תיאור תפקיד:
ניהול והובלה של צוות התמיכה הטכנית ללקוחות אסטרטגיים אחריות ניהולית ומקצועית על חברי הצוות – גיוס, חניכה, ליווי שוטף והנעה עמידה ביעדי שירות וביצועים תוך שיפור מתמיד של איכות התמיכה ניהול ובקרה של תהליכי עבודה ושגרות תפעול הפקת דוחות שירות, ניתוח מגמות ומתן המלצות להנהלה עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים וחיצוניים, כולל לקוחות עסקיים וממשקי הנהלה
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון בניהול צוותים במוקד שירות/תמיכה טכנית – חובה רקע טכני וניסיון קודם בתמיכה בתחומי תקשורת, רשתות או מערכות מידע – חובה ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים – חובה ניסיון בהובלת תהליכי חניכה, הטמעה ושיפור ביצועים – יתרון שליטה ביישומי Office ומערכות ניהול קריאות (CRM / Help Desk) – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-322
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
|
תיאור תפקיד:
StoreNext המובילה את עולם האוטומציה לתהליכים עסקיים B2B בתחומי הכספים, הרכש ושרשרת האספקה, מגייסת תומך/ת טכני/ת. מוזמן/ת להצטרף למחלקת השירות במטה שלנו בפתח תקווה ולהשפיע על חוויית השירות של עשרות אלפי עסקים בישראל. מה תעשה/י? - מתן מענה טכני טלפוני ללקוחות עסקיים
- פתרון תקלות ותפעול שוטף של המערכות
- הדרכות ראשוניות והכוונת לקוחות חדשים
- עבודה שוטפת עם צוותי הפיתוח, המכירות והתפעול
דרישות:
- אהבה לטכנולוגיה וראש טכני סקרן
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
- נכונות לעבודה במשמרות וכוננויות
- מועמדים ללא ניסיון טכני/שירות לקוחות אך עם אוריינטציה ורקע לימודי – יכולים להגיש מועמדות
רוצה להתקדם לקריירה טכנולוגית בסביבת עבודה דינמית ותומכת? שלח/י קורות חיים עכשיו והצטרף/י למשפחת סטורנקסט!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל אינטגרציה ותפעול מערכות הפאסיבה כחלק מצוות ITOPS, ניהול מערך התקלות של שבט דיילי וטיפול בקריאות Tier 2, קבלת קריאות שירות במערכות ניטור מיטב JIRA ואחרות, תיעדוף הקריאות לפי SLA ומעקב עד לסגירה מלאה ,תחקור ומתן מענה ראשוני לתקלות ותיעודן , טיפול ניתוב וניהול פניות בתחום התפעול הטכני, בקרה וניטור שוטף של מערכות קריטיות, עבודה מול צוותי הפיתוח לפתרון תקלות רוחביות, קשר שוטף עם מוקדי תמיכה ומתן מענה לבעיות בזמן אמת, הקמת תשתיות עבור מערכות חדשות ותחזוקת מערכות קיימות, תעודות שרתים כספות שירותים ועוד ועבודה בממשק צמוד עם שבט שוק ההון משרה מלאה בתל אביב
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי אינטגרציה/תפעול טכנולוגי בסביבה מורכבת יכולת תיעדוף משימות וניהול תקלות לפי SLA ניסיון בעבודה עם מערכות קריאות שירות (JIRA, מיטב או דומות) הבנה טכנולוגית טובה ויכולת תחקור תקלות יכולת עבודה בצוות לצד עבודה עצמאית יחסי אנוש טובים ותקשורת בין-אישית מצוינת מול ממשקים מרובים נכונות לעבודה אינטנסיבית ולעמידה ביעדים ניסיון קודם בעולמות בנקאיים / פיננסיים - יתרון ניסיון בהקמת תשתיות טכנולוגיות ותחזוקת מערכות מורכבות - יתרון היכרות עם מערכות ניטור ובקרה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- עבודה בסביבת Windows - מתן מענה טכני למוקד השירות הטלפוני T1 - העברת הדרכות מקצועיות למוקד השירות הטלפוני T1 - פתרון תקלות מסובכות - התעמקות ולמידה לעומק של מערכות החברה - כתיבת נהלים - הובלת פרויקטים - הכנת מחשבים – אימג' - טיפול בתקלות תוכנה(אופיס ומערכות פנים ארגוניות)
דרישות:
- 3 שנות ניסיון כמוקד או טכנאי – חובה - היכרות עם מערכת Active directory, Exchange, DHCP – חובה - התנסחות מילולית טובה - תודעת שירות גבוהה - יכולת עבודה בצוות - יכולת למידה עצמית מהירה - חשיבה יצירתית - היכרות עם מערכת Acronis – יתרון - היכרות עם מערכת Portnox – יתרון - היכרות עם מערכת ניהול McAfee – יתרון - היכרות עם מערכת MobileIron - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2667
