דרושים בתחום ניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 19 משרות עבודה בתחום ניהול

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
לחברה וותיקה באווירה משפחתית בנתניה דרוש/ה מנהל/ת צוות - 
ניהול צוות של 20-25 נציגים (2 צוותים)
הובלה ליעדים
ניהול שגרות עבודה
ביצוע תדריכים
ביצוע משובים
כפיפות למנהלת המוקד
משרה מלאה בימים א' - ה' במשמרות בוקר/ערב עד 18:00
דרישות:
 ניסיון כאחמ"ש- חובה
יתרון בתפקיד ראש צוות- שנה שנתיים- יתרון
יכולת הנעת עובדים
וורסטיליות ויכולת ביצוע מספר משימות במקביל.
אסרטיביות, אחריות, אינטליגנציה רגשית.
הוצאת דוחות וניתוחם
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00388
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חברת וולטה סולאר, חברה מובילה בתחום האנרגיה הסולארית,
מחפשת מובילי/ות פרויקטים - Customer Success Leaders,
לעבודה עם אימפקט חיובי על העולם והסביבה
 

העבודה הינה במשרה מלאה במשרדי החברה בתל-אביב, עם גמישות לעבודה מהבית

על התפקיד:
  • הובלת לקוחות פרטיים מקצה לקצה, בכל הנוגע לפרויקט התקנת מערכות סולאריות
  • מענה לפניות של לקוחות, ואחריות על שביעות הרצון והחוויה שלהם מהפרויקט בכל שלביו
  • תיאום לו"זים, ניהול משימות רבות, ותפעול ובקרה על תהליכים מורכבים התומכים את הפרויקט
  • ניהול ממשקים מול גורמים נוספים בארגון האמונים על הפרויקט
  • פיתוח נהלים ויכולות לשיפור ביצועי מחלקת שירות לקוחות בכלל, וייעול התהליך אל מול הלקוח בפרט
דרישות:
  • ניסיון קודם של שנה לפחות בעבודה מול לקוח בחברת B2C ו/או B2B - חובה
  • אוריינטציה שירותית גבוהה
  • מולטיטסקינג - ניהול מספר רב של לקוחות ופרוייקטים בו זמנית
  • זיקה טכנית - למידה של המערכות הסולאריות ואופן התקנתן
  • זיקה טכנולוגית - שליטה מלאה ביישומי אופיס והתמודדות עם סביבה דיגיטלית (מערכות CRM)
  • אסרטיביות, נחישות ועצמאות
  • רמת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה
  • יכולות סדר וארגון
רק פניות מתאימות תענינה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00023
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לבזק בינלאומי דרוש/ה מנהל/ת מוקד תמיכה טכנית.
אחריות על ניהול הפעילות השוטפת של מוקד התמיכה ללקוחות הפרטיים של החברה, הפועל 24/7.
מנהל/ת המוקד חבר/ה בהנהלת האגף ובכפיפות למנהלת האגף.
תחומי אחריות עיקריים:
• ניהול מוקד המתמחה במענה ומתן תמיכה טכנית טלפונית ודיגיטלית ללקוחות החברה.
• הובלת המוקד לעמידה ביעדי אגף השירות, יעילות המוקד ומתן שירות מצוין ללקוחות החברה.
• ניהול, ליווי, חניכה ופיתוח מקצועי של הדרג הניהולי ברמת מנהלי פעילות ומנהלי הצוותים.
• הובלת פרויקטים לשיפור תהליכי התמיכה הטכנית ללקוחות.
• אחריות על גיוס ושימור עובדים במוקד.
• ניהול קשר עם ממשקי עבודה פנימיים וחיצוניים.
• שותף/ה בגיבוש מדיניות האגף ואחראי/ת על יישומה.
כפיפים ישירים: מנהלי פעילות, מנהלי צוותים
מקום העבודה: ניהול מוקד התמיכה בשני אתרי החברה בפ"ת ונתניה
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
• השכלה אקדמאית – חובה
• 3 שנות ניסיון בניהול ישיר של צוות עובדים – חובה
• ניסיון בתהליכים חוצי ארגון ועבודה עם ממשקים - יתרון
• היכרות וניסיון קודם בעבודה במוקדי שירות/תמיכה – יתרון
• אוריינטציה וידע טכני קודם - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11714
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בניית מחלקת מכירות יש מאין.
