תיאור תפקיד:
למשרד יועצת מס ותיק דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות אחראית אדמיניסטרציה למשרה מלאה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה. התפקיד כולל
- הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- תקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד,
- התנהלות מול רשויות ומוסדות ממשלתיים,
- הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון מענה טלפוני שוטף וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
המשרה מתאימה לבעלות ניסיון ויכולת עבודה עצמאית, המעוניינות להשתלב לטווח ארוך בארגון משפחתי ותומך.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה
- יועצת מס / מתמחה
- ניסיון בהנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- ניסיון בעבודה מול רשויות כגון מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובתוכנות הנה"ח ארדני + פינבוט יתרון
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים. נא לציין את שם המשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.
What We’re Looking For
We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.
Key Responsibilities - Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
- Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
- Manage client portfolios on an ongoing basis
- Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
- Prepare and review financial statements and tax returns
- Communicate directly with clients
- Support special projects as needed
דרישות:
Requirements- Certified CPA, or in the process of obtaining a license
- Minimum of two years of auditing experience
- Full proficiency in Microsoft Office
- Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
- Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
- Excellent English – required
- Native-level Hebrew – required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת נתיבי איילון דרוש/ה אחראי/ת תפעול פיננסי מהות התפקיד: • אחריות על תהליכי החשבונות, הכולל: מעקב ובקרה אחר חוזים, הסכמים, תכנון ועמידה בתקציב, הכנת חומרים לוועדות ובניית תכניות עבודה שנתיות ורב-שנתיות. • הזנת ומעקב אחר חשבונות בתיאום עם מחלקת גביה, תקציבים ומחלקת תשלומים להסרת חסמים בהתאם ללוחות הזמנים. • ניתוח תהליך מקיף החל משלב ההתקשרות ועד לשלב תשלום החשבונות תוך הצעה לייעול תהליכים. • אחריות על הקמת ההתקשרויות, הוראות שינוי ושמירה על תאימות רגולטורית בתיאום מול הגורמים הרלוונטיים בחברה. • הפקת דוחות תקופתיים ודיווח שוטף לגורמים הרלוונטיים.
דרישות:
דרישות התפקיד: • תעודת הנהלת חשבונות סוג 3. • ניסיון של שנה לפחות בתהליכי תשלומים לספקים ועבודה מול תקציבים. • ניסיון במערכת ERP וביישומיoffice - בדגש על Excel. דרישות המהוות יתרון: תואר ראשון המוכר ע"י המל"ג. שליטה בתכנת BI. ניסיון בעבודה עם ממשקים רבים למול חברות/ גופים ציבוריים ו/או ממשלתיים. תכונות אישיות: יכולת ארגון גבוהה, עמידה בלוחות זמנים תחת לחץ וריבוי משימות, יחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
976764
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת חילן דרושים/ות חשבי/ות שכר ללא ניסיון הזדמנות ייחודית להצטרף לצוות חשבי שכר במוקד המעניק שירות לעובדים בנושא טפסי 101 -התפקיד כולל מתן מענה לשאלות וסיוע לעובדים -מתאים לחשבי שכר ללא נסיון -עבודה בחלל open space, בסביבת עבודה צעירה ודינמית תחילת עבודה: דצמבר 2025 משרדינו בבאר שבע l קו רכבת l משרה מלאה l מודל היברידי
דרישות:
- תעודת חשב שכר - חובה - עדיפות לבעלי/ות רקע בתפקידי שירות ועבודה מול לקוחות - יכולת עבודה בצוות, תעדוף משימות ועבודה יעילה תחת עומס אנחנו מציעים: -הכשרה מלאה על חשבון החברה והיכרות מעשית עם תוכנת חילן המובילה בתחום -נסיון כחשב שכר בחברה מובילה במשק -מענק בסיום התקופה -עבודה במשרה מלאה | מודל היברידי -אופציה לתקן קבוע בחילן הצטרפו אלינו ולמדו מהטובים/ות ביותר בתחום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1307
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לחברה פיננסית מובילה דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות - הזדמנות מצוינת להשתלב ולהתפתח בעולם הפיננסי! התפקיד כולל: מתן מענה מקצועי ותפעול קשרי לקוחות מול גורמים בחברות המובילות במשק. שימור והעמקת מערכות יחסים עם הלקוח, זיהוי צרכים עסקיים ופיתוח הזדמנויות חדשות. יכולת להציע פתרונות מותאמים אישית, תוך שילוב מוצרים ושירותים חדשים. עבודה רבה מול ממשקים פנימיים בחברה.
