דרושים בתחום בוגרי כלכלה / מנהל עסקים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 26 משרות עבודה בתחום בוגרי כלכלה / מנהל עסקים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "בוגרי כלכלה / מנהל עסקים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אחראי מוצר ואנליסט, רפרנט תפעול ובקרה, בנקאי עסקי ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Internal Audit Consultant

Internal Audit Consultant

Deloitte

19/11/2025

תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית.
התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.

דרישות:
    * תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים
    * ניסיון באקסל / SQL - יתרון
    * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון
    * אנגלית טובה - חובה
    * סקרנות ורצון ללמוד

*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00462
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

תפקיד מידל אופיס בבית השקעות במרכז ת"א

תפקיד מידל אופיס בבית השקעות במרכז ת"א

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה רפרנט/ית בק אופיס למחלקת התפעול בקרנות השקעה האלטרנטיביות.
במסגרת התפקיד:
* ריכוז המידע והנתונים במערכת CRM * הבנת הצרכים ואפיונים מול מחלקת מערכות מידע
* שליחת מיילים לסוכנים, הזנקת טפסים ובדיקת תקינותם
דרישות:
* תואר ראשון- יתרון משמעותי
* אנגלית ברמה טובה (קריאה) - חובה
* ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / תפעולי / שירותי – חובה
* הכרות וזיקה לתחום פיננסי – חובה
* אקסל ברמה טובה – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4305
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

לחב' מובילה דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל\ה - הרצליה

לחב' מובילה דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל\ה - הרצליה

חבר הון אנושי

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לחב' מובילה- דרוש/ה כלכלן/נית מתחיל/ה  - הרצליה

משרה מלאה

הזדמנות להשתלב בעולם הנדל"ן
מחלקת הליווי הפיננסי שלנו מחפשת כלכלן מתחיל להצטרף לצוות מקצועי ומוביל בתחום הנדל"ן
תיאור התפקיד:
התפקיד כולל ניתוח כלכלי שוטף של פרויקטים, עריכת דוחות, ליווי ובקרה
תיקוף נתונים על בסיס מגמות השוק במהלך ליווי הפרויקט
מענה לדרישות הגורמים המממנים ומתן ייעוץ ליזמים
ממשק עבודה עם מהנדסי ושמאי החברה
דרישות:
השכלה אקדמית בתחום הכלכלה / מנהל עסקים
היכרות עם יישומי האופיס בדגש אקסל
ניסיון תעסוקתי בתחום הנדל"ן – יתרון
שירותיות ותקשורתיות
אוטודידקטיות
יכולת תיעדוף יעילה וניהול ריבוי משימות
יכולת עבודה טובה עם ממשקים חוץ ופנים ארגוניים
העבודה במשרה מלאה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00903
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה בתל אביב

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה בתל אביב

Precise

19/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת Precise הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. Precise מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים בתל אביב.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-66
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תכניות ILS ליחידה עסקית

מנהל.ת תכניות ILS ליחידה עסקית

אלביט מערכות

19/11/2025

תיאור תפקיד:
ליחידה עסקית באתר מודיעין דרוש.ה מנהל תכניות ILS

תחומי אחריות
ניהול כלל היבטי ILS בתוכניות לקוח
תכנון ומימוש תכולות ה- ILS לפרויקטי החברה לרבות: קביעת מדיניות האחזקה, ניתוח ואפיון חלפים לפרויקט, הגדרת דרישות אחזקתיות ועוד
תכנון וניהול הכנת ספרות והדרכות, ניהול פיתוח וייצור צב"ד וצת"ת, ניהול תוכנית תחזוקה וקיום קשר שוטף עם לקוחות החברה
מענה למכרזים והצעות שיווקיות למערכות מולטי דיסציפלינריות מורכבות
דרישות:
השכלה
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / הנדסה - חובה
תואר שני - יתרון
ניסיון מקצועי
3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים מורכבים, ובעבודה מול לקוחות בחו"ל – יתרון
ניסיון ניהולי בהובלת עובדים- יתרון
רקע וידע במערכות מל"ט - יתרון
ניסיון בניהול עבודה מול קבלני משנה
ניסיון בכתיבה ועריכה של מסמכים ומצגות
נכונות לנסיעות תכופות בארץ ולחו"ל
שליטה גבוהה באנגלית (דיבור וכתיבה) – חובה

*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
**פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5014
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישם/ת מערכות – משרת הסבה מקצועית

מיישם/ת מערכות – משרת הסבה מקצועית

חילן בע"מ

19/11/2025

תיאור תפקיד:
חברת חילן, המובילה בישראל בתחום מערכות מידע לניהול ההון האנושי, מציעה הזדמנות ייחודית להסבה מקצועית לעולמות מערכות המידע.


