תיאור תפקיד:
לאולם תצוגה יוקרתי ומוביל בירושלים דרוש/ה פקיד/ה עיסקי/ת! התפקיד כולל: ניהול אדמיניסטרטיבי של אולם התצוגה. תיאום פגישות, קבלת תשלומים מלקוחות, השלמת מסמכים, סגירת תיקי לקוחות וכו'. תנאים: שעות עבודה: ימי א׳-ה׳ 8:30-18:00, ימי שישי 8:30-13:00. שכר בסיס 7,000 ש"ח + שעות נוספות + בונוסים + נסיעות מוגדלות וארוחות מסובסדות באופן מלא! ממוצע שכר 10-12K!
דרישות:
נכונות למשרה מלאה - חובה. ניסיון בתפקיד דומה - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52318
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
רשת מלונות פתאל באזור הצפון, מגייסת פקידי/ות קבלה איכותיים/ות, לתפקיד פרונטלי עם אופק קידום אמיתי - הכולל: מתן שירות לאורחי המלון בעמדת הקבלה. ביצוע צ'ק אין וצ'ק אאוט, תוך מענה אדיב ומקצועי לפניות ובקשות, ומתן תחושת בית לאורחים עם חיוך, מקצועיות ואכפתיות משרה מלאה במשמרות, כולל סופי שבוע וחגים עבודה בסביבה מלונאית הפועלת 24/7. תנאי עבודה והטבות:- שכר מתגמל ותנאים מצוינים
- הכשרה מלאה על חשבון החברה
- ארוחות במלון.
- אופציות קידום והתפתחות מקצועית
- כניסה לרשת המלונות כהטבת עובד/ת
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ומעריכה.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, הופעה ייצוגית ניסיון קודם בתחום שירות/קבלה יתרון שליטה בסיסית במחשב אנגלית יתרון משמעותי זמינות לעבודה במשמרות כולל לילות, סופי שבוע וחגים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
2010
אזור:
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת סטודנטים למנהל המעונות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה, החלפה לחל"ד במסגרת התפקיד אחריות אדמיניסטרטיבית על הליכי קבלה ומיון, טיפול בבעיות שיבוץ ובקשות חריגות. טיפול בבעיות משמעת מורכבות, נוכחות ברשתות החברתיות, טיפול בנושא שיווק ומתן מידע ראשוני בנושא מעונות וכן סיורים בשטח למתעניינים. העבודה בשעות לא שגרתיות ובמערכת גמישה. תיאור התפקיד: • SPOC מול הסטודנטים החל משלבי התעניינות ועד להפיכתם לדיירים. מתן מענה מקיף 360 מעלות לכל הנושאים הקשורים למעונות. • טיפול בהליכי רישום למעונות – ריכוז ההליך האדמיניסטרטיבי לרישום וטיפול בבקשות למעונות של הסטודנטים. • שיווק וקידום מעונות – מתן מענה ראשוני למתעניינים מעונות, ביצוע מעקב אחר לידים. • טיפול בפניות של דיירים – קבלת פניות מדיירים במגוון רחב של נושאים הקשורים למעונות, תשלומים, שיבוצים, קיום סיורים במבנה, ביצוע מעקב ממוחשב מרגע הפניה ודרך הטיפול, מתן מענה לפונה, בקרה ומעקב שהפנייה טופלה. • טיפול בבעיות משמעת של הדיירים. • מתן מענה ושירות איכותי לדיירים. • ביצוע מטלות נוספות ככל שיוטלו ע"י הממונה על המעונות. • המשרה מיידית וזמנית.
דרישות:
• תואר ראשון – חובה. תואר שני – יתרון משמעותי. • אנגלית ברמת שפת אם- יתרון משמעותי. • עברית ברמת שפת אם. • ניסיון עבודה באנגלית מול לקוחות – יתרון משמעותי. • ראייה מערכתית. • יכולת ארגון ותכנון. • היכרות עם תוכנות Office , התמצאות בסביבת עבודה ממוחשבת וניסיון בעריכת קובצי excel ברמה מתקדמת. • היכרות עם מערכת CRM מסוג Microsoft Dynamics - יתרון משמעותי. • ניסיון בשיווק מתחום הנדל"ן – יתרון משמעותי. • קפדנות ודייקנות בביצוע משימות. • יכולת עמידה ביעדים.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרושה פקידת גבייה ואדמיניסטרציה – משרה שווה בחולון! מיקום: חולון שעות עבודה: 8:30–16:30 שכר: 10,000 ₪ + בונוסים מתגמלים על גבייה
דרישות:
דרישות חובה: ניסיון קודם בגבייה – חובה! ידע בעבודה עם SAP עבודה מול נציגי מכירות ויכולת תיאום מצוינת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00469
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
חו"ל - חו"ל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה ממוקדמת באזור בית שמש דרוש/ה פקיד/ת קבלה איוש עמדת קבלה במפעל מענה ללקוחות/ספקים/אורחי החברה עבודת באק אופיס ומתן מענה למנהל/ת אדמיניסטרטיבית של המפעל משרה מלאה 8.00 - 16.00 שעות נוספות לפי צורך קליטה ישירה
דרישות:
ניסיון אדמין - חובה ניידות - חובה, אין תחבורה ציבורית/הסעות למפעל
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-102
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו אלינו לתפקיד מפתח בחברה מבוססת ומובילה באזור המרכז! אם אתם מחפשים תפקיד עצמאי ודינמי, המשלב אחריות רבה עם סביבת עבודה נעימה ואנשים מצוינים – מקומכם איתנו. אנו מחפשים מנהל/ת משרד מקצועי/ת לניהול כולל של הפעילות האדמיניסטרטיבית והתפעולית השוטפת. - ניהול אדמיניסטרטיבי ותפעולי: אחריות מלאה על ניהול שוטף של המשרד, לרבות הזמנת ציוד, עבודה מול ספקים וגורמי תחזוקה, ותחזוקת סביבת עבודה מסודרת ונעימה.
