תיאור תפקיד:
- מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות הבנק, קיימים וחדשים, במגוון נושאים פיננסיים.
- ביצוע פעולות בנקאיות שוטפות: פתיחת חשבונות, ניהול עו״ש, פיקדונות, הלוואות, אשראי, תשלומים והעברות.
- ייזום קשר עם לקוחות לצורך הרחבת הפעילות והעמקת הקשר העסקי.
- איתור צרכים פיננסיים והתאמת מוצרים ושירותים בנקאיים מותאמים אישית.
- מתן מענה איכותי, יעיל ואדיב, תוך שמירה על סטנדרט שירות גבוה.
- עבודה בצוות ובסביבה טכנולוגית מתקדמת – פרונטלית בסניפים או דיגיטלית במוקדים.
דרישות:
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
- יכולת מכירתית ויוזמה עסקית.
- אחריות, דיוק ויכולת עבודה בצוות.
- שליטה בסביבה ממוחשבת ובמערכות מידע.
- השכלה: קיימים מסלולים שונים – מסלול לבעלי/ות תואר אקדמי או סטודנטים, וכן מסלול לבעלי/ות 12 שנות לימוד וללא השכלה אקדמית.
- דרושה זמינות לעבודה בסניפים באזור המרכז.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
553742
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
חברה ותיקה ומובילה ביבוא ושיווק מוצרי פרימיום למטבח ולחדר האמבטיה, עם יותר מ־40 שנות ניסיון, חדשנות מתמדת ואיכות ללא פשרות, מחפשת אחמ"ש / מנהל/ת משמרת להצטרפות למוקד השירות בצמיחה. מיקום העבודה : קריית ביאליק – שד' חן 9 שעות עבודה : משרה מלאה: א’-ה’ 08:00–16:30 ימי שישי לסירוגין: 08:00–12:30 אין גמישות בשעות ובימי המשרה
דרישות:
ניהול משמרת – חלוקת משימות שוטפות ובקרה תמיכה מקצועית לנציגות השירות כולל משובים און ליין ממשק ומענה לגורמים פנים ארגוניים שיפור והטמעת תהליכי עבודה בצוות מעקב ובקרת מדדים ויעדים טיפול בדוחות ביצוע שיחות מנהל קו ראשון ומתן גיבוי בעת הצורך אחריות על ביצוע כלל המשימות של צוות הנציגות דרישות התפקיד : ניסיון של לפחות שנתיים במוקד שירות כאחמ"ש / מנהל צוות ניסיון במתן שירות יכולת עבודה בריבוי משימות ובתעדוף יכולת לרתום ולחבר כפופים ברמה אישית ומקצועית יצירתיות וחשיבה במתן פתרונות בזמן אמת יחסי אנוש ותקשורת בינאישית מצוינים תודעת שירות גבוהה שליטה טובה ביישומי Office יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית גבוהה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-4476
אזור:
מרכז - רמת גן וגבעתיים
שרון - חדרה וזכרון יעקב
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
אחריות על התנהלות תקינה ואפקטיבית של המשמרת. * אחריות על רמת שירות גבוהה, זמינות נציגים, אורכי שיחה וניהול פניות. * האזנות לנציגים והכוונתם. * ניהול אפקטיביות ותיעדוף הפניות עפ"י דחיפות וזמני המתנה. * מענה לשאלות, סיוע בתפעול המערכות, בירורים למול המחלקות השונות בחברה ומתן אישורים חריגים. * טיפול בשיחות מנהל לשביעות הלקוח ותוך כדי הבנה מלאה והסבר מלא ללקוח. * מתן יעדים שבועיים וניהול שוטף של היום (הפסקות, שינוי משימות, ניוד ועוד).
