דרושים Proactive-Team

דרושים בProactive-Team

קצת על Proactive-Team

נוסדה ב - 2007, חברת "פרואקטיב משאבי אנוש" הינה חברה צעירה חדשנית ואיכותית, העוסקת במתן שירותי השמה בדרגי ביניים ובכירים למגוון חברות וביעוץ וניהול משאבי אנוש לארגונים ולחברות מהמובילות במשק, במטרה לסייע בניהול השוטף של היחידות השונות בתחום משאבי אנוש.
בחברה מועסקים עובדים מקצועיים, אקדמאים מתחומים שונים בהתמחות בניהול משאבי אנוש והשמת כח-אדם. שירותי החברה ניתנים עם מכוונות לצרכי הלקוח ו"שירות אישי" וממוקד.

מספר עובדים

10 - 25

שנת הקמה

2007

מיקום

גיבורי ישראל 7

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 19 משרות עבודה בחברת Proactive-Team

ריכזנו עבורך הצעות עבודה בProactive-Team

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
Global organization located in Petach Tikwa is looking for
 a Business Content Manager – Intermediate Level
Business Content Manager will manage the content needed for the company such as letters and business information. The job will entail creating content and delivering it to the sales department, in a fast-growing dynamic environment.
Job Responsibilities:
· Create content for the sales team, such as case studies, customized presentations, proposal templates, and other collateral.
· Manage & update the content repository to ensure that all information is easily and rapidly accessible when needed.
· Working closely with company executive management on content letters and more.
· Participate in various company initiatives as requested.

דרישות:
Skills and Qualifications:
· English Native Speaker. Additional languages – an advantage
· Bachelor's degree or equivalent experience
· 2 years + in creating content, writing letters and business information and or speech writing.
· Has worked for B2B company and B2G.
· Excellent verbal and written communication, including presentation of complex data in easily understood ways and strong data visualization skills.
· Ability to work with multiple groups and cross level executive, managers, and individual contributors.
· Proficiency with the MS Office suite including in-depth knowledge of Outlook, Word, PPT with the ability to pick up new systems and software easily.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00260
אזור: מרכז, שרון, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
    global organization located in the Sharon district is hiring a Customer Success Manager.
    Work in partnership with the business units to understand their needs, build their trust and ensure they promote the sales.
    Build and manage the Customer Success team, ensure it has the right capabilities and skills in order to achieve the unit objectives and ensure top in class services.
    Establish Customer Support practices and create policies and procedures that optimize customer experience.
    Provide technical and product support to the business units, including installation of new systems, remote support the global technicians installing new systems or providing ongoing operational support.
    Provide training and develop training and tools
    Liaise the organization Marketing team to develop marketing and sales support materials
דרישות:
    Proven experience in multidisciplinary and technological products
    Proven experience in managing customer success or a service & support teams.
    Degree in control and automation, electronics or a related field – an advantage
    Excellent English

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5951
אזור: מרכז, שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:

• You will be Responsible for Developing front end website architecture.
• Designing user interactions on web pages.
• Developing back end website applications.
• Creating servers and databases for functionality.
• Ensuring responsiveness of applications.
• Designing and developing APIs.

דרישות:
• 4+ years as a full stack team leader.
• 3+ years JavaScript\Typescript, Python
• Microfrontend with Monorepo experience
• Frontend: ReactJS, TypeScript, ES6, Redux, CSS, HTML
• Backend stack: Java 8+, Spring, J2E, NodeJS, Express , OpenAPI
• DB: MongoDB, Redis, Relational databases
• Testing frameworks - CucumberJS. Jest, Mocha, Chai, Selenium - at least one
• Agile methodology (working in Scrum) using Jira
• Linux OS – must
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5848
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A global SW company is looking for an experienced and highly motivated IT manager, who possesses strong managerial and technical skills to join our IT management team as the IT Corporate Manager.


If you are looking to be part of a dynamic team working in an exciting environment with global challenges, this is the job you’ve been looking for!


