תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון בפארק יקום דרוש/ה: תומך/ת טכני IT לעבודה כחלק מצוות. התפקיד כולל: תמיכה טכנית לעובדי החברה - כ-1,000 משתמשי קצה במטה ובשטח טיפול בתקלות חומרה ותוכנה בהשתלטות מרחוק ופרונטאלי תמיכה בתוכנות מגוונות, במדפסות, Office עבודה בסביבת Windows, ניהול משתמשים ב- Active Directory , Exchange+365 עבודה עם Images. עבודה כחלק מצוות מקצועי, בסביבה מגוונת ודינאמית.
דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בתמיכה טכנית -חובה. ניסיון בפתרון תקלות מחשוב,Office ותקשורת. ניסיון בסביבת Windows ,Active Directory, Exchange, 365 ועבודה עם images עבודה עם מרכזיית IP- יתרון משמעותי. א-ה 8:00-17:00 + נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי דרישה. המשרה כוללת רכב. "פניות ללא ציון ציפיות שכר במכתב המקדים – לא תיעננה."
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1044
אזור:
מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
אנו מזמינים אותך להצטרף לצוות הטכנולוגי שלנו בחברה מובילה בעלת אופי משפחתי וחם, המאופיינת בסביבת עבודה דינמית ואנרגטית. אם אתה טכנאי/ת רשתות ומחשבים בתחילת דרכך, חדור/ת מוטיבציה ורעב/ה לידע, זו ההזדמנות שלך לרכוש ניסיון משמעותי ולהתפתח מקצועית! תיאור התפקיד:
אנו מחפשים איש/אשת מחשבים או טכנאי/ת רשתות ומחשבים מתחיל/ה (Entry-Level) שילמד/ת ויתפתח/ת עמנו. התפקיד כולל: חשיפה רחבה לתחומים מגוונים:
- תשתיות רשת מגוונות: עבודה מעשית ולימוד סוגי רשתות שונים ומערכות תקשורת מתקדמות.
- מערכות מידע (MIS): היכרות ותמיכה במגוון רונטלי של מערכות ויישומים ארגוניים.
- למידה והתנסות ביסודות אבטחת המידע, פרוטוקולים והגנת סייבר.
- מתן תמיכה טכנית יומיומית למשתמשי הקצה בארגון (Help Desk).
- תחזוקה שוטפת של חומרה, תוכנה וציוד קצה.
- הזדמנות להוביל פרויקטים קטנים ובינוניים בתחום הרשתות והמחשוב, תחת ליווי מקצועי.
למה כדאי לך להצטרף אלינו?- למידה והתפתחות מואצת: אנו מציעים סביבת עבודה מאתגרת שתאפשר לך ללמוד דברים חדשים כל יום ולהעמיק את הידע שלך בתחומים חיוניים בעולם ה-IT.
- מנטורינג וליווי אישי: תמיכה והכוונה על ידי אנשי מקצוע מנוסים.
- אווירה משפחתית: תרבות ארגונית ייחודית, עם דגש על שיתוף פעולה הדדי וכיף בעבודה.
- עבודה מאתגרת: מגוון רחב של משימות טכנולוגיות שלא ישאירו אותך רגע אחד משועמם/ת.
דרישות:
- הסמכות רלוונטיות בתחום המחשוב והרשתות (כגון MCITP, CompTIA A+/Network+ או קורס מקצועי מוכר אחר) – יתרון!
- ידע בסיסי או ניסיון קודם בטיפול ותחזוקת רשתות תקשורת (TCP/IP, LAN/WAN) – יתרון!
- הכרות עם מערכות הפעלה Windows Server וסביבות ענן (כגון Microsoft 365, Azure) – יתרון!
- יכולת לפתור בעיות טכניות באופן עצמאי ויסודי.
- יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה ורצון עז ללמוד ולהתקדם.
- אם אתה/את מחפש/ת את המקום בו תתחיל/י לבנות קריירה טכנולוגית משמעותית – נשמח לשמוע ממך!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1226
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד
|
תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה. • התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים. • תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת. • ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365. • ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים. • תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים: • התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי. • תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה. • ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm. • תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE • תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT • עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה. • תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk). • תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs. • הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS. • הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare) • ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון • הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה. תיאור משרה:מתן תמיכה טכנית פרונטלית וטלפונית למשתמשי הארגון.טיפול בתקלות חומרה (מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי) ותקלות תוכנה (מערכות הפעלה, יישומים ארגוניים).התקנות ושדרוגים של מערכות הפעלה ותוכנות.ניהול קריאות שירות במערכת ניהול תקלות (CRM). עבודה מול צוותי IT נוספים ומנהלי מערכות.