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות תמיכה טכנית במוקד פנים ארגוני - שירות תמיכה לעובדי החברה אחריות על הובלת הצוות לעמידה ביעדי שירות שיפור וייעול תהליכים עבודה עם ממשקים רבים בארגון
דרישות:
ניסיון בניהול צוות במוקד תמיכה טכנית/מוקד שירות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00258
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לארגון פיננסי מהגדולים בארץ ! משרת תמיכה טכנית, פרונטלית ומרחוק,עיסוק בחומרה,תוכנה, מערכות הפעלה, התקנה וטיפול בתקלות מחשוב נייח ונייד. תמיכת ציוד הקפי, חדרי ישיבות וכו'. מתן מענה פנים ארגוני.
דרישות:
- נסיון לפחות שנה בתפקיד תמיכה טכנית פרונטלית -הסמכות בתחום PC/HEKPDESK - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1373
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת תומך/ת Help Desk לארגון גדול ומוביל בירושלים! מתן תמיכה טכנית לעובדי הארגון בנושאי חומרה, תוכנה, ציוד קצה ורשת. טיפול בתקלות פרונטליות ובהשתלטות מרחוק, עבודה בסביבה טכנולוגית מגוונת ודינמית.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום התמיכה הטכנית היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft ו-Office ידע בעבודה עם Active Directory ניסיון באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה יתרון לניסיון במתן שירותי Help Desk בארגון גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21216
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים) עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד) בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה) ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית) ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking יתרון משמעותי ל: ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים ניסיון בניהול מאגרי ידע ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית, באזור המרכז דרוש\ה טכנאי\ת תקשורת. תחומי אחריות: הכנה לוגית: הגדרת מנגנים על בסיס TEMPLATES שקבעו התקנה והרכבה: חיבור מנגנים מארונות תקשורת והעלאתם בדיקות תקינות: אמינות תקינות התקנת התקשורת ותפקוד הקו של המתגים TROUBLESHOOT בסיסי: זיהוי ופתרון תקלות במישור האנושי ועבודה עם צוותי תקשורת תמיכה בפרויקטים של ארגוני רשת: יכולת לבצע הקמות תקשורת מורכבות לצורך הזזת ציוד ותאימות מול מבני תקשורת
דרישות:
ידע בסיסי בתחום התקשורת (רמת CCNA) ידע ספציפי בפרוטוקול ניתוב OSPF
ניסיון של שנה עד שנתיים לפחות בעולמות תקשורת הנתונים ניסיון עם ציוד של היצרנים Cisco ו-ARISTA (יתרון)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02443
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת תקשורת במרכז מגייסת נציגי תמיכה טכנית. העבודה במשרדי החברה בפתח תקווה. תיאור התפקיד: תמיכה טכנית ופתרון תקלות ללקוחות החברה. תפקיד מאתגר ודינמי, בחברה עם אווירה משפחתית ועם משמרות גמישות! כישורים אישיים: • יכולת ונכונות ללמידה עצמית • יכולת לעבוד תחת לחץ ועבודה על פי לוח זמנים • יכולת ניהול משימות באופן עצמאי תנאי עבודה: • העבודה היא ממשרדי החברה בפ"ת • מינימום 4 משמרות בשבוע • העבודה היא 24/7 לרבות סופ"שים וחגים
דרישות:
• היכרות עם עולמות האינטרנט, חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • יוצאי תמיכה טכנית עסקית מאחת מהחברות: בזק בינלאומי, פרטנר, סלקום, הוט, בזק – יתרון משמעותי • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אין מרכיב מכירתי בתפקיד • אפשרויות קידום לתפקידים נוספים במחלקת התמיכה וההנדסה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12071
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה הנדסאי / טכנאי/ת מכונות מנוסה לביצוע עבודות תחזוקה ושבר לאורך קווי היצור והדפוס במפעלים ובבתי הדפוס אצל הלקוחות. העבודה כרוכה בנסיעות ברחבי הארץ.
