תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים לארגון ממשלתי גדול בירושלים תיאור התפקיד: - הובלת צוותי התמיכה והשירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
- ניהול מקצועי ואדמיניסטרטיבי של מוקדי השירות הטכנולוגיים (מוקד פנים ארגוני וחוץ ארגוני).
- גיבוש והטמעת מתודולוגיות שירות, כתיבת נהלים והסדרת תהליכי עבודה.
- הגדרה ויישום סטנדרטים תפעוליים, ביצוע בקרה שוטפת, מדידה וניתוח ביצועים.
- אחריות לניהול הידע והכשרת צוותי התמיכה, כולל חניכה מקצועית שוטפת.
- ביצוע משובים מקצועיים למנהלי הצוות, תומכים והובלת תהליכי שיפור פרטניים.
- מתן מענה מקצועי ומהיר לפניות מורכבות, כולל ניהול אסקלציות ושיחות מנהל.
- ביצוע הפקת לקחים מתקלות ותקלות חוזרות, ויישום תכניות שיפור והתייעלות.
- עבודה שוטפת מול ממשקים פנים-ארגוניים (מנהלי מוצר, פיתוח, QA, תשתיות) לקוחות עסקיים וספקים חיצוניים.
- בניית תכנית לניהול ושימור הון אנושי במוקדים, כולל גיוס, קליטה, ליווי ושיפור שביצות הרצון.
- ניתוח נתוני שירות והפקת דוחות תקופתיים להנהלה.
דרישות:
- השכלה רלוונטית
- ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול מוקדי שירות טכנולוגיים הכוללים לפחות שני צוותים ובהיקף של 15 תומכים לפחות
- ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט)
- ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: SLA ,KPI, דוחות שירות
- ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
- ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23314
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק ביטחונית מובילה באור יהודה דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי להצטרפות לצוות התמיכה המתרחב של החברה. תיאור התפקיד: במסגרת התפקיד תהיו חלק מצוות התמיכה הפועל במוקד המרכזי של החברה, המעניק מענה למגוון לקוחות ברחבי הארץ. התפקיד כולל זיהוי צורכי הלקוח, איתור תקלות אפליקטיביות וטכניות, מתן פתרונות פרקטיים, העברת הדרכות פרטניות, ושיתוף פעולה רציף עם צוות הפיתוח לטובת שיפור השירות והמוצר. תחומי אחריות מרכזיים: מתן מענה אפליקטיבי ללקוחות קצה במערכות החברה אבחון תקלות, זיהוי כשלים ומתן פתרונות בשטח או מרחוק תמיכה טלפונית ופרונטלית בהתאם לצורך העברת הדרכות והסברים למשתמשים עבודה יומיומית מול צוותי פיתוח וממשקים פנימיים נוספים
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד תמיכה טכנית/מוקד שירות – יתרון משמעותי יכולת למידה עצמאית גבוהה וראש גדול ראייה מערכתית ואוריינטציה טכנולוגית יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה רישיון נהיגה לרכב פרטי – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
5340
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומך/ת אפליקטיבי/ת במסגרת התפקיד, מתן תמיכה טכנית ומענה על שאלות משתמשים בנוגע למערכות תוכנה, פתרון בעיות שוטפות וקריטיות במערכות אפליקטיביות שונות, ביצוע אבחנה ראשונית של בעיות טכניות, תיקון ופתרון בעיות, ניהול בקשות שירות דרך מערכת ניהול קריאות, ביצוע הדרכות למשתמשים חדשים והדרכות חיזוק למשתמשים קיימים, עבודה צמודה עם צוותי הפיתוח והטכנולוגיה לצורך פתרון בעיות מורכבות, עדכון וכתיבת מדריכים ותיעוד למערכות. משרה מלאה בימים א'-ה', ללא ימי שישי!
