תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים. נא לציין את שם המשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד יועצת מס ותיק דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות אחראית אדמיניסטרציה למשרה מלאה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה. התפקיד כולל
- הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- תקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד,
- התנהלות מול רשויות ומוסדות ממשלתיים,
- הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון מענה טלפוני שוטף וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
המשרה מתאימה לבעלות ניסיון ויכולת עבודה עצמאית, המעוניינות להשתלב לטווח ארוך בארגון משפחתי ותומך.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה
- יועצת מס / מתמחה
- ניסיון בהנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- ניסיון בעבודה מול רשויות כגון מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובתוכנות הנה"ח ארדני + פינבוט יתרון
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.
What We’re Looking For
We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.
Key Responsibilities - Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
- Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
- Manage client portfolios on an ongoing basis
- Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
- Prepare and review financial statements and tax returns
- Communicate directly with clients
- Support special projects as needed
דרישות:
Requirements- Certified CPA, or in the process of obtaining a license
- Minimum of two years of auditing experience
- Full proficiency in Microsoft Office
- Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
- Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
- Excellent English – required
- Native-level Hebrew – required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
A global leading hi tech company is looking for a senior Controller למשרה מאתגרת וניהולית עם ניסיון רלוונטי בחברות גלובאליות וציבוריות
דרישות:
ניסיון כחשב/ת בחברה גלובאלית ציבורית- חובה יתרון לחברות הייטק גדולות ציבוריות Degree in Accounting and CPA license Experience from big 4 - preferred experience from public company or Hi-tech/Fin-tech companies 3-4 years of accounting experience after internship from Big 4. Degree in Accounting and CPA license. Knowledge of IFRS. Knowledge in multinational consolidation reports and business combination. Proficiency in financial consolidation software and ERP systems Analytical, high motivated Excellent English skills Strong communication and interpersonal skills. Ability to work under pressure and meet tight deadlines
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5278
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית עם כ 500 עובדים דרוש/ה חשב/ת שכר עצמאי/ת טיפול בכל סעיפי התלוש מתן מענה מקצועי לעובדים
דרישות:
ניסיון כחשב/ת שכר עצמא/ית יכולת עבודה בצוות שירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ריטייל דרוש/ה חשב/ת בעל/ת ניסיון בהובלת פרויקטים פיננסיים ותהליכי בקרה, לניהול תהליכים חוצי ארגון בחברה מובילה וצומחת. התפקיד כולל אחריות רחבה על נושאים תפעוליים, פיננסים, טכנולוגיים, פרויקטים בתחום הכספים וסגירת תקופות. תחומי אחריות עיקריים: הובלת פרויקטים במחלקת הכספים תכנון, ניהול וביצוע של פרויקטים פיננסיים מגוונים. דיווח ישיר למנהל הכספים הכנת דוחות בקרה, הצפת חריגים, בניית ותחזוקת ממשקים והטמעת מערכות תומכות. אחריות כוללת על מערכת ה ERP הארגונית. סנכרון ושילוב בין מערכות ERP מערכות קופה, מערכות BI ומערכות תפעוליות.
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת לאחר סיום מבחני מועצה. לפחות 3 שנות ניסיון כעוזר/ת חשב או חשב/ת בחברה תפעולית כולל ניסיון מוכח בסגירת תקופה ובהכנת דוחות כספיים. ניסיון מחברה תפעולית / יצרנית. ניסיון בעבודה מול משרדי רואי חשבון מה4BIG שליטה וניסיון בעבודה עם מערכות BI, ERP וPOS ניסיון בניהול עובדים ו/או ניהול פרויקטים. שליטה גבוהה מאוד באקסל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5291
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק מובילה דרוש/ה חשב/ת מנוסה לאחר לפחות תפקיד אחד בחברת הייטק /גלובאלית ציבורית עבודה תחת ה corporate controller
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת (CPA) – חובה. ניסיון של לפחות בתפקיד אחד כחשב/ת או עוזר/ת חשב/ת בחברת הייטק ציבורית גדולה – חובה. ניסיון מוכח בעבודה עם תקני חשבונאות בינלאומיים (IFRS או US GAAP) היכרות מעמיקה עם סביבת עבודה ממוחשבת ומערכות ERP פיננסיות (לדוגמה: SAP, Oracle, NetSuite). אנגלית ברמה גבוהה מאוד (כתיבה ודיבור) יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלחצים ובלוחות זמנים צפופים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5278
