דרושים בתחום בוגרי כלכלה / מנהל עסקים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 23 משרות עבודה בתחום בוגרי כלכלה / מנהל עסקים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "בוגרי כלכלה / מנהל עסקים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אחראי מוצר ואנליסט, רפרנט תפעול ובקרה, בנקאי עסקי ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת בילינג

רכז/ת בילינג

חברה דסקרטית

19/08/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מקסימה מצליחה וקטנה בבני ברק דרוש/ה
רכז/ת בילינג לקוחות ביתיים
אחריות על הפקה ובקרת חיובי לקוחות תוך שימוש במערכת בילינג,
דו"חות וקבצי אקסל
עבודה מול השתפ"ים בנושא ניוד לקוחות, התחשבנות ומידע על צרכני החברה והשתפ"ים
עבודה מול מנהל המערכת בנושאי התחשבנות, הפקת דוחות ניתוח נתונים.
משרה מלאה
( יום עבודה קבוע מהבית)
דרישות:
נסיון בעב' באפליקציות מחשב כגון בילינג,ERP וכיו"ב
אקסל ברמת שימוש בנוסחאות כגון VLooKUP Pivot Table
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00350
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלנ.ית בקרה תקציבית

כלכלנ.ית בקרה תקציבית

אלביט מערכות

19/08/2025

תיאור תפקיד:
לאתר החברה ברחובות דרוש.ה כלכלנ.ית בקרה תקציבית

במסגרת התפקיד:
בקרה תקציבית של פרויקטים כולל בקרת שעות קבלנים וחומר
בניית תקציבים, תחזיות, וניהול פיננסי לאורך כל חיי הפרויקט
מעקב תכנון מול ביצוע, הכנת דוחות ניהוליים והרמת דגלים בזמן
פיתוח מדדי שליטה ובקרה - מידע זמין ואיכותי
עבודה מול ממשקים ומנהלים שונים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס/תעשיה וניהול
תואר שני רלוונטי - יתרון
ניסיון של שנתיים לפחות בנושאי בקרה עסקית/פיננסית בסביבה מרובת פרויקטים
שליטה ב- Excel ברמה גבוהה
ניסיון מחברות תעשייתיות גדולות או ביטחוניות-יתרון
ניסיון קודם בעבודה בסביבת ERP- יתרון
יכולת אנליטית גבוהה, יכולת הנעה של גורמים שונים בארגון ותיאום מול ממשקים שונים, דייקנות
יכולת הובלת מהלכים באופן עצמאי
יכולת עבודה בתנאי לחץ ומחויבות אישית

*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
**רק פניות מתאימות ייענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5291
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה ברמת ישי

כלכלן/ית מתחיל/ה למשרה מלאה ברמת ישי

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

19/08/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס מתפקדת כמחלקה הכלכלית של לקוחותיה תוך דגש על רווחיות, התייעלות, שיפור ביצועים וקבלת החלטות.
דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה במשרה מלאה למשרדים הממוקמים ברמת ישי.
במסגרת התפקיד הכלכלן יהיה אחראי על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, מידול פיננסי, יצירה ובקרה של דוחות כספיים, עריכת תחזיות פיננסיות לצורך הגדלת רווחיות, זיהוי מגמות, תמחור, כדאיות פיננסית ועוד.
דרישות:
• תואר ראשון בכלכלה או במנהל עסקים או בתחום קשור אחר.
• יחסי אנוש, ייצוגיות ושירותיות ברמה גבוהה.
• תקשורת בינאישית טובה, הן בכתב והן בעל פה.
• יוזמה, כישורי סדר וארגון, ויכולת למידה עצמאית.
*אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-102
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל.ת תכניות ILS ליחידה עסקית מלט

