דרושים בתחום Help Desk

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 37 משרות עבודה בתחום Help Desk

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "Help Desk" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : System Admin, אחראי משמרת HELP DESK, איש תמיכה טכנית ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה 

נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה 

Mertens - Malam Team

06/12/2025

תיאור תפקיד:
חברת Mertens - MalamTeam מגייסת נציג.ת תמיכה טכנית לחברה מובילה בהרצליה.

תיאור משרה:
מתן תמיכה טכנית פרונטלית וטלפונית למשתמשי הארגון.
טיפול בתקלות חומרה (מחשבים, מדפסות, ציוד היקפי) ותקלות תוכנה (מערכות הפעלה, יישומים ארגוניים).
התקנות ושדרוגים של מערכות הפעלה ותוכנות.
ניהול קריאות שירות במערכת ניהול תקלות (CRM).
עבודה מול צוותי IT נוספים ומנהלי מערכות.
דרישות:
ניסיון מוכח בתמיכה טכנית בארגון בינוני/גדול - חובה.
ידע מעמיק במערכות הפעלה Windows, Office 365.
יכולת פתרון בעיות חומרה ותוכנה.
ניסיון עם מערכות ניהול משתמשים (Active Directory).
ידע בסיסי ברשתות תקשורת.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34775
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך/ת טכני IT

תומך/ת טכני IT

חברה דיסקרטית

06/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברת דור אלון בפארק יקום דרוש/ה: תומך/ת טכני IT לעבודה כחלק מצוות.
התפקיד כולל:
תמיכה טכנית לעובדי החברה - כ-1,000 משתמשי קצה במטה ובשטח
טיפול בתקלות חומרה ותוכנה בהשתלטות מרחוק ופרונטאלי
תמיכה בתוכנות מגוונות, במדפסות, Office
עבודה בסביבת Windows, ניהול משתמשים ב- Active Directory , Exchange+365
עבודה עם Images.
 עבודה כחלק מצוות מקצועי, בסביבה מגוונת ודינאמית.

דרישות:
ניסיון של לפחות שנתיים בתמיכה טכנית -חובה.
ניסיון בפתרון תקלות מחשוב,Office ותקשורת.
ניסיון בסביבת Windows ,Active Directory, Exchange, 365 ועבודה עם images
עבודה עם מרכזיית IP- יתרון משמעותי.
א-ה 8:00-17:00 + נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי דרישה.
המשרה כוללת רכב.
"פניות ללא ציון ציפיות שכר במכתב המקדים – לא תיעננה."
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1044
אזור: מרכז - פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

וואלה מחפשת איש/אשת Help Desk

וואלה מחפשת איש/אשת Help Desk

וואלה

06/12/2025

תיאור תפקיד:
• תמיכה טכנית בכל נושאי המחשוב לעובדי החברה.
• התקנה ותחזוקה למחשבים נייחים (כולל חומרה), ניידים, מדפסות, ציוד היקפי ויישומים משרדיים נפוצים.
• תחזוקה מלאה של שרתים פיזים ווירטואלים וציודי תקשורת.
• ניהול משתמשים בסביבה היברידית, עבודה עם AD ו Microsoft 365.
• ניהול מחסן, עבודה מול ספקים חיצוניים.
• תמיכה למשתמשים של דואר וואלה.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאים הבאים:
• התקנה, תחזוקה ופתרון תקלות מחשוב חומרה, תוכנה וציוד היקפי.
• תמיכה במערכת הפעלה Win 10/11, יישומי Office 365 ואינטרנט לתחנות קצה.
• ניהול משתמשים על גבי שרתי Windows לרבות: Active Directory, Sccm.
• תפעול וניהול משתמשים ב-Office 365 כולל עבודה בסביבת AZURE
• תפעול ועבודה בסביבות השרתים של MICROSOFT
• עבודה בצוות Helpdesk בארגון של 100 עובדים ומעלה.
• תמיכה פרונטלית ובהשתלטות מרחוק (RDP, AnyDesk).
• תפעול מוצרי אבטחת מידע – End point Security, NAC, FW ו-VPNs.
• הכרות ועבודה עם שרתי אחסון וNAS.
• הכרות עם מערכות וירטואליות (VMWare)
• ניהול מתגים בעזרת SSH - יתרון
• הסמכה רלוונטית בתחומים לעיל – יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk

Help Desk

Mertens - Malam Team

06/12/2025

תיאור תפקיד:
Mertens - MalamTeam מגייסת Help Desk לארגון גדול.

