תיאור תפקיד:
דיפלומט ישראל מזמינה אותך להצטרף להצלחה ומגייסת פקיד/ה שע"מ קוסמטיקה. שליטה והפעלת מערכות רלוונטיות כגון סאפ / פריוריטי - תהליכים ומשימות, תחזוקת בסיס נתונים הפעלת פעילות שוטפת בהתאם לנהלים ושיטות העבודה שהוגדרו ניהול מלאי חומרי גלם, עבודה עם דו"חות תפעוליים שונים לניהול ובקרת הפעילות קשר שוטף עם לקוחות פנים ארגוניים וחיצוניים מתן מענה מקצועי שוטף לעובדי המחלקה יד ימינה של מנהלת המחלקה, גיבוי ותמיכה, ביצוע וניהול פרויקטים שוטפים שונים.
דרישות:
שליטה באקסל - חובה. אופיס (מיילים) ייתרון. מוסר עבודה גבוה, יכולת ניהול עצמית (משימות וזמן), מוטיבציה ותודעת שרות גבוהה, יכולת לימוד עצמי, אסרטיביות, יכולת עבודה בצוות, אמינות, ראש גדול, נעים ואדיב, שרותי, יכולת עבודה תחת עומס ולחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00179
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית מחפשים מזכירה אדמיניסטרטיבית ניהפנסיה מהיום הראשון. ול משרדי, ניהול יומן ותיאום פגישות, מתן שירות לעובדי האגף, מענה טלפוני ופרונטלי ללקוחות, נוכחות עובדים קליטת חשבוניות ואדמיניסטרציה שוטפת שעות עבודה: 08:00 - 16:35 א'-ה' תנאים: קרן השתלמות לאחר שנה. ביטוחי בריאות מורחבים בתנאים מועדפים. הסעדה ( לעובדי תפעול ) . ועד עובדים ( לעובדי תפעול) . תשלום הבראה 150%.
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה לפחות 3 שנים - חובה ניסיון ביומנים - חובה שליטה באופיס - חובה מערכת פריורטי- יתרון משמעותי אקסל- ברמה טובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
מזכירה
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית בתחום הריהוט לבית דרוש/ה מזכיר/ת מנכ"ל במסגרת התפקיד ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, ניהול יומנים ולוחות זמנים, מתן מענה ללקוחות החברה, התנהלות שוטפת מול ספקים, ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, טיפול בתחום הרכש, ביצוע בקרות על פרוייקטים, טיפול בטפסים ואישורים ודאגה לכל צורכי המנכ"ל. משרה מלאה + שעות נוספות על פי צורך. המשרה ממוקמת בהר טוב סמוך לבית שמש.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות ו/או אדמיניסטרציה - חובה ניידות - חובה שליטה ביישומי אופיס - חובה אחריות, דיסקרטיות, זריזות, קליטה מהירה ומוטליטסקינג
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1242
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - קרית גת, קרית מלאכי
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת לחברה יצרנית בתחום התעשייה: ניהול יומן, טיפול בפניות לקוחות עסקיים, מתן הצעות מחיר, הפקת הזמנות במערכת פריוריטי, תיאום אספקות, תכנון ותיאום טכנאי שירות, מעקב אחרי חשבוניות, תשלומים וכד. משרה מלאה במשרדי החברה בפ"ת, קרית אריה.
