תיאור תפקיד:
חברה גדולה ויציבה מגייסת מזכיר/ת סניף לחטיבת הפרוייקטים. התפקיד כולל ניהול יומנים, תיאומי פגישות, מיילים, הכנת מצגות, סיכומי ישיבות, טיפול במכרזים, שית"פ מול מחלקות וחטיבות שונות פנים וחוץ ארגוניות. מגוון משימות נוספות. משרה מלאה בלבד ללא אילוצי שעות בימים א-ה בין השעות 7:30-16:45. שכר ותנאים מצויינים למתאימים /ות!! מיקום: פארק המדע נס ציונה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד מזכיר/ה מעל 3 שנים - חובה. ידע וניסיון בתוכנות האופיס - אאוטלוק, אקסל, וורד ו-PP - חובה. ראש גדול / תקתקן/ית / לויאליות. מוסר עבודה גבוה. יכולת עבודה תחת תנאי לחץ וריבוי משימות. תודעת שירות ויחסי אנוש גבוהים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2074
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
* ניהול תיקי לקוחות קיימים, לרבות טיפול בחסמים ובעיות שונות העולות מהשטח. * מתן מענה ללקוחות פוטנציאלים והסבר אודות סל השירותים שהחברה מציעה. * תיאום פגישות עסקיות מול לקוחות חדשים. * בירור וקידום הטיפול באופן מיטבי ומתן עדכון ללקוח עד לקבלת ההחלטה.
דרישות:
* תואר ראשון - יתרון משמעותי. * ניסיון קודם בתפקידי שירות - חובה ! * יכולת עבודה בסביבה דינאמית ועל מספר משימות במקביל. * כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה. * אנגלית ברמה טובה. ** המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
A-GOL
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
* ניהול יומנים ותיאום פגישות מרובות משתתפים עבור ההנהלה הבכירה בארגון. * ניהול אדמיניסטרטיבי, עבודה מול רשויות, ספקים ,ליסינג, רכש ציוד משרדי. * עבודה מול הנה"ח וחשבות שכר (שכר, תשלומים לספקים, מעקב חשבוניות, תשלומים שוטפים, התאמות בנקים וכרטיסי אשראי). * טיפול בנסיעות לחו"ל (טיסות, מלונות, רכבים/תחבורה). * סיוע למנהלת מש"א של החברה בהפקת ותכנון ארועים לעובדי החברה.
דרישות:
* תואר אקדמי. * ניסיון של שנתיים לפחות בתפקידי מזכירות בכירה/אדמיניסטרציה. * ניסיון בעבודה מול מנהלים בכירים, יכולת עבודה בתנאי לחץ וריבוי משימות. * אנגלית ברמה טובה. * דיסקרטיות, ראש גדול וראייה רוחבית. * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
A-ADMIN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד עורכי דין בוטיק בלב תל אביב דרוש/ה מזכיר/ה עם ניסיון במשרד עו"ד תפקיד כולל: מענה טלפוני, ניהול יומן ותיאום פגישות, מענה לצרכי המשרד והצוות, קבלת אורחים והכנת שתייה. העבודה במשרה מלאה א'-ה' מ 08:30 עד 17:30 המשרה מיידית
דרישות:
דרישות התפקיד: שליטה בעודכנית יתרון... שליטה מלאה ביישומי אופיס - חובה יכולת עבודה בריבוי משימות יחסי אנוש טובים דייקנות, סדר וארגון יכולת עבודה באנגלית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
517037
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
|
תיאור תפקיד:
We are an international network of companies providing added value services that support the development of ethical, transparent, competitive, and efficient diamond and jewelry markets. We are looking for an energetic and positive Administrative Assistant to join our amazing team. Responsibilities: Provide administrative support for office team Organize extensive collection of documents, images, and videos Maintain online business files and archives
דרישות:
Requirements: Fluent English speaker – mother tongue Undergraduate degree 2-3 years experience in an Admin role Proficient in Microsoft suite Ability to edit images and videos - preferred Exceptional organizational skills Excellent written and verbal communication skills Proficient in Microsoft Office Quick thinker, problem solver with a positive attitude and willingness to learn Independent and proactive self-starter with project management skills High level of discretion and confidentiality