דרישות:
ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון בינוני/גדול - חובה.ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows, Office 365.יכולת פתרון בעיות חומרה ותוכנה.ניסיון עם מערכות ניהול משתמשים (Active Directory).ידע בסיסי ברשתות תקשורת.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
34775
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק. התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה.. מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי. המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי. שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות. בוגר /ת קורס ניהול רשתות. שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365. יחסי אנוש טובים. תודעת שירות גבוהה. יכולת למידה מהירה.
היקף משרה:
משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה:
2043
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
למשרד עו"ד מהמובילים בארץ דרוש/ה תומך/ת טכני/ת
מיקום מרכזי, צמוד לרכבת ונגיש לתחבורה ציבורית במסגרת התפקיד: תומך/ת מחשוב ומערכות מולטימדיה, מתן תמיכה ושירות טכני לעובדי המשרד, תחזוקה ושירות ציוד טכני, הדרכה ומתן הסבר לתפעול ושימוש במערכות הקיימות במשרד תנאים: משרה מלאה בין השעות 11:30-20:00 עם נכונות לשעות נוספות. נא לציין ציפיות שכר! מיקום: מרכז עזריאלי, תל אביב (צמוד לקו רכבת).
דרישות:
ידע טכני מעמיק במחשוב וטכנולוגיות מרובות (רשתות, מערכות הפעלה, תוכנה, חומרה ועוד) יכולת ניתוח ופתרון בעיות טכניות מורכבות שליטה מלאה בשפות עברית ואנגלית (כתיבה, קריאה ודיבור). יחס אנושי ושירותיות בלתי מתפשרת
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
54247
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת לצוות התמיכה באגף מערכות מידע וטכנולוגיות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה תחומי תמיכת הצוות כוללים: התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה, מרצים וסטודנטים תמיכה אפליקטיבית –אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו' סביבת עבודה: העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה. מרכז התמיכה פועל: א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00 שגרת עבודה: משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00 בין 4-6 פעמים בחודש ביצוע משמרת ארוכה בין השעות 08-18 או משמרת ערב 12-20 כפעם בחודש יום שישי אין כוננות ועבודה בשבת יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית נכונות לשעות נוספות
דרישות:
אנו מחפשים אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, יכולות טכניות גבוהות ויכולת לטפל בתקלות המורכבות ביותר בסביבה דינמית ומאתגרת. ניסיון מקצועי: לפחות שנתיים בתפקיד HELP DESK או כתומך אפליקטיבי. יכולת טכנית גבוהה: ניסיון מוכח באיתור ופתרון תקלות מורכבות במערכות מחשוב וציוד טכנולוגי. שליטה במערכות מתקדמות: היכרות עם Active Directory ויכולת עבודה בסביבות מורכבות. למידה עצמית: יכולת למידה מהירה והתמודדות עצמאית עם מערכות וטכנולוגיות חדשות. תקשורת בין-אישית: כישורי התבטאות רהוטים בכתב ובעל פה. אנגלית ברמה גבוהה: דיבור, קריאה וכתיבה ברמה מקצועית. שליטה מלאה ביישומי אופיס: WORD, EXCEL, OUTLOOK. גורמי מפתח להצלחה בתפקיד: תודעת שירות גבוהה יכולת למידה עצמית יכולת השתלבות בצוות ויחסי אנוש טובים מאוד יכולות טכניות גבוהות
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-495
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
לנמל הדרום, הנמל החדש והמתקדם בישראל, דרוש/ה טכנאי/ת PC במסגרת התפקיד: - טיפול בתקלות מחשוב, חומרה ותוכנה מול משתמשי קצה בנמל - החלפת וטיפול בציוד תקול - ניהול מלאי ציוד מחשוב
דרישות:
ניסיון של עד שנתיים כטכנאי/ת PC (כולל ניסיון צבאי) בוגר/ת קורס בתחום טכנאי PC זמינות לעבודה במשמרות- 24/6 אנגלית ברמה טובה - חובה ניידות - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
1213
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה HELP DESK מתחיל.ה לארגון רפואי בגבעתיים!
בתפקיד: - ריכוז פניות. - מתן שירות ותמיכה טכנית (רמה TIER1 ו- TIER2) לעובדי הארגון.
5 משמרות בשבוע. 3 משמרות לילה באמצע שבוע (22:00-7:00) + 2 משמרות משתנות (בוקר/ ערב/ לילה) בסופ"ש. עבודה מהבית בלבד!
