תיאור תפקיד:
NBN is looking for a service-oriented and self-motivated JR. Systems Administrator to join our innovative and cutting-edge IT team, supporting a staff located in multiple locations. The position is full-time and based in our Tel Aviv office. In this role, you will work as part of our Systems team and under our Sr. Systems Admin on maintaining and monitoring the computer systems and networks for our organization. You will be tasked with solving complex technical issues and will also collaborate with team members to assist them with their technical requirements and solutions. Responsibilities- Network servers and technological tools maintenance, and management
- Test, evaluate, and implement new technology for the business
- Maintain Microsoft Windows Servers / Azur VM’s and Entra environment
- Management of Active Directory, 365, GPOs, Backups, SharePoint and environment
- Support and maintain The TLV office as part of our helpdesk team.
- User Setup and installation: Windows, Office, Anti-Virus, VPN, ZTNA
- Evaluate and implement solutions for security issues
דרישות:
Requirements- Proven experience as a System Administrator or similar role
- Proven systems experience and helpdesk skills
- Experience in PC, Server, Networking hardware, and 365 / Azure services
- Up-to-date knowledge of the latest IT and software trends
- Experience with databases, networks (LAN, WAN), network printers and patch management
- Experience with system security
- Experience with data backup and recovery solutions.
- Knowledge of DNS and DHCP
- Familiarity with standard Cellular phone equipment, setup, transfer, backup and problem solving.
- Resourcefulness and problem-solving aptitude; ability to research and find solutions for IT-related problems.
- Excellent communication skills in English and Hebrew
- Basic MS-SQL knowledge
- Ability to interface with and offer IT support for employees in a calm, professional and pleasant way
- BSc/Ba in Information Technology, Computer Science or a related discipline; professional certification (e.g. Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)) is a plus
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות להיכנס לעולמות התמיכה הטכנית ללא ניסיון קודם! קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף פיננסי גדול בראשון לציון. תיאור התפקיד:- טיפול בפניות וריכוז תקלות מקצה לקצה, עד למתן מענה איכותי למשתמש.
- מענה לפניות היחידה לפניות הציבור בנושאי תקלות במערכות.
- עדכון טבלאות DPT בסביבת הייצור.
- תמיכה בתהליכי עבודה בנקאיים ותפעוליים במסגרת שינויים במערך הסניפים (למשל שינויים במבנה הארגוני)
- ממשקי עבודה מול לקוחות וגורמים שונים בחברה
- אחריות על גיבוש פתרון, ובקרה שוטפת אחר משימות.
- עבודה בצוות
דרישות:
דרישות התפקיד:- ניסיון של 5 שנים בעבודה בסביבה בנקאית - חובה
- ידע בתהליכי עבודה בנקאיים חובה!
- ידע בסיסי בתוכנות אופיס – חובה
- רקע אקדמאי/ת - יתרון
- התמצאות בנושאים: פתיחת חשבון ואיסור הלבנת הון / דיגיטל / אשראי / כרטיסי אשראי - יתרון
- נכונות לעבודה בשעות מאומצות
- היכרות עם מערכת ניהול פניות ובקשות שירות (SNOW)- יתרון
- ניסיון עבודה עם מערכות, תוכנות ויישומים שונים המשמשים את התמיכה הבנקאית בעבודה השוטפת (TSO,
- CD, DPT, כתיבת שאילתות DB2, מערכת סניפית) – יתרון
- ניסיון עם כלי ניתוח ו-BI (כגון: SQL, BO, KIBANA, ZLOG) – יתרון
- יכולת ניהול ממשקים ושמירה על קשרי עבודה עם לקוחות המדור
- ראייה מערכתית, תקשורת בינאישית ועבודת צוות.
- יכולת עמידה בתנאי לחץ, יכולת חשיבה מחוץ לקופסה, תודעת שירות גבוהה.
