תיאור תפקיד:
משרה הכוללת אחריות על תפעול הקריאות, עבודה משרדית, התנהלות עם לקוחות החברה. משרה מלאה
דרישות:
שירותיות, יחסי אנוש טובים, אוריינטציה מחשובית ועבודה מול תוכנות מרובות בו זמנית, ניסיון בניהול צוות בסביבה מרובת משימות אל מול גורמים שונים- יתרון משמעותי, עמידה בלחץ וריבוי משימות, אסרטיביות, נכונות לשעות נוספות, רישיון נהיגה מעל שנה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00064
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
הזדמנות ייחודית להיחשף למגוון רחב של טכנולוגיות בחוות השרתים של בזק בינלאומי TECH. עבודה מול לקוחות ENT משמעותיים במשק. התפקיד כולל: •מתן מענה ללקוחות העסקיים של החברה סביב השעון ( 24/7 ). •מתן שרות ותמיכה טכנית ללקוחות (טלפונית ופרונטלית) בעולמות התקשורת, אבטחת מידע, שרתים ומערכות תומכות (כמו: גיבויים ואירוח אתרים). אחריות על תקינות המערכות והמתקן בכללותו לרבות: • עבודה עם מערכות בקרה של חוות השרתים- DCIM, BSM, וכו'. • ביצוע סלילות , כבילות והפעלת קווי תקשורת בציודי תקשורת כחלק מהמשימות (CC.XC וכו') • תיאום אישורי כניסה, מדידת חשמל ללקוחות במערכת PWIQ • טיוב וסידור ארונות תקשורת בהתאם לבקשות לקוח התפקיד כולל ביצוע של הסמכות תקשורת רלוונטיות
דרישות:
נכונות ל- 5 משמרות בשבוע כולל: בוקר, אחה"צ, לילה, סופ"ש (וחגים) ידע בעולמות התקשורת ברמת CCNA - יתרון תודעת שירות, יכולת למידה עצמית, אחריות ומוטיבציה גבוהה להתמקצע בעולמות ה-Data Center
היקף משרה:
משמרות
קוד משרה:
12156
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are seeking a highly skilled Retention Specialist to join our team. The main role of the Retention Specialist is to work closely with existing customers to address their concerns, preserve their trust, and retain their business. The ideal candidate will be an excellent communicator with strong problem-solving skills and a customer-focused attitude. Essential Job Duties: - Develop and implement strategies to retain existing customers. - Communicate with customers via phone and email to address their concerns and resolve issues. - Identify causes of customer dissatisfaction and work to resolve the underlying problems. - Continuously identify and implement process improvements to deliver better customer experience and improve retention rates.
דרישות:
Requirements: - Excellent communication skills in English, both verbal and written - Proven customer service and/or sales experience, preferably in a retention capacity - Ability to understand and address customer concerns effectively. - Strong problem-solving skills Benefits: - Culturally diverse work environment - Our team and our clients - Opportunities for career advancement - 45ILS per hour plus commissions - Location - Diamond Exchange District, Ramat Gan - Full time position: Sun-Thu 9:00-18:00
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00006
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים
שרון - רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|
תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות - בתחום התעופה מתן מענה בשיחות ותקשורת כתובה בכל עניין הקשור לטיסות- הוספת כבודה, מקומות ישיבה, ביטולים, זיכויים טיפול במקרים ייחודים כמו הטסת בע"ח ועוד.. הכשרה ברמת גן (סמוך לתחנת רכבת) עבודה סדירה בתל אביב על קו רכבת השלום שכר שעתי + בונוס על יעדי שירות המוקד פעיל מ8:00 עד 20:00 - עבודה במשמרות ימי שישי לסירוגין
דרישות:
אנגלית ברמה טובה יחסי אנוש - לא פחות ממעולים! מוטיבציה ורצון להתקדם
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00030
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
תיאור המשרה לחברת אינטגרציה גדולה בחולון דרוש/ה מתאמ/ת התקנות לקוח במסגרת התפקיד: אחריות לתיאום משאבים לטובת הפרויקט וההתקנה מול הלקוחות, התנהלות מול ממשקים מרובים פנים וחוץ ארגוניים, תיאום בין קבלנים, הטכנאים והלקוח.
