דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 5 משרות עבודה בתחום מנהל שירות / תמיכה

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה באיזור המרכז דרוש/ה נציג/ת HD בכיר
דרישות:
-ידע וניסיון בתקלות חומרה וציוד היקפי.
-ניסיון בעבודה בסביבת דומיין
-ידע וניסיון בתמיכה בתקלות אופיס בדגש על 2016.
-ידע וניסיון בתמיכה במערכות הפעלה בדגש על win10.
-AD , citirx , sccm יהווה יתרון
- הכרת טלפוניה של avaya יהווה יתרון
-ניסיון בעבודה עם שרתים ו-vmware יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 23764
קרא עוד
תיאור תפקיד:
A global hi-tech company is Looking for a Support Engineer!

Responsibilities
· The engineer will work close with the customers and will help them with any issue that they have with our product.
· The engineer will work directly with the engineering team to work on solutions and fixes to customers issues and challenges.
· The engineer will also drive a list of requirements from the customers to the engineering based on the continuous engagement with the customers.
· The ultimate goal is to drive high satisfactions of our customers from our product and from our support process

דרישות:
Qualifications
· 3+ years of experience with working with world class customers as technical account manage
· Good knowledge in the security space
· Good knowledge in Windows internals
    Seniority Level
    Mid-Senior level
    Industry
      Computer Software

    Employment Type
    Full-time
    Job Functions
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00210
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום הביטוח במרכז הארץ דרוש/ה בקר/ית תשתיות
במסגרת התפקיד: בקרת שירות מול הצוותים השונים באגף התשתיות, טיפול בתלונות לקוח של אגף התשתיות, פיקוח על לו"ז ותפוקות הצוות ועוד.
דרישות:
*היכרות והבנה בעולם התשתיות ו-IT- חובה
*שליטה בתוכנות Office בדגש על Excel- חובה
*לפחות שנתיים ניסיון בניהול משימות מטריציוני- חובה
*ניסיון בכתיבת אפיונים-חובה
* ניסיון בניהול מוקדי תמיכה- יתרון משמעותי
*כושר ארגון וניהול ויכולת תעדוף משימות-חובה
*יכולת התנסחות טובה בכתב בעברית- חובה
*אסרטיביות לצד יכולת הקשבה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-02031
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
ארגון פיננסי גדול במרכז מגייס מטמיע/ת מערכות VDI. במסגרת התפקיד תהיה לך אחריות על העברת כל התשתיות הפיזיות לוירטואליות, תוך ממשק צמוד למנהלי פרויקטים, אנשי סיסטם ואנשי אבטחת מידע. אם את/ה רוצה להצטרף לארגון יציב עם ותק של כ-100 שנים, אשר דורג ברשימת " 50 החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בישראל" שלח/י לנו קורות חיים!

המשרה ממוקמת בתל אביב
דרישות:
לפחות שנתיים ניסיון כמנהל רשת
ניסיון עם VDI- חובה
ניסיון בעבודה עם DHCP- חובה

המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01862
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Work in a global financial services provider, with presence in Tel Aviv, Europe, US and APAC. Manage a strategic critical team of 8 NOC operators working 24/6 shifts.
The team manager should be available 24/6 to manage high severity incidents, lead technical inquiries, and serve an en escalation point for the team.
### Please send CV's in English ###
דרישות:

Requirements:
* 3 years managing a technical team - must
* Hands-on experience with monitoring systems and tools: Nagios, Prometheus, Kibana, Grafana, Datadog, Solarwinds, Cacti, Logz.io - must!
* Experience working in sensitive real time Production environments - must (i.e. financial services)
* Past experience in a customer service environment - big advantage
* Native English speaker - big advantage
* 3 years experience as a technical hands on engineer - must
Personal Qualities:
* positive attitude and problem solving skills
* Analytical, out of the box thinker
* Willingness to work in a high paced dynamic environment
* Calm and collected character
The team's responsibilities:
* 24/6 monitoring of the company's critical services, infrastructure and applications
* Troubleshooting and escalating the alerts in a timely manner
* Managing high severity incidents
* Liaising with multiple teams to resolve issues quickly and maintain the stability of the network
* Managing internal users' access to our application via different tools and methods.

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3799
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד