תיאור תפקיד:
איש/ת Help Desk להשתלבות בחברת היי-טק בשרון מתן תמיכה פרונטאלית, טלפונית וע"י השתלטות מרחוק טיפול בתקלות חומרה, תוכנה, רשת ומדפסות ניהול משתמשים, תיבות דואר וציוד קצה
דרישות:
לפחות 3 שנים ניסיון בתפקיד טכנאי מחשביםHelpDesk/ ניסיון בעבודה עם שרתי Windows ו- Active Directory ניסיון בעבודה עם 365Microsoft - SharePoint, Teams, OneDrive, Identity, Exchange ניסיון עם מערכות וירטואליזציה מסוג VMware ניסיון עם מערכת גיבוי מסוג Veeam Backup יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות , לעיתים בשעות לא שגרתיות יכולת למידה עצמית תודעת שרות גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-09094
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית ללקוחות פרטיים ועסקיים. התפקיד כולל פתרון תקלות ותמיכה מקצועית ללקוחות החברה. תפקיד מקצועי מאתגר ודינמי, המאפשר מסלול התקדמות מקצועי לרבות תגמולים כספיים.
דרישות:
היכרות עם עולמות האינטרנט (תקשורת) , חיבור והגדרות נתבים • ידע במערכות הפעלה, דפדפנים ותוכנות דוא"ל • עבודה במוקד תמיכה טכנית לפחות כשנה – יתרון משמעותי • אנו מאפשרים מסלול התקדמות בהתאם להסמכות מקצועיות שלצידו תגמול כספי . • אפשרויות קידום פנימי לתפקידים במחלקת התמיכה וההנדסה • העשרות מקצועיות ותמיכה בהסמכות טכנולוגיות.
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
12137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
תחומי תמיכת הצוות כוללים: התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה – עובדים, מרצים וסטודנטים תמיכה אפליקטיבית – אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו' סביבת עבודה: העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה. מרכז התמיכה פועל: בין הימים א' עד ה' מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00 שגרת עבודה: משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00 כ 4-6 פעמים בחודש נדרשת המשמרת "מאוחרת" (עד 18:00 או 20:00) כפעם בחודש יום שישי יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית נכונות לשעות נוספות
דרישות:
אנו מחפשים אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, יכולות טכניות גבוהות ויכולת לטפל בתקלות המורכבות ביותר בסביבה דינמית ומאתגרת. ניסיון מקצועי: לפחות שנתיים בתפקיד HELP DESK או כתומך אפליקטיבי. יכולת טכנית גבוהה: ניסיון מוכח באיתור ופתרון תקלות מורכבות במערכות מחשוב וציוד טכנולוגי. שליטה במערכות מתקדמות: היכרות עם Active Directory ויכולת עבודה בסביבות מורכבות. למידה עצמית: יכולת למידה מהירה והתמודדות עצמאית עם מערכות וטכנולוגיות חדשות. תקשורת בין-אישית: כישורי התבטאות רהוטים בכתב ובעל פה. אנגלית ברמה גבוהה: דיבור, קריאה וכתיבה ברמה מקצועית. שליטה מלאה ביישומי אופיס: WORD, EXCEL, OUTLOOK. גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: תודעת שירות גבוהה יכולת למידה עצמית יכולת השתלבות בצוות ויחסי אנוש טובים מאוד יכולות טכניות גבוהות *נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך מיועד לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-400
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
If you are enthusiastic about driving positive change and eager to shape the future of technology in a dynamic environment, we invite you to join our IT Engineering team. We are currently seeking a Help Desk Technician to join our dynamic team. *This role is fully onsite* Providing technical support , resolving their technical issues promptly and effectively. Perform capacity planning, performance monitoring, and troubleshooting of virtualized environments to ensure optimal performance and resource utilization. Work closely with R&D users to understand their business needs, support them, propose appropriate solutions, and deliver projects within scope, budget, and timeline. Provide support and day to day tasks to the entire company employee.
