תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מערכות ממוחשבות דרוש/ה נציג/ת Help Desk ותמיכה טכנית. התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ופרונטלי לעובדי החברה וללקוחות, טיפול בציוד קצה (מדפסות, סורקים, קופות חכמות ועוד), פתרון תקלות בתוכנה ובמערכות הפעלה, שליטה מרחוק והתקנות שונות. אצלנו תיהנה/י מסביבת עבודה צעירה ודינמית, קורס הכשרה מקצועי על חשבון החברה, אפשרויות קידום ופיתוח אישי, ותנאים מעולים מהיום הראשון.
דרישות:
- ניסיון קודם בתמיכת Help Desk / תמיכה טכנית
- שליטה במערכות Windows ו-Office
- ידע בסיסי ב-MySQL / Java / רשתות תקשורת – יתרון משמעותי
- יכולת שירותית גבוהה וניהול שיחה מול לקוחות
- זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00032
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מסלול הקריירה שלנו Cyber Research Experts מאפשר לכם היכרות מעמיקה עם מנעד רחב של תפקידי Cyber, ולא ממוקד לתפקיד אחד בתעשייה. מסלול ה-Cyber Research שלנו לא מבוסס על שקפים, מרצים או ציונים, אלא על מגוון התנסויות, חקר מעמיק ומשימות אמת מאתגרות, המתקיימות בסביבת עבודה המדמה יום עבודה שגרתי בהייטק. תכני ההכשרה כוללים: כתיבת קוד, רשתות, אבטחה, טכניקות תקיפה, טכניקות הגנה, זיהוי תקריות, ניתוחן ולמידה דרך הידיים כיצד להתמודד איתן בזמן אמת. המסלול אורך 32 שבועות, וכבר במהלכו תתמיינו לתפקידי מפתח בתחומי הסייבר השונים, הדורשים 2-3 שנות ניסיון. המסלול מבוסס על שיטת לימוד ייחודית שפותחה In-house, הכוללת מתודולוגיה ייחודית וכלים דיגיטליים שמאפשרים לכם לגלות וורסטיליות לאורך כל שנות הקריירה. במסגרת ההכשרה תלמדו כיצד לקחת כל בעיה, למצוא את הפתרון הנדרש עבורה וכן להתמודד מול האתגרים המקצועיים שבדרך. ההכשרהעל חשבוננו – כאשר רק כשתתקבלו למשרת Cyber אצל אחד מ-300 לקוחותינו, אנחנו מחזירים את ההשקעה בכם.
דרישות:
אין צורך בניסיון קודם מתחומי הסייבר בוגרי תואר עם ממוצע ציונים גבוה וציון פסיכומטרי גבוה ישנם מסלולים מותאמים עם תנאי סף שונים: לחיילים משוחררים ולאוכלוסיות ספציפיות נכונות להשקיע שעות רבות במשך 32 שבועות (אין אפשרות לעבוד במהלך ההכשרה)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1355
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים) עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד) בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה) ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית) ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking יתרון משמעותי ל: ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים ניסיון בניהול מאגרי ידע ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-02428
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
התפקיד כולל: • טיפול בתקלות מחשוב, תוכנה וחומרה מול משתמשי קצה. • התקנה והחלפה של עמדות עבודה וציוד. • ניהול מלאי מחשוב. • מענה לקריאות שירות. • ביקורות תקופתיות בסניפי המחוז. *משרה מלאה, א'-ה', 08:00–17:00 | ללא סופ"שים *כולל רכב צמוד! *טווח נסיעות: מצפון תל אביב ועד דרום תל אביב
דרישות:
ניסיון קודם כטכנאי/ת PC או תמיכה טכנית - חובה. ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה Windows, יישומי Office, ו־Active Directory - חובה. יכולת איתור ופתרון תקלות חומרה ותוכנה בציוד קצה (מחשבים, מדפסות, סורקים וכד’) - חובה. היכרות עם פרוטוקולי תקשורת TCP/IP ורשתות LAN/WAN – יתרון משמעותי. ניסיון בהתקנת מערכות הפעלה, הדרכות למשתמשים וטיפול בתקלות שטח – יתרון. תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות. רישיון נהיגה בתוקף – חובה. (עבור משרות שטח)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2794
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה באזור חיפה אנחנו מגייסים תומכ/ת טכניים ! במסגרת התפקיד תהיו תומכים המהווים קו ראשון לקבלה וטיפול בתקלות. התפקיד כולל תחקור והתמודדות עם תקלות ומתן מענה במסגרת הכלים בצוות/ העברה לקו שני (צוות הפיתוח) לטיפול. התפקיד מכיל המון אינטראקציות מורכבות עם לקוחות (תובעניים) ולכן מצריך מקצועיות, שירותיות, יכולת העברת מסרים גבוהה, יכולת ירידה לפרטים וסגירת תהליכים. בין יתר המשימות נדרש גם לכתוב מדריכים למשתמש (יכולת הבניית מידע, התנסחות, סדר ומתודה).
