תיאור תפקיד:
למתקן ביטחוני במרכז הארץ דרוש/ה איש/אשת Help Desk ג'וניור/ית לתפקיד מעניין ודינמי במשרה מלאה. במסגרת התפקיד נדרש מתן תמיכה טכנית למשתמשי הארגון במערכות ההפעלה וביישומי Office, טיפול בתקלות מחשוב ותמיכה מרחוק, הקמה והסרה של משתמשים במערכות הארגוניות (Active Directory), וכן עבודה שוטפת מול צוותי תשתיות ואפליקציות מקצועיים.
דרישות:
סיווג ביטחוני רמה 3 בתוקף – חובה רקע בתחום התמיכה / Help Desk במסגרת השירות הצבאי – חובה נכונות לעבודה במשרה מלאה רישיון נהיגה בתוקף – חובה נכונות לעבודה המשלבת שטח
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18107
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים ארכיטקט סייבר ג'וניור מוכשר אשר יצטרף לצוות אבטחת המידע שלנו, עם התמחות בתשתיות IT ובסביבות ענן, בדגש על Microsoft Azure התפקיד כולל אחריות על תכנון, יישום ושיפור פתרונות אבטחת מידע בסביבות ענן ותשתיות ארגוניות, תוך שיתוף פעולה עם צוותי הנדסה, IT ו.SecOps
דרישות:
סיווג 3 ומעלה בתוקף – יתרון משמעותי ניסיון מעשי (Hands-On) כאיש IT/SECOPS לפחות 2 שנים – חובה Hands on בעת הצורך על כלי אבטחה (Hands on לא כחלק עיקרי של התפקיד אך לעתים יהיה צורך לעזור לצוותי ה Sec Ops ) תכנון ויישום פתרונות אבטחת מידע בסביבת Azure, כולל שימוש ב-Azure Security Center, Defender for Cloud, Sentinel ועוד. ביצוע הערכות סיכונים, ניתוח פערים והמלצות לשיפור אבטחה בתשתיות ענן וOn Prem ביצוע הגדרת מדיניות, הקשחות, ניהול הרשאות ויישום בקרות אבטחה- כתיבת מסמכי ארכיטקטורה, נהלים ודוחות אבטחה. היכרות עם שירותי אבטחה בענן כגון Azure Defender, Sentinel, Key Vault, IAM. ידע בסיסי בפרוטוקולי תקשורת, מערכות הפעלה (Windows/Linux) ופתרונות הקשחה. הסמכות רלוונטיות (כגון AZ-500, SC-200, או דומות) – יתרון. יכולת עבודה עצמאית ובצוות, חשיבה אנליטית ויכולת פתרון בעיות. ידע תקשורת נתונים ופרוטוקולים כולל ידע בניהול ותחזוקה של רשתות תקשורת - יתרון וירטואליזציה ניסיון עם סביבות וירטואליות (VMware, Hyper-V או דומות) Active Directory כולל שליטה מלאה בניהול Active Directory – חובה ניסיון בהקשחת סביבות מבוססת Windows ולינוקס – יתרון היכרות עם תהליכי בטחון בארץ, בוגר יחידה או ארגון רלוונטי – יתרון ידע/ניסיון בניסוח מפרטים טכניים ודרישות ברמה הנדסית – יתרון ניסיון בכתיבת מסמכי מדיניות, תקינה והוראות עבודה – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00037
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
זמן אמת, הנותנת פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, מגייסת נציגי/ות תמיכה טכנית שישתלבו בצוות החומרה שלנו. במסגרת התפקיד:א. מתן מענה טכני (טלפוני / צ'אט אונליין / השתלטות מרחוק) ללקוחות החברה על מוצרי החברה (מוצרי חומרה מבוססי תקשורת IP). טיפול בתקלות, ביצוע התקנות תוכנה והגדרתן. ב. קשר שוטף עם טכנאי החברה, בניה ו ניהול של סידור העבודה לטכנאים (במידה ולא ניתן לפתור את התקלה מרחוק). תפקיד מגוון, מעניין, עם הרבה אופציות ללמידה, קידום והתפתחות אישית ומקצועית. משרה מלאה, ימים א-ה 8:00-17:00. מיקום - פתח תקווה (ליד הקניון הגדול והרכבת הקלה) מתאים גם לחיילים/ות משוחררים/ות יוצאי תקשוב / ממר"ם ו/או בעלי הסמכה מתאימה אך ללא ניסיון, המעוניינים/ות להיכנס לעולם הטכני והטכנולוגי, לחברה יציבה ומתפתחת, עם אופציות ללמידה וקידום.
