תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת גבייה מנוסה עם יכולת ניהול תהליכי גבייה יעילים ומתן פתרונות מותאמים אישית ללקוחות. תיאור התפקיד: - טיפול שוטף במערך הגבייה של החברה כולל מעקב אחר חייבים, הוצאת חשבוניות וגביית תשלומים.
- טיפול בלקוחות חייבים, ניהול משא ומתן לגביית חובות והסדרת תשלומים.
- הפקת דוחות תקופתיים על מצב הגבייה, ניתוח נתונים וזיהוי מגמות.
- שיפור וייעול תהליכי גבייה.
דרישות:
- ניסיון מוכח בתפקיד דומה
- ידע בתוכנות גבייה וניהול חשבונות.
- יכולת ניהול משא ומתן, אסרטיביות ויכולת עבודה תחת לחץ.
- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ותודעת שירות גבוהה.
- שליטה מלאה בתוכנות Office, בדגש על Excel.
- השכלה רלוונטית - יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23984
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
StoreNext מגייסת רכז/ת גבייה אחראי/ת ושירותי/ת, שיצטרף/תצטרף לצוות הכספים ויוביל/תוביל את תהליכי הגבייה מול לקוחות החברה. מדובר בתפקיד מרכזי ומשמעותי, המשלב ניהול תהליכים פיננסיים, עבודה מול ממשקים רבים והשתלבות בצוות מקצועי ודינמי. תחומי אחריות ניהול תהליכי גבייה מלאים מול לקוחות עסקיים של החברה. ביצוע מעקב שוטף אחר חיובים, יתרות ותשלומים. הפקת חשבוניות, זיכויים והתאמות במידת הצורך. טיפול בפניות לקוחות ומתן שירות מקצועי ויעיל. תמיכה אדמיניסטרטיבית ופיננסית שוטפת בצוות הכספים. עבודה מול מערכות החברה ודוחות אקסל לצורך בקרה ומעקב.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הגבייה – יתרון משמעותי. היכרות עם מערכות NetSuite ו - Salesforce -יתרון. שליטה מצוינת ב- Excel יכולת סדר וארגון גבוהה, דיוק וירידה לפרטים. יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים. יכולת לעבוד באופן עצמאי לצד עבודה צוותית.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00007
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מתן מענה פנים ארגוני לעסקאות מכר לכלל ערוצי המכר בחברה באמצעות מענה דיגיטלי בלבד: צ'אט / וואצאפ / מיילים בדיקה וניתוח מידע פיננסי לצורך מתן אישור ו/או שלילת עסקה ע"פ מדיניות החברה עבודת מול ממשקים רבים, כגון הנה"ח ספקים, בקרת זיכויים, קופה, שירות לקוחות
דרישות:
שליטה מלאה בתוכנות ה-office- חובה ניסיון כנציג.ת שירות / בק אופיס / עבודה משרדית - חובה היכרות עם עולם אשראי צרכני וניהול סיכונים- יתרון - העסקה במיקור חוץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-252
אזור:
מרכז - פתח תקווה
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בתחום לקוחות לעבודה בצוות. במסגרת התפקיד: * עבודה על לקוחות אסטרטגיים של החברה * ניתוח התאמות מורכבות, הזנה ובדיקת מבצעים * דיווח דוחות סוף חודש * חישוב מחזורים כספיים והפרשות * הפקת חשבוניות\ קבלות
דרישות:
* תעודת הנהלת חשבונות - חובה (סוג 3 יתרון משמעותי) * ניסיון שנתיים בהנה"ח בתחום הלקוחות - חובה * ידע בתוכנות OFFICE ואקסל - חובה * ניסיון בעבודה חברה גדולה- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
759842
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לקבוצה מוכרת ומובילה העוסקת בהפקת תפעול ויצירת תוכן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות. במסגרת התפקיד: הנהלת חשבונות שוטפת, עבודה בצוות, התאמת כרטסות, אחריות על ביצוע גבייה, רישום פקודות יומן, עבודה מול ספקים, הפקת וקליטת חשבוניות ותשלומי מס"ב, קופה קטנה, טיפול בהחזר הוצאות, ביצוע התאמות ספקים, לקוחות וכרטיסי אשראי ועוד. *המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד*
דרישות:
-תעודת הנהלת חשבונות סוג 2. -ניסיון קודם של לפחות 3 שנים בתחום. -ניסיון בביצוע גבייה- יתרון משמעותי. -שליטה מלאה בתוכנת סאפ. -שליטה מלאה ביישומי אופיס בדגש על אקסל. -יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות וסדר וארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17713
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- עריכת חשבונות לקבלנים.
