דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 63 משרות עבודה בתחום Help Desk

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
At Infinidat, we help enterprises and service providers empower their data-driven competitive advantage at scale. We are a leading provider of enterprise-class storage solutions. The company’s software-focused architecture delivers sub-millisecond latency, full availability, and scalability with a significantly lower total cost of ownership than competing storage technologies.

We are looking for a Junior Helpdesk/Service Support Technician and Data Center Technician to provide first-level customer support, manage customer/data center-related logistic operations, and be a focal point for IT Services Team. The candidate should have an overall technical understanding of employee environment equipment connectivity and a basic understanding of the common IT processes. Candidates should have a mix of technical and customer service skills, be passionate about technology, be customer-oriented, and be patient.
דרישות:
    Can-do attitude, professionalism, and responsibility.
    Ability to work independently.
    Good technical understanding of computer systems, mobile devices, and other tech products.
    Excellent problem-solving and communication skills.
    An ability to stick to strict deadlines.
    Strong customer service and troubleshooting skills, customer-oriented and cool-tempered.
Advantage to:
    Proven work experience as a Technical Support Engineer, Desktop Support Engineer,
    IT Help Desk Technician or similar role.
    Hands-on experience with Windows/Linux/Mac OS environments (Windows 7,10, Mac OS X, Google Collaboration Apps and Office 365, Active Directory).
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00164
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברה המספקת שירותי פיננסיים ו-back office לחברות המעוניינות לשפר את האיכות, היעילות ומבנה העלויות של הפעילות הפיננסית שלהן.
אנו מספקים ללקוחותינו תובנות משופרות לגבי נהלי הדיווח הכספי שלהם, ומציעים מדרגיות רבה יותר בעלות נמוכה יותר, שבאופן מסורתי ניתן היה להשיג רק באמצעות פעולות פנימיות מסורתיות. "שירותי הנהלת החשבונות" שלנו מותאמים באופן מלא כדי לענות על הצרכים והדרישות התפעוליות הספציפיות של כל לקוח.
דרישות:
* יכולת לעבודה בין הימים ב'-ו' בין השעות 06:00-15:00 - חובה.
* זיקה לפתרון תקלות טכניות: de-bugging ומציאת פתרונות - חובה.
* לפחות חצי שנה ניסיון בתמיכה טכנית/help-desk באופן טלפוני/פרונטלי - חובה.
* יכולת טובה לניהול שיחה, קריאה וכתיבה בעברית ובאנגלית - חובה.
* ידע וניסיון בתחומים: Windows, Office365, CRM, פרוטוקולי רשת בסיסיים ותקשורת.
* ידע וניסיון ב: VoIP, PBX, Active Directory, חומרת מחשב - יתרון.
* ידע וניסיון במערכות Linux ומקינטוש - יתרון.
* ניסיון בהתקנת עמדות קצה בסביבה לוקאלית ובסביבת Domain- יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1371
קרא עוד
תיאור תפקיד:

Service Desk Technician needed!

A global company in the gaming industry is looking for Service Desk technician star.
We move and grow FAST– we are looking for someone who is up for the challenge.
As part of our IT support team you will:
- Provide technical hardware and software support to our users – Windows, Mac,Office 365.
- Administrate users permissions and access – Active Directory, PowerShell.
- Installing and configuring Windows and Mac Machines for new employees.
- Integrate and deploy new IT solutions.
- Provide technical support for VC – Zoom and Cisco.
דרישות:
Requirements:
- Experience working with Windows clients and Office – must
- 2+ years experience as a Service Desk/PC technician in a global company - must
- Fluent English - must
- Customer service oriented - must
- Experience working with MacOS – advantage
- Self and fast learning skills
- Team player – ability to work as part of a team

