דרושים בתחום תפקידים נוספים

 חפש  חפש משרה
חיפוש משרות חופשי  

חברות מגייסות

סנן לפי

היקף משרה

   
   
   
   
   

אזור בארץ

   
   
   
   
   
   
   

סוג משרה

     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

לוח משרות דרושים, נמצאו 10 משרות עבודה בתחום תפקידים נוספים

המשרות באתר מיועדות לנשים וגברים כאחד
תיאור תפקיד:
A leading online company is looking for a customer retention representative to become a part of the family :)
As part of this position you will be responsible for communication with our customers from all over the world.
דרישות:
Assertiveness.
Patience and empathy.
Excellent written and oral communication skills.
English at a very high level.
Previous sales experience / customer service / similar role - an advantage.
Other languages - an advantage.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00006
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת מזגנים בפריסה ארצית דרוש/ה אחראי/ת בק אופיס למחלקת שירות לקוחות
משרה מלאה,מיום א' עד ה'
במטה החברה בא.ת פולג
תחילת עבודה מיידית 
משרה לטווח ארוך
דרישות:
  • דרוש ניסיון ורקע בשירות לקוחות
  • ראש גדול
  • אסרטיביות 
  • אחריות ורצינות
  • אוריינצטיה מכירתית
  • יעילות 
  • יכולת עבודה עצמאית
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00114
אזור: שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברת הליסינג אופרייט, דרוש /ה נציג /ת שירות טלפוני למוקד מקצועי ותפעולי.
אנו מחפשים מועמדים /ות רציניים /ות ואיכותיים /ות בעלי /ות תודעת שירות מפותחת ורצון להשתלב בחברתנו.
העבודה במשרה מלאה במסגרת משמרות: 3 פעמים בשבוע 8-17, פעם בשבוע 10-19 ופעם בשבוע 14-23 (חזרה הביתה במונית) ופעם בשבועיים עבודה בימי ו’.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה - חובה.
ניסיון קודם בשירות - חובה.
יכולת ביטוי טובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
היקף משרה: משרה מלאה, משמרות
קוד משרה: 1040
אזור: שרון, צפון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה מובילה בענף הרכב, 
דרושים/ות מוקדנים/יות למוקד שירות הלקוחות
העבודה באזור התעשייה חולון
דרישות:
יחסי אנוש מעולים, אוריינטציה שרותית,
יכולת למידה מהירה, ראש גדול, אחריות ויוזמה
אין צורך בניסיון קודם.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00048
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
פתיחת חשבונות ללקוחות המעוניינים לסחור בבורסה
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי
יכולת עובה בצוות
יחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת 
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: 1010
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
חושבים /ות שאתם /ן פלפלים /ות, אנרגטים /ות ורוצים /ות להרוויח בגדול?
הגעתם /ן למקום הנכון!
חברת הפניקס מגייסת נציגי /ות מכירות- ללא ניסיון!
ממוצע שכר 15-20K!!!
7.5 שעות עבודה ביום.
הכשרה מלאה- על חשבון החברה!
אז למה שווה לכם/ן לבוא לעבוד בהפניקס?
כי אצלנו תיכנסו למקום עבודה שהוא בעצם משפחה,
תהנו מתנאים של עובדי /ות חברה מהיום הראשון, הסכם קיבוצי, כרטיס תן ביס,
ביטוח בריאות של הפניקס, אירועי רווחה שווים, HAPPY HOUR בכל שבוע,
פרסים, תחרויות, אווירה מטורפת במוקד!
וכמובן- בונוסים גבוהים במיוחד על כל מכירה.
נשמע מעניין? בואו נכיר:)
דרישות:
מוטיבציה גבוהה לעולם המכירות- חובה
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משמרות, לפי שעות
קוד משרה: 50059436
קרא עוד
תיאור תפקיד:
לחברה ענקית במשק הישראלי לצורך התרחבות ופתיחת סניפים נוספים, דרושים אנשי שירות ומכירות בסניפים הפרוסים ברחבי הארץ.
עבודה בסביבה צעירה ומאתגרת, הסעות הלוך ושוב, בונוסים מטורפים על מכירות ויעדים.
תפקיד מעניין בעל אופי קידומי רחב למגוון תפקידים בחברה
שכר בסיס 45 ש"ח לשעה + בונוסים ללא תקרה
תנאים נוספים:
סלולרי צמוד
מנוי לחדר כושר
ארוחות ע"ח החברה 
הסמכה והדרכה ע"ח החברה
**לא נדרש ניסיון קודם**
דרישות:
רציניים בלבד
אוריינטציה מכירתית
זמינות למשרה מלאה/ חלקית
(המשרה אינה מתאימה לסטודנטים)
היקף משרה: משרה מלאה, משרה חלקית, משרה זמנית, לפי שעות
קוד משרה: JB103
קרא עוד
תיאור תפקיד:
למרכז ספורט מדהים במרכז הארץ דרוש/ה נציג/ת שירות ושימור לקוחות.
התפקיד כולל מתן מענה שירותי לפניות לקוחות ומנויים בנושאים שונים
כגון: בקשות שונות, תלונות לקוחות, בקשות להקפאה מנוי, ביטול מנוי, בירור זיכוי וכו'
המענה ללקוח הינו הן פרונטלי והן באמצעות תקשורת טלפונית, אימייל ו WhatsApp
מניעת נטישת לקוחות ושימורם תוך תיעוד כלל הפניות שטופלו במערכת המחשוב,
שיחות יזומות ללקוחות החברה הממעטים להגיע - שיחות שינוי הרגלי צריכה,
ביצוע הקפאות מנוי והארכת תוקף המנוי במערכת המחשוב וסגירת פניה מול הלקוח,
ביצוע חיובים במערכת המחשוב עבור שירותים שונים הקיימים במרכז,
טיפול בזיכויים עקב ביטולי מנוי והתנהלות כספית במערכות מחשוב,
יצירת קשר עם חברת האשראי לקבלת מידע אודות זיכוי לקוחות וסגירת פניה מול הלקוח,
תמיכה בדלפק הקבלה מעת לעת - מכירת שירותים ומוצרי החברה
כמו כרטיסים לבריכה/ כרטיסים לאירועי תרבות/ חוגים וכדומה.
העבודה ברובה מתאפיינת בעבודה משרדית לאורך רוב שעות היום
ולכן דורשת ישיבה ממושכת, יכולת ריכוז ודיוק לאורך זמן בעבודה מול מחשב טלפון וקבלת קהל.
משרה חלקית 70% משרה - ימים שני, רביעי, חמישי - 9:00-17:30/10:30-19:00, שישי 8:00-13:00.
נדרשת גמישות לשעות נוספות בתשלום נוסף.