דרישות:
- אוריינטציה טכנולוגית. - ידע בתקלות OFFICE פשוטות. - שירותיות. - רצון ללמוד ולהתפתח. - מוכוונות לגדול אל תוך עולם ה- IT ותשוקה לתחום התמיכה הטכנית! - ידע ב- AD וב- SHAREPOINT *יתרון* למה כדאי לכם?
- תקבלו הכשרה וכלים מקצועיים על ידי קורס. - הרבה אופציות קידום משמעותיות בתוך הארגון. הזדמנות אמיתית לגדול, להתפתח ולהתקדם בתחום ה- IT. - בונוסים ותנאים מצוינים. - עבודה בצוות איכותי ומקצועי.
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
229425
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון תיאור המשרה:רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק? אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד. • יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות. • גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות. • שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה. • לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-02260
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
ארגון מוביל מחפש טכנאי/ת PC לתפקיד שטח דינמי ומעניין הכולל עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות, מתן שירות לעובדים ופתרון תקלות מחשוב מסוגים שונים.
מה כולל התפקיד? תמיכת PC מלאה לעובדי הארגון פתרון תקלות חומרה ותוכנה הקמה, התקנה ושדרוג של תחנות עבודה וציוד קצה טיפול במדפסות, ציוד היקפי ופתרונות רשת בסיסיים עבודה פרונטלית בשטח מול משתמשים ניהול קריאות במערכת שירות ועמידה ביעדים
דרישות:
דרישות התפקיד: ניסיון כטכנאי/ת PC או בתמיכה טכנית ידע בתקלות חומרה - חובה ניסיון בעבודה עם Windows, Office וציוד קצה שירותיות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול משתמשים יכולת עבודה פיזית (הרמת ציוד בעת הצורך) זמינות למשרה מלאה למה להצטרף? ארגון גדול ויציב סביבת עבודה נעימה ותומכת תפקיד דינמי ומגוון עם חשיפה טכנולוגית הזדמנות להתפתחות מקצועית בעולם ה-IT
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
921
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
|
תיאור תפקיד:
תיאור התפקיד: תומך/ת מערכות מידע עם אוריינטציה טכנית גבוהה, לתמיכה במשתמשים ובמערכות מחשוב של קופות גמל. התפקיד כולל: איפיון והטמעת תהליכים בהתאם לניתוח צרכים עסקיים וטכנולוגיים, תמיכה ותחזוקת מערכות לרבות שדרוגים, ניתוח וטיפול בתקלות חומרה/תוכנה ומתן שירות איכותי למשתמשי קצה. תכולת התפקיד: ·; איפיון והטמעת ממשקים חדשים בהתאם לצרכים עסקיים ו/או טכנולוגיים · אחריות שוטפת ותחזוקת המערכות והממשקים ביניהן במהלך היממה (24/6) · ריכוז, ניתוח, טיפול ומניעת תקלות במערכות שבתחום האחריות · שדרוגים של מערכות קיימות · ניהול דרישות ומשימות, לרבות ניתובן לצוות, פיקוח ובקרה על ביצוען · מתן סיוע הכולל תמיכה ניהולית, ארגונית ומקצועית לצוותי המחלקה · דיווחי סטטוס למנהלים וגורמים רלוונטיים והרמת דגלים בעת הצורך · ניהול ממשקי עבודה שוטפים עם הגורמים העיסקיים · עבודה בשת"פ עם מחלקות נוספות בחברה · עבודה מול ספקים חיצוניים
דרישות:
דרישות התפקיד: · ניסיון של שנתיים (מינימום) בעבודה בסביבת מערכות פתוחות - חובה · תפיסה מערכתית רחבה ויכולת ניתוח ותחקור מעמיקה - חובה · יכולת ניהול אירועים תוך עמידה בלחצים ועבודה עם ריבוי משימות - חובה · יכולות עבודה בצוות מול ממשקים מרובים ותקשורת טובה - חובה · סדר וארגון, יכולת להגדיר ולנהל סדרי עדיפויות – חובה · יסודיות ויכולת תיעוד - חובה · כושר ביטוי טוב בכתב ובע"פ - חובה · רמת שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים – חובה · ניסיון בעבודה בתחום מערכות פיננסיות בדגש על חסכון ארוך טווח - יתרון · ניסיון בעבודה עם משתמשים - יתרון · ניסיון בעבודה בסביבת מערכות M.F - יתרון · ניסיון בעבודה במערכת CONTROL-M - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12725
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
הגדרת התפקיד : הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה · אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. · תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' · שילב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up · ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. · תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע · תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו' · אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.הגדרת התפקיד : · הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה · אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל. · תמיכה טלפונית ב-Office / Win10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו' · שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up · ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה. · תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע · תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו' · אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.