איתור מועמדים, יצירת קשר, זימון לפגישת ייעוץ טלפוני/פרונטלי., (במשרדי המדרשה).
בניית תהליכי תשאול, ייעוץ ומכירה, תסריטי שיחה ועוד.
אחריות לטיפול בלידים נכנסים: מתן שירות ללקוחות/תלמידים שפונים ומתעניינים בלימודים.
שליחת הצעות מחיר, מעקב אחר הסטטוס, פתיחת הזמנות.
סגירת מעגל שירות והשלמת עסקאות מול לקוחות אלה.
רישום לקוחות לקורסים.
תיעוד מלא של כל המידע במערכות המחשוב.
לקיחת חלק פעיל בתהליך הייעוץ והמכירה מעורבות, ניהול ומעקב אחר תוצאות הצוות.
גיוס צוות יועצים/אנשי מכירות במקרה הצורך.
אחריות מקצועית על הצוות, הכשרה והדרכה.
כפיפות למנכ"ל החברה.
העבודה במשרה מלאה.
המשרה ממוקמת בתל אביב.
השכר מורכב מבסיס + בונוסים.
דרישות:
שנתיים ניסיון במכירות טלפוניות – חובה.
ניסיון בניהול צוות שירות ומכירות מרחוק - יתרון משמעותי.
ניסיון במכירת קורסים ולימודים - יתרון.
שליטה במערכות ממוחשבות + שליטה מלאה באופיס (בדגש על אקסל).
תשוקה למכירות ולעמידה ביעדים.
יכולת לנהל צוות, במקביל לעמידה ביעדי מכירות אישיים.
יכולת עבודה עצמאית - עמידה במטרות ויעדים, מציאת פתרונות לבעיות.
אסרטיביות, כריזמה, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-459
קרא עוד
תיאור תפקיד:
 לחברה מובילה העוסקת בייעוץ וליווי עסקי לסטארטאפים מחפשת מנהל/ת לקוחות מנוסה,
**שכר ותנאים מעולים**
 בעל /ת אהבה לעבודה עם אנשים, יכולת גבוהה לניהול משימות ולקוחות ורצון לתת שירות שוטף ואיכותי ללקוחות החברה.
 התפקיד כולל ליווי יזמים בעיצומה של תוכנית ליווי אישית.
 משרה מלאה במתחם הבורסה ברמת גן.
דרישות:
- ניסיון של חמש שנים או יותר בניהול לקוחות.
- ניסיון של חמש שנים או יותר בעבודה פרונטלית עם לקוחות.
- שליטה אבסולוטית במחשב ובתוכנות האופיס.
- אנגלית ברמה גבוהה מאוד. 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: jb-129
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לטרמינל פרטי ויוקרתי הראשון בנתב"ג דרוש /ה מנהל /ת צוות

התפקיד כולל אחריות מלאה של ניהול המשמרת
הכוללת טיפול באורחי הטרמינל , ניהול צוות דיילי ועובדי הטרמינל ,
העבודה הינה בסביבה דינאמית וייחודית.
העבודה היא במשמרות 24/7 כולל סופי שבוע וחגים.
הדרכה והכשרה מקצועית תינתן.




דרישות:
אנגלית ברמת שפת אם.
רב משימתיות
ניסיון בניהול צוות
יתרון לבעלי שפה נוספת.
הכרת תוכנות office וoutlook
עבודה בסופי שבוע וחגים
עבודה במשמרות 24/7
ניידות עם רכב- חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: JB-00204
קרא עוד
תיאור תפקיד:
מלון הרודס באילת דרוש /ה סגן /ית מנהלת קבלה

תנאים מעולים למתאים /ה
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
  • ניסיון קודם בתחום הקבלה - חובה
  • ניסיון מלונאי קודם - חובה
  • ניסיון בניהול צוות עובדים
  • שפות נוספות - יתרון
  • נכונות לעבודה בשעות רבות ומשתנות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00201
אזור: אילת
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת אינטרנט בתחום הלימודים דרוש/ה מנהל/ת תיקי לקוחות עסקיים.
