דרושים בתחום בוגרי כלכלה / מנהל עסקים

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 26 משרות עבודה בתחום בוגרי כלכלה / מנהל עסקים

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "בוגרי כלכלה / מנהל עסקים" לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : אחראי מוצר ואנליסט, רפרנט תפעול ובקרה, בנקאי עסקי ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הסבה מקצועית- דרוש /ה מיישמ /ת מערכות מידע לחברת חילן

הסבה מקצועית- דרוש /ה מיישמ /ת מערכות מידע לחברת חילן

חילן בע"מ

25/04/2025

תיאור תפקיד:
חילן, החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) לניהול ההון האנושי בארגונים, מחפשת מיישמ/ת מערכות לתפקיד מאתגר ומרתק! התפקיד מוצע כהסבה לבוגרי תארים ריאליים/ מדעים מדוייקים.
אם יש לך יכולות אנליטיות, חשיבה יצירתית ואת/ה מעוניינ/ת בעבודה יציבה בחברה משגשגת, המשלבת אתגרים מקצועיים ועבודה עם לקוחות - המשרה הזאת בשבילך!
התפקיד כולל קורס הכשרה מקיף ומקצועי ומיועד לבעלי/ות תואר אקדמי בתחום ריאלי (מדעי המוח/ מדעים מדויקים/ ביולוגיה/ כימיה/ ביוטכנולוגיה) או לבוגר/ת תואר בכלכלה, חשבונאות ומנהל עסקים.
משרדינו נמצאים בתל אביב / חיפה בקרבת קו רכבת.
עובדים במודל עבודה היברידי
דרישות:
- תואר ראשון בתחום ריאלי/ מדעי - חובה
- יכולת חשיבה אנליטית
- יחסי אנוש ותודעת שירות ברמה גבוהה
- יכולת תפקוד בעומס ובתנאי לחץ
אם את/ה מחפש/ת עבודה משמעותית עם אופק מקצועי, נשמח לראות אותך איתנו!
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB1273
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, הרצליה ורמת השרון
צפון - עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת במחלקת חברים ופיקוח

דרוש/ה מבקר/ת במחלקת חברים ופיקוח

הבורסה לניירות ערך

25/04/2025

תיאור תפקיד:
לבורסה לניירות ערך, דרוש/ה מבקר/ת במחלקת חברים ופיקוח
  • ביצוע ביקורות מקצועיות ומעמיקות אצל חברי הבורסה וחברי המסלקה בנושאים מגוונים כגון: מסחר וניהול השקעות, סליקה, ניהול סיכונים, ציות, ממשל תאגידי, תהליכים תפעוליים, מערכות מידע ועוד.
  • ניתוח ממצאים וכתיבת דוחות ביקורת בהתאם לתקנון הבורסה.
  • מעקב אחר יישום המלצות הביקורת ותיקון ליקויים ע"י הגופים המבוקרים.
  • ממשקי עבודה שוטפים עם חברי הבורסה לצורך איסוף מידע , ניתוח נתונים ומתן הכוונה מקצועית.
  • ממשקי עבודה שוטפים מול המחלקות השונות בבורסה, כחלק מעבודת הפיקוח..
דרישות:
  • תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/ חשבונאות – חובה.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בביצוע ביקורות במוסדות פיננסיים (בנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח וכו') ו/או ניסיון בתחום של ניהול סיכונים במוסדות פיננסיים ו/או ניסיון בתחום מסחר ותפעול של חבר בורסה – חובה.
  • ניסיון של שנתיים לפחות בביצוע ביקורות במוסדות פיננסיים (בנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח וכו') ו/או ניסיון בתחום של ניהול סיכונים במוסדות פיננסיים ו/או ניסיון בתחום מסחר ותפעול של חבר בורסה – חובה.
  • הבנה והיכרות טובה של שוק ההון בישראל והרגולציה שחלה עליו.
  • היכרות עם רגולציה פיננסית בינלאומית – יתרון.
  • שליטה במערכות מידע פיננסיות ויכולת ניתוח נתונים – יתרון.
  • שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית, בכתב ובעל-פה.
  • חשיבה ביקורתית, יכולת ניתוח והסקת מסקנות.
  • יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש מצוינים ותקשורת בין-אישית גבוהה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3122
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מתפעל/ת כספים בירושלים