דרישות:
Proven experience (2+ years) in tech support role, specializing in virtualization. Strong knowledge and hands-on experience with virtualization technologies, such as VMware. Familiarity with server hardware, including rack-mount and blade servers. Knowledge of MacOS. Proven experience as an Active Directory Administrator in a large enterprise environment. Familiarity with networking concepts, protocols, and services, including TCP/IP, DHCP, DNS, VPN, RADIUS. Ability to work independently and in a team-oriented environment, collaborating with cross-functional teams.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למרטנס Malam Team דרוש/ה תומך/ת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית בארגון רפואי בירושלים. התפקיד כולל מתן תמיכה פנים ארגונית למשתמשי החברה, שימוש בתוכנות השתלטות מרחוק, וטיפול בתקלות רשת, תוכנה, חומרה, הגדרות ציוד קצה ועוד. התפקיד במשמרות 24/7.
דרישות:
ניסיון בתור Help Desk של שנה לפחות ניסיון בעבודה מול תוכנות Office ו- Win מתאים לסטודנטים / סטודנטיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
32654
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
לארגון ממשלתי בירושלים דרוש/ה תומך/ת טכני/ת HELP DESK לתפקיד זמני- החלפה לחופשת לידה. התפקיד כולל תמיכה פנים אירגונית בעובדים וטיפול בתקלות תוכנה, מערכות הפעלה, ציוד היקפי ורשתות.
דרישות:
ניסיון של שנה בתמיכה טכנית- אפשרי מהצבא ניסיון בטיפול בתקלות תוכנה ידע בתוכנות OFFICE ומערכות הפעלה WIN ידע ב- AD ו- Exchange ידע ברשתות
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
MP 26328
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
ירושלים - ירושלים
|
תיאור תפקיד:
בעל/ת רקע בתחום המחשוב ? בוגר/ת שירות צבאי בתחום ה-IT? מחפש/ת להכנס לארגון גדול ולהתמקצע טכנולוגית ? ההזדמנות הבאה עבורך! אנחנו מחפשים אנשי/נשות תמיכת Help Desk שאוהבים לפתור ולחקור תקלות, להרחיב את הידע ולתת תמיכה בעולם ה-IT. במסגרת התפקיד תתעסק/י במתן תמיכה בתקלות Domain אצל משתמשי הארגון, טיפול בתקלות במערכות הפעלה Windows, ניהול משתמשים ב-Active Directory, תקלות רשת,דוא"ל, חומרה, תוכנה וכדומה. העבודה במשרה מלאה א'- ה' באשדוד, הכשרה על חשבון החברה, נכונות לשעות נוספות ותנאים טובים למתאימים!
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות שנה בתפקיד שירות ומתן תמיכה למשתמשים / Help Desk או PC - (אפשרי ניסיון כמנהל/ת רשת מחשוב משירות צבאי) ניסיון בתמיכה בתקלות רשת ניסיון מעמיק בתקלות במערכות הפעלה Win ניסיון בעבודה מול Active Directory
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
28516
אזור:
מרכז - מודיעין
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אנו מגייסים תומך/ת Help Desk ללא ניסיון לארגון ממשלתי בירושלים במסגרת התפקיד תמיכה במשתמשי הארגון בתקלות בסביבת DOMAIN, תמיכה במערכות הפעלה של Windows, ניהול והקמת משתמשים ב – Active Directory, תמיכה בתקלות רשת ותקשורת, תמיכה בציוד קצה ועוד. העבודה במשרה מלאה בימים א'- ה', ללא עבודה בימי שישי!
דרישות:
הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: MCSA, MCITP, ניהול רשתות, סייבר ואבטחת מידע וכדומה יחסי אנוש מעולים, שירותיות, אחריות וראש גדול ניסיון בתפקיד דומה של תמיכה טכנית – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531624
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה בירושלים מגייסת Help Desk התפקיד כולל: מתן תמיכה טכנית למשתמשים במחלקות השונות של המשרד ועובדים חיצוניים, כולל פתרון בעיות חומרה, תוכנה ורשת, טיפול בתקלות ובקשות שירות של עובדים, תיעוד פניות המשתמשים, ניהול ופתרון בעיות שוטפות ועוד.
