דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 6 משרות עבודה בתחום מנהל שירות / תמיכה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מנהל שירות / תמיכה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל רשת, ראש צוות שירות טכני, Professional Services Engineer ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

חברת one Taldor מגייסת ר"צ תמיכה טכנית לגוף ממשלתי בירושלים

חברת one Taldor מגייסת ר"צ תמיכה טכנית לגוף ממשלתי בירושלים

טלדור מערכות

09/07/2025

תיאור תפקיד:
חברת one Taldor מגייסת ר"צ תמיכה טכנית לגוף ממשלתי בירושלים
התפקיד כולל: בניהול צוות (כגון: מוקדנים, טכנאים ואנשי סיסטם)
מתן תמיכה טכנית ללקוחות, עבודה שוטפת מול משתמשי קצה ואנשי מחשוב
ניהול קריאות, תעדוף משימות, אחריות אישיות ומקצועית על צוות התמיכה.
דרישות:
שנתיים ניסיון בניהול צוות תמיכה- חובה
השכלה רלוונטית - חובה
ידע בטיפול בתקלות חומרה ותוכנה (מחשבים, שרתים, מסכים, מדפסות)
ידע בסיסי בתקשורת
ידע מעשי בנושאי אבטחת מידע
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: RR 25365
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למטריקס (קיסריה) דרוש/ה מומחה/ית חוויית משתמש

למטריקס (קיסריה) דרוש/ה מומחה/ית חוויית משתמש

מטריקס צפון

09/07/2025

תיאור תפקיד:
קביעת סדרי עדיפויות וחלוקת עבודה בצוות על מנת להבטיח את רמת שירות הלקוחות הגבוהה ביותר למוצרי מכשור רפואי.
הבטחת תפקוד אופטימלי של מכשירים למשתמשי קצה וציוד היקפי, כולל תחזוקה של תיעוד ונהלי תמיכה.
מתן תמיכה טכנית מהירה, יעילה ואיכותית עבור מגוון בעיות חומרה, תוכנה ונגישות.
**המשרה כוללת כוננות לתמיכה גם בשעות הערב עבור לקוחות גלובליים (ייתכנו נסיעות לחו"ל)
דרישות:
השכלה טכנולוגית רלוונטית
ניסיון עם כלי ITSM כמו ServiceNow
ידע בפרוטוקולי תקשורת
ניסיון בניהול חשבונות משתמשים, כולל הרשאות והגדרות אבטחה
ניסיון בתמיכה בציוד חומרה כולל טלפונים ניידים (אייפון ואנדרואיד)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01257
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד תמיכה

מנהל/ת מוקד תמיכה

לוג-און תוכנה

09/07/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל/ת מוקד תמיכה מנוסה לניהול כולל של צוותי התמיכה, שיפור חווית השירות והובלת תהליכים חוצי ארגון.
התפקיד כולל אחריות על ביצועי המוקד (SLA), גיוס והדרכת עובדים, ניתוח נתונים ודוחות, שיפור שיטות עבודה, הטמעת טכנולוגיות חדשות, ניהול משאבים ותקשורת שוטפת מול גורמים פנים וחוץ-ארגוניים.
נדרשת הבנה מערכתית, ראייה שירותית, יכולת ניהולית גבוהה ועמידה בזמנים.
דרישות:
  • ניסיון של 5 שנים לפחות במוקדי שירות/תמיכה
  • 2 שנות ניסיון בניהול מוקד של 5 עובדים ומעלה.
  • השכלה: תואר ראשון / קורס מקצועי מעל 150 שעות בתחום רלוונטי / יוצא/ת יחידה טכנולוגית בצה"ל בתחום הרלוונטי
  • ניסיון עם מערכות CRM (כגון Dynamics, אש בינה)
  • ניסיון בתמיכה טכנית, כולל ציוד קצה, אנדרואיד ו-iOS
  • שליטה מלאה בעברית ואנגלית
  • ידע ב-SCCM, Office, EPROC
  • ניסיון עם כלי AI ו-Copilot
  • יכולת ניתוח נתונים, הצגת דוחות ועמידה ביעדים
  • תודעת שירות גבוהה, כושר ארגון ויכולת עבודה תחת לחץ

