דרושים בתחום בוגרי כלכלה / מנהל עסקים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 21 משרות עבודה בתחום בוגרי כלכלה / מנהל עסקים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "בוגרי כלכלה / מנהל עסקים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אחראי מוצר ואנליסט, רפרנט תפעול ובקרה, בנקאי עסקי ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית פיננסי/ת עבור מחלקה כלכלית בחברת פרויקטים הנדסיים מובילה!

אנליסט/ית פיננסי/ת עבור מחלקה כלכלית בחברת פרויקטים הנדסיים מובילה!

חברה דסקרטית

22/10/2024

תיאור תפקיד:
אנליסט/ית פיננסי/ת עבור מחלקה כלכלית בחברת פרויקטים הנדסיים מובילה!
במסגרת התפקיד:
ניתוחים כלכליים של התקציב, עבודה מול מערכות פנים ארגוניות, עבודה עם מערכות BI ואקסל, דיווחים למנהל הכספים של החברה וסיוע לפעילות כלכלית של החברה.
משרה מלאה
תנאי שכר הולמים!
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ חשבונאות / ניהול - רצוי
ניסיון בתפקיד כלכלן /ית - יתרון
ניסיון בעבודה בריבוי משימות וממשקים.
ניסיון בתמחיר.
ניסיון עבודה במערכות BI - יתרון
כישורים אנליטיים גבוהים.
יכולת הנעת תהליכים.
אקסל ברמה גבוהה-חובה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-04593
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה אנליסט/ית לחברה יצרנית מתחום התעשייה

דרוש/ה אנליסט/ית לחברה יצרנית מתחום התעשייה

שאיפות הכוונה והשמה

22/10/2024

תיאור תפקיד:
חברה מצליחה באיזור המרכז מגייסת אנליסט/ית בכיר/ה ומנוסה.
התפקיד כולל בניית תחזיות שנתיות, ניתוח ובקרת נתונים וכיוצא באלה
בתחום הייצור והתעשייה.
משרה מלאה בימים א-ה בין השעות 8-17 ללא אילוצים.
עובד/ת חברה מהיום הראשון! שכר ותנאים מצויינים!! יציבות תעסוקתית
דרישות:
תואר פיננסי רלוונטי - חובה.
ניסיון מעל 3-5 שנים בתפקיד דומה - חובה.
רקע מחברה יצרנית / תעשייתית - חובה.
זמינות למשרה מלאה 9 שעות עבודה - חובה.
יחסי אנוש גבוהים.
יכולות אנליטיות גבוהות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 2106
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

עובד גובי ושות' ייעוץ פיננסי כלכלי בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין, עם צוות מעולה באווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי, דרוש/ה כלכלן/ית
  • למשרה מלאה
  • נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
דרישות:
  • בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי 
  • ידע מצויין באקסל
  • כתיבה רהוטה.
  • ראש "גדול".
  • יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתפעל/ת כספים בירושלים

מתפעל/ת כספים בירושלים

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה מתפעל/ת כספים בירושלים
במסגרת התפקיד: אחריות על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, אחזקה ותפעול של מערכת הכספים, יצירה ועריכה של דוחות כספיים, ניהול תזרים מזומנים ועוד.
דרישות:
* יכולות תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה.
* תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום קשור יהווה יתרון.
* בעל/ת יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה.
* יחסי אנוש גבוהים.
* בעל/ת יכולת גבוהה לניהול ותיעדוף משימות ועבודה תחת לחץ ובשיטות עבודה קבועות ומסודרות.
*היקף משרה- 100% (תיתכן גמישות חלקית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00200
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

22/10/2024

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00030
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!
משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלן

דרוש/ה כלכלן

הבורסה לניירות ערך

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, מחלקת הסליקה – החברה לרישומים, דרוש/ה עובד/ת

