תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה במרכז, דרוש/ה פקיד/ת קבלה. במסגרת התפקיד: - קבלת קהל ואורחים המגיעים לארגון, טיפול וניהול יומנים ופגישות, הכוונת מבקרים למחלקות השונות. - מענה לטלפונים, ניתוב שיחות והעברת הודעות לעובדי המשרדים. - ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות - תחזוקה ותפעול של עמדת הקבלה ומתן שירות לעובדים הפונים ליחידת הקבלה.
דרישות:
- נכונות למשרה מלאה- חובה! - ניסיון קודם בעבודת קבלה/ אדמיניסטרציה - ייתרון משמעותי - שליטה בתוכונת OFFICE - יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה - יכולת להתמודד עם ריבוי משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15940
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא ושיווק בתחום המטבחים המוסדיים דרוש/ה פקיד/ת שירות מעולה במשרה מלאה! במסגרת התפקיד: מענה ללקוחות בנוגע לתקלות שירות, מתן תמיכה ושירות ללקוחות החברה, הצעות מחיר, חשבוניות, אחריות על שיבוץ טכנאים, סגירת מעגלי טיפול מול לקוחות ועוד. העבודה במשרה מלאה 08:00-17:00 ממשרדי החברה בסגולה פתח תקווה.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה - חובה ניסיון בשירות ואדמיניסטרציה - חובה היכרות עם פריוריטי - יתרון תודעת שירות גבוהה מאוד - חובה כושר ביטוי ונעימים/ת לעבודת צוות!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
|
תיאור תפקיד:
א. ל שירותי תעבורה בע"מ מרכז השירות המוביל לרכב כבד מגייסת פקידת קבלה / Back Office בכפר קאסם (בצמוד לאורנית) ומזמינה אתכם /ן להצטרף למרכז גדול ויציב ולהנות מתנאים מעולים! התפקיד כולל -מתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות מרכז השירות קבלת הלקוחות עם הגעתם וניתוב הלקוחות ליועצי השירות ולעמדות ההמתנה גביית כספים ושחרור הלקוחות טיפול באדמיניסטרציית הלקוח ביצוע פעילות טלפונית יזומה ללקוחות
דרישות:
- ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ושירות לקוחות
א'-ה' 8:00-17:00 ו' לסירוגין 07:30-13:00 - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
- ניהול שוטף של המשרד
- דוחות: נוכחות, חופשות, עדכוני שכר
- חשבונות: ריכוז חשבוניות, כרטיסי אשראי וכו'
- גיוס עובדים: חוזי עבודה, תהליך קליטה/גיוס של עובדים
- ארועים: ימי הולדת, ארועי חברה וכו'
- לוגיסטיקה: עבודה מול ספקים, נותני שרות ועוד
דרישות:
- 1-3 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
- הבנה בסיסית בהנהלת חשבונות
- כושר ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יחסי אנוש מעולים וגישה שרותית
- משרה ללא היברידיות במשרדי החברה בהרצליה פיתוח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00038
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מתן שירות ומענה טלפוני ללקוחות וחייבים. התפקיד במשרה מלאה בימים א-ה החל משעה 8-9 למשך 8.5 שעות המשרד מאופיין באווירה נעימה וצעירה וממוקם בפתח תקווה ( על ציר הרכבת הקלה)
דרישות:
ניסיון בעבודה בתחומי שירות לקוחות במוקדי שירות – יתרון ! בעל/ת יכולות התנסחות ותקשורת בינאישית מעולים, בעל/ת משמעת עצמית, חריצות ויעילות. ידע וניסיון בעבודה על יישומי מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
BSD13
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
|
תיאור תפקיד:
לחברת יבוא/יצא ושיווק מותגי יוקרה לבית, למשרדי החברה בהרצליה, דרוש/ה פקיד/ת יבוא יצוא- היקף המשרה, גמיש בין 7ל 9 שעות ביום, 5 ימים בשבוע
- בשעות פעילות המשרד 08.00- 17.00.
- העבודה באווירה משפחתית, תומכת ונעימה.
דרישות:
- שליטה בשפה האנגלית ו/או הצרפתית
- ידע ב2 השפות יתרון
- שליטה בתוכנות office
- ידע בחשבשבת י- יתרון
- ניסיון בתחומי היבוא הכרחי
- מגורים באזור נגיש להרצליה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
1423
אזור:
מרכז - תל אביב, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת מלם גמל ופנסיה, מקבוצת- Malam- Team דרוש/ה רפרנט/ית לתחום- הגמל פנסיה. המשרה בפתח תקווה. במסגרת תפקיד: תפעול קופות גמל במערכות הממוחשבות. עדכונים/שינויים בקופות הגמל/פנסיה. עבודת בק אופיס. עבודה עם דוחות וביצוע בקרות . היכרות עם עולם הגמל והפנסיה.
דרישות:
שליטה טובה באקסל -חובה ניסיון קודם בתחום תפעול קופות גמל – יתרון. ידע והיכרויות מערכות בנקאיות – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531002
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת "דרך חדשה בתנועה" דרוש/ה רכז/ת גיוס לתחום הפקחי תנועה:- ליווי המועמד /ת בכל תהליך הגיוס.
- סינון, אבחון, מיון קורות חיים.