דרישות:
ניסיון בניהול משמרות במוקד שירות - יתרון. * ניסיון בהדרכת נציגים ונהלי עבודה. - יתרון * ניסיון בתפעול מספר מערכות שירות. יתרון ימים א-ה 8-16 עם נכונות לשעות נספות המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00303
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
נטלי היא לא מקום עבודה סטנדרטי. כאן עוסקים בהצלת חיים ובשיפור איכות החיים של א.נשים מבוגרים. אנחנו חברה גדולה שלוקחת הכל ללב – ובעיקר את הלקוחות שלנו. אם גם אתם כאלה – אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לצוות חם וחדור מוטיבציה שמוכוון לעשות טוב. מה תעשו בעבודה? · תסייעו ללקוחות להפיק את המקסימום מהשירותים של נטלי · תעניקו מענה אדיב ומקצועי לפניות בנושאים טכניים, שירותיים ואחרים · תעסקו בתפעול: עדכון פרטים, תשלומים וחשבוניות, עבודה מול צוותי החברה איך זה לעבוד בנטלי? · סיפוק, שליחות ועשיית טוב! · משרה גמישה ברמת גן: מלאה / חלקית / משמרות · נגישות לתחבורה ציבורית, כולל רכבת · הכשרה מקצועית על חשבון החברה · שכר מעולה ותמריצים · עמדת עבודה אישית קבועה · קליטה כעובדי נטלי מהיום הראשון · אופק מקצועי ואפשרויות קידום מגוונות בחברה · בנטלי גיל הוא רק מספר, וניסיון חיים הוא יקר ערך! שמחים לקבל מועמדים מכלל הגילים והרקעים
דרישות:
· תודעת שירות גבוהה - סבלנות לעבודה עם אוכלוסייה מבוגרת · יחסי אנוש מעולים · יכולת עבודה בצוות · עבודה מול מערכות ממוחשבות · שליטה מלאה בעברית קרוא וכתוב, שפות נוספות - יתרון המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00302
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
דרוש/ה רכז/ת לצוות טכנאים מתן שירות לטכנאי השטח בחברה ביצוע בקרות שוטפות על איכות ומקצועיות הצוות הוצאה והכנת דוחות ביצועים של הצוות גורם מקשר בין המחלקות השונות ניהול ותכנון סידור העבודה לצוות הטכנאים של החברה תחזוק יומן טכנאי, מעקב על ביצועים ותיקון עסקאות שעות עבודה: ימי א-ה 8:00-16:30 פעמיים בשבוע העבודה עד 18:00 שישי אחת לחודש 8:00-12:00
דרישות:
שירותיות, הגדלת ראש Team player יתרון- ניסיון כנציג/ה בכיר/ה מנהל /ת משמרת/ אחמ"ש/ית במוקדים שליטה מצוינת במחשב כולל אקסל עבודה ברמת גן המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00281
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות
|
תיאור תפקיד:
לחברה גדולה המספקת שירותים בתחום הטיפולי דרוש/ה רכז/ת ארגון מטופלים. אחריות אדמיניסטרטיבית לתאום הטיפול - בקרות, רגולציות, מענה אישי ומעקב שוטף אחריות לניהול שוטף של היחידה מבחינה מינהלית קשר ישיר ויומיומי עם מטופלים, ניהול תוכנית עבודה ושעות עבודה ברמה שבועית.
דרישות:
* ניסיון עבודה אדמיניסטרטיבי של 5 שנים ומעלה בארגון גדול. * יכולת עבודה מול מערך מטופלים ומתן שירות ברמה גבוהה ורגישה כאחד. * כישורי ארגון וניהול גבוהים. * עמידה בלוחות זמנים ובמצבי לחץ * יציבות תעסוקתית ויכולת להתחייב לתפקיד לאורך זמן. * תקשורת בין אישית טובה ומודעות גבוהה לשירות. התפקיד מיועד לנשים וגברים כאחד **
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
T-ADMIN
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|
תיאור תפקיד:
- אחריות על תהליכי עבודה ובקרה במוקדי שירות הנותנים מענה לבנקים וללקוחות חוץ בנקאיים
- ביצוע בקרות לבחינת איכות השיחות ועמידה ביעדי השירות המגוונים
- וידוא רמת מקצועיות נדרשת של הנציגים במוקד, כולל בניית הדרכות בשיתוף עם מחלקת ההדרכה
- מעקב אחר ביצועים, הצפת פערים למנהלים, הפקת לקחים ותובנות
- בחינה, ייעול ושיפור תהליכים בהתאמה לאופי המוקד ולחברה
- עבודה מול ממשקי עבודה בחברת כאל
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה
- ניסיון ניהולי קודם (בכיר.ה, אחמ"ש.ית ,מדריכ.ה, ר"צ) במוקד שירות- יתרון משמעותי
- ראיה מערכתית, יצירתיות וגמישות
- יכולות טובות של ניתוח נתונים, כולל ידע ב- Office
- מיומנויות בין אישיות גבוהות ויכולת הנעה
- יכולת עבודה עצמאית
- השכלה אקדמאית – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-26614
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
|
תיאור תפקיד:
- תמיכה טלפונית לנציגי ומנהלי המוקד בהיבט המקצועי בכלל מוקדי מכירות ואשראי
- מתן סיוע במטרה להגדיל את כמויות המכירה והאשראי תוך שמירה על האיכות
- ביצוע שיחות מנהל ומתן מענה לשיחות אסקלציה עם לקוחות
- ניהול ממשקים עם מחלקות החברה השונות
- ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה חדשים
- ביצוע חניכות, הדרכות ותדריכים
דרישות:
- ניסיון ממוקדי שירות ומכירות- יתרון משמעותי
- גמישות ואפשרות לביצוע שעות נוספות
- יוזמה / ראש גדול / חשיבה מערכתית
- היכרות עם מערכות תומכות שירות
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה
- יכולת עמידה בעבודה תחת לחץ
- תודעת שירות גבוהה, מסירות ואחריות אישית
- ידע ב-Excel והכנת מצגות - יתרון
- זמינות למינימום 2 משמרות ערב בשבוע + שישי לסירוגין על פי צורך
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית, משמרות
קוד משרה:
JB-26556
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה אחראי/ת משמרת. מתאים למועמדים/ות שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים. עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה ניסיון במכירות - חובה עבודה במשמרות - חובה, בוקר, ערב ושישי לסירוגין
היקף משרה:
משרה מלאה, משמרות
קוד משרה:
JB-00001
אזור:
מרכז - תל אביב, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות מעולה לקריירה ניהולית בשירות לקוחות! אנחנו מחפשים אחמ"ש/ית שירות לקוחות עם אנרגיות טובות, ניסיון מוכח ורצון להוביל צוות להצלחה מיקום: מגדלי BSR, בני ברק שעות עבודה: א'-ה' 08:30–17:00 (ללא שישי!) שכר גלובאלי גבוה מה בתפקיד? ניהול משמרת שוטף של צוות קטן של נציגי צ'אט ביצוע שיחות מנהל חניכה והובלת עובדים חדשים עבודה דינמית בסביבה מקצועית ותומכת
דרישות:
ניסיון קודם בשירות לקוחות – חובה ניסיון כאחמ"ש/ית – יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
206008
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
|
תיאור תפקיד:
הצטרף לצוות שירות מנצח בסביבת עבודה מעצימה ומלמדת! קבוצת אלקטרה מגייסת אחראי/ת משמרת במרכז השירות לעובד! תיאור התפקיד : תפעול והובלת צוות העובדים במהלך המשמרת. בקרה על תהליכי עבודה: תקינות בהיבט מקצועי ותהליכי עמידה ביעדי המרכז (SLA וKPIS) מתן מענה מקצועי ואיכותי לעובדי החברה בנושאי שכר, רווחה, נוכחות ומשאבי אנוש. טיפול בפניות מורכבות בתחום השכר / נוכחות עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים בתחום משאבי האנוש. חודשיים/3 חודשים ראשונים – התחלה בתפקיד נציג/ה ע"מ להכיר ולשלוט בחומר המקצועי. *המשרה ממוקמת בראשון לציון*
דרישות:
ניסיון מוכח בתפקיד ניהולי / אחראי משמרת בעולם המוקדים / משאבי אנוש יתרון להיכרות עם עולם השכר / משאבי אנוש יכולת עבודה עצמית ועבודת צוות לויאלות, מסירות, טיפול במשימה מקצה לקצה, הגדלת ראש, יוזמה תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצויינים מה אנחנו מציעים: הזדמנות נדירה להצטרף לחברה מובילה במשק!
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
19137
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אם את/ה אוהב/ת סדר, תקשורת בין אנשים ועמידה באתגרים – זה המקום בשבילך! אנו מחפשים סדרן נהגים לתפקיד דינמי בחברתנו אמיר במות הרמהבמסגרת התפקיד: תכנון, סידור וניהול קווי ההפצה היומיים. עבודה שוטפת מול נהגים ולקוחות גדולים , מתן שירות, פתרון בעיות ותיאום מקצועי בשטח. אחריות על תפעול יעיל ושוטף של מערך ההובלות. משרה מלאה | ימים א’-ה’ | 17:00–08:00 | שישי: פעמיים בחודש. עובד חברה מהיום הראשון! מלתחות וחדרי הלבשה מסודרים + לוקר אישי לעובד. חניה מסודרת לעובדים. סל רווחה עשיר (מתנות בחגים, ימי הולדת, ימי גיבוש ועוד). תנאים טובים למתאימים ואפשרויות קידום. מיקום המשרה: פתח תקווה
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה – חובה. ניסיון בעבודה מול נהגים ומול לקוחות עסקיים. יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון ברמה גבוהה. יחסי אנוש מצוינים וראש גדול. נכונות למשרה מלאה - חובה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1239
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|