דרושים בתחום ניהול

 חפש
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 8 משרות עבודה בתחום ניהול

בעמוד זה ניתן למצוא מגוון משרות ואף לבצע סינון של משרות דרושים בתחום "ניהול " לפי היקף משרה, אזור בארץ וסוג משרה. ניתן למצוא משרות כגון : מנהל אופרציה ומערכות, מנהל מוקד, מנהל מרכז תמיכה ותפעול ועוד.

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

דרוש/ה ראש צוות למוקד שירות ארצי בלוד

דרוש/ה ראש צוות למוקד שירות ארצי בלוד

חברה דיסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
אחריות על מוקדי השירות הטלפוני, מתן מענה מקצועי, אחריות על מהלך המשמרת (יציאה להפסקות, זמני שיחה וכו') ומתן שירות ללקוחות. 
דרישות:
אחריות, אסרטיביות, וורבליות ויחסי אנוש טובים
משרה מלאה, 6 ימים בשבוע
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00073
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

אחראי.ת תפעול + הכשרת עובדים לחברת Cal

אחראי.ת תפעול + הכשרת עובדים לחברת Cal

Cal - כרטיסי אשראי לישראל

12/02/2025

תיאור תפקיד:
  • ניהול והובלת פעילות הדיווח והעברת המידע למאגר אשראי
  • איסוף, ניתוח ועדכון נתוני האשראי במערכות המידע של החברה
  • ייעול, שיפור ובניית תהליכי עבודה
  • מתן מענה מקצועי לפניות בנושא מאגר אשראי וטיפול משפטי
  • ביצוע חניכות והדרכות
  • עבודה עם ממשקים אסטרטגיים מול גורמים פנימיים וחיצוניים
דרישות:
  • ניסיון בעולמות הגביה/ פיננסים – יתרון
  • ניסיון כאחמ"ש / נציג.ה בכיר.ה - חובה
  • ידע בתחום הרגולציה - יתרון
  • שליטה ביישומי Office בדגש על אקסל- חובה
  • אחריות אישית, יכולת עבודה עצמאית בתנאי לחץ וניהול זמן
  • מיומנויות בינאישיות גבוהות, יכולת חניכה, יוזמה, ראש גדול וראייה מערכתית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-26422
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת משמרת למוקד תאום פגישות ברשת אסתטיקה רפואית

מנהל/ת משמרת למוקד תאום פגישות ברשת אסתטיקה רפואית

נאטורפיל

12/02/2025

תיאור תפקיד:
למוקד תאום פגישות של רשת אסתטיקה רפואית דרוש/ה מנהל/ת משמרת.
מדובר על מוקד קטן ואינטימי בין 15-20 נציגים/ות, מתאים למועמדים/ות בתחילת דרכם/ן, שעשו לפחות תפקיד אחד של ניהול צוות - חובה!
ניסיון במכירות בלבד - פחות יתאים.
אנחנו מחפשים מועמד/ת בעלת יכול הנעת עובדים, עמידה ביעדים, יכולת מכירתית, אסרטיביות, וגישה טובה עם אנשים.
עבודה במשמרות בוקר+ערב, שישי לסירוגין - אין גמישות בשעות.
תנאים טובים ושכר מתגמל מובטחים למתאימ/ה
דרישות:
ניסיון בניהול צוות - חובה
ניסיון במכירות - חובה
עבודה במשמרות - חובה, אין גמישות בשעות
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: JB-00007
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
דרום - אשדוד
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית לחברת EPR מקבוצת TSG!

מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית לחברת EPR מקבוצת TSG!

TSG

12/02/2025

תיאור תפקיד:
אנחנו מגייסים מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית לחברת EPR מקבוצת TSG!
חברת
EPR מתמחה בפיתוח מערכות בתחומי הרווחה, גבייה והנהלת חשבונות עבור לקוחות מוסדיים ורשויות מוניציפליות.
מה כולל התפקיד?
  • ניהול מערך השירות והתמיכה של החברה.
  • הובלת צוות מקצועי המונה מעל 20 תומכים.
  • גיוס, קליטה והכשרת עובדים/ות חדשים/ות תוך שמירה על איכות ומקצועיות.
  • עבודה שוטפת מול לקוחות עסקיים, כולל טיפול בתקלות ושיפור התקשרויות.
דרישות:
  • ניסיון קודם בניהול מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית בן צוות של לפחות 10 עובדים/ות – חובה.
  • יחסי אנוש מצוינים, כישורים תקשורתיים גבוהים ויכולת פתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה.
  • נכונות למשרה מלאה במטה החברה הממוקם בעלי.
מתאים לך? שלח/י קורות חיים ונשמח להכיר!
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.


היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1918
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - ראש העין
ירושלים - יהודה ושומרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

ראש צוות לניהול מוקד שירות!

ראש צוות לניהול מוקד שירות!