התפקיד כולל:
מכירת שטחי מדיה באתר האינטרנט, יצירת שתופי פעולה.
התנהלות שוטפת מול לקוחות עסקיים (מוסדות לימוד ומפרסמים) ניהול מו"מ, שימור ושדרוגי מנויים.
העבודה הינה במטה החברה במתחם הבורסה בר"ג (כ-5 דקות הליכה מרכבת מרכז)
*שכר גבוה ותנאים מעולים!*
היקף המשרה: גמיש

דרישות:
· ניסיון במכירות - חובה
· ניסיון בניהול תיקי לקוחות עסקיים/מכירות טלפוניות – חובה
· תואר ראשון - חובה
· יכולת אנליטיות (חישובי אחוזים, זיקה למספרים) – יתרון משמעותי
· היכרות עם עולם הלימודים – יתרון משמעותי
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית
קוד משרה: JB-271
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה בחולון דרוש/ה מנהל מוקד תפעול
ניהול מוקד תפעול (כ-30 איש) לרבות ניהול ישיר של מנהלי צוותים.
ניהול ובקרה של יעדים תפעוליים ועמידה ביעדי SLA במתן שירות יעדי חברה ויעדי מוקד.
ניהול תקשורת עם ממשקים מחוץ לחברה, לרבות תקשורת עם נציגי הלקוחות של החברה. (חברות ביטוח, סוכנים ).
ניהול תהליכי עבודה ונהלים בתפעול תביעות והפעלת מערך שטח של ספקים.
ניהול ובקרה של עלויות תפעול עלויות כוח אדם, עלויות תביעה.
ניהול ובקרה של יעדי גביה.
ניהול איכות השירות לכלל המעורבים בתהליך תביעה (לקוחות, מבוטחים).
ניהול תפעול תביעות בתהליך שמאות ושיקום.
פיתוח מקצועי ופיתוח מיומנויות של כלל בעלי התפקיד במוקד.
פיתוח פתרונות ויוזמות לקידום ושיפור מערך התפעול.
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מוקד תפעול/ שיחות יוצאות המונה לפחות 15 עובדים.
ניסיון בניהול מנהלי ביניים.
תואר ראשון - יתרון.
ידע וניסיון בענף הביטוח - יתרון.
יכולת ניהול והנעת עובדים להטמעה של תכניות עבודה והשגת יעדים.
יכולת ניתוח אנליטי, הסקת מסקנות והובלת תהליכי שיפור לביצוע.
יכולת מו"מ ברמה גבוהה, יחסי אנוש, יכולת תקשורת וביטוי גבוהים בכתב ובע"פ.
יכולת עבודה עצמאית, יוזמה וחשיבה יצירתית
אוריינטציה טכנולוגית.
שליטה ביישומי אופיס, תוכנות ניהול לקוחות (CRM) וטכנולוגיות תומכות שירות לשטח.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 3748
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה מנהל/ת מוקד שירות לקוחות לחברה ענקית מובילה במשק
אחריות על הקמה, כתיבת נהלים, גיוס נציגי /ות שירות
עבודה בעברית ואנגלית
אפשרויות קידום למתאימים /ות!
משרה מלאה
ימים א-ה שעות 8-17
תנאי שכר מעולים + רכב ותנאים נלווים
דרישות:
אקדמאי/ת יתרון
ניסיון מוכח בתחום של שירות לקוחות - חובה
ניסיון בניהול שירות לקוחות- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
רקע ניהולי- חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרושים בתחומים
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-01287
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בזק בינלאומי מגייסת אחראי/ת גיוס מוקדים.