What you’ll be doing:

· Manage a global IT team to maintain, develop, and implement services, applications, platforms and infrastructure in the areas of System, Network, Unified Communication, Security Operations, and Monitoring
· Definition, Scoping, Creation and execution of IT and Data Security strategies enhancing the reliability, availability and security of the IT systems, projects and underlying data at your organization.
· Liaise with and manage the IT vendors, and third-party service or solutions providers.
· Create a yearly IT strategic plan based on the company strategy and execute upon it
· Plan the yearly IT budget and manage it.
· Oversee IT projects from the design phase till go live
· Work on constantly improving the services & support provided to the company
· Maintain a high level of service with minimal downtime
· Pursue continuous improvement efficiency and cost saving

דרישות:
• 5+ years of experience managing global IT team in a global tech company
• Deep Hands-on knowledge and experience with IT systems (Storage, Network, Communication, VM servers, Firewall, Cyber security, Backup, Helpdesk, computers, Windows OS, M365, Azure & AWS)
• Experience with the various OS, virtualization platforms, telephony, and backup solutions
• Experience & Solid Understanding of web & network access technologies
• Experience and solid Understanding of disaster recovery solutions
• Experience & Solid Understanding of O365 suite
• Experience with unified communication platforms like PBXs, Teams, IM, VC, etc.
• Experience & Solid understanding of cloud architecture, platforms, and tools
• Experience designing and/or troubleshooting network problems and providing superior customer service
• Creative mindset, problem solver, service oriented, business view, Deep thinking analytical mind with the ability to quickly get to the root cause of issues
• Experience in financial forecasting and budget allocation and management
• Successful track record of effective coordination, prioritization, collaboration, organization and project delivery
• High level verbal and written English skills

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5875
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון גולבלי בפרישה ארצית דרוש/ה PMO GLOBAL MARKETING/
מחפשים מועמד/ת שמגיע/ה מעולמות המרקטינג או מכירות, עם ניסיון בניהול פרוייקטים, ספציפית כאלו של change management וadoptaion process .
התפקיד כולל: 
הובלת תוכנית הייעוד העולמית של הארגון עבור משווקים ברחבי העולם.
הבניית תוכנית הלימודים השנתית הובלת תהליכי השקה מרכזיים הקשורים לטכנולוגיות שיווק.
תמיכה בצוות השיווק הדיגיטלי בצרכי ההדרכה על ידי בנייה של תוכניות הפעלה של כלים דיגיטליים.
ניהול קהילות השיווק הפנימיות כולל פורומי השיווק הגלובלי והחלוקה.
הובלת חדשנות שיווקית על ידי חקר והבאת טכנולוגיות חדשות לארגון
תמיכה בכל יוזמות הפיתוח הארגוני הקשורות לשיווק.
דרישות:
לפחות שנתיים של ניהול פרויקטים מעשי או ניסיון קודם של PMO בפרויקטים שיווקיים או מכירות. ·
ניסיון בלמידה ופיתוח / ניהול שינויים · הכרה מיטבית של כלי שיווק ומכירות ושיטות עבודה מומלצות, עם העדפה חזקה לחוויה מעשית עם כלים ופלטפורמות דיגיטליות (CMS, מדיה חברתית, CRM, אוטומציה שיווקית, Analytics וכו '). ·
יכולות הצגה מוכחות ויכולת להוביל מפגשים ודיונים קבוצתיים ·
יכולת הנעה, סקרנות ויכולת למידה.
אנגלית מצוינת.
יתרונות
 ניסיון עם כלים וגישות למידה דיגיטליות (למידת וידאו, למידת מיקרו, למידה ניידת ועוד).
ניסיון בעבודה בחברה גלובלית גדולה.
ניסיון עם תוכנות לניהול פרויקטים דומים. ·
הפקת תוכן (קופירייטינג, עיצוב, עריכה וכו ').
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5896
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה טכנולוגית גלובאלית דרוש/ה Talent Acquisition Specialist
התפקיד כולל גיוסים בארץ ובחו"ל.
תפקיד אסטרטגי המשלב עבודה עם מנהלים בכירים בחברה.
התפקיד כולל: סורסינג, עבודה מול חברות השמה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה-שנתיים לפחות
אנגלית ברמה גבוהה
בקיאות ברשתות חברתיות
בקיאות בסורסינג
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-5948
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מטרות התפקיד:
זיהוי, טיפול ותגובה לאירועי סייבר.
ביצוע חקירות עומק לאירועי סייבר ובניית בקרות ויכולות תגובה להתמודד עם אירועים.
· תחומי אחריות עיקריים (6-8):
· מעקב יומי/תקופתי/ של תוצרי אבטחת מידע.
· מעקב שוטף של תשתיות התקשורת - ניטור ובקרה.
· הגנה על המידע הארגוני מפני סיכונים האורבים לו מחוץ לארגון.
· ניטור התנועה ברשת ובדיקת חריגות של מחלקה מסוימת או של הארגון כולו.
· שמירה על קשרי עבודה רציפים מול הספקים, נותני השירות.
· דאגה לזמינות מלאה של המערכות 24/7.
· תמיכה במערך סייבר ארגוני.



