דרושים בתחום מנהל שירות / תמיכה

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 7 משרות עבודה בתחום מנהל שירות / תמיכה

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "מנהל שירות / תמיכה" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל רשת, ראש צוות שירות טכני, Professional Services Engineer ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Product Support Team Leader

Product Support Team Leader

RecruitX

22/10/2024

תיאור תפקיד:

The product support team is part of the customer services group, as a product support manager you will be responsible to support all production cloud customers.
Lead the day-to-day operation of the support team and serve as first escalation point.
Create, implement, and maintain support team protocols, procedures, training program and knowledge base.
Improve monitoring service quality by studying, evaluating, and re-designing processes.
Prioritize and identify root causes of production issues, coordinating with operations, engineering, and R&D teams to address product and service issues in complex environments.
Maintain good internal and external customer communication, provide high level of support, and minimize escalations.
Implement KPI measurements, follow ups and reports.
Able to handle stressful situations with a proactive and service-oriented approach.
The working environment is intensive (24/7) and demand responding to calls in irregular hours (on call duty)
דרישות:

3 years at least of experience as a manager of technical customer support – a must.
5 years hands-on experience in implementing and troubleshooting complex TCP/IP technologies.
Strong leadership skills and experience – a must
Experience with strong routing and switching concepts – CCNP advantage.
Experience with Cisco/Juniper router, switches, and routing protocols, mainly BGP.
Good communication skills in English – both spoken and written.
Ability to collaborate, sync and manage processes with other teams to achieve incident resolution.
Multitasking and ability to work under pressure.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3618
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מהנדס/ת תשתיות הנדסיות

מהנדס/ת תשתיות הנדסיות

אליפסה הנדסה בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברה ביטחונית מובילה באזור השפלה דרוש/ה מהנדס/ת תשתיות הנדסיות להשתלבות בצוות
במסגרת התפקיד:
השתלבות בצוות ניהול תהליכי פיתוח בחברה טכנולוגית מובילה.
תמיכה, הטמעה, ותחזוקה של כלים הנדסיים בארגון עם מעל 1,500 אנשי תוכנה ומהנדסים.
ייעוץ למשתמשים, הדרכות וליווי פרויקטים בהטמעת כלים כמו JIRA, ALM, POLARION.
פיתוח תהליכים חדשים, ניהול ממשקים בין מערכות וכתיבת סקריפטים מותאמים.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות מתפקיד הדרכה/ הטמעה/ יישום- חובה
תואר ראשון בהנדסה/מדעי המחשב/מדעים מדויקים- חובה 
הכרות עם כלים נוספים בתחום ALM, ניסיון בשדרוגים ותחזוקת שרתים.
יכולת כתיבת סקריפטים, הטמעת כלים חדשים והבנה ביכולות פיתוח.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 15661
אזור: דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Support Engineer / Help Desk

Support Engineer / Help Desk

אר.ויי.בי. פלסמנט אגנסי בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
    Exciting Fintech company with an office in Jerusalem seeks a Support Engineer.
    The IT Support team ensures the production and development environments are up and running 24/7. We stay busy doing everything from back-office helpdesk to supporting development teams with integrations, debugging, and troubleshooting.
    You are
    As a technical-oriented individual, you are capable of resolving any technical issue with ease. Your exceptional customer service approach and effective communication skills help you to quickly solve problems of all levels of complexity, from the simplest to the most challenging. You are always eager to learn new things and have an innate drive for automation and continuous improvement of IT processes. You have a proven track record of working in a fast-paced environment and possess excellent diagnostic skills and leadership skills. You can quickly implement solutions and share your advanced technical knowledge in a simple and understandable manner.

