תיאור תפקיד:
דרוש/ה תומכ/ת Help Deskלהשתלבות בצוות התמיכה הפנים ארגונית בארגון ממשלתי באזור ירושלים. במסגרת התפקיד תמיכה מחשובית במשתמשי הארגון, טיפול בתקלות DOMAIN , ניהול הרשאות ב- Active Directory ו Exchange- , תמיכה בתקלות במערכות הפעלה Windows ועוד. מדובר במשרה מלאה בימים א'-ה', ללא עבודה בימי שישי. טווח שעות הפעילות 08:00-17:00 / 07:30-16:30 מדובר במשרה זמנית למשך חודשיים- שלושה עם אופציה.
דרישות:
ניסיון בעבודה עם לקוחות/בתפקיד של תמיכה טכנית - חובה יכולת כתיבה וביטוי בכתב - חובה שליטה מלאה ביישומי Office ידע והיכרות בActive Directory - יתרון ידע והיכרות בשרת Exchange - יתרון הסמכות רלוונטיות בתחום כגון: MCSA, MCITP, טכנאי מחשבים ותקשורת וכדומה – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
530740
אזור:
מרכז - מודיעין
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|