דרישות:
תואר אקדמי - יתרון משמעותי (פיננסי- יתרון) ניסיון של עד 1-2 שנים בתפקידי שירות / לקוחות / מכירות – חובה אנגלית ברמה טובה מאוד– דיבור, קריאה וכתיבה ניסיון מבנקים- יתרון משמעותי שליטה טובה ביישומי Office בדגש על Excel ברמה טובה - חובה בעל/ת תקשורת בין-אישית מצוינת שירותי/ת, מסודר/ת, לומד/ת מהר ובעל/ת יכולת ירידה לפרטים שחקן/ית צוות עם מוטיבציה גבוהה להתפתח בסביבה פיננסית-טכנולוגית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2863
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
החל תהליך המיונים לגיוס מתמחים לשנת 2027 בפירמת BDO! BDO מזמינה אתכם להצטרף אלינו למסלול ההתמחות באשכול מיסים, ייעוץ וביקורת – ולהיות חלק מארגון מוביל, דינמי וחדשני. * אצלנו תמצאו מגוון תחומים והתמחויות באשכולות שונים החל מהייטק, טכנולוגיה וגלובל, נדלן, פיננסים, מיסים, כלכלית ביקורת פנים ועוד... *תעבדו מול לקוחות מגוונים – בכל הגדלים והסוגים הקיימים במשק הישראלי והבינלאומי. *תזכו לעבודה ישירה מול השותף ולקבל התנסות רחבה והתמקצעות מעמיקה. *אנו מציעים מסלול קריירה והתפתחות למתאימים – כך שההתמחות היא רק תחילת הדרך. ב-BDO מאמינים בהזדמנויות לצמוח, להתפתח ולבנות קריירה משמעותית בסביבה מקצועית ותומכת. אם אתם מחפשים התמחות שמכינה אתכם לעולם האמיתי – המקום שלכם איתנו!
דרישות:
בוגרי תואר ראשון בחשבונאות - יתרון משמעותי אנגלית ברמה טובה- חובה זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3722
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Priority Software is looking for a QA Specialist to join our Financial Development Team. Responsibilities: Perform manual and automated testing Manage and track bugs and issues Write test plans and documentation Work closely and collaboratively with the development team
דרישות:
Practical experience in advanced bookkeeping and accounting control Practical experience in payroll accounting and labor law Ability to work in a team and excellent interpersonal communication skills Self-learning ability with high motivation Nice to have: Bachelor's degree in Accounting or CPA certification Experience testing financial systems or information systems Introduction to the Priority System QA course or ISTQB certification
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-320
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
We are a leading international tax advisory firm with deep expertise in U.S. and cross-border taxation. Key Responsibilities: • Directly manage a robust client base, handling a diverse range of U.S. individual tax matters. • Tackle complex tax scenarios, applying technical knowledge to address unique client needs. • Expand your expertise in U.S. taxation, staying updated on current laws, regulations, and best practices. • Make key decisions, working independently while managing your workload efficiently. • Mentor and develop junior associates, fostering a positive learning environment and professional growth. • Collaborate with a team, contributing your leadership and expertise to team projects and client work
דרישות:
Requirements: You have 3–5 years of comprehensive experience in U.S. individual taxation and a deep
understanding of complex tax scenarios. You are a problem-solver, comfortable navigating and tackling challenging tax issues with minimal guidance. You possess advanced technical proficiency in U.S. taxation and continuously seek to expand your knowledge. You are a natural mentor, eager to support and guide junior associates as they grow professionally. You can make independent decisions and confidently take ownership of projects. You thrive in a collaborative environment, contributing your expertise and learning from others.
Bonus if you have: • A U.S. CPA license • A high level of Hebrew Flexible working hours Hybrid working options, allowing for a blend of in-office (Jerusalem/Beit Shemesh) and remote work.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
650112
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למשרד רו"ח הממוקם בתל אביב/קריית גת, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות - היקף: משרה מלאה בימים א' -ה' - ישנה גמישות בשעות ומתאים גם למשרת הורים.
- ניהול תיקי לקוחות, עריכת משכורות, דיווחים לרשויות והנהלת חשבונות.
- ישנה נגישות לתחבורה ציבורית (רכבת קלה, רכבת (השלום) , אוטובוסים רבים)
דרישות:
- ניסיון מוכח של 1-2 שנים בהנהלת חשבונות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות הממוקמת ביבנה דרוש/ה בהקדם מנהל/ת חשבונות ראש/ית מנוסה עד מאזן. התפקיד כולל הנה"ח מא'-ת' ועבודה על מערכת פריוריטי.
