תיאור תפקיד:
- מנהל/ת חשבונות בצוות אשר אחראי על הספקים ונותני השירותים של החברה.
- בדיקה ורישום של חשבונות עסקה וחשבוניות של קבלנים וספקים.
- הכנת תשלומים לקבלנים וספקים באמצעות מס"ב, שיקים והעברות בנקאיות.
- התאמה וניתוח כרטיסי הנהלת חשבונות.
- בדיקה ועדכון נתוני ניכוי מס במקור של הספקים ונותני השירותים.
- מעקב אחר כל חשבונות עסקה (דרישות תשלום) ממזמיני עבודה וגבייתן.
- עבודה עם ממשקים רבים מול גורמים חיצוניים וגורמים פנימיים בחברה.
- סגירות ביצוע חודשי- הפקת דוחות וניתוחם.
- התאמות בנקים, רישום שכר, תשלומים למוסדות ודיווח דוחות.
- אחריות על מוסר התשלומים לספקים ונותני שירותים של החברה, כולל בקרות וייעול התהליכים.
- ביצוע מטלות נוספות בהנחיית המנהל הישיר.
דרישות:
תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3. - חובה ניסיון של לפחות שנתיים בהנהלת חשבונות. - חובה דרישות המהוות יתרון: ניסיון בהנהלת חשבונות בחברות מתחום הקבלנות וסגירות מאזנים – יתרון משמעותי. שליטה במערכת הפריוריטי. יכולות אישיות : יחסי אנוש טובים, סדר וארגון, דייקנות, יסודיות, ירידה לפרטים, יכולת תיעדוף, יכולת עבודה עצמית ובצוות, יכולת אנליטית, עמידה בלו"ז ותנאי לחץ ויכולת התבטאות בכתב ובע"פ. שליטה ביישומי ה- Office בדגש על Excel.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1028
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|