המשרה מתאימה לבעלי ניסיון קודם בשירות לקוחות או בעבודה מול לקוחות עסקיים, המעוניינים להיכנס לעולם מערכות המידע ולהשתלב בתפקיד מאתגר, מתפתח ובעל אופק קריירה משמעותי.


מה התפקיד כולל?
-הקמה ויישום של מודולים מתקדמים במערכת השכר
-אפיון תהליכים ארגוניים וליווי הקמה מאפס בהתאם לצורכי הלקוח
-מתן מענה מקצועי ואיכותי ללקוחות החברה
-עבודה מול ממשקים מגוונים: פיתוח, תוכנה, ניתוח מערכות וגורמים עסקיים
-ניהול קשר שוטף עם לקוחות והובלת תהליכים מקצה לקצה


*משרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב, בסמוך לקו רכבת.
*עבודה במודל היברידי.
דרישות:
-ניסיון תעסוקתי של שנתיים לפחות בתפקיד שירותי בארגון (שירות לקוחות / ניהול לקוחות / עבודה מול לקוחות עסקיים)
-יכולת למידה עצמאית ומהירה
-חשיבה תהליכית ויכולת פתרון בעיות
-תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
-סדר, ארגון ויכולת תעדוף משימות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1286
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

19/11/2025

תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!
משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

MPO בירושלים

MPO בירושלים

Manpower

19/11/2025

תיאור תפקיד:
הזדמנות מצוינת ל-PMO טכני /ת בתחום המכשור הרפואי ירושלים

מחפש/ת את האתגר הבא בעולם ה־R&D?

זו ההזדמנות שלך להצטרף לסביבה טכנולוגית חדשנית ולהוביל פרויקטים חוצי ארגון משלב הרעיון ועד המסירה!

במסגרת התפקיד:
ניהול פורטפוליו פרויקטים, תקציבים ולוחות זמנים
תיאום בין צוותי הנדסה, פיתוח ו- QA
אחריות על תהליכי Gate, דוחות הנהלה ו-KPIs
סביבת עבודה גלובלית עם אפשרות לעבודה היברידית
משרה מלאה 8-17
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה תעשייתית וניהול / הנדסה / מנהל עסקים
3+ שנות ניסיון כ־PMO טכני או בניהול פרויקטי R&D
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
ניסיון בעבודה עם Jira / Monday / MS Project יתרו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 233240
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים

אלביט מערכות

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה בחיפה, דרוש.ה מנהל.ת תהליכי גזברות גלובליים
תחומי אחריות
ניהול תהליכים בתחום הגזברות לשיפור וייעול הפעילות הפיננסית השוטפת, אשר כולל קשרי עבודה עם הבנקים בנושא ניהול חשבונות הבנק, ניהול סמכויות החתימה בבנקים, בחינת הוצאות המימון של החברה, ניהול מכשירים פיננסיים שונים, דיווחי תזרים מזומנים וכד’
ניהול, הטמעה ותפעול מערכות המידע של הגזברות העולמית של קבוצת אלביט - ניהול פרויקט הטמעת מערכת TMS בכל החברות בקבוצה (ישראל וחו"ל) בהיבט המקצועי הפיננסי , כולל בניית תכנית עבודה, מעקב ובקרה.
העבודה כוללת ממשקי עבודה מול ספק המערכת ומול גורמים פנים ארגוניים רבים.
ניהול שוטף של מערכות המידע של הגזברות - שיפור פתרונות קיימים, יישום פתרונות חדשים, פיתוח דוחות, הדרכות מקצועיות וכד’.
בחינה ושיפור טכנולוגי של תהליכים פיננסיים בגזברות הקבוצה – מתן פתרונות טכנולוגיים חדישים לשיפור וייעול פעילויות ותהליכים בתחום הגזברות
דרישות:
השכלה – תואר ראשון בכלכלה ו/או הנדסת תעשייה וניהול ו/או מנהל עסקים
ניסיון תעסוקתי בתחומי הגזברות ו/או הבנקאות (חובה)
ניסיון תעסוקתי בחברה גלובלית (יתרון)
גישה טכנולוגית מוכחת (חובה)
ניסיון בהטמעת פרויקטים טכנולוגיים (יתרון)
שליטה בשפות – עברית ואנגלית ברמה גבוהה כולל דיבור, קריאה וכתיבה (חובה)
יכולת הנעת עובדים, יכולת עבודה בתנאי לחץ ותיעדוף משימות, כישורי אדמיניסטרציה
*הפניה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5562
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Associate Consultant – International Tax