מתפעל/ת כספים בירושלים

פרסייס שרותי ניהול כלכליים בע"מ

25/04/2025

תיאור תפקיד:
חברת פרסייס הינה ספקית שירותי הניהול הפיננסי המובילה למשרדי אדריכלות, הנדסה ועורכי דין. פרסייס לוקחת אחריות בתחום הכספים של חברות כדי לייעל את התפעול, להגביר ביצועים ולהגביר את קבלת ההחלטות.
דרוש/ה מתפעל/ת כספים בירושלים
במסגרת התפקיד: אחריות על המשימות היומיומיות הקשורות בתחום הכספים, אחזקה ותפעול של מערכת הכספים, יצירה ועריכה של דוחות כספיים, ניהול תזרים מזומנים ועוד.
דרישות:
* יכולות תקשורת בינאישית ברמה טובה בכתב ובעל פה.
* תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או תחום קשור יהווה יתרון.
* בעל/ת יוזמה וכישורי ארגון חזקים ויכולת למידה עצמאית גבוהה.
* יחסי אנוש גבוהים.
* בעל/ת יכולת גבוהה לניהול ותיעדוף משימות ועבודה תחת לחץ ובשיטות עבודה קבועות ומסודרות.
*היקף משרה- 100% (תיתכן גמישות חלקית)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00200
אזור: ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת תפעול אשראי לא סחיר

רכז/ת תפעול אשראי לא סחיר

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

25/04/2025

תיאור תפקיד:
לתחום חשבות השקעות - דרוש/ה רכז/ת אשראי לא סחיר.
הוצאת הלוואות הקמתם במערכות וניהולם באופן שוטף
בניית לוחות סילוקין
חישוב תשואות חוב לא סחיר ברמה יומית
בקרת שערים 
התאמות בנקים
ביצוע ניתוחים ותחקורים להלוואות והגשת דוחות
מענה למנהלי השקעות.
משרה מלאה.
דרישות:
ניסיון בעולמות תפעול/תפעול אשראי - יתרון משמעותי
הכרה לוחות סילוקין- יתרון
משמעותי אקסל ברמה גבוהה - חובה
אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה
ידע והיכרות עם מערכת דנאל -יתרון
תואר ראשון בכלכלה/מימון/מנהל עסקים - חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50007826
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

דרוש/ה מבקר/ת פנים למשרה התחלתית!

פאהן קנה ניהול בקרה בע"מ

25/04/2025

תיאור תפקיד:
גם השנה, הדירוג של 100 Dun's הציב את פאהן קנה ניהול בקרה במקום ה-1 בארץ בתחום ביקורת פנים, ובתחום ביקורת חקירתית. אם ברצונך לעשות תפקיד משמעותי ומרתק באמת, ולעבוד מול חברות מובילות בארץ ובעולם – הצטרפ/י אלינו!
משרד רו"ח פאהן קנה, החבר בקבוצת Grant Thornton העולמית, מחפש מבקרי פנים למחלקת הביקורת הפנימית, לעבודה מעניינת ואתגרית, בסביבת עבודה צעירה ודינאמית.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל אביב.
דרישות:
בוגר/ת תואר 1 בחשבונאות / מנהל עסקים / כלכלה / תואר 2 במסלול ביקורת פנימית – חובה!
אנגלית ברמה גבוהה – חובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב.
שליטה בתוכנות אופיס.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00009
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

עובד/ת תפעול לחברה פיננסית בייעוץ השקעות לבורסה בר"ג

עובד/ת תפעול לחברה פיננסית בייעוץ השקעות לבורסה בר"ג

לין ביכלר משאבי אנוש

25/04/2025

תיאור תפקיד:
עובד/ת תפעול לחברה פיננסית בתחום הייעוץ השקעות - ברמת גן
חברה בתחום ייעוץ השקעות, הממוקמת בבורסה ברמת גן, מחפשת עובד/ת תפעול שיצטרף/תצטרף לצוות.
הגדרת התפקיד:

