תיאור תפקיד:
אחריות על תהליך הרכש באגף מערכות מידע, ניהול מו"מ עם קבלנים, ספקים ויועצים, ניהול מנחים וחתימת הסכמים אחריות על בניית התקציב הגלובלי השנתי, בהתאם לסעיפי התקציב השונים בחלוקה להשקעות והוצאות בקרה תקציבית שוטפת על הפרויקטים המבוצעים באגף- IT הכנת דיווחים תקציביים תקופתיים (תכנון מול ביצוע בחלוקה לתקציבי ההשקעות וההוצאות) בקרה על חוזי התקשרות וחידושם במועד ניהול הפורטפוליו, הגדרת יעדים ומדדים ומעקב אחר הביצועים בפועל מעקב אחר הזמנות רכש ואישורן בהתאם לנהלי החברה
דרישות:
ניסיון בתפקיד דומה קביעת תקציב IT לשדרוגים או רכישות- CAPEX/OPEX היכרות עם מערכות ERP והבנה בסיסית של תחום ה IT שליטה בתוכנות office (בדגש על Excel)
היקף משרה:
משרה מלאה
קוד משרה:
23060
אזור:
מרכז - תל אביב, פתח תקווה, רמת גן וגבעתיים, בקעת אונו וגבעת שמואל, חולון ובת-ים, מודיעין, שוהם
השפלה - ראשון לציון ונס- ציונה, רמלה לוד, רחובות, יבנה
|