- פנייה למקורות גיוס
- ראיונות טלפונים
- ראיונות פרונטאליים
- יציאה לשטח לביצוע מילוי משימות
- החברה ממוקמת בראש העין
דרישות:
- עבודות בק אופיס
- אדמנסטרציה
- מענה טלפוני
- הקלדת נתונים
- דוחות
כישורים נדרשים:
- OFFICE- שליטה מלאה
- שליטה מלאה outlook
- יחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה בצוות
- יכולת עמידה בתנאי לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00136
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה מובילה ברמת החייל, תל אביב, דרוש/ה עובד/ת בק אופיס להנהלת חשבונות. המשרה כוללת שכר בטווח של 10K-13K. במסגרת התפקיד תידרש ביצוע של פעולות חשבונאות שונות, הפקת חשבוניות, זיכויים והתחשבנויות מול לקוחות, בניית דוחות באקסל, עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים ולקוחות, טיפול ומעקב בהצעות מחיר וקבלות ללקוחות, ביצוע גבייה והכנת דוחות שכר למחלקת השכר.
דרישות:
- שליטה באקסל ברמה טובה – חובה - ניסיון במערכת פריוריטי או SAP Business One - חובה - יחסי אנוש טובים – חובה - סדר וארגון – חובה - ניסיון עבודה במחלקת כספים בארגונים – יתרון משמעותי - רקע בכספים / הנהלת חשבונות / רכש – יתרון משמעותי משרה מלאה ברמת החייל תל אביב.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00434
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
- תפעול שוטף של הצטרפויות לקוחות חדשים לקרן, שירות ומתן מענה מול מפיצים ואדמיניסטרטור הקרן - ליווי לקוחות במהלך ההצטרפות לרבות איתור מסמכים, החתמות, הסכמים ותפעול במערכות עד שחרור ההשקעה - עבודת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה\מנהל עסקים\מימון - ניסיון של עד שנה בתפקיד תפעולי\אדמיניסטרטיבי - אנגלית ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
50076206
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית דרוש/ה מזכיר/ה לקבלה. - אחריות לטיפול האדמיניסטרטיבי: מענה טלפוני, הקלדות, תיוקים, הוצאת הזמנות ומעקב. - אחריות על ציוד משרדי. - התנהלות מול גורמים ממשלתיים ** יש גמישות בשעות / אפשרי גם לחלקיות משרה **
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי בחברה יצרנית - שליטה בישומי מחשב - אנגלית ברמה טובה!
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה:
JB-18588
אזור:
מרכז - תל אביב, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
מרכז הישראלי לניהול דרוש/ה רכז/ת תמיכה במכירות ותפעול הדרכה - משרה מעולה למי שמחפש.ת שילוב של תפעול פרויקטים וליווי תהליכי מכירה מול קהל עסקי. התפקיד כולל ניהול תפעול כנסים ותחרויות: עבודה מול ספקים ומרצים, ניהול תחרויות, עבודה מול שופטים ומתמודדים, ניהול רישום, גבייה ותהליכי עבודה. ליווי תהליכי מכירת קורסים וסדנאות ללקוחות עסקיים: ניהול הקשר מול הארגונים, הצעות מחיר, תמחורים וביצוע F.U עד לשלב הסגירה עבודה בתל אביב. החלפה לחל"ד
דרישות:
נסיון בתחום המכירות והשירות - חובה היכרות עם עולם הכנסים והפקת ארועים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
10594
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
• מתן שרות מקיף וליווי הסטודנט במהלך לימודיו • ניהול התקשורת בין הסטודנט ליחידות המנהלה וגורמי האקדמיה השונים • סיוע בפרויקטים רוחביים הנוגעים לפעילות מנהל הסטודנטים • ממשק עבודה יום-יומי עם ראש התכנית • היקף המשרה מלאה (08:00-16:00) – עם אפשרות לביצוע שעות נוספות בתקופות עומס • תחילת עבודה מיידי
דרישות:
• תואר ראשון - יתרון • אנגלית ברמה טובה • ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ובמתן שירות • תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון • שליטה בתוכנות אופיס כולל אקסל ברמה גבוהה, יכולת טכנית גבוהה וקליטה מהירה של תוכנות מחשב חדשות • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-417
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לקבוצת גטר דרוש/ה רפרנט/ית תפעול לתחום הרכש והמעבדה תחום מעבדה: שידור חשבוניות באתרים השונים מעקב שוטף בקליטת החשבוניות ומעבר לתשלום עזרה למחלקת הגבייה בנושא חשבוניות אלו. תיוקים תחום רכש: הקלדת תיקי יבוא (מצריך ידע באנגלית) הקלדת חשבוניות תיוקים.
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה-חובה ניסיון בייבוא ניסיון בגבייה שעות עבודה 8-17 ימים א-ה עבודה בפ"ת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2770
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
- לקב' תיירות באילת דרוש/ה מנהל/ת
- ניהול ישיר של 4 מנהלים ועקיף של כ 30 עובדים
אחריות על התפעול השוטף התפקיד כולל: יישום ואכיפת סטנדרטים ונהלים תפעוליים עידוד והכשרת הצוות לביצוע פרקטיקות של שירות מוכר. גיוס, הכשרה והדרכת מנהלי מחלקות וצוותים. ניהול, בקרה ועמידה בתקציב
דרישות:
חובת מגורים באילת רקורד מוכח של לפחות 3 שנים בתפקידי ניהול אירוח/שירות/תפעול (מתוכם גם ניהול מנהלים)תואר אקדמי/ לימודים רלוונטיים עברית ואנגלית ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00253
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|