דרושים בתחום ניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום ניהול

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "ניהול " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל אופרציה ומערכות, מנהל מוקד, מנהל מרכז תמיכה ותפעול ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת משמרת מרכז זמינות

אחראי/ת משמרת מרכז זמינות

מגייסת

12/06/2024

תיאור תפקיד:
לחברת תקשורת מובילה באזור השרון, דרוש/ה אחראי/ת משמרת מרכז זמינות
התפקיד כולל:
  • ניהול הזמינות של מוקדי השירות הפרוסים ברחבי הארץ
  • אחריות לעמידה ביעדי זמינות
  • אחריות על טיפול באירועים חריגים ודיווחי תקלות במהלך משמרת
  • מעקב ובקרה על יעדים לאורך המשמרת והפקת דוחות ביצועים
  • קשר עבודה שוטף מול אחראי משמרת מוקדיים ומנהלי מוקדים
דרישות:
  • ניסיון כאחראי/ת משמרת במוקד טלפוני - חובה
  • ניסיון בניהול תפעולי במוקד טלפוני - יתרון משמעותי
  • אקסל ברמה גבוהה – חובה
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-2899
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי/ת משמרת למוקד תמיכת Help Desk

אחראי/ת משמרת למוקד תמיכת Help Desk

MalamTeam2

12/06/2024

תיאור תפקיד:
חברה טכנולוגית מובילה בפתח תקווה, מחפשת כוכב/ת לתפקיד של אחראי/ת משמרת למרכז תמיכת משתמשים פנים ארגוניים - Help Desk
התפקיד כולל ניהול שוטף של המשמרת מבחינת זמינות הנציגים (עמידה ב-SLA), תזמון הפסקות, מעקב אחר איחורים והיעדרויות.
אחריות על עמידה ביעדי השירות, הפקת דוחות ובקרה ובניית סידור עבודה.
העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה', נדרשת זמינות לביצוע שעות נוספות במידת הצורך.
דרישות:
    ניסיון של חצי שנה לפחות בתפקיד דומה כאחראי/ת משמרת במוקד שירות/תמיכה
    ניסיון בעבודה במוקד בעל 20 עמדות (לפחות)
    אסרטיביות, יכולת מולטי-טאסקינג, כושר מנהיגות והובלה
    יחסי אנוש טובים ושירותיות
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 530616
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למעיינות המשולש דרוש מנהל מחלקת שירות לקוחות וגביה

למעיינות המשולש דרוש מנהל מחלקת שירות לקוחות וגביה

מעיינות המשולש

12/06/2024

תיאור תפקיד:
לתאגיד מעיינות המשולש, תאגיד המים והביוב של שלושת היישובים: כפר קאסם, טירה וג'לג'וליה דרוש מנהל מחלקת שירות לקוחות וגביה לצורך ניהול ופיקוח על כלל מערך הגביה, האכיפה ושירות הלקוחות. מוזמנים להגיש הצעות בעלי/ות רקע תעסוקתי ומקצועי רלוונטי.

