תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון- דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה . מיקום המשרה- פארק עסקים יקום. כפיפות למנהל המחלקה הכלכלית,חלק מצוות. תחומי אחריות: •הכנה וניתוח דוחות כספיים חודשיים, רבעוניים ושנתיים. •הכנת דוחות וניתוחים לתמיכה בקבלת החלטות עסקיות. •בנייה וניהול של תקציבים חודשיים, רבעוניים ושנתיים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה -חובה. ניסיון בתפקיד כלכלי שנתיים לפחות-חובה בחברה קמעונאית – יתרון מובהק. יכולת לזהות מגמות, לנתח ולהסיק מסקנות מנתונים כלכליים. •הבנה חשבונאית, אוריינטציה מחשובית גבוהה, ידע בתוכנת ERP וניסיון ב-BI. •אקסל ברמה גבוהה מאוד-נוסחאות- חובה. •יכולת עבודה תחת לחץ ומשימות מרובות - חובה. • משרה מלאה א-ה ( לא היברידי).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1001
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
פורביס מזארס היא אחת מ-10 פירמות רואי החשבון והייעוץ הגדולות בעולם, עם למעלה מ-50,000 עובדים ברחבי העולם. בישראל, אנו נמצאים בצמיחה משמעותית ומרחיבים את חטיבת הביקורת והייעוץ שלנו. כעת אנו מחפשים לצרף Audit Senior מצטיינ/ת לצוות. מה אנחנו מחפשים?
מועמד/ת בעל/ת גישה מקצועית, תשומת לב לפרטים, יכולת ניהול עצמי ועמידה בלוחות זמנים לעבודה מעניינת עם חברות הייטק בינלאומיות. תפקיד זה מתאים לאנשים עם חשיבה אנליטית, אהבה לנתונים פיננסיים, ורצון להתפתח בעולם הביקורת. תחומי אחריות:
• ביקורת ועריכת דוחות כספיים של חברות בעברית ובאנגלית • ניסיון וידע בתקינה הבינלאומית ,IFRS והתקינה החשבונאית הישראלית • ניהול תיקי לקוחות באופן שוטף • ביצוע מטלות תחת פיקוח תוך עמידה בסטנדרטים מקצועיים • הכנה ובדיקה של דוחות כספיים והחזרי מס • עבודה ישירה מול לקוחות • מעורבות בפרויקטים מיוחדים במחלקה, לפי הצורך
דרישות:
• CPA מוסמך או בתהליך קבלת רישיון • לפחות שנתיים ניסיון בעבודה בתחום הביקורת • שליטה מלאה ב-Microsoft Office • כישורים אנליטיים וארגוניים מצוינים • דיוק וירידה לפרטים • ידע בסיסי בפלטי שע"מ • אנגלית ברמה גבוהה - חובה • עברית ברמת שפת אם - חובה מעוניינים להצטרף אלינו?
שלחו קורות חיים. נא לציין את שם המשרה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
Forvis Mazars is one of the top 10 global accounting and advisory firms, with over 50,000 employees worldwide. We are expanding our Audit division in Israel and are seeking an Audit Senior to join our team.
What We’re Looking For
We’re seeking a candidate with a professional mindset, strong attention to detail, excellent self-management skills, and the ability to meet deadlines. This is an exciting opportunity to work with international high-tech companies. The role is ideal for someone with strong analytical thinking, a passion for financial data, and a desire to grow in the audit profession.
Key Responsibilities - Conduct audits and prepare financial statements in both Hebrew and English
- Apply and interpret IFRS and Israeli accounting standards
- Manage client portfolios on an ongoing basis
- Complete tasks under supervision while maintaining high professional standards
- Prepare and review financial statements and tax returns
- Communicate directly with clients
- Support special projects as needed
דרישות:
Requirements- Certified CPA, or in the process of obtaining a license
- Minimum of two years of auditing experience
- Full proficiency in Microsoft Office
- Excellent analytical, attention to detail and organizational abilities
- Basic familiarity with Shaam (Israel Tax Authority systems)
- Excellent English – required
- Native-level Hebrew – required
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00005
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד יועצת מס ותיק דרושה יועצת מס ומנהלת חשבונות אחראית אדמיניסטרציה למשרה מלאה בסביבת עבודה מקצועית ונעימה. התפקיד כולל
- הנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- תקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד,
- התנהלות מול רשויות ומוסדות ממשלתיים,
- הכנת דוחות שנתיים והצהרות הון מענה טלפוני שוטף וביצוע משימות אדמיניסטרטיביות מגוונות.