דרישות:
דרישות התפקיד: הנדסאי / טכנאי מכונות. ידע והבנה בקריאת שרטוטים והוראות יצרן בשפה האנגלית. ידע קודם והבנה בעולמות הדפוס או קדם דפוס. ניסיון בתעשייה כטכנאי/ת אחזקת מכונות. ידע במערכות משולבות: מכניקה, הידראוליקה פניאומטיקה. ידע קודם באלקטרוניקה וחשמל – יתרון אנגלית טכנית ברמה טובה: דיבור, קריאה וכתיבה – חובה נכונות לשעות נוספות ולכוננות – חובה יכולת למידה ועבודה עצמאית – חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2785
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית למשרה מלאה לארגון גדול באזור חולון. במסגרת התפקיד, מתן תמיכה ללקוחות עסקיים בשימוש במערכת תשלומים נפוצה, ליווי בתהליך הפקת קבצים, בדיקת תקינות ושידור הקבצים למערכת הבנקאית, פתרון תקלות ומתן מענה מקצועי טלפוני ודיגיטלי, תיעוד פעולות וטיפול בפניות במערכת פנימית.
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות / עבודה עם ממשקים שליטה ביישומי Office גישה שירותית, אחריות, ויסודיות רקע צבאי / עבודה בסביבה טכנולוגית – יתרון
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
532170
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי TECH מגייסת איש/ת תקשורת - תומכ/ת DATA & NETWORKING.התומכ/ת עובד/ת בצוות המעניק שירות טכני - הפעלת קישורים בינלאומיים ומתן תמיכה טכנית עבור שירותים אלה, ללקוחות הישראליים והגלובאליים של החברה. בשל העבודה מול לקוחות גלובאליים נדרשת רמה גבוהה באנגלית- ברמת הבנה, אנגלית טכנית, ויכולת ביטוי בע"פ ובכתב. המטרה היא לספק תמיכה טכנית בעולמות תקשורת הנתונים, ולאפשר ללקוחות אלה קישוריות (זרימת תעבורה תקינה) בקווי תקשורת ייעודיים שהקמנו עבורם. התמיכה ניתנת מקצה לקצה- הן ברמת הפעלה והקמה של פרויקטים אלו, והן ברמה של תחזוקה, פתרון תקלות (כגון נפילת קווים, LATENCY, PACKET LOSS ועוד) ומתן שירות שוטף. השירות ללקוחות ניתן דרך מענה מרחוק, ונדרשת יכולת עבודה מול ממשקים מגוונים- פנימיים וחיצוניים- כדוגמת גורמי מכירה בתוך האגף, מנהלי פרויקטים, מפעילים זרים בחול (כגון BT, AT&T, Verizon ועוד). שעות פעילות הצוות הן 8:00-19:00
דרישות:
- היכרות וניסיון בעולמות התקשורת, לרבות פרוטוקולי תקשורת BGP) WAN) ומודל שבע השכבות - חובה
- היכרות עם ציודי סיסקו וג'וניפר - ברמת קינפוג, שירות - חובה
- שליטה גבוהה בשפה האנגלית כתיבה ודיבור - חובה
- נכונות לביצוע כוננויות (בעיקר דרך השתלטות מרחוק) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12183
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|