חיפוש
לחיפוש משרות

איזור אישי

דרושים לפי תחומים

דרושים לפי אזור

דרושים לפי מילות מפתח

דרושים לפי חברות

משרות בלעדיות

דרושים ללא קובץ קו"ח

כניסה לסוכן המשרות

הרשמה לסוכן המשרות

משרות חמות

חברות מגייסות

Softwave AC נכסים קסטרו סנטר נכסים

30 - 1 מתוך 62

דרושים בתחום ראיית חשבון

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
 
BDO israel

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

דוחות ביקורת של חברות פרטיות.
הכנת מאזנים, דוחות אישיים, הצהרות הון.
יכולת עבודה עצמאית, "ראש גדול".

שכר: יקבע במהלך ראיון על סמך ניסיון.
היקף משרה: מלאה, ימים א-ה.
שעות: א-ד (8:00-17:00), יום ה (08:00-16:00)


דרישות:

ידע בקונטו – חובה!
ידע במערכות רם ניהול/שע"מ – יתרון.
ידע בהנהלת חשבונות – יתרון.
יחסי אנוש מעולים, תקתקנות, כריזמטיות, קליטה מהירה ויכולת עבודה בצוות.
כתובת: מנחם בגין 48, תל אביב

מיקום המשרה:

מרכז, ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-285
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה גדולה וותיקה בגאנה דרוש/ה חשב/ת.
התפקיד כולל גיבוי ומתן סיוע לסמנכ"ל הכספים במשימות כספים וחשבות שוטפים, התחשבנות פרויקטים, בניית דוחות, טיפול בתקציב ובקרה, ניהול צוות הנהלת חשבונות.
כפיפות – סמנכ"ל כספים.
התפקיד כולל רילוקיישן לגאנה.

דרישות:

● רואה/ת חשבון מוסמך/ת (CPA)
● תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות
● רואה/ת חשבון לאחר התמחות (רצוי התמחות ב BIG4)
● 5-7 שנות ניסיון כרואה/ת חשבון, מתוכן לפחות 3 שנים כעוזר/ת חשב או חשב/ת
● ידע נרחב ומעמיק באקסל ובישומי OFFICE נוספים, ידע וניסיון בעבודה במערכות ERP.
● אנגלית ברמה גבוהה
● הבנה מעמיקה בהנהלת חשבונות כולל הבנה וידע במיסים
● הבנה וידע בהכנת תקציבי פרויקטים, מעקב ובקרת פרויקטים
● ניסיון בעבודה מול גורמי מימון ובנקים
● ניסיון בהכנת דוחות כספיים, ביקורת והגשת דוחות מס שנתיים
● ידע וניסיון במערכות שכר וחשבות שכר.
● נכונות לעבודה בסביבת עבודה אינטנסיבית ותובענית
● ניסיון בחברת בניה- יתרון
● ניסיון בעבודה באפריקה – יתרון

מיקום המשרה:

שרון, חו"ל

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1584
 
 
סיגמא HR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברת היי טק מובילה דרוש /ה Product Operations Business Analyst.
This role will reside within the Companys R&D and PM Operations Organization and will participate in Strategic Business decision making.
Develop and maintain the companys Product Portfolio from a business financial POV including cost accounting.
Develop and maintain Workforce and planning metrics and KPIs.
Analyze current and past trends in Product Org. key performance indicators.
Oversee and manage the continued development of Modeling tools and analysis methods.
Develop financial models and analyses to support strategic initiatives.
Analyze complex financial information and reports to provide accurate and timely financial recommendations to management for decision making purposes.
Supporting departments with analysis.
Prepare financial presentation.
Ad-Hoc Reporting and Analysis.