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01199
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
טיפול באירועי אבטחת מידע וניתוח של מידע המתקבל מכלל המערכות המנוטרות
תחקור וניתוח של התרעות המתקבלות במרכז הניטור, ביצוע תחקורים פרו-אקטיביים
שילוב דיווחי מודיעין סייבר בתהליכי הניטור והבקרה, הוצאת דו"חות מפורטים ומתן המלצות להמשך טיפול
דרישות:
ניסיון בתחום הסיסטם /HD/ מחשוב/ NOC
ניסיון קודם ב-SOC
ניסיון בעבודה עם מערכות סיסטם כגון-Active Directory ,Exchange ,Terminal Office365
בוגרי קורס אבטחת מידע
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 57455
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חטיבת פתרונות לעסקים מגייסת תומכ/ת HELP DESK
מוקד ה- Help Desk מספק תמיכה טכנית טלפונית בכל נושאי המחשוב ללקוחות העסקיים של בזק בינלאומי.
השירות ניתן על ידי צוות ייעודי ומיומן של תומכים המתמחים בתחזוקה, תיקון ותמיכה מרמת שרתים ותשתיות מחשוב ועד לתמיכה המידית הנדרשת במשתמשי הקצה.
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
ניסיון קודם בתמיכה טכנית או כתומך/ת Help Desk (ניתן גם משירות צבאי)
אנגלית ברמה טובה
הסמכה של מיקרוסופט (MCSA, MCSE,MCITP) – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 11827
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הייטק בינלאומית העוסקת בתחום הגיימינג דרוש/ה תומך או תומכת Help Desk.
העבודה במשרה מלאה וקבועה ברמת החייל, תל אביב.
דרישות:
  • נכונות לעבודה במשמרות בוקר, ערב ולילה כולל סופ"ש.
  • 2 שנות ניסיון ומעלה בתפקיד של תומך או תומכת Help Desk – חובה.
  • ניסיון מוכח בעבודה עם Active Directory – חובה.
  • ניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה של Microsoft Windows – חובה.
  • הכרות בסיסית או ניסיון בסיסי עם מערכת ההפעלה Linux – יתרון.
  • הכרות בסיסית או ניסיון בסיסי בתחום התקשורת – יתרון.
  • הבנה בתחומים של: Information Security, VPN Clients, Web Filtering Systems.
  • שליטה ברמה גבוהה בשפה האנגלית.
המשרה פונה לגברים ולנשים כאחד.
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 21405
קרא עוד
תיאור תפקיד:
*תמיכה טכנית טלפונית לעובדי החברה וסוכנים.
*טיפול מלא בעובד הפונה לתמיכה, לרבות העברה לגורמים נוספים
 IT ווידוא סגירת טיפול מול העובד.
*מרכז התמיכה עובד בין השעות 7:30-18:00
ובימי שישי ע"פ סבב תורנויות בין השעות 08:00-13:00
דרישות:
*ניסיון בתמיכה טכנית (צבאי/ אזרחי)- יתרון
*ידע והיכרות עם מערכות הפעלה Windows
*ידע וניסיון בתמיכה ב- Microsoft Office
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 4040
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חטיבת ההנדסה פותחת את שעריה ומציעה הזדמנות ייחודית להשתלב במרכז השירות הטכני לעובד (HELP DESK).
מדובר בתפקיד שירותי מרכזי בחברה אשר מאפשר חשיפה למגוון תפקידים בחטיבה.
התפקיד כולל:
* מתן שירות טכני טלפוני ופרונטאלי לכלל עובדי החברה בנושא תוכנה, חומרה וציוד נלווה.
* היכרות ותפעול קשת רחבה של כלים ומערכות בעולם המחשוב: מחשבי PC וניידים, טרמינלים, Active Directory, Office 365, Exchange ומערכות נוספות המשמשות את עובדי החברה.
* עבודת ממשקים מול המחלקות השונות באגף: System, תקשורת ואבטחת מידע, DBA, פיתוח מערכות ליבה.
שעות הפעילות של מרכז שירות טכני לעובד בימים א'-ה' בין השעות 8:00-18:00
**בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
* ניסיון במתן שירות ללקוחות / שירות טכני – חובה
* ידע וניסיון בהתקנת מחשבים אישיים וניידים והכרת חומרה - חובה
* ידע והיכרות במערכות הפעלה Windows ויישומי Office - חובה
* ניסיון בעבודה עם Active Directory ו-Exchange - יתרון
* תעודת הסמכה MCSE/ MCSA - יתרון
*נדרשת נכונות לשעות עבודה מאומצות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11764
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת בוטיק ותיקה ודינמית לשירותי IT ו-Cloud בהרצליה פיתוח דרוש/ה איש/אשת Help Desk
  • תמיכה טכנית ותחזוקת תשתיות מחשוב של לקוחות ובסביבת ענן
  • המשרה מאפשרת צבירת ניסיון בעבודה עם שרתים ומערכות מתקדמות ומגוונות
**תנאים טובים מאוד למתאימים/ות  +  אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית** 
דרישות:
  • ידע וניסיון בסביבת מיקרוסופט של 5 שנים: ווינדוס, אופיס, סרברים, Active Directory, DNS, DHCP וכו'.
  • היכרות עם מוצרי אבטחת מידע ותקשורת: פיירוואלים, תקשורת, נתבים, VPN ועוד.
  • היכרות עם מערכות גיבוי והבנה של וירטואליזציה.
יתרונות:
  • ניסיון במתן שירות ללקוחות עסקיים
  • ניסיון עבודה ב Help Desk:  הבנה של SLA והתנהלות מול לקוחות
  • הסמכות טכנולוגיות
תנאים מצוינים למתאימים + אפשרויות קידום 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: HELP DESK 1
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A global software company that develops and operates a leading online trading platform. Our mission is to develop an innovative and advanced financial online technology platform.
We build a place of creative and productive minds, follow by collaboration and excellence. Our platforms empower people all around the globe to follow their success anytime, anywhere.
We are looking for a technological talented IT Support Specialist to join our IT team.
דרישות:
• At least 3 years of experience in as an IT support/help desk/similar - a must.
• Experience with remote support for workstations, servers, and Office software - a must.
• High level of English - a must.
• Experience with desktops, laptops, and peripherals - a must.
• Experience with VOIP communication systems - a must.
• Experience with managing active directory, Office 365, NTFS & SHARE permissions - a must.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-1629
קרא עוד
תיאור תפקיד:
    Troubleshooting customer issues.
    Identify workarounds solutions to the challenges customers are facing - either by explaining how the system should be used or by coming up with workarounds.
    Work with R&D on investigating bugs and suggesting fixes.
    Communicating solutions to customers, and to other teams in the company, in Israel and abroad.

