דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 31 משרות עבודה בתחום Help Desk

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Help Desk" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : System Admin, אחראי משמרת HELP DESK, איש תמיכה טכנית ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך /ת טכני הלפ דסק (HLEP DESK) - משרה מלאה

תומך /ת טכני הלפ דסק (HLEP DESK) - משרה מלאה

שאיפות הכוונה והשמה

18/11/2025

תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק.
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה..
מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי.
המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי.
שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות.
בוגר /ת קורס ניהול רשתות.
שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365.
יחסי אנוש טובים.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת למידה מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 2043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת תמיכה טכנית דובר/ת ערבית-י.ם

איש/אשת תמיכה טכנית דובר/ת ערבית-י.ם

Manpower

18/11/2025

תיאור תפקיד:
תומך/ת טכני/ת דובר/ת ערבית? אנחנו מחפשים אותך !
מרכז תמיכה טכנית בירושלים- מחפש תומך/ת Help Desk למשרה מלאה.
התפקיד כולל תמיכה בסגל וסטודנטים, התקנת מחשבים וציוד, הדרכות ועבודה בצוות מערכות מידע.

 ימים א'-ה' מרכז פתוח: 07:30–18:00 ( כ-8 שעות משמרת)
 סביבת עבודה מקצועית, מגוונת ומלמדת
דרישות:
דרישות:
• ניסיון טכני בסיסי או קורס בתחום
• שליטה ב-Windows, Office ורשתות
• דובר/ת ערבית – חובה
• שירותיות ויכולת עבודה בצוות
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 233173
אזור: מרכז - תל אביב
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני/ת

תומך/ת טכני/ת

קבוצת יעל

18/11/2025

תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת טכני/ת לארגון ממשלתי גדול בירושלים

תיאור התפקיד:
  • קבלת וטיפול בקריאות שירות במערכות המחשוב של המשרד
  • פתרון תקלות תוכנה וחומרה והפעלה של מערכות קיימות
  • ניתוב קריאות לצוותים מקצועיים לפי הצורך
  • טיפול באירועים מורכבים ומתמשכים
  • עבודה בסביבה טכנולוגית גדולה ורוחבית
  • עבודה היברידית
דרישות:
  • מעל 3 שנות ניסיון בתמיכה טכנית / Helpdesk / IT Support
  • עבודה עם מערכות מחשוב ארגוניות
  • ניסיון מוכח בפתרון תקלות מורכבות
  • השכלה רלוונטית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23970
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ/ת Helpdesk

תומכ/ת Helpdesk

MatchPoint IT

18/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה במרכז דרוש.ה תומכ/ת טכנית לתפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות קידום.
דרישות:
* מתן תמיכה טכנית מרחוק למשתמשים.
* הכירות עם AD.
*ידע וניסיון במתן תמיכה מרחוק.
* שירותיות וראש גדול.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00569
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - חיפה והכרמל
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי HELP DESK

טכנאי HELP DESK

חברה דיסקרטית

18/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברת אנרגיה מובילה באזור נתניה דרוש/ה: טכנאי/ת הלפ דסק.
לעבודה כחלק מצוות טכנאים.
התפקיד כולל:
*תמיכה בעובדי החברה ( סביב 1,000 משתמשי קצה מטה ושטח).
*טיפול בתקלות חומרה ותוכנה.
*תמיכה במדפסות והשתלטות מרחוק.
דרישות:
ניסיון מוכח לפחות שנה בתחום -חובה
תמיכה טכנית בעובדי החברה
ניסיון בפתרון תקלות מחשוב, טיפול בתקלות Office ותקלות תקשורת
ניסיון בעבודה בסביבת windows עבודה עם image ו- active directory
עבודה עם מרכזיית IP - יתרון
א-ה 8:00-17:00 + נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי דרישה.
המשרה כוללת רכב.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1044
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך\ת Helpdesk לחברה מובילה במרכז!

תומך\ת Helpdesk לחברה מובילה במרכז!