התפקיד כולל ניהול עושר והשקעות ללקוחות פרטיים ולחברות, תוך טיפול בעולמות הפיננסים, שירות ותפעול. העבודה כוללת תפעול ומעקב אחרי תיקי השקעות בארץ ובחו"ל, עבודה שוטפת מול בנקים, בתי השקעות, גופים מוסדיים ולקוחות, ניתוח נתונים, ביצוע בקרות פיננסיות והפקת דוחות. בנוסף, יש צורך בשיתוף פעולה עם יועצים, כלכלנים וצוותי ניהול לקוחות.
תנאי עבודה:
    משרה מלאה (9 שעות עבודה ביום).
    שכר: 11,000 ש"ח + תנאים מעולים.
    קליטה ישירה לחברה.
    הזדמנות להשתלב בצוות מקצועי, ללמוד על עולם ההשקעות מבפנים ולהתפתח בתחום ניהול ההון.
הזדמנות מצוינת למי שמעוניין להתמקצע בתחום הפיננסים ולפתח קריירה בתחום ההשקעות!
דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או חשבונאות - חובה.
    שליטה מצוינת באקסל - חובה.
    אחריות, שירותיות גבוהה, סדר ויכולת למידה מהירה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 51321
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

בוגרי תואר פיננסי - התחילו קריירה בבית השקעות!

בוגרי תואר פיננסי - התחילו קריירה בבית השקעות!

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

25/04/2025

תיאור תפקיד:
לבית השקעות דרוש/ה אחראי/ת ניהול לקוח.
במסגרת התפקיד:
* אחריות על ניהול הקשר השוטף מול בכירים בחברות
* בקרה ואנליזה על המידע במערכת
* שילוב של מענה מקצועי עם עבודת בק אופיס ובקרה.
משרה מלאה, ימים א-ה, 9 שעות ביום, שעות נוספות לפי צורך.
דרישות:
* בוגר/ת תואר אקדמי פיננסי/ משפטים – חובה
* אנגלית ברמה גבוהה - חובה
* רקע בבנקאות / היכרות עם העולם הפיננסי – יתרון משמעותי
* שליטה מלאה בתוכנות האופיס, בדגש על אקסל - חובה
* יכולת העברת מצגות בפני קהל – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4027
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל מכירות ארצי - יבנה

מנהל מכירות ארצי - יבנה

קבוצת אלמוג

25/04/2025

תיאור תפקיד:
לקבוצת אלמוג דרוש/ה דרוש/ה מנהל/ת מכירות ארצי
  • ניהול והובלת אסטרטגיית המכירות של הקבוצה
  • ניהול צוותי מכירות בפרויקטים השונים של החברה.
  • ניהול ותפעול שוטף של משרדי המכירות
  • פיקוח ובקרה על ביצועי המכירות
  • ניתוח דוחות לידים ומערכות CRM
  • פיתוח ושמירה על קשרים עם לקוחות קיימים וחדשים
  • עמידה ביעדי המכירות של הקבוצה.
דרישות:
  • יכולת טובה לעבודה בצוות
  • יצירתיות וגמישות מחשבתית
  • יחסי אנוש מעולים ויכולת מנהיגותית
  • אוריינטציה גבוהה למתן שירות
  • חריצות
  • ניסיון מוכח בניהול מכירות והובלת צוותי מכירות -
  • ניסיון של 5 שנים לפחות במכירות של פרויקטים במגורים
  • היכרות מעמיקה של חוק מכר דירות (חוזה מכר, מפרט מכר, תוכניות מכר וכיו"ב) 
  • יכולת סגירת חוזים גבוהה.
  • הבנה מלאה בתנאי מימון ומשכנתאות
  • הבנת והכרת תחומי הפרסום, המדיה והספקים.
  • כישורים אנליטיים ומספריים גבוהים.
  • יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה.
השכלה: תואר ראשון במנהל עסקים, שיווק או תחום רלוונטי. יתרון.