תיאור המשרה:
מתן תמיכה טכנית טלפונית למשתמשי הארגון.
עבודה כחלק מצוות.
דרישות:
ניסיון של שנה בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה.
ניסיון בעבודה עם Active Directory, Exchange.
ניסיון בטיפול בתקלות בסביבת Microsoft ותוכנות Office.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 32756
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

one Taldor מגייסת בקר.ית NOC

one Taldor מגייסת בקר.ית NOC

one פתרונות טכנולוגיים

06/12/2025

תיאור תפקיד:
דרושים/ות בקרי NOC – אגף מערכות מידע
התפקיד כולל:
בקרה ותפעול מערכות שו"ב לתשתיות IT בארגון גדול, עבודה במשמרות 24/7.
טיפול ראשוני בתקלות, ניטור מערכות (שרתים, תקשורת, אחסון, ענן ואבטחת מידע), תיעוד אירועים והסלמה לגורמים מקצועיים.
דרישות:
דרישות:
תעודת הסמכה רלוונטית (CCNA / ניהול רשתות / מיקרוסופט).
ניסיון של שנה לפחות בתפעול מערכות שו"ב/תמיכה טכנית בארגון גדול.
היכרות עם מערכות שו"ב (HPOV, SolarWinds וכו').
ידע בפרוטוקולי תקשורת TCP/IP.
נכונות לעבודה במשמרות 24/7 (כולל לילות, סופ"ש וחגים).
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: JB-00098
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת Help Desk Specialist היבירידי!

איש/אשת Help Desk Specialist היבירידי!

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

06/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש /ה מומחה /ית Help desk לחברה גדולה בתחום התקשורת באיזור המרכז משרה היברידית תנאים טובים
תמיכה טכנית בסביבת macOS ו Windows
ניהול משתמשים והרשאות ב Google Workspace ו Okta
עבודה עם Jira תמיכה באפליקציות וציוד קצה
פתרון תקלות רשת בסיסיות בציוד Cisco Meraki
תמיכה בחדרי ישיבות (Zoom / Meet / Teams)
השתתפות בפרויקטי IT, פרוביז'נינג וניהול מלאי
דרישות:
3+ שנות ניסיון ב Help desk, ניסיון משמעותי עם macOS, עבודה עם Google Workspace/Okta, ידע בסיסי ברשתות (DNS/DHCP/VPN), שירותיות גבוהה ויכולת עבודה בצוות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 18784
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת לצוות התמיכה באוניברסיטת רייכמן

דרוש/ה תומכ/ת טכני/ת לצוות התמיכה באוניברסיטת רייכמן

אוניברסיטת רייכמן

06/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת לצוות התמיכה באגף מערכות מידע וטכנולוגיות אוניברסיטת רייכמן בהרצליה


תחומי תמיכת הצוות כוללים:
התפקיד כולל תמיכה לעובדי האוניברסיטה, מרצים וסטודנטים
תמיכה אפליקטיבית –אפליקציות אקדמיות ייעודיות ומערכות מייקרוסופט
תמיכה טכנית ותשתיתית - מחשבים, מדפסות, מערכות הפעלה וכו'

סביבת עבודה:
העבודה בעיקרה היא תמיכה טלפונית כחלק מצוות התמיכה.
מרכז התמיכה פועל: א עד ה מהשעה 8:00 ועד 20:00 (בשגרה), יום ו' מ- 08:00 עד 13:00