דרישות:
ניסיון בהטמעה של מערכות WEB ניסיון בליווי בדיקות משתמשים בתוך ארגון ניסיון בכתיבת מדריכים למשתמש ניסיון בליווי ותמיכה במשתמשים בתוך ארגון הבעה בעל פה ובכתב ברמה גבוהה מאוד עברית שפת אם אנגלית ברמה טובה+ חובה - שירותיות וסבלנות!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
75229
אזור:
שרון - נתניה ועמק חפר
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
מומחה NOC
מומחה NOC
מומחה NOC
B-Zone
15/09/2025
תיאור תפקיד:
מחפשים/ות דריסת רגל ראשונית בעולם הטכנולוגיה והתקשורת? אנו מציעים לכם/ן הזדמנות להיכנס ללב ליבה של עולם התקשורת, גם ללא ניסיון קודם. זוהי ההזדמנות המושלמת להתחיל את הקריירה, ללמוד מהטובים ביותר ולרכוש ידע פרקטי במערכות ניטור ותשתיות רשת. הצטרפו אלינו והתחלו לצמוח בבית מקצועי ודינמי. תיאור התפקיד:
- איתור וניטור פרואקטיבי של תקלות במערכות תקשורת מתקדמות.
- מתן מענה ראשוני מהיר ויעיל.
- ממשק מול קהל לקוחות בפריסה ארצית בענפי עיסוק מגוונים.
- ניהול קשר רציף עם צוותי פנים-ארגוניים לפתרון תקלות.
- למידה והיכרות מעמיקה עם עולם הציוד האלחוטי ופתרונות תקשורת - תיאוריה ופרקטיקה יחד.
- התפקיד מתאים גם ליוצאי/ות יחידות טכנולוגיות ולסטודנטים/ות בתארים טכנולוגיים.
דרישות:
- זיקה טכנית חזקה ויכולת למידה עצמית גבוהה.
- נכונות לעבודה במתכונת משמרות (בוקר-ערב).
- יחסי אנוש ושירות ברמה גבוהה.
- היכרות עם הפקת דוחות בנושאי מעקב ובקרה.
- ידע קודם בעולם התקשורת האלחוטית - יתרון משמעותי.
היקף משרה:
לפי שעות
קוד משרה:
JB-00003
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - Malam Team מגייסת איש. אשת תמיכת Help Desk לארגון בטחוני גדול באשדוד תיאור המשרה: התפקיד כולל מתן תמיכה בתקלות Domain אצל משתמשי הארגון טיפול בתקלות במערכות הפעלה Windows ניהול משתמשים ב-Active Directory, תקלות רשת, דוא"ל, חומרה, תוכנה וכדומה הכשרה תינתן על חשבון החברה, תנאים טובים למתאימים!
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד שירות ומתן תמיכה למשתמשים Help Desk או PC - (אפשרי ניסיון כמנהל.ת רשת מחשוב משירות צבאי) ניסיון בתמיכה בתקלות רשת ניסיון מעמיק בתקלות במערכות הפעלה Win ניסיון בעבודה מול Active Directory עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
28516
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף מוביל בתל אביב התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה לבכירי החברה, אחראיות על תמיכה בכל סביבת המחשוב האישי והשימוש במערכות המחשוב המרכזיות עבור בכירי החברה , בדגש על טיפול שוטף במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ,טאבלטים וכדומה ריכוז דרישות המחשוב של לשכות הבכירים ויפנה אותם לגורמים המתאימים ביחידת מערכות מידע תוך מעקב ביצוע עד למתן מענה מלא לדרישות אלו.
דרישות:
ניסיון של מעל שנה כאיש תמיכה בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים ידע מוכח והכרות מלאה חם תוכנות MICROSOFT OFFICE ידע מוכח במערכות הפעלה של טלפונים חכמים וטאבלטים מסוג IOS ו ANDROID ידע מוכח במערכות הפעלה של מחשבי משתמשים כגון WIN10/11 ידע מוכח בניהול יישומים שיתוף פגישות וועידות וירטואליות כגון ZOOM , TEAM
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25622
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה ויציבה אשר ממוקמת בחולון דרוש/ה רפרנט/ית סיוע טכני מתחום ITלהשתלבות במשרה מלאה בשילוב היברידי- יום 1 מהבית הגדרת תפקיד:מתן סיוע טכני טלפוני לפניות של לקוחות הכוללים תמיכה במוצרי WEB ובתוכנות ייעודיות בסביבת WINDOWS. במסגרת התפקיד נדרשת יכולת איתור תקלות חומרה ותוכנה, ליווי לקוחות, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ויכולת עבודה בצוות.