ניסיון: מינימום 5 שנות ניסיון בניהול מכירות, מתוכן לפחות 3 שנות ניסיון במכירת דירות חדשות למגורים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00002
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה ראש תחום רכש והתקשרויות

דרוש/ה ראש תחום רכש והתקשרויות

יחידת סמך במשרד ראש הממשלה

25/04/2025

תיאור תפקיד:
ליחידת סמך במשרד ראש הממשלה דרוש/ה ראש תחום רכש והתקשרויות

  • אחריות מלאה לביצוע התקשרויות עם קבלני ביצוע וספקים מקצה לקצה, לרבות:
  • ניתוח והצגת רשימת קבלנים וספקים מומלצים לפרויקט
  • הכנת מסמכי התקשרות וחומרים נלווים והצגה בוועדת התקשרויות
  • אישור שיטת התקשרות ומסמכי מכרז
  • בחינת הצעות ספקים וניהול משא ומתן
  • הפקת הסכמים והזמנות וניהולן מקצה לקצה
  • אחריות על קבלת ערבויות וביטוחים
  • ניהול התקשרות כולל במערכת הממוכנת לאורך תקופת ההתקשרות
  • סיוע בטיפול בתביעות קבלנים
  • מעקב ואישור חשבוניות קבלנים וספקים, בדיקה וניתוח מחירים לטובת אישור שינויים
  • תפעול ותחזוקת מערכת חוות דעת על קבלנים וספקים
  • התקשרויות עם מתכננים ויועצים כולל הכנת מסמכי התקשרות, ניהול ההתקשרות, סיום וסגירת ההתקשרות
דרישות:
השכלה
  • תואר ראשון לוגיסטיקה/כלכלה/תעשייה וניהול/מנהל עסקים
  • תואר שני בתחום כספים/ניהול – יתרון
ניסיון
  • 3 שנים בפעילות רכש והתקשרויות
  • 3 שנים הובלת תהליכי התקשרות, בכל שלביהם, כולל ביצוע מו"מ עם ספקים ובהיקפים משמעותיים
  • הכרות וניסיון מוכח במערכת ERP במודולים הרלבנטיים (רכש, לוגיסטיקה, תקציב), או עם מערכת רלבנטית אחרת לניהול משאבים ארגוניים, במודולים הרלבנטיים
  • ניסיון בהתקשרויות בפרויקטי תשתיות ובינוי – יתרון
  • הבנה וניסיון בתהליכי בקרה ותקציב – יתרון
כישורים/יכולות:
  • ראייה מערכתית אינטגרטיבית
  • יכולת הקפדה על עמידה ביעדים, לו"ז, נהלים משימות
  • יכולת תקשורת בינאישית גבוהה
  • יכולת ניהול מו"מ
  • יכולת ביטוי טובה בכתב ובעל פה
למתאימים.ות:
  • עניין ואתגר בעשייה
  • יכולת התפתחות מקצועית וקידום
  • תנאים מעולים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00026
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
דרום - באר שבע
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

הזדמנות להישתלב בעולם האקטואריה !

הזדמנות להישתלב בעולם האקטואריה !

פספורטכארד ישראל

25/04/2025

תיאור תפקיד:
לחברת פספורטכארד דרוש/ה אקטואר/ית לתפקיד מרכזי במטה החברה. התפקיד הינו בכפיפות ישירה לסמנכל אקטואריה וכולל הובלה של כל תחומי הפעילות האקטוארים בחברה כגון: תמחור, רזרבות , אנליטיקה ושותפות בפרויקטים בתחום הדאטה. עוד במסגרת התפקיד:
    קביעת תעריפי הביטוח למגוון מוצרים ולפעילויות שונות של החברה.
    ניתוח ועיבוד נתונים, ניתוח רווחיות של מוצרי החברה וקביעת המלצות עסקיות בהתאם.
    חישוב עתודות ותחזיות של הפעילות העסקית על היבטיה השונים.
    תמיכה בפעילות הבינלאומית של החברה בכל ההיבטים שלעיל.
דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה / סטטיסטיקה/ מתמטיקה / Data Science / תעשייה וניהול - חובה
    יתרון לסטודנט/ית במהלך לימודי אקטואריה / לימודי Data
    ניסיון קודם בתחום אקטואריה/ סטטיסטיקה/ פיננסי / דאטה – יתרון
    יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה עם ממשקים עסקיים
    אנגלית ברמה טובה
    יכולת עבודה ולמידה עצמאית
    יכולת ירידה לפרטים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00016
אזור: שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