המשרה מתאימה לבעלות ניסיון ויכולת עבודה עצמאית, המעוניינות להשתלב לטווח ארוך בארגון משפחתי ותומך.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 לפחות – חובה
- יועצת מס / מתמחה
- ניסיון בהנהלת חשבונות לעצמאים וחברות
- ניסיון בעבודה מול רשויות כגון מע"מ, מס הכנסה וביטוח לאומי
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ובתוכנות הנה"ח ארדני + פינבוט יתרון
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות תקשורת היושבת במרכז תל אביב דרוש/ה מנהל/ת חשבונות מנוסה עד מאזן, כולל טיפול בשכר עובדים. התפקיד כולל: - הנהלת חשבונות עד מאזן באופן עצמאי
- הכנת דוחות תקופתיים ודיווח לרשויות.
- טיפול בהתאמות בנקים, ספקים, לקוחות.
- הכנת שכר חודשי לכ 50 עובדים כולל דיווח למוסדות.
דרישות:
- תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 / חשבת שכר - חובה
- ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה - חובה
- שליטה מלאה ביישומי מחשב: אקסל, חשבשבת, מכפל.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה עצמאית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1519
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה בתל אביב דרוש/ה חשב/ת התפקיד כולל הכנת דוחות כספיים פעילות מול מוסדות מעקב ובקרה תקציבית בכל תחומי פעילות הארגון אחריות ובקרה בכל נושאי הנהלת חשבונות אחריות נושא הביטוח בארגון הגשת בקשות תמיכה שנתיות טיפול בהסכמים מול גופים הפועלים עם הארגון והתחשבנויות סיוע בהכנת שכר, פקודות שכר ועריכת בקרה בתחום. בקרת הסכמי העסקה, זכויות ותנאי עובדים, בקרה ומעקב בנושא תקציב שכר התפקיד יכול להתאים לבעלי/ות שנתיים ניסיון
דרישות:
רואה/ת חשבון מוסמך/ת מינמון ניסיון של 5 שנים הכרה וניסיון בתוכנות שכר ונוכחות. ״ מיכפל״, סנריון״-יתרון בקיאות בדיני עבודה, דיני מיסים, ביטוח לאומי, מס הכנסה הכרות התחום הפנסיוני: פנסיה, קופות גמל, ביטוח מנהלים שליטה מלאה באקסל, כולל ניתוחים ובקרות כלכליות, בניית פןנקציות, טבלאות ציר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
jb-6867
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
· פונקציה פיננסית בכירה האחראית על הניהול הפיננסי של הפעילות , בדגש על רווחיות הפעילות ויעילות התפעול · ניהול שוטף של יעדי הרווחיות בכל אחת מהיחידות תוך קבלת עדכונים שוטפים וניהול שגרת דיווח · שותפות בפיתוח האסטרטגיה העסקית של הפעילות · פיקוח על תזרימי המזומנים והבטחת יציבות פיננסית · ניהול צוות פיננסי של כלכלנים
דרישות:
· רו"ח מוסמך מאחד המשרדים הגדולים · תואר ראשון בכלכלה/רו"ח/מנהל עסקים - חובה, תואר שני יתרון · ניסיון כמנהל.ת כספים של חברה תפעולית- לפחות 5 שנות ניסיון · ניסיון בעבודה עם SAP
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
6849
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה תעשייתית יצואנית קטנה בהוד השרון דרושה חשבתהתפקיד כולל – פיקוח על תהליכי רישום חשבונאי ובקרת מסמכים הכנת דיווחים חודשיים להנהלת החברה הכנת חומר לרו"ח חיצוני הכנת דוח מס שנתי ניהול תזרים יומי ובקרה על תשלומי ספקים
דרישות:
רישיון רואה חשבון - חובה שליטה בפריוריטי -יתרון היכרות עם תהליכי מלאי שליטה גבוהה ביישומי Office ובעיקר Excel ניסיון של לפחות 2 שנים כחשב/עוזר חשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00388
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש/ה מנהל/ת חשבונות ראשי/ת ניהול כולל של מערך הנהלת החשבונות בחברה, כולל הובלת צוות מקצועי והטמעת תהליכים סגירות חודש ורבעון ,פקודות יומן מורכבות, מאזנים,התאמות בנקים וכ"ט אשראי הכנת דו"חות שוטפים להנהלה, מעקב ובקרה תקציבית ספקים, לקוחות, גבייה מלקוחות עסקיים, הפקת חשבוניות וקליטת חשבוניות – AP/AR ניהול תחום אחריות על מערך התשלומים והבנקים, העברות כספיות וכיו"ב עבודה מול רשויות המס, ומול רו"ח חיצוניים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 ומעלה – חובה ניסיון של +10 שנים בחברה גדולה / ארגון בעל היקפים משמעותיים- חובהניסיון של +5 שנים בניהול צוות הנה"ח – חובה חובה – Excel- ו Netsuite שליטה מלאה בתוכנות יתרון משמעותי – Salesforce היכרות עם מערכות פיננסיות נוספות כמו נסיון ניהולי אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00384
