תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת ניהול ואחזקת בתים הגדולה מסוגה מחפשים מנהל /ת למחלקת שירות לקוחות. התפקיד כולל: - ניהול שוטף של 4 נציגי/ות שירות לקוחות. - ניהול כלל פניות השירות המגיעות מלקוחות. - חלוקת עבודה בין הנציגים /ות תוך תיעדוף ושיקול דעת. - ניהול העבודה והממשק מול אנשי האחזקה ובעלי מקצוע בשטח לטיפול בתקלות. - קביעת מדדי הצלחה ומעקב אחר העמידה בהן על ידי מחלקת השרות. - תמיכה בשעות לחץ בטיפול בפניות, שיחות נכנסות ולקוחות. - משרה מלאה, אווירה מעולה ותנאים טובים!
דרישות:
- ניסיון בניהול צוותי שירות בסביבה תפעולית מורכבת, ריבוי קריאות שירות - תואר ראשון- חובה - תואר שני- יתרון · שירותיות מופתית ויחסים בינאישיים מעולים - יכולת תפעולית וארגונית גבוהה - ניסיון בהקמת צוותי שירות, בניית תהליכים, בהטמעת שינויים - שליטה במחשב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2353
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ אחריות לעמידה ביעדי זמינות אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
ניסיון כאחראי/ת משמרת/ בכיר/ה במוקד טלפוני – יתרון משמעותי ניסיון בניהול תפעולי במוקד טלפוני - יתרון משמעותי שליטה טובה במערכות ממוחשבות, בפרט אקסל - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-441
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרושים/ות חובשים/ות למשרת אחמ"שים/ות למוקד חירום של חברת נטלי ברמת גן. ניהול משמרת במוקד חירום שפועל 24/7. עבודת שליחות מהנה ומספקת.
דרישות:
נכונות ל-4 משמרות בשבוע+ משמרת בסופ"ש. ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת. יכולת עבודה בלחץ וריבוי משימות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00286
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה, דרוש/ה נציג/ת שימור לקוחות מקצועי/ת, בעל/ת תודעת שירות גבוהה ויכולת שימור. שעות עבודה 8:00-16:00 ללא ימי שישי. המשרה ברמת גן, בקרבת תחנת הרכבת. שכר מעולה !
דרישות:
סובלנות, אדיבות, ויכולת הקשבה והבנה. שירותיות ברמה גבוהה. ניסיון קודם בשימור, מינימום שנה - חובה. דובר/ת רוסית - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00295
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת אחמ"ש / מנהל/ת משמרת להצטרפות למוקד השירות בצמיחה. מיקום העבודה : קריית ביאליק – שד' חן 9 שעות עבודה : משרה מלאה: א’-ה’ 08:00–16:30 ימי שישי לסירוגין: 08:00–12:30 אין גמישות בשעות ובימי המשרה
דרישות:
ניהול משמרת – חלוקת משימות שוטפות ובקרה תמיכה מקצועית לנציגות השירות כולל משובים און ליין ממשק ומענה לגורמים פנים ארגוניים שיפור והטמעת תהליכי עבודה בצוות מעקב ובקרת מדדים ויעדים טיפול בדוחות ביצוע שיחות מנהל קו ראשון ומתן גיבוי בעת הצורך אחריות על ביצוע כלל המשימות של צוות הנציגות דרישות התפקיד : ניסיון של לפחות שנתיים במוקד שירות כאחמ"ש / מנהל צוות ניסיון במתן שירות יכולת עבודה בריבוי משימות ובתעדוף יכולת לרתום ולחבר כפופים ברמה אישית ומקצועית יצירתיות וחשיבה במתן פתרונות בזמן אמת יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים תודעת שירות גבוהה שליטה טובה ביישומי Office יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4476
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
במסגרת המשרה- אחריות על ניהול והובלת צוות נציגים במוקד השירות, פיתוח מקצועי ושיפור ביצועים, הבטחת עמידה ביעדי שירות וזמינות, וכן יישום מדיניות הארגון ברמת הצוות. משרת בוקר נוחה 8:00-18:00 ללא ימי שישי שכר גבוה ותנאים מעולים עבודה בחברה גדולה ומשפחתית המונה אלפי עובדים, אופציות קידום מרובות.