- כושר ביטוי גבוהה בע"פ ובכתב
- יחסי אנוש טובים, ראש גדול ויכולות למידה עצמית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23766
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור הדרום דרוש/ה איש/אשת NOC קריאת מסמכי מערכת וניתוח מצבי קיצון בתחום התקשורת מתן תמיכה טלפונית ללקוחות וטיפול בתקלות ביצוע משימות תחזוקה שוטפות תפעול ובקרה של מערכות מחשוב מתקדמות באתר
דרישות:
היכרות עם עולם תשתיות תקשורת - חובה נכונות לעבודה במשמרות -חובה ניסיון קודם בתפקיד קודם– יתרון יכולת ניתוח גרפים במערכות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
15731
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה בינלאומית מובילה בתחומה, עם מאות משתמשים, מערכות מתקדמות, וסביבת עבודה טכנולוגית מקצועית. הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד תמיכה משמעותי ולהתפתח בעולמות ה-IT הארגוניים. התפקיד כולל: • מתן שירות ותמיכה טכנית פנים-ארגונית - פרונטלית ובשליטה מרחוק • פתרון תקלות חומרה ותוכנה: מערכות הפעלה, יישומי Office, דפדפנים, ודוא"ל • תמיכה שוטפת במשתמשי Windows כולל הקמת משתמשים ב-Active Directory, הצטרפות מחשבים לדומיין • טיפול בתחנות עבודה: התקנת מערכות הפעלה, הגדרות BIOS, עבודה עם CMD, DNS, TELNET, SERVICES • עבודה כחלק מצוות מקצועי ומיומן עם ליווי, למידה וצמיחה
דרישות:
• הסמכה רלוונטית (טכנאי PC, רשתות) – חובה • לפחות שנה ניסיון בתמיכת Help Desk בארגון – חובה • ידע מוכח במערכות הפעלה, דפדפנים, תוכנות דוא"ל, Active Directory – חובה • היכרות עם מושגים כמו BIOS, CMD, DNS, TELNET – יתרון משמעותי • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3108
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה הנדסאי / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות. העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנדסאי / טכנאי מכונות. ידע והבנה בקריאת שרטוטים והוראות יצרן בשפה האנגלית. ידע קודם והבנה בעולמות הדפוס או קדם דפוס. ניסיון בתעשייה כטכנאי/ת אחזקת מכונות. ידע במערכות משולבות: מכניקה, הידראוליקה פניאומטיקה. ידע קודם באלקטרוניקה וחשמל – יתרון אנגלית טכנית ברמה טובה: דיבור, קריאה וכתיבה – חובה נכונות לשעות נוספות ולכוננות – חובה יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2785
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים ארגוני - שירות תמיכה לעובדי החברה אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי שירות שיפור וייעול תהליכים עבודה עם ממשקים רבים בארגון
דרישות:
ניסיון בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת טכנאי/ת רשת ותקשורת לארגון גדול הממוקם בתל אביב. תיאור התפקיד: - תמיכה ברמה 2 (Second Level Support) אשר כוללת:
- מתן סיוע למוקדנים הטכניים במוקד הטלפוני הקיים בחברה, גורם מקשר בין מרכז התמיכה ומחלקות הפיתוח בחברה.
- מתן תמיכה טלפונית ללקוחות החברה, נסיעות ללקוח לצורכי התקנות וטיפול בתקלות.
- עבודה במודל היברידי.
דרישות:
- תעודת MCSE, ניסיון של 1-3 כטכנאי/ת
- ידע בהתקנות תוכנה , Windows, חומרה , וציוד קצה
- TCP/IP protocols
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23590
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למערך המחשוב של משרד ביטחוני דרוש/ה איש/אשת שירות, תמיכה ותפעול מערכות לתפקיד משמעותי, דינמי, הכולל אחריות על מגוון מערכות קריטיות. תחומי אחריות: מתן שירות, תמיכה ומענה לתקלות במערכות מחשוב ומערכות מבצעיות. תפעול וניהול תקלות שוטפות, כולל תקלות מורכבות ומתמשכות. תיעוד ודיווח שוטף לחברות התחזוקה ולצוותים הרלוונטיים. ניתוב קריאות למענה מקצועי וטיפול ראשוני בתקלות. עבודה בסביבת מערכות מחשוב ייעודיות של המשרד.
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון בתמיכה טכנית/שירות לקוחות בתחום המחשוב. שליטה טובה בתפעול מערכות מחשוב, איתור תקלות ומעקב אחר פתרונן. יכולת למידה עצמית גבוהה והבנה טכנית טובה. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות. עמידה בריבוי משימות ועבודה תחת לחץ. כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה. פרטים נוספים: המשרה במשמרות – כולל נכונות לעבודה בסופי שבוע, שישי וחגים. עבודה בסביבה מאתגרת ומשמעותית. מודעה זו כתובה בלשון זכר לנוחות בלבד, וכוללת את כל המגדרים שווה בשווה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14053
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לצוות תמיכה טכנית איכותי ומקצועי דרוש/ה נציג/ת תמיכה HD למשרה מלאה בארגון גדול ומוכר. התפקיד כולל מתן מענה טכני לעובדי החברה, ספקים ולקוחות, תוך טיפול בתקלות ובקשות שירות המתקבלות במוקד דרך שלושה ערוצים: טלפון, פורטל שירות עצמי ו־WhatsApp. במסגרת התפקיד נדרש תיעוד הקריאות במערכת ניהול השירות הפנימית של הארגון, ביצוע תחקור וסיווג תקלה, שימוש במסמכי ידע ופתרון תקלות מרחוק באמצעות השתלטות על עמדות המשתמשים.
