דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 30 משרות עבודה בתחום Help Desk

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Help Desk" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : System Admin, אחראי משמרת HELP DESK, איש תמיכה טכנית ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי HELP DESK

טכנאי HELP DESK

חברה דיסקרטית

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה מובילה באזור נתניה דרוש/ה: טכנאי/ת הלפ דסק.
לעבודה כחלק מצוות טכנאים.
התפקיד כולל:
*תמיכה בעובדי החברה ( סביב 1,000 משתמשי קצה מטה ושטח).
*טיפול בתקלות חומרה ותוכנה.
*תמיכה במדפסות והשתלטות מרחוק.
דרישות:
ניסיון מוכח לפחות שנה בתחום -חובה
תמיכה טכנית בעובדי החברה
ניסיון בפתרון תקלות מחשוב, טיפול בתקלות Office ותקלות תקשורת
ניסיון בעבודה בסביבת windows עבודה עם image ו- active directory
עבודה עם מרכזיית IP - יתרון
א-ה 8:00-17:00 + נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי דרישה.
המשרה כוללת רכב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1044
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים טכנאי/ת PC או תומכ/ת Help desk למערכות מידע ומחשוב בבאר שבע.

דרושים טכנאי/ת PC או תומכ/ת Help desk למערכות מידע ומחשוב בבאר שבע.

one תקשורת ואבטחת מידע

19/11/2025

תיאור תפקיד:
  • עבודה בצוות טכנאים האחראים על תמיכה וסיוע למשתמשים בשימוש באפליקציות מערכתיות,
  • ניתוב וטיפול בתקלות,
  • ניהול משתמשים לרבות הרשאות,
  • בקרה ותפעול של תהליכים, התקנה ,
  • תפעול ופתרון תקלות חומרה ותוכנה,
  • כולל ציוד היקפי ותיקון תקלות במדפסות ,
  • תחנות עבודה וציוד קצה,
  • ציוד מחשוב ומערכות הפעלה,
  • השתלטות מרחוק לטיפול בתקלות.
דרישות:
  • ניסיון במערכות SAP, CRM - יתרון משמעותי
  • ניסיון במערכות Active Directory וניהול משתמשים – יתרון משמעותי
  • ניסיון בתמיכה טלפונית - יתרון
  • ניסיון בתמיכה במערכות מידע ומחשוב - יתרון
  • השכלה/קורסים רלוונטיים במחשוב – יתרון
  • סיווג ביטחוני - יתרון משמעותי.
  • משרה מלאה , עבודה במשמרות בבאר שבע.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך /ת טכני הלפ דסק (HLEP DESK) - משרה מלאה

תומך /ת טכני הלפ דסק (HLEP DESK) - משרה מלאה

שאיפות הכוונה והשמה

19/11/2025

תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק.
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה..
מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי.
המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי.
שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות.
בוגר /ת קורס ניהול רשתות.
שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365.
יחסי אנוש טובים.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת למידה מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 2043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה 

נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה 

Mertens - Malam Team

19/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה.

תיאור משרה:
מתן תמיכה טכנית פרונטלית וטלפונית למשתמשי הארגון.
טיפול בתקלות חומרה (מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי) ותקלות תוכנה (מערכות הפעלה, יישומים ארגוניים).
התקנות ושדרוגים של מערכות הפעלה ותוכנות.
ניהול קריאות שירות במערכת ניהול תקלות (CRM).
עבודה מול צוותי IT נוספים ומנהלי מערכות.
דרישות:
ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון בינוני/גדול - חובה.
ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows, Office 365.
יכולת פתרון בעיות חומרה ותוכנה.
ניסיון עם מערכות ניהול משתמשים (Active Directory).
ידע בסיסי ברשתות תקשורת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34775
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סייבר ג'וניור

סייבר ג'וניור

Unilink - יונילינק

19/11/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים ארכיטקט סייבר ג'וניור מוכשר אשר יצטרף לצוות אבטחת המידע שלנו, עם התמחות בתשתיות IT ובסביבות ענן, בדגש על Microsoft Azure התפקיד כולל אחריות על תכנון, יישום ושיפור פתרונות אבטחת מידע בסביבות ענן ותשתיות ארגוניות, תוך שיתוף פעולה עם צוותי הנדסה, IT ו.SecOps
דרישות:

סיווג 3 ומעלה בתוקף – יתרון משמעותי
ניסיון מעשי (Hands-On) כאיש IT/SECOPS לפחות 2 שנים – חובה
Hands on בעת הצורך על כלי אבטחה (Hands on לא כחלק עיקרי של התפקיד אך לעתים יהיה צורך לעזור לצוותי ה Sec Ops )
תכנון ויישום פתרונות אבטחת מידע בסביבת Azure, כולל שימוש ב-Azure Security Center, Defender for Cloud, Sentinel ועוד.
ביצוע הערכות סיכונים, ניתוח פערים והמלצות לשיפור אבטחה בתשתיות ענן וOn Prem
ביצוע הגדרת מדיניות, הקשחות, ניהול הרשאות ויישום בקרות אבטחה-
כתיבת מסמכי ארכיטקטורה, נהלים ודוחות אבטחה.
היכרות עם שירותי אבטחה בענן כגון Azure Defender, Sentinel, Key Vault, IAM.
ידע בסיסי בפרוטוקולי תקשורת, מערכות הפעלה (Windows/Linux) ופתרונות הקשחה.
הסמכות רלוונטיות (כגון AZ-500, SC-200, או דומות) – יתרון.
יכולת עבודה עצמאית ובצוות, חשיבה אנליטית ויכולת פתרון בעיות.
ידע תקשורת נתונים ופרוטוקולים כולל ידע בניהול ותחזוקה של רשתות תקשורת - יתרון
וירטואליזציה ניסיון עם סביבות וירטואליות (VMware, Hyper-V או דומות)
Active Directory כולל שליטה מלאה בניהול Active Directory – חובה
ניסיון בהקשחת סביבות מבוססת Windows ולינוקס – יתרון
היכרות עם תהליכי בטחון בארץ, בוגר יחידה או ארגון רלוונטי – יתרון
ידע/ניסיון בניסוח מפרטים טכניים ודרישות ברמה הנדסית – יתרון
ניסיון בכתיבת מסמכי מדיניות, תקינה והוראות עבודה – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00037
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one Taldor מגייסת בקר.ית NOC

one Taldor מגייסת בקר.ית NOC

one פתרונות טכנולוגיים

19/11/2025

תיאור תפקיד:
דרושים/ות בקרי NOC – אגף מערכות מידע
התפקיד כולל:
בקרה ותפעול מערכות שו"ב לתשתיות IT בארגון גדול, עבודה במשמרות 24/7.
טיפול ראשוני בתקלות, ניטור מערכות (שרתים, תקשורת, אחסון, ענן ואבטחת מידע), תיעוד אירועים והסלמה לגורמים מקצועיים.
דרישות:
דרישות:
תעודת הסמכה רלוונטית (CCNA / ניהול רשתות / מיקרוסופט).
ניסיון של שנה לפחות בתפעול מערכות שו"ב/תמיכה טכנית בארגון גדול.
היכרות עם מערכות שו"ב (HPOV, SolarWinds וכו').
ידע בפרוטוקולי תקשורת TCP/IP.
נכונות לעבודה במשמרות 24/7 (כולל לילות, סופ"ש וחגים).
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: JB-00098
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומך/ת מחשוב לארגון בריאותי גדול בירושלים!

דרוש/ה תומך/ת מחשוב לארגון בריאותי גדול בירושלים!

