תיאור תפקיד:
קבוצת יעל מגייסת תומך/ת HelpDesk עבור חברת סטארטאפ בצמיחה הממוקמת בתל אביב תיאור התפקיד: - תמיכה לעובדי החברה בסביבות Windows ו-Mac
- עבודה עם מערכות Microsoft 365
- תמיכה בתקלות רשת ותקשורת.
דרישות:
- 1-3 שנות ניסיון בתמיכת HelpDesk או בתפקיד דומה.
- ידע בסיסי בניהול Microsoft 365 ו-Exchange Online.
- הבנה בסיסית בפרוטוקולי תקשורת ורשת (IP, DNS, DHCP, VPN).
- שליטה מצוינת באנגלית – קריאה, כתיבה ודיבור.
- ניסיון עם כלים לפריסת תוכנה וניהול תחנות קצה - יתרון
- היכרות עם מערכות ניהול קריאות כמו Jira, ServiceNow, Freshservice או דומות - יתרון
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23076
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
שרון - חדרה וזכרון יעקב, נתניה ועמק חפר, רעננה, כפר סבא והוד השרון, ראש העין, הרצליה ורמת השרון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|