תיאור תפקיד:
אם יש לך תשוקה לעולמות השירות, ניסיון בהובלת צוותים ורצון להתקדם לשלב הבא בקריירה- אנחנו מזמינים אותך להצטרף אלינו! מוקד תמיכת המשתמשים של ארגון פיננסי מוכר במרכז מגייס אחראי.ת משמרת לתפקיד משמעותי, מאתגר ומתגמל מה כולל התפקיד? - ניהול הפניות המתקבלות מכלל ערוצי השירות, בשיתוף עם מנהלות הצוותים – תוך דגש על שיפור זמינות השירות וצמצום עומסים.
- הובלת עמידה ביעדי השירות והיעילות, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ויחס אישי.
- טיפול בתקלות מורכבות הדורשות הבנה מעמיקה של המערכות והתהליכים.
- הנעת הצוות לשיפור ביצועים, מתן כלים והכוונה לעמידה ביעדים.
- עבודה שוטפת מול מנהלות הצוותים, ניתוח דוחות ביצוע ומתן המלצות לשיפור תהליכים.
דרישות:
- ניסיון קודם כנציג.ת טלפוני.ת או טכני.ת במוקד שירות– חובה.
- ניסיון בניהול צוות במוקד שירות– חובה.
- תעודת הסמכה בתחום ניהול רשתות / תחום טכנולוגי – יתרון משמעותי.
- זמינות למשרה מלאה במוקד הפעיל לאורך כל שעות היום.
- זמינות לעבודה בימי שישי לסירוגין ובשעות נוספות (בעיקר בימי פיצול).
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
JB-3031
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
ירושלים - ירושלים, יהודה ושומרון, בית שמש
דרום - אשדוד, אשקלון
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|