דרישות:
דרישות התפקיד ניסיון בתפעול יומנים מרובים ותפעול יומנים ב-OUTLOOK ידע בתוכנות OFFICE ידע בפריורטי - יתרון משמעותי עבודה קודמת מחברת אינטגרציה - יתרון משמעותי
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00003
אזור:
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מנוי סלולאר ללא הגבלה! סיבוס! רווחה עשירה! תחרויות! הטבות! נופש חברה בחו"ל!
דרישות:
אוריינטציה מכרתית - חובה ניסיון במכירות - יתרון מכוונות לעמידה ביעדים
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
שיר7-פרטנר
אזור:
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי והאסתטי דרוש/ה רכז/ת RMA ושירות טכני לתמיכה במחלקת התפעול והטכנאים. התפקיד כולל: מענה ושירות ללקוחות החברה. פתיחת קריאות שירות ללקוחות החברה : טיפולים , תקלות , אספקות וכו'. פתיחת RMA מול ספקים. אדמיניסטרציה תפעולית שוטפת. אינטראקציה מול כל המחלקות חברה.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה יכולות סדר וארגון, רהיטות ודייקנות נדרשת תודעת שירות גבוהה התנהלות שוטפת בשפה העברית אנגלית ברמה טובה שליטה מלאה בתוכנות Office ומערכות ERP
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4254
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית הוא ארגון מוביל ומנוסה אשר משפיע על אלפי מורים ומיליוני תלמידים בארץ ובעולם! התפקיד כולל: - מתן מענה למוסדות חינוך במערכת החינוך החרדי כחלק ממערך השירות של מט"ח – מענה למיילים, שיחות טלפון וצ'אט - תמיכה במערך המכירות וההדרכות - עבודה עם מערכת CRM - ניתור התנהגות וזיהוי סיכונים - עמידה ביעדי הצוות – יעדים חיצוניים (מכירות, שירות, שביעות רצון וכו') ופנימיים (בניית ידע, שיפור תהליכים וכו')
דרישות:
- ניסיון בשירות לקוחות - יתרון - תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית מעולה - יכולת עבודה בצוות - עצמאות ויוזמה אישית, גישה פרואקטיבית - יכולת לאתר/להבין/לפתור בעיות ולהבין את צרכי הלקוח - אוריינטציה טכנית (crm – SALESFORCE) - יתרון לבעלי/ות השכלה אקדמית - עברית ואנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה) – חובה היקף המשרה - 100% - במשרדנו ברמת אביב זמינות מידית לתחילת עבודה.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-00106
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, בית שמש
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
אוהבת לתת שירות מעולה? יש לך אוריינטציה ניהולית? לחברה מובילה בתחומה דרושה מנהלת שירות לקוחות למוקד טלפוני בבית יהושע. תיאור התפקיד: ניהול צוות של 5 נציגות שירות אחריות על מתן שירות מקצועי וברמה גבוהה הכשרה, הדרכה וליווי הצוות המקצועי ניתוח נתונים וזיהוי מגמות לשיפור השירות עבודה עם מערכות ממוחשבות ותוכנות ייעודיות תנאי העסקה: משרה מלאה, ימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00 ימי שישי לסירוגין 8:00-12:00 סביבת עבודה נעימה ותומכת המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
ניסיון בתחום שירות לקוחות - חובה יתרון משמעותי - ניסיון בניהול צוות/מוקד שירות יחסי אנוש מעולים ויכולת הנעת עובדים סבלנות, אמפתיה ואסרטיביות יכולת למידה מהירה של תוכנות ומערכות
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
1405