דרישות:
בעל /ת 4 שנות ניסיון Hands On בתחום אבטחת מידע - חובה.
בעל /ת ניסיון בטיפול, תגובה וניהול אירועי סייבר - חובה.
בעל /ת ניסיון עם מוצרי סייבר כגון: ,EDR ,Mail Filtering ,NAC ,FW ,WAF ,DLP AV - חובה.
בעל /ת ניסיון בעבודה עם מערכות SIEM וכתיבת חוקים - חובה.
בעל /ת ניסיון בכתיבה של Scripting בשפה כגון: PowerShell או Python או Perl או Ruby - חובה.
בעל /ת ידע בפרוטוקול תקשורת כגון: ,SSH ,HTTPS ,UDP ,SMTP HTTP, TCP | IP - חובה.
בעל /ת ניסיון קודם בעבודה כאיש SOC - יתרון.
בעל /ת ניסיון בביצוע מבדקי חדירה וידע בפיתוח קוד מאובטח - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה.
תואר ראשון רלוונטי – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00227
אזור: מרכז, דרום, אילת
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון גלובלי בפתח תקווה דרוש/ה טכנאי/ת למעבדת כימיה - כימאי/ת.
תפעול יומיומי של פעילות המעבדה, הכנה לניסויים וסיוע למימוש תכנית העבודה
    הכנת חומרים setting לביצוע ניסויים (חומרים, דגימות, כלים)
    הרצת ניסויים על-פי פרוטוקול הניסוי
    תיעוד נתונים ודיווח תוצאות למנהל המעבדה
תחזוקת המעבדה
    מעקב אחרי מלאי של חומרים במעבדה (מול המנהל הטכני)
    ניקיון וסדר במעבדה
    סטריליזציה של הציוד/כלים
הבטחת איכות
· זיהוי ודיווח על חריגות ואי התאמות בהכנה לניסוי ובביצועו
· בקרת איכות של החומרים
· ביצוע כיול תקופתי למכשור במעבדה
בדיקות סביבתיות:
· בדיקות איכות במערכות המעבדתיות לצרכי הניסויים
· בדיקות תקופתיות של ניקיון (משטחים, ציוד)
· ניטור דו שנתי למזהמים פוטנציאלים בסביבת העבודה
· כתיבת דוחות
· מעקב אחר בדיקות שוטפות
· ניהול הפרוייקטים תוך תכנון זמן ומשאבים
·
דרישות:
· תואר ראשון או שני בכימיה
· כשנתיים ניסיון קודם בעבודה במעבדה כימית
· ידע בסיסי בהפעלת מכשור אנליטי
· יכולת ביצוע משימות חזרתיות
אנגלית טכנית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5921
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון גלובלי בפתח תקווה דרוש/ה מהנדס/ת איכות.
מהות התפקיד: תמיכה באיכות טכנולוגית משלב הפיתוח עד למוצר מוגמר ולאורך חייו.
תיאור התפקיד:
¨ בניה ויישום של תוכנית אמינות למוצר DFMEA.
¨ הקמה והטמעה של גוף V&V בחברה עבור המוצר ולחלקיו
¨ ביצוע חקר תקלות וכשלים. Failure Analysis
¨ כתיבה ויישום של מפרטי בדיקה באתרי הייצור
¨ יישום טכניקות בקרת איכות ובקרה סטטיסטית.
¨ ניהול פרויקטים שונים בתחום האיכות בתוך הארגון ומחוצה לו.
דרישות:
¨ השכלה - הנדסת אלקטרוניקה/מכונות, בעל/ת הכשרה בתחום האיכות.
¨  5 שנות ניסיון כמהנדס/ת איכות ואמינות באירגון עם מוצרים רב תחומיים.
¨ תעודת CQE – יתרון.
¨ הכרות עם תהליכי ISO ותקנים בינלאומיים.
¨ ניסיון מוכח בעבודה מול ספקים וקבלני משנה
¨ השכלה פורמאלית וניסיון בשיטות מחקר - יתרון.
¨ ניסיון במערכות BI ושליטה מלאה בEXCEL.
מיומנויות וכישורים נוספים:
¨ יכולת ראיה מערכתית רחבה ויכולת ירידה לפרטים.
¨ יכולת עבודה ועמידה מול ממשקים רבים פנימיים וחיצוניים.
¨ יכולת הובלת פרויקטים חוצי ארגון.
¨ יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה בצוות.
¨ רגישות וגמישות מחשבתית.
- קפדנות, כריזמה ואסרטיביות
¨ אנגלית ועברית ברמה טובה מאד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5939
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון גלובלי באשדוד דרוש/ה מנהל/ת אחזקה.
· אחריות על תפעול יומיומי יעיל של כל המכונות לרבות מתקני החשמל, מבנים ופרויקטים אזרחיים שוטפים.
· הובלה והכוונה למנהלי המחלקות
· אחריות על בניית לוח זמנים לתחזוקה מונעת לכל הציוד כדי להפחית נזקים והשבתה של המכונות.
· שיפור תהליכים ושיטות עבודה קיימות וחיפוש אחר פתרונות טכניים יעילים.
· פיתוח מנהלי מחלקות
· ניתוח סטטיסטיקות ביצועים ומגמות במטרה לזהות אזורים לשיפור.
· עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת הבטיחות, גיהות ואיכות הסביבה כדי להבטיח את יישום שוטף של המדיניות, הכללים והתקנות בתחום.
· עבודה בשיתוף פעולה הדוק עם משאבי אנוש
· אחריות לבקרות מלאי ולצמצום עלויות המלאים
· הדרכה טכנית מתאימה לרמות שונות של הצוות. 