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חשב/ת מומחה/מומחית מס לקבוצה בינלאומית ועבודה מול דירקטור מס הגלובאלי. התפקיד הינו חלק מצוות הכספים בשיתוף פעולה הדוק עם הצוותים המשפטיים, הפיננסים, הכלכליים והמסחריים. תחומי אחריות עיקריים: ניהול ענייני מיסוי ישראלי, לרבות מס הכנסה, מע"מ, מיסוי מקרקעין ומיסים עקיפים. הכנה והגשה דוחות מס בישראל ובכל שאר המדינות בהן פועלת הקבוצה. טיפול בעסקאות חוצות גבולות ודיווח לרשויות המס בארץ ובעולם. סיוע ביוזמות בינלאומיות לבניית מס ופרויקטים מיוחדים. הערכת עמדות מס ופרשנויות למודלים העסקיים טיפול ב-TP Analysis וסקירת Local files ו-Master files. קשר עם יועצים חיצוניים בארץ ובעולם. עדכונים בחקיקות ופסיקות מס חדשות וניטור עמידה בחוקים ובתקנות. בחינת מבנה המס הבינלאומי הנוכחי והמלצה על כל שינוי או רעיונות תכנוניים שיביאו לאופטימיזציה של המבנה. סקירת והכנת הסכמים וחוזים עסקיים הכוללים עסקאות חוצות גבולות. טיפול בביקורות מס/שאילתות/חקירות/ליטיגציות
דרישות:
השכלה: תואר ראשון בחשבונאות חובה (יתרון לתואר נוסף במשפטים). ניסיון של לפחות 3 שנים במיסוי באחד ממשרדי רו"ח הגדולים ו/או רשויות המס ו/או משרד עורכי דין ו/או מחלקת מס בארגון בינלאומי. אפשרות להתמחות שנה בחשבונאות (רו"ח ישראל). אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור). הבנה של חוקי המיסוי בישראל, לרבות מס הכנסה, מע"מ. ניסיון בעבודה עם תקני חשבונאות רלוונטיים (IFRS/Israeli GAAP) שליטה ב-Microsoft Office ובמיוחד באקסל.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5296
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן יזמית דרוש/ה חשב/חשבת עם ניסיון של שנתיים בתפקיד חשבות או עוזר חשב, חברות ציבוריות/נדל"ן למגורים/15IFRS
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת ניסיון כחשב/ת או עוזר/ת חשב מחברת נדלן יזמית עם ניסיון ב IFRS15
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5235
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מסחרית פרטית דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה לעבודה מול מחלקת לוגיסטיקה ושירות המשרה כוללת: תכנון בניה ובקרה תקציבית ניתוח כדאיות כלכלית לפרויקטים ותהליכים תמחור מוצרים ושירותים בעולמות השירות והלוגיסטיקה ניתוח אנליטי בסביבת; data רחבה ומעמיקה
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות/ מנהל עסקים, תואר שני יתרון ניסיון עבודה מול מחלקות של לוגיסטיקה ושירות ניסיון בניתוחים כלכליים אקסל ברמה גבוהה ניסיון בBI
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5300
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה פרטית קמעונאית דרוש/ה מנהל /ת כספים עם ניסיון
דרישות:
רו"ח מוסמכ/ת ניסיון כמנהל/ת כספים בחברה ניסיון בחברה מדווחת לפי IFRS ניסיון מחברות בינוניות - גדולות מסחריות/קמעונאיות יכולות ניהוליות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5269
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן יזמית וביצועית דרוש/ה מנהל/ת כספים ניהול צוות של חשבים והנהלת חשבונות בשתי החטיבות אחריות על דוחות כספיים , התנהלות מול הנהלת החברה והמחלקות השונות , דוחות אפס , בקרה תקציבית על פרוייקטים. כפיפות לסמנכל הכספים של הקבוצה .
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בחברת נדלן ציבורית ייזמית - חובה ניסיון ניהולי רחב של 3 שנים לפחות המשרה באזור המרכז .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רו"ח למחלקה המקצועית. המחלקה נותנת שירותים לפירמה בסוגיות מקצועיות מול שותפים, בקרות איכות, הדרכות, ניירות עבודה ועוד. התפקיד כולל: • ליווי ותמיכה מקצועית לשותפים וצוותי הביקורת. • ניהול קשרים עם גורמי רגולציה ואכיפה. • איתור, לוקליזציה ועריכת חומרים מקצועיים מהרשת. • פיתוח תהליכי עבודה וכתיבת הדרכות בתחום הרגולציה והביקורת. • בקרה על תהליכים וייעול המתודולוגיות המיועדות לביצוע ביקורות.
דרישות:
• ניסיון בעבודה עם חברות ציבוריות – חובה. • ניסיון של שנתיים לפחות בתחום הביקורת - חובה! • היכרות עם תקני SOX – חובה. • אנגלית ברמה גבוהה • ישנה גמישות במודל המשרה במידת הצורך.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-3477
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה מנוסה עם יכולת ניהול תהליכי גבייה יעילים ומתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחות. תיאור התפקיד: - טיפול שוטף במערך הגבייה של החברה כולל מעקב אחר חייבים, הוצאת חשבוניות וגביית תשלומים.
- טיפול בלקוחות חייבים, ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
- הפקת דוחות תקופתיים על מצב הגבייה, ניתוח נתונים וזיהוי מגמות.
- שיפור וייעול תהליכי גבייה.
דרישות:
- ניסיון מוכח בתפקיד דומה
- ידע בתוכנות גבייה וניהול חשבונות.
- יכולת ניהול משא ומתן, אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ.
- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel.
- השכלה רלוונטית - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23984
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|