דרישות:
      Requirements:

    Proficient in Hebrew and English both written and verbal, sufficient for achieving consensus and success in a remote and largely asynchronous work environment - Required
    5+ years of experience working as a senior help desk specialist/ experience in a support role in a mid-large high-tech organization (military experience accepted) - Required
    Troubleshooting a range of desktop/laptop computers, knowledge of Mac OS, Windows and Linux - Required
    Proven experience supporting Apple Mac hardware and OSX operating systems – Required
    Leadership skills: ability to run a project from start to finish and direct a team if necessary - Required
    Experience working with collaboration tools, conferencing systems, remote IT tools, and ticketing systems - Required
    Experience with MDM solutions such as In-Tune or Jamf
    Possess a "no task too small" attitude. You must be willing to work off-hours from time to time
    Strong Technical and Organization Skills
    Troubleshooting Skills & Analytical Skills (networks, switches, routers, access points, printers, and other devices)
    Familiarity with ServiceNow
    Experienced with Zoom/Teams conference rooms
    Experience with Active Directory, O365/Azure AD, and Powershell
Work from our Jerusalem office 5 days a week. (Possibility for 1 remote day a week)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 731183
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ראש צוות תמיכה טכנית

ראש צוות תמיכה טכנית

אנטריפוינט

22/10/2024

תיאור תפקיד:
עבור חברת שילוח בין לאומית, אנו מחפשים ראש/ת צוות תמיכה טכנית מנוסה ומיומן/ת שיצטרף/תצטרף לצוות הIT שלנו ויוביל/תוביל את צוות ה-Help Desk. במסגרת התפקיד, תובילו צוות של 8 אנשי תמיכה, תוך מתן דגש על מתן שירות איכותי ושיפור מתמיד של חוויית הלקוח הפנימי.

תחומי אחריות:
ניהול והובלת צוות התמיכה הטכנית, כולל הכשרה ופיתוח מקצועי של הצוות.
ניהול קריאות שירות, כולל תיעדוף וחלוקת משימות בין חברי הצוות.
תחזוקה ותפעול של תחנות עבודה, מדפסות ומערכות תקשורת פנימיות וחיצוניות.
תפעול מערכות מחשוב מגוונות ויישומי אבטחת מידע.
אחריות על תפעול וניהול חדר השרתים.
ניהול רכש ציוד קצה והסכמי שירות מול ספקים.
הובלת פרויקטים בתחום התשתיות ו-Help Desk.
ניהול ממשקים מול UPS העולמית ושיפור תהליכי השירות תוך עמידה ביעדי SLA.
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון ניהולי - חובה.
ניסיון של 3 שנים לפחות במתן תמיכה טכנית (Help Desk) ופתרון תקלות בארגונים עם 400 משתמשי קצה ומעלה.
ידע מעמיק במוצרי Microsoft, כולל Windows, Office, Active Directory ו-Exchange.
ניסיון בתפעול תקלות חומרה בציוד מחשוב אישי ומדפסות.
ניסיון עם מערכת SysAid - יתרון משמעותי.
ניסיון עם Microsoft Office 365 - יתרון.
תואר ראשון או הסמכות מקצועיות בתחומים רלוונטיים - יתרון.
שליטה באנגלית ברמה גבוהה.

תכונות בין אישיות נדרשות:
יכולת ניהול והובלת צוות עם דגש על שיתוף פעולה ופיתוח מקצועי.
גישה יזומה לפתרון בעיות ויכולת להתמודד עם סביבה דינאמית ומשתנה.
יחסי אנוש מעולים ויכולת ליצור ממשקי עבודה אפקטיביים.
זמינות, גמישות ויכולת הסתגלות לעבודה תחת לחץ.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5127
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