הגדרת התפקיד:
  • השתלבות בפיתוח מוצרים ושירותים חדשים שיושקו ע"י החברה לרישומים.
  • ביצוע פעילויות הקשורות בתפעול השוטף של החברה לרישומים, ובכלל זה - רישום וניהול ההון של ניירות ערך הרשומים על שם החברה לרישומים ותפעול תשלומים ואירועי חברה של החברות המנפיקות, שהינן לקוחותיה של החברה לרישומים.
  • ניהול תקשורת שוטפת עם החברות המנפיקות לצרכי תיאום, תפעול התשלומים וניהול ההון בחברה לרישומים.
  • מעורבות בתהליך שיווק ומכירות.
  • העברת הדרכות ללקוחות.
  • עבודה מול מסלקת הבורסה, חברי הבורסה, בנקים ובתי השקעות.
  • כל מטלה אחרת שתידרש מעת לעת בחברה לרישומים.
  • עבודה בשעות נוספות מעת לעת, לרבות בימי שישי וערבי חג.
דרישות:
  • תואר ראשון – חובה. תואר בכלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות – יתרון.
  • ניסיון של 3 שנים בעבודה בחברה לרישומים ו/או מערך עורפי (Back Office) של בנק או בית השקעות שהינו חבר בורסה - יתרון.
  • ניסיון בתחום המכירות-יתרון.
  • היכרות עם תהליכי עבודה הקשורים בניהול ורישום הון של ניירות ערך.
  • יחסי אנוש טובים, אוריינטציה שיווקית, ויכולת קיום קשרי עבודה תקינים עם גורמי פנים וחוץ.
  • סדר, דייקנות, יכולת ירידה לפרטים, יכולת טכנית וכישורי תפעול גבוהים.
  • יכולת עבודה תחת לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות
  • שליטת מצוינת בכל תוכנות OFFICE.
  • יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה בע"פ ובכתב
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3107
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת אגף תקציבים

מנהל/ת אגף תקציבים

נתיבי ישראל

22/10/2024

תיאור תפקיד:
מנהל/ת אגף תקציבים
חטיבת כספים ומערכות מידע
משרה מס' 1829/24

להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור המצורף ולבחור במשרה הרלוונטית בציון משרה מס' 1829/24

מועד אחרון להגשה הינו 1.11.2024 בשעה 23:59

רק פניות מתאימות תענינה

*המודעה פונה לנשים ולגברים כאחד
תינתן עדיפות למועמדים עם מוגבלות, למי שהוא או שאחד מהוריו נולדו באתיופיה ולבני העדה הדרוזית
דרישות:
תנאי סף:

אקדמאי בתחום כלכלה/מנהל עסקים/ חשבונאות

• בעל 5 שנות ניסיון לפחות, בעשר השנים האחרונות, בניהול תקציב בארגון גדול*
* ארגון גדול לעניין זה הינו ארגון המונה לפחות 200 עובדים ובעל מחזור
שנתי של לפחות 300 מיליון ש"ח

• ניסיון ניהולי* של לפחות 3 שנים, בעשר השנים האחרונות
* תפקיד ניהולי ייחשב ברמה של מנהל מחלקה ומקבילו במגזר
הציבורי/פרטי/ממשלתי/ או בדרגת רס"ן ומעלה בכוחות הביטחון

• ניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות, בעשר השנים האחרונות, בניהול של לפחות 2 עובדים אורגניים ו/או עובדים במיקור חוץ שהם חליפיים לעובדים אורגניים

יתרונות:

תואר שני במשפטים/מנהל עסקים/ כלכלה/חשבונאות

• ניסיון מקצועי של שנה לפחות בניהול תקציב בתחום התשתיות ו/או תשתיות תחבורה

• ניסיון מקצועי של שנה לפחות בעבודה ב/מול משרד האוצר ו/או משרד התחבורה

להגשת מועמדות יש להיכנס לקישור הבא ולבחור במשרה הרלוונטית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00268
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת אגף התקשרויות רכש ומכרזים