מנהל.ת תכניות ILS ליחידה עסקית מלט

אלביט מערכות

19/08/2025

תיאור תפקיד:
ליחידה עסקית מל"ט באתר מודיעין דרוש.ה מנהל תכניות ILS

תחומי אחריות
ניהול כלל היבטי ILS בתוכניות לקוח
תכנון ומימוש תכולות ה- ILS לפרויקטי החברה לרבות: קביעת מדיניות האחזקה, ניתוח ואפיון חלפים לפרויקט, הגדרת דרישות אחזקתיות ועוד
תכנון וניהול הכנת ספרות והדרכות, ניהול פיתוח וייצור צב"ד וצת"ת, ניהול תוכנית תחזוקה וקיום קשר שוטף עם לקוחות החברה
מענה למכרזים והצעות שיווקיות למערכות מולטי דיסציפלינריות מורכבות
דרישות:
השכלה
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / הנדסה - חובה
תואר שני - יתרון
ניסיון מקצועי
3 שנות ניסיון לפחות בניהול פרויקטים מורכבים, ובעבודה מול לקוחות בחו"ל – יתרון
ניסיון ניהולי בהובלת עובדים- יתרון
רקע וידע במערכות מל"ט - יתרון
ניסיון בניהול עבודה מול קבלני משנה
ניסיון בכתיבה ועריכה של מסמכים ומצגות
נכונות לנסיעות תכופות בארץ ולחו"ל
שליטה גבוהה באנגלית (דיבור וכתיבה) – חובה

*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד
**פניות מתאימות בלבד יענו
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5014
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מבקר/ת פנים מנוסה

מבקר/ת פנים מנוסה

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

19/08/2025

תיאור תפקיד:
הדירוג של dun's 100, הציב גם השנה את חטיבת הביקורת הפנימית במשרד רו"ח פאהן קנה במקום ה-1 בישראל.
אם את/ה בעל/ת ניסיון בביקורת פנימית, ומעונינ/ת להצטרף לחברה המובילה בתחום, לעשות תפקיד משמעותי ומרתק, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – מקומך אתנו!
אצלנו לומדים מהטובים ביותר בתחום, נהנים מאופציה להתקדם ולהתפתח, ועובדים בסביבת עבודה צעירה, כיפית ודינאמית!
דרישות:
1. בוגר/ת תואר רלוונטי – חובה!
2. ניסיון בביקורת פנימית של 1-3 שנים - חובה!
3. יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
4. שליטה מלאה בתוכנות אופיס.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
ניתן לשלוח קו"ח לדוא"ל – [email protected]
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן / כזכיין

AC נכסים

19/08/2025

תיאור תפקיד:
קריירת נדל"ן מצליחה ללא הוצאות כסוכן או כזכיין? רק ב AC נכסים
- רשת נדל"ן ארצית - AC נכסים.
- מתמחה בתיווך, שיווק וייעוץ בנדל"ן בפריסה ארצית.
- ניתן להשתלב כסוכנים או כזכיינים במסלול "הכל כלול".
- לא נדרש ידע/ניסיון קודם.
- משרד ראשי - מגדלי עזריאלי ת"א.
- הצטרפו להכשרה משולבת ויוקרתית בשני שלבים:
* שלב עיוני המקנה רישיון תיווך במקרקעין מטעם משרד המשפטים.
* שלב מעשי בתחום שיווק ומכירות בנדל"ן המקנה תעודת יועצי נדל"ן בכירים.
* לסוכנים מצטיינים תינתן במהלך השת"פ השתלמויות בתחום עיצוב הפנים,
משכנתאות והשקעות בנדל"ן.
- שת"פ מובטח ברשת באזור מגוריכם כיועצי נדל"ן בכירים.
יתרונות המשרה:
* חבילות פרסום הזהב בשווי אלפי שקלים ע"ח הרשת.
* עסקה אחת שוות ערך ל - 6 משכורת של שכירים.
* 80% משלבי העסקה מתבצעים ע"י הרשת.
* ללא הוצאות פרסום ועבודות דפוס. (למעט דמי חבר).
* ללא התנגשות בין סוכנים על אותו נכס.
* קשרים ותיקים עם בנקים, עורכי דין ורשויות מקומיות.
* חשיפה גלובלית, ברשתות חברתיות ובמדיות השונות.
* ליווי הסוכנים ע"י הרשת עד להצלחתם.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
דרישות:
אמינות, מוטיבציה גבוהה ורצון אמיתי לשינוי.
לא נדרש ידע / ניסיון קודם.
זכיינים - "מסלול הכל כלול":
כל העלויות השוטפות ע"ח הרשת-למעט אחזקת משרד.
- רכישת הזיכיון כוללת:
*חבילות פרסום יוקרתיות.
*הקמת משרד מפואר ומאובזר.
*עמלות גבוהות מעסקאות הזכיין וסוכניו.
*הכנסות קבועות מאפיקים נוספים.
*גיוס והכשרה של יועצי הנדל"ן ע"י הרשת.
*מנהלות משרד לניהול שוטף.
לרכישת זיכיון ובדיקת התאמה חייגו 07-222-222-70.
למה אתם מחכים? הצטרפו עכשיו להצלחה!
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00030
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
חו"ל - חו"ל
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אנליסט/ית לצוות ניהול סיכונים