שגרת עבודה:
משמרת רגילה היא בין 08:00 ל 16:00
בין 4-6 פעמים בחודש ביצוע משמרת ארוכה בין השעות 08-18 או משמרת ערב 12-20
כפעם בחודש יום שישי
אין כוננות ועבודה בשבת
יתכן ובהמשך תתאפשר עבודה חלקית מהבית
נכונות לשעות נוספות
דרישות:
אנו מחפשים אנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר, יכולות טכניות גבוהות ויכולת לטפל בתקלות המורכבות ביותר בסביבה דינמית ומאתגרת.
ניסיון מקצועי: לפחות שנתיים בתפקיד HELP DESK או כתומך אפליקטיבי.
יכולת טכנית גבוהה: ניסיון מוכח באיתור ופתרון תקלות מורכבות במערכות מחשוב וציוד טכנולוגי.
שליטה במערכות מתקדמות: היכרות עם Active Directory ויכולת עבודה בסביבות מורכבות.
למידה עצמית: יכולת למידה מהירה והתמודדות עצמאית עם מערכות וטכנולוגיות חדשות.
תקשורת בין-אישית: כישורי התבטאות רהוטים בכתב ובעל פה.
אנגלית ברמה גבוהה: דיבור, קריאה וכתיבה ברמה מקצועית.
שליטה מלאה ביישומי אופיס: WORD, EXCEL, OUTLOOK.

גורמי מפתח להצלחה בתפקיד:
תודעת שירות גבוהה
יכולת למידה עצמית
יכולת השתלבות בצוות ויחסי אנוש טובים מאוד
יכולות טכניות גבוהות
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-495
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

טכנאי/ת PC - הצטרפו אלינו לצוות IT מקצועי בארגון גדול ויציב!

טכנאי/ת PC - הצטרפו אלינו לצוות IT מקצועי בארגון גדול ויציב!

אוקטאלי אינטגרציה בע"מ

06/12/2025

תיאור תפקיד:
    ארגון מוביל מחפש טכנאי/ת PC
    לתפקיד שטח דינמי ומעניין הכולל עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות, מתן שירות לעובדים ופתרון תקלות מחשוב מסוגים שונים.

     מה כולל התפקיד?
      תמיכת PC מלאה לעובדי הארגון
      פתרון תקלות חומרה ותוכנה
      הקמה, התקנה ושדרוג של תחנות עבודה וציוד קצה
      טיפול במדפסות, ציוד היקפי ופתרונות רשת בסיסיים
      עבודה פרונטלית בשטח מול משתמשים
      ניהול קריאות במערכת שירות ועמידה ביעדים
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון כטכנאי/ת PC או בתמיכה טכנית
ידע בתקלות חומרה - חובה
ניסיון בעבודה עם Windows, Office וציוד קצה
שירותיות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול משתמשים
יכולת עבודה פיזית (הרמת ציוד בעת הצורך)
זמינות למשרה מלאה
למה להצטרף?
ארגון גדול ויציב
סביבת עבודה נעימה ותומכת
תפקיד דינמי ומגוון עם חשיפה טכנולוגית
הזדמנות להתפתחות מקצועית בעולם ה-IT
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 921
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרושים טכנאי/ת PC או תומכ/ת Help desk למערכות מידע ומחשוב בבאר שבע.

דרושים טכנאי/ת PC או תומכ/ת Help desk למערכות מידע ומחשוב בבאר שבע.

one תקשורת ואבטחת מידע

06/12/2025

תיאור תפקיד:
  • עבודה בצוות טכנאים האחראים על תמיכה וסיוע למשתמשים בשימוש באפליקציות מערכתיות,
  • ניתוב וטיפול בתקלות,
  • ניהול משתמשים לרבות הרשאות,
  • בקרה ותפעול של תהליכים, התקנה ,
  • תפעול ופתרון תקלות חומרה ותוכנה,
  • כולל ציוד היקפי ותיקון תקלות במדפסות ,
  • תחנות עבודה וציוד קצה,
  • ציוד מחשוב ומערכות הפעלה,
  • השתלטות מרחוק לטיפול בתקלות.
דרישות:
  • ניסיון במערכות SAP, CRM - יתרון משמעותי
  • ניסיון במערכות Active Directory וניהול משתמשים – יתרון משמעותי
  • ניסיון בתמיכה טלפונית - יתרון
  • ניסיון בתמיכה במערכות מידע ומחשוב - יתרון
  • השכלה/קורסים רלוונטיים במחשוב – יתרון
  • סיווג ביטחוני - יתרון משמעותי.
  • משרה מלאה , עבודה במשמרות בבאר שבע.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תומך /ת טכני הלפ דסק (HLEP DESK) - משרה מלאה