דרישות:
א. שירותיות, יחסי אנוש מעולים, יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא - חובה ב. ידע ו/או השכלה בתחום התקשורת והרשתות (CCNA, MCSA וכד') - חובה (אפשרי גם ניסיון צבאי). ג. זמינות לתחילת עבודה מיידית - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00155
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מוסד ציבורי באזור הדרום מגייס ראש/ת צוות מוקד IT התפקיד כולל: ניהול שוטף של מוקד שירות טכני בארגון, הובלת צוות נציגים, טיפול בתקלות מורכבות ואסקלציות, יישום נהלים ושיפור תהליכים טכנולוגיים, עבודה שוטפת עם מערכות ניהול קריאות, חניכה והדרכה של צוות התמיכה, תיאום ושיתוף פעולה עם גורמים שונים בארגון ועוד.
דרישות:
- 3 שנות ניסיון בתמיכה טכנית ופתרון תקלות בתחום ה- IT - 3 שנות ניסיון בניהול צוות תמיכה טכנית / Help Desk - ניסיון בעבודה עם Active Directory, Office 365 ומערכות ניהול קריאות כגון SysAid - היכרות עם ציוד קצה, תקשורת, רשתות ומערכות הפעלה Windows - ניסיון בהובלת עובדים ותיעדוף משימות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
151270
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
|
תיאור תפקיד:
הצטרפו לחברה בינלאומית מובילה בתחומה, עם מאות משתמשים, מערכות מתקדמות, וסביבת עבודה טכנולוגית מקצועית. הזדמנות מצוינת להשתלב בתפקיד תמיכה משמעותי ולהתפתח בעולמות ה-IT הארגוניים. התפקיד כולל: • מתן שירות ותמיכה טכנית פנים-ארגונית - פרונטלית ובשליטה מרחוק • פתרון תקלות חומרה ותוכנה: מערכות הפעלה, יישומי Office, דפדפנים, ודוא"ל • תמיכה שוטפת במשתמשי Windows כולל הקמת משתמשים ב-Active Directory, הצטרפות מחשבים לדומיין • טיפול בתחנות עבודה: התקנת מערכות הפעלה, הגדרות BIOS, עבודה עם CMD, DNS, TELNET, SERVICES • עבודה כחלק מצוות מקצועי ומיומן עם ליווי, למידה וצמיחה
דרישות:
• הסמכה רלוונטית (טכנאי PC, רשתות) – חובה • לפחות שנה ניסיון בתמיכת Help Desk בארגון – חובה • ידע מוכח במערכות הפעלה, דפדפנים, תוכנות דוא"ל, Active Directory – חובה • היכרות עם מושגים כמו BIOS, CMD, DNS, TELNET – יתרון משמעותי • תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3108
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי. המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי. שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות. בוגר /ת קורס ניהול רשתות. שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. יכולת למידה מהירה.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
דרושים/ות בקרי NOC – אגף מערכות מידע התפקיד כולל: בקרה ותפעול מערכות שו"ב לתשתיות IT בארגון גדול, עבודה במשמרות 24/7. טיפול ראשוני בתקלות, ניטור מערכות (שרתים, תקשורת, אחסון, ענן ואבטחת מידע), תיעוד אירועים והסלמה לגורמים מקצועיים.
דרישות:
דרישות: תעודת הסמכה רלוונטית (CCNA / ניהול רשתות / מיקרוסופט). ניסיון של שנה לפחות בתפעול מערכות שו"ב/תמיכה טכנית בארגון גדול. היכרות עם מערכות שו"ב (HPOV, SolarWinds וכו'). ידע בפרוטוקולי תקשורת TCP/IP. נכונות לעבודה במשמרות 24/7 (כולל לילות, סופ"ש וחגים).
