תיאור תפקיד:
מטריקס מגייסת לחטיבת שירות לקוחות בארגון גדול בירושלים מנהל/ת מוקדי שירות טכנולוגיים, להובלת צוותי תמיכה ושירות לעמידה ביעדים תפעוליים ושירותיים, תוך שיפור מתמיד בתהליכים ובחוויית הלקוח, כמו גם בניית תרבות שירות יעילה ומתקדמת לצד קידום סביבת עבודה טכנולוגית ממוקדת שירות, מצוינות ותוצאות.
דרישות:
3 שנים לפחות בניהול מוקדי שרות טכנולוגי -חובה ניסיון בהפעלת מוקדי תמיכה אפליקטיביים ובמתן תמיכה מרובת ערוצים (טלפון, מייל, פורטל, צ'אט) ניסיון בניתוח נתונים ובקרה על ביצועים: דוחות שירות ,KPI, SLA . ניסיון בעבודה עם מערכות CRM. ניסיון בכתיבת נהלים ותהליכי עבודה בתחום שירות הלקוחות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
73703
אזור:
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
|