כלכלן/ית / רואה/ת חשבון

עובד גובי ושות' ייעוץ פיננסי כלכלי בע"מ

25/04/2025

תיאור תפקיד:
למשרד דינמי, מגוון ומעניין, עם צוות מעולה באווירה משפחתית, העוסק בתחומי היעוץ הכלכלי ופיננסי, דרוש/ה כלכלן/ית
  • למשרה מלאה
  • נכונות לעבוד שעות נוספות בעת הצורך.
דרישות:
  • בוגרי כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות או שנתיים ניסיון בתחום הכלכלי 
  • ידע מצויין באקסל
  • כתיבה רהוטה.
  • ראש "גדול".
  • יכולת עבודה גם בצוות וגם בצורה עצמאית.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00038
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ראש צוות קופה וגביה

ראש צוות קופה וגביה

עידור מחשבים בע"מ

25/04/2025

תיאור תפקיד:
ראש צוות פיתוח באגף מערכות מידע הכולל מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות ומפתחים. כפיפות ניהולית ומקצועית לסגנית מנהל מערך.
צוות זה אחראי על מערכת מרכזית בארגון, המנהלת את החיובים והזיכויים של חברי מכבי ועוד.
התפקיד כולל ניהול של הפרויקטים בצוות ופרויקטים רוחביים בארגון, החל משלב הייזום, דרך שלבי פיתוח הפרויקט וכלה בהטמעה. כמו כן, אחריות על מתן שירות ללקוחות המערכת ותחזוקה שוטפת של מרכיבי התוכנה שבאחריות הצוות.
בנוסף אחריות לקידום הצוות והמערכת לטכנולוגיות מתקדמות.
תחומי אחריות:
ניהול עובדים והנעתם.
ניהול פרויקטים גדולים, מורכבים ועתירי אינטגרציה.
אחריות על פיתוח ותחזוקה של תהליכים.
ריכוז דרישות המשתמשים (כולל עבודה למול מנהלים בכירים ומשתמשי מפתח).
ביצוע אינטגרציה למול מודולים אחרים בצוותים אחרים ולמול מערכות אחרות בארגון.
הגדרת ממשקים, ומיפוי תהליכים עסקיים.
הגדרת ארכיטקטורה אפליקטיבית עסקית.
כתיבת מסמכי אפיון .
תקשורת מקצועית עם מנתחי מערכות ומיישמים אחרים בצוות ובצוותי פיתוח אחרים, מתכנתים, משתמשים ומנהלים.
דרישות:
השכלה אקדמאית – בתחום מדעי המחשב או הנדסת תעשיה וניהול או תואר רלוונטי אחר- חובה.
ידיעה ושליטה מעמיקה בתהליכי חיוב וגביה ותהליכי ניהול לקוחות – יתרון.
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים בעלי מערכות עתירות רגולציה ותהלכי עיבוד נתונים כבדים - יתרון.
ניסיון ניהולי של לפחות 3 שנים – חובה.
ניסיון בניהול פרויקטים מורכבים ואינטגרטיביים – חובה.
ניסיון בניתוח מערכות – חובה.
ניסיון באפיון צורכי הלקוח, הגדרת דרישות הלקוח, הגדרת הפתרון המערכתי ואפיון השינויים הדרושים במערכת - חובה.
הכרות וניסיון במתודולוגיות פיתוח לפי מחזור החיים של פיתוח המשימה – חובה.
ניסיון בפיתוח תוכנה – חובה.
ניסיון בעבודה במתודולוגיית agile – יתרון.
יכולות נדרשות:
יכולת הובלה של תהליכים בשיתוף פעולה עם חברי הצוות ועמיתים בארגון.
ייצוגיות וסמכות מקצועית –עבודה למול המשתמשים/לקוחות כולל מנהלים בכירים.
ראיה כוללת ומערכתית.
יכולת ירידה לפרטים.
יכולת תכנון וארגון, ניהול, ויכולת ניתוח תהליכים מורכבים.
תודעת שרות גבוהה.
תפוקה גבוהה ואיכותית.
יכולת למידה עצמית גבוהה.
יכולת הנעה וניהול עובדים במשימות שבאחריות התפקיד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5833
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