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-00098
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תומך/ת טכני/ת דובר/ת ערבית? אנחנו מחפשים אותך ! מרכז תמיכה טכנית בירושלים- מחפש תומך/ת Help Desk למשרה מלאה. התפקיד כולל תמיכה בסגל וסטודנטים, התקנת מחשבים וציוד, הדרכות ועבודה בצוות מערכות מידע. ימים א'-ה' מרכז פתוח: 07:30–18:00 ( כ-8 שעות משמרת) סביבת עבודה מקצועית, מגוונת ומלמדת
דרישות:
דרישות: • ניסיון טכני בסיסי או קורס בתחום • שליטה ב-Windows, Office ורשתות • דובר/ת ערבית – חובה • שירותיות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
233173
אזור:
מרכז - תל אביב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה מתן מענה פים ארגוני לעובדי החברה, השתלטות מרחוק, תמיכה טלפונית ותמיכה פרונטלית עבודה במשמרת בוקר 07:30-16:30 / 8:00-17:00
דרישות:
שנה ניסיון בתחום - חובה השכלה רלוונטית -חובה מתאים למנהל/ת רשת מחשוב
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25853
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש.ה נציג.ת Help Desk לתפקיד משמעותי ומאתגר באגף התקשוב. מדובר בהזדמנות מצוינת להשתלב בסביבת עבודה טכנולוגית מתקדמת, יציבה ובעלת שליחות ציבורית. תיאור התפקיד: - מתן תמיכה טלפונית לעובדי המשרד בארץ ובנציגויות ברחבי העולם - פתרון תקלות תוכנה, חומרה ומערכות פנים ארגוניות - עבודה עם מערכות שליטה, בקרה וניהול קריאות - הדרכות אישיות לעובדים במערכות שונות - עבודה כחלק מצוות מקצועי ומסור
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית / Help Desk - חובה השכלה רלוונטית באחד מהמסלולים הבאים: - תואר ראשון במדעי המחשב/ הנדסת מחשבים - או תואר ראשון אחר בתוספת קורסים מקצועיים בתחום מערכות מידע בהיקף של לפחות 150 שעות - או הנדסאי מחשבים/ טכנולוגיה - או בוגרי קורסים מקצועיים בהיקף של 200 שעות ומעלה בתחום התמיכה או המחשוב - או בוגרי יחידות טכנולוגיות מצה"ל/ רא"ם בתפקידים טכנולוגיים- יתרון משמעותי יכולת למידה מהירה וראש טכנולוגי נכונות לעבור תחקיר ביטחוני לסיווג "סודי ביותר" מה אנחנו מציעים: - סביבת עבודה מקצועית, נעימה ותומכת באגף טכנולוגי מוביל - היברידיות של יום עבודה מהבית לאחר 3 חודשים ראשונים בתפקיד - יציבות תעסוקתית גבוהה - הזדמנות להיות חלק ממערך טכנולוגי המשפיע על עשייה ציבורית חשובה ועבודה במשרד ממשלתי *העסקה דרך אוקטאלי אינטגרציה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18639
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
במשרד ממשלתי, המפגש עם עובדי המדינה לא נגמר במענה טכני- הוא ממשיך בליווי אישי, מקצועי ואחראי, כדי לוודא שכל מערכת עובדת בדיוק כמו שצריך. כחלק מצוות התמיכה של מערכת מרכבה, תהיה לך הזדמנות לשלב שירות איכותי עם הבנה טכנולוגית, להוביל פתרונות מול משתמשים במשרדי ממשלה שונים, וליצור חוויית שירות שהיא חלק בלתי נפרד מהשירות הציבורי בישראל. תיאור משרה:
- תמיכה והדרכה טלפונית למשתמשי מערכת מרכבה והפורטלים השונים - פתרון תקלות ותפעול בעיות בזמן אמת - ליווי והטמעת מערכות חדשות או רענון מערכות קיימות - עבודה מול צוותים טכניים נוספים ביחידת סיגמה
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/ הדרכה במערכות ממוחשבות- חובה השכלה מתאימה:
- תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת מחשבי - או תואר אחר + קורס במערכות מידע (100 שעות לפחות) - או הנדסאי מחשבים / בוגר קורסים מתקדמים (150 שעות לפחות) - או יוצא/ת צה"ל / רא"ם עם ניסיון טכנולוגי רלוונטי יכולת ניסוח גבוהה, למידה עצמית ויחסי אנוש מעולים יתרון משמעותי: - הסמכות MCSE / MCITP / MCSA / MCP - ניסיון במתן תמיכה טלפונית או הדרכה טכנולוגית למשתמשים במערכת מרכבה תעבוד.י עם טכנולוגיות מתקדמות, תשתלב.י בצוות מקצועי ומנוסה, ותהיה לך הזדמנות אמיתית להשפיע על הדרך שבה משרדי הממשלה עובדים מדי יום. מוזמנ.ת להצטרף אלינו ולהיות חלק מפרויקט לאומי שמשנה את הדרך שבה המדינה מתנהלת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
18716
|
תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת תומך/ת Help Desk לארגון גדול ומוביל בירושלים! מתן תמיכה טכנית לעובדי הארגון בנושאי חומרה, תוכנה, ציוד קצה ורשת. טיפול בתקלות פרונטליות ובהשתלטות מרחוק, עבודה בסביבה טכנולוגית מגוונת ודינמית.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום התמיכה הטכנית היכרות מעמיקה עם מערכות הפעלה של Microsoft ו-Office ידע בעבודה עם Active Directory ניסיון באבחון תקלות ופתרונן בציוד קצה יתרון לניסיון במתן שירותי Help Desk בארגון גדול
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
21216
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|