לוג-און תוכנה

19/11/2025

תיאור תפקיד:
תמיכה טכנית למשתמשי הארגון – קו ראשון ושני לטיפול בתקלות מחשוב מגוונות (מערכות הפעלה, תקשורת, תוכנות מדף ויישומים ייעודיים)
עבודה מול יחידות התמיכה המתקדמות (סיסטם, תקשורת וכד'), כולל אבחון תקלות והפעלת אסקלציה במידת הצורך
מענה לפניות משתמשים ורפרנטים, כולל הטמעה וליווי שוטף בשימוש ביישומים ייעודיים
ניהול מקצועי של צוות התמיכה (סיוע למנהל המוקד)
בקרה על קריאות המועברות מקו ראשון לקו שני
שותפות בצוות מקצועי התומך במגוון מערכות הארגון
למידה מתמדת בסביבה דינאמית עם אפשרות להתפתחות מקצועית
שעות פעילות המוקד:
ימים א'-ה': 07:30-17:00 (פעילות מלאה)
ימים א'-ה': 17:00-20:00 (פעילות חלקית)
ימי ו': 07:30-12:00 (פעילות חלקית)
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/Help Desk
ניסיון במתן תמיכה למשתמשים בסביבות Windows, תקשורת ותוכנות מגוונות
יכולת למידה מהירה, עבודה בצוות ועמידה בלחץ
שירותיות גבוהה, אחריות ויכולת Multitasking
יתרון משמעותי ל:
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים / במגזר הציבורי / מגזר הבריאות
ניסיון בעבודת צוות ובתמיכה בקווים ראשונים/שניים
ניסיון בעבודה עם Excel וניתוח דוחות סטטיסטיים
ניסיון בניהול מאגרי ידע
ניסיון בבקרה ומעקב אחר קריאות שירות
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02428
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת תמיכה טכנית ותפעול

נציג/ת תמיכה טכנית ותפעול

TOP SOFT

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ותפעול
מתן תמיכה טכנית מרחוק לנציגי שירות: טיפול בתקלות חומרה/תוכנה, הרשאות ומערכות רגישות.
ניהול תהליכים ומעקב: בניית תהליכי עבודה, מעקב אחר פניות פתוחות, הפקת דוחות ובקרה על SLA.
הדרכה והטמעה: הכנת חומרים, ליווי הכשרות, זיהוי בעיות חוזרות ובניית פתרונות מערכתיים.
אדמיניסטרציה שוטפת: שימוש בכלי Office, ניהול תיאומים ועבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים
התפקיד משלב בין אחריות טכנית לבין תפעול וניהול תהליכים:
50% מענה טכני טלפוני לצוות התמיכה והמוקד.
50% עבודה תפעולית ואדמיניסטרטיבית במסמכים ותהליכים.
מיקום: הרצליה, יום בשבוע במוקד ירושלים + אפשרות ליום עבודה מהבית
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידים טכניים במוקד שירות/תמיכה – חובה.
רקע טכני (IT / מערכות מידע / הנדסה) – יתרון משמעותי.
ניסיון בניהול תהליכים או עבודה אדמיניסטרטיבית טכנית – יתרון.
שליטה מלאה ב-Office – חובה.
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור).
אוריינטציה שירותית גבוהה, כישורי ביטוי מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13129
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk

Help Desk

נפש בנפש

19/11/2025

תיאור תפקיד:
NBN is looking for a service-oriented and self-motivated Helpdesk support technician to join our innovative and cutting-edge IT team, supporting a staff located in multiple locations. The position is full-time and based in our Tel Aviv office.
In this role, you will work as part of our Systems team and under our Sr. Systems Admin on maintaining and monitoring the computer systems and networks for our organization. You will be tasked with solving complex technical issues and will also collaborate with team members to assist them with their technical requirements and solutions.

Responsibilities
  • Network servers and technological tools maintenance, and management
  • Test, evaluate, and implement new technology for the business
  • Maintain Microsoft Windows Servers / Azur VM’s and Entra environment
  • Management of Active Directory, 365, GPOs, Backups, SharePoint and environment
  • Support and maintain The TLV office as part of our helpdesk team.
  • User Setup and installation: Windows, Office, Anti-Virus, VPN, ZTNA
  • Evaluate and implement solutions for security issues
דרישות:
Requirements
  • Proven experience as a Helpdesk support technician or similar role
  • Proven systems experience and helpdesk skills
  • Experience in PC, Server, Networking hardware, and 365 / Azure services
  • Up-to-date knowledge of the latest IT and software trends
  • Experience with databases, networks (LAN, WAN), network printers and patch management
  • Experience with system security
  • Experience with data backup and recovery solutions.
  • Knowledge of DNS and DHCP
  • Familiarity with standard Cellular phone equipment, setup, transfer, backup and problem solving.
  • Resourcefulness and problem-solving aptitude; ability to research and find solutions for IT-related problems.
  • Excellent communication skills in English and Hebrew
  • Basic MS-SQL knowledge
  • Ability to interface with and offer IT support for employees in a calm, professional and pleasant way
  • BSc/Ba in Information Technology, Computer Science or a related discipline; professional certification (e.g. Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)) is a plus
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