מנהל.ת אגף התקשרויות רכש ומכרזים

ארא יועצים

22/10/2024

תיאור תפקיד:
למפעל הפיס דרוש/ה מנהל.ת אגף התקשרויות רכש ומכרזים בחטיבת כספים וכלכלה
  • משרה מלאה, במשרדי מפעל הפיס בתל אביב
המועד האחרון להגשת מועמדות: 31/10/2024
הגשת המועמדות תהא באמצעות שליחת 'טופס הגשת מועמדות לתפקיד מנהל.ת אגף התקשרויות רכש ומכרזים', כאשר הוא מלא וחתום, בצירוף כלל המסמכים הנדרשים, לכתובת המייל [email protected].
לפרטים מלאים ולהורדת טופס הגשת המועמדות- נא להיכנס לקישור המצורף בלשונית "הגש מועמדות"--> קריירה --> לקוחותינו מגייסים
מועמדות שתשלח ללא טופס הגשת המועמדות מלא וחתום, או שלא בהתאם להנחיות, לא תידון. הגשת מועמדות מהווה הסכמת המועמד/ת לעריכת מבדקים, ככל שיידרש. הצעות שתגענה לאחר המועד האחרון להגשת המועמדות, לא ידונו.
שאלות ובירורים לגבי אופן הגשת המועמדות ניתן להפנות למייל [email protected]
דרישות:
דרישות סף מצטברות לתפקיד:
א. אקדמאי.ת, בעל.ת תואר ראשון ממוסד להשכלה גבוהה מוכר ע"י משרד החינוך באחד מהתחומים הבאים: כלכלה / משפטים/ ראיית חשבון / תעשיה וניהול / מנהל עסקים

ב. ניסיון ניהולי ומקצועי של 6 שנים לפחות בשמונה השנים האחרונות, בתפקיד בכיר* העוסק בתחומי המכרזים, החוזים וההתקשרויות, בארגון גדול ** במגזר הציבורי/פרטי/ממשלתי, מתוכן 3 שנים לפחות בארגון גדול** הפועל על פי דיני המכרזים.
*תפקיד בכיר = ראש הארגון, או בכפיפות ישירה לראש הארגון או בכפיפות בדרגה שניה מראש הארגון
** ארגון גדול = ארגון/יחידה ארגונית בעלת מחזור שנתי העולה על 500 מלש"ח והמעסיקה 200 עובדים לפחות

ג. ניסיון ניהולי של 6 שנים לפחות, בשמונה השנים האחרונות, בניהול של לפחות 5 עובדים (מתוכם לפחות 3 עובדים אורגניים)

ד. אנגלית ברמה טובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00124
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מבקר/ת פנים מנוסה

מבקר/ת פנים מנוסה

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל.
אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו!
אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה!
2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה!
3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית לתכנון ובקרה תקציבית

כלכלן/ית לתכנון ובקרה תקציבית

גולדמן מיון והשמה

22/10/2024

תיאור תפקיד:
תאגיד מוביל מחפש כלכלן/ית מיומן/ת שיצטרף/תצטרף לאגף התקציבים.
התפקיד כולל:
בניה ותכנון תקציבי עבור פרויקטים שונים.
הכנת תזרימי מזומנים ודוחות כלכליים.
סיוע ביצירת תוכניות עבודה בהתאם למטרות הארגון.
תיאום עם ממשקים שונים, כולל מחלקות פנימיות וקבלנים.
ניתוח ובחינה של תקציבים
ייזום ושיפור שיטות ותהליכי עבודה
דרישות:
* תואר ראשון בכלכלה/מנהל עסקים.
* מיומנויות Excel גבוהות ויכולת עבודה עם מערכות ניתוח נתונים.
* הבנה מעמיקה של תהליכים תקציביים.
* יכולת חשיבה אנליטית ופתרון בעיות.
* גישה פרואקטיבית ויכולת לקחת יוזמה.
* יחסי אנוש מצוינים ויכולת לעבוד בצוות.
**המשרה פונה לנשים וגברים כאחד**
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: Z-ECONOMY
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה כלכלן/ית ליחידת המחקר