דרישות:
ניסיון כמזכיר/ה או מתאמ/ת בק אופיס במחלקת שיווק או קשרי לקוחות ניסיון מחברה תעשייתית - יתרון משמעותי ניסיון בעבודה על מערכת פריוריטי -יתרון אנגלית ברמת גבוהה - חובה מסירות, רצינות ואחריות אנגלית ברמה טובה מאוד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
780829
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומובילה באזור המרכז מגייסת רכז/ת בקרות ותשלומים הצטרפות לאגף מטה בחטיבה הטכנולוגית של אחת החברות הגדולות והמשפיעות במשק! במסגרת התפקיד – אחריות מלאה על טיפול, בקרה ומעקב אחר חשבוניות ותשלומים, עבודה מול ספקים חיצוניים, והקמת הזמנות רכש במערכת SAP. התפקיד כולל: טיפול ומעקב אחר חשבוניות נכנסות מספקים חיצוניים בקרה על תהליכי תשלום הקמת הזמנות רכש במערכת SAP עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים ניהול תהליכים באופן עצמאי תוך הקפדה על דיוק ועמידה בזמנים
דרישות:
דרישות: ניסיון בטיפול בחשבוניות ומעקב אחר תשלומים – חובה ניסיון בעבודה מול ספקים חיצוניים וממשקים פנים-ארגוניים שליטה טובה ב-Excel – יתרון משמעותי ניסיון בעבודה עם SAP – יתרון משמעותי היכרות עם מערכת Clarity – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
בהרצליה משרה מלאה - א-ה תיאור התפקיד: מתן מענה בניהול שוטף של סדר היום ריכוז משימות, מעקב ובקרה ניהול יומן דינאמי, תיאומים מול גורמים בכירים, תיאום נסיעות ואירועים הכנת סיכומי פגישות מעקב אחר משימות, דוחות, מצגות ותיעוד הכנת מצגות, מסמכים וחומרים מקצועיים לישיבות, הרצאות וכנסים ממשק צמוד עם כל הממשקים בארגון, לקוחות וספקים חיצוניים
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה- 3 שנים ומעלה אנגלית רמה גבוהה - חובה ניסיון בעריכת מצגות ושליטה מלאה בתוכנות ה- Office זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי צורך תואר אקדמאי- יתרון סדר וארגון, יוזמה ודיסקרטיות גישה שירותית, ויחסי אנוש מעולים יכולת לעבוד תחת לחץ וריבוי משימות יכולת עבודה עם ממשקים מגוונים - פנים וחוץ ארגוניים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00890
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה סייבר בראש העין, דרוש.ה רכז.ת אדמיניסטרציה ו-רווחה התפקיד כולל: אחריות מלאה לניהול המשרד- קשר עם חברת הניהול של הבניין, ניקיון, שליחויות, דואר, חשבוניות, הזמנות ועוד. עבודה עם מנכ"ל החברה- ניהול יומן מורכב ופגישות מרובות משתתפים, קבלת אורחים. אחריות על אירועי רווחה- הרמות כוסית, Happy Hour, מתנות לחגים ולימי הולדת, ימי גיבוש ועוד.
דרישות:
נסיון בתפקיד דומה יתרון משמעותי שליטה מלאה באנגלית- חובה הכרות עם מערכת SAP - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00012
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה המתמחה בארגון והוצאה לפועל של טיולים חוויתיים וחינוכיים לישראל עבור בני נוער, סטודנטים ומבוגרים מכל העולם מגייסת בימים אלו רכז\ת רישום במטה בירושלים! אחריות על רישום משתתפים לתוכנית מענה טלפוני תמיכה בלקוחות גבייה
דרישות:
עברית שפת אם יתרון לשפןת נוספות תודת שירות גבוהה, סדר וארגון זמינות למשרה מלאה ניסיון בעבודה ממוחשבת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
-ניהול והובלת פעילות המרכז הטכנולוגי בעיר לוד פיתוח ויצירת שיתופי פעולה עם ארגונים חדשים באזור הפעילות. שימור והרחבה של שותפויות קיימות. היכרות עם הפעילות הטכנולוגית המתקיימת באזור, בדגש על גופים עירוניים/מנהלים קהילתיים/ עמותות נוספות, חברות עסקיות וכו'. השתתפות והגדלת הנראות של מחשבה טובה בפעילות באזור הפעילות. ניהול הפן הטכני/תפעולי/אדמיניסטרטיבי של הפעילויות תחת אחריותו/ה.
דרישות:
דרישות התפקיד: -יצירתיות ויכולת לקיחת יוזמה ועבודה עצמאית -ניסיון בעבודה בצוות -ניהול ופיתוח שיתופי פעולה -יחסי אנוש מעולים -יכולת ניהול זמן ועבודה תחת עומס משימות -שליטה טובה במיומנויות מחשב תנאי המשרה: 100% משרה תחילת עבודה: מיידי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
562690
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למנהל אגף בכיר בחברה ציבורית בירושלים דרוש/ה עוזר/ת אישית לתפקיד אדמיניסטרטיבי בכיר ומשמעותי. - ניהול שוטף של האגף ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית להנהלה הבכירה
- תיאום פגישות, הכנת חומרי רקע, ומעקב אחר ביצוע משימות
- טיפול בלוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים
- ניהול תקשורת שוטפת מול גורמים פנימיים וחיצוניים
- ניסוח ועריכה של מכתבים, מסמכים ודוחות