Gtech

18/11/2025

תיאור תפקיד:
הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
• אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
• תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
• שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
• ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
• תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
• תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
הפעלת עמדת תומך\ת Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
• אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
• תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
• שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
• ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
• תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
• תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
דרישות:
• תומך\ת טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של שנתיים שלוש שנים
• ניסיון בארגונים גדולים- חובה
• אסמכה כ – MCITP – יתרון
• תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות
• יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות .
• יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב.
• אנגלית רמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3195
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk

Help Desk

נפש בנפש

18/11/2025

תיאור תפקיד:
NBN is looking for a service-oriented and self-motivated Helpdesk support technician to join our innovative and cutting-edge IT team, supporting a staff located in multiple locations. The position is full-time and based in our Tel Aviv office.
In this role, you will work as part of our Systems team and under our Sr. Systems Admin on maintaining and monitoring the computer systems and networks for our organization. You will be tasked with solving complex technical issues and will also collaborate with team members to assist them with their technical requirements and solutions.

Responsibilities
  • Network servers and technological tools maintenance, and management
  • Test, evaluate, and implement new technology for the business
  • Maintain Microsoft Windows Servers / Azur VM’s and Entra environment
  • Management of Active Directory, 365, GPOs, Backups, SharePoint and environment
  • Support and maintain The TLV office as part of our helpdesk team.
  • User Setup and installation: Windows, Office, Anti-Virus, VPN, ZTNA
  • Evaluate and implement solutions for security issues
דרישות:
Requirements
  • Proven experience as a Helpdesk support technician or similar role
  • Proven systems experience and helpdesk skills
  • Experience in PC, Server, Networking hardware, and 365 / Azure services
  • Up-to-date knowledge of the latest IT and software trends
  • Experience with databases, networks (LAN, WAN), network printers and patch management
  • Experience with system security
  • Experience with data backup and recovery solutions.
  • Knowledge of DNS and DHCP
  • Familiarity with standard Cellular phone equipment, setup, transfer, backup and problem solving.
  • Resourcefulness and problem-solving aptitude; ability to research and find solutions for IT-related problems.
  • Excellent communication skills in English and Hebrew
  • Basic MS-SQL knowledge
  • Ability to interface with and offer IT support for employees in a calm, professional and pleasant way
  • BSc/Ba in Information Technology, Computer Science or a related discipline; professional certification (e.g. Microsoft Certified Systems Administrator (MCSA)) is a plus
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk עבור ארגון רפואי במרכז הארץ

Help Desk עבור ארגון רפואי במרכז הארץ

SQLink

18/11/2025

תיאור תפקיד:
ארגון רפואי במרכז הארץ מגייס Help Desk
במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לעובדי הארגון עבור מתן תמיכה טכנית בתחום המחשוב ומערכות המידע בין היתר באמצעות השתלטות על תחנות העבודה ועוד.
דרישות:
- שנה ניסיון כ-Help Desk או הסמכה בתחום הרשתות עם ניסיון שירותי
- ניסיון בעבודה במערכות הפעלה Windows
- ניסיון באיתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב כגון: מחשבים, מדפסות, סורקים
- ניסיון בעבודה ביישומי Office
- היכרות עם Active Directory
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 147210
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת תמיכה טכנית ותפעול

נציג/ת תמיכה טכנית ותפעול

TOP SOFT

18/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית ותפעול
מתן תמיכה טכנית מרחוק לנציגי שירות: טיפול בתקלות חומרה/תוכנה, הרשאות ומערכות רגישות.
ניהול תהליכים ומעקב: בניית תהליכי עבודה, מעקב אחר פניות פתוחות, הפקת דוחות ובקרה על SLA.
הדרכה והטמעה: הכנת חומרים, ליווי הכשרות, זיהוי בעיות חוזרות ובניית פתרונות מערכתיים.
אדמיניסטרציה שוטפת: שימוש בכלי Office, ניהול תיאומים ועבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים
התפקיד משלב בין אחריות טכנית לבין תפעול וניהול תהליכים:
50% מענה טכני טלפוני לצוות התמיכה והמוקד.
50% עבודה תפעולית ואדמיניסטרטיבית במסמכים ותהליכים.
מיקום: הרצליה, יום בשבוע במוקד ירושלים + אפשרות ליום עבודה מהבית
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידים טכניים במוקד שירות/תמיכה – חובה.
רקע טכני (IT / מערכות מידע / הנדסה) – יתרון משמעותי.
ניסיון בניהול תהליכים או עבודה אדמיניסטרטיבית טכנית – יתרון.
שליטה מלאה ב-Office – חובה.
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור).
אוריינטציה שירותית גבוהה, כישורי ביטוי מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 13129
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומכ.ת Help Desk

תומכ.ת Help Desk

Mertens - Malam Team

18/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens- Malam Team מגייסת תומכ.ת Help Desk למתן תמיכה פנים ארגונית עבור ארגון רפואי גדול בירושלים.