תומך /ת טכני הלפ דסק (HLEP DESK) - משרה מלאה

שאיפות הכוונה והשמה

06/12/2025

תיאור תפקיד:
חברה גדולה ומצליחה מגייסת תומך /ת הלפ דסק.
התפקיד כולל מתן תמיכה טכנית לעובדי החברה, מתן הרשאות למשתמשים, טיפול וניתוב בתקלות טכניות, בקרה ותפעול של תהליכים, התקנות תוכנה ודרייברים, תמיכה באופיס 365, טרמינל, הגדרות, תקלות רשת, הכנת עמדות מחשב וכיוצא באלה..
מתאים גם לחיילים /ות משוחררים /ות שעשו תפקיד דומה בשירות הצבאי.
המשרה ממוקמת בפ"ת, במשרה מלאה בלבד! בימים א-ה 8:00-16:30 וללא ימי שישי.
שכר ותנאים מצוינים! גיוס מידי! ראיון אישי
דרישות:
חובה ניסיון בתפקיד דומה מהשירות הצבאי או מהאזרחות.
בוגר /ת קורס ניהול רשתות.
שליטה בסביבת מיקרוסופט, AD, אופיס 365.
יחסי אנוש טובים.
תודעת שירות גבוהה.
יכולת למידה מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה, לפי שעות
קוד משרה: 2043
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk עבור ארגון רפואי במרכז הארץ

Help Desk עבור ארגון רפואי במרכז הארץ

SQLink

06/12/2025

תיאור תפקיד:
ארגון רפואי במרכז הארץ מגייס Help Desk
במסגרת התפקיד: מענה טלפוני לעובדי הארגון עבור מתן תמיכה טכנית בתחום המחשוב ומערכות המידע בין היתר באמצעות השתלטות על תחנות העבודה ועוד.
דרישות:
- ניסיון כ-Help Desk או הסמכה בתחום הרשתות עם ניסיון שירותי
- ניסיון בעבודה במערכות הפעלה Windows
- ניסיון באיתור ופתרון תקלות בציוד מחשוב כגון: מחשבים, מדפסות, סורקים
- ניסיון בעבודה ביישומי Office
- היכרות עם Active Directory
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 147210
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

HELP DESK מתחיל.ה: עבודה מהבית במשמרות לילה וסופ"שים

HELP DESK מתחיל.ה: עבודה מהבית במשמרות לילה וסופ"שים

Experis Perm

06/12/2025

תיאור תפקיד:
דרוש.ה HELP DESK מתחיל.ה לארגון רפואי בגבעתיים!

בתפקיד:
- ריכוז פניות.
- מתן שירות ותמיכה טכנית (רמה TIER1 ו- TIER2) לעובדי הארגון.

5 משמרות בשבוע. 3 משמרות לילה באמצע שבוע (22:00-7:00) + 2 משמרות משתנות (בוקר/ ערב/ לילה) בסופ"ש. עבודה מהבית בלבד!
דרישות:
- אוריינטציה טכנולוגית.
- ידע בתקלות OFFICE פשוטות.
- שירותיות.
- רצון ללמוד ולהתפתח.
- מוכוונות לגדול אל תוך עולם ה- IT ותשוקה לתחום התמיכה הטכנית!
- ידע ב- AD וב- SHAREPOINT *יתרון*

למה כדאי לכם?
- תקבלו הכשרה וכלים מקצועיים על ידי קורס.
- הרבה אופציות קידום משמעותיות בתוך הארגון. הזדמנות אמיתית לגדול, להתפתח ולהתקדם בתחום ה- IT.
- בונוסים ותנאים מצוינים.
- עבודה בצוות איכותי ומקצועי.
היקף משרה: משמרות
קוד משרה: 229425
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה משרת נציג/ת HD לחברה מעולה בבני ברק!

דרוש/ה משרת נציג/ת HD לחברה מעולה בבני ברק!