Associate Consultant – International Tax

BDO

19/11/2025

תיאור תפקיד:
אם את/ה בעל/ת חשיבה אנליטית, סקרנות לתהליכים גלובליים, ויכולת ניסוח גבוהה – מקומך איתנו!
איך יראה יומך?
• ליווי ותמחור עסקאות בינלאומיות תוך הבנה של דינמיקות בין-מדינתיות.
• ביצוע אנליזות כלכליות בתחום מחירי העברה.
• שימוש במאגרי מידע מגוונים לצורך ניתוחים והשוואות.
• כתיבת תוצרים מקצועיים עבור לקוחות ורשויות המס בארץ ובעולם.
• קשר שוטף עם חברות בינלאומיות וחשיפה למגוון תעשיות ותרבויות עסקיות.
• איסוף, עיבוד וניתוח נתונים, לצד כתיבת דו"חות בעלי ערך אסטרטגי.
• מעקב אחר סקירות מקצועיות, פרסומים ועדכונים של ארגון ה-OECD בתחום מחירי העברה.
דרישות:
• תואר ראשון – יתרון לבוגרי מנהל עסקים, כלכלה, חשבונאות, יחסים בינלאומיים ומדעי המדינה.
• שליטה גבוהה באנגלית – בדגש על ניסוח וקריאה של חומרים מקצועיים.
• יכולת עבודה עצמאית ובצוות, גמישות מחשבתית ויכולת למידה מהירה.
• המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3625
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית - החלפה לחל"ד

כלכלן/ית - החלפה לחל"ד

ESR

19/11/2025

תיאור תפקיד:
על החברה:
חברה מובילה בתחום תקציבי מחקר, חדשנות, פטנטים ומסחור מחפשת כלכלן/ית מחליף/ה ליחידת מענקי חדשנות.

תחומי אחריות:
הגשת תכניות ותקציבי מחקר לרשות החדשנות
בקרה תקציבית על תקציבי רשות החדשנות
הגשת דיווחים רבעוניים ושנתיים מבוקרים, כולל מעבר ביקורות מטעם הרשות
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
תואר ראשון בכלכלה
ניסיון של חצי שנה עד שנה ככלכלן/ית – לאחר תפקיד ראשוני
יתרון לניסיון בעבודה מול רשות החדשנות
תקשורת בינאישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות
שליטה מלאה בתוכנות Office
יתרון לניסיון ב־SAP
אנגלית ברמה טובה
מיקום: תל אביב
היקף: משרה מלאה | עבודה היברידית – יום בשבוע מהבית
היקף משרה: משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה: 20402
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית בקרה תקציבית ופיננסית

כלכלן/ית בקרה תקציבית ופיננסית

ריקרוטריקס

19/11/2025

תיאור תפקיד:
מגייסים לעמותה שווה בתל אביב, מוביל תחום למחלקת הכספים והמטה של העמותה.
הובלה של תחומי כספים מגוונים. אחראיות על תקציב ובקרת הארגון, ליווי פרויקטים ומכרזים תקציבית,
בניית תחזיות ובקרה על יישומן בפועל.
מוביל.ה תהליכי ניתוח נתונים פיננסיים, הפקת דוחות, ניצול ומשוב להנהלה.
שותפ.ה אסטרטגי.ת בקבלת החלטות כלכליות ותפעוליות, תוך שמירה על
יעילות ושקיפות תקציבית.
הובלת תהליכי ספקים, הזמנות ותהליכי עבודה חדשנית עם מערכות
הארגון ויצירת פלטפורמות נשענות נתונים ולוח בקרת כספים מעמיקה ויעילה.
תחומי אחריות:
אחריות על תחום התקציבים ובקרות כלל התוכניות, המכרזים והפרויקטים בעמותה
אחריות על דוחות ניצול תקציב מחלקתיים וכלל ארגוניים
הובלת תחום דרישות תשלום ובקרה
 אחריות על תזרים המזומנים של העמותה
הבנייה ושיפור תהליכי עבודה לצד ביצוע בקרות שוטפות בתחומי שכר והנהלת חשבונות
אחריות על תהליכי עבודה ואיכות השירות מול קבלני משנה
דרישות:
כלכלן עם ניסיון של שנה או רו"ח לאחר סטאז' ללא ניסיון
ידע בתוכנות הנהלת חשבונות (היכרות עם 1SB יתרון)
יכולות שליטה גבוהות מאוד במערכות ממוחשבות
יכולות שליטה גבוהות באקסל
יכולות עבודה עצמאית
תקשורת בין-אישית מצוינת, עבודה מרובה מול צוותי ניהול ובניית שותפויות
מיומנויות וכישורים
חשיבה מערכתית, יכולות תכנון וביצוע
רתימה, יוזמה, יצירתיות ויכולת עבודה עצמאית
אוריינטציה תוצאתית, מבוססת נתונים ויעדים מורכבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 993660
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מנוסה לחברה מובילה בתחום התשתיות

