשי הסגל.
דרישות:
• תואר ראשון חובה. • ידע בפריורטי- יתרון • יכולת ניהול יומנים מורכבים. • יכולת ניסוח גבוה בכתב ובע"פ בעברית ובאנגלית. • שליטה בתוכנות OFFICE. • ייצוגיות, יכולת ארגון וסדר, ועמידה בלחצים וריבוי משימות. • בעל/ת יכולת ויוזמה. • יכולת עבודה בצוות. • יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19446
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|