התפקיד כולל:
מתן תמיכה פנים ארגוני ואבחון תקלות מחשוביות למשתמשי החברה.
שימוש בתוכנות השתלטות מרחוק.
טיפול בתקלות רשת, תקשורת, תקלות חומרה תוכנה.
הגדרות ציוד קצה, ניהול משתשמשים ועוד.
נכונות לעבודה במשרה חלקית במשמרות ערב/ לילה וסופ"ש.
דרישות:
ידע וניסיון ב AD , AZURE OFFICE 365 - יתרון משמעותי.
שליטה בישומי OFFICE.
NETWORKING ופתרון תקלות מורכבות.
יכולת הבנה של תהליכי רקע לצורך פתרון תקלות ומתן שירות יעיל .
היקף משרה: משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: 34663
אזור: מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk ג'וניור/ית למתקן ביטחוני

Help Desk ג'וניור/ית למתקן ביטחוני

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

18/11/2025

תיאור תפקיד:
למתקן ביטחוני במרכז הארץ דרוש/ה איש/אשת Help Desk ג'וניור/ית לתפקיד מעניין ודינמי במשרה מלאה. במסגרת התפקיד נדרש מתן תמיכה טכנית למשתמשי הארגון במערכות ההפעלה וביישומי Office, טיפול בתקלות מחשוב ותמיכה מרחוק, הקמה והסרה של משתמשים במערכות הארגוניות (Active Directory), וכן עבודה שוטפת מול צוותי תשתיות ואפליקציות מקצועיים.
דרישות:
סיווג ביטחוני רמה 3 בתוקף – חובה
רקע בתחום התמיכה / Help Desk במסגרת השירות הצבאי – חובה
נכונות לעבודה במשרה מלאה
רישיון נהיגה בתוקף – חובה
נכונות לעבודה המשלבת שטח
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18107
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת Help Desk

תומך/ת Help Desk

PEAK HR

18/11/2025

תיאור תפקיד:
לארגון מוביל דרוש/ה תומך/ת Help Desk.
מחפש/ת את הצעד הראשון לעולם ה־IT? הזדמנות מעולה למי שרוצה דריסת רגל אמיתית בתחום עם אפשרויות פיתוח רבות בהמשך.

תיאור התפקיד:
  • מענה וטיפול בתקלות מחשוב בסיסיות–טכניות
  • תמיכה בחומרה, תוכנה וציוד קצה
  • טיפול בתקלות רשת ותקשורת בסיסיות
  • מתן תמיכה למשתמשי הארגון בשירותיות גבוהה
משרה היברידית באזור המרכז.
דרישות:
  • חוש טכני ואוריינטציה טכנולוגית
  • שירותיות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת למידה מהירה ופתרון בעיות
  • יכולת עבודה בצוות ובסביבה דינמית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1408
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם

one פתרונות טכנולוגיים

18/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת HELP DESK למוקד תמיכה בפארק ראם התפקיד כולל: מתן מענה טכני למשתמשים, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, סיוע בתקלות בתחום המחשוב, עבודה על מגוון רחב של מערכות מידע.
דרישות:
שנה ומעלה ניסיון בתחום - חובה
ניידות חובה - אזור ללא תחבורה ציבורית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25709
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש.ה תומך.ת פורטלים למשרד ממשלתי (רמה ב)- הזדמנות להשפיע מבפנים

דרוש.ה תומך.ת פורטלים למשרד ממשלתי (רמה ב)- הזדמנות להשפיע מבפנים

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

18/11/2025

תיאור תפקיד:
במשרד ממשלתי, המפגש עם עובדי המדינה לא נגמר במענה טכני- הוא ממשיך בליווי אישי, מקצועי ואחראי, כדי לוודא שכל מערכת עובדת בדיוק כמו שצריך.
כחלק מצוות התמיכה של מערכת מרכבה, תהיה לך הזדמנות לשלב שירות איכותי עם הבנה טכנולוגית, להוביל פתרונות מול משתמשים במשרדי ממשלה שונים, וליצור חוויית שירות שהיא חלק בלתי נפרד מהשירות הציבורי בישראל.