אנליסט/ית לצוות ניהול סיכונים

Deloitte

19/08/2025

תיאור תפקיד:
אנלחטיבת ניהול הסיכונים ב-Deloitte, פירמת הייעוץ המובילה והגדולה בעולם, דרוש/ה אנליסט/ית. במסגרת התפקיד ייחשף/תחשף העובד/ת למתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת
סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.
תיאור המשרה:
התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים
לחברות המובילות במשק, במגוון ענפי בסקטור הפיננסי לרבות: Fintech,
Hi-Tech,
בנקים, שוק ההון ועוד. חשיפה רחבה לפירמה הגלובלית לרבות אימוץ פרקטיקות מובילות
ופיתוח מתודלוגיות ופרקטיקות מקומיות, מול המומחים המהווים את חוד החנית של תחום
ניהול הסיכונים. התפקיד מאתגר, ייחודי וכולל זיקה לעולמות הכלכלה והפיננסים,
האסטרטגיה, טכנולוגיה, משפטים ופסיכולוגיה, ייעוץ ארגוני ועוד.
דרישות:
    תואר ראשון ממוסדות אקדמאיים מובחרים – תואר בכלכלה/מנהל עסקים/ניהול/דומה – יתרון, הצטיינות - יתרון;
    אנגלית ברמה גבוהה – חובה
    התפקיד דורש יוזמה וראש גדול, עצמאות, עבודת צוות, עבודה בסביבה דינמית, יכולות ניתוח והסקת מסקנות ויכולות ניסוח גבוהות
    ניסיון בתחום ניהול סיכונים – יתרון
    תואר שני רלוונטי – יתרון

***אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת
גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00469
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית למרכז רפואי מוביל

כלכלן/ית למרכז רפואי מוביל

Gal HR - השמה בתחומי המדיקל, פיננסים ובכירים

19/08/2025

תיאור תפקיד:
למרכז רפואי מוביל דרוש/ה כלכלן/ית לריכוז תחום רפואה משולבת
במסגרת התפקיד: התקשרות עם גופים מסחריים לשילוב רופאים בקהילה, יצירת שיתופי פעולה עם גורמים מסחריים להשאלת רופאים לקהילה, בניית המתווה המתאים בשיתוף עם גורמים פנים וחוץ ארגוניים, תמחור השירותים, בניית הסכם בשיתוף עם יועץ משפטי, אחריות על יישום ההסכם, בקרה שוטפת על ההתחשבנות והגבייה ועוד.
המשרה הינה משרה זמנית.
*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד*
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים.
- שליטה גבוהה ב-Excel.
- ניסיון בתמחור ויכולת אנליטית.
- יכולת למידה מהירה, עמידה בלחצים ותודעת שירות גבוהה.
- נכנות למשרה זמנית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 17388
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

כלכלן/ית ג'וניור למרכז רפואי מוביל בת"א - החלפה לחל"ד

JobShop

19/08/2025

תיאור תפקיד:
אנו מחפשים כלכלן/ית להצטרף לצוות שלנו ולרכז את תחום הרפואה המשולבת בקהילה.
המשרה כוללת אחריות מקצה לקצה על פיתוח ויישום שיתופי פעולה עסקיים חדשניים בתחום הרפואה הקהילתית.
במסגרת התפקיד:
-יצירת שיתופי פעולה עסקיים - התקשרות עם גופים מסחריים ופיתוח שיתופי פעולה אסטרטגיים להשאלת רופאים לקהילה
-פיתוח מודלים עסקיים - בניית מתווה כלכלי מקיף בשיתוף גורמים פנים וחוץ ארגוניים
-תמחור מקצועי - פיתוח מודלי תמחור מדויקים ותחרותיים לשירותי הרפואה
-ניהול הסכמי - הובלת תהליך בניית הסכמים בשיתוף עם יועץ משפטי וניהול יישומם
-בקרה כלכלית - מעקב שוטף אחר התחשבנויות, גביות וביצועים כלכליים
דרישות:
-בוגר/ת תואר בכלכלה/מנהל עסקים - חובה
-שליטה מתקדמת ב-Excel - חובה
-ניסיון בתמחור
ניסיון בפיתוח שיתופי פעולה עסקיים - יתרון
הבנה מעמיקה של השוק הרפואי - יתרון
המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5900
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