תכונות אישיות:
מנהיגות, תקשורת בין-אישית גבוהה, גמישות, אחריות, ומוטיבציה להוביל צוות מגוון להצלחה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02423
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש/אשת שירות ותמיכה

איש/אשת שירות ותמיכה

Unilink - יונילינק

09/07/2025

תיאור תפקיד:

למערך המחשוב של משרד ביטחוני דרוש/ה איש/אשת שירות, תמיכה ותפעול מערכות לתפקיד משמעותי, דינמי, הכולל אחריות על מגוון מערכות קריטיות.

תחומי אחריות:
מתן שירות, תמיכה ומענה לתקלות במערכות מחשוב ומערכות מבצעיות.
תפעול וניהול תקלות שוטפות, כולל תקלות מורכבות ומתמשכות.
תיעוד ודיווח שוטף לחברות התחזוקה ולצוותים הרלוונטיים.
ניתוב קריאות למענה מקצועי וטיפול ראשוני בתקלות.
עבודה בסביבת מערכות מחשוב ייעודיות של המשרד.

דרישות:

דרישות התפקיד:
ניסיון בתמיכה טכנית/שירות לקוחות בתחום המחשוב.
שליטה טובה בתפעול מערכות מחשוב, איתור תקלות ומעקב אחר פתרונן.
יכולת למידה עצמית גבוהה והבנה טכנית טובה.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות.
עמידה בריבוי משימות ועבודה תחת לחץ.
כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל-פה.
פרטים נוספים:
המשרה במשמרות – כולל נכונות לעבודה בסופי שבוע, שישי וחגים.
עבודה בסביבה מאתגרת ומשמעותית.

מודעה זו כתובה בלשון זכר לנוחות בלבד, וכוללת את כל המגדרים שווה בשווה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 14053
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

סטודנט/ית מדעי המחשב לתפקיד איש/ת NOC בנתניה

סטודנט/ית מדעי המחשב לתפקיד איש/ת NOC בנתניה

Unilink - יונילינק

09/07/2025

תיאור תפקיד:
דרושים/ות סטודנטים/ות לתפקיד מאתגר ומקדם בתחום מערכות המידע וההנדסה
מה אנחנו מחפשים?
סטודנטים וסטודנטיות בעלי אופק לימודי של שנתיים לפחות, לתארים בתחומים הבאים:
מדעי המחשב / מערכות מידע / תעשייה וניהול (לימודי תואר במסגרת של 3 שנים – כרגע בשנה א')
הנדסת חשמל / מחשבים / תוכנה / תעשייה וניהול (לימודי תואר במסגרת של 4 שנים – כרגע בשנה א' או ב')
סטודנטים ללימודי הנדסאים (שנה א')
עדיפות לסטודנטים:
שלומדים באוניברסיטה הפתוחה
במסלולי ערב או בלימודי בוקר שאינם במתכונת מלאה של ימים שלמים
שעות ומחויבות:
נכונות לשיבוץ 4 משמרות בשבוע (כולל סופי שבוע).
המשרה אינה מתאימה לסטודנטים הלומדים 3 ימים מלאים בשבוע במתכונת 8:30–16:30.
דרישות:
דרישות ניידות:
בעל/ת רישיון נהיגה ורכב זמין להגעה לעבודה במשמרות.
למה כדאי?
הזדמנות לשלב עבודה מאתגרת עם לימודים, לצבור ניסיון מעשי ולהתקדם מקצועית תוך כדי הלימודים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 13514
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תמיכה טכנית

מנהל/ת תמיכה טכנית

Experis Perm

16/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה דרוש/ה מנהל/ת תמיכה טכנית מנוסה.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בניהול תמיכה טכנית.
ניסיון של 8+ שנים כאיש/אשת תמיכה טכנית.
ניסיון בעמידה ביעדים ובדרישות SLA.
ניסיון בגיוס והכשרת תומכים.
יכולת עבודה מול מגוון ממשקים.
עברית ואנגלית ברמה גבוהה.
יחסי אנוש מעולים.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB55953
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים
שרון - הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!