דרישות:
שליטה בעברית ברמת שפת אם, רוסית/ צרפתית שפת אם- חובה ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד ניהולי במוקד שירות/מכירות שליטה טובה במערכות ממוחשבות לניהול מוקדים ( CRM, מערכות טלפוניה). תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1218
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת משמרת במרכז השירות לעובד! תיאור התפקיד : תפעול והובלת צוות העובדים במהלך המשמרת. בקרה על תהליכי עבודה: תקינות בהיבט מקצועי ותהליכי עמידה ביעדי המרכז (SLA וKPIS) מתן מענה מקצועי ואיכותי לעובדי החברה בנושאי שכר, רווחה, נוכחות ומשאבי אנוש. טיפול בפניות מורכבות בתחום השכר / נוכחות עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בתחום משאבי האנוש. חודשיים/3 חודשים ראשונים – התחלה בתפקיד נציג/ה ע"מ להכיר ולשלוט בחומר המקצועי. *המשרה ממוקמת בראשון לציון*
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי / אחראי משמרת בעולם המוקדים / משאבי אנוש יתרון להיכרות עם עולם השכר / משאבי אנוש יכולת עבודה עצמית ועבודת צוות לויאלות, מסירות, טיפול במשימה מקצה לקצה, הגדלת ראש, יוזמה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים מה אנחנו מציעים: הזדמנות נדירה להצטרף לחברה מובילה במשק!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה אחראי/ת משמרת. מתאים למועמדים/ות שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, בוקר, ערב ושישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
|
תיאור תפקיד:
לחברת קוסמטיקה גדולה ומובילה דרוש/ה אחראי/ת פניות הציבור וקשרי לקוחות - תפקיד יחיד . אנחנו מחפשים מקצועיות , שירותיות ובעלי תודעת שירות גבוהה לתפקיד מפתח מול קהל הלקוחות שלנו. טיפול בתלונות ופניות לקוחות - טלפוניות , במייל וברשתות החברתיות. תחקור ובירור פניות מול גורמים ארגוניים. מתן מענה מהיר. שכר מעולה למתאימים . הפקת דוחות וסיכומים תקופתיים. סיוע בשיפור חוויות הלקוח
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד של שירות / פניות הציבור- מחובה! יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ שליטה ביישומי מחשב סבלנות, אחריות ויחסי אנוש מצוינים. יכולת הכלה. משרה מלאה: 9:00-17:30 א-ה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00009
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לארגון רפואי מוביל בנשר דרוש/ה מנהל/ת צוות מוקד שירות אפשרויות קידום והזדמנות לקריירה בתחום משמעותי בעולם השירות והבריאות! תיאור התפקיד: שימור וטיפוח הנציגים. יכולת ניהול והנעת עובדים, תוך חתירה והנעה לעמידה ביעדים. הובלת שינויים, והטמעת תהליכים אחריות על עבודת צוות תקינה וגיבוש חברתי לנציגי הצוות. חניכה אישית ושיפור מקצועי של נציגי השירות בצוות. אחריות כוללת לאיכות השירות- בקרה ופיקוח על אירועי שירות. חלק מתהליך גיוס, הכשרת, חניכה ושימור נציגי שירות חדשים עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים. משרה מלאה. אפשרות קליטה כעובד/ת הארגון! פעילויות רווחה ומתנות מפנקות לעובדים!!
דרישות:
בעל/ת ניסיון בניהול צוות או כאחראי משמרת בתחום המוקד שירות לקוחות טלפוני ניסיון עבודה במוקד שירות לקוחות בתחום שירותי הבריאות - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
228679
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|