תיאור תפקיד:
חברת פתרונות מחשוב ותוכנה מובילה באזור אשדוד מתרחבת ומחפשת איש/אשת תמיכה טכנית להצטרף למשפחה שלנו! תיאור תפקיד: תמיכה פנים-ארגונית ומתן שירות ללקוחות החברה ניהול ותפעול מערכות מידע ומחשוב תחזוקת מחשבים, ציוד היקפי ושרתים מבוססי Microsoft פתרון תקלות מורכבות – חומרה ותוכנה עבודה עם Microsoft 365, PowerShell, רשתות ו-Fortigate (יתרון) תנאים מעולים בסביבת עבודה נעימה ומקצועית הזדמנות ללמוד, להתפתח ולצמוח איתנו! משרה מלאה בימים א'-ה', שעות 8:00-17:00 (ללא שישי!) יומיים בשבוע עבודה באתרי הלקוחות מיקום: מושב בני דרום (ליד אשדוד)
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד תמיכה טכנית – חובה! ידע מעמיק במערכות הפעלה בסביבת Microsoft שליטה במערכות Microsoft 365 ו-PowerShell אנגלית טובה ויכולת למידה עצמאית
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-1092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת אינטגרציה איכותית ובצמיחה בתחום שרותי סיסטם, פתרונות ענן ואבטחת מידע דרוש מנהל רשת ותמיכת משתמשים בעל יכולות מוכחות. מיקום: אזור השרון- התפקיד כולל שרות ותמיכה עבור לקוחות החברה.
- תמיכה ותחזוקת שרותי 365 ללקוחות החברה.
- טיפול, הגדרה ותחזוקת מתגים וניהול תשתיות תקשורת.
- טיפול בפתרון תקלות מחשוב, רשתות תקשורת ואינטרנט.
דרישות:
- ניסיון מוכח בתמיכה טכנית וניהול רשתות
- ידע מעשי בשירותי Microsoft 365
- היכרות עם מתגים, תשתיות תקשורת ופתרון תקלות רשת
חשוב מאוד:- יכולת עבודה בצוות.
- תודעת שירות גבוהה.
- זמינות.
אפשרויות קידום רבות בתוך הארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00004
אזור:
מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת HELP DESK למשרד ממשלתי בירושלים משרה זמנית לתקופת זמן לא ידועה התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, תיקון תקלות רשת ותמיכה בציוד תקשורת נתונים- תמיכה במשתמשי משרד התחבורה הן פרונטלית והן מרחוק תפעול ותיקון תקלות רשת תקשורת, התקנה, תפעול ותמיכה בציודי קצה. בשתי משמרות מ 7:00-19:00 (7:00-16:00 או 10:00-19:00)
דרישות:
3 שנות ניסיון בתחום והשכלה - חובה בשתי משמרות מ 7:00-19:00 (7:00-16:00 או 10:00-19:00) משרה זמנית לתקופת זמן לא ידועה עבודה מידית
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
RR 25378
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
מחפשים מועמד/ת למשרה הנ"ל עם ניסיון של 1.5 שנים לפחות. נציג תמיכה טכנית מוקד קטן של 3 אנשים כל התפקיד הינו טלפוני אין שישי שבת משמרות של 9 שעות כל יום בין השעות 07:00-18:00 עבודה מהמשרד – היברדיות במקרים חריגים בלבד מתן מענה ללמעלה מ2,000 משתמשים תפקיד עם אופק קידום משמעותי ולטווח הבריאות
דרישות:
אנגלית ברמת קריאה/כתיבה/דיבור – חובה. 10Windows - חובה Microsoft365 – חובה שנה/שנה וחצי ניסיון – חובה שירותי, סבלני נייד להגעה עצמאית למקום ( אין תחבורה טובה באזור) מיקום – אזור : שוהם
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - ראש העין
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
ארגון בטחוני גדול בצפון מגייס Help Desk התפקיד כולל: תמיכה טכנית באלפי עובדי הארגון, טיפול בתקלות טלפוניות והשתלטות מרחוק, עבודה בסביבה טכנולוגית ועוד.