שביט סופטוור

06/12/2025

תיאור תפקיד:
הגדרת התפקיד : הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
· אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
· תמיכה טלפונית ב-Office / Win 10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
· שילב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
· ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
· תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
· תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
· אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.הגדרת התפקיד : ·
הפעלת עמדת תומך Helpdesk בתמיכה טלפונית למשתמשי מערכות המחשוב של החברה
· אחריות לזיהוי ,ניתוח ,ואפיון תקלות מורכבות , טיפולן או הפנייתן לגורם מטפל.
· תמיכה טלפונית ב-Office / Win10 /Win11 , דפדפנים , AVD , VDI ,IOS וכו'
· שילוב תמיכה בפתרונות ענן Azure, M365, Intune , Active Directory, MFA , Control Up
· ליווי והדרכת משתמשים במערך המחשוב בשימוש בחומרה / תוכנה.
· תפעול שוטף של חלק מתהליכי אבטחת מידע
· תמיכה טכנית טלפונית למחשבים ניידים ,נייחים , טאבלטים , IPAD , Smartphone ,zero client , מדפסות, פקסים, סורקים, מערכות Teams ומסכי פלזמה וכו'
· אבחון וטיפול בתקלות תקשורת wan / lan , ADSL , מודמים סלולריים , ISE,טלפוני IP.

דרישות:
דרישות התפקיד :
·תומך טכני במוקד Helpdesk עם ניסיון של מעל שלוש שנים
· ניסיון בארגונים גדולים- חובה
· אסמכה כ – MCITP – יתרון
· תקשורת בין-אישית, יכולת הדרכה מרחוק, עבודה עם מערכות CRM לניהול פניות
· יחסי אנוש גבוהים ויכולת עבודה בצוות .
· יכולת עבודה תחת לחץ ובעומס תקלות רב.
· אנגלית רמה גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12704
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Help Desk לתמיכה פנים ארגונית

Help Desk לתמיכה פנים ארגונית

קבוצת יעל

06/12/2025

תיאור תפקיד:
חטיבת הסייבר של קבוצת יעל מגייסת Help Desk לתמיכה פנים ארגונית!
תפקיד מגוון הכולל תמיכה טכנית TIER 1-TIER 3 בארגון מוביל!
מיקום המשרה - בית שמש

תיאור התפקיד:
  • מתן תמיכה פנים ארגונית וסיוע בפתרון תקלות למשתמשי הארגון.
  • אחריות על תחזוקה, הקמה, שדרוגים של שרתים פיזים ווירטואלים (Vmware).
  • ניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
  • עבודה עם מערכות אחסון (VEEAM), גיבוי, ניטור וציוד תקשורת.
  • עבודה בסביבת Google.
  • התקנות תוכנה וחומרה.


דרישות:
  • 1-2 שנות ניסיון בתפקידי תמיכה טכנית.
  • ניסיון בניהול ותחזוקה של AD, GPO, DNS, DHCP.
  • ידע וניסיון בהתקנת תוכנות ומערכות הפעלה (Windows, יתרון Linux ו IOS).
  • נכונות למתן מענה איכותי ויעיל למשתמשים פנים ארגוניים.
  • טיפול במדפסות וציוד קצה.
  • עבודה בסביבת Google - יתרון
  • ידע והיכרות עם עולמות התקשורת, אבטחת מידע - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23996
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון

נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון

חברה דיסקרטית

06/12/2025

תיאור תפקיד:
לחברה הייטק גולבלית דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית (Help Desk) ללא ניסיון
תיאור המשרה:
רוצים להתחיל את הקריירה שלכם בהייטק?
אנו מחפשים נציגי תמיכה טכנית לתפקיד התחלתי עם הזדמנויות צמיחה משמעותיות. התפקיד כולל מענה לפניות משתמשים, פתרון תקלות טכניות בסיסיות, והדרכה על מערכות מחשוב ותוכנות. סביבת העבודה צעירה ודינמית, ותוכלו להיחשף לטכנולוגיות מתקדמות ולרכוש ידע שיקדם אתכם בתחום. אנו מציעים הכשרה מקיפה, כך שאין צורך בניסיון קודם!
דרישות:
• עניין בתחום הטכנולוגיה ורצון ללמוד.
• יכולת פתרון בעיות טכניות בסיסיות.
• גישה שירותית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות.
• שליטה בסיסית במחשבים ובמערכות הפעלה.
• לא נדרש ניסיון קודם – הכשרה וליווי מקצועי מלאים על חשבון החברה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-02260
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 3 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!