תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוא ארגון מוביל ומנוסה אשר משפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם! התפקיד כולל: - מתן מענה למוסדות חינוך במערכת החינוך החרדי כחלק ממערך השירות של מט"ח – מענה למיילים, שיחות טלפון וצ'אט - תמיכה במערך המכירות וההדרכות - עבודה עם מערכת CRM - ניתור התנהגות וזיהוי סיכונים - עמידה ביעדי הצוות – יעדים חיצוניים (מכירות, שירות, שביעות רצון וכו') ופנימיים (בניית ידע, שיפור תהליכים וכו')
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות - יתרון - תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה - יכולת עבודה בצוות - עצמאות ויוזמה אישית, גישה פרואקטיבית - יכולת לאתר/להבין/לפתור בעיות ולהבין את צרכי הלקוח - אוריינטציה טכנית (crm – SALESFORCE) - יתרון לבעלי/ות השכלה אקדמית - עברית ואנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה היקף המשרה - 100% - במשרדנו ברמת אביב זמינות מידית לתחילת עבודה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00106
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|