תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are a highly profitable, fast-growing financial technology company powering the future of financial services. Our comprehensive suite of innovative and scalable embedded payments, cards, and lending products deliver financial services for millions of businesses and consumers around the globe. You are As a technical-oriented individual and an experienced manager, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems at all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things, and teach what you know, and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills and leadership skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.
דרישות:
Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required 5+ years of experience working as a senior help desk specialist/ experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required Leadership skills: ability to run a project from start to finish and direct a team if necessary - Required Excellent Customer Service skills via phone, email, and in-person – Required Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf Possess a "no task too small" attitude. You must be willing to work off-hours from time to time Strong Technical and Organization Skills Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)Work from our Jerusalem office 5 days a week. (Possibility for 1 remote day a week)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
842897
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Malam- Team מעוניינת לגייס תומכי/ות Help Desk ללא ניסיון במסגרת התפקיד תמיכה באמצעות תוכנות של השתלטות מרחוק לעובדי הארגון, מתן מענה ותמיכה לתקלות רשת, תקלות במדפסות, תקלות בשרתי Exchange, תקלות במערכות הפעלה של Windows ,תמיכה בתוכנות, ניהול משתמשים ב-AD ועוד. העבודה במשרה מלאה במשמרות א-ה ופעם בחודש יום שישי.
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום ה-IT כגון: ניהול רשתות / MCSA / סייבר ואבטחת מידע וכדומה - תמיכה טכנית- יתרון משמעותי. - נכונות לעבודה לטווח ארוך. - שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש טובים.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
531944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים תומך/ת Help Desk למשרה מעניינת ומאתגרת, הכוללת מתן שירות ותמיכה לגורמים פנים-ארגוניים בנושאי מערכות הפעלה, תקשורת והרשאות ברשת! מה כוללת העבודה? מתן תמיכה וסיוע לעובדי החברה בתקלות טכניות עבודה עם מערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל מתן מענה מהיר ויעיל תוך שמירה על רמת שירות גבוהה
דרישות:
דרישות התפקיד: הסמכה רלוונטית בתחום – חובה לפחות שנה ניסיון בתפקיד דומה בארגון בינוני ומעלה ידע וניסיון בעבודה עם מערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל יכולת עבודה תחת לחץ וגמישות למצבים משתנים תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה בצוות
משרה מלאה בימים א'-ה' נדרשת זמינות לכוננות ערב וכוננות בימי שישי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12426
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברת Mertens - MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת אפליקטיבי/ת (ללא ניסיון) לתמיכה במערכות מידע בארגון רפואי מוביל. תיאור התפקיד: עבודה בצוות תמיכה במוקד מערכות מידע מתן תמיכה אפליקטיבית בתוכנות ייעודיות הזדמנות מצוינת לצבירת ניסיון בתחום המערכות מידע
דרישות:
ניסיון קודם במוקד תמיכה/שירות – יתרון מיומנויות מחשב גבוהות – שליטה ב-Windows, אופיס ואינטרנט זיקה לתחום השירות והמחשוב ויכולת הובלת שיחה נכונות לעבודה במשמרות במוקד טלפוני
המשרה מתאימה מאוד לסטודנטים – גמישות במשמרות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
31566
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת מנהל/ת רשת לארגון באזור תל אביב. מה התפקיד כולל? ניהול ותחזוקה של סביבות מקומיות ובענן. עבודה מול מגוון רחב של מוצרים בתחומי תקשורת ואבטחת מידע. תמיכה וניהול Active Directory, SCCM, GPO, Intune. התמודדות עם איומי סייבר וניהול הרשאות וזהויות. תחזוקת תשתיות תקשורת וציוד רשת. הובלת פרויקטים טכנולוגיים וניהול סביבות וירטואליות.
דרישות:
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול רשתות בארגונים גדולים מומחיות בסביבת Microsoft (AD, SCCM, GPO, Intune) ידע בתחום אבטחת מידע , ניהול הרשאות והתמודדות עם איומי סייבר ניסיון בניהול תשתיות תקשורת, ציוד רשת ופתרון תקלות ניסיון בעבודה בסביבות ענן (AWS, Azure)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
33103
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת נסיעות בבית דגן מחפשת נציג/ת תפעול לגורמים שונים בחברה לתת מידע לנהגי אוטובוס על תקלות שיש, עבודה מול טכנאים הכל טלפוני
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-00011
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול צוות בתפקידי תמיכה בהפעלת מחשב והרשת הארגונית במתן שירות ותמיכה במחשבים, ציוד היקפי ותוכנות, התקנה, תחזוקה ועדכון של מערכות הפעלה ויישומים, ניהול וטיפול בתקלות חומרה ותוכנה, עבודה עם שרתים, מערכות גיבוי ורשתות תקשורת, תיעוד תקלות ופתרונות במערכת קריאות שירות, שירות ותמיכה לחדרי התקשורת, עמדות העבודה וחדרי הישיבות ב- 10 אתרי הארגון בקיאות בהפעלת מערכות שליטה ובקרה לניטור, שליטה ותחזוקה לחומרה, לתוכנה, דואר אלקטרוני, סינכרון סלולר לצורך עבודה רציפה ותקינה של כלל משתמשי הקצה בהנחיית ראש התחום.