This is a full-time, in-house position based in Jerusalem.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
602726
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
למרפאה וטרינרית באוירה משפחתית באזור הצפון דרוש/ה מנהל/ת מרפאה. בוא והצטרף לצוות משפחתי ,להוביל ולהשפיע ,להגיע אתנו הכי רחוק שאפשר. תפקיד כיפי, מתגמל, לטווח הארוך, שמשלב ניהול ואהבה לבע"ח בסביבה דינאמית ומשפחתית. :על התפקיד התפקיד כולל אחריות ניהולית על כל היבטי פעילות המרפאה ושותפות בשמירה על המוניטין של המרפאה, הנעת צמיחה עסקית והבטחת רווחת הלקוחות והצוות כאחד. • הובלת הפיתוח העסקי במרפאה, חיזוק קשרים עם ספקים , עובדים ולקוחות. • אחריות על שירות הלקוחות וניהול צוות העובדים במרפאה. • ניהול מעגל חיי העובד – כולל גיוסים, טיפול בסיומי העסקה, ביצוע תהליכי משוב והערכה, ניהול יומי של העבודה והעומסים אצל הצוות, לרבות ניהול נוכחות, סידורי עבודה, ניהול היעדרויות, טיפול ברווחת העובד בחגים ואירועים מיוחדים. • הטמעת תהליכים ונהלי עבודה כולל הנעת הצוות למידה ביעדים וקיום ישיבות צוות לניתוח ממקרים, בניית תהליכי למידה וחניכה עבור הצוות בקרה על הידע המקצועי, איתורי פערי ידע ואחריות על השלמתו . • מתן מענה ותמיכה מקצועית לצוות בזמן אמת כולל מענה בשעות חירום. )מרפאה פועלת 24/7) • יזום תהליכים לשיפור השירות לרבות קיצור זמני המתנה ושמירה על שביעות רצון לקוחות. • אחריות על סגירת מעגל טיפול בלקוחות כמו אישורי תרופות, בקשות רופאים, פניות של לקוחות וטיפול אדמינסטרטיבי. • אחריות על תפעול השוטף של המרפאה כולל ניקיון , תחזוקה , בטיחות ,ציוד, הפקדת, הכנה לשכר והנה"ח.
דרישות:
● משרה מלאה – 9 שעות עבודה בין הימים א'-ה - זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות דיווח שוטף לבעלים של מרפאה. ● זיקה לבע"ח -חשוב! ● בעלי השכלה של תואר ראשון במשאבי אנוש / ניהול /מנהל עסקים ● ניסיון ניהולי של 3 שנים ומעלה בניהול מערכות עסקיות וצוות רב מקצועי-חובה ● ניסיון קודם בשירות/מכירה/תפעול של שנתיים לפחות -חובה ● ניסיון קודם בניהול מרפאה – יתרון. ● כושר ארגון ניהולי ופיקוח ● ידיעת השפה העברית ברמה גבוה ● בעלי יחס אנוש מעולה ● המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. ● תינתן עדיפות למועמדים עם ניסיון דומה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
654652
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
משרה מלאה 7.45 - 16.45 + ימי שישי 3 פעמים בחודש מ 7.45 עד 12.45 9000 שח עבודה אדמיניסטרטיבית
דרישות:
ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבית -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00084
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה בתחום הרכב לסניף הראשי בחולון דרוש/ה פקיד/ה קבלה-מוסך - קבלת קהל - מענה טלפוני - תיאום התקנות - התנהלות במיילים מול ממשקים נוספים בחברה היקף משרה :
א'-ה' 7:50-16:30 שישי לסירוגין 8:00-12:00
דרישות:
- אורינטציה שרותית, - יציבות תעסוקתית, - יחסי אנוש מעולים, - רצינית ואחראית בעלת יכולת למידה ו "ראש גדול" . .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00042
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לארון גדול ויציב שמרכז הארץ דרוש/ה רכז/ת תפעול זימון תורים. משרה עם תנאים מעולים, שעות גמישות ואופציה לעבודה מהבית.
דרישות:
- 3 שנות ניסיון ומעלה כרכז/ת תפעול- חובה - ניסיון עבודה בתפעול אירועים חריגים - חובה - ניסיון עבודה עם מערכות שונות ואקסל- יתרון משמעותי !
