תיאור תפקיד:
במסגרת התפקיד: -מתן מענה מקצועי ומותאם אישית ללקוחותינו הבינלאומיים -הדרכה והעברת ידע על פתרונות התקשורת החדשניים שלנו -בניית קשרי לקוחות ארוכי טווח והבטחת חוויה מעולה -תרומה ישירה לשיפור המוצר ופיתוח יכולות שירות מתקדמות -הובלת יוזמות לשיפור שביעות רצון הלקוחות מה אנחנו מציעים: -עבודה במשרדים חדישים בפתח תקווה עם מתכונת עבודה היברידית (יום אחד מהבית בשבוע) . -הצטרפות לסביבה טכנולוגית דינמית עם הזדמנויות פיתוח מקצועי ואפשרויות קידום בחברה בצמיחה. - משרה מלאה: 09:00-18:00 עם גמישות . המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון של שנה לפחות בשירות לקוחות ותמיכה טכנית - תודעת שירות גבוהה ויכולת לתקשר באופן אפקטיבי - אוריינטציה טכנית טובה ויכולת לטפל בהתנגדויות - כישורי תקשורת בין אישית מצוינים ויכולת לעבוד בצוות - התנסחות טובה בכתב ובעל פה - היכרות עם עולם האינטרנט והשיווק הדיגיטלי - יתרון - ניסיון בעבודה עם חברות SaaS - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
643503
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
|