דרישות:
מנה"ח סוג 3/מדופלם ניסיון של לפחות 5 שנים כמנהל/ת חשבונות מנוסה עצמאי/ת עד מאזן בחברה ניסיון בפריוריטי - חובה ניסיון בעבודה מול ספקי חו"ל - חובה ניסיון בניהול צוות מנה"ח אנגלית ברמה טובה יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
617729
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה מנהל/ת חשבונות גביה תיאור התפקידגביה מול לקוחות, ביצוע התאמות. טיפול במערך לקוחות החברה, השתלבות בצוות הנהלת חשבונות,
דרישות:
דרישות התפקידתעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2 ניסיון קודם בגבייה תודעת שירות כושר ביטוי טוב בכתב ובעל פה יכולת עבודה תחת לחץ שליטה טובה ביישומי מחשב ******משרה מלאה בפ"ת, ימים א'-ה', 8:00-17:00.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2774
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה גלובאלית ב בשוהם דרוש.ה מנהלת חשבונות לחטיבת הכספים, למשרה מלאה במודל עבודה היברידי. התפקיד כולל עבודה בשלושה תחומים עיקריים: תחום חשבונות לקוחות: ניהול ומעקב אחר תהליכי חשבוניות וגבייה מול לקוחות מוסדיים וקמעונאיים, כולל עבודה שוטפת בשיתוף פעולה עם צוותי מכירות ומסחר לצורך פתרון בעיות גבייה. תחום תשלומים לספקים: יצירה ועדכון של פרטי ספקים במערכת ה-ERP (מאסטר דאטה), וביצוע התאמות מול ספקים וטיפול בפערים ואי-התאמות, לפי הצורך. תחום מיסים: הכנת דוחות עבור מע"מ, מקדמות מס הכנסה, מכס ומס ניכוי במקור, כולל זיהוי הזדמנויות לשיפור תהליכים ותמיכה ביישומם.
דרישות:
מנהל.ת חשבונות סוג 2 ומעלה – חובה. תואר ראשון – יתרון. שליטה מלאה ב־Office, ובעיקר Excel ברמה גבוהה – חובה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכת SAP ERP – חובה. ניסיון בעבודה עם פורטלי ספקים כגון Nipendo ו-StoreNext – יתרון. היכרות וניסיון מחברות מתחום הפארמה / לוגיסטיקה / קמעונאות – חובה. היכרות עם תקנות מיסוי ורגולציה בישראל. אנגלית ברמה גבוהה מאוד (קריאה, כתיבה ודיבור) – חובה. תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות ובריבוי ממשקים. יכולות ארגוניות גבוהות, תשומת לב לפרטים וכישורים בין-אישיים מעולים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-19499
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
על המשרה והמשרד: הצטרפו למשרד רואי חשבון מהמובילים בארץ, הממוקם במרכז תל אביב. אנו מציעים סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ודינמית, עם דגש על פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום. אם את/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה שמעוניין/ת להשתלב בצוות איכותי ולנהל תיקים מגוונים – מקומך איתנו. תחומי אחריות מרכזיים: ניהול שוטף של מערך הנהלת החשבונות לתיקי לקוחות מגוונים (חברות, עצמאים). טיפול מלא בהנהלת חשבונות ספקים ולקוחות, כולל התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וקופות. הכנת חומרים להצהרות הון ודוחות כספיים שנתיים. דיווחים וטיפול שוטף ברשויות המס (מע"מ, ניכויים). עבודה מול לקוחות המשרד תוך מתן שירות מקצועי ואדיב.
דרישות:
דרישות חובה: תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 2 (או סוג 3) – חובה. ניסיון של 3 שנים לפחות כמנהל/ת חשבונות במשרד רואי חשבון – חובה. שליטה מלאה וניסיון מוכח בעבודה עם מערכות הנהלת חשבונות (כגון: חשבשבת / פריוריטי / סאפ - יש לציין את המערכות הרלוונטיות) שליטה מלאה ביישומי אופיס, בדגש על Excel. יכולת עבודה עצמאית, מסודרת, דייקנות ויסודיות ברמה גבוהה. יחסי אנוש מצוינים ומוסר עבודה גבוה. יתרונות: ניסיון קודם בניהול חשבונות עד מאזן. ניסיון עם לקוחות מתחום ה-[אם יש תחום ספציפי – הייטק/נדל"ן/מסחר]. ידע וניסיון בהכנת משכורות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|