תיאור תפקיד:
Our support department is looking for a Support Partner to work on shifts. As a Support partner, you’ll play a key role on our support team, ensuring clients receive exceptional assistance with our products and services. Your main responsibilities will include delivering efficient, high-quality support, handling client inquiries, resolving issues, and maintaining top customer satisfaction. You’ll also collaborate with our research and development teams to address and solve customer challenges effectively.
דרישות:
Client Support: Handle inquiries via email, phone, and chat with professionalism and accuracy. Problem Solving: Work closely with technical teams to resolve customer issues and improve our products. Knowledge Development: Become an expert in our products to deliver valuable guidance and solutions. Documentation: Maintain support resources like FAQs and guides. Customer Feedback: Help us understand customer needs and drive ongoing improvement.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4123
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
Established Jerusalem IT company with focus on SME and SMB customers is searching for an experienced field engineer to join our dynamic team. Candidate will join a team providing on-site diagnostics, support and consulting to our customers and will be working tightly with our NOC/remote support team to handle larger projects and support incidents.
דרישות:
Requirements 5+ years experience in IT support in the field Networking background, including WiFi (Aruba, Ruckus) , switching and VLANs, VPN and routers/firewalls (Forti, Sophos), and experience with Israeli ISP WAN services (Fiber, 4G/5G) Experience with Windows Server environments is a plus Windows 11 endpoint support macOS support, MDM platforms such as Jamf/Kandji is a plus Experience with end user support for Microsoft 365 (Exchange Online, SharePoint, Teams) Experience supporting Google Workspace is a plus Strong cybersecurity awareness and sensitivity Experience with RMM platforms (N-able) and PSA/ticketing systems (Autotask) is a plus Desktop, laptop, and basic server hardware diagnostics (NAS experience a plus) Experience with IP CCTV systems, access control, PoE networks is a plus Valid driver’s license and willingness to work on-site, front facing customers Fluent English and Hebrew University degree – advantage
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02367
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחב' הייטק בתחום הטלקום באזור השרון דרוש/ה ר"צ להובלת תחום ה-VAS- כולל פתרונות מתקדמים דוג' SMSC MMSC VMS IP-SM-GWועוד. ניהול תיקי לקוחות קיימים וגיוס חדשים ניהול צוותי פיתוח ותמיכה טכנית(Tier 3) Delivery מול לקוחות-פרויקטים, אינטגרציה והטמעה שיתוף פעולה עם צוותי מכירות ושיווק PRE-SALE
דרישות:
מעל 5 שנ"ס בתפקיד מנהלי בתעשיית הטלקום- עדיפות מתחום הסלולאר הבנה מעמיקה בפרונות VASבדגש על Smsc-Mmsc-Messaging נסיון בניהול לקוחת Tier-1-Tier-2 וספקי תקשורת אנגלית ברמה גבוהה- כתיבה ודיבור
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00391
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
קצת עלינו Priority Software היא מובילה עולמית בפיתוח פתרונות ERP חדשניים וגמישים לעסקים קטנים ובינוניים. עם למעלה מ-30 שנות ניסיון, פיתחה Priority מערכת ERP בתחום המלונאות והתיירות הניתנת להתאמה אישית, המסייעת לבתי מלון לייעל את פעילותן ולהאיץ את הצמיחה העסקית. אנחנו מחפשים Customer Support Representative להצטרף לצוות ה- Support המקצועי שלנו. התפקיד כולל: • מתן מענה ושירות טלפוני ללקוחות שלנו (בתי מלון בארץ ובחול) • אבחון תקלות טכניות, תיעוד והכוונת משתמשים לפתרון • הדרכות וליווי הלקוחות בשימוש נכון במערכת (מרחוק ופרונטלי בבית הלקוח) • שיתוף פעולה עם ממשקים בארגון כמו בודקי תוכנה, אנשי פיתוח ומוצר למתן מענה מלא ללקוחות • העבודה במשרדי החברה, במשרה מלאה, ימים א’–ה’, 08:30–17:30 - יום עבודה אחד מהבית
דרישות:
• ניסיון קודם בתמיכה טכנית או שירות לקוחות בתחום מערכות מידע – חובה • זיקה טכנולוגית והבנה תהליכית טובה • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת למידה מהירה • תואר ראשון במערכות מידע או הכשרה מקצועית רלוונטית – יתרון * משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-355
