תיאור תפקיד:
אנליסט/ית בקרות / רכז/ת אדמיניסטרציה בתחום תמסורת לחברת תקשורת מובילה. תפקיד זמנית לכ- 4 חודשים. התפקיד כולל- - ניתוח שיטתי של חשבונות וחוזי תמסורת קיימים - זיהוי חיובי יתר, כפילויות או שירותים שאינם בשימוש - ניהול משא ומתן עם ספקים להשגת תנאים משופרים - מעקב אחר יישום שינויים מוסכמים ווידוא ביצועם בפועל - תיעוד מדויק של כל התהליכים והחיסכון המושג - ביצוע בקרות תקופתיות לוודא שהחיסכון מתממש - איכות התיעוד: שלמות ובהירות התיעוד של תהליכי החיסכון והשינויים שבוצעו
דרישות:
- ניתוח עלויות: ניסיון מוכח בזיהוי והפחתת עלויות במערכות תקשורת - מיומנויות אנליטיות: יכולת מוכחת בניתוח נתונים ואופטימיזציה של נתונים - שליטה בכלי עבודה של בסיסי נתונים - כמו למשל באקסל או התמצאות בעבודה כלי BI - יתרון להכרות טכנית עם עולם תמסורת וטלפוניה
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה זמנית
קוד משרה:
EC 27052
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|