תיאור תפקיד:
מדובר בתפקיד מרכזי בארגון, המשלב ניהול צוות מקצועי, אחריות על רמת השירות והובלת תהליכים לשיפור מתמיד של חוויית המשתמשים. תחומי אחריות: ניהול ותפעול שוטף של מוקד התמיכה – מענה לקריאות משתמשים, תיעדוף משימות, בקרה על SLA והפקת דוחות. גיוס, הכשרה וניהול אנשי Help Desk – הובלה מקצועית, בניית תכניות עבודה, מתן משוב והנעת עובדים. ייזום ושיפור מתמיד של תהליכים, אוטומציה וכלי Self-Service. עבודה שוטפת מול ממשקי IT, אבטחת מידע ותשתיות, כולל דיווח להנהלת מערכות מידע. קשר שוטף עם ספקי שירות חיצוניים וניהול פעילות מולם.
דרישות:
ניסיון של 3–5 שנים לפחות בניהול מוקד Help Desk או צוות תמיכה טכנית - חובה שליטה במערכות ניהול קריאות (כגון CA\ ManageEngine:או מקבילות) - חובה ידע טכני במערכות, Active Directory, Office 365 ותשתיות רשת - חובה היכרות עם מתודולוגיות ITIL ואבטחת מידע - יתרון יכולות ניהול, הובלת צוות, ויחסי אנוש מצוינים - חובה שרירותיות גבוהה, חשיבה תהליכית ויכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות - חובה יתרון: השכלה רלוונטית והיכרות עם מתודולוגיות ITIL
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3148
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת איש/אשת תמיכה מנוסה לארגון רפואי גדול בלוד תיאור התפקיד: - הטמעת מערכות פנים ארגוניות.
- תחזוקה שוטפת, שדרוגי גרסה ובדיקות תוכנה.
- ביצוע פרויקטים תשתיתיים כולל תוכנה.
- עבודה אינטגרטיבית בשיתוף צוותים באגף IT.
- אחריות על סגירת מעגל טיפול תקלות/משימות.
- מתן מענה בתקלות תוכנה, חומרה וציוד קצה.
- ניתוח תקלות מורכבות ופתרונן.
- מודל עבודה היברידי.
דרישות:
- תואר ראשון במדעי המחשב/מערכות מידע או הנדסאי תוכנה/תעשיה וניהול.
- ניסיון מוכח בעבודה בסביבת שרתי טרמינל.
- ניסיון מעשי של 3 שנים לפחות במתן סיוע ותמיכה טכנית עד לרמה TIER3 (פנים ארגוני).
- ניסיון בתפעול כולל של עמדות קצה ובפתרון תקלות חומרה/תוכנה.
- ידע מוכח ברשתות ותשתיות תקשורת.
- ניסיון בתחום השירות הקשור למערכות מידע.
- שליטה מלאה במערכות הפעלה WINDOWS ובתוכנות .OFFICE
- ניסיון במערכות ירפא בתי מרקחת יתרון
- ניסיון בעבודה עם מערכת QFLOW יתרון
- שליטה ב - SQL יכולת כתיבת שאילתות יתרון
- ראייה מערכתית, תודעת שירות גבוהה ללקוחות פנים וחוץ ארגוניים, יחסי אנוש מעולים, יכולת עמידה בלחצים ועבודה בריבוי משימות, מוסר עבודה גבוה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23794
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום מערכות ממוחשבות דרוש/ה נציג/ת Help Desk ותמיכה טכנית. התפקיד כולל מתן מענה טלפוני ופרונטלי לעובדי החברה וללקוחות, טיפול בציוד קצה (מדפסות, סורקים, קופות חכמות ועוד), פתרון תקלות בתוכנה ובמערכות הפעלה, שליטה מרחוק והתקנות שונות. אצלנו תיהנה/י מסביבת עבודה צעירה ודינמית, קורס הכשרה מקצועי על חשבון החברה, אפשרויות קידום ופיתוח אישי, ותנאים מעולים מהיום הראשון.
דרישות:
- ניסיון קודם בתמיכת Help Desk / תמיכה טכנית
- שליטה במערכות Windows ו-Office
- ידע בסיסי ב-MySQL / Java / רשתות תקשורת – יתרון משמעותי
- יכולת שירותית גבוהה וניהול שיחה מול לקוחות
- זמינות למשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00033
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרושים/ות בקרי NOC – אגף מערכות מידע התפקיד כולל: בקרה ותפעול מערכות שו"ב לתשתיות IT בארגון גדול, עבודה במשמרות 24/7. טיפול ראשוני בתקלות, ניטור מערכות (שרתים, תקשורת, אחסון, ענן ואבטחת מידע), תיעוד אירועים והסלמה לגורמים מקצועיים.
דרישות:
דרישות: תעודת הסמכה רלוונטית (CCNA / ניהול רשתות / מיקרוסופט). ניסיון של שנה לפחות בתפעול מערכות שו"ב/תמיכה טכנית בארגון גדול. היכרות עם מערכות שו"ב (HPOV, SolarWinds וכו'). ידע בפרוטוקולי תקשורת TCP/IP. נכונות לעבודה במשמרות 24/7 (כולל לילות, סופ"ש וחגים).
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-00098
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם יש לך ניסיון ניהולי של שנה ומעלה (בכל תחום) + ניסיון של שנה בתחום IT - אנחנו מחפשים אותך ! במסגרת התפקיד: ניהול והובלה של צוות Help Desk המונה כ-3 נציגים, אחריות כוללת על תחום הרכש , לצד עבודת Hands-On . משרה מלאה הכוללת רכב . ימים ראשון עד חמישי 8:00-17:00 מיקום : (ליד קיבוץ נחשונים וראש העין).