חברה דיסקרטית

12/02/2025

תיאור תפקיד:
ראש צוות לניהול צוות שירות בתחום התעופה

ניהול אישי ומקצועי של הנציגים, משובים, האזנות, יעדים

הכשרה ברמת גן (סמוך לתחנת רכבת)
עבודה סדירה בתל אביב על קו רכבת השלום
משרה מלאה
אופציות קידום! 
דרישות:
ניסיון כבכיר או אחמ"ש ממוקד שירות- חובה
ניסיון וידע בעולם התעופה- חובה
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה: JB-00035
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת שירות לקוחות - יישוב יסודות (ליד גדרה)

מנהל/ת שירות לקוחות - יישוב יסודות (ליד גדרה)

א.א מחלב בע מ

12/02/2025

תיאור תפקיד:
לחברת אחסנה ולוגיסטיקה הצומחת בישראל באזור השפלה נדרש מנהל/ת נציג/ת שירות לקוחות בחברת לוגיסטיקה ואחסנה אחראית על מתן מענה מקצועי ואדיב ללקוחות החברה.

התפקיד כולל: טיפול בפניות לקוחות, פתרון בעיות, מתן מידע על שירותי החברה, ותיאום משלוחים ואחסנה.

יתרונות:

תנאים טובים
: שכר הולם, הטבות סוציאליות, והזדמנויות קידום.
סביבת עבודה דינמית: עבודה בחברה מובילה בתחום הלוגיסטיקה והאחסנה עם אפשרויות להתפתחות מקצועית.
דרישות:
  • ניהול צוות שירות הלקוחות על מנת להבטיח מתן שירות מעולה ללקוחות החברה.
  • פיתוח ושיפור נהלי עבודה ומדיניות שירות לקוחות.
  • טיפול בתלונות לקוחות ופתרון בעיות בצורה מקצועית ומהירה.
  • ניתוח נתוני שירות הלקוחות והכנת דוחות תקופתיים להנהלה.
  • שיתוף פעולה עם מחלקות אחרות לשיפור תהליכים ושירות.
  • פיתוח והדרכת צוות שירות הלקוחות לשיפור מתמיד של הביצועים.
  • נכונות לעבודה במשרה מלאה ולעיתים בשעות נוספות.
  • ניידות.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00003
אזור: צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית

מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית

אנטריפוינט

12/02/2025

תיאור תפקיד:

אנחנו מחפשים מנהל/ת מוקד שירות ותמיכה אפליקטיבית לחברה מובילה בתחום מערכות תוכנה!
מה כולל התפקיד?
    ניהול מערך השירות והתמיכה של החברה.
    הובלת צוות מקצועי הכולל מעל 20 תומכים.
    גיוס, קליטה והכשרה של עובדים/ות חדשים/ות תוך שימור סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות.
    עבודה יומיומית מול לקוחות עסקיים, כולל פתרון תקלות ושיפור תהליכים ושירותים.
דרישות:
דרישות התפקיד:
    ניסיון קודם בניהול מוקד טלפוני המונה לפחות 10 עובדים/ות – חובה.
    יתרון לניסיון בעבודה במוקדי שירות ותמיכה בתחום התוכנה.
    יכולות תקשורת ויחסי אנוש מעולים, לצד כישורי פתרון בעיות בצורה יצירתית ומהירה.
    נכונות לעבודה במשרה מלאה במיקום החברה בעלי.
למה כדאי להצטרף אלינו?
    הזדמנות לנהל מערך שירות ותמיכה בחברה טכנולוגית מובילה.
    סביבת עבודה מקצועית, מאתגרת ומתגמלת.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 5235
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
קרא עוד
שלחת קורות חיים למשרה זו בתאריך

מנהל/ת מוקדי שירות הלקוחות

מנהל/ת מוקדי שירות הלקוחות

הפניקס חברה לביטוח בע''מ

12/02/2025

תיאור תפקיד:
- גיבוש והטמעת אסטרטגיית שירות לקוחות כולל ניהול התקציב
- ניהול וליווי מקצועי של המנהלים כולל פיתוח והכשרה
- קביעת יעדים ומדדי ביצוע (KPIs) ומעקב אחר עמידה בהם
- פיתוח והטמעת תהליכי עבודה לשיפור איכות השירות ויעילות המוקדים
- הובלת פרויקטים לשדרוג תשתיות טכנולוגיות ומערכות המידע
- ליווי עובדים לרבות פיתוח מסלולי קריירה ותוכניות שימור
דרישות:
- תואר ראשון במנהל עסקים/ כלכלה/ ניהול/ הנדסת תעשייה וניהול
- מינימום 4 שנות ניסיון בניהול מוקדי שירות
- ניסיון בניהול של צוותי ניהול גדולים ומורכבים
- ניסיון בפיתוח והדרכה של מנהלים ועובדים
- ניסיון מתחום הביטוח והפיננסים - יתרון משמעותי
* הפניקס מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלות
** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 50008419
אזור: מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, קרית גת, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
קרא עוד

תן למשרות שלנו לחפש אותך - חינם!