יועץ/ת פיננסי לחברת ייעוץ - עבודה מהבית

יועץ/ת פיננסי לחברת ייעוץ - עבודה מהבית

מורן פסמניק המרכז לייעוץ והשמה

19/08/2025

תיאור תפקיד:
לחברת ייעוץ בוטיק דרוש/ה יועץ/ת פיננסי עם ידע בנדל"ן ושוק ההון.
העבודה בכפיפות למנכ"ל, ליווי מקצועי ומעמיק ללקוחות החברה בתכנון פיננסית תוך בניית מטרות והתייעלות לאורך זמן. השקעות וניהול נכסים, השתתפות בוובינרים.
הכשרה על חשבון החברה ומסלולי קידום נרחבים.
משרה חלקית/ מלאה מהבית, פעם בשבועיים הגעה ליום עבודה בחיפה (בקרבת רכבת).
שכר ותנאים טובים למתאימים.
דרישות:
תואר בכלכלה או תעודת ייעוץ פנסויוני /השקעות .
ניסיון בתחום הייעוץ פיננסי.
ידע בשוק ההון ונדל"ן.
יכולת ניתוח נתוניםוהצגת מידע באופו ברור .
כישורים בינאישיים מצוינים.
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: jb-291
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהלת תגמולים והטבות ומערכות מידע מש"א

מנהלת תגמולים והטבות ומערכות מידע מש"א

Proactive-Team

19/08/2025

תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל/ת שכר והטבות ומערכות מידע משא
התפקיד כולל
גיבוש  והובלת מדיניות תגמולים והטבות ארגונית , עבודה שוטפת מול ועד עובדים, הובלת ניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע משא, מעקב אחר מגמות שוק וביצוע סקרי שכר תקופתיים,יישום ממצאים רלוונטים כולל ניתוחי שכר ונתנוני תגמול לצורך תמיכה בתהליכי קבלת החלטות ארגוניות





דרישות:

    תואר ראשון רלוונטי – כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות/משאבי אנוש – חובה (תואר שני – יתרון).
    ניסיון של לפחות 5 שנים בתחום תגמולים והטבות בארגון גדול, מורכב ומבוזר – חובה.
    ניסיון בעבודה ישירה מול ועדי עובדים והיכרות עם הסכמים קיבוציים – חובה.
    ניסיון בהובלת תהליכים אסטרטגיים ובהטמעת מערכות HR- יתרון משמעותי.
    שליטה גבוהה באקסל ובכלים אנליטיים – חובה.
    היכרות עם מערכת SAP ECC ומערכת SAP SUCCESS FACTORS – יתרון משמעותי.
    חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ומערכתית, יכולת ניסוח והצגת נתונים להנהלה בכירה.
    יכולת גבוהה לעבודה עם ממשקים מרובים ומורכבים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-6806
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

19/08/2025

תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!
משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מיישמ/ת פיננסי Oracle EPM

מיישמ/ת פיננסי Oracle EPM

TOP SOFT

19/08/2025

תיאור תפקיד:
Top Vision מתמחה ביישום פתרונות ענן של Oracle, כולל Oracle HCM, Oracle Cloud ERP, Oracle EPM, OCI ו-NetSuite. אנו מחברים בין לקוחות, טכנולוגיה ואנשים כדי ליצור מערכות אפקטיביות עם מינימום הפרעה לפעילות העסקית.
מחפשים מיישמ/ת Oracle EPM Consolidation ייקח/תיקח חלק בפרויקטים מובילים
בתחום ה-EPM, יתמוך/תתמוך בתהליכי סגירה ודיווח כספי, יעניק/תעניק שירותי ייעוץ ללקוחות ויוביל/תוביל הטמעת יישומי Oracle תוך עבודה שוטפת עם צוותים מקצועיים.