דרישות:
דרישות התפקיד : ·תומך טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של מעל שלוש שנים · ניסיון בארגונים גדולים- חובה · אסמכה כ – MCITP – יתרון · תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות · יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות . · יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב. · אנגלית רמה גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
12704
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
חטיבת הסייבר של קבוצת יעל מגייסת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית! תפקיד מגוון הכולל תמיכה טכנית TIER 1-TIER 3 בארגון מוביל! מיקום המשרה - בית שמש תיאור התפקיד: - מתן תמיכה פנים ארגונית וסיוע בפתרון תקלות למשתמשי הארגון.
- אחריות על תחזוקה, הקמה, שדרוגים של שרתים פיזים ווירטואלים (Vmware).
- ניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
- עבודה עם מערכות אחסון (VEEAM), גיבוי, ניטור וציוד תקשורת.
- עבודה בסביבת Google.
- התקנות תוכנה וחומרה.
דרישות:
- 1-2 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית.
- ניסיון בניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
- ידע וניסיון בהתקנת תוכנות ומערכות הפעלה (Windows, יתרון Linux ו IOS).
- נכונות למתן מענה איכותי ויעיל למשתמשים פנים ארגוניים.
- טיפול במדפסות וציוד קצה.
- עבודה בסביבת Google - יתרון
- ידע והיכרות עם עולמות התקשורת, אבטחת מידע - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23996
אזור:
מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
דרוש.ה תומך.ת טכני.ת בינלאומי.ת: אפליקטיבי.ת לחברה טכנולוגית באזור (ליד חולון)! אנחנו מגייסים איש/אשת Customer Support מנוסה שמחפש.ת מקום יציב להתפתח בו לאורך זמן!
התפקיד הנו מתן תמיכה טכנית ללקוחות ברחבי העולם באמצעות דוא״ל, מערכת ניהול קריאות Zendesk, ושיחות טלפון. התפקיד כולל טיפול בתקלות מורכבות, ניתוח לוגים, והבנה מעמיקה של תהליכי עבודה במערכות SaaS. נדרשת יכולת אנליטית גבוהה לזיהוי שורש התקלה (Root Cause Analysis – RCA), מתן פתרונות יצירתיים, והסבר ברור באנגלית ללקוחות במקרים של שימוש שגוי. תחומי אחריות:
•ניהול קריאות שירות: עבודה עם מערכת Zendesk לניהול פניות, תיעוד מלא של כל שלב בטיפול בתקלה בהתאם ל-SLA (Service Level Agreement). •ניתוח תקלות טכניות: קריאת לוגים (Log Files) ושימוש בכלי ניתוח כמו ElasticSearch, Kibana או דומים לזיהוי בעיות. •אבחון מקור התקלה: הבחנה בין באג במערכת לבין טעות תפעולית מצד המשתמש, כולל תיעוד ב-Bug Tracking. •עבודה מול צוותי פיתוח: פתיחת באגים במערכות TFS / Azure DevOps, צירוף לוגים וצילומי מסך, והעברת מידע מדויק. •תקשורת עם לקוחות: ניסוח תשובות מקצועיות באנגלית, כולל מדריכים, קישורים ל-Knowledge Base, והסברים טכניים ברורים. •תיעוד והעברת ידע: עדכון מסמכי FAQ, יצירת מדריכים לשימוש נכון במערכת, והעברת ידע פנימי (Knowledge Transfer) לצוותים אחרים. •Escalation Process: העברת קריאות מורכבות לרמות תמיכה גבוהות יותר במידת הצורך.
דרישות:
•שליטה מלאה באנגלית (כתיבה ודיבור) – חובה. •ניסיון קודם בתמיכה טכנית / NOC / Helpdesk – ברמת טיר2 ומעלה. •ניסיון בעבודה עם Zendesk – יתרון משמעותי. •היכרות עם מערכות ניהול באגים כמו TFS, Azure DevOps, או דומות. •ידע בקריאת לוגים והבנה של פרוטוקולים נפוצים (HTTP, API Calls, JSON). •היכרות עם מערכות SaaS ותהליכי אינטגרציה. •תודעת שירות גבוהה, סבלנות, ויכולת הסבר מצוינת ללקוחות שאינם טכניים. •נכונות לטווח ארוך, לצמוח ולהתפתח בתוך הארגון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
233944
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|