תיאור תפקיד:
לחברה בצמיחה עם טכנולוגיות ולקוחות פרימיום בשוק המקומי והבינלאומי, דרוש/ה מנהל/ת מחלקת תמיכה. מחלקת התמיכה מספקת שירותים ללקוחות חיצוניים, לקוחות פנימיים ו IT במסגרת התפקיד: אחריות על תפקוד מחלקת תמיכה לרבות: מחלקת תמיכה כוללת: 2 תומכים + מנהל תמיכה הפעלת קב"מ בתחום IT תפעול נושא התקנות/טכנאים טיפול בנושא חיובים של לקוחות על בסיס קריאות שירות
דרישות:
- ניסיון בניהול צוות תמיכה + hands on – שנתיים לפחות - חובה
- אנגלית – ברמה גבוהה - חובה
- הכרות עם IT , שרתים, גיבויים – ברמה גבוהה – חובה
- יחסים בין אישיים מצוינים ושירותיות – חובה
- זמינות מעבר לשעות עבודה בהתאם לצורך
- אחראי עם משמעת עצמית גבוהה
- הכרות עם PRIORITY – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
4071
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|