- ביצוע גבייה ובקרת תשלומים מצטברים.
- עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון קבלנים ומנהלי פרויקטים.
- עבודה מול דוח גיול.
- קריאת כרטסת ותנועות יומן.
נכונות למשרה מלאה: 8:00-17:00 , ש''נ לפי הצורך תנאים מעולים
דרישות:
- ניסיון בתחום הגבייה - חובה
- תעודת הנהלת חשבונות – יתרון
- אקסל ברמה גבוהה - חובה.
- ניסיון על מערכת פריורטי - יתרון משמעותי.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
1437 ר-ב
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לעמותה מובילה הממוקמת בתל אביב דרוש/ה רפרנט/ית כספים. התפקיד כולל: אחריות על תפעול מערך התשלומים והגביה בעמותה, הפקת חשבוניות, גבייה, מעקב ובקרה אחר סטטוס תשלומים וחייבים, הפקת דוחות ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים וכדו' - יתרון הכשרת הנה"ח - יתרון שליטה בחשבשבת ניסיון תפעולי בהיבטי כספים ניסיון בגבייה/הנה"ח אקסל ברמה טובה יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
614518
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
שכר ממוצע 12,000 ש"ח + קרן השתלמות והגנות שכר- כאל מגייסת נציגי.ות פתרונות תשלום למוקד הטלפוני שלנו באשדוד!הגישו מועמדות ועשו את הצעד הראשון לקריירה בחברה יציבה ומובילה! מה מחכה לכם.ן אצלנו?
* פרמיות מטורפות! * קליטה כעובד.ת Cal מהיום הראשון! * יום עבודה מהבית * קרן השתלמות לאחר 3 חודשים בלבד! * כרטיס סיבוס, חופשות, אירועים * אפשרויות קידום מדהימות ועוד המון הטבות שוות שלא תמצאו בשום מקום אחר! איך יראה היום שלכם.ן?
* טיפול בלקוחות החייבים של החברה בשלבים ראשוניים ומתקדמים של תהליך הגביה * מענה לשיחות גבייה נכנסות והוצאת שיחות גביה יזומות * חתירה להגעה להסדרי תשלום ומניעת העברת הלקוח לטיפול משפטי
דרישות:
* ניסיון קודם במוקדי שירות, מכירה או בתחום הגביה- יתרון * יכולת ניהול משא ומתן * יכולת עמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-26541
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קריירה יציבה, מתגמלת ומלאת עוצמה מחכה לכם/ן אצלנו! קבוצת אלקטרה מגייסת רפרנט/ית הנהלת חשבונות וקבלני משנה באחת מהחברות הבנות תיאור התפקיד : * עבודה לפי מכרזים שונים * קליטת חשבוניות והכנת רשימות תשלומים למס"ב *הפקת קבלות וחשבוניות ללקוחות, קבלת חשבוניות מספקים * הזנת חוזים של יועצים ומתכננים למערכת * עבודה שוטפת מול מחלקות פנים-ארגוניות וספקים חיצוניים * עבודה מול מנהלי הפרויקטים, קבלני משנה ומול מחלקת הנדסה שעות עבודה: משרה מלאה, ימים א’-ה’, בין השעות 08:00–17:00 מיקום: מגדל משה אביב, רמת גן מה אנחנו מציעים : סביבת עבודה איכותית, יציבה ומתפתחת הזדמנות אמיתית ללמוד, לצמוח ולהתפתח מקצועית נסיעות על סך 1,000 ₪ בחודש! סיבוס על סך 1,000 ₪ בחודש!