דרישות:

    At least 3 years of experience as a tier III or IIII Support engineer, a test engineer, or as a developer.
    Proven technical troubleshooting skills.
    Strong Linux / Unix proficiency - a MUST
    SQL knowledge - intermediate level queries
    Knowledge of Salesforce / Service Now / Dynamics CRM - a strong advantage.
    Fluent in English - working with global teams
    Highly customer oriented.
    Outstanding communication skills.
    Strong sense of urgency.
    Experience in writing scripts in Python / Bash / Shell.
    Experience with Enterprise Software or B2B SaaS.
    Programming skills - a strong advantage.
    Cloud experience - an advantage.
    Social, communicative and generally a nice person :)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12507
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk לאזור השרון.
במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשים פנים ארגוניים, ניהול הרשאות ב- Active Directory ו- Exchange, תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ועוד.
השתלבות בצוות מקצועי, צעיר ונעים. תנאים טובים למתאימים ואופציות קידום!
העבודה במשרה מלאה
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית פנים ארגונית- שנה לפחות (אפשרי ניסיון צבאי)
ניסיון במערכות הפעלה ותוכנת OFFICE
הסמכות רלוונטיות - יתרון משמעותי
נכונות לעבודה לטווח ארוך
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 526881
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Provides leadership and supervision to the IT team members in all offices
Implement policies/standards to improve the quality and efficiency
Responsible for system administration as internal network, VPN, Active Directory and system backups.
Provides hardware (Switches, Firewall and Routers) 

דרישות:
Education / Qualifications
· Degree in IT or related discipline
· MCSE + Security

Experience

Functional:
· Strong interpersonal skills, able to communicate across a broad spectrum of users
· Excellent oral, written and presentation communication skills in both Hebrew and English
· At least 5 years’ experience of managing a similarly sized team
· A very strong customer orientated approach with a delivery bias
· Ability to priorities and allocate resource/effort appropriately
· Experience of working with 3rd party service providers
· Proactive team player
· Experience working with communication equipment and Networking structures – Firewalls, Switches, TCP IP Protocols, OSI Model, IPSEC Tunneling, SSL VPN, SSO, OSPF, LAN & WAN configurations, Networking Protocols, WIFI.
· Familiarity with communication protocols (DNS, SMTP, DHCP, TCP / IP).
· Experience working with Azure, Office 365, AWS, SharePoint, OneDrive cloud systems

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00028
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ארגון קטן וחדשני מגייס אתך לתפקיד SYS ADMIN מתחיל בסביבת ענן.
במסגרת התפקיד תמיכה בשרתים ומשתמשים, גיבויים ותחזוקת מערך מחשוב, ניהול הרשאות ותמיכה שוטפת.
משרת בוקר, מלאה ממוקמת באזור השרון
דרישות:
- ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכת במשתמשים ובשרתים.
- ניסיון בעבודה בסביבת AZURE
- היכרות עם מערכות אבטחת מידע
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 526597
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בבית דגן, דרוש/ה טכנאי/ת HELP DESK מתחיל/ה.
עבודה במשרה מלאה וקבועה.

התפקיד כולל:
מתן שירות ותמיכה לעובדי החברה הן בשליטה מרחוק והן בתמיכה פרונטאלית.
פתרון תקלות תפעול שונות (מערכות הפעלה ואופיס וכן אפליקציות ייעודיות של הארגון), ביצוע התקנות מחשבים וציודי קצה וטיפול בבקשות כגון מתן הרשאות למגוון אפליקציות.
התפקיד כולל תמיכה טלפונית HD וגם עבודת טכנאי שטח, טיפול בתקלות מערכת הפעלה 10 WIN בתחנות עבודה, תיעוד קריאות וטיפולן על ידי מערכת SYSAID.
דרישות:
נסיון של שנה כטכנאי/ת Help Desk.
ידע בחומרה, מערכות הפעלה, אופיס 365, AD.
מתן תמיכה ומענה לבעיות טכניות חומרה/ תוכנה.
טיפול בתקלות הדפסה/ מדפסות רשת.
התקנה ותמיכה במגוון רחב של אפליקציות, התקנת אימאג'ים וטיפול בהרשאות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2678
קרא עוד
1 2 3 4 5 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!