תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית מובילה בפתח תקווה, מחפשת כוכב/ת לתפקיד של אחראי/ת משמרת למרכז תמיכת משתמשים פנים ארגוניים - Help Desk התפקיד כולל ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים (עמידה ב-SLA), תזמון הפסקות, מעקב אחר איחורים והיעדרויות. אחריות על עמידה ביעדי השירות, הפקת דוחות ובקרה ובניית סידור עבודה. העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה', נדרשת זמינות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
ניסיון של חצי שנה לפחות בתפקיד דומה כאחראי/ת משמרת במוקד שירות/תמיכה ניסיון בעבודה במוקד בעל 20 עמדות (לפחות) אסרטיביות, יכולת מולטי-טאסקינג, כושר מנהיגות והובלה יחסי אנוש טובים ושירותיות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530616
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|