אזור:
שרון - ראש העין
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום תשתיות מחשוב ואינטגרציה טכנולוגית דרוש/ה איש/אשת Pre-Sale מנוסה. התפקיד כולל מתן מענה טכנולוגי והובלת פתרונות הנדסיים ללקוחות החברה, כחלק מתהליך המכירה והאינטגרציה של פתרונות בתחומי שרתים, אחסון ותקשורת. תחומי אחריות: ליווי אנשי המכירות בפגישות עם לקוחות ומתן פתרונות טכניים מיטביים בהתאם לצורכי הלקוח. אפיון והובלת פתרונות הנדסיים בתהליכי המכירה, כולל כתיבת מסמכי HLD והצגת פתרונות מערכתיים. עבודה מול גורמים טכניים בארגון הלקוח לשם גיבוש פתרונות כוללים (שרתים, סטורג, תקשורת). הצגת פתרונות בצורה מקצועית ומשכנעת בפני לקוחות וגורמים עסקיים. שיתוף פעולה עם מחלקות הנדסה, מכירות ותפעול פנימי.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים בתפקיד Pre-Sale בתחומי תשתיות מחשוב חובה. ניסיון של לפחות 3 שנים בכתיבת מסמכי HLD ובשימוש בכלי Visio חובה. ידע והבנה מעמיקים בתחומי שרתים, תקשורת ו- Storage. ידע מעשי ומעמיק בשרתי Dell ובמערכות system. יכולת הצגת חומר טכני בצורה ברורה, מקצועית ומשכנעת מול לקוחות. הבנה טכנולוגית רחבה ויכולת למידה עצמית גבוהה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01447
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: תומך/ת מערכות מידע עם אוריינטציה טכנית גבוהה, לתמיכה במשתמשים ובמערכות מחשוב של קופות גמל. התפקיד כולל: איפיון והטמעת תהליכים בהתאם לניתוח צרכים עסקיים וטכנולוגיים, תמיכה ותחזוקת מערכות לרבות שדרוגים, ניתוח וטיפול בתקלות חומרה/תוכנה ומתן שירות איכותי למשתמשי קצה. תכולת התפקיד: ·; איפיון והטמעת ממשקים חדשים בהתאם לצרכים עסקיים ו/או טכנולוגיים · אחריות שוטפת ותחזוקת המערכות והממשקים ביניהן במהלך היממה (24/6) · ריכוז, ניתוח, טיפול ומניעת תקלות במערכות שבתחום האחריות · שדרוגים של מערכות קיימות · ניהול דרישות ומשימות, לרבות ניתובן לצוות, פיקוח ובקרה על ביצוען · מתן סיוע הכולל תמיכה ניהולית, ארגונית ומקצועית לצוותי המחלקה · דיווחי סטטוס למנהלים וגורמים רלוונטיים והרמת דגלים בעת הצורך · ניהול ממשקי עבודה שוטפים עם הגורמים העיסקיים · עבודה בשת"פ עם מחלקות נוספות בחברה · עבודה מול ספקים חיצוניים
דרישות:
דרישות התפקיד: · ניסיון של שנתיים (מינימום) בעבודה בסביבת מערכות פתוחות - חובה · תפיסה מערכתית רחבה ויכולת ניתוח ותחקור מעמיקה - חובה · יכולת ניהול אירועים תוך עמידה בלחצים ועבודה עם ריבוי משימות - חובה · יכולות עבודה בצוות מול ממשקים מרובים ותקשורת טובה - חובה · סדר וארגון, יכולת להגדיר ולנהל סדרי עדיפויות – חובה · יסודיות ויכולת תיעוד - חובה · כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ - חובה · רמת שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים – חובה · ניסיון בעבודה בתחום מערכות פיננסיות בדגש על חסכון ארוך טווח - יתרון · ניסיון בעבודה עם משתמשים - יתרון · ניסיון בעבודה בסביבת מערכות M.F - יתרון · ניסיון בעבודה במערכת CONTROL-M - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12725
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית מובילה דרוש/ה System Administrator מנוסה לתמיכה בתשתיות/שרתים/ IT - מתן תמיכה לארגון, והובלת פתרונות בתחומי אבטחת מידע וענן. תיאור התפקיד: מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה (תחנות עבודה, אפליקציות משרדיות, דפדפנים ורשת). ניהול ותחזוקת שרתי Windows ולינוקס. התקנה, תחזוקה ושדרוג של חומרה ותוכנה. עבודה בסביבות ענן ווירטואליזציה (VMware/Hyper-V). ניהול Active Directory, הרשאות ומשתמשים. ניהול מערכות אבטחת מידע (FortiGate, Intune), כולל עדכונים, ניטור וטיפול באיומים.
אנחנו מחפשים איש/אשת סיסטם עם חשיבה אנליטית, יכולת פתרון בעיות, ניהול משימות מרובות, ותקשורת טובה מול משתמשים וצוותים.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה. ידע וניסיון בסביבות Windows ו־Office. ניסיון בניהול שרתי Windows ו־Linux. ניסיון עם מערכות אבטחת מידע (FortiGate, Intune) ידע בפרוטוקולי תקשורת, ניהול רשתות, מתגים ונתבים. ניסיון בעבודה עם VMware / Hyper-V. אנגלית טכנית ברמה טובה. יכולת עבודה בצוות, שירותיות גבוהה ויכולת למידה עצמית. יתרון: ניסיון בסביבות ענן
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-01869
אזור:
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - יבנה
|