התפקיד כולל אחריות על גיוסי הנציגים ותפקידי המטה במוקדי השירות, המכירה והתמיכה בחברה:
•ניהול, הנעה לעמידה ביעדים ובקרה אחר פעילות מרכז הגיוס- CV-CENTER (נמצא במשרדי בזק בינלאומי בפ"ת).
•בחינה ותיקוף מתמיד של פרופילי הגיוס תוך שמירה על קשר רציף עם המנהלים באשר לדרישות גיוס, איתור צרכים מהשטח ובקרה על איכות על הגיוסים.
•אחריות על תהליכי גיוס וניוד פנימי לתפקידי מטה וניהול בחטיבה החל מהשלב הראשוני ועד לחתימה על חוזה: הגדרת פרופיל גיוס, ביצוע ראיונות, משימה מקצועית, כתיבת חוות דעת ומשובים.
•ניהול מקורות הגיוס והפרסום למשרות הנציגים: תכנון פריסת פרסומים, מדיה ומבצעים, בחינת אפקטיביות, הגברת פעילות החברה ברשתות חברתיות ואיתור מקורות גיוס חדשים.
•חשיבה מתמדת על פרוייקטים בתחום הגיוס לצורך ייעול ושיפור תהליכים, כלים ושיטות עבודה, החל משלב הרעיון עד היישום בפועל.
*בזק בינלאומי רשאית להעביר את קורות חייך לקבלת הצעות למשרות נוספות עבורך, גם לחברות הקבוצה yes ופלאפון.
דרישות:
תואר ראשון בתחום רלוונטי
ניסיון ניהולי-חובה
ניסיון בגיוס למוקדים/הכרות עם עולם המוקדים-חובה. ניסיון מחברה גדולה- יתרון
ניסיון אבחוני- ביצוע ראיונות וכתיבת חוות דעת- חובה. ניסיון ממכון אבחון- יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 11674
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת יעוץ בינלאומית דרוש/ה יועץ/ת ארגוני מנוסה למשרת, ייעוץ בכיר.
ליחידה ליעוץ בנושאי חווית לקוח, שירות לקוחות ושיווק ממוקד לקוח,
 דרוש.ה יועצ.ת בכיר.ה להובלת פרויקטים עבור מגוון ארגונים בינוניים וגדולים,
 בעל/ת ניסיון של 3 שנים ויותר בהובלת מהלכי אפיון, הקמה, הטמעה ושיפור בתחומים:
חווית לקוח,
 שירות לקוחות,
מסע לקוח,
שיפור תהליכי שירות,
שירות בדיגיטל.
חובה ניסיון בחברות יעוץ או בתפקידי מטה בארגונים גדולים.
דרישות:
תואר רלוונטי בתחומי הניהול או הפסיכולוגיה – חובה.
תואר מתקדם ביועץ ארגוני או תארים דומים – יתרון.
ניסיון כיועץ או בתפקידי מטה בארגונים גדולים - חובה
יכולת אנליטית טובה ללימוד מצב קיים, פיתוח תפיסות חדשות וגיבוש המלצות לארגונים בינוניים וגדולים.
ניסיון בהובלת פרויקטים עצמאית מול גורמים בכירים
ידע נרחב בעולם התוכן המקצועי של שירות לקוחות וחווית לקוח
יכולת ניסוח והכנת תוצרים ברמת איכות מעולה בעברית ובאנגלית
שליטה מלאה ב-Power point וב- Excel
היכרות טובה עם שיטות עבודה, האתגרים, השפה, התרבות ומערכות המידע בסביבות של שירות לקוחות, קשרי לקוחות ומכירות בארגונים בינונים וגדולים
היכרות עם מתודולוגיות איכות שירות, חווית לקוח, מסע לקוח, שיפור תהליכים, אפיון מערכות וניהול פרויקטים.