דרישות:
· תואר בתחום הנדסת חשמל/ מכונות חובה!
· תואר שני בתחום הניהול – יתרון
· אנגלית ברמה גבוהה- חובה!
· נסיון של 7-10 שנים בתחומי האחזקה, לוגיסטיקה או תחבורה
· נסיון של מעל 10 שנים בניהול מנהלים והובלת צוותים
· נסיון מעשי בפרקטיקות של אחזקה
· ידע מעשי באחזקת ציוד
· ידע בתחום הבטיחות, גיהות ואיכות סביבה
· נסיון מעשי בניהול תקציבים ועבודה מול יעדים פיננסיים
· ידע ונסיון בעבודה עם תוכנות לניהול אחזקה
· שליטה בתוכנות Office ברמה גבוהה
· נסיון עבודה בסביבה גלובאלית
כישורים אישיים/ בין אישיים נדרשים:
· יכולת בין אישיות גבוהות
· יוכלת משא ומתן ופתרון קונפליקטים
· יכולות ניהול והובלה
· יכולות אנליטיות גבוהות



היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5943
אזור: מרכז, דרום, אילת
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון בפריסה ארצית דרוש/ה מנהל/ת מחוז לאזור צפון. 
התפקיד כולל, ניהול פעילות המחוז, ניהול צוות טיפולי וניהולי, בניית תוכנית עבודה שנתית,
בניית תקציב ועמידה ביעדים ועוד. 
דרישות:
    תואר שני בעבודה סוציאלית , חינוך, פסיכולוגיה, מנהל ציבורי, מדעי החברה או תחום חברתי או מנהלי.
    ניסיון מעשי מוכח של 3 שנים לפחות במהלך החמש שנים האחרונות עם אוכלוסייה בסיכון 
    ניסיון מעשי של שנה לפחות , במהלך 5 השנים האחרונות בניהול צוות של לפחות 2 אנשים.
    ניסיון בניהול מסגרת בתחום הטיפולי של לפחות 3 שנים.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5890
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה
מנהל אגף ארגון ושיטות לארגון גדול 
באזור המרכז בתחום השירות
להובלה יישום והטמעה של תהליכים ופרויקטים חוצי חברה
לניהול אסטרטגי של מערך הפרויקטים הארגוני
ניהול תהליכי שינוי ועוד
דרישות:
תואר בהנדסת תעשייה וניהול - חובה
ניסיון ניהולי - חובה
ניסיון של למעלה מ 5 שנים בניהול והובלת פרויקטי או"ש - חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB 5818
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לארגון באזור המרכז, דרוש/ה מנהל/ת מחלקת הנדסת מבנים.
· תכנון פונקציונלי של מבנים ותשתיות- ותכנון מפורט, לרבות תכניות עבודה וכתבי כמויות
· הכנת בקשות לרשויות בהתאם להוראות החוק והתקנות, כדוגמת: רישיונות עסק, היתרי בניה וכיוצ"ב