דרישות:
- ניסיון קודם בתמיכה אפליקטיבית או תפקידי תמיכה טכנית. - הבנה טובה במערכות אפליקטיביות (למשל, מערכות ERP, CRM, או כל מערכת פנימית אחרת)/ קורס הסמכה QA. - היכרות עם מערכת פריורטי- יתרון - יכולת עבודה עצמאית ובצוות. - כישורי תקשורת מצוינים ויכולת תפעול במצבי לחץ.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
532186
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למערך המחשוב של משרד ביטחוני דרוש/ה איש/אשת שירות, תמיכה ותפעול מערכות לתפקיד משמעותי, דינמי, הכולל אחריות על מגוון מערכות קריטיות. תחומי אחריות: מתן שירות, תמיכה ומענה לתקלות במערכות מחשוב ומערכות מבצעיות. תפעול וניהול תקלות שוטפות, כולל תקלות מורכבות ומתמשכות. תיעוד ודיווח שוטף לחברות התחזוקה ולצוותים הרלוונטיים. ניתוב קריאות למענה מקצועי וטיפול ראשוני בתקלות. עבודה בסביבת מערכות מחשוב ייעודיות של המשרד.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון בתמיכה טכנית/שירות לקוחות בתחום המחשוב. שליטה טובה בתפעול מערכות מחשוב, איתור תקלות ומעקב אחר פתרונן. יכולת למידה עצמית גבוהה והבנה טכנית טובה. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. עמידה בריבוי משימות ועבודה תחת לחץ. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה. פרטים נוספים: המשרה במשמרות – כולל נכונות לעבודה בסופי שבוע, שישי וחגים. עבודה בסביבה מאתגרת ומשמעותית. מודעה זו כתובה בלשון זכר לנוחות בלבד, וכוללת את כל המגדרים שווה בשווה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מיישמ/ת מערכת שכר לחילן – מחלקת דיגיטל | תל אביב | משרה מלאה חילן, החברה המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מחפשת מיישמ/ת מערכות שכר למחלקת הדיגיטל. משרדינו נמצאים בתל אביב, בקרבת קו רכבת. עבודה במול היברידי למי התפקיד מתאים? התפקיד יכול להתאים לאנשי תמיכה טכנית / QA בתחילת דרכם המקצועית / בוגרי תואר ריאלי עם נסיון בעבודה מול לקוחות, המעוניינים בהסבה לעולמות מערכות מידע. מה כולל התפקיד? -הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר -אפיון תהליכים ארגוניים והובלת הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח -מתן מענה מקצועי, מהיר ואיכותי לכ-700 לקוחות פעילים -עבודה מול ממשקים מגוונים – תוכנה, פיתוח, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים -ניהול קשר שוטף עם לקוחות קבועים והובלת תהליכים באופן עצמאי
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? - ניסיון תעסוקתי קודם של שנתיים לפחות מארגון – בתמיכה טכנית/ QA -יכולת למידה עצמאית ומהירה -חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות -תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים -סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
עבודה בחדר הבקרה הארצי איתור ותפעול הרשת הארצית של HOT, רשתות ה- RF/FTTH והסיבים האופטיים תמיכה מהשלב הראשוני ועד מתן אישור תקינות סופי עבודה שוטפת מול צוותי התפעול וטכנאים
דרישות:
אוריינטציה טכנית – חובה (מתאים גם לבוגרי/ות קורסים רלוונטיים) שנה ניסיון כנציג/ת תמיכה טכנית לאינטרנט – יתרון משמעותי הכרות עם מודל שבע השכבות - יתרון הכרות עם מבנה רשת HFC/FTTH - יתרון רקע בתחום ה- RF/FTTH – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-187
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית בתחום המתח הנמוך כגון: אינטרקום, בקרות כניסה, מעברי אדם וגילוי אש משרדי החברה ממוקמים באור יהודה ומתכוננים לעבור לפתח תקווה ליד – BSR CITY משרה מלאה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
בעל ידע נרחב כתומך טכני בתחום המתח הנמוך – יתרון ניסיון בתקשורת TCP /IP – יתרון ניסיון בעבודה בחברת התקנות ואינטגרציה בתחום המתח הנמוך – יתרון הסמכות: MCITP/MCSA/CCNA - יתרון אנגלית ברמה טובה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00055
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית ופתרון תקלות
דרישות:
ניסיון של 2 לפחות בתמיכה ניסיון עם מערכת ERP חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
25209TE
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
בעל/ת רקע בתחום המחשוב? בוגר/ת קורס בתחום המחשוב? נפתחה הזדמנות חד פעמית והיא בדיוק עבורך! לחברת Mertens- Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk להשתלבות בצוות התמיכה פנים ארגוני עבור ארגון רפואי מוביל באזור תל אביב! התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לאלפי משתמשים (15% פרונטלי, 85% טלפוני), וטיפול בתקלות רשת, מחשוב וציוד קצה. כמו כן טיפול בתקלות דוא"ל, ניהול משתמשים ב- Domain ועוד. העבודה במשרה מלאה בשעות הבוקר א'- ה' ושישי אחת לחודש.