דרוש/ה כלכלן/ית ליחידת המחקר

הבורסה לניירות ערך

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, המחלקה הכלכלית, דרוש/ה כלכלן/ית ליחידת המחקר
  • ריכוז פעילות מחקר ודאטה בנושאי שוק ההון והבורסה.
  • מעקב יומי אחר חדשות כלכליות מקומיות ובינלאומיות.
  • איסוף וניתוח נתונים סטטיסטיים עבור הבורסה ושוק ההון.
  • כתיבת מחקרים ומאמרים על פעילות הבורסה ושוק ההון.
  • כתיבת סקירות תקופתיות (יומיות, שבועיות, חודשיות ושנתיות).
  • השתתפות בפרויקטים מקצועיים.
  • תמיכה מקצועית למחלקות השונות בבורסה.
דרישות:
  • השכלה אקדמית – תואר ראשון בכלכלה או מנע"ס או תואר ראשון רלוונטי אחר - חובה. תואר שני – יתרון.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בביצוע אנליזות מאקרו או בביצוע מחקרים על פעילות הבורסה ושוק ההון.
  • יכולות אנליטיות גבוהות, זיהוי מגמות והשפעותיהן על השוק ותרגומם למחקרים/ מאמרים.
  • הכרה מעמיקה עם שוק ההון ופעילות הבורסה וניסיון בעבודה עם מערכות מסחר וניתוח נתונים.
  • ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות לעיבודים סטטיסטיים - יתרון.
  • יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ, בעברית ובאנגלית.
  • יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה עם ממשקים מרובים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ והתמודדות עם ריבוי משימות.
  • שליטה בתוכנות OFFICEויכולת בניית מצגות.
  • כונות לעבודה מעבר לשעות העבודה המקובלות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3106
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בק אופיס בבית השקעות - לא נדרש ניסיון קודם

בק אופיס בבית השקעות - לא נדרש ניסיון קודם

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

22/10/2024

תיאור תפקיד:
לבית השקעות מוביל דרוש/ה רפרנט/ית תפעול ובק אופיס למחלקת גמל ופנסיה.
התפקיד כולל:
* ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של מוצרי הגמל והפנסיה
* פתיחת חשבון במערכת הבנקאית
* טיפול שוטף מול הבנקים השונים ומול מחלקות השונות בבית ההשקעות.
* התמחות בעולם התפעול בכל הקשור לחוק ורגולציה.
משרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00
דרישות:
* ניסיון בתפקידי תפעול - יתרון
* סדר, ארגון ודייקנות ברמה גבוהה
* יכולת ריבוי משימות ויעדים
* שליטה גבוהה בתוכנות אופיס - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4213
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה באיזור המרכז

כלכלן/ית מתחיל/ה באיזור המרכז

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

22/10/2024

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה ככלכלן/נית פיננסי במשרה מלאה.
במסגרת התפקיד- הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים ,מידול פיננסי, יצירת דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות וזיהוי מגמות.
דרישות:
• יכולת תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה
• תואר ראשון בכלכלה, מימון או תחום קשור
• בעל יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה
• שירותיות ברמה גבוהה (עבודה עם דרגים בכירים)
• יחסי אנוש גבוהים
• תפקיד ברמת ג'וניור- אין צורך בניסיון קודם
*המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-00204
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לבית השקעות דרוש/ה נציג/ת מידע ללקוחות VIP

לבית השקעות דרוש/ה נציג/ת מידע ללקוחות VIP

genetics-hr

22/10/2024

תיאור תפקיד:
שוק ההון מעניין אותך? מחפש/ת דריסת רגל בבית השקעות עם התפתחות לטווח הארוך?
יש לנו מה להציע!
לבית השקעות מוביל במרכז דרוש/ה עובד/ת למחלקת לקוחות VIP.
התפקיד כולל פניה יזומה ללקוחות ומתן מידע והסבר על הפעילות בחשבונם.
נדרשת הבנה ועניין בתחום הפיננסי ויכולת ניהול שיחה רהוטה בשפה העברית.
דרישות:
ידיעת השפה העברית על בוריה
ניסיון בעבודה מול לקוחות
אוריינטציה  פיננסית
עניין בשוק ההון
יכולות שירות גבוהות
היקף משרה: לפי שעות
קוד משרה: 1093
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!