דרישות:
- שנתיים ניסיון כ-Help Desk - ניסיון צבאי כמנהל/ת רשת / ניסיון ממוקד טכני - ניסיון בתמיכה במערכות Windows וביישומי Office - ניסיון בתמיכה באפליקציות ובעבודה בסביבת Linux - יתרון - ניסיון Teir2 - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
145459
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים איש/אשת תמיכה טכנית מוכשר/ת ובעל/ת הכשרה מעמיקה להצטרף לצוות הפיתוח שלנו ולהוות גורם מרכזי בתהליך השיפור והפיתוח של מוצר הדגל שלנו מערכת דיוור ושליחת מסרים ממגוון פלטפורמות. אנו מחפשים מועמד/ת עם תקשורת בין-אישית מצוינת, יצירתיות, ויכולת להתמודד בסביבה דינמית ומשתנה. במסגרת התפקיד: -אחריות לפתרון בעיות טכניות מורכבות -שיתוף פעולה בין צוותי השירות והפיתוח -שיפור התהליכים והמוצרים שלנו. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- הבנה טכנית מעמיקה והיכרות עם עולם ה-API - עם דגש על Rest. - ידע במערכות Endpoints ופתרון תקלות בסביבת אינטרנט מבוססת פרוטוקול http. - היכרות עם UML ויכולת קריאה והבנה של תרשימי זרימה - יתרון. - רקע מקדים מקורס תכנות/מדעי המחשב/הנדסת תוכנה - יתרון. - ניסיון בסיסי ב-SQL – יתרון. - השכלה בתחומים הקשורים למערכות מידע, תוכנה או מדעי המחשב. המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
558025
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ליונילינק דרוש\ה hekpdesk לארגון ממשלתי בירושלים במסגרת התפקיד: שליטה מרחוק, טיפול בתקלות תוכנה, בעיות הדפסה, התחברות למערכת, איפוס סיסמאות, התקנת המערכת ,WINDOWS ,OFFICE, ציוד היקפי, שימוש במערכת CRM . אקטיב דירקטור. עבודה בצוות מקצועי, ביצוע מגוון משימות במקביל
דרישות:
- ניסיון של עד שנתיים בתפקיד זהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
14041
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
אם אתם חיים ונושמים מחשבים, אוהבים לפתור תקלות ולתת שירות מצוין – זה המקום בשבילכם - מתן מענה לעובדי החברה בתקלות חומרה, תוכנה, רשת וציוד קצה
- מענה לקריאות משתמשים – בטלפון, בצ'אט או מרחוק
- ביצוע אבחון מרחוק של הבעיה ומתן פתרון/ הדרכה לפתרון בעיות בתקלות ושאלות.
- עבודה עם יישומי Office ומערכות הפעלה של Windows, תמיכה בציוד קצה ועוד
דרישות:
- ידע מעמיק במחשבים, רשתות ותמיכה טכנית
- תעודה או לימודים בתחום – חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתמיכת Help Desk – חובה
- ניסיון קודם בשירות טכני – יתרון משמעותי
- יכולת תפקוד בסביבה דינאמית וטכנולוגית
- שירותיות, ראש גדול וחיוך :)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
152626
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1 קריאה וניתוח לוגים העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם מתן שירות ישיר לצוותי מכון מור ומשתמשי מערכות המידע הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות ניסיון מקצועי נדרש (חובה)
דרישות:
ניסיון מוכח בפתרון בעיות היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11 ניסיון עם במערכותActive Directory יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפתPowerShell ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות) היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
13409
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים. * הכירות עם AD. *ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק. * שירותיות וראש גדול.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00569
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
תחומי אחריות עיקריים: • טיפול בבעיות תוכנה וחומרה המועברות מצוות T1 • קריאה וניתוח לוגים • העברת תקלות מורכבות לרמה מקצועית גבוהה יותר (T3) עם תיעוד מפורט • מחויבות לעמידה בזמני תגובה ופתרון • תיאום שוטף עם צוותי פיתוח, תקשורת וסיסטם • מתן שירות ישיר לצוותי הארגון ומשתמשי מערכות המידע • הובלה וביצוע פרויקטים רוחביים כגון שדרוגי מערכות ויישום טכנולוגיות חדשות • עבודה כחלק מצוות טיר 2 שעות עבודה: • ימי השבוע: 07:30 עד 16:30 או 09:30 עד 18:30 יתכנו שעות נוספות גלובליות • תורנויות לילה, סופי שבוע וחגים לפי לוח תורנות מתואם - לעתים נדירות!