דרישות:
בוגר/ת קורס ניהול רשתות/ MCSA/ PC וכדומה ניסיון בתמיכת משתמשים ומתן פתרונות תקלות- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכות השתלטות מרחוק- יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם מערכות Office ו- Windows- יתרון משמעותי ניסיון בתמיכת ציוד היקפי- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33679
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
• תחזוקה ותפעול שוטפים של מערכות ארגוניות • עבודה מול מנהלי המערכות ואנשי NOC ומתן תמיכה שוטפת לתקלות תשתית ואפליקציה • ליווי טכני וביצוע שדרוגי גרסה למערכות אפליקטיביות ועבודה שוטפת מול ספקי המערכת • מתן מענה לתקלות רוחביות, הוא אמון על כמה וכמה מערכות ארגוניות, מערכות דיגיטל, JIRA, מערכת לניהול קריאות • להיות אמון/ה על מערכת ספציפית: השרתים והתשתית, כל תשתיות התקשורת, הנתבים, הכבל לשרת, הVPN, כל זה רלוונטי, כל נושא אבטחת מידע בין אם זה אפליקטיבי, תשתיתי, אמון/ה לטפל בזה בצורה פרואקטיבית. ממש להיכנס לשרתים ולתחקר. • זמינות בשעות לא שגרתיות והשתתפות בתורנויות לילה - בתדירות של מתחלק בין כולם (מדובר ב5 חברי/ות צוות) • לאחר חפיפה עובדים יומיים בשבוע מהבית ו3 ימים במשרד - עבודה בימים ראשון עד חמישי
דרישות:
• ניסיון של שנה לפחות בארגון Enterprise - יתרון משמעותי • ניסיון בעולמות מיקרוסופט כגון: - מערכות הפעלה מיקרוסופט Windows Server 2012/2016/2019 – חובה - ניסיון בעבודה עם Active Directory – חובה• תחזוקה שוטפת של מערכות בצד התשתית (שרתי Windows) – יתרון • היכרות עם בסיסי נתונים (MS-SQL, Oracle) – יתרון • היכרות עם Linux – יתרון משמעותי • ניסיון בתפעול מערכות אפליקטיביות (כדוגמת מערכות CRM) – יתרון משמעותי • ניסיון בניהול מערכות אפליקטיביות ומערכות בנקאיות – יתרון • ניסיון בעולם הפיננסי – יתרון משמעותי • ניסיון בסביבות ווירטואליות עדיפות ל-VMware – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3059
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
גוף ביטחוני באזור המרכז פתח תקן חדש למטמיע/ה בתחילת הדרך הטכנולוגית. התפקיד כולל הטמעת מערכות מידע, ליווי משתמשים, ומתן תמיכה טכנית פנים-ארגונית. עבודה מגוונת מול מערכות מידע, הפקת דוחות וניתוח נתונים.סביבה מקצועית ותומכת עם אפשרות אמיתית להתפתחות וצמיחה.
דרישות:
- רקע טכנולוגי או ניסיון קודם בתמיכה טכנית / הטמעת מערכות - שליטה מלאה ב-Office ובמיוחד Excel וPP - שירותיות, אחריות, ויכולת למידה מהירה - נכונות לסיווג ביטחוני - נכונות למשרה מלאה באתר
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
532043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל. מה תעשה/י? - מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
- פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
- הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
- עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול
דרישות:
- אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות
רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת? שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. אסרטיביות ויכולות או ניסיון ניהולי (או פיקודי מהצבא) - יתרון משמעותי ד. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00128
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור הדרום דרוש/ה איש/אשת NOC קריאת מסמכי מערכת וניתוח מצבי קיצון בתחום התקשורת מתן תמיכה טלפונית ללקוחות וטיפול בתקלות ביצוע משימות תחזוקה שוטפות תפעול ובקרה של מערכות מחשוב מתקדמות באתר
דרישות:
היכרות עם עולם תשתיות תקשורת - חובה נכונות לעבודה במשמרות -חובה ניסיון קודם בתפקיד קודם– יתרון יכולת ניתוח גרפים במערכות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
15731
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רמלה לוד, רחובות, יבנה
|