· תקצוב עבודות בניה- וניהול ופיקוח על ביצוען
· פיקוח על עבודות שיפוץ ואחזקת המבנים וציודם


דרישות:
· מהנדס/ת בנין / אדריכל/ית - חובה
· ניסיון בניהול עובדים ( 3-4 הנדסאים) וכן הפעלת יועצים בתחומים מבנים ותשתיות- חובה לפחות 3 שנים
· ניסיון בניהול ופיקוח פרויקטים בתחום הבינוי והתשתיות- חובה
· רקע בחשמל/ מז"א/ מכונות - יתרון
· ידע באופיס, בעיקר EXCEL
· אנגלית ברמה טובה

כישורים :
· בעל יכלת ניהול משא ומתן ותהליכים חוצי ארגון
· ראיה עסקית חברה
· הנעת עובדים ותקשורת בינאישית מצוינת
· עבודה בשיתוף פעולה מלא עם מחלקות נוספות בארגון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5950
קרא עוד
תיאור תפקיד:
יד ימין של המנכ"ל במגוון נושאים עסקיים ואדמנסטרטיביים
ניתוח נתונים ודו"חות
הכנת חומרים לפגישות, הנגשת סיכומים ותוצרים
השתתפות פעילה בפגישות
תמיכה עסקית ואישית,
תפעול משימות שוטפות וניהול תהליכים
דרישות:
נסיון מעולם הכלכלה /אנליזה
נסיון בכתיבת תכניות עסקיות לדרגים גבוהים והכנת מצגות
היכרות עמוקה עם המטריה הפיננסית העסקית
2-3 שנות ניסיון
תואר בכלכלה או מנהל עסקים
שליטה מעולה באקסל
אנגלית שפת אם /אנגלית מקצועית גבוהה
אמינות
דיסקרטיות
יכולת למידה מהירה
שירותיות
אסרטיביות
יכולת עבודה מול בכירים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5800
אזור: מרכז, דרום
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לתוכנית המתקיימת באזור אשקלון דרוש/ה רכז/ת תפעול שטח.
מה זה אומר?
• ליווי וטיפול של סטודנטים במהלך שהותם בתכנית ההכשרה- מתן סיוע רפואי, מתן אוזן קשבת וסיוע בבעיות אישיות החל מיום קליטת המשתלמים ועד עזיבת התכנית
• ביצוע ביקורות מגורים ווידוא עמידתם בקריטריונים מוגדרים ובדרישות החוק.
• ביצוע ביקורות שכר ווידוא עמידתם בדרישות החוק
• ביצוע פעילויות העשרה לסטודנטים
• עבודה שוטפת עם מערכת ניהול מידע של הסטודנטים
• ניהול ימי קמפוס- תפעול יום קמפוס לרבות בדיקות נוכחות סטודנטים ומרצים, מתן מענה לבעיות שוטפות במהלך היום, תפעול מבחנים ושעות העשרה, סיוע משרדי לסטודנטים ולמרצים ועוד.
דרישות:
יכולת הכלה
עבודה בשעות לא שגרתיות
יצירתיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-5938
אזור: מרכז, דרום
קרא עוד
1 2 >