דרישות:

Requirements: Bachelor's Degree in Economics (C.P.A is an advantage).
4 years of related experience including budgeting, forecasting, and financial statement analysis.
Strong Microsoft Office capabilities (excel in particular).
Knowledge in R&D processes (advantage).
SaaS knowledge and KPIs.
Knowledge in financial and reporting business systems.
Ability to work well independently and as part of a cross-functional team with a particular focus on the ability to set priorities that correspond with business needs.
Highest standards of accuracy and precision; highly organized.
Ability to think creatively, highly driven and self-motivated.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

3324
 
 
BDO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלירז מאיר

תיאור:

מחפש/ת להתמחות בביקורת בסביבה חדשנית ומאתגרת הכוללת נסיעות לחו"ל?
לעבוד מול לקוחות טכנולוגיים/ סטארטאפים/ הייטק/ פארמה?

מקומך איתנו, במחלקת הייטק !
עבודה מעניינת על תשקיפים מורכבים, חברות חדשניות, הנפקות בחו"ל, עבודה מול כל הבורסות העולמיות..
אוירה צעירה ונעימה :)
המשרה במשרדי הפירמה בתל אביב,
מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרישות:

תואר ראשון בחשבונאות ממוסד אקדמאי מוכר - חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
יתרון למתמחים לאחר מבחני מועצה (המשרה מוכרת לצרכי התמחות בראיית חשבון)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2086
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלירז מאיר

תיאור:

אנו מחפשים רו"ח מתחיל/ה (לאחר התמחות) לסניף ירושלים,
התפקיד מגוון, מעניין ומאתגר מאוד וכולל ביקורת דוחות כספיים, ודוחות מס של חברות ויחידים, וידוי עמידה בתכנית עבודה ובאורכות מס הכנסה, דיווחים לרשויות המס, ניתוח פעילות עסקית של לקוחות המחלקה לצורך שיפור התוצאה העסקית של לקוחות אלה ועוד..

דרישות:

רואה/ת חשבון, לאחר סיום התמחות.
ניסיון של שנתיים לפחות בעבודת ביקורת - חובה.
הכרת תוכנת קונטו, רם ניהול או חיסולית- יתרון
ניסיון בהכנת הצהרות הון והנהלת חשבונות- יתרון

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2076
 
 
Infinity Labs

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: ליאורה

תיאור:

חברת הייטק מובילה מגייסת את דור מפתחי/ות התוכנה הבא שלה!!!

אנו מגייסים בוגרי תואר ראשון ללא ניסיון ורקע בתחום, המעוניינים/ות לעבוד במשרת פיתוח תוכנה. תנאים מעולים ואפשרויות פיתוח אישי ומקצועי למתאימים/ות.

בסופה של ההכשרה ישובצו הבוגרים /ות לעבוד כמפתחי /ות תוכנה במשרות הדורשות 2-3 שנות ניסיון בחברות, הסטארטאפים ומרכזי הפיתוח המובילים בישראל שהם חוד החנית בתחומי ה: Machine Learning, Deep Learning, Real-Time, Robotics, Gaming, Virtual & Augmented reality, Aerospace, Web Intelligence, Image Recognition, Video Processing, AI, Cyber, Data Scientist ועוד

דרישות:

לא נדרש ניסיון קודם בתכנות - הכשרה למשרה על חשבון החברה
עבודה במשרה מלאה
בהתאם לדרישה, ניתנת תכנית מימון לסיוע כלכלי בזמן ההכשרה
שכר גבוה למתאימים/ות
 המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-02602
 
 
BDO israel

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

במסגרת התפקיד:
• ניהול תיקים ציבוריים
• ידע חשבונאי נרחב בתקינה בינלאומית
• זיהוי וניהול סיכונים
• חפיפה ופיקוח על המתמחים בצוות
• עבודה מול לקוחות גדולים מעולם הפיננסים
דרישות:
• רו"ח מוסמך - חובה
• לפחות 4 שנות ניסיון בביקורת במשרד בעל אופי עבודה דומה - חובה
• אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי
• ניסיון ניהולי – יתרון משמעותי

היקף משרה: מלאה.
שעות: 9 שעות, גמיש.