תיאור תפקיד תחומי אחריות:
1. ניהול כולל של פעילות שירות הלקוחות והגביה בתאגיד.
2. ניהול ישיר של כלל העובדים, הספקים ונותני השירות במסגרת אספקת השירותים.
3. אחראי על הכנת תוכניות העבודה השנתיות והתקופתיות בתחומי המדידה, החיוב, הגביה, אכיפת הגביה, השירות הפרונטאלי, הטלפוני והדיגיטלי, וצמצום פחת המים המנהלי, אישורה אל מול הנהלת התאגיד לרבות הגדרת מדדי הביצוע והיעדים והמעקב והדיווח התקופתיים אחר יישומן.
4. אחראי על ריכוז כלל הדיווחים לגורמי פנים וחוץ.
5. אחראי על ריכוז, הכנת ויישום תוכניות הדרכה והטמעה לעובדי מחלקת שירות הלקוחות והגביה.
6. אחראי על קליטת והדרכת עובדים חדשים, ככל שיהיו, במסגרת מחלקת שירות הלקוחות והגביה.
7. אחראי על יישום והטמעת שינויי חקיקה ותקינה בתהליכי העבודה במסגרת עבודת מחלקת שירות הלקוחות והגביה.
8. אחראי על עדכון טבלאות במערכת החיוב והגביה הממוחשבת ועל הקשר אל מול ספק מחו"ג התאגיד.
9. מהווה את הגורם הישיר לצורך תחזוקת ותפעול מערכת המחו"ג בכל היבטיה היישומיים, ולרבות לעניין כל ההגדרות הנדרשות ולטיפול השוטף בכל בעיית תכנה ו/או יישום, אל מול ספק מחו"ג התאגיד.
10. ניהול תהליכי הטיפול בפניות הציבור.
11. פיקוח על עבודת המוקד הטלפוני לבירורים ולתשלומים.
12. בקרת שירותי הדיגיטל.
13. בקרת אכיפת הגביה.
14. פיקוח על עבודת הקופה הראשית, המסלקה והנהלת החשבונות בגביה.
15. כל משימה נוספת אשר תוטל עליו על ידי הממונים בתאגיד.
דרישות:
תנאי סף:
1. בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
2. בעל ניסיון תעסוקתי של חמש שנים לפחות בעיסוק אדמיניסטרטיבי או מנהלי כלשהו.
דרישות נוספות:
1. דובר עברית ברמה גבוהה, דיבור, קריאה וכתיבה.
2. שליטה בתוכנות אופיס.
יתרונות:
1. בעל תואר אקדמי, שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ בתחומים הרלבנטיים למשרה: כלכלה, חשבונאות, ניהול, תעשייה וניהול.
2. בעל ניסיון ניהולי.
3. יתרון משמעותי: בעל ניסיון בתחום ועבודה בתאגידי מים ו/או ביוב בתחומי שירות הלקוחות ו/או הגביה ו/או אכיפת הגביה עם יתרון משמעותי לתפקיד ניהולי.
4. דובר ערבית ברמה גבוהה, דיבור, קריאה וכתיבה.
5. היכרות וניסיון בעבודה עם תוכנת החיוב והגביה Prioricity ועם תוכנות עזר מקובלות בתאגידי מים וביוב כמערכות לניהול עיבודם הלוגי של נתוני הקריאות והצריכה, מערכות לניהול אכיפה, מערכות לניהול קר"מ.
תנאי העסקה:
- תנאי ההעסקה יקבעו בהתאם למסגרת המאושרת על ידי הממונה על תאגידי המים והביוב והממונה על השכר במשרד האוצר ויעוגנו בחוזה אישי. מובהר כי תנאי השכר עפ"י חוזרי הממונה הינם תנאים מרביים וכי לחברה שמורה הזכות לקבוע תנאי שכר מופחתים יותר עפ"י שיקול דעתה הבלעדי.
- ועדת האיתור של התאגיד שומרת לעצמה את הזכות לזמן ולראיונות מועמדים שיראו לה המתאימים ביותר, על פי המסמכים שיוגו לה ו/או להפנות חלק מועמדים למכון אבחון חיצוני.
- מובהר בזה כי החברה רשאית שלא להתקשר עם אף אחד מהמועמדים.
- מודעה זו מופנית לגברים ולנשים כאחד.
- היקף משרה: משרה מלאה
- כפיפות: לחשב התאגיד.
קורות חיים בצירוף העתקי תעודת זהות, תעודות על השכלה והמלצות, יש לשלוח עד ליום 10/06/2024 לציין "עבור משרת מנהל מחלקת שירות לקוחות וגביה"
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: מנהל מחלקת שירות לקוחות
אזור: מרכז - פתח תקווה
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משמרת למוקד תאום פגישות ברשת אסתטיקה רפואית

מנהל/ת משמרת למוקד תאום פגישות ברשת אסתטיקה רפואית

נאטורפיל

12/06/2024

תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה מנהל/ת משמרת.
מדובר על מוקד קטן ואינטימי בין 15-20 נציגים/ות, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן, שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות - חובה!
ניסיון במכירות בלבד - פחות יתאים.
אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים.
עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין - אין גמישות בשעות.
תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה
ניסיון במכירות - חובה
עבודה במשמרות - חובה, אין גמישות בשעות
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למוקד ותיק ומשפחתי דרוש/ה סגן/ית מנהל מוקד לייעוץ לימודים באשדוד

למוקד ותיק ומשפחתי דרוש/ה סגן/ית מנהל מוקד לייעוץ לימודים באשדוד

נרשמים ללימודים

12/06/2024

תיאור תפקיד:
מוקד טלפוני איכותי, צעיר ודינמי - מחפש סגן/ית מנהל מוקד!
התפקיד כולל:
- חלוקת עבודה, בקרה על קיום נהלים, שיבוצים למשמרות.
- חניכה אישית: האזנות ומשובים, בקרה וניהול שוטף.
- הנעת נציגים לעמידה ביעדים ומעקב אחר תפוקות.
- הדרכה: העברת תדרוך משמרת, קורסים, וכו'.
היקף משרה: מלאה + שישי אחת לחודש.
המשרה ממוקמת באזור התעשייה באשדוד.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון עבודה במוקד טלפוני / שירות לקוחות – חובה!
יחסי אנוש טובים – חובה
ניסיון בניהול משמרת, הנעת נציגים – יתרון
ניסיון בחניכת נציגים חדשים, משוב נציגים – יתרון
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-881
אזור: מרכז - תל אביב
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

Head of customer Experience

Head of customer Experience

חברה דיסקרטית

12/06/2024

תיאור תפקיד:
חברה גלובלית ידועה וגדולה באזור המרכז מחפשת מועמד/ת לתפקיד Head of Customer Experience. התפקיד כולל אחריות על כל רבדי הניהול של חווית הלקוח, לרבות שיפור תמידי בשירות הלקוחות , הגדלת שביעות הרצון , עידוד השימוש במוצרי החברה, הקטנת הנטישה, הגדלת הנאמנות ומצוינות תפעולית. התפקיד בכפיפות למנכ"ל.