דרישות:
שליטה במערכת ההפעלה WINDOWS + ידע בתקשורת מחשבים. ידע באיתור תקלות חומרה ותוכנה. יכולת למידה, דייקנות וסובלנות לצורך מתן תמיכה טלפונית. עבודה מסודרת תוך חשיבה אנליטית וכושר ביטוי. יכולת טכנית לפתרון בעיות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18253
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומכ/ת טכני/ת לארגון ממשלתי גדול הממוקם בירושלים תיאור התפקיד: - מתן מענה ותמיכה טכנית לעובדי הארגון בנושאי חומרה, תוכנה, מחשוב ורשת
- טיפול בתקלות פרונטלי או בהשתלטות מרחוק
- איתור ופתרון בעיות בסביבת עבודה מורכבת ורב-משימתית
- עבודה בצוות ותחת לחץ
דרישות:
- השכלה רלוונטית
- נסיון של 3 שנים ומעלה בתחום
- היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft
- ניסיון בפתרון בעיות בסביבה מרובת יישומים ומערכות
- ידע מעמיק ב-Office התקנה, הסרה, פתרון בעיות
- ניסיון באבחון ופתרון תקלות בציוד קצה (מדפסות, סורקים, מחשבים נייחים/ניידים)
- ידע וניסיון בעבודה עם Active Directory (הקמת משתמשים, הסרת נעילות, טיפול בתקלות)
- יכולת עבודה בצוות
- ניסיון במתן שירותי Help Desk בארגון גדול – יתרון
- ידע במערכות וכלי גיבוי ושחזור תחנות קצה – יתרון
- ניסיון ביצירת אימג'ים לתחנות קצה – יתרון
- ידע בתחום התקשורת LAN – יתרון
- היכרות עם שירותי DHCP, DNS, GPO, הפצות, SCCM – יתרון
- יכולת כתיבת סקריפטים קצרים – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23617
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק גלובלית מחפשת HELPDESK /IT SUPPORT להשתלבות בצוות מיומן ומקצועי אחריות על פתרון בעיות תוכנה, חומרה ורשת, עבודה צמודה עם צוות אבטחת מידע תחזוקת תשתיות ורשתות מתן פתרונות לתקלות (Windows365, Azure VDI, Office 365 וכו') המשרה בפתח תקווה
דרישות:
ניסיון של לפחות שלוש שנים בתחום תמיכה פנים ארגונית למשתמשים בארץ ובחו"ל היכרות עם פתרונות MDM כמו SCCM/Intune/jamf ניסיון עם Microsoft Windows OS ניסיון עם Microsoft Active Directory, Office 365 (Exchange Online, Azure AD, SharePoint) ידע ברשת (WIFI & LAN & VPN) היכרות עם פלטפורמות ופתרונות ועידת וידאו (מערכת הפעלה של Teams Room) אנגלית ברמה גובהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74228
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד מרכזי בארגון, המשלב ניהול צוות מקצועי, אחריות על רמת השירות והובלת תהליכים לשיפור מתמיד של חוויית המשתמשים. תחומי אחריות: ניהול ותפעול שוטף של מוקד התמיכה – מענה לקריאות משתמשים, תיעדוף משימות, בקרה על SLA והפקת דוחות. גיוס, הכשרה וניהול אנשי Help Desk – הובלה מקצועית, בניית תכניות עבודה, מתן משוב והנעת עובדים. ייזום ושיפור מתמיד של תהליכים, אוטומציה וכלי Self-Service. עבודה שוטפת מול ממשקי IT, אבטחת מידע ותשתיות, כולל דיווח להנהלת מערכות מידע. קשר שוטף עם ספקי שירות חיצוניים וניהול פעילות מולם.
דרישות:
ניסיון של 3–5 שנים לפחות בניהול מוקד Help Desk או צוות תמיכה טכנית - חובה שליטה במערכות ניהול קריאות (כגון CA\ ManageEngine:או מקבילות) - חובה ידע טכני במערכות, Active Directory, Office 365 ותשתיות רשת - חובה היכרות עם מתודולוגיות ITIL ואבטחת מידע - יתרון יכולות ניהול, הובלת צוות, ויחסי אנוש מצוינים - חובה שרירותיות גבוהה, חשיבה תהליכית ויכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות - חובה יתרון: השכלה רלוונטית והיכרות עם מתודולוגיות ITIL
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה טכנאי/ת PC שטח עבור ארגון רפואי התפקיד כולל השתלבות בצוות טכנאים מחשוב, המבצעים התקנת ציוד מחשוב וציוד נלווה עבור מרכזים רפואיים של הארגון בכל הארץ כמו כן, טיפול שוטף בתקלות חומרה, תוכנה, ותשתיות פסיביות, התקנה, תחזוקה ושדרוגי מערכות וציוד מחשוב משרה מלאה בתל אביב, נדרשת נכונות לשעות נוספות
דרישות:
שנת ניסיון לפחות כטכנאי/ת PC ניסיון בעולמות מיקרוסופט (WINDOWS, AD, EX ועוד) נדרש רישיון B ניסיון מארגון גדול - יתרון משמעותי קורס טכנאי/ת- PC יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
74562
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B. תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח. יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית. מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי הכרות עם מערכת CRM - יתרון יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי. ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|