דרישות:

• רו"ח מוסמך - חובה
• לפחות 4 שנות ניסיון בביקורת במשרד בעל אופי עבודה דומה - חובה
• אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי
• ניסיון ניהולי – יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-280
 
 
BDO israel

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

במסגרת התפקיד:
• ניהול תיקים ציבוריים
• ידע חשבונאי נרחב בתקינה בינלאומית
• זיהוי וניהול סיכונים
• חפיפה ופיקוח על המתמחים בצוות
• עבודה מול לקוחות גדולים מעולם הפיננסים
דרישות:
• רו"ח מוסמך - חובה
• לפחות 4 שנות ניסיון בביקורת במשרד בעל אופי עבודה דומה - חובה
• אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי
• ניסיון ניהולי – יתרון משמעותי

היקף משרה: מלאה.
שעות: 9 שעות, גמיש.

דרישות:

• רו"ח מוסמך - חובה
• לפחות 4 שנות ניסיון בביקורת במשרד בעל אופי עבודה דומה - חובה
• אנגלית ברמה גבוהה – יתרון משמעותי
• ניסיון ניהולי – יתרון משמעותי

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-280
 
 
BDO israel

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

התפקיד כולל:
- הכנת דוחות.
- ביקורת חברות.
- ביקורת רשויות מקומיות.
- ביקורת פנימית וביקורת חקירתית.
* התמחות בביקורת בסביבה חדשנית ומאתגרת
* כוללת נסיעות לחו"ל
* עבודה מול לקוחות טכנולוגיים/ סטארטאפים/ הייטק/ פארמה

היקף משרה: מלאה.
שעות: 9 שעות, גמיש.

דרישות:

דרישות:
תואר ראשון בחשבונאות ממוסד אקדמאי מוכר - חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
מתמחים לאחר מבחני מועצה (המשרה מוכרת לצרכי התמחות בראיית חשבון)- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-279
 
 
קרטיס השמה KertisHR - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לחברה בתחום הנדל״ן המסחרי המניב ונדל״ן למגורים בישראל
דרוש/ה חשב
לניהול תחום הכספים של החברה
אזור מודיעין.

דרישות:

רו"ח - חובה
ניסיון בחברות יזמיות בתחום  הנדל"ן - חובה

מיקום המשרה:

ירושלים, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

T-N3858
 
 
חברה דסקרטית - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

למשרד רו"ח באזור הבורסה דרוש/ה מתמחה / רו"ח מתחיל/ה
לרו"ח אפשרי עבודה מהבית (יום-יומיים בשבוע במשרד)
משרה מלאה/חלקית

דרישות:

אין צורך בניסיון קודם

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

j-1845
 
 
מגייסת

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

A global hedge fund is looking to expand its finance team and recruits a Finance manager that will report to the Director of Finance, and is responsible for a variety of management reporting and financial accounting activities
Assist the Director of Finance and the finance team in all his daily activities in managing all financial aspects of the companies in the group. This will include:
• Payment of supplier invoices.
• Maintenance of ledgers for the Cayman-based companies.
• Coordination with the Israeli company’s bookkeeper.
• Monthly reporting of financial performance and cash management.
• Responsibility for complex tax reporting relating to the companies and to the funds’ investors.
• Coordination with auditors to cover year-end audits for all companies.

דרישות:

• Excellent spoken and written English.
• Strong financial skills.
• Team player – essential.
• Able to work in a small office environment.
• Able to work independently, under pressure and to tight deadlines.
• At least three years working on financial management and maintenance of daily accounting records.
• Experience working in capital markets environment an advantage.
Competitive package offered for the right candidate.

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

jb-1575
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: ליאן

תיאור:

ל-BDO ישראל דרוש /ה מנג'ר/ית למחלקת מיסוי בינלאומי.
המחלקה אחראית על מתן שירותי יעוץ מס ליחידים וחברות גדולות במשק, לקוחות ישראלים שעושים פעילות בחו"ל, תושבים חוזרים ועולים חדשים.
התפקיד מאתגר וכולל:
- ניהול פרויקטים מקצה לקצה בתחום המיסוי הבינלאומי בהקשר ליחידים וחברות.
- תכנון וליווי של גופים גדולים במשק הישראלי והבינלאומי.
- עיסוק שוטף בתחום המיסים - מקומי ובינלאומי.
- פוטנציאל קידום למתאימים.