רכז/ת שירות פיננסי

רכז/ת שירות פיננסי

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

25/04/2025

תיאור תפקיד:
בעל/ת תואר ראשון?
חברת הפניקס מגייסת רכז/ת שירות פיננסי בתחום העמלות

במסגרת התפקיד :
- מתן שירות לסוכנים בערוצים השונים
-מענה מקצועי על מגוון נושאים בתחום העמלות
- ביצוע חישובי עמלות ותשלום לסוכנים
- ביצוע בקרות על דוחות

דרישות:
- בעל/ת תואר ראשון מעולמות פיננסים
- אקסל ברמה טובה - VLOOHUP , PIVOT
- ניסיון קודם בתפקידי שירות/תפעול - פיננסי
- ניסיון בתחום הביטוח - יתרון

המשרה ממוקמת בגבעתיים ובהמשך בראשל"צ - מתחם ה1000!
* הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות.
** משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד

היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50017032
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה

דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה

חברה דיסקרטית

25/04/2025

תיאור תפקיד:
לסוכנות ביטוח מובילה ומוכרת בת"א דרוש/ה רפרנט/ית עמלות מנוסה
  • הורדת דוחות ונתונים מחברות הביטוח ובתי ההשקעות , כולל ביצוע בקרות והשוואות
  • שליחת נתונים ודוחות באופן שוטף לגורמים בחברה.
  • בקרה מלאה על תקינות כלל העמלות : פיננסים פנסיה , ביטוח כולל טיפול מלא בחריגות .
  • סיוע ופיקוח על הסכמים ועל עמידה ביעדים .
  • סיוע בנושא בדיקת תגמול הסוכנים
  • טיפול בנושא הפרודוקציה
  • נושאים נוספים בהתאם לדרישה
דרישות:
  • שנתיים ניסיון מסוכנות ביטוח בבדיקת עמלות מקיפה כולל גמר חשבון -חובה.
  • השכלה : תואר ראשון בכלכלה / מנע"ס התמחות במימון – חובה
  • שליטה מלאה באקסל– כולל ניסיון בעבודה בנוסחאות וחישובים מורכבים כגון :
  • PIVOT COUNT IF SUM IF
  • V LOOK UP גרפים , תנאים , עיצוב מותנה – חובה.
  • שליטה במערכת עתיד
  • ניסיון של שנתיים בעבודה עם מערכות בתי ההשקעות וכל חברות הביטוח כולל מערכות ירוקות ודוחות כל החברות- חובה .
  • רקע רלוונטי בפיננסים , פנסיה וביטוח – חובה .
  • יתרון : שליטה במאקרו ובמערכות BI
  • תכונות נדרשות :ראש גדול , מסודר , עצמאי , יסודי , דיסקרטי , מדויק , אחראי , אמין , תקתקן – חובה !
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00012
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אקדמאים? הזדמנות פז להיכנס לעולם הבנקאות!

אקדמאים? הזדמנות פז להיכנס לעולם הבנקאות!

כיוון השמה - הבית שלך לקריירה

25/04/2025

תיאור תפקיד:
לבנק גדול דרוש/ה בנקא/ית לקוחות.
במסגרת התפקיד:
* מתן שירותים בנקאיים מקיפים
* מתן פתרונות פיננסיים מותאמים אישית.
* עמידה ביעדי הבנק וטיפול בשביעות רצון הלקוח.
דרישות:
* אקדמא/ית או לקראת סיום תואר פיננסי- חובה
* ניסיון בנקאי קודם או זיקה לתחום פיננסי – יתרון
* ניסיון בשירות לקוחות/מכירות – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-4375
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!