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת עבודה עם גמישות מירבית ותנאים מצוינים?"נרשמים ללימודים", חברה מובילה בתחום הייעוץ וההכוונה בלימודים, מזמינה אותך להצטרף לצוות המנצח שלנו! מה תעשו אצלנו? תספקו ייעוץ טלפוני למתעניינים בלימודים, תתאימו עבורם מסלולי לימוד מושלמים ותהוו חלק ממסע לעתיד אקדמי. העבודה יכולה להיות במתכונת היברידית: יומיים מהבית שלושה ימים מהמשרדים שלנו באשדוד , או רק מהבית . הכשרה בת שבועיים בלבד תתבצע מהמשרדים באשדוד. מה אנחנו מציעים? שכר שעתי מתגמל: החל מ-35 ש"ח לשעה + בונוסים. שכר ממוצע לאחר 3 חודשים: 43 ש"ח לשעה. אפשרות למשרה מלאה או חלקית – מה שמתאים לך. סביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם ליווי לאורך הדרך.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? נסיון בעבודה בשירות לקוחות / מכירות/ ייעוץ -יתרון. אחריות, רצינות. יכולת להגיע להדרכה של שבועיים. משמעת עצמית ויכולת עבודה עצמאית. זמינות למינימום 4 משמרות בשבוע. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. תשתית אינטרנט ביתי יציבה וידע בסיסי בתפעול מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1202
אזור:
דרום - אשדוד, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
We are a leading technology company revolutionizing the hospitality industry and are seeking passionate individuals to join our growing Technical Support team. Job Description: Provide exceptional technical support – Offer professional, efficient, and friendly assistance to clients regarding technical issues with our products. Manage new clients – Oversee the onboarding process from post-sales to training and full system implementation. Troubleshoot effectively – Identify, analyze, and resolve system issues independently or follow established guidelines. Train customers – Educate new and existing customers on how to use our products. Document customer interactions – Accurately record customer inquiries in our CRM system. Drive continuous improvement – Participate in projects aimed at enhancing services and processes.
דרישות:
Requirements: Full-time availability – On-site work in Nesher High-level English – Required Bachelor’s degree – Required Excellent communication skills – Strong verbal and written communication in Hebrew and English. Patience and empathy – Ability to actively listen to customers and understand their needs. Quick learner – Willingness to learn new technologies and stay updated on relevant knowledge. Analytical thinking – Ability to analyze problems and find creative solutions. Team player – Ability to collaborate effectively in a dynamic environment. Nice to have – Experience in the hospitality industry. Work Schedule: Full-time position – Sunday to Thursday, 08:30 AM - 5:30 PM. One Friday per month – 08:00 AM - 1:00 PM (remote work).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
928084
אזור:
צפון - עפולה, נצרת ובית שאן, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל
|
תיאור תפקיד:
חברת הייטק וותיקה ומוכרת בתחום אבטחת המידע מגייסת נציג/ת שירות ללקוחות עסקיים למתן שירות טלפוני ופרונטלי בסביבה דינאמית ומאתגרת. אם אתם/ן בעלי/ות תודעת שירות גבוהה ורצון להתפתח בתחום ההייטק, המשרה הזו בשבילכם/ן! תיאור התפקיד: שירות טלפוני ופרונטלי ללקוחות החברה בסביבה מקצועית ומרתקת הנפקת חתימות דיגיטליות על כרטיסים חכמים עבור לקוחות החברה הכשרה מלאה למתאימים/ות תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - חובה תודעת שירות גבוהה ויכולת תקשורת מצוינת מוטיבציה גבוהה, אדיבות ונכונות לעבודה בשירות לקוחות נכונות לעבודה במשרה מלאה, במשרדי החברה בקריית עתידים בתל אביב, ימים א'-ה' בין השעות 8:30-17:30 יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מצוינים, יסודיות ויכולת עבודה תחת לחץ