התפקיד כולל :
· ניהול ישיר של אלף עובדים ברחבי הארץ
· ניהול אופרציות מורכבות
· יישום והטמעת תהליכי עבודה יעילים ובקרה עליהם מול המנהלים והעובדים
· הגדרת יעדים המבוססים על אסטרטגיה ומדידתם .
· שיפור חווית הלקוח באמצעות שיפור תמידי בשירות .
· ניהול פרויקטים מיוחדים חוצי ארגון .
· בניה והטמעת שירות לקוחות למוצרים חדשים .
· ניהול נכון של הידע בארגון .
דרישות:
· ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול מוקדי שירות לקוחות של מינימום 100 עובדים- חובה
· ניסיון בניהול שירות במגוון תעשיות לרבות הייטק - חובה
· ניסיון בניהול שירות לקוחות הפועל 24-7 – חובה
· ניסיון בניהול אופרציות מורכבות -חובה
· יכולת מוכחת וניסיון בבניית תהליכים חדשים בעולם השירות
· ידע וניסיון בניתוח נתונים ומדדי KPI ויכולת ירידה לפרטים הקטנים .
· ניסיון וידע בהכשרת עובדים.
· אינטליגנציה ריגשת גבוהה ויכולת לעבוד עם אנשים מרקעים שונים .
· תקשורת בין אישית גבוהה
· יכולת עבודה בסביבה צוותית וממוקדת לקוח.
· יכולת לרתום ולהניע עובדים.
· יכולת ארגון, בניית תהליכים ובקרה .
· אנגלית ברמה גבוהה- חובה. שפות אחרות - יתרון.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: CE2024
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד שירות לקוחות(סופורט גרופ מנג'ר) לחברה מובילה בתל אביב- קליטה ישירה לחברה!

מנהל/ת מוקד שירות לקוחות(סופורט גרופ מנג'ר) לחברה מובילה בתל אביב- קליטה ישירה לחברה!

מעוף תפעול מרכז

29/05/2024

תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: ניהול מוקד של כ 150 נציגים במשמרת, הובלת ראשי צוותים, אחמ״שים ונציגים בכירים.
שליטה במערכות מידע, ניתוח והפקת תובנות מהדאטא הנאסף, הצגת תוצרים להנהלה בכירה, הטמעת תהליכי עבודה ועוד.

א'-ה' 09:00-18:00 , זמינות לשעות נוספת לפי הצורך
יום אחד עובדים מהבית
יש חניה מסודרת לעובדים
דרישות:
חמש שנות ניסיון בעולמות המוקדים (מתוכם לפחות שנה בתפקיד מנהל מוקד שירות לקוחות)
ניסיון בהובלת צוות מנהלים, בנייה והוצאה לפועל של תוכניות עבודה
יכולת ניהול ושימור עובדים
ניסיון בעבודה מול מספר מערכות מידע , הפקת נתונים, דוחות
אנגלית טובה ברמת שיחה, כתיבה.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 216190
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

למוקד שירות לקוחות דרוש/ה אחראי/ת משמרת להתחלה מידית

למוקד שירות לקוחות דרוש/ה אחראי/ת משמרת להתחלה מידית

נ.ת.ב

23/05/2024

תיאור תפקיד:
למוקד הארצי של חברת נתב, המובילה בתחום הביטוח דרוש/ה אחראי/ת משמרת.
התפקיד כולל:
• אחריות על ניהול הזמינות (סקילים וכו')
• ניהול משמעת – איחורים , חיסורים, הוצאת סידור עבודה שבועי
• עמידה ביעדי הזמינות – כמו אורך שיחה, כמות שיחות לשעה.
• ניהול והנפקת דו"חות משמרת
***המשרה ממוקמת בצ'ק פוסט חיפה – נגישות גבוהה לתחבורה ציבורית***.
דרישות:
ניסיון במוקדים - חובה
ניסיון כאחמ"שי/ת - חובה
תודעת שירות גבוהה
יכולת הובלה והנעת עובדים ליעדים
יכולת גבוהה בעבודה מול ריבוי ממשקים
זיהוי מגמות בשירות וייזום פתרונות
***משרה מלאה + נכונות לשעות נוספות***
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1204
אזור: צפון - טבריה והכנרת, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!