דרישות:
דרישות חובה: • ניסיון מוכח בתפקיד IT (אפשר גם HELP DESK טיר 1) לפחות שנתיים • היכרות עמוקה עם Windows Server ותחנות עבודה Win 10\Win11 • ניסיון עם במערכות Active Directory • ניסיון בטיפול במגוון רחב של רכיבי חומרה • הכרת הגדרות ותחזוקת מערכות הדפסה (שרתי הדפסות ומדפסות מתקדמות) דרישות יתרון: • ניסיון עם SysAid או מערכות דומות • יכולת כתיבה ותחזוקת סקריפטים בשפת PowerShell • הכרת מערכות מידע רפואיות • ניסיון במערכות ניהול תורים • הכרות עם פינפדים ומערכות תשלום • היכרות עם מערכות תקשורת , Firewalls, Citrix ודרייברים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2667
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
למחלקת בחינות ממוחשבות בפתח תקווה דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים להצטרף לצוות הטכנאים לעבודה משרדית ושטח. תחזוקה שוטפת של ציוד מחשוב, התקנה מחשבים, מתן תמיכה טכנית בחברה, יציאה לאתרים ברחבי הארץ והקמת כיתות בחינה ממוחשבות ותפעולן
דרישות:
ידע בתחום התקשורת LAN/WAN - יתרון ידע בסיסי במחשבים, חומרה ותוכנה עמידה במצבי לחץ ויכולת לתת מענה הולם למספר מקרים במקביל יכולת למידה עצמית ורצון להתפתח רישיון נהיגה חובה יכולת עבודה עצמאית ובצוות סדר וארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-290
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית דרוש/ה סטודנט/ית לתפקיד ראשוני בעולם הטכנולוגי- HELP DESK מתן תמיכה טכנית ראשונית (Tier 1) למשתמשי הארגון, כולל טיפול בתקלות מחשוב, ציוד קצה, תוכנות, רשתות וציוד היקפי, על מנת להבטיח המשכיות תפעולית ופתרון תקלות יעיל ומהיר.
דרישות:
דרישות סטודנט לאחד המקצועות הבאים- מדעי המחשב/מערכות מידע/הנדסת תוכנה/תעשיה וניהול/מנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע,הנדסאי באחד המקצועות הטכנולוגיים או בוגר יחידה טכנולוגית בצה"ל
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
JB-02429
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברה ממשלתית באזור ירושלים מגייסת Help Desk התפקיד כולל: עבודה כחלק מצוות תמיכה טכנית, מענה טלפוני ותמיכה טכנית למשתמשי קצה, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, התקנת אימייג'ים, תמיכה במערכות ועוד.
דרישות:
- ניסיון במתן תמיכה טכנית כ-Help Desk / בוגר קורס ניהול רשתות / ניסיון צבאי - ניסיון במערכות הפעלה Windows כולל Registry - ניסיון בתקלות חומרה, מדפסות וציוד נלווה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
150067
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
- לחברה מובילה במרכז הארץ
- משרה חלקית - יומיים שלושה בשבוע מהמשרדים
- מתאימה לסטודנטים בעלי ניסיון של מעל שנתיים בעולמות ה-HELP DESK וה-PC
דרישות:
מעל שנתיים ניסיון בעולמות ה- HELP DESK וה-PC
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-02337
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|