דרישות:
ניסיון של שנתים בתחום - חובה השכלה טכנולוגית- חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
NS 24952
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך
תומך/ת אפליקטיבי
תומך/ת אפליקטיבי
תומך/ת אפליקטיבי
TSG
24/04/2025
תיאור תפקיד:
בר טכנולוגיות מקבוצת TSG מתרחבת ומגייסת תומך/ת אפליקטיבי למערכות החברההתפקיד כולל:- עבודה בצוות תמיכה במוקד תמיכה למערכות החברה ללקוחות ברחבי הארץ.
- זיהוי צורכי הלקוח, איתור כשלים טכניים וסיוע במציאת פתרונות ויישומם.
- העברת הדרכות פרטניות.
- מתן שירות ללקוחות החברה במגוון תחומים.
- עבודה שוטפת מול צוות הפיתוח.
דרישות:
- ניסיון עבודה קודם של שנה במוקד תמיכה / שירות - יתרון.
- יחסי אנוש מעולים.
- יכולת למידה עצמאית.
- ראיה מערכתית ואוריינטציה טכנולוגית טובה.
- רישיון נהיגה לרכב פרטי בתוקף.
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1954
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה בטחונית מובילה בתחום הRF דרוש/ה טכנאי/ת מחשבים ורשתות התפקיד כולל: תמיכה במשתמשים, טיפול בציוד קצה, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, התקנת מערכות הפעלה. תמיכה טכנית שוטפת לעובדי הארגון .
דרישות:
- לפחות 3 שנות ניסיון כטכנאי/ת PC וhelp desk- חובה
- ידע וניסיון בפתרון תקלות מחשב, טיפול בתקלות חומרה- חובה
- ניסיון בתפקיד דומה מארגון בינוני-גדול
- היכרות וניסיון בסביבת מייקרוסופט, Active Directory, סביבת VMware.
- ניסיון בעודה מול ציוד היקפי - מדפסות, סורקים וכו
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
20082
אזור:
מרכז - תל אביב
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
- לחברה מובילה במרכז הארץ
- משרה חלקית - יומיים שלושה בשבוע מהמשרדים
- מתאימה לסטודנטים בעלי ניסיון של מעל שנתיים בעולמות ה-HELP DESK וה-PC
דרישות:
מעל שנתיים ניסיון בעולמות ה- HELP DESK וה-PC
היקף משרה:
משרה חלקית
קוד משרה:
JB-02337
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכני/ת HELP DESK לתפקיד זמני- החלפה לחופשת לידה. התפקיד כולל תמיכה פנים אירגונית בעובדים וטיפול בתקלות תוכנה, מערכות הפעלה, ציוד היקפי ורשתות.
דרישות:
ניסיון של שנה בתמיכה טכנית- אפשרי מהצבא ניסיון בטיפול בתקלות תוכנה ידע בתוכנות OFFICE ומערכות הפעלה WIN ידע ב- AD ו- Exchange ידע ברשתות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
MP 26328
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים
|
תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת אחראי/ת מחשוב לגוף ממשלתי בתל אביב התפקיד כולל: טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, מתן מענה טכני למשתמשים וטיפול בתקלות ניהול משתמשים בActive Directory קבוצות שיוך ל- GPO, טיפול בציוד קצה: מסכים, מדפסות, סורקים ועוד סנכרון טלפונים חכמים למייל האירגוני,גיבוי ושחזור חומר מטלפונים חכמים.APPLE, Android
דרישות:
3 שנות ניסיון והשכלה בתחום - חובה שעות עבודה 7:30-16:30 ניסיון בעבודה עם VMware Horizon Client - VDI ניסיון עם תוכנה שליטה מרחוק TeamViewer - CmRcViewer (SCCM) - Offer Remote
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24939
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
למרטנס Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית בארגון רפואי בירושלים. התפקיד כולל מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי החברה, שימוש בתוכנות השתלטות מרחוק, וטיפול בתקלות רשת, תוכנה, חומרה, הגדרות ציוד קצה ועוד. התפקיד במשמרות 24/7.
דרישות:
ניסיון בתור Help Desk של שנה לפחות ניסיון בעבודה מול תוכנות Office ו- Win מתאים לסטודנטים / סטודנטיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32654
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
חברת One Taldor מגייסת תומך/ת מטמיע/ת SAP לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: תמיכה טכנית לכלל משתמשים הארגון, הטמעה על מערכת SAP עבודה על מודולים שונים במערכת SAP כמו MM, FI השתלטות מרחוק, פתרון תקלות לווי וסיוע טכני
דרישות:
3 שנות ניסיון והשכלה רלוונטית - חובה ניסיון בהטמעה והדרכה מערכות מורכבות או מרכזיות ומרובות משתמשים בפלטפורמה SAP היכרות עם Notifction, CO, SD, הזמנות רכש, MM, FI
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24947
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|