- מעקב אחר פרויקטים וממשקי עבודה עם יחידות שונות בארגון
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה
- שליטה מלאה ביישומי Office – חובה
- אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
- יחסי אנוש מעולים, דיסקרטיות, סדר ודיוק
- יכולת ניהול מספר משימות במקביל ותעדוף יעיל של משימות
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
המשרה פונה לגברים ונשים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
Y-SEC
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה בת"א דרושה מנהלת משרד / מזכירה בכירה להחלפה לחל"ד, עם אופציה להשתלבות קבועה בהמשך. התפקיד כולל: • איוש וניהול שוטף של המשרד • מענה טלפוני ותיאום יומנים, כולל פגישות מורכבות למנהלי החברה • טיפול בהזמנות ותשלומים לספקים • עבודה באקסל ברמה בסיסית (חישובים, טבלאות, סיכומים) • עדכון שוטף של סטטוס עסקאות • איסוף וארגון חומרים עבור הנהלת חשבונות
דרישות:
• סדר וארגון ברמה גבוהה • אחריות ועצמאות תפעולית • יחסי אנוש טובים, תקשורת בין-אישית נעימה • יכולת עבודה בלחץ ובריבוי משימות • תודעת שירות גבוהה • דיסקרטיות ואמינות • ראש גדול ויוזמה • שליטה טובה בתוכנות אופיס (גם אקסל- רמת חישובים בסיסיים) • ניסיון קודם בתפקיד דומה – לפחות של שנתיים. • עבודה מול מחלקת הנהלת חשבונות- יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
J-3297
|
תיאור תפקיד:
משרד עו"ד בתל-אביב (עזריאלי) מחפש מזכיר/ה למשרה בימים א'-ה' בין השעות 10:00-18:00. התפקיד כולל: מענה טלפוני ופרונטלי ניהול יומן ותיאום פגישות מענה אדמיניסטרטיבי שוטף
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם ממשרד עו"ד - חובה שליטה ביישומי Office יחסי אנוש מצוינים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
P-7425625
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לתפקיד מגוון, עצמאי ודינמי שמרכז את העשייה התפעולית והתיאומית של אגף השיווק והמכירות. התפקיד כולל ניהול יומנים ותיאום פגישות למנהלים, טיפול בלידים והזדמנויות ב-CRM, סיוע בהפקת הצעות מחיר, דוחות, מצגות ומכרזים, ניתוח נתונים ומעקב אחר סטטוסים במכירה – ודאגה שהכול יתקתק כמו שצריך. משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב (מרחק הליכה מהרכבת) תחומי אחריות: · ניהול מספר יומנים ותיאום פגישות למנהל האגף ולצוות המכירות · טיפול בלידים והזנת נתונים במערכת CRM · עיבוד וניתוח דוחות שיווקיים, הצלבת נתונים, מעקב והצפת פערים · עבודה מול אנשי מכירות: הצעות מחיר, סיוע במכרזים, הפקת מסמכים · תמיכה אדמיניסטרטיבית רחבה – מענה טלפוני, תיאום אורחים, דיוורים ועוד
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי – חובה -שליטה ב-Outlook ובאופיס – חובה - היכרות עם מערכת CRM – יתרון משמעותי - אחריות, סדר, ירידה לפרטים, ראש גדול ויכולת להבין תהליכים - עצמאות, פלפל ויכולת להניע משימות ולגרום לדברים לקרותו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB1277
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ת חטיבה ועוזר/ת אישית התפקיד כולל- ניהול ותיאום יומן המנכ"ל – תיאום פגישות מרובות משתתפים, תיעדוף משימות וניהול זמן אפקטיבי טיפול כולל בלוגיסטיקת נסיעות לחו"ל – טיסות, מלונות, לו"ז, תיאומים ומעקב הובלת פרויקטים פנימיים, פעילויות רווחה, אירועים ויוזמות ארגוניות תנאים: משרה מלאה א-ה 8:00-17:00 שכר 13,000-14,000 + נסיעות קליטה ישירה לארגון
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בתפקיד דומה – חובה אנגלית ברמה גבוהה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה) – חובה שליטה מלאה ביישומי Office (בדגש על Outlook, PowerPoint, Excel) – חובה תואר ראשון – יתרון משמעותי יכולת עבודה עצמאית ויכולת קבלת החלטות יוזמה, סדר וארגון ברמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
52298
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
מענה ללקוחות טלפוני
קביעת פגישות
עבודה מול צוותי שטח
תאום עבודות חוץ
עבודה מול מנהל/ת האגף והמנכ"ל
דרישות:
נרשם בגוף זכר מטעמי נוחיות אך המשרה מיועדת לשני המינים.
מחפשים עובד חרוץ, אמין בעל יכולות התבטאות טובה, התמודדות עם מגוון משימות במקביל.
עבודה על מחשב
עברית - שפת אם
אנגלית - ברמה גבוהה *לאחר הגשת המועמדות למשרה ישלח אליך מייל מאתר "NETO שווה לעובדים" לצורך השלמת תהליכי הגיוס*
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-397523
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
|