דרישות:
יכולות מכירה ושימור לקוחות המבקשים לנטוש תוך התמודדות עם התנגדויות והתלבטויות.
יכולת שירותית גבוהה בשילוב יחסי אנוש מעולים ושמחת חיים.
יכולת הכלה וסבלנות רבה.
דייקנות, סדר וארגון.
יכולת אנליטית - חובה!
יכולת למידה מהירה.
אחריות,
יכולת להתנהל במצבי לחץ ובריבוי משימות,
מקצועיות, הופעה ייצוגית.
הכרות ושליטה בסביבת עבודה ממוחשבת - חובה!
יכולת עבודה במקביל - מולטיטסקינג.
היקף משרה: משרה חלקית
קוד משרה: 182203
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד
תיאור תפקיד:
Highcon is looking for a Service Operations Coordinator to support the Global service team, providing end-to-end operational support and processes control.
Responsibilities:
    Serve as Focal point for the Company customers and the Global service team for service-related activities and escalations.
    Responsibility for Order fulfillment including follow up and cross-company coordination:
Customer-facing Service Operation from Quotation to Order fulfillment up to shipment
Global Service support from Parts requested under Service case up to shipment and case
reporting.
3.Support Service Activities Orders: Periodic Maintenance / FCO from plan to delivery.
    Backlog management: Follow-up on customer and Service Engineer schedules and work internally to coordinate deliveries accordingly.
    Responsibility for Service Contracts renewals / Service contract Orders from quote to fulfillment and follow up for invoicing.
    Support the Customer On-Boarding process and Customer Success-related activities.
    Services Data management in ERP (Priority) as well as in CRM (Salesforce) Monitor High-level process, make sure process is followed by the Service team according to guidelines. Support process on other IT Tools supporting the Global Service and customers.
    Work with Planning on Spare Parts list update, Follow-up on maintaining stock level of service parts in the regional hubs.

דרישות:
    Degree in Economics, Industrial Engineering, similar- must
    2-3 years’ experience in Service Operations / Sales Operations in a global multi-disciplinary company
    Experience in ERP- a must (ERP Priority – an advantage)
    High customer Service orientation
    High analytical skills and appreciation of data integrity
    Ability to produce results under pressure in dynamic environment while maintaining quality support.
    Strong written and verbal communication skills in English - must
    Excellent social skills
    Ability to work in flexible time zones at times (America, Asia)
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-00004
אזור: מרכז
קרא עוד
תיאור תפקיד:
בוא/י לעבוד איתנו ב-Qualitest!
קווליטסט מזמינה אתכם להצטרף לחברת בדיקות התוכנה המובילה בישראל וליהנות מפיתוח מקצועי, אפשרויות קידום, אווירה משפחתית ומגוון רחב של פעילויות פנאי רווחה.
אנחנו מגייסים מטמיע/ת מערכות מידע לצוות שלנו בבני-ברק.
זאת ההזדמנות שלך להיכנס לחברה בינלאומית עם המון פרוייקטים!
דרישות:
# ניסיון מקצועי של שנתיים בהטמעת מערכות מידע - חובה.
# ניסיון תעסוקתי בשירות לקוחות - חובה.
# יכולת העברת מסרים גבוהה מאוד - חובה.
# ניסיון בהדרכה/הסברה (תנועת נוער, צבא, טיולים...) - יתרון משמעותי.
היקף משרה: משרה מלאה
קוד משרה: JB-8713
אזור: מרכז, שרון
קרא עוד