דרישות:
ניסיון של שנה–שנתיים בטיפול בחוזים / הנהלת חשבונות – חובה תעודת הנהלת חשבונות סוג 1+2- יתרון משמעותי שליטה במערכת Priority– יתרון משמעותי סדר, דיוק, אחריות ורצון להתקדם בארגון חזק וצומח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19021
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
מעקב אחר חובות פתוחים טיפול שוטף בגבייה תשלומים מלקוחות החברה ביצוע שיחות יזומות לצורך תיאום וסגירת תשלומים. הקלדת נתונים ומעקב אחר התחייבויות. העבודה בכפיפות למנהלת מחלקת גבייה
דרישות:
ניסיון קודם בגבייה - יתרון משמעותי (עדיפות לניסיון מתחום הקמעונאות) עד שנתיים שליטה מלאה באופיס ואקסל ניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים - יתרון משמעותי היכרות מערכות ממוחשבות בדגש על פריוריטי- יתרון משמעותי כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב יחסי אנוש טובים יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות. העבודה במודיעין במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
852
אזור:
מרכז - מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
חברת אורמקו משתמשת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר ומציעה פתרונות אורתודנטיים חדשניים למטופלים בישראל וברחבי העולם. אנו מחפשים רפרנט/ית שירות ואמינסטרציה זמני +אופציה להמשך. מדובר בחברה ותיקה מאוד שנמצאת בצמיחה ומחפשת תפקיד שמשלב מספר יכולות. התפקיד כולל: תמיכה בצוות שירות הלקוחות של אורמקו ישראל, מתן שירות לקוחות ללקוחות אורמקו ישראל. ניהול מלאי: מלאי / קבלה / הזמנות ליד אורמקו BV. ניהול הזמנות מרכזי: איסוף ואריזה, חיוב, שליחת דואר. ניהול תיקי Spark: חיוב תיקי Spark. מעקב אחר חשבוניות ושליחת הודעות ללקוחות עם דוחות. גביית חובות: הבנת תהליך גביית חובות מלקוחות. תמיכה בצד השיווקי עבור קורסים/כנסים.
דרישות:
· כישורי תקשורת מעולים. · חוש ארגון. ניסיון מוכח או הבנה חזקה של תהליכי גביית חובות וחשבונות. נוחות בשימוש בתוכנות משרדיות (למשל, Excel, Word, תוכנות דוא"ל); ניסיון עם מערכות ERP - יתרון יכולת לעבוד באופן עצמאי, לתעדף משימות ולעמוד בלוחות זמנים כישורים קריטיים/ידע טכני: · שליטה שוטפת באנגלית, עברית וצרפתית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
Deloitte פירמת הייעוץ וראיית החשבון המובילה בעולם מגייסת רכז.ת גבייה וקשרי לקוחות. - השתלבות בסביבת עבודה מעניינת ומאתגרת בתחום הנדל"ן בישראל.
- התפקיד כולל- ריכוז יתרות גבייה, התראה לחייבים וגביית כספים, ניתוח נתונים ומידע, עבודה מול גורמי פנים וחוץ ארגוניים ופעולות נוספות בהתאם להוראת הממונים.
- העבודה תבוצע ממשרדי הלקוח בתל אביב או ירושלים.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- תואר בכלכלה, מנהל עסקים, הנדסה תעשייה וניהול או תעודה בהנהלת חשבונות- חובה.
- יכולות ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא ואחריות אישית.
- ניסיון של כשנה - יתרון
- ניסיון בתהליך גביה דרך מערכת ה-SAP - יתרון.
- היכרות מקדימה עם עולמות הנדל"ן - יתרון.
אנו ב-Deloitte מאמינים בגיוון והכלה בקרב א.נשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
D7.A54
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה דרוש/ה ר"צ במחלקת הנהלת חשבונות לקוחות. במסגרת התפקיד: * עבודה מול לקוחות אסטרטגיים/גדולים של החברה * ניהול שוטף של הצוות (כ- 4 עובדים) * ריכוז ובקרה של העבודה * ניתוח חיובים והתאמות של לקוחות גדולים * הזנת מבצעים * עבודה מול מנהלי לקוחות אסטרטגיים
דרישות:
* תעודת הנה"ח סוג 3 - חובה * חמש שנות ניסיון בתחום - חובה * ניסיון בניהול צוות עובדים - חובה * ניסיון עבודה במחלקת לקוחות - חובה * אקסל ברמה גבוהה - חובה * ניסיון בעבודה בחברה גדולה - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
776680
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
- הפקת חשבוניות ללקוחות רכב (לקוחות פרטיים/מוסדות ממשלתיים/ חברות ליסינג)
- הפקת קבלות ללקוחות
- קליטת חשבוניות לספקים בארץ כולל ביצוע תשלום
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2- חובה
- ניסיון כמנהל.ת חשבונות במשך שנתיים - חובה
- הכרות עם תוכנת תפנית- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2888
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: עריכת חשבונות לקבלנים. - ביצוע גבייה ובקרת תשלומים מצטברים. - עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון קבלנים ומנהלי פרויקטים. עבודה מול דוח גיול. - קריאת כרטסת ותנועות יומן. 8:00 ש -17:00 נכונות למשרה מלאה
דרישות:
ניסיון בתחום הגבייה תעודת הנהלת חשבונות – יתרון אקסל ברמה גבוהה -חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00363
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, קרית מלאכי
|