תיאור משרה:
- תמיכה והדרכה טלפונית למשתמשי מערכת מרכבה והפורטלים השונים
- פתרון תקלות ותפעול בעיות בזמן אמת
- ליווי והטמעת מערכות חדשות או רענון מערכות קיימות
- עבודה מול צוותים טכניים נוספים ביחידת סיגמה
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית/ הדרכה במערכות ממוחשבות- חובה

השכלה מתאימה:
- תואר ראשון במדעי המחשב / הנדסת מחשבי
- או תואר אחר + קורס במערכות מידע (100 שעות לפחות)
- או הנדסאי מחשבים / בוגר קורסים מתקדמים (150 שעות לפחות)
- או יוצא/ת צה"ל / רא"ם עם ניסיון טכנולוגי רלוונטי
יכולת ניסוח גבוהה, למידה עצמית ויחסי אנוש מעולים
יתרון משמעותי:
- הסמכות MCSE / MCITP / MCSA / MCP
- ניסיון במתן תמיכה טלפונית או הדרכה טכנולוגית למשתמשים

במערכת מרכבה תעבוד.י עם טכנולוגיות מתקדמות, תשתלב.י בצוות מקצועי ומנוסה, ותהיה לך הזדמנות אמיתית להשפיע על הדרך שבה משרדי הממשלה עובדים מדי יום.
מוזמנ.ת להצטרף אלינו ולהיות חלק מפרויקט לאומי שמשנה את הדרך שבה המדינה מתנהלת


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18716
אזור: ירושלים - ירושלים
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת Help Desk- למשרד ממשלתי בירושלים

נציג.ת Help Desk- למשרד ממשלתי בירושלים

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

18/11/2025

תיאור תפקיד:
למשרד ממשלתי בירושלים דרוש.ה נציג.ת Help Desk לתפקיד משמעותי ומאתגר באגף התקשוב.
מדובר בהזדמנות מצוינת להשתלב בסביבת עבודה טכנולוגית מתקדמת, יציבה ובעלת שליחות ציבורית.
תיאור התפקיד:
- מתן תמיכה טלפונית לעובדי המשרד בארץ ובנציגויות ברחבי העולם
- פתרון תקלות תוכנה, חומרה ומערכות פנים ארגוניות
- עבודה עם מערכות שליטה, בקרה וניהול קריאות
- הדרכות אישיות לעובדים במערכות שונות
- עבודה כחלק מצוות מקצועי ומסור
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טכנית / Help Desk - חובה
השכלה רלוונטית באחד מהמסלולים הבאים:
- תואר ראשון במדעי המחשב/ הנדסת מחשבים
- או תואר ראשון אחר בתוספת קורסים מקצועיים בתחום מערכות מידע בהיקף של לפחות 150 שעות
- או הנדסאי מחשבים/ טכנולוגיה
- או בוגרי קורסים מקצועיים בהיקף של 200 שעות ומעלה בתחום התמיכה או המחשוב
- או בוגרי יחידות טכנולוגיות מצה"ל/ רא"ם בתפקידים טכנולוגיים- יתרון משמעותי
יכולת למידה מהירה וראש טכנולוגי
נכונות לעבור תחקיר ביטחוני לסיווג "סודי ביותר"

מה אנחנו מציעים:
- סביבת עבודה מקצועית, נעימה ותומכת באגף טכנולוגי מוביל
- היברידיות של יום עבודה מהבית לאחר 3 חודשים ראשונים בתפקיד
- יציבות תעסוקתית גבוהה
- הזדמנות להיות חלק ממערך טכנולוגי המשפיע על עשייה ציבורית חשובה ועבודה במשרד ממשלתי
*העסקה דרך אוקטאלי אינטגרציה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18639
אזור: ירושלים - ירושלים
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!