תיאור תפקיד:
ניהול מוקדי תמיכה טכנית אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים תוך חתירה מתמדת למצוינות שירותית וחווית לקוח עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L
דרישות:
ניסיון בעולם המוקדים
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00330
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה דרוש.ה מנהל.ת מוקדי תמיכה טכנית למשרת שטח דינאמית הכוללת אחריות ובקרה על עמידה ביעדי המוקדים - זמינות, מקצועיות, איכות ומכירות בנייה, שיפור ותחזוקת כלל תהליכי העבודה הקיימים במוקדים עבודה מול ממשקים שונים ומגוונים בארגון ואל מול דרגים בכירים ניהול ספקים תקציב יעדים ו P&L. משרה מלאה, כוללת רכב
דרישות:
ניסיון של 3 שנים לפחות בעולם המוקדים - חובה ניסיון בניהול מנהלים - חובה תואר ראשון רלוונטי – חובה ניסיון בניהול בעולמות טכניים – יתרון משמעותי ניסיון מתחום התקשורת – יתרון משמעותי ניסיון בניהול מוקדי שירות גדולים - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3331
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
לחברה תקשורת מובילה באזור המרכז אנחנו מגייסים מנהל /ת פרויקטים להובלת פרויקטים טכנולוגיים מקצה לקצה בתשתיות תקשורת, אינטרנט ופתרונות תקשורת מתקדמים. התפקיד כולל אחריות מלאה לניהול הפרויקטים, תיאום בין ממשקים פנים וחוץ-ארגוניים, וכן הובלת יוזמות לשיפור תהליכי עבודה, ייעול תפעולי והטמעת פתרונות חדשניים. תחומי אחריות: ניהול צוות שירותי מומחה ניהול וליווי פרויקטים בתחום פתרונות תקשורת (כולל תשתיות, אינטרנט, ציוד תקשורת). ניתוח צרכים, תכנון וניהול לוחות זמנים, תיעדופים ובקרת ביצוע. עבודה מול לקוחות, מהנדסי מערכות, מחלקות פנימיות וספקים. הובלת תהליכי שיפור וייעול זיהוי צווארי בקבוק, הטמעת שיטות עבודה מיטביות, שיפור ממשקי עבודה. אחריות על תיעוד, דיווח שוטף וניהול סיכונים בפרויקטים.
דרישות:
ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול פרויקטים ניסיון בניהול צוותים - חובה ניסיון בעבודה עם מערכת NetSuite CRM יתרון משמעותי. ראייה מערכתית ויכולת לנהל ממשקים מרובים רקע טכני או היכרות עם עולם התקשורת, אינטרנט ותשתיות חובה. ניסיון קודם בעבודה עם לקוחות עסקיים או מוסדיים יתרון משמעותי. שליטה ביישומי Office, בדגש על Excel ו-PowerPoint.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3249
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
ניהול וטיפול בפניות טכניות במערכת ממוחשבת, כולל קליטה, ניתוב, מעקב וסגירה. הפקת וניתוח דוחות, טיפול בתקלות חוזרות ויישום שיפורים. מתן מענה מקצועי בפניות מורכבות, עבודה מול ממשקים פנים-ארגוניים. הובלת צוות נציגים, כולל גיוס, הכשרה, חניכה וניהול משמרות.
דרישות:
ניסיון קודם לפחות שנה בניהול מוקד תמיכה טכנית -חובה ניסיון בניהול צוות עובדים -חובה יכולת ניתוח נתונים והפקת דוחות -יתרון שליטה מלאה בתוכנות אופיס ניסיון בתחום המחשוב -יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
15739
אזור:
מרכז - חולון ובת-ים
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
חברת one טכנולוגיות מגייסת מנהל/ת מוקד תמיכה בגוף ממשלתי בירושלים החלפה לחל"ד התפקיד כולל: נהול צוות תמיכה, עבודה עם אחמ"ש, גיוס עובדים, מעקב אחר דוחות, בקרה ושיפור זמני המתנה, עבודה עם מערכת ניהול פניות ממוחשבת, כתיבת נהלי עבודה, הפקה וניהול דוחות
דרישות:
5 שנות ניסיון בתחום - חובה השכלה רלוונטית בתחום - חובה נכונות לתפקיד זמני - החלפה לחופשת לידה
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
RR 25818
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|