תיאור תפקיד:
- טיפול בהזמנות מלקוחות סוכנים, רשתות, אתרי סחר - הנפקת תעודות משלוח/חשבוניות ללקוחות - מעקב אחרי הזמנות פתוחות במערכת ברמה שבועית - הנפקת מדבקות לחברת שליחויות וביקורת אחרי הספקות של משלוחי לקוחות של קבלן חיצוני - עדכוני מלאי לסוכנים + רשתות - הזמנות רכש מספקים מקומיים + הזמנות ממחסן חיצוני. משרה מלאה ראשון עד חמישי 8:00-17:00
דרישות:
- ניסיון כפקידה/ מתאמת הזמנות / רכש - יתרון - ניידות - חובה ! - גישה טובה לשימוש בתוכנות שונות: - אקסל- חובה ברמת נוסחאות - SAP או PRIORITY – חובה - אנגלית ברמה קריאה וכתיבה - יתרון.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00045
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|