דרישות:
- שנה ניסיון כ-Help Desk - ניסיון בתפעול ותחזוקת מערכות הפעלה Windows ותחנות עבודה - ניסיון בתפעול סביבת Active Directory, Exchange, הכנת Image, ניהול הרשאות, ידע והיכרות עם רשת תקשורת ארגונית - יכולת ניתוח תקלות ומתן פתרון לבעיות בציודי מחשוב - ניסיון עם עבודה בהשתלטות מרחוק
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
148051
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
לארגון מוביל בתחומו בחיפה דרוש.ה איש/אשת תמיכה טכנית למוקד HELP DESK
דרישות:
ניסיון בתפקיד נציג.ת תמיכה בחברות תקשורת ניסיון בתמיכה טכנית בתחום המחשוב- יתרון נכונות לעבודה במשרה מלאה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
TS 26687
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
צפון - קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
אוהב.ת את תחום מערכות המידע? מחפש.ת את הבית החדש שלך? אם כן, המשרה הזו כנראה בשבילך! ואנחנו? ממש מחכים לך! חברת Malamteam מצרפת לשירותיה את התותחים הבאים למוקד תמיכת המידע למשרה מלאה ללא ימי שישי או שבת. התפקיד כולל מענה טלפוני ללקוחות החברה , טיפול ואיתור תקלות במערכת, מעקב אחר הביצוע וכן התנהלות שוטפת אל מלו צוותי הפיתוח וQA. בואו להצטרף לצוות מנצח המקפיד על יחסי בית- עבודה
דרישות:
דרישות: - ניסיון של שנה ומעלה בתמיכה אפליקטיבית / טכנית. - ניסיון בעבודה מול בסיס הנתונים MS SQL - ניסיון עם מערכות מידע - שירותיות אז איפה כל הקסם קורה? במודיעין מי אנחנו ? מלם תים, קבוצת שירותי ה-IT המובילה בישראל, מספקת מגוון פתרונות מחשוב מקצה לקצה בתחום טכנולוגיות המידע, תוך עמידה בתקני איכות, שירות ומקצועיות בינלאומיים. הקבוצה משלבת חדשנות טכנולוגית לצד ניסיון מוכח של עשרות שנים בהקמה, ביישום ובאינטגרציה של מערכות מידע עם כ-4,500 מומחים במגוון טכנולוגיות המידע, הפרוסים באתרי החברה והלקוחות ברחבי הארץ. כל אחת מהיחידות העסקיות מתמחה בתחומים ייחודיים, ששילובם כפתרון אינטגרטיבי נותן את הערך המוסף הגבוה ביותר ללקוח. לחברת מלם תים שותפות אסטרטגית עם מרבית היצרנים הבינלאומיים והיא מייצגת מוצרים מובילים בתחומם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
531267
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברת one Taldor מגייסת HELP DESK לגוף ממשלתי בירושלים התפקיד כולל: מתן מענה ותמיכה טכנית במערכות מחשוב, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה מתן מענה פים ארגוני לעובדי החברה, השתלטות מרחוק, תמיכה טלפונית ותמיכה פרונטלית
דרישות:
שנה ניסיון בתחום - חובה (מתאים למנהל/ת רשת מחשוב מהצבא) השכלה רלוונטית - חובה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 24044
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית. במסגרת התפקיד: תמיכה טלפונית ללקוחות החברה - B2B. תמיכה בתקלות, שאלות, בעיות בנוגע למוצרי החברה בהם משתמש הלקוח. יצירת קשר אישי עם לקוחות VIP, הכרות של המערכת שלהם ומתן תמיכה ייעודית. מענה לטלפונים ותיעוד מלא של התקשורת במערכת CRM. משרה מלאה במשרדינו בפתח תקווה, בימים א-ה, בין השעות 08:00-17:00 (חמישי עד 16:00)
דרישות:
ניסיון בתמיכה טכנית - יתרון משמעותי הכרות עם מערכת CRM - יתרון יכולת בניית שאילתות ב SQL - יתרון משמעותי. ידע והבנה בכתיבת / קריאת קוד - יתרון. הכרות עמוקה במערכות מבוססות Windows - יתרון. **המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00041
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לMertens -MalamTeam דרוש/ה תומכ/ת אפליקציות שמוכנ/ה לקחת את הקריירה שלך לשלב הבא! המשרה ממוקמת בשוהם בחברה גלובלית.
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/שירות לקוחות גישה שירותית, סבלנות ואדיבות הכרה טובה של Windows 10 ו-11 ידע בסיסי ב-SQL ו-.NET היכרות עם תחום השילוח הבינלאומי זוהי הזדמנות אמיתית להשפיע בחברה בינלאומית בקצב גבוה! נשמע כמו אתגר בשבילך? הצטרפ/י אלינו!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
31883
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|