דרישות:
ניסיון במתן תמיכה טכנית פנים-ארגונית. ידע וניסיון במערכות Windows, Office 365, Active Directory. ניסיון בעבודה מול ספקים, מנהלי מערכות וצוותי תשתיות. תודעת שירות גבוהה, סבלנות, ויכולת עבודה תחת לחץ. יתרון משמעותי לידע ב: מערכת ServiceNow רשתות, וירטואליזציה, Group Policy, VoIP, Azure VDI / Avaya / BeyondTrust / Glassix WhatsApp Support
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18458
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam מגייסת טכנאי.ת PC לארגון רפואי מוביל באזור ירושלים תיאור במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשים, טיפול בציוד קצה,; טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, התקנת מערכות הפעלה. תמיכה טכנית שוטפת לעובדי ומחשבי הארגון- ביצוע התקנות, הדרכות, פתרון בעיות חומרה, ציוד היקפי ותקשורת. יכולת לימוד מהיר, אחריות, אמינות, מסירות ומהימנות אישית.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות כשנתיים כטכנאי PC בסביבת רשת בארגון בינוני- גדול ידע וניסיון בפתרון תקלות מחשב (נייד ונייח!) וטיפול בתקלות חומרה. הכרות מעמיקה וניסיון בתמיכת מערכות הפעלה של מיקרוסופט על כל הגרסאות ניסיון בתמיכה של משתמשי קצה וידע בטיפול בבעיות חומרה ותוכנה, ציוד היקפי ותקשורת הכרות מעמיקה עם תוכנת ה-OFFICEכל הגרסאות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34216
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים) עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד) בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה) ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית) ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking יתרון משמעותי ל: ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים ניסיון בניהול מאגרי ידע ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מצליחה בצפון הארץ דרוש/ה טכנאי/ת PC לתפקיד שירותי בסביבת עבודה דינאמית ומגוונת הכולל: תמיכה במשתמשים וטיפול בציוד מחשוב ,תקשורת ומולטימדיה (חומרה / תוכנה) היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה בדגש על סביבת מיקרוסופט וכלי OFFICE, לינוקס – יתרון אחריות על התמיכה בתקלות ומשימות באתר החברה ועוד!
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות כטכנאי.ת PC בארגון גדול ניסיון בעבודה בסביבה מנוהלת דומיין, אבחון וטיפול בתקלות תוכנה / חומרה / מערכות הפעלה שליטה מלאה במערכות הפעלה WIN ובתוכנות OFFICE בוגר/ת קורס מקצועי של טכנאי.ת PC או הסמכה רלוונטית אחרת- יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00752
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
Yael Group is hiring an IT Specialist for a startup company located in Tel Aviv. What you’ll be doing: - User Support & Troubleshooting: Providing day-to-day technical support for employees (both on-site and remote), resolving issues related to devices, software, connectivity, and access
- Device Setup & Maintenance: Installing, configuring, and maintaining laptops, desktops, and mobile devices (Windows/Mac), including software deployment and updates.
- Network Support: Assisting with the setup, monitoring, and troubleshooting of wired/wireless networks, VPNs, and basic networking issues.
- Onboarding & Offboarding: Preparing IT equipment, accounts, and access rights for new employees, and properly handling device retrieval and access removal for departing staff.
- System Monitoring: Supporting the monitoring of infrastructure and network performance, escalating issues when necessary, and assisting with routine maintenance tasks.
- Inventory & Vendor Coordination: Helping to track IT equipment, stock levels, and working with vendors on hardware/software purchases and repairs.
- Documentation & Knowledge Sharing: Maintaining internal IT knowledge baseing troubleshooting steps, and contributing to process improvements
דרישות:
- Bachelor’s degree, diploma, or relevant certifications (CompTIA, Microsoft, Cisco, etc.) preferred.
- 2+ years of experience in IT support, helpdesk, or a related role.
- Strong troubleshooting skills with Windows and Mac endpoints.
- Basic understanding of networking concepts (TCP/IP, DNS, DHCP, VPN, VLANs).
- Familiarity with Microsoft 365, Google Workspace, and common enterprise collaboration tools.
- Exposure to server environments (Linux/Unix & Windows) and virtualization is a plus.
- Interest in IT infrastructure and networking, with a willingness to learn and grow.
- Excellent communication and interpersonal skills, with a service-oriented mindset.
- Fast learner, proactive, and able to work independently or as part of a team.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23749
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- מתן תמיכה טכנית להנהלה הבכירה ולעובדי החברה
- תמיכה בחבילת O365, MS Teams, מערכות Windows, Mac ומכשירי iOS ניידים.
- תמיכה טכנית באירועי חברה גדולים (Town Halls וכד').
- ניטור אירועי Teams ופתרון בעיות טכניות בזמן אמת.
- ניהול תיבת מייל ייעודית לתמיכה באירועים וטיפול בפניות.
- הנפקה, הגדרה ותמיכה בציוד החברה.
- אחריות על דוחות, מלאי ופרויקטים שוטפים בתחום ה-IT.
משרה מלאה | ימים א’-ה’ 8:30–17:30 (נדרשת גמישות) היברידי.
דרישות:
ניסיון מוכח בחבילת O365 ו MS Teams שליטה בסביבות MAC ו Windows ניסיון בתמיכה במכשירי iSO ניידים אנגלית ברמה גבוהה - דיבור וכתיבה שירותיות וכישורים בינאישיים מצוינים יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע מספר משימות במקביל גישה יזומה, אחריות ומקצועיות גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB4597
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|