כלכלן/ית מנוסה לחברה מובילה בתחום התשתיות

מגייסת

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת חברות מובילה בתחום התשתיות אנחנו מגייסים כלכלן/ית מנוסה להשתלבות באגף הכספים התפקיד כולל:
• תמחור מכרזים.
• הערכות שווי.
• ניתוחי רווחיות ומגמות.
• ניתוח דוחות כספיים.
• בניית דוחות כלכליים.
• ניתוחי כדאיות והכנת מצגות.
• התנהלות שוטפת מול גורמים בכירים בארגון
משרה מלאה לא היברידית עם גמישות בשעות. החברה ממוקמת באזור ראש העין


דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות - חובה.
ניסיון של 5 שנים ומעלה בתפקיד דומה - חובה.
ניסיון בניתוחי כדאיות והערכות שווי – חובה.
ניסיון בתמחור מכרזים - יתרון.
שליטה גבוהה מאוד באקסל - חובה.
נסיון בחברת תשתיות – יתרון.
הכרות עם Power BI - יתרון.
יכולת ירידה לפרטים, יכולת לעבוד עם בסיס נתונים גדול, ייצוגיות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3303
אזור: מרכז - פתח תקווה, בקעת אונו וגבעת שמואל, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - רמלה לוד
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלנ/ית

כלכלנ/ית

נ.ח אפיקים גיוס והשמה בע"מ

19/11/2025

תיאור תפקיד:
    בניית תקציב שנתי ותחזיות רבעוניות ושנתיות.
    ביצוע בקרה תקציבית שוטפת, ניתוח סטיות ובחינת עמידה ביעדים.
    ניתוח עלויות ייצור, חומרים, עבודה ותשומות אחרות.
    בניית מודלים כלכליים ותמחיר מוצרים/תהליכים.
    ניתוח רווחיות לפי מוצרים, קווים, לקוחות או שווקים.
    תמיכה בקבלת החלטות ניהוליות Make or Buy, השקעות, חיסכון בעלויות וכו'
    הכנת דו"חות ניהוליים ומצגות להנהלה.
    שיתוף פעולה עם מחלקות הייצור, התפעול, הרכש והכספים לצורך שיפור תהליכים ויעילות.
    ניתוח תוצאות עסקיות חודשיות והמלצות לשיפור רווחיות.
    מעקב אחר פרויקטים והשקעות
דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות - חובה.
    ניסיון של 2-4 שנים ככלכלן, עדיפות לניסיון בחברה יצרנית / תעשייתית.
    שליטה גבוהה באקסל, Power BI ובבניית דוחות ודשבורדים
    יכולת אנליטית גבוהה וחשיבה מערכתית.
    הבנה עסקית ותפעולית.
    יכולת עבודה עצמאית, עמידה בלוחות זמנים, ויחסי אנוש מצוינים.
    אנגלית ברמה טובה מאוד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-6523
אזור: מרכז - מודיעין, שוהם
ירושלים - בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן /ית למחלקת כספים

כלכלן /ית למחלקת כספים

מגייסת

19/11/2025

תיאור תפקיד:
לחברה בינלאומית גדולה ומצליחה אני מגייסת כלכלן/ית למחלקת כספים.
דיווח לסמנכ"ל כספים.
אחריות על תהליכי תכנון, תקצוב, בקרה וניתוח כלכלי, דיווחים וסקירות כלכליות ומתן מענה כולל להנהלת החברה בקבלת החלטות עסקיות ואסטרטגיות בראייה של ניתוח נתונים מעמיק של ביצועי החברה ובניית תחזיות.
ראייה מערכתית, אסטרטגית וכוללת של הקבוצה זיהוי מגמות והצפת תובנות עסקיות, בנייה ויישום מסגרת תקציב לפעילות הקבוצה והחברות, בניית מודלים כלכליים לפעילויות שוטפות ותכניות עסקיות.
בקרה על תכניות העבודה, בנייה ושיפור מתודולוגיות עבודה, מערכות תומכות החלטה וכלי BI.
אחריות על מצגות וסקירות להנהלת החברה.
התפקיד מורכב דינאמי ומאתגר וכולל אחריות על תחומים חוצי ארגון, אינטגרציה בניית מודלים ומצגות על מנת למקסם את אפקטיביות תהליכי קבלת ההחלטות בחברה.
ליווי ושותפות כלכלית ליחידה עסקית (תקציב, בקרה, סגירת חודש ועוד)
אפיון והפקה של דוחות מידע ככלי תומך החלטה במערכות (BW ו SAP )
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או מנהל עסקים חובה
5 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן/ית - חובה
Excel ברמה גבוהה מאוד חובה
שליטה גבוהה באנגלית חובה
ניסיון מוכח בתפקיד דומה - חובה
תנאים מעולים למתאימים/ות
מיקום המשרה בתל אביב, עבודה היברידית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3296
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!