דרישות:
- ניסיון ניהולי קודם – חובה (לאו דווקא מעולם ה-IT)
- ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk
- ידע וניסיון בתמיכה במערכות Microsoft (Windows, Office), ציוד קצה ותוכנות ארגוניות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
207239
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00153
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה מתן מענה פים ארגוני לעובדי החברה, השתלטות מרחוק, תמיכה טלפונית ותמיכה פרונטלית עבודה במשמרת בוקר 07:30-16:30 / 8:00-17:00
דרישות:
שנה ניסיון בתחום - חובה השכלה רלוונטית -חובה מתאים למנהל/ת רשת מחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25853
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת תומך/ת Help Desk לארגון גדול ומוביל בירושלים! מתן תמיכה טכנית לעובדי הארגון בנושאי חומרה, תוכנה, ציוד קצה ורשת. טיפול בתקלות פרונטליות ובהשתלטות מרחוק, עבודה בסביבה טכנולוגית מגוונת ודינמית.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום התמיכה הטכנית היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft ו-Office ידע בעבודה עם Active Directory ניסיון באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה יתרון לניסיון במתן שירותי Help Desk בארגון גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21216
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה בינלאומית מובילה בתחומה, עם מאות משתמשים, מערכות מתקדמות, וסביבת עבודה טכנולוגית מקצועית. הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד תמיכה משמעותי ולהתפתח בעולמות ה-IT הארגוניים. התפקיד כולל: • מתן שירות ותמיכה טכנית פנים-ארגונית - פרונטלית ובשליטה מרחוק • פתרון תקלות חומרה ותוכנה: מערכות הפעלה, יישומי Office, דפדפנים, ודוא"ל • תמיכה שוטפת במשתמשי Windows כולל הקמת משתמשים ב-Active Directory, הצטרפות מחשבים לדומיין • טיפול בתחנות עבודה: התקנת מערכות הפעלה, הגדרות BIOS, עבודה עם CMD, DNS, TELNET, SERVICES • עבודה כחלק מצוות מקצועי ומיומן עם ליווי, למידה וצמיחה
דרישות:
• הסמכה רלוונטית (טכנאי PC, רשתות) – חובה • לפחות שנה ניסיון בתמיכת Help Desk בארגון – חובה • ידע מוכח במערכות הפעלה, דפדפנים, תוכנות דוא"ל, Active Directory – חובה • היכרות עם מושגים כמו BIOS, CMD, DNS, TELNET – יתרון משמעותי • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3108
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25709
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ותפעול
מתן תמיכה טכנית מרחוק לנציגי שירות: טיפול בתקלות חומרה/תוכנה, הרשאות ומערכות רגישות. ניהול תהליכים ומעקב: בניית תהליכי עבודה, מעקב אחר פניות פתוחות, הפקת דוחות ובקרה על SLA. הדרכה והטמעה: הכנת חומרים, ליווי הכשרות, זיהוי בעיות חוזרות ובניית פתרונות מערכתיים. אדמיניסטרציה שוטפת: שימוש בכלי Office, ניהול תיאומים ועבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים התפקיד משלב בין אחריות טכנית לבין תפעול וניהול תהליכים: 50% מענה טכני טלפוני לצוות התמיכה והמוקד. 50% עבודה תפעולית ואדמיניסטרטיבית במסמכים ותהליכים. מיקום: הרצליה, יום בשבוע במוקד ירושלים + אפשרות ליום עבודה מהבית
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידים טכניים במוקד שירות/תמיכה – חובה. רקע טכני (IT / מערכות מידע / הנדסה) – יתרון משמעותי. ניסיון בניהול תהליכים או עבודה אדמיניסטרטיבית טכנית – יתרון. שליטה מלאה ב-Office – חובה. אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור). אוריינטציה שירותית גבוהה, כישורי ביטוי מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
13129
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת תומך/ת טכני/ת לגוף מוביל בתל אביב התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה לבכירי החברה, אחראיות על תמיכה בכל סביבת המחשוב האישי והשימוש במערכות המחשוב המרכזיות עבור בכירי החברה , בדגש על טיפול שוטף במכשירים ניידים כגון טלפונים סלולאריים ,טאבלטים וכדומה ריכוז דרישות המחשוב של לשכות הבכירים ויפנה אותם לגורמים המתאימים ביחידת מערכות מידע תוך מעקב ביצוע עד למתן מענה מלא לדרישות אלו.
דרישות:
ניסיון של מעל שנה כאיש תמיכה בארגון עם יותר מ- 1000 משתמשים ידע מוכח והכרות מלאה חם תוכנות MICROSOFT OFFICE ידע מוכח במערכות הפעלה של טלפונים חכמים וטאבלטים מסוג IOS ו ANDROID ידע מוכח במערכות הפעלה של מחשבי משתמשים כגון WIN10/11 ידע מוכח בניהול יישומים שיתוף פגישות וועידות וירטואליות כגון ZOOM , TEAM
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25622
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למתקן ביטחוני במרכז הארץ דרוש/ה איש/אשת Help Desk ג'וניור/ית לתפקיד מעניין ודינמי במשרה מלאה. במסגרת התפקיד נדרש מתן תמיכה טכנית למשתמשי הארגון במערכות ההפעלה וביישומי Office, טיפול בתקלות מחשוב ותמיכה מרחוק, הקמה והסרה של משתמשים במערכות הארגוניות (Active Directory), וכן עבודה שוטפת מול צוותי תשתיות ואפליקציות מקצועיים.
דרישות:
סיווג ביטחוני רמה 3 בתוקף – חובה רקע בתחום התמיכה / Help Desk במסגרת השירות הצבאי – חובה נכונות לעבודה במשרה מלאה רישיון נהיגה בתוקף – חובה נכונות לעבודה המשלבת שטח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|