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הובלת מחלקת החשבות אחריות על דיווחים חודשיים בחברה גלובלית. דוחות על בסיס USGAAP הכנת דוחות מס שנתיים לחברות בישראל וטיפול בסוגיות גלובליות אחריות וניהול צוות הנהלת חשבונות ומתן מענה מקצועי שוטף תמיכה שוטפת בפעילות השוטפת ועמידה בתקציב אחריות על SOX עבודה שוטפת מול רו"ח מבקרים ויועצים חיצוניים
דרישות:
רו"ח יוצא/ת BIG 4 לאחר תפקיד אחד בחוץ. ניסיון בדיווחים על בסיס USGAAP ניסיון במערכת Priority – יתרון בקיאות בתקני USGAAP שליטה בExcell יכולת טובה לעבודה בצוות ועבודה בתקשורת טובה מול מחלקות אחרות בארגון אנגלית ברמה טובה יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
623200
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
חשב/ת שכר
QHR
16/12/2025
תיאור תפקיד:
-משרה מלאה, א עד ה. מיקום יבנה. -אחריות על תפעול מערכת הנוכחות אל מול מנהלי המחלקות בארגון וניהול ההסכמים במערכת. -הכנת משכורות באופן עצמאי לעובדי החברה -דיווחים לגופים ציבוריים והתנהלות מול שלטונות המס וביטוח לאומי -מתן מענה שוטף ואדיב בנושאי שכר למנהלים ועובדים -עבודה מול חברות הביטוח. -הפקת דוחות מעקב ובקרה על נוכחות ושכר לטובת איתור חריגים ושגויים -הפקת דוחות תקופתיים ומצטברים בנושאי עלויות שכר ותקציב שנת
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר- חובה. ניסיון בעבודה על תוכנת מכפל- חובה. שליטה ב-;Excel ברמה גבוהה - חובה. ניסיון של 2-3 שנים כחשב/ת שכר – חובה ניסיון כחשבת שכר מקליטת עובד /ת ועד סגירת חשבון. יכולת למידה מהירה, תקתקנות ויחסי אנוש ברמה גבוהה. ראש גדול ואחריות אישית להכנה והעברת השכר בתחילת כל חודש.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15292
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד חשוב ודינמי בחברה יציבה דרושה מנהל/ת חשבונות עד מאזן וחשב/ת שכר, עם יכולת דיוק גבוהה וארגון מעולה. מה התפקיד כולל? -ניהול מלא של הנהלת חשבונות עד למאזן -ביצוע משכורות בפועל -עבודה מול רשויות: מע"מ, ביטוח לאומי וכו' -מעקב אחר יתרות בנקים וביצוע התאמות -עבודה כחלק מקבוצת חברות בתחום הקרנות – סביבה מקצועית ומסודרת היקף משרה 80% עם אופציה להגדיל ל100 % למה אצלנו? -עבודה ממשרד בהרצליה פיתוח (5 דקות מתחנת הרכבת) -סביבה מקצועית, משפחתית ומסודרת - שכר גבוה -תן ביס בשווי 60 ש"ח ליום - גמישות בהיקף המשרה - תנאים מעולים למתאימים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
-שליטה בחשבשבת – חובה -אנגלית בסיסית - ניסיון בהנהלת חשבונות וחשבות שכר -יכולת ניהול זמן, סדר ותקתקנות - יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
585091
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברת נדלן יזמית וביצועית דרוש/ה מנהל/ת כספים ניהול צוות של חשבים והנהלת חשבונות בשתי החטיבות אחריות על דוחות כספיים , התנהלות מול הנהלת החברה והמחלקות השונות , דוחות אפס , בקרה תקציבית על פרוייקטים. כפיפות לסמנכל הכספים של הקבוצה .
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה בחברת נדלן ציבורית ייזמית - חובה ניסיון ניהולי רחב של 3 שנים לפחות המשרה באזור המרכז .
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5230
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למשרד תכנון ופיקוח דרוש/ה מזכיר/ה FIRE
דרישות:
דרישות: בעל/ת ראש גדול, זריז/ה, לויאלי/ת, אחראי/ת הבנה מעולה וניסיון בהגשת חשבונות לגביה שליטה באקסל בעל/ת יחסי אנוש טובים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1197
|
תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון אנרגיה, משרדי הנהלה בפארק עסקים יקום (ליד נתניה) דרוש/ה מנהח"ש לצוות הלקוחות. התפקיד כולל: פתיחת לקוחות במערכת ומענה טלפוני לבירורים שוטפים. הפקת תעודות משלוח. הפקת חשבוניות, זיכויים וביטולים, התאמות של כרטסות, בילינג חודשי. טיפול בסוגיות מורכבות מול לקוחות החברה. עדכונים של הרשאות , אובליגו , הנחות , תנאי אשראי ועוד.
דרישות:
מנהל/ת חשבונות סוג 2 – חובה. הכרות עם מערכות אופיס והכרות עם חוקי המסים השונים. יחסי אנוש מצוינים. ניסיון במעלה – יתרון. זמינות למשרה מלאה א-ה 8:00-17:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1055
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|