מיקום: ת"א | עבודה היברידית (שילוב של משרד ועבודה מהבית)
היקף: משרה מלאה
דרישות:
-השכלה בתחום הפיננסי – רו"ח או תואר ראשון בחשבונאות/כלכלה/מנהל עסקים
-הבנה באיחוד דוחות כספיים
-ניסיון ביישום מערכות מידע פיננסיות
-ניסיון קודם בעבודה עם מערכות Oracle EPM, בדגש על Consolidation - יתרון
-שליטה בתהליכי סגירה ודיווח כספי (Financial Close)
-יכולת ניתוח וחשיבה עסקית
-ניסיון בעבודה מול לקוחות ומתן פתרונות ייעוץ
-יכולת עבודה עצמאית ובצוות
-כישורי תקשורת מצוינים בעברית ובאנגלית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 12655
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Internal Audit Consultant

Internal Audit Consultant

Deloitte

19/08/2025

תיאור תפקיד:
ל-Deloitte, הפירמה המובילה והגדולה בעולם לשירותי יעוץ וראיית חשבון, דרוש/ה ג’וניור/ית לביקורת פנים במגזר הפיננסי למשרה התחלתית.
התפקיד כולל ייעוץ בתחום ניהול הסיכונים לחברות מובילות במגזר הפיננסי, ביצוע פרויקטים של ביקורת פנימית, ייעוץ בתחום הביקורת הפנימית, סקר סיכונים וסקרי ציות, וכן כולל היכרות עם מתודולוגיות מתקדמות לניהול והערכת סיכונים, חשיפה לגורמים בכירים במשק והזדמנויות פיתוח נרחבות.

דרישות:
    * תואר ראשון רלוונטי - חובה; יתרון למוסדות אקדמיים מובילים
    * ניסיון באקסל / SQL - יתרון
    * היכרות עם שוק ההון / מוסדות פיננסים - יתרון
    * אנגלית טובה - חובה
    * סקרנות ורצון ללמוד

*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
*אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו, ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00462
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רפרנט/ית פיתוח עסקי - החלפה לחל"ד

רפרנט/ית פיתוח עסקי - החלפה לחל"ד

BDO

19/08/2025

תיאור תפקיד:
לפירמת BDO מהמובילות בישראל דרוש/ה רפרנט/ית פיתוח עסקי למחלקת ESG- החלפה לחופשת לידה.
איך יראה יומך?
• ניהול מספר ממשקי עבודה מול גורמים בכירים בפירמה
• תמיכה וסיוע בגיבוש תכנית עבודה שיווקית ומכירתית בשיתוף יחידות שונות בפירמה
• ייזום ופרואקטיביות אל מול הממשקים בארגון ליישום והטמעת תכנית העבודה
• בנייה והובלה של מהלכי שיווק כולל גיבוש הצעות ערך ותכנים והעברת בריף לצוות השיווק
• תמיכה וניהול בכל הקשור לתהליך המכירה – כולל ניהול פלטפורמת הCRM
• הכנה ועדכון של חומרים שיווקיים נדרשים
• איתור והגשת מכרזים
**התפקיד הינו החלפה לחופשת לידה לתקופה של 6-8 חודשים **
דרישות:
• תואר ראשון במנהל עסקים/ תקשורת / שיווק – חובה
• ניסיון עבודה בארגון גדול – יתרון
• רקע בתחום הESG / כלכלה – סביבה ורגולציה - יתרון משמעותי
• ניסיון בניהול ועבודה מול לקוחות / ממשקים - יתרון
•בעל/ת יכולת ניהול וארגון תהליכי פיתוח עסקי, ניסיון בתכנון והפקת פעילות פיתוח עסקי (כגון כנסים, וובינרים, פרסום תכנים מקצועיים) - חובה
• הבנה ואוריינטציה לשיווק ומכירות
• יכולת עבודה תחת לחץ ומול מספר גורמים שונים בפירמה
• יכולת הבעה טובה בכתב ובע"פ
• יצירתיות וגמישות מחשבתית, קריאטיביות
• אסרטיביות, יכולת הובלה והנעת תהליכים מול גורמים בכירים
• יחסי אנוש מעולים, תקשורת בין אישית טובה, תודעת שירות גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-3693
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!