תיאור תפקיד:
תיאור תפקיד ותחומיי אחריות מרכזיים - • במסגרת התפקיד אנחנו נדרשים להבין את הדרישות העסקיות, לאתגר אותן ולאפיין את תהליכי העבודה, מערכות המידע והממשקים הרלוונטיים לדרישות אלו. • עבודה מול שותפים חיצוניים, גורמים מכל יחידות הארגון, מנהלים ישיבות מרובות משתתפים, מנהלים את האתגרים לאורך חייו של המוצר. • הבנה ואפיון של תהליכים B2C ו B2B, ותהליכי self-service בנקאיים: ATM/ עמדות לקוח לשירות עצמי/ אתר ואפליקציית הבנק/ מערכות סניפיות • לאפיין פיצ'רים שמתווספים שמתעדכנים או משתנים ואת השוטף של זה, לאפיין/למצוא פתרונות לתקלות, משמעות של התקלה על הלקוחות • מענה לסניפים על תקלות בעלות משמעות פיננסית כספית עבור לקוחות, לתחקר את האירוע לתת פתרון אפיוני לתקלה. • ניתוח רגולציות בנקאיות שיורדות מבנק ישראל, לנתח יחד עם היחידות העסקיות, לאפיין את המשמעויות הפיתוחיות של הרגולציה.
דרישות:
• השכלה: תואר ראשון רלוונטי: מנהל עסקים, תעשייה וניהול, כלכלה, מערכות מידע, מדעי המחשב – חובה! • מצטיין/ת תואר ראשון (דיקן/רקטור) - יתרון משמעותי • ניסיון בניתוח מערכות עסקיות - יתרון • ניסיון בעבודה עם ארגונים גדולים – 200 עובדים פלוס – יתרון • ניתוח מערכות ואפיון מוצרים או שירותים בנקאיים – יתרון • מידע מקצועי (תוכנות וכדומה): ניסיון במערכות פיננסיות/רקע בתחומים פיננסיים, כלכליים – יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-2653
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|