one פתרונות טכנולוגיים

19/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה
ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25709
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk

Help Desk

קומבלק איי.טי. בע"מ

19/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Comblack מגייסת נציג/ת תמיכה טכנית לארגון ממשלתי בירושלים!
התפקיד כולל טיפול בקריאות שירות, פתרון תקלות במערכות מחשוב, ניתוב בעיות לגורמים מקצועיים, ותמיכה במשתמשים במערכות Windows, תקשורת ואינטרנט – בסביבה טכנולוגית מתקדמת ומאתגרת.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים ומעלה בתמיכה טכנית
ניסיון במוקד תמיכה טלפוני ובמוקד HD
ידע וניסיון בעבודה עם מערכות Windows ו-Office
היכרות עם Active Directory (AD)
שירותיות, סבלנות ויחסי אנוש מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 21286
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך.ת Help Desk

תומך.ת Help Desk

Mertens - Malam Team

19/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת תומך.ת Help Desk לחברה מובילה ברעננה.

תיאור משרה:

מתן תמיכה טכנית שוטפת לכ־1,000 משתמשים במערכות מחשוב וציוד קצה.
טיפול בתקלות חומרה במחשבים ניידים: איתור תקלה, החלפים, תיקון ושדרוגים.
ניהול מלאי ציוד מחשוב וניהול מחסן הציוד: קבלת ציוד חדש, תיעוד ובקרת מלאי והכנת עמדות ציוד לעובדים חדשים.

עבודה שוטפת עם מערכת ניהול קריאות ותיעוד פעולות בהתאם לנהלים.
יציאה לאתרי החברה לפי צורך לתמיכה בעובדי חוץ.
מתן שירות מקצועי, מהיר ואדיב תוך שמירה על שביעות רצון גבוהה של המשתמשים.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתמיכת Help desk בארגון גדול - חובה.
היכרות עם Active directory,סביבת Office365 ותשתיות Microsoft נוספות.
ידע מעמיק בחומרת מחשבים, בדגש על מחשבים ניידים (אבחון ותיקון תקלות).
ניסיון בעבודה עם מערכת ניהול קריאות ועם מערכת Priority.
תעודות הסמכה רלוונטיות בתחום המחשוב – יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34759
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת Helpdesk

תומכ/ת Helpdesk

MatchPoint IT

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים.
* הכירות עם AD.
*ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק.
* שירותיות וראש גדול.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00569
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת

תומך/ת טכני/ת

קבוצת יעל

19/11/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת לארגון ממשלתי גדול בירושלים

תיאור התפקיד:
  • קבלת וטיפול בקריאות שירות במערכות המחשוב של המשרד
  • פתרון תקלות תוכנה וחומרה והפעלה של מערכות קיימות
  • ניתוב קריאות לצוותים מקצועיים לפי הצורך
  • טיפול באירועים מורכבים ומתמשכים
  • עבודה בסביבה טכנולוגית גדולה ורוחבית
  • עבודה היברידית
דרישות:
  • מעל 3 שנות ניסיון בתמיכה טכנית / Helpdesk / IT Support
  • עבודה עם מערכות מחשוב ארגוניות
  • ניסיון מוכח בפתרון תקלות מורכבות
  • השכלה רלוונטית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23970
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון

נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון

חברה דיסקרטית

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון
תיאור המשרה:
רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק?
אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד.
• יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות.
• גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
• שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה.
• לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-02260
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!