- בקרות ותיאומים: ניהול שליחויות, ביצוע הזמנות, עדכון שעון נוכחות וניהול טבלאות מעקב מדויקות.
- טיפול כספי: אחריות על טיפול בחשבוניות ותשלומים מול ספקים וגורמים רלוונטיים.
- יוזמה וארגון אירועים: תכנון וארגון אירועי Happy Hour, אירועי חברה ופעילויות רווחה נוספות, מתוך הבנה שגם כיף הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה!
דרישות:
- ניסיון קודם: ניסיון מוכח של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה.
- כישורים ארגוניים: יכולות סדר וארגון ברמה גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, וכישורי תעדוף וביצוע משימות מרובות במקביל (Multi-tasking).
- תודעת שירות: גישה חיובית, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- שפות: אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה).
תנאי המשרה:- היקף: משרה מלאה.
- ימים ושעות: ימים א'–ה', בין השעות 9:00–18:00.
- מיקום: אזור המרכז.
אם אתם מחפשים הזדמנות להשפיע, לצמוח ולהיות חלק מצוות מנצח – שלחו לנו את קורות החיים שלכם עוד היום!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים מנהלת משרד מנוסה להצטרף לצוות המקצועי שלנו במשרד רואי חשבון וסוכנות ביטוח משפחתי. מה התפקיד כולל? -ניהול יומנים של יועץ מס ורואה חשבון -קביעת פגישות וארגון לו"ז -ליווי דיונים בבתי משפט ומס הכנסה -טיפול בלקוחות קיימים -הכנת מכתבים ומסמכים -הזמנת ציוד -ישיבה בקבלה המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. מה אנחנו מציעים? חניה לעובדים (בהתאם לזמינות) מטבח מאובזר במלואו סביבת עבודה נעימה עם 20 עובדים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה -יתרון שליטה בתוכנות Office, Outlook, Excel, Word יכולת עבודה בסביבה דינמית המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
2700
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה העוסקת בגיוס טכנולוגי באזור השרון חפשים רפרנט/ית אדמיניסטרציה וגיוס. יש חנייה!!! התפקיד כולל טיפול ועבודה שוטפת מול עובדי החברה, לקוחות, חידוש הסכמי התקשרות, אדמניסטציה בתחום מש"א ועוד. תנאים: משרה מלאה 8:00-17:00, 5 ימים בשבוע. שכר 8.5K פלוס נסיעות קליטה לארגון + תנאים מעולים - ביטוח מנהלים, קה'ש ומקום להתקדם לקריירה הבאה.
דרישות:
בגרות מלאה - חובה ידע וניסיון בעבודה על EXCEL - חובה כישורי סדר, ניהול וארגון - חובה ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי - חובה . אפשרי מהשירות הצבאי.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52189
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת תוכנה בפתח תקווה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ושירות. במסגרת התפקיד:
- מתן שירות טלפוני ללקוחות החברה
- איוש עמדת הקבלה, פתיחת קריאות שירות.
- סיוע למנהלת החשבונות וביצוע גבייה מלקוחות.
- סיוע אדמיניסטרטיבי לכל מחלקות הארגון (הנהלה, משאבי אנוש, הנה"ח, מכירות, שירות).
- קשר שוטף עם נותני שירות של החברה.
- משרה מלאה, ימים א'-ה' 8:00-17:00, בפתח תקווה.