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4374
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה בכפר סבא דרוש/ה מתאם/מת הזמנות קליטת הזמנות במערכת מענה טלפוני תמיכה באנשי המכירות ועבודה עם ממשקים פנים ארגוניים טיפול באדמיניסטרציה שוטפת
דרישות:
ניסיון בתפקידי שירות לקוחות/מכירות - יתרון משמעותי תודעת שירות גבוהה יכולת עבודה בצוות משרה מלאה עם גמישות בשעות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2845
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
· במרפאות קיים צוות נציגי שירות בקבלה. · במרפאות גדולות צוות נציגי השירות מנוהל ע"י נציג/ת שירות בכיר/ה. · נציגי/ות השירות מעניקים/ות שירות פרונטלי לקהל המטופלים המגיע למרפאת השיניים במגוון נושאים שירותיים, פיננסים ותפעוליים. · מתן מענה פרונטלי מקצועי ושירותי לבקשות, תלונות ומתן תורים למטופלי המרפאה. · טיפול בהצעות מחיר, סגירת תוכניות טיפול והסדרת תשלומים. · אין הרבה שיחות נכנסות כי למכבידנט יש מוקד קבלת שיחות חיצוני! · עמידה ביעדים צוותים בנושא שירות ומכירה. · העבודה במשמרות. חלק ממרפאות השיניים פתוחות בין השעות 8:00 ועד 20:00. · חלק ממרפאות השיניים פתוחות בין השעות 8:00 ועד 22:30. העבודה במשמרות של 6 – 6.5 שעות בימים א'-ה': חובה 2-3 משמרות ערב. ימי ו' לסירוגין משעה 8:00-13:00.
דרישות:
· ניסיון במתן שירות פרונטלי וקבלת קהל. · כושר ביטוי ברמה גבוהה. · אורינטציה מכירתית, עקומת למידה גבוהה. · המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
8006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למטה פרולוג'יק דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל ומנהל/ת משרד למשרה חלקית ולטווח ארוך
דרישות:
- נכונות למשרה חלקית - ידע וניסיון בתכנות OFFICE, WORD וכד'- חובה - ניסיון בעבודה עם דרג מנכ"ל- חובה - ניסיון ונכונות לביצוע מטלות רוחביות, כולל נושאי אדמיניסטרציה משתנים - חובה - רישיון נהיגה ויכולת ניידות עצמאית- חובה
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
17063
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת ביטוח מובילה מגייסת רפרנט/ית בק אופיס לתפקיד באגף קופות גמל ופנסיה. תפעול ותמיכה בסוכנים והשלמת פרטי מסמכים, שירות פנים ארגוני ועבודה תפעולית על מספר מערכות. שעון גמיש, 08:00-16:30, נכונות לשעות נוספות. שכר 7,500! תנאים סוציאליים מלאים, יום מחלה מהיום הראשון, נופש חברה אחת לשנה, אפשרויות קידום.
דרישות:
ניסיון משרדי קודם- יתרון שליטה מלאה בישומי אופיס- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1551
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סוכנויות גדולות מחפשות רפרנט/ית ביטוחי חיים לתפקיד הבא בעלת ידע רב בביטוחי בריאות, מחלות קשות, תאונות אישיות וכדומה. תנאים מעולים, ממוצע שכר 9K תלוי ניסיון משרה מלאה, 8.5 שעות
דרישות:
ניסיון קודם מתחום ביטוחי פרט- חובה תקתקנות, ירידה לפרטים קטנים ניסיון קודם בתחום- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1553
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מזכיר/ה
מזכיר/ה
מזכיר/ה
מגייסת
19/03/2024
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית העוסקת באנרגיה מתחדשת דרוש/ה מזכיר/ה. משרדי החברה המושקעים והמרשימים ממוקמים בחולון. התפקיד כולל אחריות על תחום האדמיניסטרציה ותפעול שוטף של המשרד כולל את התחומים הבאים: * ניהול לו"ז ויומנים של ההנהלה הבכירה. * זימון לישיבות דירקטוריון ומעקב אחר אישורי הגעה. * אחריות מא ועד ת לטיסות עובדים והנהלה לחו"ל. הזמנת כרטיסי טיסה, מלונות, אש"ל וכל מה שנדרש לטובת הנסיעה. * אחריות על הזמנות ציוד שוטף ורכש יומיומי למשרד. עבודה שוטפת מול ספקים כמו ציוד משרדי, כיבודים, חניה וכו'. * אחריות על כל נושאי הדואר במשרד. * גיבוי לצוות המזכירות בחברה במידה ומי מהן לא מגיעה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה אחריות אישית ורמת מחוייבות גבוהה לתפקיד יציב וארוך טווח ניסיון עבודה במערכות אאוטלוק, אקסל - חובה ניסיון בהזמנת טיסות לחו"ל וטיפול בנלוות נכונות לעשייה שירותית וברמת מחויבות גבוה אנגלית ברמה טובה מאד משרה מלאה, לא היברידי, עבודה בצוות המאפשרת גמישות בשעות תנאים מעולים למתאימים/ות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2775
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|