תיאור תפקיד:
אנו מחפשים נציג Helpdesk מנוסה להצטרף לצוות מעולה שלנו ולתמוך משתמשים גלובליים של החברה. תספק תמיכת IT למשתמשי החברה ותמיכה בשולחן העבודה הארגוני, במחשב הנייד, בהתקנים הניידים. אספקת מחשבים חדשים וסיוע בהכשרת המשתמשים באמצעות מערכות ה- IT
דרישות:
- · At least 2 years of experience in the helpdesk field (hi-tech and enterprise scale is an advantage)
- · Knowledge in Microsoft systems – Windows 7, 10 and Office 2016.
- · Knowledge with Active Directory and Office 365.
- · Knowledge with Active Directory and GPO.
- · Ability to troubleshoot hardware and software issues.
- · Knowledge in client networking (such as TCP-IP, DNS – client side).
- · Knowledge of how VPN connections work.
- · Excellent communication skills.
- · Excellent English.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
3370
אזור:
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|