איש.ת טכני לתיעוד מערכות מולטימדיה

איש.ת טכני לתיעוד מערכות מולטימדיה

חברת היטק

20/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברת KLA-אורבוטק, חברת הייטק בינלאומית הממוקמת ביבנה (קרוב לרוחובות) דרוש איש טכני לטובת הכנת נהלים / מדריכים /  מצגות / דוחות בנושא המולטימדיה והטלפוניה בחברה. 
השקעה רבה סביב לימוד מול מומחי תוכן אודות המערכות והתהליכים עד לשליטה והיכרות מלאה לטובת הכנת התוצרים.
הובלת תהליכי הכנת תוצרים תוך עמידה בלוחות זמנים.
כלל החומרים נכתבים בשפה האנגלית!
  • כתיבת נהלי עבודה, דוחות ומצגות בהתאם לצורך
  • שיתוף ידע והנחייה של אנשי IT ומשתמשים בארץ ובעולם
  • השתתפות בפרויקטים ופעילויות מול צוותים מקבילים בארץ ובעולם, עבודת ממשקים מרובה
  • לימוד, תפעול וניהול מערכות מולטימידה, Zoom, Teams, ציוד קצה של פוליקום ו-Audiocodes
  • השתתפות בפרויקטים ופעילויות מול צוותים מקבילים בארץ ובעולם, עבודת ממשקים מרובה
חשוב - אנגלית ברמה גבוהה !! כתיבה / דיבור / קריאה
דרישות:

- הבנה של תשתיות תקשורת / מולטימדיה
- אנגלית ברמה גבוהה - חובה!
- יכולת התנסחות בכתב ובע"פ
- ניסיון בשימוש ב-Excel וכתיבת דוחות ומדריכים למשתמש- חובה!
- ניסיון והיכרות עם מוצרי ותשתיות VC בארגונים (Polycom, Zoom, Teams וכו') - יתרון משמעותי!
- שירותיות, ראש גדול, אחריות, הנעה עצמית גבוהה ודחף להצלחה

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-45
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת תמיכה וסיסטם

מנהל/ת תמיכה וסיסטם

Experis Perm

15/10/2024

תיאור תפקיד:
לחברה מצליחה דרוש/ה מנהל/ת תמיכה וסיסטם.
התפקיד כולל ניהול צוות תמיכה קטן ומקצועי וכן, הובלה של תחום הסיסטם בחברה.
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול תשתיות IT ושירותי תמיכה.
ידע וניסיון נרחב ומגוון בתחומי: רשתות, שרתים, אחסון, גיבוי, וירטואליזציה, מחשוב ענן.
ניסיון בעבודה בסביבת Microsoft - יתרון משמעותי.
כישורי ניהול פרויקטים, עם יכולת לנהל מספר פרויקטים בו זמנית.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
יכולת הובלה והדרכה, יושר, יכולת למידה גבוהה, מוטיבציה להצליח.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB55443
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תחום NOC

מנהל.ת תחום NOC

אלביט מערכות

25/06/2024

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה דרוש.ה מנהל.ת תחום NOC
במסגרת התפקיד:
ניהול תחום בקרת מערכות ה-IT
הובלת צוות טכנאי NOC מיומן אשר עובדים 24/7. חניכה, הכשרה ובניית הצוות
ניטור ובקרה אחר השירותים העסקיים, תשתיות רוחביות ומערכות מידע ארגוניות
בקרה אחר מדדי IT תפעוליים ואסטרטגיים, אפיון והעמקת מערכת ניטור מתקדמת למדידה
זיהוי ואפיון השפעת שירותי ה-IT השונים על לקוח הקצה תוך עבודה צמודה עם צוותי אפליקציה, תשתיות ותקשורת רציפה עם הלקוחות העסקיים
ניהול שיטות ומתודולוגיית עבודה כגון: ניהול Major Incident, Change management, תחקור אירועים ומציאת בעיות שורש
הובלת וייזום פעילויות התייעלות תפעולית במערכות ובתשתיות כגון אוטומציה של תהליכים וכד'
דרישות:
הכרות עמוקה עם מערכות מידע פנים ארגוניות ותשתיות IT 
יכולת תקשורת בין אישית גבוהה ותודעת שירות גבוהה 
יכולת ונסיון בניהול צוות ועבודה במבנים מטריציוניים 
נסיון בעבודה עם דרגים בכירים בארגונים גדולים - יתרון
נסיון קודם בניהול צוות NOC – יתרון
הכרות עם SPLUNK - יתרון
הכרות עם מתודולוגיית ITIL – יתרון
הכרות עם מערכות ניטור וניתוח Data מתקדמות – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 70079995
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!