דרישות:

- לפחות 3 שנות ניסיון במיסוי בינלאומי - חובה
- אנגלית מקצועית ברמה גבוהה - חובה
- משרד עו"ד המתמחה במיסוי בינלאומי / משרד רו"ח גדול - יתרון
- יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2096
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלירז מאיר

תיאור:

לפירמת רו"ח ויעוץ עסקי BDO דרוש/ה רו"ח או עו"ד לאשכול המיסים למחלקת מיסוי ישראלי.
התפקיד כולל:
- מיסוי תאגידים וחברות.
- ייצוג אל מול רשויות המס, דיוני מס ללקוחות, מתן חו"ד משפטי וכו'.
משרה מלאה בתל אביב.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

דרישות:

- רו"ח מוסמך / עו"ד מוסמך
- נסיון של שנתיים לפחות בעיסוק בתחומי מס הכנסה
- ניסיון של שנתיים לפחות באחת ממחלקות המיסים במשרדים הגדולים/בינוניים או ממשרד עו"ד עם ניסיון במיסים
- אנגלית ברמה גבוהה
- יכולת התנסחות בכתב ובעל פה ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2074
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שיר

תיאור:

אנחנו מחפשים א.נשים מצויינים/ות! מזמינים אתכם/ן להצטרף לצוות מנצח
לצוות המיסוי האמריקאי ב-BDO בתל אביב דרוש/ה רו"ח!
תאור התפקיד:
 שירות לקוחות המחלקה ביעוץ ובהכנת דוחות מס אמריקאים ובייצוג מול רשויות המס בארה"ב
 ניהול חניכה ופיקוח על עבודת צוות
 איש/אשת צוות מנצח 

דרישות:

  • תואר ראשון בחשבונאות
  •  רישיון CPA אמריקאי - יתרון
  •  ניסיון עבודה של שנתיים במיסוי אמריקאי - חובה
  •  כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה, בעברית ובאנגלית
  •  רצון לתרום, ללמוד, להצליח ולהנות!

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2077
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלירז מאיר

תיאור:

לBDO ישראל דרוש/ה מתמחה בראיית חשבון לסניף בני ברק,
התמחות על חברות בינלאומיות גדולות לפי התקינה הישראלית והIFRS.

העבודה כוללת מיילים ודוחות באנגלית.

דרישות:

אנגלית ברמה טובה- חובה
תואר בחשבונאות 
מעבר בחינות המועצה- יתרון

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2029
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלירז מאיר

תיאור:

מתמחה?
סניף ירושלים מחפש אותך!!

התפקיד כולל ביקורת דוחות כספיים תוך ראיה של כלל העסק על תהליכיו העסקיים והכספיים, מתחילתם ועד סופם.
ביקורת דוחות התאמה למס, ניתוח התוצאות הכספיות של העסקים על מנת למקסם את הרווחים ועוד..

דרישות:

תואר בחשבונאות- חובה
מעבר בחינות המועצה- יתרון

מיקום המשרה:

ירושלים

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2061
 
 
חברה פיננסית מובילה - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן

תיאור:

לפירמת רו"ח בינלאומית דרוש/ה מנג'ר/ית למחלקה המקצועית
התפקיד כולל מתן תמיכה מקצועית בנושאים חשבונאים במסגרת הפעילות המשרדית ובכלל זה עיון ובקרת איכות של דוחות כספיים, מתן מענה מקצועי לשאלות, ליווי חברות בתהליכי הנפקה, הדרכה, ליווי מקצועי של הפעילויות המשרדיות בתחום התקינה החשבונאית (IFRS, US-GAAP, תקינה ישראלית) ועוד.

המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד

דרישות:

ותק של 5 שנים כרואה חשבון- חובה,
נסיון במחלקה מקצועית/ תפקיד חשב בחברה ציבורית- חובה
אנגלית ברמה גבוהה - חובה
יכולות אנליטיות גבוהות
יכולת כתיבה מקצועית
יכולת עבודה פרזנטטיבית מול מגוון גורמים ואנשי מקצוע
נכונות לעבודה מאומצת

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2010
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שיר

תיאור:

מתמחים / רואי חשבון צעירים / כלכלנים בעלי אוריינטציה עסקית, הבנה כלכלית וטונות של מוטיבציה לתחום הייעוץ!
אנחנו מחפשים אתכם/ן!
זוהי ההזדמנות שלכם/ן להתקבל למסלול הסבה אינטנסיבי, ממוקד ויוקרתי לתחום היעוץ הכלכלי, שיאפשר לכם להשתלב מיידית בצוותי עבודה ופרויקטים בתחום מקצועי מבוקש תוך חשיפה לעולם העסקי ולמהלכים עסקיים בזמן אמת.
תחום היעוץ הכלכלי יתן לכם/ן נגיעה והבנה משמעותית בתחומים הבאים :
- הערכות שווי ובדיקות נאותות
- מודלים כלכליים ותוכניות עסקיות
- כתיבת חוות דעת כלכליות
- עבודה מול לקוחות עסקיים בארץ ובחו"ל
מסלול ההכשרה כולל הכשרה מקצועית וליווי אישי למתאימים/ות אשר ישתלבו בצוותי העבודה והפרויקטים.
אופק התפתחות עתידי עם אופציות השתלבות הן בצוותי העבודה בדרגי ניהול בחברת היעוץ והן בחברות וארגונים מובילים כמו קרנות השקעה, גופי חיתום ואנליזות כלכליות, תחום ניהול כספים ומיזוגים ורכישות.
** המודעה מתייחסת לנשים וגברים כאחד **

דרישות:

ניסיון של לפחות שנה בתפקידים הבאים:
- מתמחה בראיית חשבון
- רו"ח מוסמך/ת
- כלכלן/ית עם ניסיון רלוונטי בתחומי העסקאות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-1984
 
 
BDO - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: ליאן

תיאור:

מחפש/ת להתמחות בביקורת בסביבה חדשנית ומאתגרת הכוללת נסיעות לחו"ל?
לעבוד מול לקוחות טכנולוגיים/ סטארטאפים/ הייטק/ פארמה?
 מקומך איתנו !
עבודה מעניינת על תשקיפים מורכבים, חברות חדשניות, הנפקות בחו"ל, עבודה מול כל הבורסות העולמיות..

אוירה צעירה ונעימה :)

המשרה במשרדי הפירמה בתל אביב,
מיועדת לגברים ונשים כאחד.

דרישות:

תואר ראשון בחשבונאות ממוסד אקדמאי מוכר - חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
יתרון למתמחים לאחר מבחני מועצה (המשרה מוכרת לצרכי התמחות בראיית חשבון)

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2125
 
 
BDO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: שרון בן שלו

תיאור:

ל BDO ישראל פירמת רו"ח בינלאומית דרוש/ה סניור לסניף בני ברק באשכול ביקורת - משרה מלאה
· ניהול תיקים ציבורים
· ידע חשבונאי נרחב בתקינה בינלאומית
· זיהוי וניהול סיכונים
· ניהול והנעת עובדים
· עבודה מול לקוחות גדולים

דרישות:

· רו"ח - חובה
· לפחות שנתיים – שלוש שנות ניסיון בתיקים ציבוריים/גדולים - חובה
· ניסיון ניהולי – יתרון
· אנגלית ברמה גבוהה– יתרון
אינטליגנציה רגשית, אחריות, וורבאליות

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2142
 
 
BDO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: אלירז מאיר

תיאור:

התפקיד כולל עבודות ייעוץ עבור הגופים המובילים בשוק ההון, בנושא הטמעת הוראות רגולציה והשפעתן, ביקורת פנימית, ביקורות מיוחדות מטעם הרגולטור, SOX404 וביקורת הטמעת מערכות מידע של גופים פיננסיים.

משרה מלאה, במשרדי הפירמה בת"א
מיועדת לגברים ונשים כאחד

דרישות:

לפחות שנתיים ניסיון במשרד רו"ח או חברת ייעוץ
ניסיון בגופים פיננסיים/ ייעוץ SOX/ ניהול סיכונים/ ביקורת פנימית
יתרון משמעותי לביקורות או ייעוץ בגופים פיננסיים בביקורת פנימית/ ניהול סיכונים

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2155
 
 
BDO

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: ליאן

תיאור:

רוצה לעסוק בליווי חברות ציבוריות, פרטיות ועמותות בתחום הנדל"ן?
הצטרף/י אלינו!!

התפקיד כולל ביקורת דוחות כספיים, ליוי ויעוץ לחברות מגוונות בתחום הנדלן,
פרוייקטים מעניינים :) 

משרה מלאה במשרדי הפירמה בתל אביב.
המודעה פונה לנשים וגברים כאחד

דרישות:

* בוגר/ת תואר ראשון בחשבונאות - חובה
* יכולת התבטאות בכתב ובע"פ – חובה
* זמינות מיידית – יתרון משמעותי
* אנגלית ברמה גבוהה- יתרון
* אקסל ברמה גבוהה

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-2133
 
 
Edgify - בלעדי לג'ובנט -

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

About us:
Edgify is developing the future of AI. Going up against the cloud providers to offer a new way of training ML and DL models directly on day to day devices. We built a framework that allows any company, from any industry, to train complete Deep Learning and Machine Learning models directly on their own edge devices- we allow for close to perfect accuracy, without the need to transfer any data to the cloud.
    We are looking for a Controller to undertake most aspects of financial management, including corporate accounting, regulatory and financial reporting, payments, and ongoing day-to-day responsibilities, as well as the development of internal control policies and procedures.
    You will work closely with the Company’s Director of Finance & Strategy.
    Duties and Responsibilities include the following (Other duties may be assigned):
      Preparation of monthly, quarterly and annually consolidated financial reports and statements (Balance Sheet, P&L, Cash Flow etc.) for presentation to the Company's management/ board of directors.
      Analyze (and monitor) actual and budget expenses on a monthly and quarterly basis.
      Monitor expenses and enforce the Company’s policies and controllership.
      Develop, document, and enforce compliance with accounting policies, procedures, and internal controls.
      Manage external service providers.
      Oversee the payroll process.
      Assisting in strategic research & planning.

דרישות:

    Essential Education, Skills and Experience:
      CPA from a Big 4 accounting firm.
      An experience of 1-3 years max in a similar position (Assistant Controller/ Controller/ FP&A Analyst) in a High-Tech company, preferably a SaaS startup.
      Excellent Excel skills with the ability to build and manage complex financial models.
      Excellent Hebrew & English (spoken & written).
      Experience working with ERP systems. Priority -an advantage.
      Experience in preparing financial statements according to IFRS and familiarity with the Israeli statutory requirements.
      Outstanding interpersonal skills.
      A quick learner, with a high level of analytical capabilities and business understanding.
      Highest standards of accuracy and precision; highly organized, detail-oriented, and mindful of deadlines.
      Independent, organized and dependable.
    Nice to Have:
      Knowledge in US GAAP.
      Familiarity with the UK statutory requirements.
      Experience in leading and implementing budget and forecasting cycles.
      Knowledge and experience with tax compliance and statutory reporting.
      Law degree / attorney

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

controller
 
 
פאהן קנה ושות'

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפאהן קנה המשרד ה-6 בגודלו בארץ דרוש/ה יועץ/ץ מס!
התפקיד כולל:
טיפול מלא וכולל בעצמאיים.
הנהלת חשבונות חד צידית.
משכורות - הפקת תלושים ודוחות.
דיווחים שוטפים ושנתיים לרשויות הרלוונטיות.
עריכה, טיפול, שידור והגשת דוחות שנתיים לרשות המיסים.