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-4092
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נציגי/ות שירות - בתחום התעופה מתן מענה בשיחות ותקשורת כתובה בכל עניין הקשור לטיסות- הוספת כבודה, מקומות ישיבה, ביטולים, זיכויים טיפול במקרים ייחודים כמו הטסת בע"ח ועוד.. הכשרה ברמת גן (סמוך לתחנת רכבת) עבודה סדירה בתל אביב על קו רכבת השלום שכר שעתי + בונוס על יעדי שירות המוקד פעיל מ8:00 עד 20:00 - עבודה במשמרות ימי שישי לסירוגין
דרישות:
אנגלית ברמה טובה יחסי אנוש - לא פחות ממעולים! מוטיבציה ורצון להתקדם
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות
קוד משרה:
JB-00036
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
צפון - גליל, טבריה והכנרת, עפולה, נצרת ובית שאן, עכו, נהריה והגליל המערבי, קריות ועמק זבולון, חיפה והכרמל, גולן
דרום - אשדוד, קרית גת, באר שבע, דימונה, אשקלון, קרית מלאכי, ערד וים המלח
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
אילת - אילת והערבה
|
תיאור תפקיד:
מחפש/ת עבודה עם גמישות מירבית ותנאים מצוינים?"נרשמים ללימודים", חברה מובילה בתחום הייעוץ וההכוונה בלימודים, מזמינה אותך להצטרף לצוות המנצח שלנו! מה תעשו אצלנו? תספקו ייעוץ טלפוני למתעניינים בלימודים, תתאימו עבורם מסלולי לימוד מושלמים ותהוו חלק ממסע לעתיד אקדמי. העבודה יכולה להיות במתכונת היברידית: יומיים מהבית שלושה ימים מהמשרדים שלנו באשדוד , או רק מהבית . הכשרה בת שבועיים בלבד תתבצע מהמשרדים באשדוד. מה אנחנו מציעים? שכר שעתי מתגמל: החל מ-35 ש"ח לשעה + בונוסים. שכר ממוצע לאחר 3 חודשים: 43 ש"ח לשעה. אפשרות למשרה מלאה או חלקית – מה שמתאים לך. סביבת עבודה מקצועית ותומכת, עם ליווי לאורך הדרך.
דרישות:
מה אנחנו מחפשים? נסיון בעבודה בשירות לקוחות / מכירות/ ייעוץ -יתרון. אחריות, רצינות. יכולת להגיע להדרכה של שבועיים. משמעת עצמית ויכולת עבודה עצמאית. זמינות למינימום 4 משמרות בשבוע. תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים. תשתית אינטרנט ביתי יציבה וידע בסיסי בתפעול מחשב.
היקף משרה:
משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה:
JB-1202
אזור:
דרום - אשדוד, קרית גת, אשקלון, קרית מלאכי
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רחובות, יבנה
|
תיאור תפקיד:
נציג/ת מטופלים לארגון רפואי בהרצליה ישנה חנייה חינם לעובדים. הטיפול כלל ליווי ומענה שוטף למטופל ולבני משפחתו בכל מה שצריך בעת שהיית המטופל בבית החולים. ליווי מטופלים ובני משפחתם בעת קבלתם, תוך כדי מסירת מידע על התהליך אותו יעבור ותוך מסירת זכויות המטופל. עבודה בשיתוף פעולה מלא עם צוות הסיעוד. ליווי מטופלים ובני משפחתם במהלך הטיפול/אשפוז – מסירת מידע למשפחות, קישור בין בני המשפחה לרופא המטפל, סיוע בכל דבר או פרט שנדרש. ליווי מטופלים ובני משפחתם בסיום הטיפול/האשפוז. טיפול בכל נושאי הנגישות בבית החולים. ניהול לובי ועמדת מודיעין. משרה מלאה במשמרות. משמרת בוקר: 5:45-14:00 / משמרת ערב: 14:00-21:00/22:00. ימי שישי לסירוגין משמרת בוקר. שכר 40 ₪ לשעה (7,280 ש"ח בחודש בסיס) + נסיעות עפ"י מרחק ליום תנאים מעולים למתאימים לרבות קה"ש, פנסיה לאחר 3 חודשים רטרואקטיבית, ביגוד, אוכל מסובסד ,מועדון הייטקון, ביטוח בריאות פרטי, מתנות לעובדים, ערבי גיבוש וטיולים ועוד!
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות / חווית לקוחות – חובה. תקשורת בינאישית ברמה מעולה – חובה. עמידה בלחצים – חובה. שליטה מלאה באופיס ברמה בסיסית. שליטה בשפה העברית על בוריה. חייכני/ת, סבלני/ת, שירותי/ת כערך ומוסר, אמינות, יצירתיות ואהבת אדם.
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
51595
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה
|