דרישות:
- שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש ברמה הגבוהה ביותר - חובה
- זיקה טכנולוגית ושליטה מלאה בישומי מחשב, כולל: Canva, Teams, Word, PP, Excel, Outlook וכד' - חובה
- זמינות למשרה מלאה (שעות 8-17) - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00134
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת תפקיד שירותי ודינמי באווירה משפחתית? למשרד איכותי בפרדס חנה / קריית שמונה דרוש/ה פקיד/ת שירות עם יחסי אנוש מעולים ורצון ללמוד ולהתפתח. מהות התפקיד: – מענה שוטף ללקוחות החברה – תיאום פגישות מול לקוחות ומדבירים – עבודה טלפונית וממוחשבת – תפעול מערכות אופיס וחשבשבת שעות עבודה: – ימים א’-ה’ – ימי ו’ לסירוגין – שעות: 08:00–14:00 (גמישות קלה) – מיקומים: פרדס חנה / קריית שמונה שכר ותנאים: – שכר שעתי 40 ₪ + עמלות על לקוחות חדשים! – סביבת עבודה נעימה ומשפחתית – אופק קידום והתפתחות מקצועית מחפש/ת תפקיד מגוון באווירה מצוינת? שלח/י קורות חיים והצטרף/י אלינו!
דרישות:
– שליטה מלאה בתוכנות אופיס וחשבשבת – חובה – ניסיון אדמיניסטרטיבי – יתרון – תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית – רצון ללמוד ולהתפתח
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
13789
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
|
תיאור תפקיד:
לאתר באיזור קרית אונו דרוש/ה אדמינ/ית תפעול! התפקיד כולל: טיפול באישורים, התנהלות מול לקוחות ומנהל אתר, עבודה מול קבלנים וספקים, טיפול בחשבוניות, אחריות על ניהול לו"ז צוות אחזקה באתר, טיפול בהזמנות, תיאומים ושליחויות. תנאים: משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00. תנאים מעולים למתקבלים! שכר: 11000 - 12,000 ש"ח ברוטו בהתאם לניסיון!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה שליטה מלאה במערכות אופיס - חובה היכרות עם תוכנת SAP או פריורטי - יתרון משמעותי זמינות מיידית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52073
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת משרה אדמיניסטרטיבית? אנחנו מחפשים אותך!
הזדמנות להשתלב בפירמת עו"ד גדולה ומובילה בתחומה התפקיד כולל:תפעול עמדת קבלה, מענה טלפוני, תיאום חדרי ישיבות, הדפסות, סריקות, תפעול שוטף של המשרד. מה תקבל/י אצלנו? שכר: 8,500 ₪ שעות נוחות: א'-ה' 08:00–16:00 + יום שישי אחת לחודש וחצירווחה מפנקת: חניה, חדר כושר, שיעורי פילאטיס, מטבח מאובזר ועוד מיקום נגיש – צמוד לרכבת!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם - חובה אנגלית טובה שליטה ב-Office ייצוגיות ושירותיות. מעוניינ/ת? שלח/י קורות חיים ונחזור אליך בהקדם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51884
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוסך מקצועי וותיק בהרצליה דרוש/ה פקיד/ת קבלה ושירות בכיר/ה התפקיד כולל קבלת לקוחות, ליווי אישי לאורך תהליך השירות, ניהול ותיאום משימות אדמיניסטרטיביות, טיפול בניירת משרדית ועבודה מול צוותי שירות וטכנאים העבודה במשרה מלאה וימי ו אחת לשבועיים תנאים מצוינים, סביבת עבודה מקצועית, שכר ראוי והזדמנות להשתלב במקום עבודה יציב ונעים
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה עם קהל – חובה יתרון משמעותי לבעלי ניסיון בעבודה במוסך או מרכז שירות יכולת ארגון גבוהה, תודעת שירות מצוינת, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
17083
אזור:
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית במרכז דרוש\ה איש\ת תיעוד במערכת SAP במסגרת התפקידSAP ו-CRMניהול קריאות לקוח במחשב במערכות ביצוע מעקב ובקרה במערכת ביצוע צילומים ותיעוד פריטים במחסן ייבוא וייצוא בק אופיס למנהלי הפרויקטים
דרישות:
אקסל ברמה גבוהה (כולל ידע בנוסחאות) - חובה נסיון במערכת SAP – יתרון משמעותי היכרות עם מודולי לוגיסטיקה , מלאי. ראש גדול ושירותיות מוטיביציה גבוהה, דייקנות ויכולות סדר גבוהות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20021
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת ביטוח איכותית במיוחד דרושים נציגי שירות לקוחות- ללא מכירות! מוקד קטן ומקצועי, שירות טלפוני ודיגיטלי ללקוחות החברה. מענה למיילים וביצוע משימות בק אופיס. משרה מלאה, בוקר בלבד, שישי אחת לחודש. שכר בסיס 39+ עמלות מדהימות על אופן השירות. שכר ממוצע 8-9K תנאים מדהימים, סיבוס, קרן השתלמות, ביטוח בריאות ללא עלות, סבסוד לימודים, נופש חברה אחת לשנה ועודדד
דרישות:
ניסיון במוקד שירות- חובה נכונות לעבודה במשרה מלאה ולטווח ארוך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
459
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - באר שבע, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|