דרישות:

ניסיון של כשנתיים.
שליטה מלאה בשע"מ ובתוכנות הייעודיות הרלוונטיות.
שליטה באנגלית.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00013
 
 
פאהן קנה ושות'

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד רואי חשבון פאהן קנה ושות דרוש/ה רואה/ת חשבון לתחום הייעוץ כלכלי

דרישות:

בעל/ת רישיון רו"ח עם ותק של כשנתיים - שלוש שנים במחלקה ליעוץ כלכלי.
ניסיון מוכח בביצוע הערכות שווי ובניית מודלים פיננסיים.
ידע וניסיון ב- IFRS.
מיומנות אקסל גבוהה, יכולת אנליזה גבוהה של נושאים מורכבים, יכולת ניסוח גבוהה, מיומנות באיתור מידע באינטרנט.
אנגלית ברמה גבוהה.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00010
 
 
פאהן קנה ושות'

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפאהן קנה ושות' דרוש /ה רואה/ת חשבון לתחום הביקורת.

דרישות:

דרישות: 
ניסיון תעסוקתי במחלקת הביקורת של 2-3 שנים לפחות.
לאחר מעבר של מבחני מועצה- חובה.
ידע בתקינה בינלאומית (IFRS).
בעל/ת ניסיון בחברות פרטיות גדולות.
בעל/ת ניסיון בחברות ציבוריות- יהווה יתרון.
יכולת לימוד עצמאית, יכולת עבודה בצוות.
זמינות לתחילת עבודה.
נא לציין ציפיות שכר.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00008
 
 
פאהן קנה ושות'

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לפאהן קנה ושות' דרוש/ה מתמחה בעל ניסיון לפרויקט מעניין,מאתגר וארוך טווח ,עבודה במשרה מלאה!

דרישות:

לאחר מעבר של מבחני מועצה- חובה.
ידע מעשי בנהח – ברמת סוג 2
אקסל ברמה גבוהה
ידע בתחום הנדלן- יהווה יתרון
יכולת לימוד עצמאית, ניסוח ברמה גבוהה , יכולת עבודה בצוות.
העבודה הנה במשרדים בתל אביב ובירושלים
זמינות מיידית.

מיקום המשרה:

מרכז, שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00011
 
 
Priority Software

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

לצוות התמיכה האפליקטיבית של Priority – נדרש מומחה ERP פיננסי
להשתלבות בצוות התמיכה הדינאמי העוסק במגוון תחומי התוכנה.
העבודה בפארק אפק בראש העין

דרישות:

רו"ח/ ניסיון כמנה"ח בפריוריטי/תואר רלוונטי אחר – חובה
נכונות למשרה מלאה מ 5 ימים בשבוע, מ 8:30-17:30

מיקום המשרה:

שרון

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00059
 
 
מועלם שביט ושות'

פרטי התקשרות

להגשת מועמדות - לחץ כאן
איש קשר: משאבי אנוש

תיאור:

למשרד רו"ח מועלם שביט ושות' ברחוב מצדה 7 בני ברק מגדל ב.ס.ר 4 דרוש מתמחים שסיימו כרגע לימודים או עדיין בלימודים ומעוניינים לעבור התמחות במשרד רו"ח.
המשרד נותן שירות למגוון רחב של חברות ועצמאים.

דרישות:

רציני/ת
אחראי/ת

מיקום המשרה:

מרכז

סוג משרה:

משרה מלאה

קוד משרה:

JB-00007
 
חיפוש עובדים Jobnet דרושים - חיפוש עבודה גיוס עובדים לימודי מקצוע קורות חיים הצהרת נגישות
Facebook Linkedin