פרופיל של מצוינות – בלימודים, בעבודה, בשירות צבאי, בפעילות חברתית
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למוקד שירות לקוחות של חברת שלמה סיקסט דרוש/ה מנהל/ת צוות
משרה מלאה בימים א' עד ה' בין השעות 08:00-17:00
התפקיד כולל אחריות על ניהול הנציגים בצוות, שימור והנעת עובדים, הובלה ליעדים כמותיים ואיכותיים, אחריות על שביעות רצון לקוחות, הובלת תהליכי עבודה, בקרה על איכות ותפוקות העבודה, ניהול שגרות עבודה שוטפות, ביצוע משובים, תדריכים, ניהול מקצועי, סימולציות,שיחות סיכום, ניהול פגישות עבודה ועוד.
המוקד אחראי למתן שירותי ליסינג תפעולי ללקוחות בעלי רכב חברה, ליווי הלקוח, בירורים, טיפולים וכדומה - שיחות נכנסות
שכר גבוה מאוד מבוסס עמלות ועמידה ביעדים
עבודה בצריפין - צמוד לבית חולים אסף הרופא
חדר אוכל, תנאים מעולים, חניה נוחה בשפע.
דרישות:
ניסיון ניהולי - חובה.
ניסיון ממוקד טלפוני - יתרון משמעותי.
ניסיון תעסוקתי בעולמות השירות - חובה.
יכולת הנעת עובדים ותהליכים.
רצינות ואחריות.
מחויבות ומסירות.
אסרטיביות, יוזמה ויצירתיות, מולטיטסקינג ובעל /ת יכולת למידה מהירה.
יכולת עמידה בהתנגדויות.
יכולת מעקב ובקרה, ניתוח דוחות, הכרות טובה עם אקסל.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 155 רצ ליסינג יום
אזור: מרכז, השפלה
קרא עוד
תיאור תפקיד:
דרוש/ה נציג/ה בכיר/ה שירות לקוחות ציי רכב
התפקיד כולל:
ניהול המוקד בפועל ומתן פתרונות שירות בשעות היעדרותה של מנהלת המוקד . בקרה על תפוקות, כגון: זמינות טלפונית, חלוקת והקצאת משימות (מיילים לקוחות, תחומי אחריות, סגירת הזמנות וכד') .
סמכות מקצועית להטמעת נהלי עבודה, תודעת שירות ונורמות במחלקה שמירה על מקצועיות באמצעות האזנות שוטפות לשיחות ומתן משוב לנציגים און ליין עזרה בבניית סידור המשמרות בימי שישי וכן בחגים חניכה והכשרה של עובדים חדשים סגירת הזמנות בדגש על רכבים שכורים, טיפול בתיבת המיילים המחלקתית כולל הצעות מחיר ונושאים נוספים לבקרה כפי שיגדיר מנהל המחלקה מענה ללקוחות בזמני עומס ביצוע שיחות מנהל וטיפול בפניות מורכבות.
תנאים:
משרה מלאה ימים א'-ה' ושישי לסירוגין.
שכר בסיס 8-9K + בונוסים.
ארוחת צהריים מסובסדת + ביטוח בריאות פרטי ותנאים סוציאליים נוספים.
דרישות:
ניסיון קודם כאחמ"ש או נציג בכיר במוקד טלפוני – חובה
שליטה מלאה ב-EXCEL - חובה
ניסיון בניהול צוות והנעת עובדים – יתרון משמעותי
היכרות עם עולם הליסינג התפעולי - יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 34960
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה יצרנית באיזור קרית גת דרוש/ה מנהל/ת מחלקת קשרי לקוחות!
תיאור התפקיד:
אחריות על תחום קשרי לקוחות והזמנות בארגון, מעקב ובקרה של תכניות ייצור, תיאום ועמידה בלוחות זמנים, אחריות על מערך פתיחת ההזמנות במפעל כולל הקמת עצי מוצר ותשתיות מחשוב בתחום, אחריות על מערך הפעלה בארגון כולל הרצת קבצי דאטה והורדתם לייצור.
תנאים:
משרה מלאה בין השעות 8:00-17:00.
נא לציין ציפיות שכר!
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי-חובה
ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול צוות/מחלקה בתחום שירות לקוחות - חובה.
ניסיון בתוכנות Priority, ERP -חובה
אופיס ברמה גבוהה- יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 35569
אזור: דרום
קרא עוד
1 2 >

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!